'Ik blijf me verbazen dat Cillessen de eerste doelman is. Dit kan echt niet'

    'Ik blijf me verbazen dat Cillessen de eerste doelman is. Dit kan echt niet'

    zondag 9 september 2018 om 14:25

    Henk de Haan vindt het onbegrijpelijk dat bondscoach Ronald Koeman vasthoudt aan Jasper Cillessen als nummer één van Oranje. Cillessen verdient geen basisplaats, stelt De Haan, omdat de goalie al twee jaar op de bank zit bij FC Barcelona. 

    "Voetbalt die Cillessen nog? Dat wist ik niet eens. Of ja, ergens in het derde van Barcelona. Een keeper van Oranje moet elke week spelen, vind ik. Dit kan echt niet", zegt De Haan - voormalig teamgenoot van Koeman bij FC Groningen - in gesprek met Dagblad van het Noorden. 

    "Ik vind het al heel raar dat hij erbij is, laat staan als eerste keeper. Zoet moet op goal. Dat is een betrouwbare doelman die onbesproken is bij PSV en dit seizoen in de Champions League speelt. En het is een Veendammer bovendien, dat is ook mooi."

    "Ik gun het Padt ook van harte, maar Zoet is wel iets beter", vervolgt De Haan. "Ik blijf me verbazen dat Cillessen de eerste doelman is. Koeman heeft me ook helemaal niet gebeld met de vraag wat ik ervan vond, terwijl hij dat anders altijd doet, haha. Ik zal hem er even op aanspreken."

    Poll

    Wie moet eerste keeper van Oranje zijn?

    (7142 stemmen)

    Plaats een reactie

    Johnny Cash +3319
    zondag 9 september 2018 om 14:26
    Henk de haan is een halve haan
    Vind ik leuk
    Emnu +2172
    zondag 9 september 2018 om 14:56
    Geen haan die er naar kraait, naar die onzin van de haan
    Vind ik leuk
    Foden +3578
    zondag 9 september 2018 om 14:27
    Die Henk heeft het ook allemaal niet meer op een rijtje
    Vind ik leuk
    alaaf +731
    zondag 9 september 2018 om 14:27
    Inderdaad, iemand zonder ritme eruit, Zoet er in!
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6242
    zondag 9 september 2018 om 14:37
    Iemand zonder ritme die het uitstekend, zoniet beter doet dan z'n concurrent. Gewoon laten staan.
    Vind ik leuk
    GunnerFan +283
    zondag 9 september 2018 om 14:39
    Het is mij om het even, wie er op doel staat. Kwa niveau zit er niet veel verschil tussen in mijn ogen!
    Vind ik leuk
    alaaf +731
    zondag 9 september 2018 om 15:06
    Als dat zo zou zijn, maar Zoet speelt iedere week en is constant dus opstellen
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6242
    zondag 9 september 2018 om 20:31
    Ja, maar Padt en Bizot keepen ook elke week en zijn constant. Maar zijn, net als Zoet, in mijn ogen net iets minder. Speelritme is bij keepers nu eenmaal minder van belang dan bij veldspelers.
    Vind ik leuk
    alaaf +731
    zondag 9 september 2018 om 21:00
    Nou dat denk jij maar het is net zo belangrijk!
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6242
    zondag 9 september 2018 om 21:03
    Prima.
    Vind ik leuk
    alaaf +731
    zondag 9 september 2018 om 21:04
    Dank je
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6242
    zondag 9 september 2018 om 21:27
    Vind die Cillessen trouwens prima keepen. Jij?
    Vind ik leuk
    alaaf +731
    zondag 9 september 2018 om 22:34
    Die tweede had zoet gehad
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6242
    zondag 9 september 2018 om 22:36
    Klemvast.
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 17:12
    Laat me niet lachen Zoet is nog niet sneller dan een slak dus hij had hem zelfs niet zien komen !
    Vind ik leuk
    alaaf +731
    dinsdag 11 september 2018 om 18:01
    Snelle reactie! 🤣🤣👍
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 20:21
    Ieder geval beter dan die stumper uit Eindhoven die alleen maar afvraagt waarom komt er geen club nou dat komt door zijn manier van uitstraling en hoe hij speelt iedere wedstrijd lijkt mij duidelijk dat Cilissen 4 klasse beter is !
    Vind ik leuk
    alaaf +731
    dinsdag 11 september 2018 om 20:27
    Zoet is gewoon beter op dit moment maar dat wil je gewoon niet begrijpen
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 20:31
    Zeker een verkeerde bril op daarom traint en speelt hij bij Barcelona en niet bij een provincie clubje uit Eindhoven !
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 11 september 2018 om 21:43]
    Vind ik leuk
    alaaf +731
    dinsdag 11 september 2018 om 20:35
    Speeld 🤣🤣🤣 dat geeft jouw niveau al aan 🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 21:47
    Schijnbaar is het voor jou en die boertjes moeilijk om de waarheid aan de nemen want hij heeft zich meerdere malen al bewezen en die zogenaamde goede keeper nog nooit, denk daar maar eens over na want Zoet komt daar nooit aan de bak!
    Vind ik leuk
    alaaf +731
    dinsdag 11 september 2018 om 22:05
    Zoet heeft zich al meermaals bewezen en is gewoon constant. En cillissen houdt al jaren de bank warm. Maar dat is moeilijk te begrijpen voor jou en de joodjes
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 11 september 2018 om 22:06]
    Vind ik leuk
    Ik zlatan +16
    maandag 10 september 2018 om 11:40
    Nou, toch denk ik dat hij de 2-1 van Giroud gewoon had moeten stoppen. De bal kwam recht op hem af..
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +5030
    zondag 9 september 2018 om 14:27
    Haha hij zit al 2 jaar op de bank en nog is hij 3 klasses beter dan de rest. Laat Henk de Haan lekker kraaien 🐔
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 20:19
    En jij heb varstand van voetbal 😂
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:27
    Henk de kip moet niet klagen. Ronald Koeman gaf eerder al aan dat hij beste 11 spelers ging opstellen. Om te winnen heb je beste 11 nodig.
    Vind ik leuk
    Psv oost +53
    zondag 9 september 2018 om 14:28
    Niet alleen cillessen wat dacht je van blinde vink blind
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11969
    zondag 9 september 2018 om 14:29
    Jij hebt zeker liever Zoet en Viergever?
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:35
    En strootman
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:39
    Ha, met blind en babel op die linkerkant voer je geen tyfus uit!
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:41
    De tyfus hoef je niet uit te voeren
    Vind ik leuk
    Psv oost +53
    zondag 9 september 2018 om 15:07
    Nee liever veltman sinkgraven huntelaar eiting liefs alles van ajax
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11969
    zondag 9 september 2018 om 14:28
    Heeft iemand ooit eerder van Henk de Haan gehoord?
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:36
    Ja dat is die kut Haan van de buren, kraait elke ochtend
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:38
    Pom pom pom, broezn. Hek die arabier eem een berichie stuurt op facebouk
    Vind ik leuk
    Foden +3578
    zondag 9 september 2018 om 14:45
    Je hebt Henk de Haan, Jack de Gier, Frans Adelaar, Frans de Kat...
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 15:03
    Ruud Wormer
    Vind ik leuk
    Peterfc +246
    zondag 9 september 2018 om 15:10
    Ze spelen in le coq sportif of puma, geselecteerd door Koeman. Geadviseerd door John de Wolf, slangenmens Rensenbrink en Carlo de Leeuw.
    Vind ik leuk
    Mari +7763
    zondag 9 september 2018 om 15:25
    Robbie de kip
    Vind ik leuk
    Peterfc +246
    zondag 9 september 2018 om 15:33
    Scholletje? Al mocht Danny Blind dit jaar de ezel zijn.....
    Vind ik leuk
    Counterattack +10458
    zondag 9 september 2018 om 20:16
    Mari: ik zie dat je op me hebt gereageerd, maar halve topic / reacties is verwijderd door VP. Dus What’s up boy?
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +399
    zondag 9 september 2018 om 14:56
    Ja zeker wel. Verder is er nog Arie Haan. Ferry de Haan en Fope de Haan.
    [Reactie gewijzigd op zondag 9 september 2018 om 14:57]
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 15:16
    Welke is dan dood?
    Vind ik leuk
    CalimerO94 +222
    zondag 9 september 2018 om 14:28
    Je hebt ze het liefst allemaal niet onder de lat, maar je moet toch kiezen. We hebben gewoon niet beter.
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:28
    Zullen we anders nog 1x die discussie aanzwengelen? :p
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +5030
    zondag 9 september 2018 om 14:41
    Het is geen discussie. Degenen die Zoet op goal willen, willen dat alleen maar vanwege hun haat naar Ajax toe, zij weten ook wel dat Cillessen veel beter is.
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:43
    Met jou ga ik geen discussies aan.
    [Reactie gewijzigd op zondag 9 september 2018 om 14:43]
    Vind ik leuk
    Counterattack +10458
    zondag 9 september 2018 om 14:49
    Je kent hem. Klasse Dennis. :-)
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +399
    zondag 9 september 2018 om 14:58
    En andersom dan?
    Vind ik leuk
    :O +4480
    zondag 9 september 2018 om 14:47
    Houd niet over man. Die discussie is uiteneure gevoerd hier en toch gaat men door. Zet geen zoden aan de dijk zo. We weten het allemaal wel wie voor zoet en wie voor cillessen is. Keuze is aan de coach nu. Enige wat ons rest is achter Oranje gaan staan ongeacht wie er in het veld staat.
    [Reactie gewijzigd op zondag 9 september 2018 om 15:01]
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:51
    Zal ik anders Bijlow gaan roepen? Kunnen we lachen ;)
    Vind ik leuk
    :O +4480
    zondag 9 september 2018 om 14:55
    Ik zeg er niets meer over man. Heb mijn menig al over gegeven. Punt er achter. Let op. Morgen overmorgen weer dezelfde discussie. VP weet dat de lezers hier er toch weer intrappen en begint de discussie van vooraf aan. Tja die melken elk onderwerp uit totdat er maar 3 mensen klicken op zo’n topic.
    [Reactie gewijzigd op zondag 9 september 2018 om 15:03]
    Vind ik leuk
    :O +4480
    zondag 9 september 2018 om 15:06
    Bilal bedoel je?
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 15:13
    Kramer dan?
    Vind ik leuk
    :O +4480
    zondag 9 september 2018 om 15:15
    Dan Frenkie de jong. Nog geen topic over geweest. Zal eens tijd worden dat we ieder zijn menig daar eens over horen. Zal me echt benieuwen wat men over hem zegt hier.
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 15:26
    Ik zie nu pas dat Henk de fucking Haan het kukelde. Ze grijpen echt iedereen aan :p
    Vind ik leuk
    poklane +4719
    zondag 9 september 2018 om 14:29
    Zoet zakt altijd door de ondergrens in Oranje, als je dat niet ziet moet je naar de opticien.
    Vind ik leuk
    :O +4480
    zondag 9 september 2018 om 15:30
    Koeman is dus een slechte trainer. Iemand die elke x door de ondergrens zakt hoor je niet op te roepen voor het Nederlands elftal.
    Vind ik leuk
    poklane +4719
    zondag 9 september 2018 om 16:21
    Hij moet wel door een gebrek aan beter, anders kom je bij Padt en Bizot uit.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18270
    zondag 9 september 2018 om 14:29
    Henk de Haan, is dat niet letterlijk die droeftoeter die wel eens bij VI kwam?

    Cilessen is gewoon de beste. Niet spelen maakt voor een keeper niet uit.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12723
    zondag 9 september 2018 om 15:23
    Precies, wedstrijdritme is voor veldspelers veel belangrijker dan voor een keeper. Een keeper kan maanden geen wedstrijd spelen en alsnog zn niveau behouden, de trainingen zijn voor een keeper in principe het belangrijkst.
    Cillessen en Zoet hebben beide hun kans gekregen in de oefenpotjes hiervoor, uiteindelijk blijkt dat Cillessen de betere van de 2 is en dus logischerwijs als 1e doelman gekozen wordt. De trainer zet gewoon zijn beste 11 spelers op het veld, niets meer en niets minder.
    Zoet is overigens een uitstekende keeper, maar Cillessen is gewoon nog net iets beter.
    Vind ik leuk
    :O +4480
    zondag 9 september 2018 om 15:36
    Voorop gesteld dat ik Cilessen iets beter vind dan Zoet. Een keeper moet wel degelijk regelmatig keepen. Trainen alleen is niet goed genoeg. In wedstrijden maak je situaties mee die je tijdens trainingen niet meemaakt. Dan heb ik het over aansturen van de verdedigers voor je tijdens de wedstrijd corners die ingestudeerd zijn vrijetrappen die ingestudeerd zijn. Pingels van tegenstanders. Etc etc
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18270
    zondag 9 september 2018 om 15:52
    Wedstrijd corners die ingestudeerd zijn. En waar denk je dat die ingestudeerd worden? Juist op de training.
    Pingels van de tegenstander kun je helemaal niet op trainen, ook je eerste keeper niet. Je moet sowieso eerst afwachten wie hem gaat nemen.

    Het enige verschil is de wedstrijdspanning, die krijg je niet op de training. Maar daarvoor moet je maar goed genoeg zijn. Concentratie is veel belangrijker, en dat moet een keeper zelf voor zorgen.
    Vind ik leuk
    :O +4480
    zondag 9 september 2018 om 16:45
    Oh. Worden de corners van de tegenstander samen met cillessen in gestudeerd dan. Dus jij gaat mij vertellen dat Real de corners oefent met Cilessen erbij. Wist ik niet.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18270
    zondag 9 september 2018 om 17:14
    Die kan je dan toch ook niet met Ter Steegen trainen?

    Natuurlijk komen er verschillende varianten voor op de training en natuurlijk komen dan beide keepers aan bod. Die gaan om en om trainen.
    Ze moeten er toch rekening mee houden dat de keeper uitvalt, dan moet Cilessen toch meteen ingezet worden. Denk jij dat Cilessen op een bijveld traint?
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12723
    zondag 9 september 2018 om 15:53
    Ik denk niet dat je daar regelmatig voor hoeft te keepen, ervaring is dan veel belangrijker. Gelukkig heeft Cillessen genoeg ervaring, met meer dan 40 interlands achter zn naam weet Cillessen echt wel wat ie doet. Cillissen is al jaren de betrouwbare 1e doelman bij Oranje, dus waarom zou dat nu ineens moeten veranderen. Hij is de laatste jaren echt niet minder geworden, hij is gewoon nog steeds een uitstekende en betrouwbare keeper. Zie geen enkele reden om hem nu te gaan vervangen.
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:30
    Henk de wie?
    Vind ik leuk
    Leonardus +51
    zondag 9 september 2018 om 14:31
    Who the fuck is Henk de Haan? Nooit van gehoord. En dan ook nog een mening over voetbal?
    Vind ik leuk
    companen +1108
    zondag 9 september 2018 om 15:01
    Mister Veendam lekkere linker had hij
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +399
    zondag 9 september 2018 om 15:17
    Ik vergeef het je
    Vind ik leuk
    Broekie +380
    zondag 9 september 2018 om 14:31
    Henk is de weg kwijt, misschien pilletje van Gijp vragen ?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11344
    zondag 9 september 2018 om 14:31
    Zoet is een goede Eredivisiekeeper met doorgroeimogelijkheden.Maar Cillessen is gewoon een stuk beter.klaar.
    Vind ik leuk
    Henk3 +541
    zondag 9 september 2018 om 14:41
    Kan niet eens een penalty stoppen die gast.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11344
    zondag 9 september 2018 om 14:45
    Jij wel?
    Vind ik leuk
    Henk3 +541
    zondag 9 september 2018 om 15:42
    Nee, maar Zoet wel.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11344
    zondag 9 september 2018 om 15:46
    Wat heeft Zoet dan in Oranje laten zien? En welke blunder heeft Cillissen gemaakt dat hij eruit moet dan? Echt, wordt hier een beetje moe van.Bate Borisov uit, bal wegstompen ipv pakken.moeten we m daar op selecteren dan? Even voor de duidelijkheid vindt Zoet een prima keeper.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156693
    zondag 9 september 2018 om 14:31
    Gewoon zoet en de jong op het bankje houden , komen straks lekker uitgerust zonder blessures weer terug.
    Ado uit is net ff wat belangrijker dan 1 of andere geldgenerator genaamd nations cup
    Vind ik leuk
    Counterattack +10458
    zondag 9 september 2018 om 14:35
    Klopt. Grappig is dat in alle reacties ik er niet een teruglees van iemand die doorheeft dat de Haan de draak steekt met de pers. Hoe dik moet hij het erop leggen?
    Vind ik leuk
    stratumseind +156693
    zondag 9 september 2018 om 14:36
    het is niet voor iedereen weggelegd zoals je ook hier weer kan lezen
    Vind ik leuk
    Counterattack +10458
    zondag 9 september 2018 om 14:38
    Ik heb nog geprobeerd ze te helpen. :-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +156693
    zondag 9 september 2018 om 14:39
    dat probeer ik op dagelijkse basis maar ja..........
    Vind ik leuk
    Counterattack +10458
    zondag 9 september 2018 om 14:43
    Ik ga weg uit dit topic Stratumseind, kom anders niet meer bij van verbazing en lachen. Ik ga biertje drinken met Henk :-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +156693
    zondag 9 september 2018 om 14:45
    proost geef henk er 1 van mij en neem zelf ok iets.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10458
    zondag 9 september 2018 om 14:50
    Deal. San Miguel zeker. Doe mij mar..
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:51
    Dat is idd zo, alles is bijzaak, Beker,CL, Oranje.... Er is maar 1 ding wat telt: het kampioenschap !!
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:57
    Kun je ze dan niet beter een weekje vakantie geven?

    O nee, ze moeten natuurlijk wel trainen en fit blijven..
    Vind ik leuk
    2cents +53934
    zondag 9 september 2018 om 15:53
    Dacht Seedorf maar zo goed mee met Ajax als Koeman met PSV.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156693
    zondag 9 september 2018 om 15:54
    Koeman een ware psver......
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89343
    zondag 9 september 2018 om 19:24
    Knijp je 'm nou maat? hahaha
    Vind ik leuk
    stratumseind +156693
    zondag 9 september 2018 om 19:26
    da nooit maar alle kleine beetjes wat helpt om drie punten te halen voor mijn clubke helpt....
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:31
    Zo dom lullen kan niet Henkie😉
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:47
    Henk kan beter over zijn fiets lullen, dan over zijn lul fietsen
    Vind ik leuk
    2cents +53934
    zondag 9 september 2018 om 14:32
    Een Groninger die in een Gronings dagblad een Groninger pusht voor Oranje. Je verwacht het niet. Provinciegenoten onder elkaar.
    Vind ik leuk
    The Iceman +7893
    zondag 9 september 2018 om 14:36
    “En het is een Veendammer bovendien, dat is ook mooi."

    Hier viel de Haan wel door de mand ja.
    Vind ik leuk
    2cents +53934
    zondag 9 september 2018 om 14:45
    Hij verbergt zijn redenen niet, dat valt te prijzen. 🤣
    Vind ik leuk
    Nummertien +4746
    zondag 9 september 2018 om 14:32
    Bla bla, onze beste keeper is hij zijn kwaliteiten worden niet minder omdat hij 2de doelman is
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27223
    zondag 9 september 2018 om 14:32
    Ik vind dat Groningen meer in moet zetten op spelers met namen als De Haan en Koeman. Dat versterkt toch het imago van boeren.
    Misschien in januari Ajax bellen voor Perr Schuurs.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20545
    zondag 9 september 2018 om 14:32
    Henk wie?

    De beste keeper staat er gewoon in.
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:41
    Volgens sommigen snappen we dit niet. Henk de kip draak steekt met de pers .
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20545
    zondag 9 september 2018 om 14:42
    Henk is een boers boefje.
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:43
    😂😂
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:32
    Is ookbelachelijk van Koeman. Persoonlijke voorkeur , niet op basis van kwaliteit. Waardeloze coach, slap en achterbaks
    Vind ik leuk
    Jorg Vde +86
    zondag 9 september 2018 om 14:32
    Broeze.......Henkie......Gewoon de beste opstellen in oranje, ook al zit hij op de bank.
    Vind ik leuk
    Degraaf +16613
    zondag 9 september 2018 om 14:33
    Mag ik ff voorstellen Henk de Haan, hij voetbalde ooit samen met R. Koeman en weet niet dat Cillissen nog steeds keept, maar vind dat hij niet in het Nederlands elftal hoort. Goede onderbouwing Henk, maar ga je lekker bezig houden met jouw klanten bij de Rabobank. Geen wonder dat het niet zo goed gaat bij de Rabobank ;-)


    en dan nog: " Koeman heeft me ook helemaal niet gebeld met de vraag wat ik ervan vond, terwijl hij dat anders altijd doet". Ja Henk, die is er ook achter gekomen dat je onzin lult.
    [Reactie gewijzigd op zondag 9 september 2018 om 14:36]
    Vind ik leuk
    Mari +7763
    zondag 9 september 2018 om 14:34
    Henk de haan uit koog aan de zaan heeft de kraan open laten staan enz
    Wie is deze jongen?
    materiaalman bij een club in de zevend divisie. Als zijn mening al belangrijk is kunnen we Depay ook wel wissel zetten.
    Vind ik leuk
    companen +1108
    zondag 9 september 2018 om 15:03
    Man man man meesten wedstrijden voor Veendam Mister Veendam!
    [Reactie gewijzigd op zondag 9 september 2018 om 15:04]
    Vind ik leuk
    Mari +7763
    zondag 9 september 2018 om 15:05
    Als voetballer? keeper? materiaalman?
    Vind ik leuk
    companen +1108
    zondag 9 september 2018 om 15:13
    300 wedstrijden voor Veendam ongeveer denk ik, europees tegen Atletico met Groningen. Zover schopt het niemand op VP.
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:34
    Tot het moment dat Cillessen gigantisch blundert wat te wijten valt aan weinig spelritme, pas dan mag je hem wisselen voor Zoet.

    Ik ben ook voorstander van spelers die wél spelen opstellen, maar Zoet is ook niet altijd even zeker.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11344
    zondag 9 september 2018 om 14:44
    Dus als Cillissen wekelijks keept maakt hij geen blunders? Hebben we t al weer, 1 fout voor Jasper en de aasgieren staan weer klaar.overigens niet specifiek tegen jouw gericht hoor.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7715
    zondag 9 september 2018 om 15:20
    Lees ff beter, volgens mij denken jullie hetzelfde er over ;-)
    [Reactie gewijzigd op zondag 9 september 2018 om 15:20]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11344
    zondag 9 september 2018 om 15:40
    Je hebt gelijk, doelde ook niet op hem.Meer in t algemeen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7715
    zondag 9 september 2018 om 16:51
    Ah oke.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8371
    zondag 9 september 2018 om 20:27
    Lees beter zegt cheat, maar mij gaat het om je grammatica.

    Jouw? Ik let even niet op en je verslapt direct.

    Dat is bij Cillessen overigens idem. Hij speelt nooit dus kan hij niet meer 90 minuten volledig geconcentreerd zijn.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11344
    zondag 9 september 2018 om 22:29
    Bedankt man, blij dat je me weer komt bijspijkeren.
    Vind ik leuk
    kcim +2665
    zondag 9 september 2018 om 14:34
    Tjezus... wil niemand meer geïnterviewd worden in het Noorden, dat ze bij Henk de Haan uitkomen?
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2553
    zondag 9 september 2018 om 14:34
    Tjah cillesen ipv zoet, Kluivert ipv bergwijn, vd beek ipv hendriks. Ik zie wel een patroon.
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:35
    Een heel goed en logisch patroon.

    Goed vastgesteld! 👍🏻
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2553
    zondag 9 september 2018 om 14:38
    Weet ik en daarom zie ik ook een patroon: al jaren niet op een eindtoernooi vertegenwoordigt. Er worden teveel (ex) ajacieden opgeroepen voor oranje die niet meer weten wat prijzen winnen is gezien de laatste jaren
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:45
    Alsof die houten Klaas kan keepen ... hahaha ... man man man.

    Hendrix ... 🙈🙈🙈

    PSV heeft enkel bankzitters voor Oranje.

    Kunnen ze lekker de bank warm houden, hebben ze nog een beetje nut! 👍🏻
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2553
    zondag 9 september 2018 om 17:11
    Tjah als jij geen prijs wilt winnen.. vroeger waren ajacieden kritisch vandaag de dag zijn ze wel heel gauw tevreden.
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 17:15
    Ajax heeft nog steeds de meeste prijzen ... waar heb je het over?!?? 😂😂😂
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2553
    maandag 10 september 2018 om 06:51
    Laatste vier jaren helemaal niets. Dat ik jou dat moet uitleggen volg jij het voetbal wel?
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 07:27
    Alleen naar de laatste 4 jaren kijken is kortzichtig.

    Ajax is alltime de beste.
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2553
    maandag 10 september 2018 om 10:19
    Alleen naar de jaren 90 en daarvoor kijken is leven in het verleden. Ajax is de laatste jaren dramatisch
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:29
    Door alleen naar de laatste 4 jaren te kijken leef je net zo goed in het verleden.

    Je bent zo selectief hierin omdat het je goed uitkomt.

    Niet vals spelen hé ... en dat noemt zichzelf Objectief ... hahaha ... 😂
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2553
    maandag 10 september 2018 om 18:11
    Bullshit past wel goed bij jou ;)
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 18:14
    Zeker -> jij hebt dus de verkeerde benaming gekozen vriend! 😉
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2553
    maandag 10 september 2018 om 19:34
    Je lult weer bullshit
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 19:46
    Dat is weer onaardig van je ... niet echt Brabantse gemoedelijkheid ... 😂
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2553
    maandag 10 september 2018 om 20:30
    Ben dan ook geen Brabander
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:34
    Beter Cillessen dan die houten Klaas.

    Als ie op de grond ligt heb je een hijskraan nodig om hem weer rechtop te krijgen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 9 september 2018 om 14:35]
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:35
    Henk hahaha ga lekker vissen man. Zoet is onzeker en brengt niet het gewenste niveau. Zoet wacht al jaren op enige interesse uit het buitenland.
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:48
    Hij krijgt soms uitnodigingen maar daar staan allemaal vreemde tekens op
    Vind ik leuk
    Siemjo +277
    zondag 9 september 2018 om 14:35
    Henk Haan is geen ochtendkraaier, maar een oproerkraaier. Wie denkt hij wel dat hij is. Meer een of andere roeptoeter.
    Vind ik leuk
    Klopper456 +2669
    zondag 9 september 2018 om 14:35
    Henk wie?
    Vind ik leuk
    Mass +5139
    zondag 9 september 2018 om 14:36
    Koeman snapt dat niet..ik vrees een oorwassing vanavond....
    Vind ik leuk
    Degraaf +16613
    zondag 9 september 2018 om 14:51
    En dat zou met Zoet niet gebeuren?
    Vind ik leuk
    Mass +5139
    zondag 9 september 2018 om 14:59
    Nee...die keept vaker dan 1x per maand...ik verwacht wel een cillissen slippertje...)
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 15:00
    Laat Zoet nou maar de bank warm houden, heeft ie tenminste nog nut.
    Vind ik leuk
    Hast57 +763
    zondag 9 september 2018 om 14:37
    Wie geeft Henk de Haan hier een platform?? Wie zit er op zijn mening te wachten??
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:38
    Ik hoorde laatst op de radio dat de Haan dood was. Tenminste dat zongen de Spitfires
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:46
    Nee dat was hersendood
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:48
    Kijk ff op YouTube
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:53
    Ja ik lach me rot om die man

    Totaal geschift

    Ik kan wel boos worden op VP dat ze dit als serieus artikel brengen maar ik kan er ook wel weer om lachen

    Coole actie VP!
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:55
    De haan is hersendood is de volgende hit

    Maar dat is even worstelen met zoveel klemtonen

    Daar moet nog aan gesleuteld worden
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:57
    Maar Jasper blijft eerste keus.... Gelukkig.,.
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:39
    Zoet er in??
    De keren dat hij mocht starten bij Oranje was hij alles behalve indrukwekkend.

    Cillesen heeft alleen al om het WK wat hij gekeept heeft meer ervaring en recht om 1e keeper te zijn. Hij heeft namelijk al wel indruk gemaakt als keeper van Oranje in tegenstelling tot Zoet.
    [Reactie gewijzigd op zondag 9 september 2018 om 14:40]
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 15:59
    Nee Zoet is het niet en wordt het nooit

    Zolang Cillissen geen concurrentie van enig niveau krijgt, spelen of niet spelen, blijft hij gewoon eerste keus

    Het klasseverschil is gewoon te groot
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:39
    Er kraait meestal geen haan naar Henks mening. Dat weet Dagblad van het Noorden nog niet. De Haan die de Padt onder de lat wil lullen. Cillessen is de beste voor Oranje!
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3641
    zondag 9 september 2018 om 14:40
    Bij betrouwbare doelman ben ik afgehaakt...
    Vind ik leuk
    mcmodd +22817
    zondag 9 september 2018 om 14:40
    Als je even let op Barcelona, die heeft twee jaar geleden Cillessen genomen, niet Zoet. Dus Barcelona vindt Cillessen beter en daar kan iedereen wel mee leven. In de praktijk blijkt Cillessen, ook als hij niet veel speelt, nog steeds die kwaliteiten te hebben en te gebruiken. De beste stel je op. Alleen al de opmerking dat hij (Zoet) ook nog uit Veendam komt, maakt al dat je de zoutpot erbij moet halen. Henk is Henk niet meer, en nu hij zijn voeten niet meer kan laten spreken, is het beter dat hij beter leert met zijn mond te spreken. Dit lijkt nog nergens op.
    Vind ik leuk
    Zazu +140
    zondag 9 september 2018 om 14:41
    Sneeuwvlokje is een rat, anti psv er.. Altijd al geweest.
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:44
    Waar baseer je dat op?

    Vind ik leuk
    Degraaf +16613
    zondag 9 september 2018 om 14:52
    Calimero, hij heeft er zelfs gespeeld.
    [Reactie gewijzigd op zondag 9 september 2018 om 14:54]
    Vind ik leuk
    mcmodd +22817
    zondag 9 september 2018 om 15:16
    Ja, dus als we Zazu serieus moeten nemen was Koeman in zijn PSV-tijd altijd anti-PSV’er. Nee, dan maar even niet serieus nemen. Sorry Zazu, de commissie heeft nu beslist, je zult toch nog een keer moeten nadenken en vooral: even googlen.
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:59
    Idd, Koeman had PSV nodig om de top te halen, en t is hem gelukt, 2 Europacups in 1 seizoen....bijna ongeevenaard, er zijn er maar een paar die dat gelukt is, Vanenburg,van Breukelen, van Aarle, R Koeman
    Vind ik leuk
    Barry10 +1393
    zondag 9 september 2018 om 14:42
    Als dit je mening is puur gebaseerd op het feit dat hij weinig speelt, dan begrijp je er niet veel van.
    Vind ik leuk
    Rkoeman +18
    zondag 9 september 2018 om 14:42
    Who the fuck is Henk de Haan??
    Vind ik leuk
    mcmodd +22817
    zondag 9 september 2018 om 15:11
    Rkoeman, 25 wedstrijden Groningen, verder met Veendam wat meer eerste en een beetje eredivisie. Verdediger die net niet voldoende kwaliteit had om bij FC Groningen een basisplaats te hebben. Leuke vent, beetje eenzijdig in zijn humor, zoals hij hier ook probeert toe te passen. Niet gelukt denk ik.
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:43
    Ik dacht wie is Henk de Haan???

    Even geGoogled en ja hoor dat is die dorpsgek

    Ik wilde eerst serieus hierop reageren maar dat hoeft niet meer

    Ok, ff dan:

    Cillessen is gewoon 3 klassen beter dan nummer 2, en speelt dan wel niet elke week maar speelt wel met de beste voetballers op wereldniveau

    Da's geen lullig clubje hoor
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:44
    Zoet zou niet eens een pasje krijgen om het trainingscomplex van Barca op te mogen
    Vind ik leuk
    Basik013 +388
    zondag 9 september 2018 om 14:44
    Wat een onzin zeg , is gewoon de beste keeper die we hebben , klaar.
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:46
    Stekelenburg is met afstand de meest getalenteerde maar cillissen is completer dan Zoet
    Vind ik leuk
    Enden +3949
    zondag 9 september 2018 om 14:47
    Henk de Haan tja uhmmm helaas waarom zou Koeman met hem moeten overleggen????
    Vind ik leuk
    Dani82 +1201
    zondag 9 september 2018 om 14:50
    Henk wie?
    Wat een clown zeg.... zeg dan niks
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:59
    Hij was maar een clown... In wit en in het rood.... Hij was maar een clown... Maar nu is hij ......
    Vind ik leuk
    Zomaarwat +203
    zondag 9 september 2018 om 14:52
    Wij hebben gewoon geen goede keepers dus maakt het niets uit dat Cillessen in de goal staat. Overigens pakt ook hij al jaren geen belangrijke punten meer in Oranje en kan hij dus ook niet heel erg goed zijn.
    Vind ik leuk
    stephank +119
    zondag 9 september 2018 om 14:52
    Wie is Henk de Haan???
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:52
    De man van Klara de Kip.
    Vind ik leuk
    stephank +119
    zondag 9 september 2018 om 21:09
    That explains, echt iemand waarvan je veel waarde moet hechten als hij zijn mening geeft dus! Dus bij deze, Henk de Haan, uwe voetbalgrootheid, mijn excuses dat ik uw mening niet serieus nam.
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:52
    Ik vind het ook wel apart. Het was jarenlang het beleid dat een Oranja-speler ook basisspeler bij zijn club moest zijn. Raar dat ze daar van af wijken.
    [Reactie gewijzigd op zondag 9 september 2018 om 14:53]
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 15:09
    Het beleid was dat spelers regelmatig moeten spelen bij hun club

    Maar tegenwoordig wordt er toch meer naar de kwaliteit, fitheid en gechiktheid gekeken

    Cillissen is nu eenmaal de beste doelman en is fit, Tete speelt een paar wedstrijden niet maar we hebben geen enkele andere back van dat niveau

    En deze jongens trainen en spelen elke dag met de wereldtop

    Kwaliteit wordt tegenwoordig hoger ingeschaald dan speelminuten en dat is terecht
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +399
    zondag 9 september 2018 om 14:52
    Kijk Psv ers willen Zoet. Met een Ajax bril op willen Cilisen. Ik vind beide niet geschikt. Maar omdat we niet beter hebben moet er 1in.Dus ik als NL er zeg dan maar Zoet. Je kan wel bij Barca op de bank zitten. Hij zal ook wel zijn eigen plekje hebben op de bank. Maar ik zou toch spelers willen zien die altijd spelen.
    Vind ik leuk
    Mari +7763
    zondag 9 september 2018 om 15:26
    Ik wil gen spelers.
    Ik geef wel de voorkeur aan Cillessen op doel bij het Nederlands elftal.
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +399
    zondag 9 september 2018 om 15:36
    Zal ook heel weinig uitmaken.Het is niet zo dat de een beter is als de andere.
    Vind ik leuk
    Mari +7763
    zondag 9 september 2018 om 15:40
    Zoet is net als Larsson en crypto gehyped.
    Hij was goed tegen Atletico, verder slecht en in de competitie niet onaardig, tegen de grote topspelers/topclubs in Nederland
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +399
    zondag 9 september 2018 om 15:52
    Crypto gehyped. Leg ff uit aan deze oude lul.
    Vind ik leuk
    Mari +7763
    zondag 9 september 2018 om 16:06
    Ik ben ook een oude lul.
    Kijk hier eens naar
    https://coinmarketcap.com/currencies/ethereum/
    Vind ik leuk
    Coat +24
    zondag 9 september 2018 om 14:53
    Ik zag de Haan als malloot optreden op het Zuiderdiep in Groningen tijdens het Gronings Ontzet op 28 augustus j.l. Er is werkelijk niemand in Groningen die hem serieus neemt!
    Vind ik leuk
    Mari +7763
    zondag 9 september 2018 om 15:39
    Ik kon geen kaart meer bemachtigen. Ze stonden wel op marktplaats.
    Je kreeg € 800 als je de verkoper wilde bevrijden
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:54
    Het derde van barcelona is nog altijd beter dan psv of grunn... Cillessen is verreweg de beste.
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:54
    Die henk de haan hebben behalve in veendam nog nooit serieus genomen
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 14:55
    Als Cillesen zo goed was dan had ie nu wel in de basis gestaan. Als je niet speelt bij je eigen club dan speel je zeker niet bij oranje. Bovendien is Zoet een prima betrouwbare keeper.
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 15:02
    Haha keepen tegen een Fran Sol ( alle respect ) of dagelijks trainen met een Messi en suarez ed....
    Vind ik leuk
    mcmodd +22817
    zondag 9 september 2018 om 15:14
    Je zult zien dat je naamgever Van Bommel dat toch anders bekijkt.
    Vind ik leuk
    Degraaf +16613
    zondag 9 september 2018 om 15:54
    Die betrouwbaarheid hebben we tegen Feyenoord gezien ;-)
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 20:21
    Als je het hele seizoen had gekeken dan had je gezien dat Zoet heel goede betrouwbare sluitpost is die er bovendien mede voor zorgt dat PSV al jaren de beste van Nederland is.
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +4756
    zondag 9 september 2018 om 14:59
    Henk de Haan is echt totaal zijn grip op de realiteit verloren.

    Er is geen betere keeper zelfs al keept ie 10 wedstrijden per seizoen, hij zit ook nog eens bij Barcelona, op de trainingen krijgt hij al meer weerstand dan in de eredivisie.

    Maarja ik denk dat de journalisten nog in de negativiteit modus zitten na de ellende die we met Hiddink en Blind hebben gehad.

    Koeman was en is de beste keus voor Oranje, laat hem dan ook de beslissingen maken zonder elke beslissing aan of af te vallen.
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 15:00
    Pure onzin!
    Cillessen is gewoon een goede keeper voor Oranje. Ik denk dat je meer leert van trainingen van Barca en schoten van Messi en Suarez dan van Pereiro en lozano. Ook al speelt die niet wekelijks wat zou het? is gewoon de betere keeper van allemaal en die Padt is overschat als wat. Hopelijk heeft oranje goed na de finale gekeken. In principe was Kroatie de bovenliggende partij tot aan de makkelijke gegeven vrije trap op griezmann en de penalty. Gewoon erop klappen man! Ben wel bang voor blind op linksachter. we zullen zien!
    Vind ik leuk
    Vinnie J +815
    zondag 9 september 2018 om 15:01
    Die cilisen zit bij de hele staf onder tafel
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 15:08
    Leer eerst eens zijn naam goed te schrijven dan mag je pas meepraten.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +815
    zondag 9 september 2018 om 15:39
    Ik neem niet eens de moeite om die naam op een juiste wijze te schrijven. Bankzitters moeten niet geselecteerd worden.
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 15:41
    Elk team heeft bankzitters nodig! Blind is nog altijd beter dan Strootman. Die gast kan alleen achteruit spelen en is nog trager dan een dode slak.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +815
    zondag 9 september 2018 om 15:45
    Wie heeft het over strootman? Blind is niets meer dan een jankert. 'Ik kan geen leiding geven, ik weet niet hoe, ik moet het ook maar van papa', die gast kan toch niets, voegt niets toe.
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 16:01
    Hij heeft gewoon geen leiderschapskwaliteiten dat is toch niet zo raar? als iedereen leiderschapskwaliteiten had dan had iedereen een leidinggevende functie. Verschil moet er zijn. Denk wel dat er idd betere opties zijn op de linksachter positie.
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 15:11
    Als jij langs gaat mag je misschien ook een keer.

    Viespeuk! 😉
    Vind ik leuk
    HupHolland +1991
    zondag 9 september 2018 om 15:01
    Weer zo iemand die geen idee heeft waar hij het over heeft.

    Ten eerste is Cillessen geen 3e doelman bij Barca, hij heeft vorig seizoen 11 wedstrijden in de basis gestaan. Als je daar ook nog eens een wedstrijd of 10 in het Nederlandse elftal bij optelt, dan kom je op aardig wat wedstrijd ritme en bij Barcelona trainen spreekt ook niet in zijn nadeel.

    In die 21 wedstrijden heeft hij 13 keer geen doelpunt geincasseerd, en op frankrijk na nooit meer dan 1. Leg daar de karakteristieken van andere Nederlandse keepers maar eens naast!

    Cillessen is gewoon bij verre Nederlands beste keeper en is daarom een volstrekt logische keuze.
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 15:05
    Iemand anders, namelijk...Edwin van de Sar ;-)
    Vind ik leuk
    Enden +3949
    zondag 9 september 2018 om 15:08
    Vooral het argument: het is een Veendammer bovendien
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 15:11
    Doet die cillesen het dan verkeerd,heeft oranje al wat keren op de been gehouden ,speelt niet elke week ,,maar de keren dat ie er moet staan staat dier er wel en traint elke dag op topniveau, dus voor mij terecht
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 15:11
    En met dit stukje zet Henk de Haan (van de baardmannetjes?) zichzelf op de kaart. Niet iets met het volle verstand zeggen, nee, gewoon een beetje de botte bijl hanteren en het wordt vanzelf opgepikt.
    Kan hij aanschuiven bij Studio Voetbal?
    Vind ik leuk
    Wilhelmus +457
    zondag 9 september 2018 om 15:13
    Ik blijf me verbazen dat een dol dwaze idioot als Henk de Haan nog steeds een podium krijgt om zijn mening te ventileren. Bij VI heeft hij zichzelf belachelijk gemaakt, als Groninger schaamde ik mij voor hem..
    Vind ik leuk
    KoiFreak +258
    zondag 9 september 2018 om 15:14
    Raar? Cillessen is voorlopig een van de beste keeper wat er beschikbaar is..
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 15:14
    Cillissen is minimaal 30 miljoen waard, voor minder laat Barcelona hem niet gaan. Hij heeft een clausule van 60 miljoen

    Zoet zou misschien weg kunnen voor 6 miljoen

    Dat is ongeveer de verhouding
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 15:19
    Ook al keept hij de bekerwedstrijden ook niet, hij blijft BY FAR de beste keeper. Zoet is te onzeker, Padt is helemaal niks.
    Vind ik leuk
    AFCA-1324 +119
    zondag 9 september 2018 om 15:19
    der is wel ff een verschil tussen zoet en cillessen
    Zoet doet het behoorlijk goed in de ned competitie maar cillessen speelt wel elke dag met de beste spelers ter wereld is toch wel ff een verschil denk ik
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 15:19
    Als ie wel speelt bij Barça is ie geweldig ik snap koeman wel
    Vind ik leuk
    aimdam +560
    zondag 9 september 2018 om 15:26
    Schei alsjeblieft uit met Zoet in het goal. Zwaar overschatte keeper.
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 15:27
    Cillessen die traint met Barcelona op dagelijkse basis wordt nog altijd meer getest dan zoet in de Eredivisie
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 15:28
    Ik begrijp het ook niet zelfde als met blind ongelofelijk dat blind speelt
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1668
    zondag 9 september 2018 om 15:31
    Henk de wie??
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 15:34
    Weet je wat het is, ik vind zelf Cillessen wel beter dan Zoet, maar niet VEEL beter als dat alle ajacieden hier in de reacties beweren. Ook al vind ik Cillessen beter dan Zoet vind ik dat Zoet moet spelen, gewoon vanwege het feit dat hij wel wedstrijd ritme heeft en dat is echt heel belangrijk, belangrijker dan dat mensen denken. Dus ik zou voor zoet gaan maar ik ben geen bondscoach. Ik zou bijvoorbeeld ook NOOIT Blind oproepen laat staan in de basis zetten. ga gewoon voor v Aanholt. En ik zou liever Bergwijn gezien hebben ipv die roze kerel. Ze lopen allemaal te zeggen dat ze willen doorselecteren maar nogsteeds roepen ze liever iemand op zonder talent en zonder enige toekomst op topniveau (Babel) ipv iemand die dat wel heeft (Bergwijn)
    Vind ik leuk
    Xanadu +104
    zondag 9 september 2018 om 15:39
    Die Henk de Haan praat als een kip zonder kop...

    Ps.Wie is Henk de H. trouwens?
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1305
    zondag 9 september 2018 om 15:41
    Vermeer gewoon op doel.
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 15:43
    Henk wie??
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1181
    zondag 9 september 2018 om 15:44
    Ik vind het heel raar dat ik belast word met de mening van henk de haan, wie kent hem niet.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20099
    zondag 9 september 2018 om 15:44
    Ben benieuwd of flappie vanaaf de nul kan houden.
    Vind ik leuk
    remakil +5550
    zondag 9 september 2018 om 15:45
    Cilissen heeft in de voorbereiding veel gekeept en was in een zeer goede vorm. Als meneer de Haan dat niet heeft meegekregen, moet hij eens onder zijn steen vandaan komen...
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 15:46
    Zoet is 3 klasse slechter dan Cilliessen en past die hoort er helemaal niet thuis.
    Zoet is een boerenkinkel heeft geen uitstraling heeft helemaal niks
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 15:49
    Henk de Haan.....hahahahaha. Haalt echt iedere clown VP..
    Vind ik leuk
    Op afstand +342
    zondag 9 september 2018 om 15:49
    Henk de Haan ???
    Vind ik leuk
    Tfoe +3239
    zondag 9 september 2018 om 15:50
    Oké de Haan.
    Bedankt voor je bijdrage...
    De Haan,wie kent m niet...
    Vind ik leuk
    hassel +812
    zondag 9 september 2018 om 15:51
    Omdat het een neus is....
    Vind ik leuk
    Kwal +679
    zondag 9 september 2018 om 15:51
    Henk de Haan... Wie ?

    Hij kan niet meer kiekken kiek hoeree kiek hoeraaa
    [Reactie gewijzigd op zondag 9 september 2018 om 16:00]
    Vind ik leuk
    kees ee +546
    zondag 9 september 2018 om 15:57
    who the fuck is henk de haan ? cillessen is wat mij betreft de minst omstreden amsterdamse keuze, . . had eigenlijk zelfs aanvoerder moeten zijn !
    Vind ik leuk
    rinirat +2221
    zondag 9 september 2018 om 15:57
    Henk de Haan,who the fuck are you..
    Kom op ga je met dammen bezighouden.
    Vind ik leuk
    Smash +3101
    zondag 9 september 2018 om 16:01
    Alleen die foto hierbij zegt al meer;
    Zoet en Padt kijken allebei van; Wat ben jij nu aan het kloten Jasper?
    Jasper zijn houding is zo van; Ik weet niet wat ik doe.
    Vind ik leuk
    Bill +622
    zondag 9 september 2018 om 16:03
    Henk wie??? Kukelekuuuuuuuu!!!!!
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 16:14
    Wat een mongool.
    Vind ik leuk
    aimdam +560
    zondag 9 september 2018 om 16:22
    Ik ken alleen Hendrik de Haan uit Koog aan de Zaan.
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 16:25
    Er is maar 1 keeper voor Oranje en dat is Cilissen, in alle wedstrijden heeft hij meer laten zien dan Zoet, wie dat niet ziet die heeft geen voetbalverstand !
    Vind ik leuk
    JoeyC +1795
    zondag 9 september 2018 om 16:29
    We zullen vanavond zien hoeveel Cillessen beter is geworden na een jaartje bankzitten in Barcelona. Een dik jaar geleden kreeg hij er 4 om z’n oren tegen Frankrijk. Zullen zijn bankzitkwaliteiten hem vandaag helpen of had hij zijn tijd beter kunnen investeren in een cursus vissen voor gevorderden?
    Vind ik leuk
    soksa +1499
    zondag 9 september 2018 om 16:39
    Als je al begint met 'voetbalt die Cillesen nog, of ja ergens in het 3e' ben je dus al zoiezo niet op de hoogte en zet je jezelf dus al buitenspel. Had je hem een beetke gevolgd had je geweten dat hij toch een paar wedstrijdjes (inderdaad niet heel veel) heeft gespeeld en het vrijwel elke keer geweldig heeft gehaald. Dan is het niet raar dat hij is opgeroepen als je ze dat de andere 2 keepers in de eredivisie spelen en dus niet eens op echt topniveau.
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 16:42
    De Haan, hij is zeker voor de haantjes vanavond dat hij een andere keeper op doel wil .
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4277
    zondag 9 september 2018 om 16:47
    Het is ook in en in triest. Bij geen een land in europa wat een beetje meetelt heb ik dit ooit zien gebeuren.

    We zijn een lachertje eersteklas.

    Ik woon aan de duitse grens en de duitse vrienden die ik hen snappen er werkelijk waar niks van hoe het kan dat we spelers opstellen die nooit spelen.

    In Duitsland zou dat niet gebeuren omdat de moraliteit dan onder de spelers onderling voor problemen gaan zorgen en het publiek het gewoon niet pikt. Al is een speler beter dan de ander. Spelen is een must.

    Daar moeten de Nederlanders maar eens een voorbeeld aan nemen want daar strijd iedereen voor elkaar tot de laatste minuut maar hier niet omdat dit strubbelingen in de groep veroorzaakt.

    Hoe kun je bijv de koploper van engeland passeren voor een tribuneklant uit Europa.

    Andere landen praten erover en snappen er geen ruk meer van.

    Vriendjespolitiek noemen ze zoiets
    Vind ik leuk
    JoeyC +1795
    zondag 9 september 2018 om 18:05
    Het tekent des te meer dat Nederland voort een B-land is qua voetbal. De B van bankzitters zoals Cillessen, Tete en Kluivert.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11344
    zondag 9 september 2018 om 18:55
    Watford staat ook een keer met geluk bovenaan, die staan over 10 wedstrijden weer onderin hoor.
    Vind ik leuk
    JuDeCh +46
    zondag 9 september 2018 om 16:47
    Bijlow!!
    Vind ik leuk
    DuWijk +310
    zondag 9 september 2018 om 16:52
    De Haan gaat hierin aan één ding, meeste belangrijke denk ik, voorbij: “hij is met afstand de beste keeper die we op dit moment hebben”

    Lekker boeien dat hij niet veel wedstrijden speelt, hij speelt elke dag op de training tegen spitsen die sommige keepers nooit zullen zien.
    Vind ik leuk
    Gary Oak +205
    zondag 9 september 2018 om 16:56
    Ik mag hopen dat de rest van Nederland na jaren door heeft de Cillessen de beste is wat we hebben. Ik ben absoluut geen fan, maar dit hebben we nu al zo vaak gezien.
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 16:57
    Hahaha who the fuck is henk de haan.. cillessen is op dit moment gewoon de beste keeper (ook al speelt hij niet bij barca).. terecht dat hij 1ste keus is..
    Vind ik leuk
    Kingb +7
    zondag 9 september 2018 om 17:07
    Henk mooi door broez'n. Zit hier met veel NL supporters in Parijse Ierse pub. Maar Jasper wordt boven Jeroen de voorkeur gegeven. Als we maar van de andere (de Haantjes) winnen is voor mij de keeper om het even.
    Vind ik leuk
    Uitvak030 +310
    zondag 9 september 2018 om 17:07
    Henk de Haan vind dat? Okee... mijn buurman vond het wel begrijpelijk. Ook die anders ff interviewen?
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 17:07
    Henk de Haan heeft zich wederom eens van zijn domste kant laten zien.
    Vind ik leuk
    pitboss +234
    zondag 9 september 2018 om 17:19
    Henk wie?
    Vind ik leuk
    Bert +341
    zondag 9 september 2018 om 17:22
    Je vergeet te zeggen dat zenuwpees zoet niet eens IN de buurt komt van cillessen
    [Reactie gewijzigd op zondag 9 september 2018 om 17:22]
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 17:26
    Is dit niet die geweldenaar van Veendam?
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 17:39
    Who the fuck is Henk de Haan??
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 17:39
    Haha wat een lulkoek. Cillessen is gewoon de beste doelman die we hebben. Wel moet hij na dit jaar echt een transfer gaan maken om beter te blijven worden.
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 17:46
    Is henkie op zn paas ei gevallen?
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 17:46
    Die lullt als ... een haan zonder kop!
    Vind ik leuk
    munkikiii +1652
    zondag 9 september 2018 om 17:51
    Cillisen is zelfs in het 3de van Barça nog 2 klassen beter dan zoet
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 17:59
    Veel neuzen weer gestemd zie ik!
    Vind ik leuk
    benny-boys +874
    zondag 9 september 2018 om 18:00
    HEEL de KNVB en Ajax hebben zeker Cillissen gestemd.
    Het had een andersom moeten zijn dan had ik de reacties willen zien.
    Zoet zonder spelen erin en die andere keeper op de bank.
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 18:19
    Zoet mag de veters nog niet strikken van Cillissen. Is echte drie klasses beter zelfs met minder ritme.
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 18:51
    Wie is Henk de Haan?
    Vind ik leuk
    FCD +39
    zondag 9 september 2018 om 19:03
    Een seizoen kan ik mij wel voorstellen. Barcelona is niet zomaar een club. Nu hij echter al langer niet speelt, moet hij inderdaad niet opgeroepen worden. Het is een goede keeper, maar dit slaat in mijn ogen nergens op.
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 19:17
    Gast..... deze man krijgt elke dag 400 doelpunten tegen tijdens de trainingen. Als PSVer moet ik eerlijk bekennen dat Jesper gewoon een betere keeper is. Punt.
    Succes vanavond!
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 19:24
    Wedstrijdritme is voor keepers van ondergeschikt belang. Het niveau op de trainingen bij Barca zal bovendien veel hoger zijn dan bij PSV dus keuze voor Cillissen is niet gek.
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 19:43
    Ik ben verbaasd dat Henk de Haan kraait .
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 19:59
    Cillessen is gewoon 3 klasse beter dan Zoet. Dat is dus wel een begrijpelijk besluit..
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 22:21
    Waardeloos dit.... een reservekeeper is het.....
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 21:12
    Tja, Lars Unnerstall is geen Nederlander, dus wat moet je dan.
    Vind ik leuk
    zondag 9 september 2018 om 22:20
    Cilles is een reserve keeper die voor geld dit nastreeft. Zoet een nummer 1 keeper.....
    Als we een gooi willen doen naar kwaliteit dan moet Koeman eerlijk zijn en clubkeeper Zoet op 1 zetten!!!!!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 22:27
    Ja hoor in de Micky Mouse competitie en nergens anders droom maar lekker want echte
    klasse staat in Barcelona op het veld en zeer zeker niet in Eindhoven ! We kunnen wel langer dooegaan maar als Cilissen daar weggaat wat men niet hoopt in Barcelona komen daar de pegels op tafel en Zoet wil niemand hebben denk daar maar eens over na ! ALAAF