Spelersrapport: Dumfries en De Jong wankelen, Pereiro en Lozano soeverein

    Spelersrapport: Dumfries en De Jong wankelen, Pereiro en Lozano soeverein

    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:10

    PSV heeft uitstekende zaken gedaan op weg naar de groepsfase van de Champions League. In Wit-Rusland versloegen de Eindhovenaren BATE Borisov met 2-3. VoetbalPrimeur maakt het rapport op.

    Jeroen Zoet – 6: Een hele wedstrijd lang goed overeind gebleven, maar in de slotfase leek de doelman het allemaal weg te gooien. Een bal die simpel te pakken was, bokste Zoet recht in de voeten van Aleksandr Hleb voor de gelijkmaker. Gelukkig voor PSV was dat niet het laatste wapenfeit van de avond.

    Denzel Dumfries – 5,5: Dat de voorronde Champions League even een trap omhoog is voor Dumfries, was te merken. Positioneel kwam de rechtsback keer op keer in de problemen en zeker in de goede fases van BATE leek het hem allemaal iets te snel te gaan.

    Daniel Schwaab – 7,5: Moest veel brandjes blussen in de eerste helft, maar dat veroorzaakte vervolgens weer nieuwe problemen. Bracht de organisatie vervolgens goed terug en daarna kwam PSV eigenlijk niet meer in de problemen.

    Nick Viergever – 7: Wist aanvankelijk niet waar hij het zoeken moest. Met een goede tackle keerde hij het tij en toen PSV beter ging spelen, lukte ook een stuk meer bij de centrale verdediger. Viergever speelde een stuk geconcentreerder en liet zich vrijwel niet meer in de luren leggen.

    Angeliño – 7: Na een weifelend begin had hij ineens die kenmerkende actie met de dribbel het strafschopgebied in, waarna Lozano bijna scoorde. In de laatste minuten werd een puntgave voorzet van Angeliño wel keurig afgemaakt door Malen.

    Pablo Rosario – 6: Was één van de hoofdschuldigen van het enorm slordige spel van PSV in de eerste helft. Simpele ballen over vijf meter kwamen niet aan, waardoor zijn ploeg in de problemen kwam. Die fouten gingen er wel uit, maar goed in de wedstrijd zat de jonge middenvelder nooit.

    Jorrit Hendrix – 6,5: Hendrix heeft zijn passing tegen om nog een stap omhoog te kunnen maken. Het gaat vaak traag, of breed, of zelfs terug, waardoor de ploeg geen enkel tempo kan opbouwen. 

    Gastón Pereiro – 7,5: Bleef ook in de moeilijke fase als een van de weinige PSV’ers overeind. Schoot zijn penalty koeltjes binnen en had zelfs zijn doelpuntenaantal kunnen uitbreiden, maar hij raakte de paal.

    Steven Bergwijn – 7: Hoewel Bergwijn met zijn ongepolijste stijl weleens voor frustratie zorgt, neem je dit op de koop toe als je ziet hoe beslissend hij kan zijn. Bergwijn versierde de penalty voor de 1-1 en gaf een uitstekende pass die een doelpunt van Luuk de Jong op had moeten leveren.

    Luuk de Jong – 5,5: Had een hattrick kunnen maken. Bij de kopbal op de paal kan je hem niks kwalijk nemen. Maar waarom gaan liggen als je de keeper al bijna voorbij bent? En de bal de tribune jassen terwijl je een vrije schietkans hebt, is ook onvergeeflijk.

    Hirving Lozano – 7,5: Zal zich nog afvragen hoe de Wit-Russische keeper Denis Scherbitski zijn kopbal er in hemelsnaam uit wist te houden. Toch maakte Lozano het later goed met zijn geniale krul, die de 1-2 opleverde.

    Invallers

    Mauro Junior – x: Speelde te kort voor een beoordeling.

    Donyell Malen – x: Mocht slechts een paar minuten meedoen, maar speelde een cruciale rol in de laatste momenten van de wedstrijd. Waar je misschien teleurstelling zou verwachten vanwege de late gelijkmaker, bleef Malen scherp en maakte met een snoekduik de winnende.

    Nicolas Isimat-Mirin – x: Speelde te kort voor een beoordeling.

    (Jonas Medhin/VoetbalPrimeur)

    Plaats een reactie

    Hyena +28348
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:12
    Welke pipo durft Luuk de Jong na deze wedstrijd een voldoende te geven?
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1411
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:13
    Een 5.5 voor de jong ?? ik vind een 3 nog te hoog voor deze dramatische vertoning.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 23:13]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:15
    Dat je m een cijfer durft te geven is lief. Dramatische speler zou m voor n tientje weg doen
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:17
    K zou em nog ruilen voor Tom Boere...
    Vind ik leuk
    Jozef +36091
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:20
    Kom op... valt me een beetje tegen dat ik enkele echte PSV-ers zo negatief hoor doen over een speler die jullie toch echt al heel wat plezier bezorgd heeft.

    Vandaag was zijn dag niet, dat wel natuurlijk...
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:22
    K ben diep teleurgesteld in het feit dat ie zo makkelijk die schwalbe maakte en niet eens probeerde het uit te spelen. Das toch geen aanvoerdersvoorbeeldfunctie? En die kans met die steekbal van Steven... iedereen had die binnengeschoten. Tuurlijk is het de waan van de dag. Maar dit doet gewoon pijn. Geef die aanvoerdersband aan Jorrit.
    Vind ik leuk
    Jozef +36091
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:27
    Jorrit speelde geen goede wedstrijd vind ik. Fel, dat wel, maar matig in de passing en hij lijkt inzicht te missen.

    Maar Luuk de Jong en aanvoerder zijn lijkt een slechte combinatie. Iedereen heeft wel eens een slechte dag...nou, Luuk vandaag. En Zoet ook. Dan is het mooi dat je toch wint.
    Vind ik leuk
    yabba1000 +843
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:28
    jorrit speelde niet best nee, was erg slecht in de passing idd. alsof ie noiet helemaal wakker was. ging allemaal erg traag.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:29
    Luuk had het doelpunt op de schoen dat je miss gaat nekken in eigen huis. Kan em moeilijk de schuld geven voor die kopkans. En Pereiro en Lozano waren ook heel dichtbij. Maar t feit is is dat PSV levensgevaarlijk is bij standaardsituaties, en als de Jong zelfs dan tekort komt? Dan heb je heel snel wat beters nodig om in Europa mee te kunnen doen.
    Vind ik leuk
    Jozef +36091
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:33
    De Jong kopte op de paal. Dat was brute pech en niet te verwijten. Net zo makkelijk was hij er wel ingevlogen en dan zou hij precies 'in zijn kwaliteit' gescoord hebben. Een kwaliteit die hem kenmerkt en PSV al vaak doelpunten bracht...

    Van vervangers moet je maar afwachten of die het zomaar beter doen. Het zou kunnen, maar dan moet dat toch echt eerst blijken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:34
    Ben ook niet perse van mening dat ie uit de basis moet. K zeg alleen: Neem die aanvoerdersband af,
    Vind ik leuk
    Jozef +36091
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:37
    Dat begrijp ik. Het doet hem duidelijk geen deugd.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 15:47
    Vond luuk niet eens zo heel bedroevend slecht spelen tot aan de gemiste kans, weet toch altijd wel een bal vast te houden voorin daardoor kwam psv wat meer aan het voetballen toe, na die kans heeft hij ook echt alles verprutst maar tot daar aan toe was het nog best oke. Ja en die schwalbe was dom..
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:28
    Ik denk het jij zegt het
    Vind ik leuk
    vossing +2457
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:28
    Ja, aan Jorrit, die was geen steek beter. Geef hem dan aan Zoet......Jorrit?
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:31
    Zoet is een keeper. Jorrit is een consistente middenvelder die de pech heeft dat Andres Guardado zn voorganger was. K zie alleen in Jorrit de leiderscapaciteiten die we nodig hebben. De jong en Zoet hebben t al druk genoeg met hunzelf.
    Vind ik leuk
    vossing +2457
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:36
    Zijn we het deze keer niet eens met elkaar. Is niet erg, goede uitslag....dat weer wel
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:37
    Enige dat goed is is dat we gewonnen hebben, het feit dat we het zover hebben laten komen dat we ipv 2 doelpunten verschil bijna gelijk stonden is schandalig.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 23:37]
    Vind ik leuk
    Jozef +36091
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:59
    Nu en achteraf kun je dat zeggen, maar het eerste deel van de eerste helft had zomaar catastrofale gevolgen kunnen hebben. Die pingel was het keerpunt.
    Vind ik leuk
    vossing +2457
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:01
    Heb je 100% gelijk in.
    Vind ik leuk
    Jozef +36091
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:04
    Het is wel een kwaliteit dat je het als team zo kunt kantelen.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2507
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:46
    Mee eens hoor. Wat begonnen ze slecht. Zodra ze over de middenlijn kwamen schrokken ze er zelf van. Dat draaide helemaal om na die pingel gelukkig.

    Iets anders. Toen Malen erin kwam vroeg ik me af waarom die gozer met 14 speelde. Bedoel me niet verkeerd hoor, wil nu es een keer geen sneer naar Ajax geven maar eerlijk is eerlijk het is niet ècht een PSV rugnummer. :-)

    Totdat ik de analyse van de Boer hoorde en hij vertelde dat die gast van Ajax afkomstig is. Toch een soort eerbetoon. Vond ik wel mooi.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 augustus 2018 om 00:47]
    Vind ik leuk
    Koeien +2357
    woensdag 22 augustus 2018 om 11:47
    Rugnummer 14 is voor de reserve-rechter centrumverdediger.

    Met alle respect voor Cruijff (ik vermoed dat je daarop doelt), maar jij zegt nu dat een andere club dat nummer niet hoort te gebruiken?

    Pele had 10, Di Stefano had 9 en 6, Eusebio 13, Best 7, Socrates 8 en vast nog wel een handvol andere helden met rugnummers 1 t/m 22. Zullen we die ook maar gewoon skippen en bij 3 miljoen beginnen?
    Vind ik leuk
    phritzzz +2507
    woensdag 22 augustus 2018 om 15:25
    Sowieso RESPECT voor je kennis. In de tijd waarin Best, di Stefano e.a. die je opnoemt speelden, had je nog een positie met passend rugnummer. Later is dat losgelaten.

    Misschien heb je gelijk en denk ik er te veel bij. Betekenis toevoegen aan iets wat toevallig gebeurt is blijkbaar menselijk ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:02
    Ben je aan de wiet ?
    Vind ik leuk
    DrJ +1035
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:59
    Schwaab.
    Vind ik leuk
    Freak +24
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:31
    En dan vergeet je nog het ongelofelijk knullige en (bijna) fatale balverlies bij de 2-2. Is net zo schuldig aan die goal als Zoet.
    Vind ik leuk
    yabba1000 +843
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:27
    hahah heb je helemaal gelijk in maar man man man wat was hij drama vanavond. als romero fit is dan speelt ie de jong binnen een maand uit de basis
    Vind ik leuk
    Bontscoach +323
    woensdag 22 augustus 2018 om 02:53
    Precies. De Jong was de missling link in het team.

    Ervaren, altijd doorgaan en goed voor 20 competitie goals per seizoen.Een geweldig aanspeelpunt voorin met een voortreffelijke mentaliteit. En zoals De Boer al zei: wint 90% van zijn duels.

    Ik heb wel vaker het idee dat niet voetbal gerelateerde zaken bij een deel van de PSV aanhang belangrijker zijn dan kwaliteit. Zo zag men ooit liever Waterreus dan Menzo, terwijl Reussie nogal eens blunderde, vooral op CL niveau.
    Vind ik leuk
    henk008 +5
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:25
    Dit is een lullige opmerking voor Tom Boere!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:26
    Vandaag wel ja...
    Vind ik leuk
    Jozef +36091
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:18
    Ik denk dat er geld bij moet...

    Hij heeft toch net verlengd tot 2021?
    Natuurlijk was hij vanavond niet goed, maar PSV heeft al veel aan hem te danken vind ik. Dat weet jij vast ook wel...
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:20
    Veel qan te danken valt mee. Kopt ballen erin ja maar meer kan die niet en dat zie wel eigenlijk al sinds hij hier speelt.

    Het is klaar. Over en uit
    Vind ik leuk
    Jozef +36091
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:24
    Wat je wilt, hoor.

    Het lijkt er wel op dat je hem beter geen aanvoerder kunt maken. Het lijkt iets met hem te doen, waardoor hij minder doeltreffend is. Maar toch jammer dat je zo hard bent voor een van jullie spelers. Bij Ajax erger ik me ook altijd kapot aan die nutteloze kritiek. Sterker: het maakt spelers bepaald niet beter....



    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:27
    Het maakt spelers zeker niet beter maar het is helaas gewoon wat het is en dat is de harde realiteit. we hebben een spits van 10.5 miljoen laat hem maar spelen ook
    Vind ik leuk
    Jozef +36091
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:29
    Waarom zou Mark van Bommel daar anders over denken?
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:33
    Geen idee

    Dat Luuk er al 4 jssr onder cocu stond zal ook wel mee hebben geteld
    Vind ik leuk
    Jozef +36091
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:36
    Misschien ook dat hij toch echt wel belangrijk was bij enkele kampioenschappen?
    Misschien ook, omdat van Bommel vertrouwt op zijn eigen inzicht? Van Bommel maakte hem bovendien aanvoerder. Dat doe je niet als nieuwe hoofdcoach als je niet in hem gelooft.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:39
    Eens over van Bommel deel de rest niet

    2016 was doordat Ajax opzichtkg faalde waar het team als breed team belangrkjk was iet zo zeer een specifiem iemand. Als het slecut ging met ons ging het ook altijd slecht met de jong. 2017 al helemaalm 2015 memphis wijnaldum guardado etc en 2018 was de jong gewokn heel slecht
    Vind ik leuk
    Jozef +36091
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:44
    Dat mag jij vinden en van mij mag hij blijven staan op voorwaarde dat hij speelt als vanavond...

    Maar ik vind dat je hem tekort doet.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:46
    Soms moet je even realiteit tonen om die praise van dank echt naar voren te brenven als het afscheid genomen is en dit is zon geval vind ik. Het lijkt me verder ook wel duudelijk dat hij het niet meer heeft
    Vind ik leuk
    Jozef +36091
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:54
    Dat laatste is me duidelijk, maar hoe je 'even realiteit moet tonen om die praise van dank echt naar voren te brenven als het afscheid genomen is', tja Timmio, dat moet je me toch even uitleggen...

    Ik ben namelijk niet geboren in de slimste regio...;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:13
    Ik kom ook niet uit Eindje hoor ;)

    Nouma ehm. T gast me om dat er echt wel dsnk gaat komen over wat hij voor one heeft gedaan maar dat het zolang hij er is geen reden moet zijn om zijn afvaart tegen te houden
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:49
    Teveel biertjes gehad jonge?
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:50
    Wel lief dat je een accountje voor me maakt
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 06:41
    Als psv deze ronde overleeft gaan ze 5-3-2 spelen en dan komt hij op de bank
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:56
    Zou best kunnen ja.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +2931
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:35
    Luuk De Jong zou in de rol van supersub een meerwaarde kunnen zijn voor dit PSV. Met zijn ervaring en drive zou hij een dode werdstrijd open kunnen breken of in de laatste minuten als je iets moet forceren en vaker de lange bal hanteert. Al het andere is wanbeleid!

    Hem tot aanvoerder bombarderen is kansloos en PSV onwaardig. Dramatisch!

    Vind ik leuk
    Jozef +36091
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:38
    Dat is toch echt een beslissing van de redelijk bewierookte Mark van Bommel...
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +2931
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:43
    Dat is naar mijn mening zijn slechtste beslissing tot nu toe!

    Maargoed, zolang we blijven winnen neemt niemand hem dat kwalijk.

    Eens kijken hoe dat eruit gaat zien wanneer Luukje zijn kansen blijft missen en PSV hierdoor punten gaat verspelen.

    Dan wordt je erop afgerekend zowel Bommel als Luuk!
    Vind ik leuk
    Jozef +36091
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:45
    Wie weet, de tijd zal het leren.

    In de competitie mag hij van mij presteren zoals vanavond. Dat wel natuurlijk...;-)
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +2931
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:54
    Ik denk dat zowel jij als Ajacied en ik als PSVer kunnen stellen dat we uiterst matige spitsen hebben.

    Jullie hopen op een doorbraak van Dolberg, wij op Romero...
    Vind ik leuk
    Jozef +36091
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:55
    Dat is gewoon zo. We gaan het allemaal meemaken...
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 15:34
    Romero is op de trainingen fenomenaal. Komt er wel die jongen!
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +2931
    woensdag 22 augustus 2018 om 15:49
    We zullen zien. Ik kijk geen trainingen maar als dat zo is dan moet Bommeltje ingrijpen voor het ons punten gaat kosten.
    Vind ik leuk
    SimonSays +5853
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:19
    - 3.5
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 01:54
    Kansen heeft hij toch wel weer gemist, en dat neem ik hem ook kwalijk. Maar was alsnog erg belangrijk geweest als kapstok, won veel van de lange ballen die van achter werden getrapt aan eer het opbouwend even niet lukte. En nu scoort hij niet, maar toch weer 3 goals op het bord. Daarmee win je toch 90-95% van de wedstrijden
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:54
    Kan, maar een spits hiort geen kapstoj te zijn
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:07
    Het zou inderdaad raar zijn als hij een echte kapstok is :p.

    Zonder dollen, het liefst zie je inderdaad een spits die ook scoort, zoals hij het 1e seizoen deed. Maar fungeren als kapstok is ook erg fijn, maar uiteindelijk niet genoeg voor een topclub uit Nederland.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5524
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:19
    Teamprestatie: 8
    Vind ik leuk
    Caniggia +850
    donderdag 23 augustus 2018 om 06:30
    Topspits hahaha
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:14
    Precies dat!
    Vind ik leuk
    Strijp +11033
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:14
    Dit weekend zal Romero denk ik een plaats krijgen, de jong is wederom uit vorm helaas.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:15
    Denk t niet maar alsjeblieft mark geef die band aan Jorrit! De enigste die wél consistent blijft.
    Vind ik leuk
    Strijp +11033
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:18
    PSV speelt 4 wedstrijden in 11 dagen, de komende in de ED lijkt mij de perfecte om Romero 90 min te gunnen
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:20
    Romero heeft nog nie eens 15 bij ons gespeeld. K zie nog liever Malen in de spits. Maar mark houd niet van wisselen in selecties. Ben benieuwd of Thomas Rosario uit de opstelling kan krijgen.
    Vind ik leuk
    Strijp +11033
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:22
    Hij begint zn minuten te maken bij jong, het is het aller grootste talent wat we hebben, ik hoop dat hij er door komt!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:24
    Het duurste talent is idd Romero. En hij moet in elk geval laten zien dat ie een stuk beter is dan Piroe. Mag het hopen dat ie de basis red. Potverdorie 10 mil das 2 X Angelino
    Vind ik leuk
    Strijp +11033
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:34
    Wanneer ik deze jongen bij Jong en op de trainingen zie spat het talent er vanaf, ik heb hoge verwachtingen, maakt de doelpunten enorm eenvoudig.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:35
    Je hebt er meer kijk op dan ik, k hoop dat je gelijk hebt!
    Vind ik leuk
    Strijp +11033
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:37
    We gaan het zien, tijdens de wedstrijden is het toch anders; maar zoals ik het zie komt er iets moois aan
    Vind ik leuk
    Jozef +36091
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:02
    Het is te hopen van jullie.

    Niet om lullig te doen, maar als er een talent was in de afgelopen tien jaar waar het werkelijk vanaf spatte, dan was dat in mijn ogen Bakkali... Dat liep niet zo goed af vond ik. Afwachten maar...
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +2931
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:22
    Memphis Depay was en is beter dan Bakkali.

    Heeft het tot nu toe ook verder geschopt dan Zakaria.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 15:35
    Eens. Helaas ziet niet iedereen de trainingen. Als Romero dat kan laten zien in wedstrijden dan hebben we weer een diamant in huis.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 augustus 2018 om 15:36]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25336
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:52
    Of Malen meer laten spelen. Leuk ventje! Maar belangrijker is dat hij een prima goal maakte op een heel bijzonder moment. De opvolger van Lozano loopt al rond in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:09
    Liever Romero nog besparen voor het kunstgras, aangezien hij de laatste tijd nog met blessures kampte. Dus dan lijkt het me verstandig om hem nog niet het plastic op te sturen.
    Vind ik leuk
    Strijp +11033
    woensdag 22 augustus 2018 om 13:39
    Goed opgemerkt! Volledig mee eens!
    Vind ik leuk
    baboushka +1190
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:19
    Idd enorm belangrijk wederom.
    Vind ik leuk
    Gdoc +25
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:27
    Als je bedoelt dat ie elke wedstrijd matig speelt, heb je gelijk. Vind ik een erg beperkte voetballer. Precies zoals hierboven staat: veel vallen breed of achteruit.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:44
    Is ook geen creatieve speler, maar wel iemand die ballen kan veroveren en zn duels oo t middenveld wint. Wanneer de ploeg door t ijs zakt is jorrit vaak de enigste die wél doet wat ie moet doen.
    Vind ik leuk
    Gdoc +25
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:40
    Ben met je eens dat gij nuttig is in duels enz. Toch vind ik dat je van een PSV speler mag verwachten dat hij een bal vooruit speelt als hij hem veroverd heeft. Dat heeft niet per se met creativiteit te maken. Zo hou je simpelweg het tempo in het spel.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +2931
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:24
    Helaas zal dat niet zo snel gebeuren. Volgens mij bevredigt Luuk zijn trainers oraal, snap anders niet waarom ze hem telkens weer opnieuw opstellen, blijven opstellen en ook nog eens de aanvoerdersband geven!?

    En volgens mij heeft Bommel het niet zo met Romero sinds hij boos de kleedkamer inliep toen de scheids afloot net voordat hij in kon vallen. Ik geloof dat dat tegen Valencia was in de voorbereiding...

    Vind ik leuk
    Jozef +36091
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:10
    Als ik het goed begrijp zou jij spelers opstellen als die jou oraal bevredigen..
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +2931
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:17
    Hahaha!

    Ik val op vrouwen, helaas.

    Bij mij zou Luukje dus gewoon banken!
    Vind ik leuk
    Jozef +36091
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:20
    Oh toch...

    Nou ja, ik zou hem een knal geven als ie het zou wagen...
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +2931
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:24
    Ik vrees dat hij er bij mij ook niet veel beter af zou komen...

    Hahaha!

    Wat een hoogstaand discussie hebben we toch!
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +8534
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:17
    Die cijfers neem ik al lang niet meer serieus. Als Malen die bal niet inkopte waren de cijfers gemiddeld een punt lager geweest...
    Vind ik leuk
    Strijp +11033
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:19
    Winnen en verliezen doe je samen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:20
    True dat.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +20542
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:17
    angelino top...voorzet op lozano die de keeper pakte....voorzet op Bergwijn die de pingel kreeg , vooractie bij goal lozano en ragfijne voorzet bij de winnende van Malen. Echt een aanwinst!!
    Vind ik leuk
    SimonSays +5853
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:21
    Ook erg blij met die jongen. Heerlijke voorzetten en redelijk balvast.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +12140
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:28
    Vond angelino een van de beste vandaag, paar heerlijke voorzetjes gezien.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7137
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:24
    Maar ook de schuldige aan de 1-0.
    Vind ik leuk
    PRICE +32113
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:18
    Kopbal Luuk de Jong is pech,
    Open kans is natuurlijk dramatisch geschoten.
    Vind ik leuk
    mesterspsv +579
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:24
    Iemand die goed gezind is?? Voldoende geef ik hem ook niet na schwalbe en 1000% kans gemist te hebben
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:52
    Wat dacht je van een 7 voor Viergever?
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 15:08
    Ik denk die clown die dit nieuwsitem heeft geschreven🤡😉
    Vind ik leuk
    Foden +3344
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:12
    Viergever een 7??
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5524
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:14
    Correctie: 8
    Vind ik leuk
    Foden +3344
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:19
    Gedeeld door 2
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +2931
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:27
    Komt omdat het jou nog pijn doet dat wij hem notabene gratis hebben overgenomen en eindelijk tot kampioen zullen promoveren.

    Speelde gewoon een prima pot! Een cijfer tussen de 6 en 7 is dan ook keurig naar mijn mening.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 23:28]
    Vind ik leuk
    Foden +3344
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:34
    Viergever. is. fucking. slecht.

    Het is schijnverdedigen wat hij doet. Al twee wedstrijden op rij in z’n eentje verantwoordelijk voor een tegengoal. Vond hem bij Ajax al verschrikkelijk slecht. Het enige goede wat hij deed, was de Schalke-uit goal. Waardeloze fucking speler.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +2931
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:38
    Haha... je analyse is kansloos en straalt een en al frustratie uit.

    Jammer, het siert je niet!
    Vind ik leuk
    Foden +3344
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:40
    Jouw naam is kansloos
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +2931
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:43
    Had geen sterkere reactie van je verwacht...
    Vind ik leuk
    phritzzz +2507
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:36
    Waar slaat foden eigenlijk op dan?
    Gewoon een vraag hoor ;)
    Vind ik leuk
    MN223 +974
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:23
    Ik zou hem een 4 geven.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18913
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:14
    Lekker PSV. Van harte!
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5151
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:18
    Klasse reactie.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:14
    Angelino moet op zn minst gelijk aan Pereiro zijn! Dumfries was zwak.
    Vind ik leuk
    14forever +8520
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:15
    Goede beoordelingen , behalve Pereiro. Die zou toch voor de creativiteit moeten zorgen, maar daar zie je gewoon helemaal niets van.
    Dumfries weer schuldig aan een tegen goal. Identiek aan die van Fortuna...
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:16
    T is niet dat pereiro te hoog wordt beoordeeld, regelde immers een kantelpunt en in defensief opzicht was ie belangrijk. Maar t is gewoon dat Chucky en Angelino hoger verdienden dan hem.
    Vind ik leuk
    14forever +8520
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:18
    Voor mij was Pereiro gewoon een 6,5 max. Je nummer tien zet toch de.lijnen uit, dat zie je hem dus niet doen. Ook tegen Fortuna was dit het geval.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:32
    Onderschat de standaardsituaties niet. PSV profiteert daar 40% van de tijd van en Pereiro heeft ene gouden traptechniek. Hij is absoluut van waarde door dit, anders is ie vrijwel onzichtbaar.
    Vind ik leuk
    14forever +8520
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:34
    Chucky heeft ook een goede trap, maar voor de rest zijn we het dus eens. Redelijk onzichtbaar, terwijl je toch wat meer.(creativiteit) verwacht van je spelmaker.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6552
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:15
    Knap gedaan en een goede zaak voor her Nederlands voetbal dit
    Knappe prestatie van PSV

    Nu het afmaken volgende week
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3558
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:15
    "Luuk de Jong – 5,5"

    Pilsje teveel?
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:16
    Geen cijfer voor Mark van Bommel? Want die verdient een dikke 9! Hij heeft het goed neergezet en durft jeugd te brengen. En hij komt ook goed over in de media.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:24
    Die laatste opmerking is zeker waar..!
    Vind ik leuk
    SanKev +520
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:16
    De jong had het vandaag inderdaad niet. Maargoed volgende keer beter. Als één ding zeker is is het dat die man zal blijven sleuren om er wat van te maken
    Vind ik leuk
    SimonSays +5853
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:24
    Zijn aannames en ruimte vrij maken waren aardig vandaag. Maar de spits moet meer kunnen, en met die snelle en dynamische buitenspelers zie ik liever een spits met hogere handelingssnelheid.

    En eentje die zulke ballen er gewoon inschiet, zoals 50 procent van VP ook nog zou kunnen.
    Vind ik leuk
    Dezeun +4297
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:31
    Mee eens werkt altijd en jaagt goed af.
    Ja die swalbe was schandalig en die open kans moest erin.
    Verder is hij bij de dode spelmomenten cruciaal.


    Vind ik leuk
    ArieBombarie +38050
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:18
    Backs was ik benieuwd naar maar verdedigden best matig. Angelino bij de 1-0 wist echt nie wat ie moest doen.
    Logisch; hele nieuwe defensie.

    Geweldige pot. Kon alle kanten op. Lekker afgemaakt. Heerlijk om naar te kijken en een super uitslag natuurlijk.

    Ps; wat een gezeik meteen al weer over Luuk. Ja hij kwam tekort vandaag. Maar een beetje respect voor de man die kampioenschappen heeft verdiend mag wel is zeg.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 23:19]
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3558
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:34
    Je moet niet continu terugvallen op wat hij drie, vier jaar geleden heeft gebracht. Hij presteert nu verschrikkelijk, hij bakt er nu niks van. Daar mag, en naar mijn mening moet hij zelfs op afgerekend worden, want wat hij liet zien vandaag, was echt schandalig gewoon.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +38050
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:40
    Vorig seizoen schoot hij jullie naar t kampioenschap.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3558
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:59
    Dat vind ik te simpel gezegd. Je kan ook redeneren dat je er iemand anders neerzet en dat hij de doelpunten maakt. 12 is in ieder geval niet veel voor een spits van PSV.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:02
    Ben het inderdaad met je eens. Luuk de Jong speelt echt een zaadpot vandaag, maar om hem gelijk af te zeiken vind ik wat ver gaan.

    Persoonlijk denk ik dat die aanvoerdersband gewoon niet bij Luuk past (sowieso een aanvaller minder). Veel te veel zeuren en andere gekkigheid als hij die om band om heeft. Lijkt zich niet te kunnen focussen waarvoor hij daadwerkelijk op het veld staat namelijk goals maken.

    Denk dat het beter is om de band aan Hendrix of Schwaab te geven.

    Vind ik leuk
    DrJ +1035
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:18
    Hendrix 2
    de jong 2
    Viergever 3

    Rosario 7
    Schwaab 8

    Angelino 6,5/7

    De rest 6-je
    Vind ik leuk
    MN223 +974
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:25
    Niet gekeken dus.
    Vind ik leuk
    Dezeun +4297
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:32
    Slaat nergens op
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:18
    Tja, dat Dumfries positioneel en verdedigend niet zo heel goed is roep ik al een tijdje hier...en Luuk de Jong ook zeg....is die Romero nog steeds niet fit of wat? Je koopt toch niet een spits voor 11 miljoen voor het tweede hoop ik? Maar ook dat zei ik al, nu ze Luuk aanvoerder hebben gemaakt doen ze hem natuurlijk nooit wisselen....hadden ze beter Zoet aanvoerder kunnen maken... Wel een fantastisch resultaat trouwens, gefeliciteerd PSV'ers!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:26
    Romero heeft dit weekend voor het eerst de volle 90 minuten gespeeld in Jong PSV. Duurt niet lang meer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:30
    Oké, thnx. Ben benieuwd....
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:18
    Gefeliciteerd Psv-ers! Echt een top resultaat met 3 uitgoals en 3 punten!
    Vind ik leuk
    Bizzy +20042
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:22
    De Jong was een ramp.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:22
    De rapporteur is nog vriendelijk voor de spelers...
    Vind ik leuk
    Kuip +6946
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:23
    Zoet 5
    Dumfries 6
    Schwaab 6
    Viergever 6
    Angelino 6
    Rosario 5
    Pereiro 5
    Hendrix 5
    Lozano 5
    De Jong 5
    Bergwijn 5

    Zeer matige wedstrijd van PSV. Trage opbouw. Heel veel onnodig balverlies. Veel verkeerde keuzes.
    Zo’n wedstrijd moet je met 0-8 winnen tegen zo ‘n slechte ploeg. BATE viel helemaal tegen. Die kunnen er helemaal niks van.
    Vind ik leuk
    Dezeun +4297
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:34
    Net iets minder dan Trencin
    Vind ik leuk
    Nummertien +4501
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:23
    Das apart want Peireiro had vaak de bal in een man meer situatie en had teveel tijd voor de snelle oplossing, zijn handelingssnelheid voor de 10 positie is echt ondermaats.. Werd ook in de analyse verteld dat hij het op die positie weer niet helemaal liet zien. Dus een 7,5? alleen maar vanwege die pingel?;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:25
    Bergwijn: totale off-day: 5,0 voor de moeite dat 'ie uit bed is gekomen.
    Rosario: te negatief beoordeeld: 6,5
    Pereiro: doet nog steeds niet wat je van een speler met zijn kwaliteiten mag verwachten. Aanvallend prima, maar een risicofactor bij balverlies: 7,0
    Dumfries: stond de eerste helft stijf van de zenuwen. Verbeterde iets toen de rest van de ploeg ook wat meer ging voetballen.
    De Jong: mag zich ernstig zorgen gaan maken, gelet op de ontwikkeling van Malen en Romero die binnenkort aanhaakt bij het eerste: 4,5 (Van Bommel is geen Cocu).
    Vind ik leuk
    De Goffert +368
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:28
    De Jong komt gewoon tekort! Loopt zichzelf in de weg en creeert zelden kansen. Soms als de bal op z’n hoofd komt kan hij wel eens scoren. Voor de ED bruikbaar maar voor de rest een sta in de weg!
    Lozano heerlijke speler!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:28
    De Jong is en blijft een mislukkeling
    Vind ik leuk
    John040 +2163
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:32
    Was een leuke wedstrijd score te laag uit gevallen.Nu hopen dat Ajax morgen ook wint want de punten en plaatsing is hard nodig voor NL
    Vind ik leuk
    Lebowski +19
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:32
    Die jonge gasten doen het goed bij PSV. Bloedfanatiek, zelfs die gast (ik kende hem niet) op de bank kreeg nog geel. Super uitgangspositie.
    Vind ik leuk
    Vowtar +4486
    woensdag 22 augustus 2018 om 03:30
    Jordan Teze. Rechtsback. Ik kende hem kort geleden ook niet, maar hij was bizar goed in de oefenpot tegen Olympiakos. Dumfries vind ik nog niet overtuigen, dus wellicht gaan we Teze binnenkort nog vaker zien.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:33
    Viergever een 7? Trek daar maar een punt af en voeg die maar toe bij angeliño!
    Vind ik leuk
    Dezeun +4297
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:35
    Mee eens
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:34
    En de wedstrijd een 9 voor aantrekkelijkheid. Ik heb er als AZ-supporter van genoten. Nu Ajax nog!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:35
    Jong past niet tussen Bergwijn,Lozano en Perero.Heb genoten van hem, is tijd voor andere speler bij deze manier van spelen komt hij veel te kort
    Vind ik leuk
    JoeyC +1721
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:36
    Er wordt hier wel overdreven gedaan over De Jong. Natuurlijk waren die schwalbe en bal hoog over dramatisch, maar wel weer balvast en verdedigend ook belangrijk. Doelpunten komen vanzelf wel weer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:41
    Viergever een 7? Andere wedstrijd gekeken zeker. Zoet 6.5, angelino 7, viergever 6, schwaab 7, dumfries 6, hendrix 7.5, rosario 7, pereiro 7, lozano 7, bergwijn 6.5, de jong 6
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:00
    Hoe durf je de Jong een voldoende te geven?
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1311
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:42
    Mooie cijferlijst en idd luuk had zn kans er zeker in mogen schieten... Of nja iig tussen de palen
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:59
    Echt totaal niet mee eens! Angelino mag wel iets hoger en de rest allemaal omlaag. Zoet een 6?? De Jong een 5,5?? Zoet een 4 en Luuk de Jong een 3.
    Vind ik leuk
    Hvdp +729
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:04
    Zoet een 4
    Dumfries en scwaab en viergever en Angelina 6- zijn makkelijk uit elkaar te spelen geven onvoldoende rug dekking
    Middenveld liep verdwaasd rond
    De jong een 4 nee 3,5
    Lozano , bergwijn en malen zijn momenten voetballers
    Je ziet ze niet en plotseling een flits
    De wedstrijd tegen bate heeft zowel de zwakte als de sterkte van dit PSV duidelijk gemaakt
    En ook over geluk niet te klagen!!
    Nu Ajax morgen ook
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:05
    6,5 Hendrix? Hou op hoor
    Vind ik leuk
    City boy +390
    woensdag 22 augustus 2018 om 00:11
    5,5 de jong
    WAY TO HIGH!!
    Vind ik leuk
    Jeroen Aarts +1280
    woensdag 22 augustus 2018 om 01:09
    Rosario een 6???!!! Hij was veruit de beste en meest stabiele speler op het veld!
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 01:49
    De jong is al jaren flop
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 01:58
    Ik ben geen PSV fan, maar wat ontzettend slap om te zien hoe bepaalde 'supporters' hier kun eigen spits Luuk de Jong afbranden.
    Hij was zeer zwak vanavond, maar komop hij werkt doorlopend keihard en kan vaak niet beter dan wat hij laat zien.
    De trainer stelt hem en hij doet wat hij kan.
    Vind ik leuk
    Bontscoach +323
    woensdag 22 augustus 2018 om 02:56
    Zo is het. Meestal is hij 1 van de beste op het veld. Geweldige mentaliteit. Maar sommigen zien liever dat hij a la Romario 85 minuten in stilstand aan zijn zak krabt, en dan dat ene kansje wel maakt.

    Vind ik leuk
    Vowtar +4486
    woensdag 22 augustus 2018 om 03:27
    Angeliño had wel wat hoger mogen hebben. Hij gaf de pass waaruit Bergwijn de pingel uitlokte, de voorassist op de 1-2 én de assist op de 2-3. Ontzettend belangrijk, niet voor het eerst. Nu al onvervangbaar in mijn ogen.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 05:27
    Allemaal slordig, wat dat betreft is Ajax een wereld van verschil. Balen over 50 meter vast in de voeten. Dat krijgt van Bommel met PSV nooit voor elkaar...
    Vind ik leuk
    John040 +2163
    woensdag 22 augustus 2018 om 16:51
    Ja Ajax heeft ook al goed laten zien dat ze zoo geweldige zijn tegen Heracles en VVV. Ja dat was echt super Ajax word met 3 vingers in de neus kampioen. Arbitrage heeft ze ook echt niet geholpen .Wat een tobclub
    Vind ik leuk
    donderdag 23 augustus 2018 om 05:23
    Ajax heeft toch ook meer wedstrijden in de poten, en wat voor wedstrijden ook nog eens. Dat PSV doordeweeks niks speelt en elkaar maar aan het afzuigen zijn, was tegen BATE wel te zien, want het had totaal geen wedstrijd ritme en voetbalend leek het nergens op. Maar goed, PSV is ook aan de beurt...
    Vind ik leuk
    John040 +2163
    donderdag 23 augustus 2018 om 11:13
    Ajax had gewoon zo veel geluk en ook met arbitrage.1 are goal gigantische blunder keeper.2.goal had nooit mogen vallen omdat 10 seconde daarvoor zuivere penalty onthouden werd bij Kiev. En die werd ook nog eens van richting veranderd. 3. Goal zuiver buitenspel dus gecrieerde kansen afgemaakt geen. Dus Ajax kan iedereen heet avondje in Kiev verwachten ook nog zonder kaarten pakket Tagliofogo of hoe ze ook heet.Die breekt Ajax nog op met zijn overtredingen en schorsingen.
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +974
    woensdag 22 augustus 2018 om 08:05
    Ik denk echt dat het probleem van de jong hem zit in zijn aanvoerdersband hij denkt daardoor teveel te moeten doen en dat lukt niet. Band aan zoet of schwaab geven en laat hem maar vrij spelen. Dat heeft hij denk ik nodig om te presteren.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 22 augustus 2018 om 08:08]
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6104
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:02
    Lala je zo een blunder maakt zoals zoet. Die je miljoenen had kunnen kosten. Dan hoor je geen voldoende te krijgen
    Vind ik leuk
    michelhx +3505
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:58
    Vind de cijfers vrij hoog.
    Zoet, Dumfries, Viergever, Bergwijn en de Jong haalden in mijn ogen allemaal een onvoldoende. Lichtpunten waren Schwaab en Angelino.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 11:08
    Misschien nog investeren in een goede spits,wat een drama
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Spelersrapport: Dumfries en De Jong wankelen, Pereiro en Lozano soeverein