'City-aanvaller in gesprek over nieuw contract: wil 300.000 per week verdienen'

'City-aanvaller in gesprek over nieuw contract: wil 300.000 per week verdienen'

Gepubliceerd: vrijdag 14 september 2018 om 09:21vr 14-09-2018 om 09:21

Raheem Sterling zal in de komende dagen de gesprekken met Manchester City over een contractverlenging hervatten. Volgens The Times verwacht de Engels international een flinke salarisverhoging.

Kevin De Bruyne, David Silva, Fernandinho, Gabriel Jesus en Ederson zetten eerder al hun handtekening onder een nieuw contract. Sterling moet de volgende worden, maar de aanvaller verwacht er financieel wel flink op vooruit te gaan. Het huidige salaris van Sterling ligt op 175.000 pond per week (omgerekend 196.000 euro), volgens The Times wil de City-aanvaller nu een salaris van 275.000 pond (omgerekend 308.000 euro).

De salarisverhoging van ruim een ton lijkt flink, maar met ruim drie ton blijft het salaris van Sterling nog wel flink onder het inkomen van grootverdieners als De Bruyne, die vier ton per week op zijn bankrekening krijgt bijgeschreven.

Beide partijen hebben de intentie om langer met elkaar door te gaan en gaan dus binnenkort met elkaar in gesprek over een nieuwe verbintenis. Het huidige contract van Sterling loopt tot de zomer van 2020.

Plaats een reactie

G.Kopf +4975
vrijdag 14 september 2018 om 09:25
Miljoentje per jaar erbij. Achja ik probeer niet verbaast te zijn
Vind ik leuk
2cents +61664
vrijdag 14 september 2018 om 09:33
Ruim 5 miljoen Pond per jaar erbij, staat er volgens mij.
Vind ik leuk
dhrwobo +43664
vrijdag 14 september 2018 om 10:13
Goed lezen is een kunst ;-)
Vind ik leuk
The Iceman +16248
vrijdag 14 september 2018 om 09:34
Een ton per week extra, niet per maand.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 09:34]
Vind ik leuk
Robby G +1434
vrijdag 14 september 2018 om 09:37
Die gasten verdienen meer met schijten dan ik met een week werken....
Vind ik leuk
G.Kopf +4975
vrijdag 14 september 2018 om 09:47
Oja dat is wat logischer, 5 miljoen ipv 1.
Ik kan nieteens lezen
Vind ik leuk
The Genius +3793
vrijdag 14 september 2018 om 09:56
dan heb je een goede baan vriend! In de tijd van Micheal Jordan is er wel eens een artikel geweest dat hij beter de 100 dollar die hij had laten vallen kon laten liggen dan kon oppakken, want oppakken was duurder dan de 100 dollar zelf.... gekkenhuis man
Vind ik leuk
Mr. O +1584
vrijdag 14 september 2018 om 11:25
Hahaha, dat is echt sick!!!
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 13:12
Net als bij Zuckerberg, elke keer als hij knipoogt krijgt hij meer dan mijn maandsalaris, el-ke keer! Voor wat?
Vind ik leuk
RR12 +737
vrijdag 14 september 2018 om 09:26
Topic nr 17 vandaag, nog geen Frenkie?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 09:26]
Vind ik leuk
Robby G +1434
vrijdag 14 september 2018 om 09:40
Ja gaat ie weg... ik word er zenuwachtig van...
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 09:49
Je moet het beste voor het laatst bewaren zegt men!
Je kunt ook bij mij terecht voor al je vragen over Frenkie, wat wil je weten?
Vind ik leuk
RR12 +737
vrijdag 14 september 2018 om 10:03
1 kan die beetje ballen? 2 waar speelt ie nu? 3 Wat is ie waard? 4 Wie willen m hebben? 5 Wat vind zijn tante van Frenkie? 6 Wat vind slager er van ( of de kassamedewerker van decplaatselijke Jumbo, is om t even). 7 Gaat VP nog wat topics plaatsen over m? Je hoort er zo weinig van.
Vind ik leuk
Klopper456 +3003
vrijdag 14 september 2018 om 10:03
Hoe zit zijn haar vandaag?
Vind ik leuk
Unknown007 +2138
vrijdag 14 september 2018 om 10:56
Kunnen we wel lopen klagen dat alles over Frenkie gaat op het moment, maar ik word er zieker van dat elk ander topic kapot wordt gemaakt door mensen die het zelf over Frenkie gaan hebben.

Wil je het over Frenkie hebben, die je dat dus lekker in een Frenkie topic! Er zijn er genoeg. ;)

Oh, voor de mensen die het gaan hebben over een ''grapje''. Het is de eerste paar keer leuk, maar daarna ben je gewoon de site aan het verpesten. Ja, nog erger dan VP zelf aan het proberen is.

Nu we het toch over VP hebben.... Wanneer gaat jullie dat soort reacties nou eens verwijderen?
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 10:56]
Vind ik leuk
Gu3rilla +16025
vrijdag 14 september 2018 om 11:26
Hoe meer mensen zo'n comments blijven zetten hoe meer artikelen VP gaat posten. Meer clicks. Meer moneys.
Vind ik leuk
RR12 +737
vrijdag 14 september 2018 om 11:36
Frenkie is t waard hoor, die aandacht.
Vind ik leuk
HierDieTitel +4654
vrijdag 14 september 2018 om 09:27
Bizar, persoonlijk vind ik het ook een te beperkte speler die voor 1 goal minstens 6 kansen nodig heeft.. lijkt soms weleens TE SNEL te zijn haha!
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 09:28
Toch maar mijn baas es bellen. Ooh nee, zit thuis gelukkig.
Vind ik leuk
The Iceman +16248
vrijdag 14 september 2018 om 09:32
Sterling silver voor deze man.
Vind ik leuk
Zultkop +6596
vrijdag 14 september 2018 om 09:36
4 ton per week pffff. Dat is toch eigenlijk niet normaal als je het vergelijkt met een burgersalaris, daar moet ik ongeveer 5,5 jaar voor werken :/
Vind ik leuk
The Iceman +16248
vrijdag 14 september 2018 om 09:39
Bizar idd. Aan de andere kant betaalt Sterling genoeg inkomstenbelasting om zo’n 200 mensen van een uitkering te voorzien.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 09:41]
Vind ik leuk
Smithsonian +43146
vrijdag 14 september 2018 om 09:41
Overschatte voetballer.

Mooi dat liverpool iets van 70 miljoen voor hem gevangen heeft.
Vind ik leuk
The Genius +3793
vrijdag 14 september 2018 om 09:54
ik weet niet wat ik erger vind, dat hij het vraagt of dat "wij" het "normaal" vinden dat deze gasten zoveel verdienen...

3 ton per week... elke maand weer opnieuw miljonair worden...pfff gekkenwerk
Vind ik leuk
RtdDub +13355
vrijdag 14 september 2018 om 10:04
Ja, je moet wat als je 8 kinderen bij 7 verschillende vrouwen moet onderhouden.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 10:07
Beetje weinig hoor wat hij wil verdienen, mijn WAO uitkering is bijna het zelfde.........;-)
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 10:16
Hahaha voor Sterling zou ik nog geen colatje en een snicker over hebben. Wat een ongelofelijke prutser is dat.
Vind ik leuk
Vinnie J +1974
vrijdag 14 september 2018 om 10:20
Beter hier je zakken vullen dan nu al naar China
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 10:26
$nake
Vind ik leuk
Gu3rilla +16025
vrijdag 14 september 2018 om 10:39
Cute.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 11:28
Mag ik vragen waarom jij 'supporter' bent van Man Shitty?
Vind ik leuk
Gu3rilla +16025
vrijdag 14 september 2018 om 12:01
Nee dat mag jij niet.
Als je nou fatsoenlijk kon praten dan wel, nu niet.
Vind ik leuk
Tukkerland +3597
vrijdag 14 september 2018 om 12:02
Ik snap wel waarom jij Man City en niet Man Unishit support want dat is bij mij ook het geval. :)
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 13:03
Ik denk vanwege de mooie historie, eigen jeugd dat door stroomt en de trouwe supporters :)
Vind ik leuk
Gu3rilla +16025
vrijdag 14 september 2018 om 15:43
Ohhh. Hoe origineel...... Had ik zelf niet kunnen bedenken kudos!
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 16:15
Tja er zal wel iets van kloppen denk ik dan. Hoe komt het dat je bij City uitgekomen bent dan?
Vind ik leuk
deltiaan +1423
vrijdag 14 september 2018 om 12:07
wegjagen die vent
Vind ik leuk
hassel +794
vrijdag 14 september 2018 om 12:41
En terecht, voor zo'n fooi kom je je bed toch niet uit?
Vind ik leuk
Koenbres +2012
vrijdag 14 september 2018 om 13:33
Belachelijk dat die gasten niet gewoon een keer tevreden zijn man
Vind ik leuk
de buffels +829