Spelersrapport: Dumfries en De Jong wankelen, Pereiro en Lozano soeverein

Spelersrapport: Dumfries en De Jong wankelen, Pereiro en Lozano soeverein

Gepubliceerd: dinsdag 21 augustus 2018 om 23:10di 21-08-2018 om 23:10

PSV heeft uitstekende zaken gedaan op weg naar de groepsfase van de Champions League. In Wit-Rusland versloegen de Eindhovenaren BATE Borisov met 2-3. VoetbalPrimeur maakt het rapport op.

Jeroen Zoet – 6: Een hele wedstrijd lang goed overeind gebleven, maar in de slotfase leek de doelman het allemaal weg te gooien. Een bal die simpel te pakken was, bokste Zoet recht in de voeten van Aleksandr Hleb voor de gelijkmaker. Gelukkig voor PSV was dat niet het laatste wapenfeit van de avond.

Denzel Dumfries – 5,5: Dat de voorronde Champions League even een trap omhoog is voor Dumfries, was te merken. Positioneel kwam de rechtsback keer op keer in de problemen en zeker in de goede fases van BATE leek het hem allemaal iets te snel te gaan.

Daniel Schwaab – 7,5: Moest veel brandjes blussen in de eerste helft, maar dat veroorzaakte vervolgens weer nieuwe problemen. Bracht de organisatie vervolgens goed terug en daarna kwam PSV eigenlijk niet meer in de problemen.

Nick Viergever – 7: Wist aanvankelijk niet waar hij het zoeken moest. Met een goede tackle keerde hij het tij en toen PSV beter ging spelen, lukte ook een stuk meer bij de centrale verdediger. Viergever speelde een stuk geconcentreerder en liet zich vrijwel niet meer in de luren leggen.

Angeliño – 7: Na een weifelend begin had hij ineens die kenmerkende actie met de dribbel het strafschopgebied in, waarna Lozano bijna scoorde. In de laatste minuten werd een puntgave voorzet van Angeliño wel keurig afgemaakt door Malen.

Pablo Rosario – 6: Was één van de hoofdschuldigen van het enorm slordige spel van PSV in de eerste helft. Simpele ballen over vijf meter kwamen niet aan, waardoor zijn ploeg in de problemen kwam. Die fouten gingen er wel uit, maar goed in de wedstrijd zat de jonge middenvelder nooit.

Jorrit Hendrix – 6,5: Hendrix heeft zijn passing tegen om nog een stap omhoog te kunnen maken. Het gaat vaak traag, of breed, of zelfs terug, waardoor de ploeg geen enkel tempo kan opbouwen. 

Gastón Pereiro – 7,5: Bleef ook in de moeilijke fase als een van de weinige PSV’ers overeind. Schoot zijn penalty koeltjes binnen en had zelfs zijn doelpuntenaantal kunnen uitbreiden, maar hij raakte de paal.

Steven Bergwijn – 7: Hoewel Bergwijn met zijn ongepolijste stijl weleens voor frustratie zorgt, neem je dit op de koop toe als je ziet hoe beslissend hij kan zijn. Bergwijn versierde de penalty voor de 1-1 en gaf een uitstekende pass die een doelpunt van Luuk de Jong op had moeten leveren.

Luuk de Jong – 5,5: Had een hattrick kunnen maken. Bij de kopbal op de paal kan je hem niks kwalijk nemen. Maar waarom gaan liggen als je de keeper al bijna voorbij bent? En de bal de tribune jassen terwijl je een vrije schietkans hebt, is ook onvergeeflijk.

Hirving Lozano – 7,5: Zal zich nog afvragen hoe de Wit-Russische keeper Denis Scherbitski zijn kopbal er in hemelsnaam uit wist te houden. Toch maakte Lozano het later goed met zijn geniale krul, die de 1-2 opleverde.

Invallers

Mauro Junior – x: Speelde te kort voor een beoordeling.

Donyell Malen – x: Mocht slechts een paar minuten meedoen, maar speelde een cruciale rol in de laatste momenten van de wedstrijd. Waar je misschien teleurstelling zou verwachten vanwege de late gelijkmaker, bleef Malen scherp en maakte met een snoekduik de winnende.

Nicolas Isimat-Mirin – x: Speelde te kort voor een beoordeling.

(Jonas Medhin/VoetbalPrimeur)

Plaats een reactie

Hyena +30528
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:12
Welke pipo durft Luuk de Jong na deze wedstrijd een voldoende te geven?
Vind ik leuk
Herendivisie +1926
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:13
Een 5.5 voor de jong ?? ik vind een 3 nog te hoog voor deze dramatische vertoning.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 23:13]
Vind ik leuk
★Timmio★ +27680
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:15
Dat je m een cijfer durft te geven is lief. Dramatische speler zou m voor n tientje weg doen
Vind ik leuk
Jozef +44972
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:18
Ik denk dat er geld bij moet...

Hij heeft toch net verlengd tot 2021?
Natuurlijk was hij vanavond niet goed, maar PSV heeft al veel aan hem te danken vind ik. Dat weet jij vast ook wel...
Vind ik leuk
★Timmio★ +27680
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:20
Veel qan te danken valt mee. Kopt ballen erin ja maar meer kan die niet en dat zie wel eigenlijk al sinds hij hier speelt.

Het is klaar. Over en uit
Vind ik leuk
Jozef +44972
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:24
Wat je wilt, hoor.

Het lijkt er wel op dat je hem beter geen aanvoerder kunt maken. Het lijkt iets met hem te doen, waardoor hij minder doeltreffend is. Maar toch jammer dat je zo hard bent voor een van jullie spelers. Bij Ajax erger ik me ook altijd kapot aan die nutteloze kritiek. Sterker: het maakt spelers bepaald niet beter....



Vind ik leuk
★Timmio★ +27680
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:27
Het maakt spelers zeker niet beter maar het is helaas gewoon wat het is en dat is de harde realiteit. we hebben een spits van 10.5 miljoen laat hem maar spelen ook
Vind ik leuk
Jozef +44972
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:29
Waarom zou Mark van Bommel daar anders over denken?
Vind ik leuk
★Timmio★ +27680
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:33
Geen idee

Dat Luuk er al 4 jssr onder cocu stond zal ook wel mee hebben geteld
Vind ik leuk
Jozef +44972
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:36
Misschien ook dat hij toch echt wel belangrijk was bij enkele kampioenschappen?
Misschien ook, omdat van Bommel vertrouwt op zijn eigen inzicht? Van Bommel maakte hem bovendien aanvoerder. Dat doe je niet als nieuwe hoofdcoach als je niet in hem gelooft.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27680
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:39
Eens over van Bommel deel de rest niet

2016 was doordat Ajax opzichtkg faalde waar het team als breed team belangrkjk was iet zo zeer een specifiem iemand. Als het slecut ging met ons ging het ook altijd slecht met de jong. 2017 al helemaalm 2015 memphis wijnaldum guardado etc en 2018 was de jong gewokn heel slecht
Vind ik leuk
Jozef +44972
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:44
Dat mag jij vinden en van mij mag hij blijven staan op voorwaarde dat hij speelt als vanavond...

Maar ik vind dat je hem tekort doet.
Vind ik leuk
★Timmio★ +27680
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:46
Soms moet je even realiteit tonen om die praise van dank echt naar voren te brenven als het afscheid genomen is en dit is zon geval vind ik. Het lijkt me verder ook wel duudelijk dat hij het niet meer heeft
Vind ik leuk
Jozef +44972
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:54
Dat laatste is me duidelijk, maar hoe je 'even realiteit moet tonen om die praise van dank echt naar voren te brenven als het afscheid genomen is', tja Timmio, dat moet je me toch even uitleggen...

Ik ben namelijk niet geboren in de slimste regio...;-)
Vind ik leuk
★Timmio★ +27680
woensdag 22 augustus 2018 om 00:13
Ik kom ook niet uit Eindje hoor ;)

Nouma ehm. T gast me om dat er echt wel dsnk gaat komen over wat hij voor one heeft gedaan maar dat het zolang hij er is geen reden moet zijn om zijn afvaart tegen te houden
Vind ik leuk
woensdag 22 augustus 2018 om 00:49
Teveel biertjes gehad jonge?
Vind ik leuk
★Timmio★ +27680
woensdag 22 augustus 2018 om 00:50
Wel lief dat je een accountje voor me maakt
Vind ik leuk
woensdag 22 augustus 2018 om 06:41
Als psv deze ronde overleeft gaan ze 5-3-2 spelen en dan komt hij op de bank
Vind ik leuk
★Timmio★ +27680
woensdag 22 augustus 2018 om 08:56
Zou best kunnen ja.
Vind ik leuk
SimonSays +7390
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:19
- 3.5
Vind ik leuk
woensdag 22 augustus 2018 om 01:54
Kansen heeft hij toch wel weer gemist, en dat neem ik hem ook kwalijk. Maar was alsnog erg belangrijk geweest als kapstok, won veel van de lange ballen die van achter werden getrapt aan eer het opbouwend even niet lukte. En nu scoort hij niet, maar toch weer 3 goals op het bord. Daarmee win je toch 90-95% van de wedstrijden
Vind ik leuk
★Timmio★ +27680
woensdag 22 augustus 2018 om 08:54
Kan, maar een spits hiort geen kapstoj te zijn
Vind ik leuk
woensdag 22 augustus 2018 om 10:07
Het zou inderdaad raar zijn als hij een echte kapstok is :p.

Zonder dollen, het liefst zie je inderdaad een spits die ook scoort, zoals hij het 1e seizoen deed. Maar fungeren als kapstok is ook erg fijn, maar uiteindelijk niet genoeg voor een topclub uit Nederland.
Vind ik leuk
Heer Bommel +6484
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:19
Teamprestatie: 8
Vind ik leuk
Caniggia +1252
donderdag 23 augustus 2018 om 06:30
Topspits hahaha
Vind ik leuk
Strijp +14017
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:14
Dit weekend zal Romero denk ik een plaats krijgen, de jong is wederom uit vorm helaas.
Vind ik leuk
voetbal!!! +9577
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:17
Die cijfers neem ik al lang niet meer serieus. Als Malen die bal niet inkopte waren de cijfers gemiddeld een punt lager geweest...
Vind ik leuk
Strijp +14017
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:19
Winnen en verliezen doe je samen.
Vind ik leuk
Plattekar bv +35812
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:17
angelino top...voorzet op lozano die de keeper pakte....voorzet op Bergwijn die de pingel kreeg , vooractie bij goal lozano en ragfijne voorzet bij de winnende van Malen. Echt een aanwinst!!
Vind ik leuk
SimonSays +7390
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:21
Ook erg blij met die jongen. Heerlijke voorzetten en redelijk balvast.
Vind ik leuk
ruud wubbers +21665
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:28
Vond angelino een van de beste vandaag, paar heerlijke voorzetjes gezien.
Vind ik leuk
Cheat Codes +7641
woensdag 22 augustus 2018 om 00:24
Maar ook de schuldige aan de 1-0.
Vind ik leuk
mesterspsv +517
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:24
Iemand die goed gezind is?? Voldoende geef ik hem ook niet na schwalbe en 1000% kans gemist te hebben
Vind ik leuk
woensdag 22 augustus 2018 om 09:52
Wat dacht je van een 7 voor Viergever?
Vind ik leuk
woensdag 22 augustus 2018 om 15:08
Ik denk die clown die dit nieuwsitem heeft geschreven🤡😉
Vind ik leuk
Foden +4526
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:12
Viergever een 7??
Vind ik leuk
Heer Bommel +6484
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:14
Correctie: 8
Vind ik leuk
Foden +4526
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:19
Gedeeld door 2
Vind ik leuk
MN223 +1750
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:23
Ik zou hem een 4 geven.
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +22994
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:14
Lekker PSV. Van harte!
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7075
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:18
Klasse reactie.
Vind ik leuk
14forever +9202
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:15
Goede beoordelingen , behalve Pereiro. Die zou toch voor de creativiteit moeten zorgen, maar daar zie je gewoon helemaal niets van.
Dumfries weer schuldig aan een tegen goal. Identiek aan die van Fortuna...
Vind ik leuk
Argento8523 +7413
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:15
Knap gedaan en een goede zaak voor her Nederlands voetbal dit
Knappe prestatie van PSV

Nu het afmaken volgende week
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:16
Geen cijfer voor Mark van Bommel? Want die verdient een dikke 9! Hij heeft het goed neergezet en durft jeugd te brengen. En hij komt ook goed over in de media.
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:24
Die laatste opmerking is zeker waar..!
Vind ik leuk
SanKev +1064
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:16
De jong had het vandaag inderdaad niet. Maargoed volgende keer beter. Als één ding zeker is is het dat die man zal blijven sleuren om er wat van te maken
Vind ik leuk
SimonSays +7390
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:24
Zijn aannames en ruimte vrij maken waren aardig vandaag. Maar de spits moet meer kunnen, en met die snelle en dynamische buitenspelers zie ik liever een spits met hogere handelingssnelheid.

En eentje die zulke ballen er gewoon inschiet, zoals 50 procent van VP ook nog zou kunnen.
Vind ik leuk
Dezeun +6241
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:31
Mee eens werkt altijd en jaagt goed af.
Ja die swalbe was schandalig en die open kans moest erin.
Verder is hij bij de dode spelmomenten cruciaal.


Vind ik leuk
ArieBombarie +43357
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:18
Backs was ik benieuwd naar maar verdedigden best matig. Angelino bij de 1-0 wist echt nie wat ie moest doen.
Logisch; hele nieuwe defensie.

Geweldige pot. Kon alle kanten op. Lekker afgemaakt. Heerlijk om naar te kijken en een super uitslag natuurlijk.

Ps; wat een gezeik meteen al weer over Luuk. Ja hij kwam tekort vandaag. Maar een beetje respect voor de man die kampioenschappen heeft verdiend mag wel is zeg.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 23:19]
Vind ik leuk
woensdag 22 augustus 2018 om 00:02
Ben het inderdaad met je eens. Luuk de Jong speelt echt een zaadpot vandaag, maar om hem gelijk af te zeiken vind ik wat ver gaan.

Persoonlijk denk ik dat die aanvoerdersband gewoon niet bij Luuk past (sowieso een aanvaller minder). Veel te veel zeuren en andere gekkigheid als hij die om band om heeft. Lijkt zich niet te kunnen focussen waarvoor hij daadwerkelijk op het veld staat namelijk goals maken.

Denk dat het beter is om de band aan Hendrix of Schwaab te geven.

Vind ik leuk
DrJ +1089
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:18
Hendrix 2
de jong 2
Viergever 3

Rosario 7
Schwaab 8

Angelino 6,5/7

De rest 6-je
Vind ik leuk
MN223 +1750
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:25
Niet gekeken dus.
Vind ik leuk
Dezeun +6241
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:32
Slaat nergens op
Vind ik leuk
De Liefhebber +12640
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:18
Tja, dat Dumfries positioneel en verdedigend niet zo heel goed is roep ik al een tijdje hier...en Luuk de Jong ook zeg....is die Romero nog steeds niet fit of wat? Je koopt toch niet een spits voor 11 miljoen voor het tweede hoop ik? Maar ook dat zei ik al, nu ze Luuk aanvoerder hebben gemaakt doen ze hem natuurlijk nooit wisselen....hadden ze beter Zoet aanvoerder kunnen maken... Wel een fantastisch resultaat trouwens, gefeliciteerd PSV'ers!!
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:18
Gefeliciteerd Psv-ers! Echt een top resultaat met 3 uitgoals en 3 punten!
Vind ik leuk
Bizzy +22744
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:22
De Jong was een ramp.
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:22
De rapporteur is nog vriendelijk voor de spelers...
Vind ik leuk
Kuip +10188
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:23
Zoet 5
Dumfries 6
Schwaab 6
Viergever 6
Angelino 6
Rosario 5
Pereiro 5
Hendrix 5
Lozano 5
De Jong 5
Bergwijn 5

Zeer matige wedstrijd van PSV. Trage opbouw. Heel veel onnodig balverlies. Veel verkeerde keuzes.
Zo’n wedstrijd moet je met 0-8 winnen tegen zo ‘n slechte ploeg. BATE viel helemaal tegen. Die kunnen er helemaal niks van.
Vind ik leuk
Dezeun +6241
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:34
Net iets minder dan Trencin
Vind ik leuk
Nummertien +4774
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:23
Das apart want Peireiro had vaak de bal in een man meer situatie en had teveel tijd voor de snelle oplossing, zijn handelingssnelheid voor de 10 positie is echt ondermaats.. Werd ook in de analyse verteld dat hij het op die positie weer niet helemaal liet zien. Dus een 7,5? alleen maar vanwege die pingel?;)
Vind ik leuk
De Goffert +949
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:28
De Jong komt gewoon tekort! Loopt zichzelf in de weg en creeert zelden kansen. Soms als de bal op z’n hoofd komt kan hij wel eens scoren. Voor de ED bruikbaar maar voor de rest een sta in de weg!
Lozano heerlijke speler!
Vind ik leuk
John040 +2431
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:32
Was een leuke wedstrijd score te laag uit gevallen.Nu hopen dat Ajax morgen ook wint want de punten en plaatsing is hard nodig voor NL
Vind ik leuk
Lebowski +679
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:32
Die jonge gasten doen het goed bij PSV. Bloedfanatiek, zelfs die gast (ik kende hem niet) op de bank kreeg nog geel. Super uitgangspositie.
Vind ik leuk
Vowtar +6974
woensdag 22 augustus 2018 om 03:30
Jordan Teze. Rechtsback. Ik kende hem kort geleden ook niet, maar hij was bizar goed in de oefenpot tegen Olympiakos. Dumfries vind ik nog niet overtuigen, dus wellicht gaan we Teze binnenkort nog vaker zien.
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:33
Viergever een 7? Trek daar maar een punt af en voeg die maar toe bij angeliño!
Vind ik leuk
Dezeun +6241
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:35
Mee eens
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:35
Jong past niet tussen Bergwijn,Lozano en Perero.Heb genoten van hem, is tijd voor andere speler bij deze manier van spelen komt hij veel te kort
Vind ik leuk
JoeyC +4364
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:36
Er wordt hier wel overdreven gedaan over De Jong. Natuurlijk waren die schwalbe en bal hoog over dramatisch, maar wel weer balvast en verdedigend ook belangrijk. Doelpunten komen vanzelf wel weer.
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:41
Viergever een 7? Andere wedstrijd gekeken zeker. Zoet 6.5, angelino 7, viergever 6, schwaab 7, dumfries 6, hendrix 7.5, rosario 7, pereiro 7, lozano 7, bergwijn 6.5, de jong 6
Vind ik leuk
woensdag 22 augustus 2018 om 00:00
Hoe durf je de Jong een voldoende te geven?
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4080
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:42
Mooie cijferlijst en idd luuk had zn kans er zeker in mogen schieten... Of nja iig tussen de palen
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 23:59
Echt totaal niet mee eens! Angelino mag wel iets hoger en de rest allemaal omlaag. Zoet een 6?? De Jong een 5,5?? Zoet een 4 en Luuk de Jong een 3.
Vind ik leuk
Hvdp +2037
woensdag 22 augustus 2018 om 00:04
Zoet een 4
Dumfries en scwaab en viergever en Angelina 6- zijn makkelijk uit elkaar te spelen geven onvoldoende rug dekking
Middenveld liep verdwaasd rond
De jong een 4 nee 3,5
Lozano , bergwijn en malen zijn momenten voetballers
Je ziet ze niet en plotseling een flits
De wedstrijd tegen bate heeft zowel de zwakte als de sterkte van dit PSV duidelijk gemaakt
En ook over geluk niet te klagen!!
Nu Ajax morgen ook
Vind ik leuk
Gutierres14 +1445
woensdag 22 augustus 2018 om 00:05
6,5 Hendrix? Hou op hoor
Vind ik leuk
City boy +377
woensdag 22 augustus 2018 om 00:11
5,5 de jong
WAY TO HIGH!!
Vind ik leuk
woensdag 22 augustus 2018 om 01:09
Rosario een 6???!!! Hij was veruit de beste en meest stabiele speler op het veld!
Vind ik leuk
woensdag 22 augustus 2018 om 01:49
De jong is al jaren flop
Vind ik leuk
Vowtar +6974
woensdag 22 augustus 2018 om 03:27
Angeliño had wel wat hoger mogen hebben. Hij gaf de pass waaruit Bergwijn de pingel uitlokte, de voorassist op de 1-2 én de assist op de 2-3. Ontzettend belangrijk, niet voor het eerst. Nu al onvervangbaar in mijn ogen.
Vind ik leuk
woensdag 22 augustus 2018 om 05:27
Allemaal slordig, wat dat betreft is Ajax een wereld van verschil. Balen over 50 meter vast in de voeten. Dat krijgt van Bommel met PSV nooit voor elkaar...
Vind ik leuk
John040 +2431
woensdag 22 augustus 2018 om 16:51
Ja Ajax heeft ook al goed laten zien dat ze zoo geweldige zijn tegen Heracles en VVV. Ja dat was echt super Ajax word met 3 vingers in de neus kampioen. Arbitrage heeft ze ook echt niet geholpen .Wat een tobclub
Vind ik leuk
donderdag 23 augustus 2018 om 05:23
Ajax heeft toch ook meer wedstrijden in de poten, en wat voor wedstrijden ook nog eens. Dat PSV doordeweeks niks speelt en elkaar maar aan het afzuigen zijn, was tegen BATE wel te zien, want het had totaal geen wedstrijd ritme en voetbalend leek het nergens op. Maar goed, PSV is ook aan de beurt...
Vind ik leuk
John040 +2431
donderdag 23 augustus 2018 om 11:13
Ajax had gewoon zo veel geluk en ook met arbitrage.1 are goal gigantische blunder keeper.2.goal had nooit mogen vallen omdat 10 seconde daarvoor zuivere penalty onthouden werd bij Kiev. En die werd ook nog eens van richting veranderd. 3. Goal zuiver buitenspel dus gecrieerde kansen afgemaakt geen. Dus Ajax kan iedereen heet avondje in Kiev verwachten ook nog zonder kaarten pakket Tagliofogo of hoe ze ook heet.Die breekt Ajax nog op met zijn overtredingen en schorsingen.
Vind ik leuk
Fc hamkel +1554
woensdag 22 augustus 2018 om 08:05
Ik denk echt dat het probleem van de jong hem zit in zijn aanvoerdersband hij denkt daardoor teveel te moeten doen en dat lukt niet. Band aan zoet of schwaab geven en laat hem maar vrij spelen. Dat heeft hij denk ik nodig om te presteren.
[Reactie gewijzigd op woensdag 22 augustus 2018 om 08:08]
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6655
woensdag 22 augustus 2018 om 09:02
Lala je zo een blunder maakt zoals zoet. Die je miljoenen had kunnen kosten. Dan hoor je geen voldoende te krijgen
Vind ik leuk
michelhx +4679
woensdag 22 augustus 2018 om 10:58
Vind de cijfers vrij hoog.
Zoet, Dumfries, Viergever, Bergwijn en de Jong haalden in mijn ogen allemaal een onvoldoende. Lichtpunten waren Schwaab en Angelino.
Vind ik leuk
woensdag 22 augustus 2018 om 11:08
Misschien nog investeren in een goede spits,wat een drama
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws