Nederlaag 'schuld van Koeman': 'Cillessen maakte een enorme blunder'

Nederlaag 'schuld van Koeman': 'Cillessen maakte een enorme blunder'

Gepubliceerd: maandag 10 september 2018 om 10:09ma 10-09-2018 om 10:09

Quincy Promes, Kenny Tete én Jasper Cillessen waren zondagavond tegen Frankrijk de grote dissonanten aan de zijde van Oranje. Dat vinden René en Willy van de Kerkhof. 

Vooral Promes moet er aan geloven bij de beroemde voetbaltweeling. "Als je een bal terug kopt zoals Promes deed, moet je hem meteen wisselen", zegt Willy in gesprek met Omroep Brabant"Dit past niet in het topvoetbal. De hele rechterkant, Promes en Tete, beviel me trouwens niet. Ik denk dat Vormer en Janmaat beter past, maar dat laat ik aan Koeman over."

De winnende 2-1 van Olivier Giroud komt in feite op het conto van de bondscoach, vinden ze. "Hij zet Cillessen in de goal en die maakte toch een enorme blunder bij de tweede goal. Dat krijg je als je iemand opstelt die geen wedstrijdritme heeft."

Of er ook nog iets positiefs valt te melden? "Frenkie de Jong speelt geweldig en is een aanwinst voor het Nederlands elftal. Ik zie er wel toekomst in."

Lees ook: Oranje krijgt één voldoende in Frankrijk: 'De ploeg toonde een droevig gezicht'

Plaats een reactie

maandag 10 september 2018 om 10:11
Hahahaha. Wat een triest duo. Ze proberen Zoet in Oranje te praten.
Vind ik leuk
Plattekar bv +28884
maandag 10 september 2018 om 10:14
Tete was in elk geval nog beter dan Blind
Vind ik leuk
Mari +10851
maandag 10 september 2018 om 10:27
Beide slecht. Blind kan nog een bal mooi geven en is ALS hij vrij is een goede bal geven. Tweede helft, toen de Fransen het wat rustiger aandeden zag je hem wat meer in positieve zin.
Tete heb ik niet op iets goed kunnen betrappen
Vind ik leuk
aartstyle +1758
maandag 10 september 2018 om 10:30
Tete gaf wel de assist bij de goal. Maar was dan ook zijn enige bal vooruit. Die jongen neemt geen enkel initiatief, moet er wel bij zeggen dat die Promes hem ook aardig aan zijn lot overliet.
Vind ik leuk
Nvd88 +5878
maandag 10 september 2018 om 10:44
Verdedigen was altijd al meer zijn ding, Aanvallend is Tete niet zo.
Vind ik leuk
Obl93 +2670
maandag 10 september 2018 om 10:37
Ik snap sowieso niet waarom Janmaat er niet in stond, heeft niks met Tete te maken, maar Janmaat verkeerd met Watford in bloedvorm.
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 10:55
Assist gemist? Pfff
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 10:56
Assist gemist?
Vind ik leuk
JanTa48 +6797
maandag 10 september 2018 om 11:09
Klinkklare onzin! Het 1e doelpunt van FRankrijk kwam door fouten van Promes en Tete en het 2e van Frankrijk kwam van gerkeerd dekken van Tete en v. Dijk. Dus wat heeft Bling verkeerd gedaan, hij speelde tegenover de beste aanvaller ter wereld en ik vind dat hij zich aardig staande heeft gehouden. Wie hopeloos gefaald hebben dat is het middenveld (Wijnaldum/Pröper) maar ook de voorhoede dat geen moment meeverdedigde. In de 2e helft ging dat gelukkig beter.
Vind ik leuk
Plattekar bv +28884
maandag 10 september 2018 om 11:18
Oh dus Blind speelde die bal overtuigend weg en stond daarna niet 8 meter van Mbappé af bij de 1-0 ? En de bijna 1-0 in minuut 2 kwam ook doordat hij de bal als een amateur naar voren speelt met een zee van ruimte achter zich ?
Vind ik leuk
ihvmmdk +6981
maandag 10 september 2018 om 11:31
Stakkertje, Blind werkt die bal weg maar op het laatste moment krijgt zijn tegenstander er nog een voetje tegen waardoor die bal BUITEN de zestien valt. Dat Promes het met zijn domme kop nodig vind om de bal terug te koppen naar de zestien die kroeilde met Fransen is op zijn zachts gezegd idioot.
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 13:13
over dat wegwerken heb je helemaal gelijk , daar kon Blind niks aan doen
maar vervolgens staat ie wel te slapen toen Mbape 1-0 maakte
op het moment dat Promes kopte staat Blind gewoon bij Mbape
en waar Mbape toen bewoog , bleef Blind gewoon staan
Vind ik leuk
ihvmmdk +6981
maandag 10 september 2018 om 14:06
Je hebt gelijk en ik ben het met bijna iedereen eens dat Blind hartstikke slecht speelde, samen met Tete, Babel en Promes. Maar om hem af te rekenen op die die ene actie, waar hij niets verkeerds deed maar even later natuurlijk wel Mbappe had moeten hebben is ronduit belachelijk. Blind had een aandeel in die 1-0 maar Promes moet daar niet die bal terugkoppen.
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 14:13
Blind kan er ook niks aan doen dat Koeman hem tegenover Mbape heeft gezet
Blind heeft zijn best gedaan , maar de sterke punten van Mbape , zoals snelheid en explosiviteit , zijn nou net de zwakkere punten van Blind
als je hem zo graag in de verdediging wil hebben , moet je hem een vrije rol geven
niet LB tegen de snelste en beste voetballer op dit moment
Vind ik leuk
ihvmmdk +6981
maandag 10 september 2018 om 14:26
Ik vind eigenlijk dat hij niets te zoeken heeft in dit Oranje ( zeker niet op de linksback positie) en je kunt Koeman het aanrekenen dat hij niet voor andere opteerd.
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 14:31
van Aanholdt bijvoorbeeld
Vind ik leuk
ihvmmdk +6981
maandag 10 september 2018 om 15:24
Bijvoorbeeld, of Willems.
Vind ik leuk
De Liefhebber +10463
maandag 10 september 2018 om 11:17
Mwoah....bij die tweede goal, waar die 2 senielen Cillissen de schuld van geven, laat Tete de voorzet heel gemakkelijk geven. Vervolgens doet van Dijk, je weet wel die van 80 miljoen, aan schijnverdedigen!! Giroud heeft 1 bal geraakt en die zit er in!
Vind ik leuk
Mari +10851
maandag 10 september 2018 om 11:40
Ik ben geen Blind fan. Integendeel, maar de tweede helft (misschien doordat Frankrijk het wel voor gezien hield, was hij niet slecht.
Tete was de gehele wedstrijd slecht. Voor de wedstrijd dacht ik nog
Blind eruit en Tete op links.
Vind ik leuk
Lady Sam +162
maandag 10 september 2018 om 12:20
Maar Janmaat is vele malen beter, Tete heeft 1 goede assist gegeven en verder niets...alleen maar terug spelen...
[Reactie gewijzigd op maandag 10 september 2018 om 12:21]
Vind ik leuk
Nikos85 +1418
maandag 10 september 2018 om 10:14
Precies dit gevoel hield ik er ook aan over. Zoet was okk lekker uit tegen bate, en die is wel in ritme dan?
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6513
maandag 10 september 2018 om 10:24
Tuurlijk heeft Zoet ritme
Veel zelfs

En ja, ook Zoet maakt fouten.
Da's toch logisch?
Zag Aureola er lekker uit dan bij de goal van Babel?

Ik vind Cillissen beter. En ben voor PSV.
Maar als je maximaal negen wedstrijden bij je club keept per jaar (waarvan een groot aantal onbeduidende bekerpotjes), dan weet je dat er discussie komt.
[Reactie gewijzigd op maandag 10 september 2018 om 10:38]
Vind ik leuk
D0mmeLFCT65 +19564
maandag 10 september 2018 om 10:17
We hebben gewoon niks beters op het moment.

Maar vind wel dat de eerste keeper van oranje een basisspeler moet zijn bij zijn club. Het is voor Cillessen zaak om zsm te vertrekken bij Barça want daar gaat hij nooit een grote rol spelen helaas.

Vind ik leuk
Heer Bommel +6629
maandag 10 september 2018 om 10:23
De broers hebben wel ongeveer dezelfde wedstrijd gezien als de buitenlandse pers ;)
Vind ik leuk
jepo10 +730
maandag 10 september 2018 om 10:34
Als je Vormer de basis in wil praten op rechtsbuiten, verdien je het niet om nog over voetbal te praten.. Deze twee zijn knetter gek
Vind ik leuk
HierDieTitel +4067
maandag 10 september 2018 om 10:43
Dat klopt, maar hebben ze niet gewoon gelijk? En nee ik kijk niet door mijn PSV-bril, maar Cillissen zag er hier absoluut niet goed uit en ik ben wel van mening dat dit komt door ritme,ritme en ritme!
Vind ik leuk
Ron jans +510
maandag 10 september 2018 om 10:44
Of Padt
Vind ik leuk
Eddy T67 +2019
maandag 10 september 2018 om 11:14
Ben het niet vaak met ze eens. Maar wat Cillissen betreft wel. Had die bal moeten pakken
Vind ik leuk
HJR +8341
maandag 10 september 2018 om 11:57
Dit had hij zeker moeten pakken. Maar dit kan gebeuren. Moeilijker ballen pakt hij wel, dan hoor je niemand erover.
Het is jammer dat in Nederland iedereen zo bezig is met de club van een speler. Je spelers steunen ook al maken ze fouten. Er zijn maar weinig die het Nederlands elftal altijd steunen maar oh wee als er een keer een fout wordt gemaakt. Of als iemand met een dubbele nationaliteit niet voor NL kiest is het een landverrader terwijl er alleen maar kritiek op NL elftal word gegeven vooral kijkend naar de club van die speler, of zelfs ex-club.
NL elftal heeft prima gespeeld tegen de wereld kampioen. Weinig landen die het beter doen in Parijs.
Vind ik leuk
Mari +10851
maandag 10 september 2018 om 11:39
En geven hiermee aan dat het Nederlandse elftal niet belangrijk is.
Liever hun clubgenoot dan de beste in het team.
Verwerpelijk
Vind ik leuk
Metal +2733
maandag 10 september 2018 om 11:39
Promes, Tete en Blind en ook Babel zijn niet goed genoeg voor Oranje.
Cilissen mist gewoon wedstrijdritme, dat zie je in bepaalde situaties heel duidelijk. Vond hem gisteren oke keepen. Pakte die eerste bal van Mbappe meteen goed. De goal gaat natuurlijk al veel eerder fout. Een voorzet die veel te makkelijk komt, Van Dijk die op dat moment zijn enige fout van de wedstrijd maakt (te slap en verkeerde been voor). Een keeper heeft dan maar een fractie om te reageren, beetje simpel om hem daarop af te rekenen. Cilissen wordt te vaak in de problemen gebracht door die terugspeelballen van Blind en Tete (en soms De Ligt). Jaag die bal als speler zelf naar voren als de middenvelders en aanvallers zich niet goed aan kunnen bieden ipv de keeper elke keer in de problemen te brengen. Gewoon bal in de hoek jagen en dan weer vastzetten.
Vind ik leuk
HJR +8341
maandag 10 september 2018 om 12:00
En Vormer komt ook echt te kort.
Maar het niveau is gewoon niet zo hoog op dit moment. Hopen op spelers als Kluivert, F de Jong en Bergwijn, maar ja Kluivert speelt al weer te weinig.
Misschien dat Promes bij Sevilla er achter komt dat hij toch wel in een andere team dan Spartak kan presteren ;)
Vind ik leuk
AllAdIn +20962
maandag 10 september 2018 om 11:43
Van Dijk moest gewoon beter verdedigen, dan was de 2-1 nooit gevallen. Al leek die bal wel houdbaar voor Cillissen.

Ik vind Cillissen beter dan Zoet, maar wil Koeman Zoet op doel zetten, geen probleem, dan nog ga ik niet zo haten zoals velen wel doen bij Cillissen.. :-)
Vind ik leuk
Joske1956 +200
maandag 10 september 2018 om 11:53
Triest is heel zwak uitgedrukt. De kwalificatie die ik over die twee heb gaat me problemen opleveren.........
Vind ik leuk
Dani82 +2662
maandag 10 september 2018 om 11:56
Gelukkig maar dat hun geen bondscoach zijn inderdaad!
En dan erbij, zijn vormer en janmaat zoveel beter dan promes en janmaat?
Tijd voor een nieuwe bril voor de tweeling
Vind ik leuk
dhrwobo +36780
maandag 10 september 2018 om 11:59
Ja die 2 bruurkes moet je niet serieus nemen, net zoals wij jullie Sjakie Swart niet serieus moeten nemen.
Vind ik leuk
Lampenpit +1238
maandag 10 september 2018 om 12:17
Zoet heeft zijn laatste 3 interlands allemaal minstens 1 houdbare goal tegen gehad. Hebben ze dat ook gezien of kijken ze alleen als cillessen keept?
[Reactie gewijzigd op maandag 10 september 2018 om 12:17]
Vind ik leuk
michelhx +4044
maandag 10 september 2018 om 12:31
Jij vond niet dat Cillessen die bal had moeten hebben?
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 12:32
Ja hahaha. Kan je nagaan wat wij denken als die Swart weer los gaat!
Vind ik leuk
john52 +484
maandag 10 september 2018 om 12:45
En terecht....Zoet hem gehad........tenminste een stuk groter dan cilliske
Vind ik leuk
Pimman +7995
maandag 10 september 2018 om 12:46
Lachwekkend dit..ik vond Cillessen zelfs een van de betere!
Vind ik leuk
Joske1956 +200
maandag 10 september 2018 om 12:55
Triest is heel zwak uitgedrukt. Dat een dergelijk tweetal ooit tegen een bal heeft kunnen trappen. Als ik mijn kwalificatie over die twee ga opnoemen krijg ik een probleem......
Vind ik leuk
Snuck +499
maandag 10 september 2018 om 13:28
En terecht lijkt mij!
Vind ik leuk
Bizzy +22494
maandag 10 september 2018 om 10:11
3,2,1 .....dit werkt als een rode lap op de Ajax Supporters ....

Komt u er maar in
Vind ik leuk
ArieBombarie +41769
maandag 10 september 2018 om 10:13
Welneet, hier lachen we gewoon om met zn allen toch?
Vind ik leuk
Bizzy +22494
maandag 10 september 2018 om 10:15
Natuurlijk moet je hierom lachen. Het zijn maar iconen die hun mening geven. Die gasten spreken vanuit hun hart. Sjaak Swart doet dat toch ook. Niks mis mee toch.
Vind ik leuk
ArieBombarie +41769
maandag 10 september 2018 om 10:30
Exact. Om Sjaak moet ik idd net zo lachen.
Vind ik leuk
De Liefhebber +10463
maandag 10 september 2018 om 11:20
Precies, beide niet serieus te nemen! Als een verdediger van 80 miljoen met zijn verkeerde been instapt kun je wel ophouden....en om nou Vormer in de basis te zetten....
Vind ik leuk
Bizzy +22494
maandag 10 september 2018 om 11:23
Tis tijd om de balans op te maken. Ternauwernood gewonnen van Peru en een zwak optreden tegen Frankrijk. Willen we in 2020 erbij zijn dan zal Koeman orde op zaken moeten stellen.
Vind ik leuk
De Liefhebber +10463
maandag 10 september 2018 om 11:39
Vorig jaar met Strootman en Sneijder werden we finaal overlopen en waren we blij dat het maar 4-0 werd...
Vind ik leuk
Bizzy +22494
maandag 10 september 2018 om 11:42
We zijn erop vooruit gegaan :) Nu moet ik zeggen dat de wereldkampioen ook niet veel indruk maakte. Ze kunnen beter.
Vind ik leuk
HJR +8341
maandag 10 september 2018 om 12:03
Dat deden ze het hele wk niet ;). Maar ze winnen wel. Zonde hoor met zoveel topspelers. Andere trainer zal er veel mooier mee voetballen, maar goed of ze dan ook wereld kampioen waren geworden zullen we nooit weten :)
Vind ik leuk
De Liefhebber +10463
maandag 10 september 2018 om 12:25
Op zich zou een team met op elke positie dubbel bezet een wereldster lachend iederee van het veld moeten tikken! Als je het zo bekijkt was het niet zo heel slecht...als Wijnaldum een bal aan leert nemen(en scoort), van Dijk gaat echt verdedigen, en we zetten een echte links en rechts back in het veld dan kan het best wat worden...
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 10:15
Zijn net als v Hanegem en Swart totaal niet objectief... is meer entertainment
Vind ik leuk
Bizzy +22494
maandag 10 september 2018 om 10:17
Ze hoeven ook niet objectief te zijn.
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 10:29
Niet alle Ajacieden zijn zo bekrompen. De beste moet gewoon spelen, of dat nou een Ajacied is of een psv’r. Als Bergwijn geslecteerd was, had Oranje voorin veel meer een vuist kunnen maken. We willen met zijn allen toch weer Oranje zien schitteren op een eindtoernooi? Dan heb je toch echt elkaar nodig.
Vind ik leuk
myrthewit +1629
maandag 10 september 2018 om 10:36
Bergwijn heeft zich geblesseerd teruggetrokken, dus die was er toch niet...
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 11:45
Eens, maar blijft vreemd dat ze jong oranje belangrijker vonden dan het eerste.
Vind ik leuk
rinirat +3023
maandag 10 september 2018 om 10:11
Deze mannen zijn echt dement...
Het begint een zielig verhaal te worden in Eindhoven,door alles af te zagen wat ook maar iets heeft met Amsterdam.
Ze zitten daar echt met een complex,lag het nou aan Cillesen of Blind of was er nog een andere Ajacied....
Het gaat hier om het Nederlands elftal maar voor sommige gaat het ergens anders om ,hoe praat ik mijn complex van me af. hahahahahaaha wel triest hoor.
[Reactie gewijzigd op maandag 10 september 2018 om 11:31]
Vind ik leuk
kees ee +695
maandag 10 september 2018 om 10:13
te ligt, te jong, te dijk, te te, te blind en te babbel !??
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 10:14
Hahaha wat een idioten zeg, dit neem je toch niet serieus met ook nog er bij zeggen dat Vormer moet spelen
Vind ik leuk
Jarinr10 +10547
maandag 10 september 2018 om 10:14
Ik zou zo graag de wedstrijd vanavond over willen spelen met spelers zonder Ajax verleden.Dan kan ik na afloop lekker zagen hier op VP. Wat een droeftoeters die 2, Vormer ook nog ff in de basis willen.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3636
maandag 10 september 2018 om 10:20
Die Vormer hoort er niet in. Een Ajax-verleden kan me niet schelen. De besten moeten er gewoon in.
Vind ik leuk
Jarinr10 +10547
maandag 10 september 2018 om 10:25
Veel beter als gisteren ga je t op dit moment niet krijgen.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3636
maandag 10 september 2018 om 10:30
Nee maar gaat wel de goede kant op. Een paar verbeteringen mogelijk volgens mij
[Reactie gewijzigd op maandag 10 september 2018 om 10:30]
Vind ik leuk
3Bier +11615
maandag 10 september 2018 om 10:25
Laat ze zeiken
Vind ik leuk
J. Staatsen +6337
maandag 10 september 2018 om 10:14
Die had Cillessen moeten hebben. Maar zijn reflex is gewoon niet goed genoeg. Daarom stopt Cillessen bv ook nooit een penalty.
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 10:16
En die redding in de eerste helft... vraag me af of zoet die bal gehad zou hebben. Keeper zijn valt niet mee, vraag dat maar aan Karius
Vind ik leuk
J. Staatsen +6337
maandag 10 september 2018 om 10:17
Dat was toch ook gewoon een bal die je moet hebben.
Vind ik leuk
Ginovanni +20626
maandag 10 september 2018 om 10:15
Ongelooflijk, dat niemand het over de 'blunder' van van Dijk 'durft' te hebben bij de 2-1. Lekker makkelijk om Cilissen de schuld te geven. Wellicht was dat onverwachte en keiharde schot van Giroud niet onhoudbaar, maar blunder gaat mij veel te ver.

Misschien kan iedereen ook zeggen, dat het een schitterende goal van Giroud was.

[Reactie gewijzigd op maandag 10 september 2018 om 10:26]
Vind ik leuk
Sideburnn +3166
maandag 10 september 2018 om 10:26
He we zijn hollanders he...dan moetten we iets te zijken hebben natuurlijk ;-)
Maar de bal was misschien houdbaar en van Dijk had er misschien korter op moeten zitten.
Maar de spits had nog niets goed gedaan en schoot hem per ongeluk prachtig binnen
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 10:15
Ben het met hun eens dat het aan Koeman lag! Die stelt de spelers op. Koeman heeft vaker bewezen dat hij er niets van kan. En LET OP: het ligt NOOIT aan KOEMAN ZElF. Hij wijst ALTIJD naar de ander. Echt een kwalitiet van hem. Waarderloze vent, die Ronald Koeman.
Vind ik leuk
Och jeh +2205
maandag 10 september 2018 om 10:22
man man man wat een verhaal, Koeman is de beste bondscoach sinds van Gaal, hou aub op met huilen. We zijn niet weggespeeld door de huidige wereldkampioen en hebben zelfs even uitzicht gehad op een punt, dat is wel eens anders geweest of niet?
Vind ik leuk
ArieBombarie +41769
maandag 10 september 2018 om 10:32
Exact.
Vind ik leuk
rolo8679 +1159
maandag 10 september 2018 om 10:15
Wat een onzin. Welke fout heeft Cilissen dan gemaakt?
Zoals gebruikelijk presteert Promes niet in Oranje. En Tete mist wedstrijdritme. Blind is hopeloos uit vorm en altijd langzaam geweest.
Vind ik leuk
AlwaysMe +2480
maandag 10 september 2018 om 10:24
een bal die nagenoeg op hem afkomt niet stoppen? Zelfde fout als aan de andere kant gemaakt werd met de goal van Babel? Het is gewoon een keepersfout en niet geheel vreemd als men dan gaat verwijzen naar het gebrek aan ritme. Dat is een risico die je neemt als coach als je kiest voor een keeper zonder ritme, dat men iedere fout van diezelfde keeper zal aanhalen om je ongelijk te bewijzen.
Vind ik leuk
JoeyC +3393
maandag 10 september 2018 om 10:16
Promes maakte een blunder bij de 1-0, maar het begon en eindigde met Blind. Eerst halfbakken het duel in en daarna zijn mannetje zo makkelijk laten weglopen.
Bij de 2-1 zat Cillessen inderdaad fout. De bal kwam recht op em af.
Vind ik leuk
De Liefhebber +10463
maandag 10 september 2018 om 11:42
Ook niet meer serieus te nemen...
Vind ik leuk
Birdiemann +423
maandag 10 september 2018 om 10:16
Die 2 demente bejaarden willen geen Nederlands elftal , maar een Einhovens elftal . De blunders van Zoet bij bv Bate Borisov uit zijn ze weer snel vergeten , maar ja dat brengt dementie met zich mee
Vind ik leuk
Gleuf +16
maandag 10 september 2018 om 10:17
Hahaha, een twijfelachtig statement maken en dat dan proberen te bekrachten door aan te geven dat Vormer beter had kunnen spelen. Die 2 zijn echt een kopie van de mopperende muppets.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3636
maandag 10 september 2018 om 10:17
Vormer ? Kom op zeg
Vind ik leuk
pos +9008
maandag 10 september 2018 om 10:18
Ach als Zoet dit was overkomen hadden alle Ajacieden blunder geroepen en vervolgens gezegd dat Cillessen hem had gepakt.
Vind ik leuk
soplul +3530
maandag 10 september 2018 om 10:28
Joh zou je denken? Op VP?? ;-)
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 10:31
Wat heeft Cillessen met Ajacieden te maken? Ik zie hem niet helemaal?
Vind ik leuk
pos +9008
maandag 10 september 2018 om 10:34
Nee het is ook een lastige geef ik toe.
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 10:46
Ik dacht al... Ben ik nou zo simpel? Als mensen zich druk gaan maken over het feit dat spelers in het verleden voor een club hebben gespeeld kan je wel bezig blijven. Ik bekijk het gewoon objectief en vind Cillessen gewoon beter dan Zoet.
Vind ik leuk
pos +9008
maandag 10 september 2018 om 10:50
Je komt niet zo vaak op VP zo te zien. Ja het verleden van spelers is vaak heel belangrijk in de beoordeling van velen. Waarom denk je dat de favoriete buitenlandse clubs van Ajacieden Barcelona en Tottenham zijn ?
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 11:06
Ok. Ik vind die clubs bloedirritant. Ze denken spelers voor een prikkie op te kunnen halen vanwege de ‘zogenaamde goede band.’
Vind ik leuk
alaaf +1915
maandag 10 september 2018 om 10:18
Cillesse had die bal gewoon moeten hebben
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 11:46
Net zoals zoet de bal niet over de lijn had moeten trekken bij Feyenoord-PSV zeker? 😂
Vind ik leuk
alaaf +1915
maandag 10 september 2018 om 16:50
Jij leeft nog jaren geleden zie ik. Net zo interessant als het laatste ajax kampioenschap 🤣🤣
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 17:11
Ja want een blunder uit het verleden is nu in ene geen blunder meer.😂 Dat noemen we selectieve objectiviteit...
Vind ik leuk
alaaf +1915
maandag 10 september 2018 om 17:26
Dat hoor je mij niet zeggen. Jij moet twee jaar terug in de tijd om je punt te maken. Dat noemen we triest 🤣🤣🤣
Vind ik leuk
Och jeh +2205
maandag 10 september 2018 om 10:18
hahahaha wat een bullshit verhaal. Met Zoet in de goal was het erger geweest, die heeft wedstrijdritme en blundert dan nog en vaker dan 1x per wedstrijd
Vind ik leuk
Pagan1964 +3636
maandag 10 september 2018 om 10:22
Dat weet je niet of het erger geweest was
Vind ik leuk
Hvdp +1398
maandag 10 september 2018 om 10:20
wat betreft Promes hebben ze groot gelijk
snapte koemen niet Promes in rol van verdedigend middenvelder
deze wedstrijd was een kopie van het wk en hoe frankrijk
wereldkampioen is geworden
afwachten , iedereen achter de bal ,wachten op de fout van de tegenstander
en Oranje maakte de fouten
2e goal was foutje van Virgil die overigens verder een prima wedstrijd speelde
dat maakt het des te moeilijker te verteren deze nederlaag
niet minder dan frankrijk en toch verliezen
Vind ik leuk
G.Kopf +3407
maandag 10 september 2018 om 10:21
Zij zijn echt vet goed,soort superhelden die achteraf alles beter weten.
Vind ik leuk
Mr.Writer +357
maandag 10 september 2018 om 10:21
Deze heren doen een aanslag op de lachspieren. Terroristen zijn het!
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 10:21
Het 2e doelpunt van Frankrijk was wellicht houdbaar. Dat Cillissen in Oranje keept, daar is niets mis mee omdat Zoet een te onzekere indruk in Oranje heeft achtergelaten. De Kerkhofjes hadden beter hun vizier kunnen richten op D. Blind die niet alleen afgelopen donderdag schutterde maar ook gisteren bij het eerste doelpunt van Frankrijk 2 maal in de fout ging. Eerst zwak uitverdedigen en vervolgens Mbappe uit je rug laten weglopen.
[Reactie gewijzigd op maandag 10 september 2018 om 10:21]
Vind ik leuk
ArieBombarie +41769
maandag 10 september 2018 om 10:34
Het was van Dijk die zijn man daar liet lopen. Kan je hem overigens nauwelijks kwalijk nemen gezien de belabberde kopbal op 15 meter afstand.

Ook daar weer Blind de schuld van geven wordt wel heel bijzonder haha.
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 13:25
Van Dijk liet Giroud bij het 2e doelpunt scoren en ook bij het eerste doelpunt stond van Dijk bij de eerste paal bij Giroud. Kijk de beelden nog maar eens terug. Maar Blind stond bij het eerste doelpunt na het zwakke uitverdedigen 5 meter van zijn tegenstander Mbappe vandaan. Het was wel degelijk de tegenstander van Blind die het eerste doelpunt scoorde. Maar Promes is ook zeker debet aan het eerste doelpunt van Frankrijk.
[Reactie gewijzigd op maandag 10 september 2018 om 13:28]
Vind ik leuk
De Liefhebber +10463
maandag 10 september 2018 om 11:47
Pfffffff......het kost even moeite om een mooi verhaal te bedenken zodat Blind de schuld krijgt van alles...treurwilg!
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 13:22
Jammer voor jou, maar het was wel zo. Van Dijk stond op Giroud bij de eerste paal bij het eerste doelpunt. Van Dijk ging wel bij het 2e doelpunt naast Cillssen in de fout. En Blind stond in het luchtledige te dekken toen zijn direct tegenstander Mbappe de 1-0 binnentikte. En het mooie van alles is dat hij beide handen nog omhoog steekt ook, terwijl hijzelf Mbappe uit zijn rug liet weglopen. Na zijn zwakke wedstrijd van afgelopen donderdag was het nu weer niet geweldig dat deze Blind liet zien in Oranje.
[Reactie gewijzigd op maandag 10 september 2018 om 13:30]
Vind ik leuk
De Liefhebber +10463
maandag 10 september 2018 om 15:16
Jammer voor jou maar de discussie ging er over dat die 2 senielen zeiden dat het de schuld van Cillissen was!! Blind hebben we het niet over gehad. Die was niet geweldig inderdaad want hij staat niet op de goeie plek!! Dat weet iedereen namelijk dat Mbappé iedereen eruit loopt!! Maar als de baas vraagt of je dat wilt doen zijn er 2 opties; je doet het en doet je stinkende best of je meldt je af met een fake blessure!!!
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 15:23
Dat laatste deed de Verlosser altijd. Maar ik verwacht niet dat de baas Blind gevraagd heeft om te gaan slapen en Mbappe uit je rug te laten weglopen om vervolgens met 2 handen in de lucht te gaan zwaaien. En wat Cillissen aangaat met het 2e doelpunt; een echte goede doelman had die bal eruit gehouden. En nee, ik vind niet dat Zoet eerste doelman van Oranje moet zijn zoals de Kerkhofjes hier beweren.
Vind ik leuk
De Liefhebber +10463
maandag 10 september 2018 om 15:48
Maar hij ook niet verzaakt!! Of hij meldt zich af met buikpijn.... Dat Koeman er voor kiest hem op te stellen kun je hem niet kwalijk nemen! En bij die tweede goal gaat eerst Tete in de fout en vervolgens van Dijk. Aangezien hij hem behoorlijk raakt ben je redelijk kansloos als keeper. Je verwacht namelijk dat een verdediger van Liverpool die 80 miljoen heeft gekost niet zo amateuristisch in de fout gaat. Maar geloof lekker wat je wilt geloven, als je maar Ajacieden kunt afzeiken! De keeper van Willem 2 blunderde veel harder bij dat zondagsschot van Hendrix....maar dat was natuurlijk fantastisch.....Is Bergwijn al weer in training? Zal wel toch? Stiekem ergens achteraf ergens waarschijnlijk.....lekker weglopen voor je verantwoordelijkheid....
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 16:05
Dat laatse deed de Verlosser ook....
Vind ik leuk
whiskey33 +522
maandag 10 september 2018 om 10:21
Hebben wel gelijk. tete en cillessen spelen niet bij cluppie dus niet oproepen
Vind ik leuk
LarsNL16 +3425
maandag 10 september 2018 om 10:38
Tegenwoordig zijn wij niet meer zo goed om deze “regel” toe te passen. Cillessen is gewoon de beste keeper dus die moet spelen. Heeft tot nu toe ook gewoon goed gekeept de afgelopen jaren. (En nee die goal van Giroud is geen fout van Cillessen).

Wat betreft Tete geef ik je wel gelijk, aangezien je bijvoorbeeld Janmaat en Fosu-Mensah (weet niet of hij wel minuten maakt bij Fulham?) ook voor die positie hebt.
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 10:22
Laat me niet lachen zeg, die twee denken dat ze meer weten dat Zoet beter is nou Cilissen heeft meer in zijn pink dat die sukkel van Zoet ooit zal behalen, einde discussie!
Vind ik leuk
Tenno +86
maandag 10 september 2018 om 10:23
Komen voor de eerste wereldoorlog profeten ook weer te voorschijn.
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 10:23
Haha ik dacht dat Sjaak Swart en Willem van Hanegem de kroon spande, maar deze 2 dorpsdebielen overtreffen het volledig.

Eigenlijk moet Tete vervangen worden door Brenet, Frenkie door van Ginkel en de Ligt door Viergever en dan word je wereldkampioen.
Vind ik leuk
LarsNL16 +3425
maandag 10 september 2018 om 10:29
Je vergeet Cillessen door Zoet en Babel door Luuk de Jong...
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 10:38
haha inderdaad. helemaal vergeten.

Promes door Bergwijn had oprecht gekunt.
Vind ik leuk
LarsNL16 +3425
maandag 10 september 2018 om 10:38
Dat is inderdaad wel een serieuze optie.
Vind ik leuk
De Liefhebber +10463
maandag 10 september 2018 om 11:49
Nee joh, Bergwijn is zwaar geblesseerd!!
Vind ik leuk
Smithsonian +38200
maandag 10 september 2018 om 10:24
Rene en willy moeten echt een mediaverbod krijgen.

Met zoet op goal had je ook verloren.
Vind ik leuk
Mari +10851
maandag 10 september 2018 om 10:25
Ik heb zelden commentaar op de jongens.Nu wel.
Bij Tete kon je zien dat hij niet beter kan, zeker als de tegenstander goed is, heeft hij niets in te brengen.
Het negatieve commentaar op Cillessen maakt nu dat ze ongeloofwaardig gaan overkomen en preken voor eigen parochie.
Dan nog liever Hanegem, die pakt iedereen aan. Ook (en misschien extra) als het zijn club is.
Jammer, heel jammer van deze jongens. Ze waren het met elkaar eens?

Vind ik leuk
LarsNL16 +3425
maandag 10 september 2018 om 10:27
VP... Zouden jullie aub niets meer willen plaatsen mbt het opstellen van Jasper Cillessen? Dit kan toch geen discussie zijn? Met alle respect naar de andere Nederlandse keepers, maar Cillessen komt toch met kop en schouders boven de andere keepers uit. Ik vind hem bij Barcelona nóg beter geworden dan dat hij bij Ajax al was. En dat bijna alleen trainingen..
Vind ik leuk
Gary Oak +222
maandag 10 september 2018 om 10:27
Die zijn niet goed man. Cillessen speelde helemaal geen hoofdrol. In de goede of slechte zin. Tete en Promes deden veel goed alleen konden ze beide voor geen meter schieten.
Vind ik leuk
Corse996 +1631
maandag 10 september 2018 om 10:28
Kunnen we die heerlijke foto van beide broers hier niet boven zetten. Dan komen hun uitspraken wat beter tot hun recht.
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 10:31
De twee idiote
Vind ik leuk
FcEmmen97 +27
maandag 10 september 2018 om 10:33
Dan moeten ze padt maar eens een kans geven, die heeft nog wel iets te bewijzen en zal zeker voor elke bal gaan
Vind ik leuk
Ron jans +510
maandag 10 september 2018 om 10:46
Volkomen eens
Vind ik leuk
danosss +81
maandag 10 september 2018 om 10:34
PSV bril #cillessendebestekeepervanoranje
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 10:38
Allebei een nekschot. Nu hebben ze lang genoeg onzin mogen verspreiden.
Vind ik leuk
Gerro +7976
maandag 10 september 2018 om 10:41
Iedereen lijkt te zijn vergeten dat Nederland tegen de wereldkampioen speelde en dat nog uit ook. Deze wedstrijd heeft laten zien dat Nederland weer perspectief heeft en dat er zelfs een gelijkspel in zat. Jammer dat de scheids wat foute beslissingen nam een pingel had ie kunnen geven en pavart had ie eraf moeten sturen.
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 10:42
Hahahaha deze heren zijn echt lachwekkend :)... Alsof Zoet die 2de goal wel gehad zou hebben :D
Vind ik leuk
Ron jans +510
maandag 10 september 2018 om 10:46
Padt wel, niemand zegt dat zoet op de goal moet
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 10:47
Hahaha staat er niet maar die bedoelen zij wel hoor met hun PSV bril op. Sorry maar Padt haalt het niveau ook bijlange na niet!
Vind ik leuk
Ron jans +510
maandag 10 september 2018 om 11:07
Misschien padt eens de kans geven in een oefeninterland, misschien kan hij verassen, wat valt er te verliezen? Padt maakt per seizoen meer reddingen als Zoet aangezien Groningen veel meer schoten tegen krijgt.
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 11:39
@Ron Jans, misschien wel maar ik ben zelf niet zo een fan van Padt, maar kan nooit kwaad in een oefen interland. Dat hij meer schoten te verwerken krijgt dan Zoet is een zekerheid hahaha
Vind ik leuk
Ron jans +510
maandag 10 september 2018 om 10:45
Als promes op deze manier blijft spelen weten inderdaad alleen de Russen hoe goed hij is. Als Nederlanders krijgen we dit nooit te zien
Vind ik leuk
Korm +38379
maandag 10 september 2018 om 10:47
Dit is natuurlijk niet serieus te nemen!
Vind ik leuk
Bartho +255
maandag 10 september 2018 om 10:48
Deze twee oudjes, Swart en Van Hanegem hebben allemaal veel betekent voor het Nederlands voetbal, maar hun uitspraken moeten maar lekker alleen geventileerd worden bij hun eigen club aan de bar. Zal iedereen daar zeggen: je hebt gelijk en je hebt echt geen roze bril op😁
Vind ik leuk
BS +1292
maandag 10 september 2018 om 10:49
Duo Penotti wil een zak aardappelen in de goal
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 10:52
Wordt je toch ook schijtziek van. Bah wat walg ik van figuren als de broers. Iedereen in de hele wereld(behalve in Eindhoven) zien dat Cillessen 3 klasse beter is dan Zoet. Leuke keepr voor de Eredivisie, maar meer ook niet. Je wordt toch schijtziek van die gasten die voor PSV zijn, en dan alle Ajax spelers gaan afzeiken. Ik ben Vitessenaar, Cillessen een NECer maar objectief gezien is dat toch gewoon de beste. Speelde gisteren ook gewoon heel sterk, die bal was me nogal niet hard. Als dat een blunder is, zijn alle doelpunten blunders. Maar dat hij tegen Peru 3 ballen pakt die Zoet sws niet zou hebben, en in de 2e minutten een 100% goal pakt, hoor je ze niet over. Jammer dat de PSVers niet kunnen hebben dat spelers als Cillessen, De Ligt, De Jong, gewoon bij de beste spelers van dit oranje horen, en er van PSV 2 spelers de bank warm houden.
Vind ik leuk
Butsbal +14876
maandag 10 september 2018 om 11:06
Calimero.
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 14:35
😘
Vind ik leuk
Butsbal +14876
maandag 10 september 2018 om 17:40
😂
Vind ik leuk
Vp128 +809
maandag 10 september 2018 om 11:49
Haha, waar haal je dit hele verhaal vandaan man?
Vind ik leuk
Korm +38379
maandag 10 september 2018 om 12:01
ik wordt sowieso schijtziek van mensen die andere clubs bashen zonder te onderbouwen. het niveau hierzo is gedaald tot onder het kleuterniveau. Cillessen is zeker de beste keeper die we hebben maar om nu al te zeggen dat je zeker weet dat Zoet ze niet heeft gedraag je natuurlijk hetzelfde wat je zelf afkeurt.. vreemd hoor.
Vind ik leuk
Hega +16
maandag 10 september 2018 om 10:52
Koeman moet bij zichzelf te rade gaan. Hij had nooit Blind , Tete en Promes moeten opstellen. Blind is over the Hill. Als linksback was Vilhena de man geweest om het gevaar op rechts af te stoppen. Die kan het belopen. Janmaat of Karsdorp zijn de backs voor de rechterflank. Waarom geen Bergwijn of de Jong. De Jong had veel eerder moeten worden ingebracht. Zeker voor hoge ballen. Het centrum van Frankrijk was zeer kwetsbaar. Het middenveld functioneert prima.
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 10:53
Ze keken niet goed die tweeling.. beetje Blind zeker...
Vind ik leuk
Kopstootje +9639
maandag 10 september 2018 om 10:55
Als Blind aan het rijtje word toegevoegd ben ik het roerend met ze eens.
Vind ik leuk
freek1958 +137
maandag 10 september 2018 om 10:56
WAT DAG U VAN BLIND
Vind ik leuk
Hupfean +4690
maandag 10 september 2018 om 10:57
Och gossie, zijn ze op de teentjes getrapt? Cillessen is gewoon de beste keeper ook al speelt ie niet veel. Zoet had deze ballen ook niet gehad.
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 10:58
Weet je wat triest is een keeper als cilessen opzetten en koeman zegt zelf wie niet speelt bij zijn club speelt niet dat had die van te voren tegen tete gezegd dus hij maakt zichzelf nu al belachelijk door cilessen te laten keepen die misschien 4 wedstrijden per jaar keept
Vind ik leuk
Butsbal +14876
maandag 10 september 2018 om 11:04
Punt gemaakt.
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 11:00
Al dat commentaar uit Eindhoven berust maar op 1 ding, JALOEZIE
Cillissen is en blijft de beste keeper, niet die droeftoeter uit Eindhoven.
Dat ze commentaar kunnen hebben op Blind, zou ik nog kunnen begrijpen, of op een Luc de Jong, die niet eens weet wat voetbal betekent.
[Reactie gewijzigd op maandag 10 september 2018 om 11:06]
Vind ik leuk
Butsbal +14876
maandag 10 september 2018 om 11:04
Of op jou die niet eens weet hoe je Luuk schrijft
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 11:07
Dat wil ik niet weten
Vind ik leuk
Bizzy +22494
maandag 10 september 2018 om 11:12
Enige wat Luuk de Jong begrijpt is jaarlijks feesten op de Platte Kar. Gek he ?
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 11:14
Hij moet zeker de kar trekken, dat paard.
Vind ik leuk
Bizzy +22494
maandag 10 september 2018 om 11:16
Doet hij al jaren voor PSV en wij supporters zijn daar blij mee.
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 11:19
houden zo en nooit meer voor nl elftal oproepen.
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 11:00
Kansloze missie met neusje Cillessen in het doel. Was van te voren te verwachten dit
Vind ik leuk
Butsbal +14876
maandag 10 september 2018 om 11:02
Waldorf & Statler hebben gewoon gelijk.
Vind ik leuk
Staaijman74 +1228
maandag 10 september 2018 om 11:03
Het was toch van dijk die zich af liet troeven door giroud bij die 2e goal. Raar dat niemand daar over valt
Vind ik leuk
ppdf +1222
maandag 10 september 2018 om 11:10
Ja inderdaad. Hij stapt gewoon verkeerd in. Hier kan een keeper bijna niet op anticiperen.
Vind ik leuk
TopsyKrets +1590
maandag 10 september 2018 om 11:05
Cillissen is pure middelmaat en speelt daarnaast niet of nauwelijks bij zijn club.

Welk signaal geef je dan af aan spelers die wél wekelijks spelen maar niet worden opgeroepen
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 11:11
Cillissen is de beste in Nl
welk signaal geeft de knvb aan de rest van de betaald voetbal clubs om Twente niet eens aan te pakken ?

zelfde
Vind ik leuk
TopsyKrets +1590
maandag 10 september 2018 om 20:40
Twente wilden ze aanpakken, dan alleen op hoe cynisch ook op een illegale manier, vandaar dat een onafhankelijke rechtbank het illegale besluit van de KNVB terug gedraaid heeft.

Ken AUB je feiten alvorens zoveel onzin uit te kramen.
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 21:00
Dom gelul, knvb matst twente elk jaar weer, gemeente Enschede
Vind ik leuk
TopsyKrets +1590
maandag 10 september 2018 om 21:32
Ik zou zeggen kom eens met een concreet voorbeeld van waar de KNVB Twente gematst heeft.
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 22:23
Hebben toch weer licentie of niet ?
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 11:06
Hun mogen gelijk weer stil zijn cillessen is gwn de beste van Nederland
Vind ik leuk
TopsyKrets +1590
maandag 10 september 2018 om 20:41
De 2-1 was een blunder.
Vind ik leuk
Vinnie J +2028
maandag 10 september 2018 om 11:07
Ze slaan de spijker op hun kop!
Vind ik leuk
ppdf +1222
maandag 10 september 2018 om 11:10
Een blunder. Man man. Giroud schiet hem voor van Dijk langs uit de lucht op doel. Cilissen kon die bal nooit verwachten. Reactie tijd was zo kort omdat hij die bal nooit aanzag komen.
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 11:13
Zijn de mensen uit Eindhoven maar, die zien niet zo vaak leuk voetballen , en begrijpen het nog niet zo goed.
Vind ik leuk
patjeado +252
maandag 10 september 2018 om 11:11
nee Zoet in het goal daar schieten we iets mee op, ouwe zure psv mannen
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 11:12
Fout van Jasper? Hoe dan?
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 11:16
Frankrijk speelde eens niet vol op de gas.
Anders had Cillessen meer werk te verrichten
Vind ik leuk
Ossenaar +30
maandag 10 september 2018 om 11:18
Dat de broertjes van de Kerkhof door een PSV bril kijken is niets nieuws. Net zoals Sjaak Swart door een Ajax -en Willem van Hanegem door een Feyenoord bril kijken.
Ik vind het niet zo heel vreemd dat Cillessen boven Zoet gekozen wordt. Het klopt dat Zoet wekelijks keept, maar Cillessen traint dagelijks met de beste spelers ter wereld en pakt af en toe ook zijn wedstrijdjes mee. Dit is een keuze die Koeman gemaakt heeft en deze keuze heeft hij nu ook al meerdere malen toegelicht.
Dat van de Kerkhof niet enthousiast was over de rechterkant (Tete/Promes) is begrijpelijk, maar om nou te zeggen dat Janmaat/Vormer beter zou passen is natuurlijk wel een beetje lachwekkend.
Vind ik leuk
Phiron +273
maandag 10 september 2018 om 11:18
Weinig kennis van zaken... Het is toch gewoon een grote fout van Virgil van Dijk die Giroud zo makkelijk voor hem laat komen. Dat Cillessen die bal niet goed kan pareren is jammer maar echt geen persoonlijke fout.
Vind ik leuk
ppdf +1222
maandag 10 september 2018 om 11:18
Zou leuk zijn als mensen hier eens voetbal inhoudelijk reageren en niet met club emoties. Elke discussie op VP komt uit op een ajax feyenoord vitesse nec twente discussie. Soms even de club bril afzetten.
Vind ik leuk
San Marco +438
maandag 10 september 2018 om 11:21
Geef die 2 muppets een spuitje, komt toch weinig zinnigs meer uit
Vind ik leuk
AFCA-1324 +525
maandag 10 september 2018 om 11:25
Wauw dit is wel heel triest iemand zo beneden te halen vooral over cillessen zijn ze zo wanhopig dat ze zoet in het doel willen zoet is een goeie keeper maar cillessen is toch iets beter
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 11:36
Iets beter???? Ga je mond spoelen hoor.....;-)
[Reactie gewijzigd op maandag 10 september 2018 om 11:37]
Vind ik leuk
AFCA-1324 +525
maandag 10 september 2018 om 12:09
Jah oké behoorlijk beter maar wil zoet ook niks tekort doen want vind dat ook een goeie keeper
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 11:29
Och de Kerkhof twins, ik was ze eerlijk gezegd alweer vergeten. Nu baal ik als een stekker dat jullie ze er weer bij halen, zo jammer weet dit.
Vind ik leuk
Itallo +15
maandag 10 september 2018 om 11:30
Mijne heren, Het is heel makkelijk om de eerste keeper te betrekken bij deze fout. De topper van Dijk gaat vreselijk in de fout. Oh ja deze speelt iedere week! Hij loopt met zijn gezicht naar de eigengoal dit is echt een beginners fout om zo te verdedigen, helaas hoor je dat van niemand. Het zijn dus alleen schreeuwers welke elkaar na praten. Hierdoor rekent de keeper er niet goed op (had adequater moeten reageren) waarschijnlijk omdat hij tijden de Barcelona training dit niet ziet. Oh ja de training van Barcelona is dagelijks en van een hoger niveau dan de wedstrijden in de ere divisie m.u.v. Ajax en PSV, misschien?
Vind ik leuk
yabba1000 +1261
maandag 10 september 2018 om 11:32
wat een onzin
Vind ik leuk
Nummertien +4837
maandag 10 september 2018 om 11:33
Hahahaha!
Alleen maar zeggen ze dat omdat ze Zoet willen zien lol! Cillessen had goede reddingen, zette zijn verdedigers goed neer was aanwezig, hoe hij heel snel naar de bal ging toen Mbappe vrij voor de goal kwam was weer heel goed! Bij veel andere keepers was het zeker een pingel geworden die geweldige goal op zijn conto zetten? Zoooo dan zijn intenties wel duidelijk ze willen hun Zoetje op goal die bij Oranje altijd onzeker is, altijd foutjes, er zijn levels in dit spel en Zoet is echt wat levels minder, Cillessen heeft helemaal geen last van wedstrijdritme hij staat er altijd bij Barca als hij moet keepen, bij Oranje ook weer goed die goals kon hij niks aan doen.

Blind schopt een bal verkeerd in het begin en meteen word dat hem heel de wedstrijd negedragen, 2de helft speelde hij echt goed!
[Reactie gewijzigd op maandag 10 september 2018 om 11:47]
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 11:34
Waarom denken mensen nou dat Nederland nog wat voorstelt in het internationale voetbal. Alsof ze hadden kunnen winnen van Frankrijk? Frankrijk zag het als een oefenpotje, want als Frankrijk op 100 procent had gespeeld dan was Nederland helemaal kapot gespeeld. Dus gewoon mond houden en de Fransen bedanken dat ze Nederland niet hebben vernederd.
Vind ik leuk
Aspers +561
maandag 10 september 2018 om 11:37
Zoet is helemaal niks beter dan Cillissen. Als hij zoveel beter was, had hij wel ergens bij een topploeg gezeten.
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 11:46
Hahahahahahahaha.....wat een flauwekul allemaal zeg !!!
En zeker van die 2 figuren.

Alsof je ritme nodig hebt om dat schot van Giroud te kunnen keren...
Cillesen krijgt misschien wel 100 van die ballen op doel bij Barcelona elke week.

Je kan ook gewoon zeggen dat hij hem goed in schoot hoor.
Komt voor zijn tegenstander en schiet hem vanuit de draai loeihard diagonaal op doel.

Onhoudbaar ?
Dat durf ik ook niet te zeggen.

Maar ze doen net of de reserve keepers deze bal op zeker hadden gestopt.
Totale onzin natuurlijk...
[Reactie gewijzigd op maandag 10 september 2018 om 11:47]
Vind ik leuk
Mari +10851
maandag 10 september 2018 om 11:49
Kijk Blind eens lachen.
Hij denkt: ik krijg jouw shirtje.
Vind ik leuk
B.O.B. +393
maandag 10 september 2018 om 11:49
De kerkhofjes hebben ons het wereldkampioenschap gekost....Stelletje zuurpruimen. Cillessen heeft prima gekeept de afgelopen 2 wedstrijden.
Dat doelpunt van Giroud hadden niet veel keepers gehad, het was geen binnenkantje voet wat Giroud deed maar vol op de wreef #hardschot#volley#ineensuitdelucht...stelletje knuppels die kerkhofjes
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 11:54
Triest om dat den blunder van Cilessen te noemen. Giroud komt uit de rug van Van Dijk. Die mag zichzelf dat aanrekenen en volgens mij deed hij dat ook. Dat Cilessen er nog aanzat met een reflex was al aardig. Daarbij is Zoet echt geen betere keeper.
[Reactie gewijzigd op maandag 10 september 2018 om 12:16]
Vind ik leuk
pico323 +7063
maandag 10 september 2018 om 11:57
die twee zijn echt rijp voor een PG afdeling.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1375
maandag 10 september 2018 om 11:59
hahah hoe is dit een blunder van cillessen, zo'n harde bbal is bijna niet te stoppen, en hij heeft zelf al een keer zo'n wereld redding gemaakt van dichtbij. reflexes voor het leven die jasper, helaas mocht het gister even niet baten.
Vind ik leuk
soccer02 +623
maandag 10 september 2018 om 12:09
Volgens mij stompt jasper die bal zelf in de goal. Dus dit is wel degelijk een fout vd keeper en je zegt het zelf al. Hij heeft wel eens wereld reddingen gemaakt, maar dat was nog toen hij wekelijks keepte. Wedstrijd ritme wordt bij de keeper onderschat. En waarom worden Stekelenburg en Vorm eigenlijk niet geselecteerd. Want ze zijn beiden beter dan jasper en zoet.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1375
maandag 10 september 2018 om 12:15
meer wedstrijd ritme zou goed zijn maar jasper traint gelukkig elke dag bij barcelona dus kwaliteit genoeg
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 12:02
In herhaling lijkt het een houdbare bal, maar in het echt heeft Cillissen de bal bijna niet kunnen zien.
Vind ik leuk
Ajax 410 +95
maandag 10 september 2018 om 12:11
De eerste helft was slecht 2de helft redelijk.we spelen tegen de wereldkampioen kijk naar vorig jaar ik zie vooruitgang. alleen de ligt en frenkie de jong waren in mijn ogen de 2 die een constant niveau Hale en niet alleen omdat het ajaxcied en zijn.
Vind ik leuk
Obadoe +6
maandag 10 september 2018 om 12:23
Blind maakt op dit moment echt veel foutjes waardoor er altijd een doelpunt tegen krijgt na die fout kon hij gewoon door denken maar daar was die te traag voor dus dan schuif je de fout maar naar promes slim van koeman boos zijn over spit door dekken maar je mond. Houden over de foutjes van blind 0f ben je blind koeman
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 12:25
Een ding kan blind wel heel goed wegwerp gebaren maken als een ander een foutje maakt.
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 12:27
er word alleen maar Afgezet Tegen Cillissen om dat hij niet van PSV is .
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 12:30
Die twee idiote willen alleen dat Zoet op doel staat.
En die is 3 klasse slechter dan Cilliessen.
Stelletje rand debielen
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 12:34
Een houdbare bal, net zoals je de goal van Babel.

Een enorme blunder, nee zeker niet.
Is Zoet beter dan Cillessen, nee denk ik niet. Is Cillessen beter dan Zoet, nee dat denk ik ook niet. Beiden keepers die in Europa middelmaat zijn en weinig voor elkaar onder doen.

In principe zou je voor Zoet kiezen omdat hij alles speelt. Echter is het niveau waar Cillessen op keept erg hoog, zowel op de training als de wedstrijden die hij sporadisch keept.
Vind ik leuk
michelhx +4044
maandag 10 september 2018 om 12:35
Ja, Cillessen had die bal moeten hebben en ja, van Dijk had wellicht meer kunnen doen om het Giroud lastig te maken, maar dat die voorzet sowieso zo makkelijk gegeven mag worden is eigenlijk de grootste fout. De back staat er 10 meter vanaf en doet totaal geen moeite om die voorzet te blokken.
Vind ik leuk
orion73 +1527
maandag 10 september 2018 om 12:39
Feyenoord heeft Willem, Ajax heeft Sjaak en PSV heeft Bassie&Adriaan.
Vind ik leuk
El Cazador +8125
maandag 10 september 2018 om 12:42
Waldorf en Statler (Kerkhofjes) zijn ver over hun houdbaarheidsdatum heen, kan je als welwillende voetbalfan niet meer serieus nemen.
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 13:10
En die Sjakie incontinent zeker niet, daar komt alleen maar dunne stront uit
Vind ik leuk
JanTa48 +6797
maandag 10 september 2018 om 12:47
"GILLER VAN DE DAG"

Moeten we de Analytische vermogen van de Kerkhofjes ineens serieus gaan nemen, dit was een regelrechte propaganda om Zoet op te stellen. De fouten lagen bij Tete die zijn man liet lopen en v. Dijk die verkeerd opgesteld stond.
Vind ik leuk
R94 +2005
maandag 10 september 2018 om 12:49
Als Zoet zo'n bal had doorgelaten had je al die hypocriete Ajaciedjes hier eens moeten horen. Het was niet overtuigend gekeept klaar, ben ook eens zo mans om dat toe te geven in plaats van alleen maar afgeven als Zoet er in staat en alles van Cillessen goed praten.
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 13:24
Heb jij zelf wel eens als keeper in de goal gestaan.
Als ik vooraf tegen je zeg in welke hoek ik hem ga schieten en vervolgens doe ik dat loeihard...dan nog pak je hem misschien niet.

Ik zeg niet dat hij absoluut onhoudbaar was, maar dit was wel allesbehalve een bal die je even stopt hoor.

En eigenlijk gaat het daar niet om.
Het is de opmerking die de Kerkhofjes maken...die slaat gewoon nergens op.
Want zij beweren hiermee dat bijvoorbeeld een Zoet die bal makkelijk gepakt had.
Complete onzin natuurlijk.
Vind ik leuk
Siemjo +294
maandag 10 september 2018 om 12:51
Kinnesinne van Kerkhof tweeling omdat Zoet niet op doel stond. Het is met de PSV-ers elke keer het zelfde verhaal. Zoet heeft ook al diverse blunders begaan maar daar hoor je ze niet over. We zullen ze maar niet serieus nemen.
Vind ik leuk
mr1963 +9
maandag 10 september 2018 om 12:58
Geef die mannen AUB een Spuitje
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 13:09
Blind hoort op de RB positie, Rechts Bank
Vind ik leuk
Paul1982 +11953
maandag 10 september 2018 om 13:09
Gelukkig is dit geen gekleurde mening...
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 13:15
kerkhof, kerkhof, kerkhof, schup ze in mekaar, kerkhof, kerkhof, schup ze in mekaar.
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 13:21
Haha,wie neemt hun nog serieus? Dus Jasper mag geen fouten maken en moet gewisseld worden? Vervolgens is Koeman de boeman? Sinds wanneer brengen ze journalisten naar die 2 lachwekkende mensen, en ga ik dit ook nog lezen!


Frenkie speelde zeer zeker goed.dat word de nieuwe ienesta! Mark My Words
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 13:27
Dit zijn gewoon 2 onrust stokers wanneer krijgt iemand nou eens het besef niet onrust te gaan stoken maar eens positief te zijn dan krijg je rust en gaan deze jongens vanzelf beter spelen . Koeman weet zelf wel wie hij moet opstellen en wie niet.
Vind ik leuk
berwi +473
maandag 10 september 2018 om 13:27
ze zijn zo gek als een deur
Vind ik leuk
linkspoot +697
maandag 10 september 2018 om 13:31
Nou, ik vond wel dat Cilessen die bal van Giroud had tegen kunnen houden. Het was niet zo dat de bal in de verre hoek ging.

Ik heb Promes niet echt gezien, maar ik vond Tete juist wel goed spelen, dus ik snap niet waar die clowns die onzin vandaan halen. Het was juist op aangeven van Tete dat Babel voor de eer scoorde.

Maar ja...
[Reactie gewijzigd op maandag 10 september 2018 om 13:32]
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 13:38
die laatste twee woorden waren het meest zinvol, thanks.
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 14:05
Wat een gezeur van die twee lekker bij PSV blijven kijken naar Zoet prima kerper voor PSV maar geen eerste keeper voor het Nederlands elftal. Ben blij dat we een trainer hebben die er wel verstand van heeft.
Vind ik leuk
yuuup +9988
maandag 10 september 2018 om 14:49
Haha je weet na het lezen van de titel meteen dat dit van Jut en Jul komt. Die grijpen alles aan om Zoet de basis in te zwammen.
De blunder ligt natuurlijk overduidelijk bij Van Dijk. Die zogenaamde topverdediger liet zich als een kleine jongen aftroeven. Dat Cillessen op een van zo dichtbij en vooral zo hard ingeschoten bal niet meer adequaat kon reageren is niet zo verwonderlijk.
Maarja ik kan er objectief naar kijken. Wel sneu dat twee mannen van die leeftijd nog steeds zo doorzichtig subjectief zijn.
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 14:51
Hahaha de sjaak swartjes van psv.. die 2 zijn ook behoorlijk seniel..
Vind ik leuk
unieko +4
maandag 10 september 2018 om 15:18
waar komt deze voetbalwijsheid vandaan welke voetballeek spuit deze onzin?
Vind ik leuk
hantayo +1177
maandag 10 september 2018 om 15:23
Nederland zal toch beter zijn met Janmaat, Aké, Bergwijn/Kluivert en vd Beek. Dus zonder Blind, Tete, Promes en ???????? Dat zijn wel 2 verdedigers die beter zijn , dat scheelt gewoon veel. En Promes net als Strootman telkens maar weer tegenvallend, dat ziet iedereen. Wijnaldum blijft een twijfelgeval. Koeman blijkt maar weer de zoveelste coach te zijn die zich Blind-staart op oude bekende namen (en vervolgens zijn spelers heel hard afvalt, zoals ie altijd doet - naar trekje maar hij stelt ze wel zelf op!).
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 15:58
Nederland heeft het een groot deel van de wedstrijd verdienstelijk gedaan tegen de Fransen. Het waren helaas de fouten van Promes en Cillessen die Oranje de das om deden draaien. Tegen de wereldkampioen wordt dat natuurlijk genadeloos afgestraft.
Maar toch zie ik zeker progressie sinds de laatste keer dat Oranje in het Stade de France speelde (4-0). Toch moet Koeman de kinderziektes uit het elftal zien te krijgen. Want anders zul je nooit een goed resultaat boeken tegen de grote jongens.
Blind, Tete en Wynaldum zijn in Oranje gewoon ondermaats. Ze dragen niet bij aan een stabiel elftal en brengen ook niet dat extra's met hun mee. Ik zou kiezer voor deze 11 namen;

Cillessen
Janmaat - de Ligt - van Dijk - de Vrij - Ake
van de Beek - F. de Jong - Pröpper
Depay - Promes
Vind ik leuk
DeNeutrale +133
maandag 10 september 2018 om 16:00
Cilissen duwde de bal in het doel i.p.v. uit het doel. De bal kwam vrijwel recht op hem af.
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 17:27
Jut en Jul in de Specsavers reklame!
Vind ik leuk
Veteraan +25
maandag 10 september 2018 om 17:53
Kraam geen onzin uit was een verdedigings fout van van dijk Jasper was kansloos zag de bal heel laat aan komen kun je hem niet aan rekenen
Vind ik leuk
hoebie60 +180
maandag 10 september 2018 om 17:57
Die hebben samen aan de drank gezeten bij willie thuis,
Vind ik leuk
WilcoS64 +2315
maandag 10 september 2018 om 18:14
Afvoeren die 2 dwazen!
Vind ik leuk
Krav +197
maandag 10 september 2018 om 18:27
Niet helemaal eens. Cilessen had een aantal goeie reddingen.

Tete speelde donderdag nog goed. En nu had hij het moeilijk.

Promes speelt al jaren waardeloos
Vind ik leuk
hefbrug38 +522
maandag 10 september 2018 om 19:17
En verder moeten die tweeling hun kop houden
Of zeg gewoon dat je voor PSVer Zoet bent
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 19:33
Belachelijk verhaal. Tuurlijk zijn ze voor Zoet, maar die pannenkoek had die pegel van Giroud niet eens geraakt, alleen gehoord misschien...
Vind ik leuk
maandag 10 september 2018 om 19:35
De schuld van Koeman? Frankrijk is gewoon 10 maten te groot!
Vind ik leuk
Linders +19
maandag 10 september 2018 om 19:37
Die bal was echt hard en niet te stoppen ,hij voetbalt met de beste voetballers van de wereld .Hij is gewoon nr 1 Zoet is echt niet beter PUNT
Vind ik leuk
Starkoo +616
maandag 10 september 2018 om 23:21
Goh heb je die 2 opa's ook weer, er komt zelden wat zinnigs uit hun monden!

Wel grappig dat veel mensen Blind de grond in trappen, eerst helft was hij niet heel goed, de goal was niet zijn fout maar Promes die de fout in ging. Tweede helft was Blind in en Nederland wel stukken beter, Blind is gewoon geen back maar CV/CVM.

Tweede helft met de wissels waren we meteen veel minder, maar ja Vormer en Janmaat word je niet vrolijk van beiden hebben het niveau van de Nederlandse middenmoot!

Goal 2 was gewoon een fout van van Dijk, Jasper kon er niet heel veel aan doen! Ha denken die 2 nou echt dat Zoet die bal wel had gehad lol nee, Jasper is gewoon 2 Klaasses beter dan Zoet, er zijn gewoon beter Nederlandse keepers dan Zoet.

Maar goed de KNVB had onze Marokkanen Hakim Ziyech, Mazraoui gewoon tijdig moeten selecteren voor het Nederlands elftal en ze hadden nooit voor Marokko gekozen!

Tevens word het tijd dat Nederland het gaat verbieden dat Nederlanders die geboren zijn in Nederland een tweede paspoort mogen hebben.

Is toch te gek voor woorden dat Hakim geboren is in Dronten en nu voor Marokko mag spelen zelfde geld voor Mazraoui.

Ik snap ze overigens wel de Marokkaanse bond is gewoon veel slimmer dan de KNVB en ze worden daar als helden ontvangen.

KNVB bedankt!
Vind ik leuk
Sazzz +11044
woensdag 12 september 2018 om 08:56
Weer dat gezeur... aangezien Koeman niet direct een Ajacied kunnen we daar niet over zeuren. Maar ook hij ziet meer in Cillessen dan in Zoet. Accepteer dat gewoon
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws