Nederlaag 'schuld van Koeman': 'Cillessen maakte een enorme blunder'

    Nederlaag 'schuld van Koeman': 'Cillessen maakte een enorme blunder'

    maandag 10 september 2018 om 10:09

    Quincy Promes, Kenny Tete én Jasper Cillessen waren zondagavond tegen Frankrijk de grote dissonanten aan de zijde van Oranje. Dat vinden René en Willy van de Kerkhof. 

    Vooral Promes moet er aan geloven bij de beroemde voetbaltweeling. "Als je een bal terug kopt zoals Promes deed, moet je hem meteen wisselen", zegt Willy in gesprek met Omroep Brabant"Dit past niet in het topvoetbal. De hele rechterkant, Promes en Tete, beviel me trouwens niet. Ik denk dat Vormer en Janmaat beter past, maar dat laat ik aan Koeman over."

    De winnende 2-1 van Olivier Giroud komt in feite op het conto van de bondscoach, vinden ze. "Hij zet Cillessen in de goal en die maakte toch een enorme blunder bij de tweede goal. Dat krijg je als je iemand opstelt die geen wedstrijdritme heeft."

    Of er ook nog iets positiefs valt te melden? "Frenkie de Jong speelt geweldig en is een aanwinst voor het Nederlands elftal. Ik zie er wel toekomst in."

    Lees ook: Oranje krijgt één voldoende in Frankrijk: 'De ploeg toonde een droevig gezicht'

    Plaats een reactie

    maandag 10 september 2018 om 10:11
    Hahahaha. Wat een triest duo. Ze proberen Zoet in Oranje te praten.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +21272
    maandag 10 september 2018 om 10:14
    Tete was in elk geval nog beter dan Blind
    Vind ik leuk
    PRICE +33354
    maandag 10 september 2018 om 10:22
    Blind kan de druk van zijn miljoenen niet aan :-)
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:59
    EDIT VP: reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op maandag 10 september 2018 om 12:00]
    Vind ik leuk
    Leeuw +5565
    maandag 10 september 2018 om 11:08
    Zielige reactie.
    Vind ik leuk
    RebelVox +6818
    maandag 10 september 2018 om 11:39
    Heb nog nooit iets verstandigs van Rene en Willie gehoord, maar dit is wel heel erg zielig om een middelmatige keeper van psv zo te promoten.
    Die gasten kunnen niet meer serieus genomen worden.
    Vind ik leuk
    Mari +7763
    maandag 10 september 2018 om 11:42
    Niet waar. Ze roepen nooit zomaar wat. Je kan het met ze oneens zijn, maar onzin nee dat niet.
    Behalve nu.
    Dit maakt ze zo ongeloofwaardig.
    jammer, jammer
    Vind ik leuk
    Arvin +3028
    maandag 10 september 2018 om 13:16
    Nou, ik als PSV'er moet toch echt toegeven dat er zat onzin uit hun mond komt. Beetje hetzelfde als Sjakie, de bril is zo ontzettend gekleurd dat het de feiten beïnvloed. Maakt ze niet mindere iconen of minder vermakelijk, maar ik neem de uitspraken van alle drie altijd met een korreltje zout.
    Vind ik leuk
    volharding +563
    maandag 10 september 2018 om 13:31
    Maar laten we eerlijk zijn,
    als Zoet in de goal had gestaan en Sjakie had deze uitspraak gedaan was dit niet onder deze kop geplaatst. Nu is het gewoon kolen op het vuur gooien..iets waarVP wel heel erg in bedreven is met hun antie psv beleid..
    Neemt natuurlijk niet weg dat het onzin is, wat die twee uitkramen!
    Vind ik leuk
    Leeuw +5565
    maandag 10 september 2018 om 11:43
    Moet je ook niet doen. Ik reageer zo weinig mogelijk op die 2 oudjes, zoals ik ook doe bij Sjaak Swart en van Hanegem. Soms moet je keuzes maken en verder heb ik het druk genoeg.
    Vind ik leuk
    RebelVox +6818
    maandag 10 september 2018 om 12:38
    van Hanigem heeft het toch wel vaak goed gezien, daar kunnen die anderen een voorbeeld aan nemen.
    Vind ik leuk
    Bartho +241
    maandag 10 september 2018 om 13:16
    Van Hanegem is ook niks
    Vind ik leuk
    Polly11 +3510
    maandag 10 september 2018 om 11:44
    Middelmatige keeper van PSV met wedstrijdritme, of een middelmatige bankzitter zonder wedstrijdritme
    Vind ik leuk
    Degraaf +16613
    maandag 10 september 2018 om 11:45
    Dat deed ik al jaren niet ;-)
    Vind ik leuk
    Bruurke +110
    maandag 10 september 2018 om 11:52
    Klopt zeg als sjaak Swart en Aad de mos.
    Vind ik leuk
    Bertus +5009
    maandag 10 september 2018 om 12:11
    Nee, doe dan Sjaak Swart maar. Daar komt tenminste wel iets zinnigs uit.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 12:16
    Iets zinnigs uit sjaak swart ??? -,- wanneer ? Toen die zei hoop op dat de graafschap degradeert omdat jullie neuze clubje de titel daar verspeelde 🤣🤣🤣 mja komt echt wat goeds uit by sjakie dat die maar snel in ze bejaardeflatje blijft
    Vind ik leuk
    Blitsbal +406
    maandag 10 september 2018 om 12:59
    Sjaak swart komt niks zinnigs uit
    De oude seniele man
    Vind ik leuk
    Tfoe +3239
    dinsdag 11 september 2018 om 09:05
    Uit jou toch ook niet?😂👍
    Vind ik leuk
    grunnfan +234
    maandag 10 september 2018 om 12:21
    Ik hoor ze niks zeggen over Zoet en het was gewoon een blunder of dat ook niet?
    Vind ik leuk
    Stranger +4633
    maandag 10 september 2018 om 12:25
    Als he blunder was , was het toch eerder v. Dijk die liet zijn man wel heel gemakkelijk voor hem komen.
    Vind ik leuk
    Smash +3101
    maandag 10 september 2018 om 12:35
    De Sjakie Swarts van Eindhoven. Neemt niet weg dat de 2-1 houdbaar was, of Zoet nu op doel moet of niet.
    Vind ik leuk
    john52 +321
    maandag 10 september 2018 om 12:45
    Zelfde als bij die somme demente Swart....daar hoor je ook niets normaals uit.
    Vind ik leuk
    Maan88 +3523
    maandag 10 september 2018 om 17:03
    Heb ook nog nooit iets verstandigs van een ajacied gehoord. Zowel in het echt als hier op het forum dusja
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 11:30
    Bande , kristensen , orejuana, labyad , wöber , blind... En dan nog je mond open trekken hahaha. En het ergste is :) de meeste van deze spelers zijn niet eens geblesseerd hahahaha
    Vind ik leuk
    Nummertien +4746
    maandag 10 september 2018 om 11:39
    Wie is Oejuana? Haha

    Blind en De Ligt! Geweldig duo voor Ajax, beste duo in de Eredivisie. Blind al heel belangrijk geweest in de voorronde CL. Tegen France schopt hij een bal verkeerd nou nou, 2de helft speelde hij echt goed zowel verdedigend als aanvallend. Blind geweldige aankoop voor Ajax, Wober nog jong tegen Kiev op niet zijn normale positie vulde hij dat prima in, grote sterke goed mee voetballende verdediger blij dat we hem als optie achter Blind en Tagliafico hebben. Kristensen hoezo hem nu al afschrijven? Mazraoui is hem nu gewoon voorbij gegaan concurrentie genoeg bij Ajax zo hoort dat!! Net als bij Labyad een luxe om hem als wissel te hebben. Orejuela idd een miskoop. En Bande is geblesseerd dus waar heb je het over???
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 11:43
    Ik ben afgehaakt bij blind en de ligt geweldig duo... De ligt is geweldig maar blind is echt heel matig. Ik druk het nu ook mild uit . Dat doe ik voor ajacieden anders lopen ze weer rood aan :)
    Vind ik leuk
    Nummertien +4746
    maandag 10 september 2018 om 11:53
    Je haakt af omdat je geen argumenten hebt!

    De Ligt - Blind zeer belangrijk voor het Ajax spel van achteruit, Blind hoort ook in een 4-3-3 en niet in een 5-3-2 of 3-5-2. 2de helft tegen Frankrijk was Blind echt weer goed.
    Met De Ligt en Frenkie voor hem een hele goede wisselwerking, zag je ook in de voorronde, hoe Blind het tempo erin bleef houden, naar voren bleef inschuiven en slim de Kiev aanvallers onschadelijk maakte, de 142 United wedstrijden zag je wel de routine.
    In de competitie ook solide nog maar 1 goal tegen. Idd een geweldig duo. De Ligt - Blind allebij veeeeel beter dan Schwaab-Viergever die niet kunnen inschuiven en telkens de bal naar elkaar overspelen waardoor het tempo word vertraagd.
    Vind ik leuk
    Mr.Dee +146
    maandag 10 september 2018 om 12:10
    Er is toch niemand die zegt dat Viergever en Schwaab beter zijn dan De Ligt en Blind. Dat is namelijk ook niet zo. Ook zegt niemand dat Blind voor de eredivisie geen prima aanwinst is. Voor een stap omhoog (wat AJAX nastreeft) en zeker met oog op de flinke transfersom kun je wel je twijfels hebben of hij dat waard is. Hij heeft een aardige pass, maar mist wat mij betreft dynamiek, power, snelheid en fysiek. Ook is hij geen speler die een elftal op sleeptouw neemt. Ik denk niet dat hij AJAX verder gaat helpen.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 12:18
    Beter duo oke proficiat maar wie staat er boven aan ? #belsjaakvoorme
    Vind ik leuk
    Degraaf +16613
    maandag 10 september 2018 om 12:53
    Tja als je zo begint: PSV heeft 3x zoveel tegendoelpunten dan Ajax en Blind is verdediger. Eigenlijk zeg je nu dus dat de verdediging van PSV 3x slechter is dan die van Ajax. Dit is niet mijn mening, maar die van jou, gezien jouw denkwijze ;-)
    Vind ik leuk
    Nummertien +4746
    maandag 10 september 2018 om 13:26
    Whahaha! Meest kortzichtige reactie ever
    Vind ik leuk
    DrJ +1037
    maandag 10 september 2018 om 12:45
    Je leeft nog in het tijdperk Cocu. Schwaab speelt juist enorm veel vooruit. Viergever ben ik nog wat minder kapot van.
    Vind ik leuk
    Nummertien +4746
    maandag 10 september 2018 om 13:24
    Schwaab speelt echt niet vooruit, inschuiven kan hij niet, alleen als er ruimte is loopt hij naar voren
    Vind ik leuk
    MN223 +978
    maandag 10 september 2018 om 20:11
    Lijkt me verstandiger dan naar voren lopen als daar géén ruimte is. Maar misschien is dat het Ajax spelletje.
    Vind ik leuk
    Nummertien +4746
    dinsdag 11 september 2018 om 00:34
    Mannetje uitspelen, naar voren lopen met een idee, tempo erin houden, daar gaat het om vooral in het moderne voetbal
    Vind ik leuk
    129 +854
    maandag 10 september 2018 om 12:24
    Nog 13 dagen, dan rolt Ajax, met Blind in het centrum, PSV op. Durf te wedden dat we jou dan niet zien brulboeien.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 13:30
    We zullen zien:)
    Vind ik leuk
    john52 +321
    maandag 10 september 2018 om 12:52
    Och.......dan hebben we toch een vervanger voor blind.........dan maar viergever. Ooppssssss, let op, nu komen de reacties weer van de ajaxieden.
    Vind ik leuk
    129 +854
    maandag 10 september 2018 om 14:59
    Ooppsssssss, ajaxieden bestaan niet. Hup! Gauw terug naar je dagbesteding.
    Vind ik leuk
    john52 +321
    maandag 10 september 2018 om 15:00
    Oh, zit je al bij GGZ dan .....hehehe, werd tijd.
    Vind ik leuk
    129 +854
    maandag 10 september 2018 om 15:02
    Helaas. Anders had ik je daar op kunnen vangen.

    Hup! Gauw met het busje mee, en verder met wasknijpers tellen. Succes knul!
    Vind ik leuk
    john52 +321
    maandag 10 september 2018 om 15:04
    Moet je nog de was doen van je vrouwtje....tenminste als je die eentje hebt. Mag jij de wasknijpertjes op het lijntje hangen en verder mag je ruiken aan die onderbroek van je vriendinnetje. Haal je zakjes en tellen die wasknijpers jij. Om 4 uur mag je weg. Eerst in zakjes knulletje.
    Vind ik leuk
    Smash +3101
    maandag 10 september 2018 om 12:40
    Als iemand hier durft te beweren dat Blind en De Ligt een geweldig duo zijn, dan moet De Ligt wel van haute categorie zijn. Tjemig, wat is die Blind slecht. Traag, onzeker, etc. Laat bij de 1-0 gewoon zijn man Mbappe bij hem weglopen. Natuurlijk gaat hier de fout van Promes aan vooraf. Dat wil dan niet zeggen, dat je niets meer hoeft te doen!
    Vind ik leuk
    Nummertien +4746
    maandag 10 september 2018 om 13:25
    2de helft was Blind goed, en dit seizoen is De Ligt - Blind heeel goed bij Ajax!! Tegen Kiev zagen we dat ook
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 13:32
    Blind was helemaal niet goed de 2e helft . En Kiev, Tjah:) daar had ik ook wel goed tegen gespeeld haha
    Vind ik leuk
    Nummertien +4746
    maandag 10 september 2018 om 13:41
    A: Blind was wel goed 2de helft, verdedigend kwam hij niet meer in de problemen, en opbouwend en aanvallend deed hij het goed!
    B: domme reactie over Kiev, geeft aan dat je zonder argumenten en kennis reageerd.

    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 13:49
    A: als jij vind dat voorzetten gemikt op blauwe shirtjes goed is dan vind ik het prima... Is natuurlijk maar net hoe hoog je de lat legt.

    B: check even de resultaten van Kiev in die geweldige competitie. Niet iemand verwijten over t feit dat die geen kennis heeft omdat je mening ervan verschilt. Dat getuigt van dommigheid:)
    Vind ik leuk
    Nummertien +4746
    maandag 10 september 2018 om 13:53
    Kiev die voor de wedstrijd tegen Ajax maar 2 goals tegen kreeg in 11 wedstrijden, en dit seizoen tegen Donestk 2x verdiend wonnen, Donestk een hele goede ploeg.

    Jij weet niet waar je het over hebt, net als over Blind, je praat echt onzin
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 13:55
    Oké kerel. Wat jij wilt. Gelukkig heeft grotendeels van nederland en ik hoop ook koeman gezien dat blind traag , slap en een hele matige voetballer is:)
    Vind ik leuk
    Smash +3101
    maandag 10 september 2018 om 15:10
    Blind speelde de tweede helft nog steeds niet goed, maar maakte minder fouten. Aanvallend en opbouwend was het nog steeds heel matig.

    Waarschijnlijk heeft zijn vader bij zijn ontslag bedongen dat zijn zoon elke wedstrijd van het Nederlands elftal in de basis moet staan. De KNVB wilde dit wel. Scheelde hen miljoenen aan afkoopsom. Nu hoefde men slechts € 5000,-- te betalen. Win Win dus.

    Het nadeel aan deze deal is dat wij als publiek elke keer naar het gestuntel van deze gemaakte back moeten kijken.
    Vind ik leuk
    Nummertien +4746
    maandag 10 september 2018 om 16:14
    Domme onzin, en als centrale verdediger veel beter dan Schwaab en Viergever
    Vind ik leuk
    Smash +3101
    maandag 10 september 2018 om 19:31
    Niemand heeft het hier over Schwaab en Viergever. Niet zo kinderachtig doen. Het is gewoon een beperkte speler die zeer zeker niet in de achterhoede thuis hoort.
    Vind ik leuk
    john52 +321
    maandag 10 september 2018 om 15:01
    ja, dan is goed, tegen excelsior, Emmen etc.......jeetje, dan speelt blind goed. wow......maar tegen de fransen........nul komma nul
    Vind ik leuk
    Nummertien +4746
    maandag 10 september 2018 om 16:15
    142 United wedstrijden met meer goede dan slechten. In de voorronde CL heel belangrijk geweest dus lul maar een eind raak
    Vind ik leuk
    john52 +321
    maandag 10 september 2018 om 16:31
    och och..........lulletje rozewater spreekt. Blind is gewoon de zwakste schakel in dit elftal. Koeman moet gewoon opzoek naar een goede linksback en dat is BLIND NIET.
    Vind ik leuk
    Nummertien +4746
    maandag 10 september 2018 om 17:54
    Och och losertje spreekt
    Vind ik leuk
    john52 +321
    dinsdag 11 september 2018 om 12:06
    Och......het is hoe je het bekijkt maar jij zult wel een ajaxbril ophebben. Losertje...........heb je je luier al gewassen flapdrol
    Vind ik leuk
    Nummertien +4746
    dinsdag 11 september 2018 om 16:29
    Klein gefrustreerd jochie
    Vind ik leuk
    john52 +321
    dinsdag 11 september 2018 om 22:42
    Jochie? Pas op jij trolletje.
    Vind ik leuk
    Nummertien +4746
    woensdag 12 september 2018 om 10:21
    Klein jochie, jij betekend niks ukkie
    Vind ik leuk
    john52 +321
    woensdag 12 september 2018 om 17:17
    Leer eerst schrijven ukkulpuk
    Vind ik leuk
    Smash +3101
    dinsdag 11 september 2018 om 12:09
    Wat lullen jullie toch over 142 wedstrijden bij MU? Dit aantal is nergens terug te vinden. Buiten dat, trainingen mag je niet mee rekenen hoor,.
    Vind ik leuk
    Nummertien +4746
    dinsdag 11 september 2018 om 16:26
    Alle competities bij elkaar, PremierL, Europees, Beker..
    Is o.a te vinde gewoon via wiki
    Vind ik leuk
    Smash +3101
    dinsdag 11 september 2018 om 16:38
    Ik zie het, maar waar het mij om gaat; De meeste wedstrijden waren onder leiding van Van Gaal, die hem "Blind" genoeg door twee goede voorzetten tijdens het WK naar MU had gehaald. Van Gaal wilde geen gezichtsverlies lijden, dus vandaar dat hij vaak speelde. Mourinho zag het al minder in hem zitten, dus vandaar het teruglopen van het aantal wedstrijden.

    Het is gewoon een heel beperkte voetballer. Misschien leuk voor de Eredivisie, maar internationaal brengt hij niets.

    Neemt niet weg; wees er blij mee bij Ajax!
    Vind ik leuk
    john52 +321
    maandag 10 september 2018 om 12:47
    Jeetje......volgens mij heb jij niet goed gekeken. Blind was totaal niets, nul komma nul.
    Vind ik leuk
    Nummertien +4746
    maandag 10 september 2018 om 13:23
    2de helft was hij goed!! Net als meerdere, we speelde niet tegen San Marino maar tegen de wereld kampioen
    Vind ik leuk
    Motley +51
    maandag 10 september 2018 om 14:34
    Een geweldige wedstrijd bestaat uit 2 helften.blind was zo als jij zelf zegt in de 2 de helft goed. Dus eigenlijk zeg jij dat hij maar 50 procent goed was. Dat is in mijn ogen veel te min .conclusie blind hoort niet in het Nederlands elftal. En ajax heeft veel te veel geld betaald voor een middelmatige speler
    Vind ik leuk
    Nummertien +4746
    maandag 10 september 2018 om 16:17
    1ste helft die bal die hij verkeerd raakte maar verder maakte hij geen fouten, 1x was Mbappe los van hem geen schande, en 2x stopte hij Mbappe
    Vind ik leuk
    john52 +321
    maandag 10 september 2018 om 14:57
    so what......linksback is linksback maar Blind is het niet meer....maar ja, pappie zit er nog steeds tussen die gluiperd.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +21272
    maandag 10 september 2018 om 14:40
    Blind is ok als hij geen druk krijgt, wat vaak bij ajax het geval is. De 23e krijgt ie het voor z n kiezen
    Vind ik leuk
    RebelVox +6818
    maandag 10 september 2018 om 12:41
    Bande , kristensen , orejuana, labyad , wöber , blind...

    Wat hebben die spelers met Rene en Willie te maken?
    Of schrijven ze daar ook over beste @Stevieebergwijn?
    Of zit jij poep te schrijven?
    [Reactie gewijzigd op maandag 10 september 2018 om 12:46]
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 13:30
    Kijk nou is even goed waar ik op reageer, slimpie;)
    Vind ik leuk
    RebelVox +6818
    maandag 10 september 2018 om 13:54
    Leg eens uit? Jij haalt toch 6 spelers erbij?
    Die zijn daarvoor echt niet in beeld.....
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 13:56
    Er werd gelachen om de aankoop Romero. Dus ik dacht ik laat hem de aankopen van ajax even zien
    .
    Vind ik leuk
    mcmodd +22817
    maandag 10 september 2018 om 13:45
    52 jaar, echt?
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23721
    maandag 10 september 2018 om 11:59
    Zielig zielig zielig.
    Vind ik leuk
    Adje80 +8245
    maandag 10 september 2018 om 11:00
    Blind speelde niet goed verdedigend maar gaf goeie voorzetten...als luuk de Jong had gespeeld zouden daar kansen uit komen
    Tete speelt als een kip zonder kop
    Cilissen maakte een zeldzame fout maar er is gewoon geen betere optie momenteel ..
    Vind ik leuk
    Tim +4573
    maandag 10 september 2018 om 11:37
    Padt had 'em gehadt.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 13:33
    Wie niet.
    Vind ik leuk
    Tim +4573
    maandag 10 september 2018 om 15:40
    Oh, die keeper ken ik niet.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 16:29
    Niet?
    Vind ik leuk
    Tim +4573
    maandag 10 september 2018 om 16:33
    Nee, wel Mads Wie, maar da's een aanvaller.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 16:43
    Hebben ze die niet omgetoverd tot doelman ?
    Vind ik leuk
    Tim +4573
    maandag 10 september 2018 om 16:45
    Hij is nog op zoek naar een club, dus wellicht behoort een carrièreswitch tot de mogelijkheden.
    Vind ik leuk
    Dani82 +1201
    maandag 10 september 2018 om 12:01
    Als luuk had gespeeld zouden daar kansen uitkomen? Ik heb hem afgezet toen luuk de jong er in kwam. Totaal geen toegevoegde waarde voor oranje, houten klaas.
    Hij had beter dost kunnen selecteren dan. Of castaignos... alles behalve luuk de jong
    Vind ik leuk
    Adje80 +8245
    maandag 10 september 2018 om 13:31
    Met voorzetten kun je hem beter voor de goal hebben dan depay hoor..hij staat vaak goed gepositioneerd
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 13:34
    Als we zo moeten gaan denken had ik de wedstrijd niet eens opgezet met blind , babel , tete , en cillissen haha
    Vind ik leuk
    Dani82 +1201
    maandag 10 september 2018 om 13:48
    Even je anti ajax bril afzetten vriend. Ik ben geen fan van blind, maar zo slecht was hij gisteren niet. Vooral 2e helft.
    Tete ook niet slecht, al zie ik liever karsdorp, babel scoorde en een foutje van cillissen kan gebeuren. Zoet had het niet veel beter gedaan denk ik.
    Luuk de jong komt zwaar te kort!
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 13:50
    Ik heb geen anti ajax bril. Nederlands elftal speelt namelijk en niet ajax. Luuk de jong komt zeker te kort, maar dat geld ook voor tete , babel , promes en blind. Cillissen opstellen is gewoon schandalig.
    Vind ik leuk
    Dani82 +1201
    maandag 10 september 2018 om 13:57
    Ben je toevallig een van die tweeling van van de kerkhof🤨
    “Cillessen op stellen is schandalig” Dat zeiden die twee broers ook.....
    Die probeerde zoet ook in de basis te praten. Maarja, als je gewoon weg niet de beste keeper van je land bent, beland je op de bank. Niks schandaligs aan hoor. Bijna alle bondscoaches die we gehad hebben(en dat waren er veel laatste jaren) kozen voor cillissen. Maar al die coaches hebben dus allemaal ongelijk volgens jou?
    [Reactie gewijzigd op maandag 10 september 2018 om 13:57]
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 14:01
    Coaches zijn meestal voetballers en die laten de keuze wie op doel staat meestal aan een ander over. Dus dani niet zo dom praten haha. En ik praat zoet niet in de basis . Ik vind dat elke speler die in oranje speelt ritme moet hebben. En we hebben gezien gister dat Jasper zowel ritme als uitstraling te kort komt :)
    Vind ik leuk
    Dani82 +1201
    maandag 10 september 2018 om 14:27
    Dus de bondscoach bepaald niet wie er in het doel staat?
    En dan vind je dat ik dom praat? ;)
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 14:28
    De bondscoach bepaald dat zeker. Maar dat gebeurd in goed overleg . Of dacht je dat koeman met de keepers bezig is op de trainingen ?
    Vind ik leuk
    Dani82 +1201
    maandag 10 september 2018 om 15:24
    Dat zal ongetwijfeld in overleg gaan. Maar dan nog... dan hebben al die keeperstrainers dus tegen de bonscoaches gezegd dat cillissen de beste keeper is. Als je het liever zo wilt horen. Dus dan zitten al die keeperstrainers ernaast volgens jou?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14974
    maandag 10 september 2018 om 11:40
    Daar lijkt het wel op..
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 11:52
    Blind zouden ze niet links achterin moeten opstellen. Hij is in dit NL elftal de vierde centrale verdediger en niet snel genoeg voor linksback. Speelde in de tweede helft wel veel beter met een aantal voorzetten en meer dreiging. Tis alleen tegen Mbappe niet te doen (voor niemand eigenlijk :) )

    Verder speelde Cillessen gewoon hartstikke goed en is hij de beste NL keeper van het moment. Dat daar nog twijfel over bestaat.

    Tete of Janmaat op rechts zijn eigenlijk een beetje vergelijkbaar qua kwaliteit. Tis allebei niet echt om over naar huis te schrijven. Wel jammer want van Tete had ik meer ontwikkeling verwacht
    [Reactie gewijzigd op maandag 10 september 2018 om 11:54]
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 14:29
    Überhaupt janmaat onlangs zien spelen ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 19:52
    Heb Janmaat genoeg zien spelen om te stellen dat het een matige speler is. Ook al speelt ie de laatste tijd aardig.
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 20:04
    Maar echt niet minder dan tete
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 20:07
    Dat is wat ik zeg. Zou toch ook met Janmaat starten een volgende keer. Je moet toch wat haha
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +1434
    maandag 10 september 2018 om 12:07
    Blind was ook slecht en ging in de fout wederom bij de eerste goal!! Blind liep gewoon weg van zijn man
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3641
    maandag 10 september 2018 om 12:15
    Die kopbal van Promes was de aanleiding van de 1-0. Op het moment van voorgeven was iedereen al te laat. Volgens jou redenatie kun je van Dijk ook als schuldige aanwijzen. Dan had hij de bal toch kunnen wegwerken? Heel makkelijk weer om Blind aan te wijzen als schuldige. Dat bashen op Blind begint hier echt zielig te worden..
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +1434
    maandag 10 september 2018 om 12:17
    Promes kopte idd de bal verkeerd, maar Blind liep langzaamweg en draaide niet zo snel terug als van Dijk! Blind heeft een draaicirkel van een vrachtwagen. Hij is gewoon te traag...
    Vind ik leuk
    Stranger +4633
    maandag 10 september 2018 om 12:31
    Je kon er op wachten dat die goal door een fout zou vallen. Er werd regelmatig paniekerig verdedigd. Ook de bal die Promes terug kopte kwam door een ongecontroleerde trap tegen de bal.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +1434
    maandag 10 september 2018 om 12:37
    Heb je wel verstand van voetballen en wie scoorde er van de Fransen? En wie had hem moeten dekken? Wat moet je doen als je verdediger ben, altijd kijken waar je man is.. Alle Ajax supporters kunnen slecht tegen kritiek. Blind is gewoon niet geschikt voor het Nederlands elftal. Is misschien leuk voor Ajax tegen Excelsior of VVV.. niks ten nadelen van die clubs, maar dat is het niveau Blind.
    Vind ik leuk
    AjaxN01 +278
    maandag 10 september 2018 om 12:43
    Inderdaad. Of Cillissen is schuldig omdat ie 'm niet pakt. De reacties van een (te) groot aantal reageerders hier begint echt zielig te worden. Vooraf bashen, achteraf bashen en dan vooral degenen die Frankrijk dik zouden zien winnen, zelfs met een B-elftal. NOT! En weer gaat het dan vooral tussen reaguurders (met uu ja) die claimen fan te zijn van PSV, Ajax, Feyenoord etc., nou in feite zijn het gewoon zielepoten met een voetbalvisie waarbij het spuien van negativisme belangrijker is dan het spelletje zelf.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +1434
    maandag 10 september 2018 om 13:42
    AjaxN01 als je niet tegen kritiek kan heb je hier ook niks te zoeken.. Ga dan heel de dag naar Ajax kijken en wel de wedstrijden die ze winnen dan.. Dan heb je elke dag een geweldige dag en vergeet niet je Ajax pyama aan te doen.
    Promes, Blind en Cillessen gingen in de fout gisteren. Dat is gewoon een feit en als daar niet tegen kan. Reager dan ook niet op deze topic.
    Vind ik leuk
    AjaxN01 +278
    maandag 10 september 2018 om 18:01
    En jij reageert omdat? En was er maar 's 'n keer sprake van echt onderbouwde kritiek.. fouten horen bij het voetbal. Het is alleen jammer als het je - als voetballer - overkomt. Meer niet. Met hoeveel verschil zou Frankrijk gisteren ook alweer winnen?
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +1434
    maandag 10 september 2018 om 18:07
    Een goed onderbouwende kritiek is dat Daley Blind er helemaal niks van kan, geen snelheid, geen fysiek, geen kopkracht....
    Oja ik heb geen uitslag of met hoeveel doelpunten verschil doorgegeven aan je...
    Vind ik leuk
    AjaxN01 +278
    maandag 10 september 2018 om 18:13
    Het gaat erom dat de Blind bashers vrijwel eensgezind Oranje de grond intrappen vóór de wedstrijd en erna gaan miereneuken over een foutje van dezelfde Blind en hoe slecht ie wel niet is. Coach Ronald Koeman is natuurlijk maar een dombo die het ook niet goed ziet.. Hier op VP komt de kritiek (LOL) natuurlijk van de echte kenners..
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +1434
    maandag 10 september 2018 om 19:38
    Als Blind gewoon niet wordt opgesteld, dan hebben we deze discussie niet! Hij is gewoon geen Nederlands elftal speler..
    Vind ik leuk
    AjaxN01 +278
    dinsdag 11 september 2018 om 15:51
    Meer dan 150 officiële wedstrijden voor ManU in 4 jaar waarbij opgemerkt dat hij in het laatste jaar nog maar 15 keer mocht opdraven van Mourinho. Dan ben je echt wel goed genoeg voor het huidige Oranje. En als Koeman daar anders over denkt zet hij Blind er echt wel naast. Van Gaal heeft Blind 'gebracht' om het zo te zeggen en aangezien Koeman geen vriend is van Van Gaal zal hij toch wel meer in Blind zien dan jij.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +1434
    dinsdag 11 september 2018 om 18:15
    Onbegrijpelijk dat hij nog zoveel wedstrijden heeft gespeeld voor MU!
    Het is gewoon niveau ED en meer niet. En zelfs daar heeft hij het lastig genoeg. Aankomend seizoen gaan we het wel zien en CL wordt helemaal leuk.
    Vind ik leuk
    AjaxN01 +278
    dinsdag 11 september 2018 om 18:57
    We gaan het zien inderdaad, gelukkig maar.
    Vind ik leuk
    VA1 +1608
    maandag 10 september 2018 om 13:13
    Omdat ie dat ook absoluut niet waard is.
    Vind ik leuk
    Mari +7763
    maandag 10 september 2018 om 10:27
    Beide slecht. Blind kan nog een bal mooi geven en is ALS hij vrij is een goede bal geven. Tweede helft, toen de Fransen het wat rustiger aandeden zag je hem wat meer in positieve zin.
    Tete heb ik niet op iets goed kunnen betrappen
    Vind ik leuk
    aartstyle +942
    maandag 10 september 2018 om 10:30
    Tete gaf wel de assist bij de goal. Maar was dan ook zijn enige bal vooruit. Die jongen neemt geen enkel initiatief, moet er wel bij zeggen dat die Promes hem ook aardig aan zijn lot overliet.
    Vind ik leuk
    Nvd88 +4405
    maandag 10 september 2018 om 10:44
    Verdedigen was altijd al meer zijn ding, Aanvallend is Tete niet zo.
    Vind ik leuk
    Obl93 +2090
    maandag 10 september 2018 om 10:37
    Ik snap sowieso niet waarom Janmaat er niet in stond, heeft niks met Tete te maken, maar Janmaat verkeerd met Watford in bloedvorm.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:55
    Assist gemist? Pfff
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:56
    Assist gemist?
    Vind ik leuk
    AjaxN01 +278
    maandag 10 september 2018 om 18:07
    '..het rustiger aandeden..'. Wat een onzin, ze konden niet beter, de frustratie droop eraf. Dat bleek wel toen Babel bijkans uit de wedstrijd werd geschopt. Een mooi maar wel erg gelukkig doelpunt van Giroud waarmee de Fransen meer kregen dan ze verdienden in e i g e n h u i s..
    Vind ik leuk
    JustH +14946
    maandag 10 september 2018 om 10:31
    Blind is al aan de beurt geweest.
    Nu maar ff een ander, vind je ook niet.
    Vind ik leuk
    Niels92 +22941
    maandag 10 september 2018 om 10:33
    Voor de meeste hier, is er niks geiler te bedenken om hoe dan ook een Ajacied af te branden, tja ze moeten toch ergens van klaarkomen :)
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:34
    Hahahaha zelf doen ajacieden andersom niet anders..
    Vind ik leuk
    soplul +2993
    maandag 10 september 2018 om 10:53
    Echt he....bij velen is die balk voor hun hoofd zoooo ongelofelijk groot......
    Vind ik leuk
    JustH +14946
    maandag 10 september 2018 om 10:35
    Ik denk zelfs dat het beter werkt dan Viagra.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 11:40
    daar is JustH weer met zijn selectieve verontwaardiging
    gelukkig doen Ajacieden het andersom nooit en branden die geen PSV ers af

    on topic ; ik vond Cillissen juist goed spelen dus ik begrijp niet zo goed waar onze Helmondse vrienden het over hebben
    Vind ik leuk
    JustH +14946
    maandag 10 september 2018 om 11:46
    Selectief is als je 1 persoon afbrand, waar 30% faalt.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 11:51
    Blind is een ervaren international , en daar mag je toch wel van verwachten dat ie een bal bij een Oranje shirt krijgt als ie een pass kan geven als ie vrij staat
    bij die black out van Promes laat ie als een kleine jongen Mbape lopen
    Blind was in de 1e helft gewoon de slechtste van Oranje net zoals tegen Peru
    en dan krijg je dat er op een voetbal forum over hem gepraat wordt
    2e helft was Blind wel gewoon redelijk goed net als de rest
    Vind ik leuk
    JustH +14946
    maandag 10 september 2018 om 12:04
    Selectief is als er 1 persoon wordt afgebrand, waar 30% faalt. Ging over selectieve verontwaardiging.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 12:17
    ja inderdaad , dat jij weer verontwaardigd bent dat er een Ajacied door PSV-ers word afgebrand terwijl er andersom precies hetzelfde gebeurt
    daar ging het over
    maar eigenlijk heb je gelijk , PSV-ers kraken Blind af maar zijn over het algemeen wel positief over de Jong
    veel Ajacieden kraken alle PSV-ers af .....
    [Reactie gewijzigd op maandag 10 september 2018 om 12:23]
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 12:34
    Volgens mij deden de meeste spelers dit maanden bij Strootman en wijnaldum. Of is het dan terecht omdat het geen (ex) ajacieden zijn??
    Vind ik leuk
    JustH +14946
    maandag 10 september 2018 om 12:39
    Ik zeg dat de kritiek (terecht) is.
    Maar wordt er 1 persoon benoemd?
    Trouwens was het allemaal wel zo slecht tegen de wereldkampioen? Ik heb een leuke tweede helft gezien,
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 12:48
    Er worden er meer genoemd, alleen willen jullie dat niet zien.

    Blind ging 2x gruwelijk in de fout bij de eerste goal, promes ging eveneens gruwelijk in de fout bij die goal.

    Cillisen keepte goede pot op die ene blunder na. Natuurlijk mag die bal daar niet zo makkelijk voor gegeven worden, maar die bak komt binnen halve meter van cillisen en moet die gewoon tegenhouden . Als het zoet of padt was geweest hadden de Ajacieden massaal geroepen dat ze die nooit meer op moesten Stellen. De Calimerokaart trekken is eigenlijk wat jullie nu allemaal doen: heel Nederland is tegen blind. Of tegen cillisen..
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 12:42
    nee dit is de selectieve verontwaardiging waar ik het over heb
    maar dan gaat ie weer met zijn kontje alle richtingen in draaien en met vingertjes wijzen
    hij heeft wel een punt , ware het niet dat PSV-ers eigenlijk precies hetzelfde doen als Ajacieden
    maar dan hoor je hem niet
    Vind ik leuk
    JustH +14946
    maandag 10 september 2018 om 12:53
    Jij heb wat moeite met mij he?
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 13:59
    Neehoor ik kraak er meer af. Namelijk : blind , cillissen, tete , promes en babel . Lichtpuntjes: de ligt en frenkie ! Van dijk had niet echt zn dag, wel eens geweldenaar . Ruud vormer inbrengen terwijl donnie op de bank zit vind ik ook vreselijk. En ik vind het vreselijk dat onze stevie niet is opgeroepen , jongen in geweldig in vorm en die promes is gewoon helemaal kut. Mvg stevie
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +21272
    maandag 10 september 2018 om 12:55
    Viagra werkt op zich wel, maar ik krijg altijd brandend maagzuur, een licht hoofd en duizlig. Maar goed...alles voor een goede beurt, he :-)
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:40
    Frenkie de jong krijgt terecht overal alle credits, maar kritiek op een ajax speler die gewoon erg slecht speelde, moet dan toch ook mogen??
    Vind ik leuk
    Niels92 +22941
    maandag 10 september 2018 om 10:43
    Eerst was het Veltman,nu Veltman geblesseerd is zoeken ze een ander op, voortaan is het Blind. Benieuwd welk Ajax slachtoffer de volgende gaat worden!
    Vind ik leuk
    Ballotelli +1296
    maandag 10 september 2018 om 10:45
    Ik kan wel gaan zeiken op Wijnaldum, maar Blind was gewoon bijzonder slecht!
    Vind ik leuk
    Niels92 +22941
    maandag 10 september 2018 om 10:51
    Blind was de tweede helft gewoon prima. Wijnaldum daarin tegen verprutste zoals wel vaker een kans die hij gewoon had moeten maken, alleen hoor je daar niemand over :)
    Vind ik leuk
    Ballotelli +1296
    maandag 10 september 2018 om 11:01
    Jij hebt officieel geen verstand van voetbal! Iedereen hoor je erover dat Wijnaldum die bal beter had moeten aannemen, maar toen jij begon met Blind was 2e helft gewoon prima.. wow!
    Vind ik leuk
    Niels92 +22941
    maandag 10 september 2018 om 11:04
    Blind speelde de tweede helft gewoon goed, ga dat niet ontkennen!
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 11:45
    Hahahahah
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 19:19
    Hij speelde ook de 2e helft gewoon zwak, hij kreeg 3/keer de kans om met genoeg tijd een goeie voorzet te geven, hij verzuimde.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 11:46
    Wijnaldum is de eerste Oranje speler in 5 jaar bij wie elke pass aankwam
    dus als je een kans verprutst dan kun je er dus niks van in jouw ogen
    Vind ik leuk
    JustH +14946
    maandag 10 september 2018 om 12:56
    Ja de passes kwamen aan bij hem, maar verder deed hij er niet veel mee. Nee die is flauw en te makkelijk. Ik vond Nederland niet zo slecht tegen die wereld kampioenen. Waren goede periodes in de wedstrijd.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 13:00
    2e helft wel
    eerste helft was toch niet zo heel goed vond ik
    veel onnodig balverlies ook
    en inderdaad hij was flauw , net zo flauw als zeggen dat Wijnaldum slecht was omdat ie een kans heeft gemist
    [Reactie gewijzigd op maandag 10 september 2018 om 13:08]
    Vind ik leuk
    Senn +7152
    maandag 10 september 2018 om 10:46
    Je gedraagt je nu als een huilebalk.
    Klopt toch wat ze zeggen, die bal was toch houdbaar en de rechterkant was slecht.
    Vind ik leuk
    Niels92 +22941
    maandag 10 september 2018 om 10:50
    Haha, als er en koppeltje zich aan het gedragen is als huilers dan zijn het die twee engnekken wel :)
    Vind ik leuk
    FSCeara +8543
    maandag 10 september 2018 om 11:00
    Veltman hoort ook niet in Oranje net als Blind daar momenteel niet meer in hoort. Je ziet niemand slecht praten over de Ligt of Frenkie de Jong.wat goed is is goed en wat slecht is is slecht, dat heeft niets met Ajax te maken.tenminste voor mij in oeder geval niet.
    Vind ik leuk
    JustH +14946
    maandag 10 september 2018 om 11:42
    Kan wel zijn, maar als 30% van het elftal faalt, moet je 30% benoemen, en Niet allemaal op 1 persoon. Want dat is namelijk wat er gebeurd momenteel!
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 12:17
    Cillisen blunder, blind 2x in de fout bij tegen goal. Promes slecht,Babel slecht.zo minder selectief?
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 12:59
    Blind had het in de eerste helft moeilijk tegen Mbape en liet hem ook een paar keer lopen, onderandere bij de goal
    Mbape is veel sneller dan Blind en ook explosiefer dus eigenlijk kun je dat Blind niet eens kwalijk nemen en is het de schuld van Koeman , die Blind op Mbape zet
    wat ik wel slecht vond van hem in de 1e helft , dat ie de bal een paar keer gewoon aan een Fransman gaf terwijl hij alle tijd had om te passen
    Vind ik leuk
    FSCeara +8543
    maandag 10 september 2018 om 19:30
    Ik heb alles benoemd in vorige reacties.Luuk de Jong,Promes,Blind,Strootman,Babel en Vormer mss goed voor de bank maar niet voor de Basis.Tete ook niet maar is nog jong en zou je voor de toekomst laten spelen. De mensen waar je mee vooruit moet met blik op de toekomst zijn in mijn ogen : De Ligt,van Dijk, Wijnaldum,F.de jong, propper,Depay, Kluivert en Bergwijn
    Vind ik leuk
    aartstyle +942
    maandag 10 september 2018 om 11:09
    Echt wat een onzin kraam je hier uit. Iemand horen zeiken over de Ligt? Iemand horen zeiken over Frenkie? Nee natuurlijk niet. Die speelden gewoon prima. En er is ook niemand die zegt dat Strootman in de basis hoort. Het is heel simpel als er veel (ex) ajacieden worden opgesteld is de kans ook groter dat er 1 (of meerdere) slecht speelt. Dat heeft niks met clubvoorkeur te maken.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 11:44
    Niels als jij gaat roepen dat Blind goed was in de 1e helft dan kun je jou toch niet meer echt serieus nemen
    diverse malen bal verlies in de 1e helft , waarbij ik die bij de goal nog de minst erge vond omdat die bal opbutste en hij hem verkeerd raakte , en dat kan gebeuren
    maar vervolgens staat Blind bij Mbape toen Promes een black out kreeg , en laat ie hem als een amateur lopen
    2e helft goed hersteld net als de rest van Oranje
    Vind ik leuk
    Niels92 +22941
    maandag 10 september 2018 om 12:46
    Waar zeg ik dat Blind de eerste helft goed speelde? NERGENS, dus lul geen nonsens. Ik zeg dat Blind het redelijk tot goed deed in de tweede helft. Brilletje aanschaffen misschien, voordat je weer iets leest wat ik niet heb gezegd?
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 11:45
    Waarom mag er niks van gezegd worden als een ajacied er werkelijk helemaal niets van kan ??
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 12:25
    dat is 1 van de regels op VP
    je mag alleen positief zijn over Ajacieden , ook al zijn ze niet goed
    PSV-ers mogen wel gewoon afgekraakt worden
    dat moet zelfs ....
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 11:58
    Een oprechte vraag voor jouw Niels en ook voor Justh,waarom maken jullie je zo druk over kritiek op spelers van ajax?
    Ik ben supporter van feyenoord en als men kritiek heeft op een speler,terecht of onterecht,kan ik mij daar niet druk om maken.
    Maar het komt vaak over alsof men jullie persoonlijk aanvalt zo heftig als jullie daarop reageren.
    Laat lekker gaan,wat kan jullie het boeien als iemand een andere mening heeft?
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 12:28
    op zich hebben ze misschien wel een punt , je hoeft het niet allemaal aan 1 speler op te hangen
    maar Wijnaldum en zeker Strootman worden ook relelmatig afgezeken hier , maar dan hoor ik geen een Ajacied roepen dat je het niet alleen maar over 1 persoon moet gaan hebben, omdat er meer slecht waren
    Vind ik leuk
    JustH +14946
    maandag 10 september 2018 om 22:46
    Ik maak me druk om het schaamteloos beledigen van mensen. En het maakt dan ook niet uit wie er wordt beledigd.
    Vind ik leuk
    dinsdag 11 september 2018 om 09:13
    Beledigen van mensen,denk jij nu echt dat :
    a,die mensen dit lezen
    b,die mensen het boeit
    c,dat jij degene moet zijn die hun verdedigt
    Geloof mij als ik zeg dat wanneer je ouder wordt je in gaat zien dat het allemaal onbelangrijk is,lekker laten gaan man,jij "verdedigt"ze nu op VP,te gelijkertijd wordt hetzelfde geschreven op twitter,andere voetbalsites ect,daar ben je toch ook niet om ze te "verdedigen"?
    Leef en laat leven,een beter advies kan ik je niet geven en ik zeg het met de beste intenties.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 12:32
    Niels dat krijg je als alle Ajax spelers zo gehypet worden, dan is de val ook hoger. Blind werd vorige week nog gezien als de leider van dit oranje hij was zo slim als speler dat je die er gewoon bij moet hebben. Als dan in de praktijk blijkt dat er van die leider en zijn slimheid weinig te zien was, is het dan vreemd dat er commentaar op hem komt.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 11:38
    nou Niels zo gauw ik iets over Ajax gezien of gelezen heb , kom ik een maand niet meer klaar en krijg ik hem nie overeind
    ik mag van mijn vriendin ook niet meer op VP eigenlijk want het is een drama voor ons sexleven
    Vind ik leuk
    Mr.Dee +146
    maandag 10 september 2018 om 12:20
    Het zou schelen als iedereen wat objectiever kijkt naar spelers uit het team dat de persoonlijke voorkeur voorkeur heeft. Ik ben zelf niet voor AJAX maar vind de Ligt en De Jong echt onwijs goed. Blind was gewoon (alweer) slecht. En zonder roze bril moet je toch stellen dat hij meestal weinig toevoegt.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +1434
    maandag 10 september 2018 om 18:08
    Vind je Daley dan goed?
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +21272
    maandag 10 september 2018 om 10:38
    Je kunt moeilijk een ander "kiezen " als het de feiten zijn dat Blind niet presteert. Promes liet Tete volledig in de steek, dus Promes en Blind voor mij zeer zeer matig.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:42
    Blind kan er echt helemaal niks van, wat een armoe dat we hem dit hele seizoen weer moeten aanschouwen in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 11:01
    Ahhaha viergever en Schwaab. Wat een wereldklasse.
    Vind ik leuk
    aartstyle +942
    maandag 10 september 2018 om 11:11
    Al zou Schwaab Nederlander zijn, die horen ook niet in oranje. Maar dat zegt ook niemand toch?
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 12:20
    Probleem met die hypocriet ajacieden is als ze het niet kunnen winnen dan gaan ze offtopic spelers met andere nationaliteit of andere posities erbij pakken.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 13:49
    dat is een teken van zwakte
    gelukkig is het grootste gedeelte wel normaal hier
    en we kijken allemaal een beetje door een clubbril toch
    en daar is niks mis mee , maar sommigen overdrijven het een beetje
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4321
    maandag 10 september 2018 om 11:09
    Klinkklare onzin! Het 1e doelpunt van FRankrijk kwam door fouten van Promes en Tete en het 2e van Frankrijk kwam van gerkeerd dekken van Tete en v. Dijk. Dus wat heeft Bling verkeerd gedaan, hij speelde tegenover de beste aanvaller ter wereld en ik vind dat hij zich aardig staande heeft gehouden. Wie hopeloos gefaald hebben dat is het middenveld (Wijnaldum/Pröper) maar ook de voorhoede dat geen moment meeverdedigde. In de 2e helft ging dat gelukkig beter.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +21272
    maandag 10 september 2018 om 11:18
    Oh dus Blind speelde die bal overtuigend weg en stond daarna niet 8 meter van Mbappé af bij de 1-0 ? En de bijna 1-0 in minuut 2 kwam ook doordat hij de bal als een amateur naar voren speelt met een zee van ruimte achter zich ?
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6527
    maandag 10 september 2018 om 11:31
    Stakkertje, Blind werkt die bal weg maar op het laatste moment krijgt zijn tegenstander er nog een voetje tegen waardoor die bal BUITEN de zestien valt. Dat Promes het met zijn domme kop nodig vind om de bal terug te koppen naar de zestien die kroeilde met Fransen is op zijn zachts gezegd idioot.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 13:13
    over dat wegwerken heb je helemaal gelijk , daar kon Blind niks aan doen
    maar vervolgens staat ie wel te slapen toen Mbape 1-0 maakte
    op het moment dat Promes kopte staat Blind gewoon bij Mbape
    en waar Mbape toen bewoog , bleef Blind gewoon staan
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6527
    maandag 10 september 2018 om 14:06
    Je hebt gelijk en ik ben het met bijna iedereen eens dat Blind hartstikke slecht speelde, samen met Tete, Babel en Promes. Maar om hem af te rekenen op die die ene actie, waar hij niets verkeerds deed maar even later natuurlijk wel Mbappe had moeten hebben is ronduit belachelijk. Blind had een aandeel in die 1-0 maar Promes moet daar niet die bal terugkoppen.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 14:13
    Blind kan er ook niks aan doen dat Koeman hem tegenover Mbape heeft gezet
    Blind heeft zijn best gedaan , maar de sterke punten van Mbape , zoals snelheid en explosiviteit , zijn nou net de zwakkere punten van Blind
    als je hem zo graag in de verdediging wil hebben , moet je hem een vrije rol geven
    niet LB tegen de snelste en beste voetballer op dit moment
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6527
    maandag 10 september 2018 om 14:26
    Ik vind eigenlijk dat hij niets te zoeken heeft in dit Oranje ( zeker niet op de linksback positie) en je kunt Koeman het aanrekenen dat hij niet voor andere opteerd.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 14:31
    van Aanholdt bijvoorbeeld
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6527
    maandag 10 september 2018 om 15:24
    Bijvoorbeeld, of Willems.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 11:17
    Mwoah....bij die tweede goal, waar die 2 senielen Cillissen de schuld van geven, laat Tete de voorzet heel gemakkelijk geven. Vervolgens doet van Dijk, je weet wel die van 80 miljoen, aan schijnverdedigen!! Giroud heeft 1 bal geraakt en die zit er in!
    Vind ik leuk
    Mari +7763
    maandag 10 september 2018 om 11:40
    Ik ben geen Blind fan. Integendeel, maar de tweede helft (misschien doordat Frankrijk het wel voor gezien hield, was hij niet slecht.
    Tete was de gehele wedstrijd slecht. Voor de wedstrijd dacht ik nog
    Blind eruit en Tete op links.
    Vind ik leuk
    Lady Sam +145
    maandag 10 september 2018 om 12:20
    Maar Janmaat is vele malen beter, Tete heeft 1 goede assist gegeven en verder niets...alleen maar terug spelen...
    [Reactie gewijzigd op maandag 10 september 2018 om 12:21]
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1482
    maandag 10 september 2018 om 10:14
    Precies dit gevoel hield ik er ook aan over. Zoet was okk lekker uit tegen bate, en die is wel in ritme dan?
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +4504
    maandag 10 september 2018 om 10:24
    Tuurlijk heeft Zoet ritme
    Veel zelfs

    En ja, ook Zoet maakt fouten.
    Da's toch logisch?
    Zag Aureola er lekker uit dan bij de goal van Babel?

    Ik vind Cillissen beter. En ben voor PSV.
    Maar als je maximaal negen wedstrijden bij je club keept per jaar (waarvan een groot aantal onbeduidende bekerpotjes), dan weet je dat er discussie komt.
    [Reactie gewijzigd op maandag 10 september 2018 om 10:38]
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18448
    maandag 10 september 2018 om 10:17
    We hebben gewoon niks beters op het moment.

    Maar vind wel dat de eerste keeper van oranje een basisspeler moet zijn bij zijn club. Het is voor Cillessen zaak om zsm te vertrekken bij Barça want daar gaat hij nooit een grote rol spelen helaas.

    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5695
    maandag 10 september 2018 om 10:23
    De broers hebben wel ongeveer dezelfde wedstrijd gezien als de buitenlandse pers ;)
    Vind ik leuk
    JustH +14946
    maandag 10 september 2018 om 10:32
    Ja dat is wel duidelijk dat de voorkeur naar Zoet gaat :-)
    Nou Cillessen heeft het goed gedaan gebroeders v/d Kerkhof!
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:41
    Als je vindt dat Cillessen het goed gedaan heeft ligt de lat niet erg hoog bij jou. Die bal pakt een keeper in vorm er gewoon uit.
    Maar het lijkt er op dat er totaal geen kritiek meer mag zijn op Cillessen.

    Vind ik leuk
    aphex twin +1044
    maandag 10 september 2018 om 12:29
    Kritiek mag altijd natuurlijk. Maar het was ook gewoon een hele knappe (onmogelijke) goal. Als keeper verwacht je niet dat hij hem daar zo makkelijk kan raken. Ook Van Dijk is daar natuurlijk schuldig. En die voorzet mag nooit gegeven worden, dus de rechtsback is ook schuldig. Het is een opeenstapeling van persoonlijke fouten en die moeten eruit. En ja, zeggen dat Vormer beter rendeert is klinkklare onzin en absoluut niet serieus te nemen haha :)
    [Reactie gewijzigd op maandag 10 september 2018 om 12:31]
    Vind ik leuk
    Stack5 +2742
    maandag 10 september 2018 om 12:38
    Van Dijk is daar absoluut schuldig, Giroud schiet hem heel knap in. Maar hij was niet zo ver in de hoek als het op het eerste oog leek. Cilissen had 'm ook echt moeten hebben.
    Vind ik leuk
    jepo10 +646
    maandag 10 september 2018 om 10:34
    Als je Vormer de basis in wil praten op rechtsbuiten, verdien je het niet om nog over voetbal te praten.. Deze twee zijn knetter gek
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:39
    Ja dat is nog wel het ergste, die gasten zijn al aardig seniel geworden.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +1296
    maandag 10 september 2018 om 10:43
    Dat klopt, maar hebben ze niet gewoon gelijk? En nee ik kijk niet door mijn PSV-bril, maar Cillissen zag er hier absoluut niet goed uit en ik ben wel van mening dat dit komt door ritme,ritme en ritme!
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:44
    Of Padt
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:55
    Hahaha the Muppets willen Zoet en erin. Hahahh
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1528
    maandag 10 september 2018 om 11:14
    Ben het niet vaak met ze eens. Maar wat Cillissen betreft wel. Had die bal moeten pakken
    Vind ik leuk
    HJR +7064
    maandag 10 september 2018 om 11:57
    Dit had hij zeker moeten pakken. Maar dit kan gebeuren. Moeilijker ballen pakt hij wel, dan hoor je niemand erover.
    Het is jammer dat in Nederland iedereen zo bezig is met de club van een speler. Je spelers steunen ook al maken ze fouten. Er zijn maar weinig die het Nederlands elftal altijd steunen maar oh wee als er een keer een fout wordt gemaakt. Of als iemand met een dubbele nationaliteit niet voor NL kiest is het een landverrader terwijl er alleen maar kritiek op NL elftal word gegeven vooral kijkend naar de club van die speler, of zelfs ex-club.
    NL elftal heeft prima gespeeld tegen de wereld kampioen. Weinig landen die het beter doen in Parijs.
    Vind ik leuk
    Mari +7763
    maandag 10 september 2018 om 11:39
    En geven hiermee aan dat het Nederlandse elftal niet belangrijk is.
    Liever hun clubgenoot dan de beste in het team.
    Verwerpelijk
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 12:23
    Jankerd!! Die bal die cillisen doorliet was zeker onhoudbaar??

    Zoet maakt 1 x een blunder en moet op het schavot van de ajaxtrollen.

    Cillisen maakt een kapitale blunder en het ligt aan iedereen behalve blind, de ligt , Frenkie of cillisen. Hypocriet volk!!
    Vind ik leuk
    Sazzz +11333
    woensdag 12 september 2018 om 08:54
    Allereerst was het geen kapitale blunder van Cillessen en ten tweede was het vooral de fout van Van Dijk
    Vind ik leuk
    Metal +2504
    maandag 10 september 2018 om 11:39
    Promes, Tete en Blind en ook Babel zijn niet goed genoeg voor Oranje.
    Cilissen mist gewoon wedstrijdritme, dat zie je in bepaalde situaties heel duidelijk. Vond hem gisteren oke keepen. Pakte die eerste bal van Mbappe meteen goed. De goal gaat natuurlijk al veel eerder fout. Een voorzet die veel te makkelijk komt, Van Dijk die op dat moment zijn enige fout van de wedstrijd maakt (te slap en verkeerde been voor). Een keeper heeft dan maar een fractie om te reageren, beetje simpel om hem daarop af te rekenen. Cilissen wordt te vaak in de problemen gebracht door die terugspeelballen van Blind en Tete (en soms De Ligt). Jaag die bal als speler zelf naar voren als de middenvelders en aanvallers zich niet goed aan kunnen bieden ipv de keeper elke keer in de problemen te brengen. Gewoon bal in de hoek jagen en dan weer vastzetten.
    Vind ik leuk
    HJR +7064
    maandag 10 september 2018 om 12:00
    En Vormer komt ook echt te kort.
    Maar het niveau is gewoon niet zo hoog op dit moment. Hopen op spelers als Kluivert, F de Jong en Bergwijn, maar ja Kluivert speelt al weer te weinig.
    Misschien dat Promes bij Sevilla er achter komt dat hij toch wel in een andere team dan Spartak kan presteren ;)
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14974
    maandag 10 september 2018 om 11:43
    Van Dijk moest gewoon beter verdedigen, dan was de 2-1 nooit gevallen. Al leek die bal wel houdbaar voor Cillissen.

    Ik vind Cillissen beter dan Zoet, maar wil Koeman Zoet op doel zetten, geen probleem, dan nog ga ik niet zo haten zoals velen wel doen bij Cillissen.. :-)
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 12:25
    Nu ga je het uitleggen als haten!! Er wordt alleen terechte kritiek geleverd op die blunder.

    Maar dat leggen jullie uit als haten...
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14974
    maandag 10 september 2018 om 13:50
    Hou toch op man, v. Dijk had gewoon moeten en kunnen voorkomen dat Giroud op doel kon schieten.. Of niet?

    En wat ik eerder al zei, wil Koeman Zoet opstellen, no problem..
    [Reactie gewijzigd op maandag 10 september 2018 om 13:52]
    Vind ik leuk
    Joske1956 +207
    maandag 10 september 2018 om 11:53
    Triest is heel zwak uitgedrukt. De kwalificatie die ik over die twee heb gaat me problemen opleveren.........
    Vind ik leuk
    Dani82 +1201
    maandag 10 september 2018 om 11:56
    Gelukkig maar dat hun geen bondscoach zijn inderdaad!
    En dan erbij, zijn vormer en janmaat zoveel beter dan promes en janmaat?
    Tijd voor een nieuwe bril voor de tweeling
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23721
    maandag 10 september 2018 om 11:59
    Ja die 2 bruurkes moet je niet serieus nemen, net zoals wij jullie Sjakie Swart niet serieus moeten nemen.
    Vind ik leuk
    Lampenpit +614
    maandag 10 september 2018 om 12:17
    Zoet heeft zijn laatste 3 interlands allemaal minstens 1 houdbare goal tegen gehad. Hebben ze dat ook gezien of kijken ze alleen als cillessen keept?
    [Reactie gewijzigd op maandag 10 september 2018 om 12:17]
    Vind ik leuk
    michelhx +3538
    maandag 10 september 2018 om 12:31
    Jij vond niet dat Cillessen die bal had moeten hebben?
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 12:32
    Ja hahaha. Kan je nagaan wat wij denken als die Swart weer los gaat!
    Vind ik leuk
    john52 +321
    maandag 10 september 2018 om 12:45
    En terecht....Zoet hem gehad........tenminste een stuk groter dan cilliske
    Vind ik leuk
    Pimman +2920
    maandag 10 september 2018 om 12:46
    Lachwekkend dit..ik vond Cillessen zelfs een van de betere!
    Vind ik leuk
    Joske1956 +207
    maandag 10 september 2018 om 12:55
    Triest is heel zwak uitgedrukt. Dat een dergelijk tweetal ooit tegen een bal heeft kunnen trappen. Als ik mijn kwalificatie over die twee ga opnoemen krijg ik een probleem......
    Vind ik leuk
    Snuck +518
    maandag 10 september 2018 om 13:28
    En terecht lijkt mij!
    Vind ik leuk
    Bizzy +20099
    maandag 10 september 2018 om 10:11
    3,2,1 .....dit werkt als een rode lap op de Ajax Supporters ....

    Komt u er maar in
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +38015
    maandag 10 september 2018 om 10:13
    Welneet, hier lachen we gewoon om met zn allen toch?
    Vind ik leuk
    Bizzy +20099
    maandag 10 september 2018 om 10:15
    Natuurlijk moet je hierom lachen. Het zijn maar iconen die hun mening geven. Die gasten spreken vanuit hun hart. Sjaak Swart doet dat toch ook. Niks mis mee toch.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +38015
    maandag 10 september 2018 om 10:30
    Exact. Om Sjaak moet ik idd net zo lachen.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 11:20
    Precies, beide niet serieus te nemen! Als een verdediger van 80 miljoen met zijn verkeerde been instapt kun je wel ophouden....en om nou Vormer in de basis te zetten....
    Vind ik leuk
    Bizzy +20099
    maandag 10 september 2018 om 11:23
    Tis tijd om de balans op te maken. Ternauwernood gewonnen van Peru en een zwak optreden tegen Frankrijk. Willen we in 2020 erbij zijn dan zal Koeman orde op zaken moeten stellen.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 11:39
    Vorig jaar met Strootman en Sneijder werden we finaal overlopen en waren we blij dat het maar 4-0 werd...
    Vind ik leuk
    Bizzy +20099
    maandag 10 september 2018 om 11:42
    We zijn erop vooruit gegaan :) Nu moet ik zeggen dat de wereldkampioen ook niet veel indruk maakte. Ze kunnen beter.
    Vind ik leuk
    HJR +7064
    maandag 10 september 2018 om 12:03
    Dat deden ze het hele wk niet ;). Maar ze winnen wel. Zonde hoor met zoveel topspelers. Andere trainer zal er veel mooier mee voetballen, maar goed of ze dan ook wereld kampioen waren geworden zullen we nooit weten :)
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 12:25
    Op zich zou een team met op elke positie dubbel bezet een wereldster lachend iederee van het veld moeten tikken! Als je het zo bekijkt was het niet zo heel slecht...als Wijnaldum een bal aan leert nemen(en scoort), van Dijk gaat echt verdedigen, en we zetten een echte links en rechts back in het veld dan kan het best wat worden...
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:15
    Zijn net als v Hanegem en Swart totaal niet objectief... is meer entertainment
    Vind ik leuk
    Bizzy +20099
    maandag 10 september 2018 om 10:17
    Ze hoeven ook niet objectief te zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:15
    Haha en dan hebben de PSV'ers vaak wat te zeggen over Sjaak Swart. Wat een huil gedrag van die twee, alsof ze wel objectief reageren, het doet die twee nog steeds pijn dat lievelingetje Zoet geen basis staat.
    Zielig gedrag van de Kerkhofjes.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20099
    maandag 10 september 2018 om 10:17
    Ik heb niks tegen Swart. Prima kerel. We delen dezelfde kapper en drinken onze koffie in dezelfde grandcafe in het prachtige Diemen.
    Vind ik leuk
    Don Sjaak +131
    maandag 10 september 2018 om 11:40
    Ja ik als Eindhovenaar krijg het plaatsvervangend schaamrood als deze heren worden geinterviewd...in de tijd van deze heren begonnen ze meestal een sigaren winkel na hun carriere.man man ....peppie en kokkie....Maar overal zitten van deze figuren,Swart is wel de grootste giller..wat een debiel is dat,en toch steeds weer die microfoon onder zijn neus.Vind in de sport altijd wel dat ze de gene pakken met spraakgebrek of ander gebrek.Gebroeders de Boer vroeger na elk interland...aaaaah ja uuuuuh...of Wennemars na een schaats evenement,de enige die niet uit zijn woorden komt en nota benen pakken ze hem.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:29
    Niet alle Ajacieden zijn zo bekrompen. De beste moet gewoon spelen, of dat nou een Ajacied is of een psv’r. Als Bergwijn geslecteerd was, had Oranje voorin veel meer een vuist kunnen maken. We willen met zijn allen toch weer Oranje zien schitteren op een eindtoernooi? Dan heb je toch echt elkaar nodig.
    Vind ik leuk
    myrthewit +1554
    maandag 10 september 2018 om 10:36
    Bergwijn heeft zich geblesseerd teruggetrokken, dus die was er toch niet...
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 11:45
    Eens, maar blijft vreemd dat ze jong oranje belangrijker vonden dan het eerste.
    Vind ik leuk
    rinirat +2221
    maandag 10 september 2018 om 10:11
    Deze mannen zijn echt dement...
    Het begint een zielig verhaal te worden in Eindhoven,door alles af te zagen wat ook maar iets heeft met Amsterdam.
    Ze zitten daar echt met een complex,lag het nou aan Cillesen of Blind of was er nog een andere Ajacied....
    Het gaat hier om het Nederlands elftal maar voor sommige gaat het ergens anders om ,hoe praat ik mijn complex van me af. hahahahahaaha wel triest hoor.
    [Reactie gewijzigd op maandag 10 september 2018 om 11:31]
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:11
    Tete vond ik juist goed of ben ik de enige die dat vond?.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8413
    maandag 10 september 2018 om 10:16
    Ik vond Tete niet best, al vond ik Blind, Promes en Babel vele malen slechter. Tete wist mijn inziens niet wanneer hij moest doordekken, de ruimte moest afschermen of diepte moest kiezen. Of dat lag aan Kenny of aan de coaching.....geen idee. Wanner Tete verdedigend moet duelleren vind ik hem wel ijzersterk.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +38015
    maandag 10 september 2018 om 10:31
    Ik vond Tete ook erg matig verdedigen. Is niet intelligent genoeg om goed positiespel te spelen.
    Janmaat was ik absoluut geen fan van in Oranje, maar tegen Peru vond ik hem zeer sterk invallen. Is ook voor dit systeem veel geschikter lijkt mij.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8413
    maandag 10 september 2018 om 10:34
    Helemaal eens Arie, al denk ik zelfs dat Karsdorp de meest ideale man is binnen dit systeem, maar dan moet hij minimaal weer op zijn oude niveau terugkomen.
    Vind ik leuk
    Stom +187
    maandag 10 september 2018 om 13:34
    Eens. Alhoewel ik dat hele verhaal over die "open rechter kant" van Koeman ook niet helemaal begreep. Alsof Blind wel gewoon linksback mocht staan, maar Tete eigenlijk rechter middenvelder moest staan en de rechtsback taken er nog even bij moest doen of zo. Dat helpt niet. Ik zet toch in op Janmaat. Met het afhaken van Mazraoui moet je hier toch kiezen uit Tete, Janmaat, Hateboer, Dumfries, Karsdorp of Veltman. Mits niet langdurig geblesseerd of zo.

    Ik ben heel positief over deze wedstrijd. Frankrijk speelt al 2 jaar hetzelfde systeem met dezelfde mensen. Nederland nu 1 wedstrijd. Eerste helft viel het me vooral op dat die "dynamische" aanval van NL te dynamisch was. Die drie doken constant niet op de juiste plek op. Promes aan het zwerven, Memphis die inzakte, Babel die naar het midden trok.... De vleugels waren vaak niet goed bezet en nog was er in de punt soms geen aanspeelpunt. Dat helpt beide backs niet heel erg. Ging in de 2e helft al beter. Veld breed houden, slimmer wisselen. Gewoon doorzetten zodat de bezetting, looplijnen, etc. duidelijker worden en ze ingespeeld raken op elkaar, dat scheelt al een hoop.
    Vind ik leuk
    rinirat +2221
    maandag 10 september 2018 om 11:32
    Jij hebt niet eens gekeken.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8413
    maandag 10 september 2018 om 12:42
    En waarom denk je dat? Omdat ik een ex-ajacied niet best vond spelen?
    Vind ik leuk
    RedNas +3510
    maandag 10 september 2018 om 10:17
    Nee, Vincent Bijlo vond dat ook.
    Vind ik leuk
    dyanneruda +743
    maandag 10 september 2018 om 10:18
    Eerste helft leek het wel alsof hij gewoon weigerde om uberhaupt eens naar voren te kijken, iedere bal tikte hij terug.
    Vind ik leuk
    Tom88Fey +179
    maandag 10 september 2018 om 10:22
    Tete was met name in de 1e helft een ramp. Zeer laconiek iedere bal achteruit en veel te afwachtend. Veel spelers liepen ook te mopperen in zijn richting als hij weer eens een bal niet aanviel of niets deed met balbezit.

    Ik denk zelfs dat als Tete een betere match speelde dat de terug kop bal van Promes nooit had plaatsgevonden. Laatst genoemde was één van de spelers die je al een paar keer op Tete zag mopperen door zn zwakke spel en zag hem weer twijfelen toen de 1-0 viel. Dit laatste is natuurlijk speculatie aan mijn kant, maar het zou me niets verbazen dat we het beter gedaan hadden met Janmaat in de basis.
    Vind ik leuk
    myrthewit +1554
    maandag 10 september 2018 om 10:38
    Toch jammer van Mazraoui….. Die gaat wel voor elke bal.....
    Vind ik leuk
    kees ee +546
    maandag 10 september 2018 om 10:13
    te ligt, te jong, te dijk, te te, te blind en te babbel !??
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:41
    Te Kees?
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:13
    Hij keepte toch ook niet goed,geen ritme.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:14
    Hahaha wat een idioten zeg, dit neem je toch niet serieus met ook nog er bij zeggen dat Vormer moet spelen
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11344
    maandag 10 september 2018 om 10:14
    Ik zou zo graag de wedstrijd vanavond over willen spelen met spelers zonder Ajax verleden.Dan kan ik na afloop lekker zagen hier op VP. Wat een droeftoeters die 2, Vormer ook nog ff in de basis willen.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3213
    maandag 10 september 2018 om 10:20
    Die Vormer hoort er niet in. Een Ajax-verleden kan me niet schelen. De besten moeten er gewoon in.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11344
    maandag 10 september 2018 om 10:25
    Veel beter als gisteren ga je t op dit moment niet krijgen.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3213
    maandag 10 september 2018 om 10:30
    Nee maar gaat wel de goede kant op. Een paar verbeteringen mogelijk volgens mij
    [Reactie gewijzigd op maandag 10 september 2018 om 10:30]
    Vind ik leuk
    3Bier +7749
    maandag 10 september 2018 om 10:25
    Laat ze zeiken
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5635
    maandag 10 september 2018 om 10:14
    Die had Cillessen moeten hebben. Maar zijn reflex is gewoon niet goed genoeg. Daarom stopt Cillessen bv ook nooit een penalty.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:16
    En die redding in de eerste helft... vraag me af of zoet die bal gehad zou hebben. Keeper zijn valt niet mee, vraag dat maar aan Karius
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5635
    maandag 10 september 2018 om 10:17
    Dat was toch ook gewoon een bal die je moet hebben.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +18543
    maandag 10 september 2018 om 10:15
    Ongelooflijk, dat niemand het over de 'blunder' van van Dijk 'durft' te hebben bij de 2-1. Lekker makkelijk om Cilissen de schuld te geven. Wellicht was dat onverwachte en keiharde schot van Giroud niet onhoudbaar, maar blunder gaat mij veel te ver.

    Misschien kan iedereen ook zeggen, dat het een schitterende goal van Giroud was.

    [Reactie gewijzigd op maandag 10 september 2018 om 10:26]
    Vind ik leuk
    danny9874 +1590
    maandag 10 september 2018 om 10:19
    Klopt man, die zat er echt goed in!
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:22
    Nee joh, Jeroen Zoet had er persoonlijk voor gezorgd dat Nederland met 1-1 de wedstrijd had uitgespeeld, de Kerkhofjes weten het natuurlijk beter, Jeroen Zoet moet op doel, en dat zeggen ze heel objectief en zonder clubbril van PSV. Je weet toch ook wel, dat de Kerkhofjes altijd oprecht en objectief reageren?
    Vind ik leuk
    3Bier +7749
    maandag 10 september 2018 om 10:27
    Zoet heeft al meerdere interlands laten zien het niveau niet aan te kunnen. Het houdt een keer op hè.
    Vind ik leuk
    Eendracht +15480
    maandag 10 september 2018 om 10:37
    Ben ik deels met je eens.
    Zoet wil gewoon teveel zijn best gaan doen als hij het gevoel heeft dat hij zich moet gaan bewijzen, en dan maakt hij juist fouten.
    Bij PSV is hij de onbetwiste nummer 1, heeft hij zekerheid en zie je hem gewoon verdomd goed keepen.

    Is echter gewoon wel zo dat hij dus die extra druk van het MOETEN bewijzen kennelijk niet goed aankan, en tsja hij heeft nu eenmaal Cillessen waar hij tegenop moet boksen.
    Het is niet anders, klaar.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:49
    Dat is alleen maar gissen dat ze vinden dat zoet op doel moet. Ik zie het nergens in het artikel staan.
    Vind ik leuk
    Sideburnn +2542
    maandag 10 september 2018 om 10:26
    He we zijn hollanders he...dan moetten we iets te zijken hebben natuurlijk ;-)
    Maar de bal was misschien houdbaar en van Dijk had er misschien korter op moeten zitten.
    Maar de spits had nog niets goed gedaan en schoot hem per ongeluk prachtig binnen
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:15
    Ben het met hun eens dat het aan Koeman lag! Die stelt de spelers op. Koeman heeft vaker bewezen dat hij er niets van kan. En LET OP: het ligt NOOIT aan KOEMAN ZElF. Hij wijst ALTIJD naar de ander. Echt een kwalitiet van hem. Waarderloze vent, die Ronald Koeman.
    Vind ik leuk
    Och jeh +1914
    maandag 10 september 2018 om 10:22
    man man man wat een verhaal, Koeman is de beste bondscoach sinds van Gaal, hou aub op met huilen. We zijn niet weggespeeld door de huidige wereldkampioen en hebben zelfs even uitzicht gehad op een punt, dat is wel eens anders geweest of niet?
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +38015
    maandag 10 september 2018 om 10:32
    Exact.
    Vind ik leuk
    rolo8679 +1169
    maandag 10 september 2018 om 10:15
    Wat een onzin. Welke fout heeft Cilissen dan gemaakt?
    Zoals gebruikelijk presteert Promes niet in Oranje. En Tete mist wedstrijdritme. Blind is hopeloos uit vorm en altijd langzaam geweest.
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1889
    maandag 10 september 2018 om 10:24
    een bal die nagenoeg op hem afkomt niet stoppen? Zelfde fout als aan de andere kant gemaakt werd met de goal van Babel? Het is gewoon een keepersfout en niet geheel vreemd als men dan gaat verwijzen naar het gebrek aan ritme. Dat is een risico die je neemt als coach als je kiest voor een keeper zonder ritme, dat men iedere fout van diezelfde keeper zal aanhalen om je ongelijk te bewijzen.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:45
    Jij onderschat de snelheid van de bal en overschat het reactievermogen van de mens.

    Vanaf je bankje is het makkelijk praten ... ouwe roeptoeter.
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1889
    maandag 10 september 2018 om 10:50
    reactievermogen van een mens is redelijk genoeg en die van een keeper hoort zelfs beter te zijn. Daar train je namelijk iedere dag voor. Een zekere De Gea en ook een mindere god als Vermeer hebben reflexen waarmee ze zo'n bal uiterst makkelijk stoppen. het is een vereiste van het keepersvak dat je zo'n bal stopt.

    En vanaf mijn 'bank' heb ik voldoende trainingen meegemaakt waar exact op dit soort situaties wordt getraind.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 11:28
    Helaas heb je er dan niet veel van opgestoken.

    Ben iig blij dat Cillessen op doel staat ipv Jeroen “houten klaas” Zoet.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 11:39
    Cilessen zei zelf vorige week heer erg arrogant : "we doen niet niks he op de training bij Barcelona". Dus : GEWOON FOUT VAN CILESSEN.
    Vind ik leuk
    JoeyC +1795
    maandag 10 september 2018 om 10:16
    Promes maakte een blunder bij de 1-0, maar het begon en eindigde met Blind. Eerst halfbakken het duel in en daarna zijn mannetje zo makkelijk laten weglopen.
    Bij de 2-1 zat Cillessen inderdaad fout. De bal kwam recht op em af.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:46
    Blind had er geen schuld aan, was Promes.

    Tweede was fout van Dijk. Gaven hij en Koeman naderhand ook aan.

    Gewoon ff de psv-bril afzetten dan zie je het vanzelf.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 11:42
    Ook niet meer serieus te nemen...
    Vind ik leuk
    Birdiemann +330
    maandag 10 september 2018 om 10:16
    Die 2 demente bejaarden willen geen Nederlands elftal , maar een Einhovens elftal . De blunders van Zoet bij bv Bate Borisov uit zijn ze weer snel vergeten , maar ja dat brengt dementie met zich mee
    Vind ik leuk
    Gleuf +18
    maandag 10 september 2018 om 10:17
    Hahaha, een twijfelachtig statement maken en dat dan proberen te bekrachten door aan te geven dat Vormer beter had kunnen spelen. Die 2 zijn echt een kopie van de mopperende muppets.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3213
    maandag 10 september 2018 om 10:17
    Vormer ? Kom op zeg
    Vind ik leuk
    pos +8683
    maandag 10 september 2018 om 10:18
    Ach als Zoet dit was overkomen hadden alle Ajacieden blunder geroepen en vervolgens gezegd dat Cillessen hem had gepakt.
    Vind ik leuk
    soplul +2993
    maandag 10 september 2018 om 10:28
    Joh zou je denken? Op VP?? ;-)
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:31
    Wat heeft Cillessen met Ajacieden te maken? Ik zie hem niet helemaal?
    Vind ik leuk
    pos +8683
    maandag 10 september 2018 om 10:34
    Nee het is ook een lastige geef ik toe.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:46
    Ik dacht al... Ben ik nou zo simpel? Als mensen zich druk gaan maken over het feit dat spelers in het verleden voor een club hebben gespeeld kan je wel bezig blijven. Ik bekijk het gewoon objectief en vind Cillessen gewoon beter dan Zoet.
    Vind ik leuk
    pos +8683
    maandag 10 september 2018 om 10:50
    Je komt niet zo vaak op VP zo te zien. Ja het verleden van spelers is vaak heel belangrijk in de beoordeling van velen. Waarom denk je dat de favoriete buitenlandse clubs van Ajacieden Barcelona en Tottenham zijn ?
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 11:06
    Ok. Ik vind die clubs bloedirritant. Ze denken spelers voor een prikkie op te kunnen halen vanwege de ‘zogenaamde goede band.’
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:47
    Onzin! 😂
    Vind ik leuk
    alaaf +731
    maandag 10 september 2018 om 10:18
    Cillesse had die bal gewoon moeten hebben
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 11:46
    Net zoals zoet de bal niet over de lijn had moeten trekken bij Feyenoord-PSV zeker? 😂
    Vind ik leuk
    alaaf +731
    maandag 10 september 2018 om 16:50
    Jij leeft nog jaren geleden zie ik. Net zo interessant als het laatste ajax kampioenschap 🤣🤣
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 17:11
    Ja want een blunder uit het verleden is nu in ene geen blunder meer.😂 Dat noemen we selectieve objectiviteit...
    Vind ik leuk
    alaaf +731
    maandag 10 september 2018 om 17:26
    Dat hoor je mij niet zeggen. Jij moet twee jaar terug in de tijd om je punt te maken. Dat noemen we triest 🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    Och jeh +1914
    maandag 10 september 2018 om 10:18
    hahahaha wat een bullshit verhaal. Met Zoet in de goal was het erger geweest, die heeft wedstrijdritme en blundert dan nog en vaker dan 1x per wedstrijd
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3213
    maandag 10 september 2018 om 10:22
    Dat weet je niet of het erger geweest was
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 11:43
    Maar ook niet dat het beter was geworden.

    Dus gewoon Zoet op de bank houden.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3213
    maandag 10 september 2018 om 12:40
    Waarom reageer je op mij. Ik zeg niet dat het beter zou zijn, toch ?
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 12:48
    Ik mag toch reageren?
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3213
    maandag 10 september 2018 om 14:51
    Ja alleen leek het wat onrelevant om op mij te reageren omdat ik ook niet zeg dat het beter zou zijn. daarom vroeg ik dat
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 14:54
    Was algemeen bedoeld iig!
    Vind ik leuk
    Hvdp +733
    maandag 10 september 2018 om 10:20
    wat betreft Promes hebben ze groot gelijk
    snapte koemen niet Promes in rol van verdedigend middenvelder
    deze wedstrijd was een kopie van het wk en hoe frankrijk
    wereldkampioen is geworden
    afwachten , iedereen achter de bal ,wachten op de fout van de tegenstander
    en Oranje maakte de fouten
    2e goal was foutje van Virgil die overigens verder een prima wedstrijd speelde
    dat maakt het des te moeilijker te verteren deze nederlaag
    niet minder dan frankrijk en toch verliezen
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1305
    maandag 10 september 2018 om 10:21
    Zij zijn echt vet goed,soort superhelden die achteraf alles beter weten.
    Vind ik leuk
    Mr.Writer +332
    maandag 10 september 2018 om 10:21
    Deze heren doen een aanslag op de lachspieren. Terroristen zijn het!
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:21
    Het 2e doelpunt van Frankrijk was wellicht houdbaar. Dat Cillissen in Oranje keept, daar is niets mis mee omdat Zoet een te onzekere indruk in Oranje heeft achtergelaten. De Kerkhofjes hadden beter hun vizier kunnen richten op D. Blind die niet alleen afgelopen donderdag schutterde maar ook gisteren bij het eerste doelpunt van Frankrijk 2 maal in de fout ging. Eerst zwak uitverdedigen en vervolgens Mbappe uit je rug laten weglopen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 10 september 2018 om 10:21]
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +38015
    maandag 10 september 2018 om 10:34
    Het was van Dijk die zijn man daar liet lopen. Kan je hem overigens nauwelijks kwalijk nemen gezien de belabberde kopbal op 15 meter afstand.

    Ook daar weer Blind de schuld van geven wordt wel heel bijzonder haha.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 13:25
    Van Dijk liet Giroud bij het 2e doelpunt scoren en ook bij het eerste doelpunt stond van Dijk bij de eerste paal bij Giroud. Kijk de beelden nog maar eens terug. Maar Blind stond bij het eerste doelpunt na het zwakke uitverdedigen 5 meter van zijn tegenstander Mbappe vandaan. Het was wel degelijk de tegenstander van Blind die het eerste doelpunt scoorde. Maar Promes is ook zeker debet aan het eerste doelpunt van Frankrijk.
    [Reactie gewijzigd op maandag 10 september 2018 om 13:28]
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 11:47
    Pfffffff......het kost even moeite om een mooi verhaal te bedenken zodat Blind de schuld krijgt van alles...treurwilg!
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 13:22
    Jammer voor jou, maar het was wel zo. Van Dijk stond op Giroud bij de eerste paal bij het eerste doelpunt. Van Dijk ging wel bij het 2e doelpunt naast Cillssen in de fout. En Blind stond in het luchtledige te dekken toen zijn direct tegenstander Mbappe de 1-0 binnentikte. En het mooie van alles is dat hij beide handen nog omhoog steekt ook, terwijl hijzelf Mbappe uit zijn rug liet weglopen. Na zijn zwakke wedstrijd van afgelopen donderdag was het nu weer niet geweldig dat deze Blind liet zien in Oranje.
    [Reactie gewijzigd op maandag 10 september 2018 om 13:30]
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 13:27
    Volgens mij was het toch echt de fout van Zoet. Hij kon er vanaf de bank echt nog wel bij!!

    #teleurgesteldinZoet
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 15:16
    Jammer voor jou maar de discussie ging er over dat die 2 senielen zeiden dat het de schuld van Cillissen was!! Blind hebben we het niet over gehad. Die was niet geweldig inderdaad want hij staat niet op de goeie plek!! Dat weet iedereen namelijk dat Mbappé iedereen eruit loopt!! Maar als de baas vraagt of je dat wilt doen zijn er 2 opties; je doet het en doet je stinkende best of je meldt je af met een fake blessure!!!
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 15:23
    Dat laatste deed de Verlosser altijd. Maar ik verwacht niet dat de baas Blind gevraagd heeft om te gaan slapen en Mbappe uit je rug te laten weglopen om vervolgens met 2 handen in de lucht te gaan zwaaien. En wat Cillissen aangaat met het 2e doelpunt; een echte goede doelman had die bal eruit gehouden. En nee, ik vind niet dat Zoet eerste doelman van Oranje moet zijn zoals de Kerkhofjes hier beweren.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 15:48
    Maar hij ook niet verzaakt!! Of hij meldt zich af met buikpijn.... Dat Koeman er voor kiest hem op te stellen kun je hem niet kwalijk nemen! En bij die tweede goal gaat eerst Tete in de fout en vervolgens van Dijk. Aangezien hij hem behoorlijk raakt ben je redelijk kansloos als keeper. Je verwacht namelijk dat een verdediger van Liverpool die 80 miljoen heeft gekost niet zo amateuristisch in de fout gaat. Maar geloof lekker wat je wilt geloven, als je maar Ajacieden kunt afzeiken! De keeper van Willem 2 blunderde veel harder bij dat zondagsschot van Hendrix....maar dat was natuurlijk fantastisch.....Is Bergwijn al weer in training? Zal wel toch? Stiekem ergens achteraf ergens waarschijnlijk.....lekker weglopen voor je verantwoordelijkheid....
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 16:05
    Dat laatse deed de Verlosser ook....
    Vind ik leuk
    whiskey33 +99
    maandag 10 september 2018 om 10:21
    Hebben wel gelijk. tete en cillessen spelen niet bij cluppie dus niet oproepen
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3133
    maandag 10 september 2018 om 10:38
    Tegenwoordig zijn wij niet meer zo goed om deze “regel” toe te passen. Cillessen is gewoon de beste keeper dus die moet spelen. Heeft tot nu toe ook gewoon goed gekeept de afgelopen jaren. (En nee die goal van Giroud is geen fout van Cillessen).

    Wat betreft Tete geef ik je wel gelijk, aangezien je bijvoorbeeld Janmaat en Fosu-Mensah (weet niet of hij wel minuten maakt bij Fulham?) ook voor die positie hebt.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:22
    Laat me niet lachen zeg, die twee denken dat ze meer weten dat Zoet beter is nou Cilissen heeft meer in zijn pink dat die sukkel van Zoet ooit zal behalen, einde discussie!
    Vind ik leuk
    Tenno +36
    maandag 10 september 2018 om 10:23
    Komen voor de eerste wereldoorlog profeten ook weer te voorschijn.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:23
    Haha ik dacht dat Sjaak Swart en Willem van Hanegem de kroon spande, maar deze 2 dorpsdebielen overtreffen het volledig.

    Eigenlijk moet Tete vervangen worden door Brenet, Frenkie door van Ginkel en de Ligt door Viergever en dan word je wereldkampioen.
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3133
    maandag 10 september 2018 om 10:29
    Je vergeet Cillessen door Zoet en Babel door Luuk de Jong...
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:38
    haha inderdaad. helemaal vergeten.

    Promes door Bergwijn had oprecht gekunt.
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3133
    maandag 10 september 2018 om 10:38
    Dat is inderdaad wel een serieuze optie.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 11:49
    Nee joh, Bergwijn is zwaar geblesseerd!!
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 13:26
    En toen werd je wakker?
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3133
    maandag 10 september 2018 om 19:07
    Het is allemaal niet serieus bedoeld maat
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29888
    maandag 10 september 2018 om 10:24
    Rene en willy moeten echt een mediaverbod krijgen.

    Met zoet op goal had je ook verloren.
    Vind ik leuk
    Mari +7763
    maandag 10 september 2018 om 10:25
    Ik heb zelden commentaar op de jongens.Nu wel.
    Bij Tete kon je zien dat hij niet beter kan, zeker als de tegenstander goed is, heeft hij niets in te brengen.
    Het negatieve commentaar op Cillessen maakt nu dat ze ongeloofwaardig gaan overkomen en preken voor eigen parochie.
    Dan nog liever Hanegem, die pakt iedereen aan. Ook (en misschien extra) als het zijn club is.
    Jammer, heel jammer van deze jongens. Ze waren het met elkaar eens?

    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3133
    maandag 10 september 2018 om 10:27
    VP... Zouden jullie aub niets meer willen plaatsen mbt het opstellen van Jasper Cillessen? Dit kan toch geen discussie zijn? Met alle respect naar de andere Nederlandse keepers, maar Cillessen komt toch met kop en schouders boven de andere keepers uit. Ik vind hem bij Barcelona nóg beter geworden dan dat hij bij Ajax al was. En dat bijna alleen trainingen..
    Vind ik leuk
    Gary Oak +205
    maandag 10 september 2018 om 10:27
    Die zijn niet goed man. Cillessen speelde helemaal geen hoofdrol. In de goede of slechte zin. Tete en Promes deden veel goed alleen konden ze beide voor geen meter schieten.
    Vind ik leuk
    Corse996 +1258
    maandag 10 september 2018 om 10:28
    Kunnen we die heerlijke foto van beide broers hier niet boven zetten. Dan komen hun uitspraken wat beter tot hun recht.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:31
    Dumb&Dumber weer aan het woord.

    Net als Sjakie en van Hanegem niet serieus te nemen.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:31
    De twee idiote
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:33
    Zo slecht vond ik Cillessen zeker niet, hij probeert in ieder geval snelheid in het spel te krijgen. Blind, Tete, Wijnaldem, Promes, Babel zijn toch stoorzenders. Handelingssnelheid te traag. Pröpper en de Jong denken vooruit maar missen vaak de aanspeelpunten. Van Dijk en de Ligt kan een goed duo worden. Mis toch een echte spits en snelheid op de flanken, mannen met een actie.
    Vind ik leuk
    FcEmmen97 +14
    maandag 10 september 2018 om 10:33
    Dan moeten ze padt maar eens een kans geven, die heeft nog wel iets te bewijzen en zal zeker voor elke bal gaan
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:46
    Volkomen eens
    Vind ik leuk
    danosss +80
    maandag 10 september 2018 om 10:34
    PSV bril #cillessendebestekeepervanoranje
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:38
    Allebei een nekschot. Nu hebben ze lang genoeg onzin mogen verspreiden.
    Vind ik leuk
    Hast57 +763
    maandag 10 september 2018 om 10:39
    Wie zijn hier nu eigenlijk de meest trieste in het verhaal naar mijn idee VP door weer die senile oude mannen aan het woord te laten. Het niveau zakt met de dag hier.
    Vind ik leuk
    Korm +33848
    maandag 10 september 2018 om 10:49
    vergeet de mensen niet die reacties plaatsen, daar zitten mensen tussen die nog zieliger zijn...
    Vind ik leuk
    Hast57 +763
    maandag 10 september 2018 om 11:13
    Maar die Muppets krijgen van VP wel het platvorm aangereikt, ze kunnen die onzin ook gewoon negeren. Dat hier zielige en kinderlijke reacties worden geplaatst ben ik helemaal met je eens.
    [Reactie gewijzigd op maandag 10 september 2018 om 11:15]
    Vind ik leuk
    Korm +33848
    maandag 10 september 2018 om 11:26
    klopt, maar dat vind ik ook van Sjakie, borst en een aad de mos
    Vind ik leuk
    Hast57 +763
    maandag 10 september 2018 om 12:30
    Al die zogenaamde kenners die niet in staat zijn om hun clubpyjama uit te trekken voor ze commentaar geven, moeten ze hier helemaal niet aan het woord laten. Wat dat aangaat respect voor Willem van Hanegem die kan dat wel. Maar die wordt door veel aanhangers van Feyenoord dan weer uitgekotst. Nooit goed.
    Vind ik leuk
    Gerro +6158
    maandag 10 september 2018 om 10:41
    Iedereen lijkt te zijn vergeten dat Nederland tegen de wereldkampioen speelde en dat nog uit ook. Deze wedstrijd heeft laten zien dat Nederland weer perspectief heeft en dat er zelfs een gelijkspel in zat. Jammer dat de scheids wat foute beslissingen nam een pingel had ie kunnen geven en pavart had ie eraf moeten sturen.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:42
    Hahahaha deze heren zijn echt lachwekkend :)... Alsof Zoet die 2de goal wel gehad zou hebben :D
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:46
    Padt wel, niemand zegt dat zoet op de goal moet
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:47
    Hahaha staat er niet maar die bedoelen zij wel hoor met hun PSV bril op. Sorry maar Padt haalt het niveau ook bijlange na niet!
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 11:07
    Misschien padt eens de kans geven in een oefeninterland, misschien kan hij verassen, wat valt er te verliezen? Padt maakt per seizoen meer reddingen als Zoet aangezien Groningen veel meer schoten tegen krijgt.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 11:39
    @Ron Jans, misschien wel maar ik ben zelf niet zo een fan van Padt, maar kan nooit kwaad in een oefen interland. Dat hij meer schoten te verwerken krijgt dan Zoet is een zekerheid hahaha
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:45
    Als promes op deze manier blijft spelen weten inderdaad alleen de Russen hoe goed hij is. Als Nederlanders krijgen we dit nooit te zien
    Vind ik leuk
    Korm +33848
    maandag 10 september 2018 om 10:47
    Dit is natuurlijk niet serieus te nemen!
    Vind ik leuk
    Bartho +241
    maandag 10 september 2018 om 10:48
    Deze twee oudjes, Swart en Van Hanegem hebben allemaal veel betekent voor het Nederlands voetbal, maar hun uitspraken moeten maar lekker alleen geventileerd worden bij hun eigen club aan de bar. Zal iedereen daar zeggen: je hebt gelijk en je hebt echt geen roze bril op😁
    Vind ik leuk
    Hast57 +763
    maandag 10 september 2018 om 12:34
    Wat Swart betreft ben ik het helemaal eens maar wat van Hanegem betreft niet. Hij is een van de weinige die zonder aanzien des persoons commentaar geeft. Alleen vinden ze dat in Rotterdam niet altijd even leuk.
    Vind ik leuk
    Bartho +241
    maandag 10 september 2018 om 13:10
    Ik stoor mij ook vaak aan Van Hanegem. Maar die andere drie maken het vaak nog bonter..
    Vind ik leuk
    Hast57 +763
    maandag 10 september 2018 om 13:25
    Schieten er volgens jou nog goeie over??? Ik ben benieuwd.
    Vind ik leuk
    BS +1083
    maandag 10 september 2018 om 10:49
    Duo Penotti wil een zak aardappelen in de goal
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:52
    Wordt je toch ook schijtziek van. Bah wat walg ik van figuren als de broers. Iedereen in de hele wereld(behalve in Eindhoven) zien dat Cillessen 3 klasse beter is dan Zoet. Leuke keepr voor de Eredivisie, maar meer ook niet. Je wordt toch schijtziek van die gasten die voor PSV zijn, en dan alle Ajax spelers gaan afzeiken. Ik ben Vitessenaar, Cillessen een NECer maar objectief gezien is dat toch gewoon de beste. Speelde gisteren ook gewoon heel sterk, die bal was me nogal niet hard. Als dat een blunder is, zijn alle doelpunten blunders. Maar dat hij tegen Peru 3 ballen pakt die Zoet sws niet zou hebben, en in de 2e minutten een 100% goal pakt, hoor je ze niet over. Jammer dat de PSVers niet kunnen hebben dat spelers als Cillessen, De Ligt, De Jong, gewoon bij de beste spelers van dit oranje horen, en er van PSV 2 spelers de bank warm houden.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15229
    maandag 10 september 2018 om 11:06
    Calimero.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 14:35
    😘
    Vind ik leuk
    Butsbal +15229
    maandag 10 september 2018 om 17:40
    😂
    Vind ik leuk
    Vp128 +636
    maandag 10 september 2018 om 11:49
    Haha, waar haal je dit hele verhaal vandaan man?
    Vind ik leuk
    Korm +33848
    maandag 10 september 2018 om 12:01
    ik wordt sowieso schijtziek van mensen die andere clubs bashen zonder te onderbouwen. het niveau hierzo is gedaald tot onder het kleuterniveau. Cillessen is zeker de beste keeper die we hebben maar om nu al te zeggen dat je zeker weet dat Zoet ze niet heeft gedraag je natuurlijk hetzelfde wat je zelf afkeurt.. vreemd hoor.
    Vind ik leuk
    Hega +8
    maandag 10 september 2018 om 10:52
    Koeman moet bij zichzelf te rade gaan. Hij had nooit Blind , Tete en Promes moeten opstellen. Blind is over the Hill. Als linksback was Vilhena de man geweest om het gevaar op rechts af te stoppen. Die kan het belopen. Janmaat of Karsdorp zijn de backs voor de rechterflank. Waarom geen Bergwijn of de Jong. De Jong had veel eerder moeten worden ingebracht. Zeker voor hoge ballen. Het centrum van Frankrijk was zeer kwetsbaar. Het middenveld functioneert prima.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:53
    Ze keken niet goed die tweeling.. beetje Blind zeker...
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8319
    maandag 10 september 2018 om 10:55
    Als Blind aan het rijtje word toegevoegd ben ik het roerend met ze eens.
    Vind ik leuk
    freek1958 +128
    maandag 10 september 2018 om 10:56
    WAT DAG U VAN BLIND
    Vind ik leuk
    Hupfean +3953
    maandag 10 september 2018 om 10:57
    Och gossie, zijn ze op de teentjes getrapt? Cillessen is gewoon de beste keeper ook al speelt ie niet veel. Zoet had deze ballen ook niet gehad.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 10:58
    Weet je wat triest is een keeper als cilessen opzetten en koeman zegt zelf wie niet speelt bij zijn club speelt niet dat had die van te voren tegen tete gezegd dus hij maakt zichzelf nu al belachelijk door cilessen te laten keepen die misschien 4 wedstrijden per jaar keept
    Vind ik leuk
    Butsbal +15229
    maandag 10 september 2018 om 11:04
    Punt gemaakt.
    Vind ik leuk
    Hast57 +763
    maandag 10 september 2018 om 13:30
    Volgens mij zetten ze alleen dieren op en wordt dat met mensen nooit gedaan. Trouwens dan moet je eerst dood zijn toch?
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 11:00
    Al dat commentaar uit Eindhoven berust maar op 1 ding, JALOEZIE
    Cillissen is en blijft de beste keeper, niet die droeftoeter uit Eindhoven.
    Dat ze commentaar kunnen hebben op Blind, zou ik nog kunnen begrijpen, of op een Luc de Jong, die niet eens weet wat voetbal betekent.
    [Reactie gewijzigd op maandag 10 september 2018 om 11:06]
    Vind ik leuk
    Butsbal +15229
    maandag 10 september 2018 om 11:04
    Of op jou die niet eens weet hoe je Luuk schrijft
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 11:07
    Dat wil ik niet weten
    Vind ik leuk
    Bizzy +20099
    maandag 10 september 2018 om 11:12
    Enige wat Luuk de Jong begrijpt is jaarlijks feesten op de Platte Kar. Gek he ?
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 11:14
    Hij moet zeker de kar trekken, dat paard.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20099
    maandag 10 september 2018 om 11:16
    Doet hij al jaren voor PSV en wij supporters zijn daar blij mee.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 11:19
    houden zo en nooit meer voor nl elftal oproepen.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 11:00
    Kansloze missie met neusje Cillessen in het doel. Was van te voren te verwachten dit
    Vind ik leuk
    Butsbal +15229
    maandag 10 september 2018 om 11:02
    Waldorf & Statler hebben gewoon gelijk.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 11:03
    Het was toch van dijk die zich af liet troeven door giroud bij die 2e goal. Raar dat niemand daar over valt
    Vind ik leuk
    ppdf +912
    maandag 10 september 2018 om 11:10
    Ja inderdaad. Hij stapt gewoon verkeerd in. Hier kan een keeper bijna niet op anticiperen.
    Vind ik leuk
    Hast57 +763
    maandag 10 september 2018 om 13:34
    Zeker als je als keeper denkt dat je de duurste en beste verdediger van de wereld voor je heb staan dan reken je niet op zo,n kinderlijke fout.
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1644
    maandag 10 september 2018 om 11:05
    Cillissen is pure middelmaat en speelt daarnaast niet of nauwelijks bij zijn club.

    Welk signaal geef je dan af aan spelers die wél wekelijks spelen maar niet worden opgeroepen
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 11:11
    Cillissen is de beste in Nl
    welk signaal geeft de knvb aan de rest van de betaald voetbal clubs om Twente niet eens aan te pakken ?

    zelfde
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1644
    maandag 10 september 2018 om 20:40
    Twente wilden ze aanpakken, dan alleen op hoe cynisch ook op een illegale manier, vandaar dat een onafhankelijke rechtbank het illegale besluit van de KNVB terug gedraaid heeft.

    Ken AUB je feiten alvorens zoveel onzin uit te kramen.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 21:00
    Dom gelul, knvb matst twente elk jaar weer, gemeente Enschede
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1644
    maandag 10 september 2018 om 21:32
    Ik zou zeggen kom eens met een concreet voorbeeld van waar de KNVB Twente gematst heeft.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 22:23
    Hebben toch weer licentie of niet ?
    Vind ik leuk
    Hast57 +763
    maandag 10 september 2018 om 13:35
    Drommel opstellen als hij wil natuurlijk.
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1644
    maandag 10 september 2018 om 20:40
    LOL ik denkt dat hij liever Dordrecht uit op doel staat ;))
    Vind ik leuk
    Bert +341
    maandag 10 september 2018 om 11:06
    Alweer zo een Brabantse opa die zoet de goal in wil praten,zoet had er wel drie in gekregen ,cillessen zoveeeeeeeeeeeel maal beter dan die zenuwpees
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 11:31
    Frankrijk speelde eens niet vol op de gas.
    Na 1-1 gingen ze weer aanzetten
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 11:06
    Hun mogen gelijk weer stil zijn cillessen is gwn de beste van Nederland
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1644
    maandag 10 september 2018 om 20:41
    De 2-1 was een blunder.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +815
    maandag 10 september 2018 om 11:07
    Ze slaan de spijker op hun kop!
    Vind ik leuk
    ppdf +912
    maandag 10 september 2018 om 11:10
    Een blunder. Man man. Giroud schiet hem voor van Dijk langs uit de lucht op doel. Cilissen kon die bal nooit verwachten. Reactie tijd was zo kort omdat hij die bal nooit aanzag komen.
    Vind ik leuk
    maandag 10 september 2018 om 11:13
    Zijn de mensen uit Eindhoven maar, die zien niet zo vaak leuk voetballen , en begrijpen het nog niet zo goed.
    Vind ik leuk
    patjeado +252
    maandag 10 september 2018 om 11:11
    nee Zoet in het goal daar schieten we iets mee op, ouwe zure psv mannen
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +1274