Manchester City strikt Amsterdams toptalent: Het plan heeft hem overtuigd

    Manchester City strikt Amsterdams toptalent: "Het plan heeft hem overtuigd"

    Gepubliceerd: vrijdag 31 augustus 2018 om 15:30vr 31-08-2018 om 15:30

    Jayden Braaf mag zich officieel speler van Manchester City noemen. Het toptalent heeft vrijdag, op zijn zestiende verjaardag, een driejarig contract ondertekend in Engeland.

    Dat bevestigen vader Jeriano Braaf en oom Stefano van Delden, in het dagelijks leven zaakwaarnemer, aan VoetbalPrimeur. Braaf speelde vorig seizoen in de jeugdopleiding van PSV. Na de winterstop kwam er een einde aan die samenwerking, omdat de talentvolle spits bij meerdere topclubs kon tekenen. Na meerdere stages viel de keuze op Manchester City.

    "Jayden voelde zich meteen gevleid toen Manchester City zich meldde. Sebastian Arnesen, scout van City, volgde hem al bij PSV O14", vertelt vader Jeriano Braaf aan deze website. Braaf sluit aan bij City O18 en mikt op een snelle 'promotie' naar de O23-ploeg. "Het geschetste plan heeft Jayden overtuigd. Hij gaat hard zijn best doen om zo ver mogelijk te komen."

    PSV blijft niet helemaal met lege handen achter: de Eindhovense club krijgt een opleidingsvergoeding. Vrijdag zette Braaf zijn handtekening onder zijn eerste profcontract, dat loopt tot medio 2021. Hij stond ook in de belangstelling van onder meer Chelsea, Manchester United en Bayern München.

    Braaf speelde de laatste jaren voor Oranje O13, O14, O15 en O16 en werd deze week geselecteerd voor Oranje O17, dat meedoet aan een vierlandentoernooi in Duitsland. Eerder droeg de geboren Amsterdammer drie jaar het shirt van Ajax en kwam hij uit voor de Amsterdamse amateurclub AFC.

    (Ruben Winkels / VoetbalPrimeur.nl)

    Plaats een reactie

    Johnny Cash +6758
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:31
    Reacties dat we hem over paar jaar terug zien bij nac of heracles over 1 2 3
    Vind ik leuk
    Berbr +2245
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:35
    Plan heeft overtuigd? Hij bedoelt: geld heeft hem overtuigd. Leuk trouwens dat ze schrijven dat ie van PSV naar een topclub kon :-)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 31 augustus 2018 om 15:39]
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1585
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:52
    Haha ja dat van die topclub is niet alleen leuk maar gewoon waar. Wat moet je bij zo’n subtopper
    Vind ik leuk
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:57
    Zijn gewoon samen met ons Ajax de topclubs van NL wees er blij mee een aleenheerschappij zoals in de duits is toch ook niet echt wat
    Vind ik leuk
    Blindsy +13977
    vrijdag 31 augustus 2018 om 16:00
    Hij vond t in ieder geval beter voor z'n opleiding om Ajax voor PSV in te ruilen.
    Vind ik leuk
    Markieee +1011
    vrijdag 31 augustus 2018 om 16:15
    En daar had ie na een jaar al spijt van.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 31 augustus 2018 om 16:32]
    Vind ik leuk
    Noah_VP +8
    vrijdag 31 augustus 2018 om 17:03
    Had ook terug kunnen gaan naar Ajax..
    Vind ik leuk
    Markieee +1011
    vrijdag 31 augustus 2018 om 17:41
    Ja man denk je nou echt dat dat een optie was. Schade was al gedaan.
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15891
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:55
    City doet het bij de jeugd wel anders dan PSV. Bij PSV blijf je vrij lang in je normale leeftijdsgroep spelen. 18-19 jarige bij O19 enz. Bij City in de O23 ploeg zitten alleen maar 18 jarige en zelfs 17 en 16 jarige. Bij het O18 zitten zowat alleen maar 16 en 17 jarige.

    Dat is wel een gigantisch verschil. Of het een beter werkt dan het ander dat zou ik niet weten maar dat is wel een van de verschillen. Natuurlijk speelt geld en scholing ook een rol. Als je bij City in de jeugd speelt ga je de daar na een lokale privé-school. Daar zal deze gast waarschijnlijk niet veel mee doen na zijn havo of wat dan ook. Manu Garcia heeft daar wel door gestudeerd in de economie iets.

    Naar mijn idee is er maar een nadeel aan en dat is een vrij groot nadeel. De kans om door te breken bij City is virtueel onmogelijk. Foden en Diaz gaan het waarschijnlijk lukken, wil je dat doen moet je echt extreem goed en getalenteerd zijn en dat is 9,5 van 10 spelers net niet in de opleiding bij City. Dat is een gigantisch nadeel, maar er zijn ook veel voordelen zoals eerder benoemt. Geld, scholing, andere structuur in de opleiding, betere faciliteiten en mee trainen bij het eerste (elke training komen er iets van 5 jeugd spelers van O23 en O18 bij het eerste, die wisselen ze steeds af)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 31 augustus 2018 om 15:55]
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6539
    vrijdag 31 augustus 2018 om 16:01
    Interessant stukje; dank.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13977
    vrijdag 31 augustus 2018 om 16:05
    Ik zie geen voordelen om als 17-18-19 jarige in JO23 te spelen. Je bent absoluut niet goed genoeg voor het 1e, waarschijnlijk ook niet goed en sterk genoeg om al uitgeleend te worden dus wordt je dan maar aan JO23 toegevoegd.
    Als vervolgens meerdere clubs hetzelfde doen, is er geen enkele meerwaarde. Da's gewoon de etalage van waaruit je na 1-2jr weer verhuurd of verkocht gaat worden.
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15891
    vrijdag 31 augustus 2018 om 17:59
    Dat is een verschil van mening. Ik ben groot voorstander van zoveel mogelijk weerstand zo vroeg mogelijk dus spelers voortijdig doorschuiven.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13977
    zaterdag 1 september 2018 om 10:03
    Ik ook hoor. Maar het blijft n etalage voor City om snel wat aan die jochies te kunnen verdienen.
    Vind ik leuk
    aartstyle +1692
    vrijdag 31 augustus 2018 om 16:14
    aha, een insider. Top stukje!
    Vind ik leuk
    Truth +3011
    vrijdag 31 augustus 2018 om 20:15
    Dus maw ze worden doorverkocht met het label city rond hun nek ...puur winstbejag !!!
    Vind ik leuk
    Te ligt +282
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:58
    Waar je mond van vol zit.... Altijd om het geld uhuh!
    Vind ik leuk
    justinhafc +2831
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:40
    Klopt, want Heracles huurt aan één stuk door spelers van City
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6758
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:44
    Ging er meer dat dat deze speler te vroeg na het buitenland gaat en over een paar jaar weer bij een nederlandse club voetbalt. Had ook vvv en willem 2 kennen zeggen
    Vind ik leuk
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:50
    Ik denk dat we hem over een paar jaar terug zien bij NAC of heracles
    Vind ik leuk
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:53
    Normaal tel je af toch dus van 321

    -edit- ik tel niet zo snel en zie nu net dat die al gemaakt is mijn excuus
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 31 augustus 2018 om 15:54]
    Vind ik leuk
    Dani82 +2259
    vrijdag 31 augustus 2018 om 16:02
    Paar jaar? Volgend jaar al denk ik
    Vind ik leuk
    flosw010 +67
    vrijdag 31 augustus 2018 om 16:05
    Je bedoelt: 3, 2, 1
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6758
    vrijdag 31 augustus 2018 om 16:19
    Klopt. Ik was weer te snel om de eerste reactie te plaatsen ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 31 augustus 2018 om 16:08
    Ja, NAC zal em wel huren zoals we van NAC gewend zijn
    Vind ik leuk
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:32
    Carriere verpest
    Vind ik leuk
    Rodajc +15843
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:47
    Hoe weet je dat?
    Vind ik leuk
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:48
    Bijna niemand haalt het bij city of een andere topclub het zijn gewoon doorverkoop producten
    Vind ik leuk
    Rodajc +15843
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:50
    Wil nog niet zeggen dat het niet goed voor hun ontwikkeling (zowel als voetballer en als mens) en carriere kan zijn.
    Vind ik leuk
    Cptje +208
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:33
    Super deal PSV !!!!😂😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:34
    Vreselijk hoe bijna kinderen al worden verhandeld.

    Wanneer wordt dat nu eens beter geregeld dat die kinderhandel word verboden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:37
    Mooiste vind ik die oom. Je ziet hem trots bijna denken "hoe veel zou ik nu netto verdiend hebben met het verzieken van de carrière van mijn neefje?"
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 31 augustus 2018 om 15:39]
    Vind ik leuk
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:53
    Als groot Brittannië definitief uit de eu is gestapt... dan mag het niet meer.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13977
    vrijdag 31 augustus 2018 om 16:09
    We tellen af!
    Maar zou dat smeergeldgeile UEFA-geboefte geen trucs bedenken om.de superrijke clubs te matsen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 31 augustus 2018 om 16:31
    Dat wordt denk ik een beetje lastig. Want werkenden binnen de eu hebben vrijheid om te gaan en te staan waar ze willen binnen de eu. Voor jeugdigen telt dat ook top op zekere hoogte. Dus dan zullen ze dat met de EU moeten regelen. Ik denk wel dat er wat werkgroepjes ontstaan die daar tegen gaan protesteren..
    Vind ik leuk
    Blindsy +13977
    vrijdag 31 augustus 2018 om 16:45
    Of dit is n mooi moment om weer ns wat meer aandacht te gaan geven aan het opleiden van Engelse spelers? 😉
    Vind ik leuk
    Te ligt +282
    vrijdag 31 augustus 2018 om 16:00
    Kinderhandel... Mmm en hoe komt Ajax aan zijn jonge talenten? Die gaan toch ook van de ene naar de andere club? Wat is het verschil...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 31 augustus 2018 om 16:00]
    Vind ik leuk
    HJR +8293
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:34
    Dat doet hij snel Ajax, Psv en Man City, hij is natuurlijk al 16 :). Ben benieuwd of we hem bij NAC terug zien komen.
    Vind ik leuk
    younited +4088
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:34
    Jeriano en Stefano hebben gelukkig een wel overdacht carriereplan met deze knul..

    Als je nou op je 14de naar Ajax gaat dan kun je op je 16de naar Man City en dan kun je op je 18de afbouwen bij Telstar..

    manmanman
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33302
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:35
    Hij is braaf.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:36
    Het plan, zoveel mogelijk kopen om met winst te verkopen. En dat alles voor de fifa fair play reglementen. Je moet verantwoord uitgeven natuurlijk anders worden ze gestraft. Dus gewoon legio aan spelers kopen zodat er voldoende handelswaar is. Apart spelletje maar geheel volgens de regels.
    Vind ik leuk
    Foebele +54727
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:42
    De UEFA doet er aan mee, helpt grote clubs en weigert de kleintjes te helpen waardoor het gat jaarlijks groter wordt.

    Die 5% opleidingsvergoeding is niet eens meer een doekje voor het bloeden.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:44
    Ik reageer met een bericht die voor een ander topic was bedoelt. *aangepast inmiddels

    Jullie doen precies hetzelfde met bijvoorbeeld onze spelers. Er moet zeker iets aan worden gedaan.

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 31 augustus 2018 om 15:46]
    Vind ik leuk
    Foebele +54727
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:46
    Verkeerde topic? ;-)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:46
    Ja, ik dacht dat het een reactie was op Dolberg.
    Vind ik leuk
    Summit +606
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:55
    Het verschil is dat die spelers dan daadwerkelijk een kansje hebben door te breken als ze binnen NL blijven. Naar Engeland gaan betekent 99,99% van keren dat je wisselgeld wordt. De grote talenten breken niet door bij Man city, Man U of Chelsea de laatste 5 jaar en daar gaan er dan toch veel heen. Tottenham, liverpool en arsenal zijn de teams waar ze nog een klein kansje hebben om door te breken
    Vind ik leuk
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:56
    Eehhm? Doen precies hetzelfde? Nee hoor, ze wordt gevraagd om voor Ajax te komen spelen. Er worden geen miljoenencontracten voor de neus gehangen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    vrijdag 31 augustus 2018 om 16:06
    Ik reageer op Foebele en met; Die 5% opleidingsvergoeding is niet eens meer een doekje voor het bloeden
    Vind ik leuk
    Mari +10218
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:38
    Dan klopt de theorie toch.
    Eerst een stap terug doen om vervolgens de grote sprong te maken.
    Van Ajax, naar PSV en toen naar City
    Vind ik leuk
    stratumseind +174619
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:39
    Het geld blijft maar met bakken binnen stromen , tijd vur gratis bier zaterdag
    Vind ik leuk
    Mari +10218
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:41
    dat je hier nog positief over kan zijn.
    Een lulopmerking van:
    PSV blijft niet met lege handen. Een flutbedrag (denk ik), terwijl deze jongen met deze trainer grote stappen had kunnen hebben gemaakt.
    Was hij blij en PSV blij.
    Nu zijn City en hij blij. Hopelijk voor hem blijft hij blij
    Vind ik leuk
    stratumseind +174619
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:44
    alles wat niet wil moet lekker vertrekken , zo simpel ligt het .
    Voor hem genoeg andere jongens die wel willen.
    Vind ik leuk
    Mari +10218
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:46
    Da's waar.
    Maar wat weet je nou als je 18 bent.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174619
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:48
    poeh ....das lang geleden voor me ...

    eens even denken hoor........

    Vrouwen zijn lekker
    Bier is lekker
    Feesten is lekker
    psv is mijn clubke


    eigenlijk best veel toch?
    Vind ik leuk
    Mari +10218
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:52
    voor mij is het ook heel lang geleden. Zo lang geleden dat ik me de laatste niet kan herinneren. PSV, nee, wel svp
    Ik ken nog wel Nico Jansen en Piet Romijn.
    De laatste heeft nog iets voor heel Nederland achtergelaten.
    Weet je nog wat?
    Vind ik leuk
    stratumseind +174619
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:56
    zulke mooie dingen hoor je niet meer op de tribunes , tegenwoordig is het hip om met allerhande vervelende ziektes te schelden helaas
    Vind ik leuk
    Mari +10218
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:57
    haha, je kent 'em nog.
    Inderdaad tegenwoordig hoor je dingen die je niet wit herhalen
    Vind ik leuk
    stratumseind +174619
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:58
    ik ken de klassiekers mari
    vroeger was alles anders en in gedachten in ieder geval mooier dus die houd ik maar vast.
    Vind ik leuk
    HJR +8293
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:58
    Moet je nagaan dat deze pas 16 is ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:57
    Jij bent wel vaak dronken dan zeker? 😜
    Vind ik leuk
    stratumseind +174619
    vrijdag 31 augustus 2018 om 16:00
    nooit , kwestie van karakter mentaliteit doorzettingsvermogen en veel heel veel trainen
    Vind ik leuk
    vrijdag 31 augustus 2018 om 16:02
    Een echte winnaar! 😉
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 31 augustus 2018 om 16:02]
    Vind ik leuk
    stratumseind +174619
    vrijdag 31 augustus 2018 om 16:12
    ze noemen me hier de ramos van de lage landen dus dan weet jij het wel.......
    Vind ik leuk
    Mari +10218
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:39
    Als dit AZ was overkomen zou je Huilberts moeten hebben gehoord.
    Vind ik leuk
    pos +8852
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:43
    Het gebeurt AZ vaak genoeg helaas. Rare opmerking. Zeker omdat ik Huiberts er verder nooit over hoor. Ja dat ie dat jammer vindt.
    Vind ik leuk
    Mari +10218
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:45
    Ik heb hem dit jaar zo vaak over horen klagen dat Ajax en PSV jonge spelers van AZ overnam. Vandaar mijn opmerking
    Vind ik leuk
    pos +8852
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:53
    Ja en daar hoor ik ze bij de top 3 net zo hard over mopperen. AZ en Ajax zijn ook nog eens buren dus dan valt het helemaal op. Van PSV zou ik geeneens weten wie zij van AZ hebben overgenomen. Dat gebeurt zelden. En bij Ajax ook inmiddels stukken minder omdat de meesten doorhebben dat je beter bij AZ kan zitten momenteel.
    Dus je opmerking dit jaar zo vaak snap ik niet zo.
    Vind ik leuk
    Mari +10218
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:56
    Ik heb PSV niet horen mopperen.
    Van Bronckhorst al helemaal niet. Hij is geen jankerd. Roeit met de riemen die hij heeft.
    Ajax hoor ik ook niet klagen.
    Het hoort er allemaal bij tegenwoordig
    Dus je opmerking snap ik niet zo.
    Wat huilberts betreft zou ik zeg googelen
    Vind ik leuk
    pos +8852
    vrijdag 31 augustus 2018 om 16:21
    Ik ben AZetter en zie alle perspraatjes met Huiberts wel voorbij komen. En dat zijn er niet zoveel meestal. Zijn geklaag ontgaat me een beetje los van die 1 of 2 keer dat hij het vervelend vindt dat vooral Ajax steeds jeugdspelers benadert. vd Brom zegt daar eigenlijk nog meer over. Ajax en Feyenoord hoor ik vaak genoeg klagen. Supporters ook.
    Vind ik leuk
    Foebele +54727
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:40
    Hahahahahahahahahahaha het plan heeft hem overtuigd, hahahahahahahahahaha. Sukkel, ze halen je alleen maar om je te verhuren en met winst te verkopen, dat is het enige plan, alleen zijn het leugenaars in Engeland en vertellen ze je wat anders....


    Gut o gut, waarom zijn er zoveel naieve ouders die hun kinderen niet goed begeleiden, omdat ze blind worden van een beetje meer geld.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174619
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:50
    pa een nieuwe auto ma een nieuw jurkje een weekje extra naar mallorca het "aanzien" in de buurt en van de familie .... je weet toch hoe het gaat.
    Vind ik leuk
    Foebele +54727
    vrijdag 31 augustus 2018 om 16:28
    Precies, kortzichtig dom gelul.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10833
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:44
    Die zijn we nooit meer terug!!
    Vind ik leuk
    pos +8852
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:44
    Ze hebben hetzelfde traject voorgeschoteld als bij Sandler. Hier tekenen en hopen op een wonder.
    Vind ik leuk
    Mari +10218
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:48
    Aaah , ik heb me vergist.
    Het is het plan dat hem heeft overgehaald.
    Het plan
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19402
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:48
    Gaat nou de zoon van een PSV commissaris (of welke rol dan ook) nu al spelers weghalen van diezelfde club?
    Pa zou hem moeten onterven, of opstappen als hij hierachter staat.
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4830
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:49
    Ah... we hebben het hier weer eens over een TOPTALENT!
    Neeeeeee, niet een gewoon talent maar weer een TOPTALENT!!

    Vervelend he altijd maar weer met diezelfde vervelde eigenschappen van onze objectieve VP-redactie geconfronteerd te worden
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 31 augustus 2018 om 15:50]
    Vind ik leuk
    Cptje +208
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:50
    Je zou toch zeggen vader en oom hebben het beste voor met zo’n jongetje !!??

    Hoe kan je dit bedenken als familie kansloos
    Vind ik leuk
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:52
    Toch lekker dat papa en oom ook de zakken vullen als zogenaamde zaakwaarnemers
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3360
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:59
    Onzin man,zakken vullen .. Als ze er wat mee verdienen is dat erg?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 31 augustus 2018 om 15:59]
    Vind ik leuk
    Blindsy +13977
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:52
    Tja, van een Amsterdammer in Eindhovense dienst hoef je géén loyaliteit te verwachten.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19402
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:57
    Dat bijgetekende contract van Bergwijn is dus ongeldig?
    Vind ik leuk
    Senn +7131
    vrijdag 31 augustus 2018 om 16:12
    Waarom trol je de hele tijd?
    Wil je duimpjes?
    Of moeten we je stoer vinden?
    Zeg het maar....
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19402
    vrijdag 31 augustus 2018 om 16:47
    Jankerd. Hij laat zijn onderbuik spreken en ik kom met een mooi voorbeeld wat zijn ongelijk toont. Niks troll gedrag aan.
    Je moet je troll-politie badge dus weer inleveren.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 31 augustus 2018 om 16:48]
    Vind ik leuk
    Blindsy +13977
    vrijdag 31 augustus 2018 om 16:12
    Want die is ook na Ajax en PSV op z'n 16e naar City vertrokken?
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19402
    vrijdag 31 augustus 2018 om 16:46
    Dan moet je maar specifieker zijn. Jij probeert alweer alle Amsterdammers in een kwaad daglicht te stellen terwijl ik een prima voorbeeld paraat heb dat het niet zo is.
    Tenzij je het eerste bericht aan gaat passen ben je gewoon uitgeluld.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13977
    zaterdag 1 september 2018 om 10:15
    Nee, je denkt dat het weer zo'n trollenpraatje is. Verre van.
    Ik bedoel gewoon dat PSVers niet moeten gaan jankeballen bij zijn vertrek.
    Want met het gemak waar hij nu PSV voor City inruilt, heeft hij Ajax al eens voor PSV ingeruild. Loyaliteit is sowieso ver te zoeken in t voetbal. Dat geldt ook voor spelers in Eindhoven.

    VP is een luilekkerland voor trollekes, maar niet meteen uit je vel springen, gozert.

    Dus nee, ik pas niets aan en ben zéker niet uitgeluld.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 1 september 2018 om 10:15]
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19402
    zaterdag 1 september 2018 om 12:56
    Je hebt waarschijnlijk heel de nacht wakker gelegen voor je reactie. Vanochtend een paar keer geoefend voor de spiegel zeker? En dan kom je hiermee?
    Vind ik leuk
    Blindsy +13977
    zaterdag 1 september 2018 om 18:43
    `Tja, van een Amsterdammer in Eindhovense dienst hoef je géén loyaliteit te verwachten`.
    Ik heb je moeten uitleggen wat ik hiermee bedoelde, en nog blijf je als een oud wijf zitten mokken. Prima joh. Succes ermee. En koop een paar ruimer zittende panty's. Dan scheur je er niet zo 1-2-3 uit. Misschien heeft dit een positieve uitwerking op je discussievermogen. Misschien.

    Wil je ook nog het laatste woord? Mag hoor. Ik reageer niet meer. Lees het ook niet meer, trouwens.
    Kirk-out.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19402
    zaterdag 1 september 2018 om 19:04
    Wedden dat je dit leest. Like voor de moeite.
    Vind ik leuk
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:52
    Het plan dat hij in de jeugd uit gaan komen, vervolgens verhuurd gaat worden en uiteindelijk weer verkocht gaat worden?
    Vind ik leuk
    kees ee +652
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:53
    jammer, alweer n talent de britse doodlopende weg in !?
    Vind ik leuk
    rinirat +2926
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:54
    Lekker belangrijk nieuws... kinderen die op hun 16e voor het geld kiezen.
    Hoor je ook nooit meer wat van.
    Mijn vader is zaakwaarnemer.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3360
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:58
    Wat is dat toch hier ,als een jonge speler kiest voor een grote club ,en/of geld ,dat ie gelijk afgefikt wordt ,dat ze t niet halen enz. Die kans is er maar de kans dat ie t redt is er ook! Lekker voetballen en binnenlopen op jonge leeftijd met een salaris dat volgens mij niemand hier op vp verdient .
    Vind ik leuk
    Grijs +1206
    vrijdag 31 augustus 2018 om 17:44
    De kans dat hij het redt? Met die insteek moet je eens naar het Nederlands elftal kijken. Er gaan jaarlijkse grof geschat tien 'toptalenten' naar het buitenland.

    Nathan Aké is de enige speler die zijn opleiding buiten Nederland heeft genoten en is geselecteerd voor het Nederlands elftal. Hij heeft vanaf 2012 wel 17 wedstrijden voor Chelsea gespeeld en voetbalt nu bij Bournemouth.

    Nu is het natuurlijk afhankelijk van wat je de definitie van redden vind. Als het je doel is om rijk te worden en bij een anonieme club te spelen, dan heeft hij het gered. Als de definitie is; doorbreken bij de club waar je wordt opgeleid, dan kan ik geen enkel toptalent bedenken die daarin is geslaagd.

    Correct me if I'm wrong.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3360
    vrijdag 31 augustus 2018 om 18:03
    Ik bedoel het laatste ,redden als voetballer
    Vind ik leuk
    hoebie60 +135
    vrijdag 31 augustus 2018 om 15:58
    Only for the money
    Vind ik leuk
    Te ligt +282
    vrijdag 31 augustus 2018 om 16:02
    Jaloers!
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1779
    vrijdag 31 augustus 2018 om 16:01
    Zonde van al dat talent... maar wat is nu een talent? Waarsch ijnlijk kan ie een bal 9x hooghouden en een bal rechtvooruit spelen😂
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6250
    vrijdag 31 augustus 2018 om 16:02
    Ajax heeft er last van en PSV ook, M.C. betaald misschien een paar ton aan salarissen en zo'n jongen is gelijk om omdat het voor hun een fooi op de begroting is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 31 augustus 2018 om 16:04
    #Money-Talks...en dat hebben ze bij City in overvloed.
    Vind ik leuk
    Kramertje +887
    vrijdag 31 augustus 2018 om 16:26
    het vervelende is vaak dat ze bij een premier league club al een paar duizend pond krijgen per maand (terwijl ze in Nederland vaak alleen maar reiskosten vergoeding krijgen)
    Vind ik leuk
    vrijdag 31 augustus 2018 om 16:48
    Die breekt dus ook nooit door
    Vind ik leuk
    Bill +830
    vrijdag 31 augustus 2018 om 16:53
    Bruma de zoveelste. Prima toch.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1470
    vrijdag 31 augustus 2018 om 17:29
    Weer een carriere in de dop geknakt
    Vind ik leuk
    vrijdag 31 augustus 2018 om 17:54
    Het blijft jammer
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11826
    vrijdag 31 augustus 2018 om 19:06
    City zal vast een goed plan hebben, jaarlijks stromen ook een aantal talenten door naar de A-selectie....Of zou het plan bestaan uit een groot bedrag voor een aantal jaar?
    Vind ik leuk
    Xienix +73
    vrijdag 31 augustus 2018 om 19:15
    Dit moeten we dus niet toelaten......
    Vind ik leuk
    repeP +1475
    vrijdag 31 augustus 2018 om 23:53
    Je hebt de ambitie broodvoetballer te zijn of je hebt die niet.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws