'FC Barcelona krijgt voorrang op imponerende international van Atlético Madrid'

    'FC Barcelona krijgt voorrang op imponerende international van Atlético Madrid'

    donderdag 13 september 2018 om 17:40

    Van een definitieve transfer is geen sprake, maar FC Barcelona hééft de mogelijkheid om Saúl Ñiguez over te nemen van Atlético Madrid. Dat meldt El Mundo Deportivo donderdag.

    Saúl (23) is al jaren een vaste waarde in Madrid en staat al op het lijstje van Barcelona sinds de overstap van David Villa naar Atlético in 2013. Als onderdeel van die transfer bedong de Catalaanse grootmacht de eerste optie op Saúl. Die afspraak is volgens El Mundo Deportivo nog steeds geldig zolang hij speler van Atlético is.

    Barcelona wordt als eerste op de hoogte gesteld als Atlético een bod ontvangt op Saúl. Kiest Barça ervoor om de geboden transfersom te evenaren, dan zijn de Madrilenen verplicht om voorrang te verlenen aan de Catalanen.

    De kwaliteiten Saúl worden nog altijd 'erg gewaardeerd' in Camp Nou, schrijft MD. De twaalfvoudig international van Spanje wordt scherp in de gaten gehouden door Barça-scouts, al liggen meer clubs op de loer. Real Madrid, Manchester United, Manchester City en Paris Saint-Germain hebben ook interesse.

    Plaats een reactie

    donderdag 13 september 2018 om 17:43
    Wat heb je toch een hoop domme mensen zeg.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3644
    donderdag 13 september 2018 om 17:48
    En dan reageren ze hier ook nog.. ;)
    Vind ik leuk
    Echt? +1781
    donderdag 13 september 2018 om 17:50
    En het zijn bijna altijd amsterdammers
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3644
    donderdag 13 september 2018 om 17:56
    Jij bent helemaal geen Amsterdammer!
    Vind ik leuk
    Echt? +1781
    donderdag 13 september 2018 om 17:57
    Dank je👍
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 17:58
    He schatje, jij bent Echt? gek.
    Ik zet je graag in mijn laarsjes.
    Vind ik leuk
    Echt? +1781
    donderdag 13 september 2018 om 17:59
    Zit je graag in mij aarsje?!? Moeilijk te verstaan dat turks
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 18:04
    Echt wel. Krijg je een Duitse helm met een gat in zijn kop erin.
    Vind ik leuk
    Echt? +1781
    donderdag 13 september 2018 om 18:13
    Mooi inhoudelijk verhaal. Wist jij trouwens dat Daley Blind er helemaal niks van kan? Zelfs bij Besiktas willen ze hem niet (schijnt)
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 18:18
    Wist jij dat Daley een prof is? Die voor ons aller Ajax uitkomt en voorheen voor Groningen en Man United. Ow hij speelt ook voor ons aller Oranje. Schijnt dat hij meer kan dan jij 😂😂😂
    Vind ik leuk
    Echt? +1781
    donderdag 13 september 2018 om 18:21
    Dat weet hij aardig te verbergen dan.....Bij Manchester zat hij meestal op de bank, dat kan ik ook. En bij Oranje laat hij meestal zijn tegenstander lopen, dat kan ik ook. En bij Ajax , tja daar wil ik helemaal niet zijn😫
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 18:24
    Wat is jou excuus dat je het goed verborgen kan houden? Ow ja jij bent geen prof 😂😂
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3644
    donderdag 13 september 2018 om 18:28
    Over inhoudelijk gesproken.. 141 wedstrijden voor United gespeeld. Dat jij nu net oud genoeg bent om 1 seizoenen voetbal gevolgd te hebben is wel duidelijk.
    Vind ik leuk
    GOAL! +384
    donderdag 13 september 2018 om 18:44
    Al had hij er 1000 gespeeld. Blind is gewoon een zeer matige voetballer. Niks mis mee trouwens, die zijn er wel meer.
    Vind ik leuk
    power +5165
    donderdag 13 september 2018 om 19:35
    Van Blind kan je niet veel verwachten.,,,omdat hij is toch Blind.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3644
    donderdag 13 september 2018 om 21:06
    Mag je vinden, maar hij zat dus overduidelijk niet meestal op de bank.
    Vind ik leuk
    Echt? +1781
    donderdag 13 september 2018 om 19:19
    Ja, bijna goed ingeschat😂
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3644
    donderdag 13 september 2018 om 21:11
    Geen inschatting voor nkdig. Later als je groter bent leren ze vast ook jou om te rekenen.
    Vind ik leuk
    Echt? +1781
    donderdag 13 september 2018 om 21:25
    Ach (k) neusje toch, internet heldje......stoer man!
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3644
    donderdag 13 september 2018 om 18:12
    Stop eens met je eigen hypothese onderuit te halen dan!
    Vind ik leuk
    JustH +14912
    donderdag 13 september 2018 om 19:09
    Schrijven ze Amsterdammers, niet met een hoofdletter.
    Dan ben je echt dom.
    Vind ik leuk
    Twente +101
    donderdag 13 september 2018 om 17:45
    Het is een goede speler. Ik denk alleen niet dat hij past in het systeem van Barca.
    Vind ik leuk
    RR12 +422
    donderdag 13 september 2018 om 17:58
    En Frenkie nou?
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 18:09
    Kringloop Frenkie
    Vind ik leuk
    Bizzy +20042
    donderdag 13 september 2018 om 19:58
    Barca B elftal
    Vind ik leuk
    Laliga +1961
    donderdag 13 september 2018 om 18:18
    Gelijk halen deze speler. Barca is begonnen aan het bouwen aan een nieuw elftal met arthur dembele lenglet malcom etc. Met f de jong de ligt en deze saul erbij beschikken ze over bizar veel talent , hoop dat het zich allemaal blijft ontwikkelen dan natuurlijk
    Vind ik leuk
    donderdag 13 september 2018 om 18:55
    Maar goed dit topic gaat over Saul, en die blijft mooi bij Aleti. Hands off Barcalona!!
    Vind ik leuk
    Bizzy +20042
    donderdag 13 september 2018 om 19:57
    Als Barca deze Saul gaat halen is Frenkie geen optie meer. Deze speler is minstens 3x beter.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25336
    donderdag 13 september 2018 om 20:03
    Saul is momenteel beter dan Frenkie. Atleti zal hem niet snel aan Barca verkopen. Indien Frenkie naar Barca gaat, komt Saul niet.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20042
    donderdag 13 september 2018 om 22:01
    Barca is geen club die met minder genowgen neemt. Verwacht dat Eriksen dan eerder komt. Frenkie wordt back up en mag zijn wedstr bij Barca B afwerken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 07:37
    Ja zal Barca vast doen voor 50 miljoen
    Vind ik leuk
    Bizzy +20042