Update: Lazio maakt Eredivisie-terugkeer van pechvogel Kishna officieel

Update: Lazio maakt Eredivisie-terugkeer van pechvogel Kishna officieel

Gepubliceerd: vrijdag 31 augustus 2018 om 23:07vr 31-08-2018 om 23:07

ADO Den Haag heeft de hoop op een rentree van Ricardo Kishna nog altijd niet laten varen. Technisch manager Jeffrey van As vindt het lastig om in te schatten wanneer de vleugelaanvaller weer inzetbaar is. 

Een jaar geleden raakte Kishna zwaargeblesseerd. Vlak daarvoor was hij door SS Lazio gestald in Den Haag. Nu zou ADO de linkspoot graag opnieuw willen inlijven, maar veel hangt af van de fitheid van Kishna. 

"Wij hebben altijd gezegd dat de deur voor Ricardo op een kier staat. Dat hangt van zijn fitheid af en of het allemaal mogelijk is om hem te halen. Tegen een fitte Kishna zeggen wij geen nee, maar het is niet aan mij op dit moment", aldus Van As bij Omroep West

"Hij is ook met Lazio in gesprek, waar hij nog altijd onder contract staat. Of ik het aandurf om hem nu te huren? Ik vind dat lastig. Dat is moeilijk voor mij. Ik heb altijd met hem gewerkt en ik weet wat hij kan, maar de situatie is momenteel niet zo dat hij over een week op het veld staat. We moeten even afwachten."

Kishna (23) heeft in Rome nog een contract tot medio 2019.

Update 23.07: Ricardo Kishna keert terug in de Eredivisie. Amper een uur voor het verstrijken van de transferdeadline meldt SS Lazio dat de Nederlandse vleugelaanvaller net als vorig seizoen wordt verhuurd aan ADO Den Haag. Kishna is op de weg terug van een zware knieblessure.

Plaats een reactie

Vinnie J +1974
vrijdag 31 augustus 2018 om 17:14
Talent zonder mentaliteit 😂
Vind ik leuk
Tweey +2106
vrijdag 31 augustus 2018 om 17:16
Spoor je niet?
Vind ik leuk
Vinnie J +1974
vrijdag 31 augustus 2018 om 17:20
Lol. Sukkel
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6773
vrijdag 31 augustus 2018 om 17:26
Jezelf zo vaak terug vechten na loodzware blessures en dan heb je geen mentaliteit volgens jou? Raar mannetje.
Vind ik leuk
vrijdag 31 augustus 2018 om 18:47
Verward tiepje trumpje
Vind ik leuk
PeterAdo +352
vrijdag 31 augustus 2018 om 20:20
Wat een prutser ben jij
Vind ik leuk
vrijdag 31 augustus 2018 om 20:57
Internetheld zonder hersens😂

Iemand met zoveel blesures en toch elke keer er alles aan doet om weer te kunnen voetballen inplaats van lekker te genieten van zijn geld en dan ook nog graag willen bij ADO waar die heel veel geld voor moet inleveren en dan zeggen dat die geen mentaliteit heeft.
Vind ik leuk
pietprecies +11729
vrijdag 31 augustus 2018 om 23:13
Onzin, die knul wil gewoon cashen voor zn knieen het begeven, volledig begrijpelijk in zijn geval.
Vind ik leuk
Tweey +2106
vrijdag 31 augustus 2018 om 17:17
Vandaag nog huurcontract ritselen.
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 31 augustus 2018 om 17:25
Even tot de winterstop wachten.
Vind ik leuk
elmagico070 +23918
zaterdag 1 september 2018 om 08:31
Zo gezegd zo gedaan-;)
Vind ik leuk
Rene80 +2422
vrijdag 31 augustus 2018 om 17:30
Maar hoe zit het op papier dan? Is hij wel al gehuurd of traint hij enkel vrijblijvend mee ?
Vind ik leuk
elmagico070 +23918
vrijdag 31 augustus 2018 om 17:51
Hij is ook met Lazio in gesprek, waar hij nog altijd onder contract staat. Of ik het aandurf om hem nu te huren? Ik vind dat lastig. Dat is moeilijk voor mij. Ik heb altijd met hem gewerkt en ik weet wat hij kan, maar de situatie is momenteel niet zo dat hij over een week op het veld staat. We moeten even afwachten.
Vind ik leuk
vrijdag 31 augustus 2018 om 18:24
Fit zeker een topspeler voor ons. Maar nog een jaar huren en niet voetballen kan Den Haag financieel niet dragen althans is weggegooid geld.
Vind ik leuk
elmagico070 +23918
vrijdag 31 augustus 2018 om 20:49
Gewoon rustig de tijd nemen om goed fit te worden en na de winterstop kan die zo aansluiten.
Vind ik leuk
Cookee +12689
vrijdag 31 augustus 2018 om 17:36
Weer iemand van Ajax... een boomerang komt minder snel terug.
Vind ik leuk
vrijdag 31 augustus 2018 om 20:59
Probeer je grapje anders nog 1 keer opnieuw?
Vind ik leuk
Cookee +12689
zaterdag 1 september 2018 om 16:29
Heintje Davids maakt nog sneller een comeback?
Is die beter?
Of ken je Heintje niet?
Vind ik leuk
vrijdag 31 augustus 2018 om 22:07
Zo jongen heb je even lekker je hartje kunnen luchten. Neem nu nog maar rustig een slokje water.
Vind ik leuk
Cookee +12689
zaterdag 1 september 2018 om 16:30
Hoezo? Ze debuteren bij Ajax, worden de hoogte in geschreven en dan komt de harde waarheid. De lijst is eindeloos.
Alleen Wesley en Eriksen zijn een uitzondering.
Vind ik leuk
raoul88 +871
vrijdag 31 augustus 2018 om 18:26
Gewoon huren joh met optie op koop... want zn blessure kan hij nog voor verrassing zorgen en als dat niet zo is, dan laat je hem gewoon gaan... en hij is volgend jaar transfervrij...!!
Vind ik leuk
repeP +2190
vrijdag 31 augustus 2018 om 18:33
Zo zonde, die blessures. Denk dat menige speler die dat overkomt menigmaal twijfelt of het allemaal wel weer echt goed zal komen.
Vind ik leuk
vrijdag 31 augustus 2018 om 21:01
Ik denk persoonlijk dat ze hopen op zn gevalletje zoals met necid dat ze hopen dat ze het contract ontbinden en ze dan toe willen slaan. Lazio heeft namelijk niks aan een jaar verhuren aangezien zijn contract afloopt
[Reactie gewijzigd op vrijdag 31 augustus 2018 om 21:02]
Vind ik leuk
vrijdag 31 augustus 2018 om 23:11
mooi voor ADO, 3 spelers erbij en ze kunnen weer lekker vrij voetballen
Vind ik leuk
Napolitanos +9699
vrijdag 31 augustus 2018 om 23:11
Was hij niet de nieuwe kruif ?
Vind ik leuk
ThomDH070 +1020
vrijdag 31 augustus 2018 om 23:13
Lekker weer dit! Hulde Van As! Top transferperiode waarbij het transfergeld van Johnsen geen eens geherinvesteerd hoefde te worden, hebben we volgend jaar nog wat over en maken we onze Chinezen blij!
Vind ik leuk
Midden-Noord +95476
vrijdag 31 augustus 2018 om 23:14
Welkom terug Kishna.........snel fit worden om een mooie aanval te vormen met Becker en Necid.
Vind ik leuk
vrijdag 31 augustus 2018 om 23:21
Ik hoop het voor jullie... Die gast is echt super blessuregevoelig.
Vind ik leuk
vrijdag 31 augustus 2018 om 23:22
Top geregeld. Nu keihard toewerken naar zijn rentree. Ergens rond de Kerst aansluiten en dan wordt het nog meer genieten in Den Haag.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws