'FC Barcelona krijgt voorrang op imponerende international van Atlético Madrid'

'FC Barcelona krijgt voorrang op imponerende international van Atlético Madrid'

Gepubliceerd: donderdag 13 september 2018 om 17:40do 13-09-2018 om 17:40

Van een definitieve transfer is geen sprake, maar FC Barcelona hééft de mogelijkheid om Saúl Ñiguez over te nemen van Atlético Madrid. Dat meldt El Mundo Deportivo donderdag.

Saúl (23) is al jaren een vaste waarde in Madrid en staat al op het lijstje van Barcelona sinds de overstap van David Villa naar Atlético in 2013. Als onderdeel van die transfer bedong de Catalaanse grootmacht de eerste optie op Saúl. Die afspraak is volgens El Mundo Deportivo nog steeds geldig zolang hij speler van Atlético is.

Barcelona wordt als eerste op de hoogte gesteld als Atlético een bod ontvangt op Saúl. Kiest Barça ervoor om de geboden transfersom te evenaren, dan zijn de Madrilenen verplicht om voorrang te verlenen aan de Catalanen.

De kwaliteiten Saúl worden nog altijd 'erg gewaardeerd' in Camp Nou, schrijft MD. De twaalfvoudig international van Spanje wordt scherp in de gaten gehouden door Barça-scouts, al liggen meer clubs op de loer. Real Madrid, Manchester United, Manchester City en Paris Saint-Germain hebben ook interesse.

Plaats een reactie

Voetbal34 +410
donderdag 13 september 2018 om 17:45
Het is een goede speler. Ik denk alleen niet dat hij past in het systeem van Barca.
Vind ik leuk
RR12 +802
donderdag 13 september 2018 om 17:58
En Frenkie nou?
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 18:09
Kringloop Frenkie
Vind ik leuk
Bizzy +22753
donderdag 13 september 2018 om 19:58
Barca B elftal
Vind ik leuk
Laliga +2799
donderdag 13 september 2018 om 18:18
Gelijk halen deze speler. Barca is begonnen aan het bouwen aan een nieuw elftal met arthur dembele lenglet malcom etc. Met f de jong de ligt en deze saul erbij beschikken ze over bizar veel talent , hoop dat het zich allemaal blijft ontwikkelen dan natuurlijk
Vind ik leuk
donderdag 13 september 2018 om 18:55
Maar goed dit topic gaat over Saul, en die blijft mooi bij Aleti. Hands off Barcalona!!
Vind ik leuk
Bizzy +22753
donderdag 13 september 2018 om 19:57
Als Barca deze Saul gaat halen is Frenkie geen optie meer. Deze speler is minstens 3x beter.
Vind ik leuk
Come on Utreg +30134
donderdag 13 september 2018 om 20:03
Saul is momenteel beter dan Frenkie. Atleti zal hem niet snel aan Barca verkopen. Indien Frenkie naar Barca gaat, komt Saul niet.
Vind ik leuk
Bizzy +22753
donderdag 13 september 2018 om 22:01
Barca is geen club die met minder genowgen neemt. Verwacht dat Eriksen dan eerder komt. Frenkie wordt back up en mag zijn wedstr bij Barca B afwerken.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1221
vrijdag 14 september 2018 om 07:37
Ja zal Barca vast doen voor 50 miljoen
Vind ik leuk
Bizzy +22753