Roda JC zet bankzitter uit selectie: 'Keert pas terug als hij weer 100% geeft'

    Roda JC zet bankzitter uit selectie: 'Keert pas terug als hij weer 100% geeft'

    donderdag 13 september 2018 om 16:32

    Celestin Djim is even niet meer welkom bij de hoofdmacht van Roda JC. Robert Molenaar, trainer van de Kerkraadse club, heeft hem teruggezet naar de beloften.

    Dat meldt 1Limburg. Djim is volgens Molenaar niet voldoende gemotiveerd en wordt daarom disciplinair gestraft. Het is onduidelijk wat er precies is voorgevallen. "Hij keert pas terug in de selectie als de staf ervan overtuigd is dat hij zich weer 100 procent inzet", laat een woordvoerder van de club weten aan het lokale medium.

    Djim kampte de laatste maanden met een zware knieblessure, waardoor hij vrijwel het volledige seizoen miste. Ondanks een uitgeklede selectie, de degradatie van Roda JC naar de Keuken Kampioen Divisie en het feit dat hij weer fit is, heeft Djim geen basisplaats. Molenaar gaf de aanvaller pas 21 speelminuten. Roda verlengde het contract van Djim deze zomer nog met een seizoen.

    Plaats een reactie

    donderdag 13 september 2018 om 16:34
    Das pech plaats bij het eerste weg. Hoppa weer de eerste comment. Derde keer al vandaag.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +3685
    donderdag 13 september 2018 om 16:35
    Leuke comment.

    Keep going!
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 16:45
    en zonder je reactie te wijzigen
    jij moet haast wel VP-er van de maand worden nu
    Vind ik leuk
    Utca030 +12190
    donderdag 13 september 2018 om 16:51
    Denk van het jaar.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 16:53
    Dat zou wel mooi zijn. Nee deze was gewoon normaal gerelateerd aan het topic.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 16:55
    ja daar kunnen anderen een voorbeeld aan nemen
    die zetten eerst een punt neer of een letter , en gaan daarna pas een reactie verzinnen
    Vind ik leuk
    HaagseHaas +1490
    donderdag 13 september 2018 om 16:35
    @Redactie kunnen jullie wat aan die http 500 error doen, ik bedoel jullie hebben nu zoveel Frenkie de Jong artikelen gepost er zou toch nu wel een fatsoenlijke webmaster/server van af kunnen is het niet?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 16:41]
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 16:40
    Echt he. Wat een kut site dit.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 16:44
    word er gestoord van
    heb je net een reactie getypt , krijg je die error
    ken je weer overnieuw beginnen
    dit vind mijn secretaresse echt niet leuk
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5529
    donderdag 13 september 2018 om 16:51
    Dacht dat ik de enige was
    Vind ik leuk
    HanV +3993
    donderdag 13 september 2018 om 17:16
    Misschien kunnen we beter ook aangeven wat we doen of wat we daarna zien. Soms krijg je als je op "Reageer op deze reactie" drukt dat je een leeg scherm krijgt en dat de reactie dan niet bij de reacties staat.
    Maar als je het even later opnieuw probeert dan werkt het wel. Misschien dat het vooral optreedt als je lang over het intikken van de reactie doet?
    En wat we gebruiken (Windows10, pc, Firefox).
    [Reactie gewijzigd op donderdag 13 september 2018 om 17:19]
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +3685
    donderdag 13 september 2018 om 16:37
    Ik denk dat ook hij op de parkeerplaats in zijn auto gaat zitten.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5529
    donderdag 13 september 2018 om 16:52
    Jammer, voor zijn blessure(heel lang terug) deed hij t anders nog wel leuk. We hebben al genoeg gedoe omtrent Roda, laat het aub uit de spelersgroep
    Vind ik leuk
    Couto76 +521
    donderdag 13 september 2018 om 16:54
    Tja we hebben ja ook zo'n grote selectie he ....
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5529
    donderdag 13 september 2018 om 17:02
    Plekken zijn inderdaad krap, als je dan gaat lopen kutten is helemaal niet slim lijkt me.
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 17:17
    Hij wilde zeker niemand voor zijn bek slaan en is daarom door Molenaar naar het tweede gezet ;-)
    Vind ik leuk
    Junk +0
    donderdag 13 september 2018 om 18:15
    Zeg er dan bij wat de reden is.
    Afgelopen zaterdag hadden wíj hem nodig , maar niet gezien.
    Wel remans die een dot van een kans kreeg, maar helaas.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +624
    donderdag 13 september 2018 om 18:24
    De koempel mentaliteit laat te wensen over zie ik
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 19:11
    heeft Molenaar hem eerst bij de strot gegrepen?
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 20:57
    Adieuh wah
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 21:38
    Molenaar moet zelf straf krijgen en niet de bankzitter molenaar besef niet dat hij roda heeft laten degraderen en in de keukendivisie op rij verliest beter een andere trainer dan ziet je dat de spelers veel beter zullen voetballen ..
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 08:46
    Wat jij waarschijnlijk niet hebt gezien zijn de resultaten van de tweede seizoenshelft. Je kan niet op maar een speler alle hoop vestigen dat werkt niet. Een goede speler in een slevht team past zich aan aan de rest. Als je twee uitschieters hebt die beter presteren dan de rest en een team op sleeptouw kunnen nemen (Avdijaj) dan ga je ook beter presteren. Vooral omdat Roda juist in een neerwaartse spiraal zit qua financiën vind ik niet dat je Molenaar hierop mag afrekenen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Roda JC zet bankzitter uit selectie: 'Keert pas terug als hij weer 100% geeft'