Tiener is personal shopper van wereldsterren: 'Beetje gechild met Pogba'

    Tiener is personal shopper van wereldsterren: 'Beetje gechild met Pogba'

    vrijdag 14 september 2018 om 10:04

    Hij is nog maar 17 jaar, maar voorziet topvoetballers nu al van kledingadvies. Sam Morgan heeft zijn eigen onderneming en heeft onder meer Paul Pogba, Kevin de Bruyne en Mesut Özil als zijn klanten.

    Morgan vertelt tegenover de BBC over zijn bijzondere baan. "Ik vind het heerlijk om te hosselen en iets verkocht te krijgen." Volgens Morgan is er sprake van een sneeuwbaleffect. "Het gaat van de ene speler naar de andere naar de volgende. Zolang je maar goede service biedt", vertelt hij aan BBC's Premier League Show.

    Morgan gebruikt zijn contacten bij designermerken om zeldzame, gelimiteerde of reeds uitverkochte kleding te kopen. Die levert hij vervolgens persoonlijk af bij de spelers. Via Arsenal-speler Cohen Bramall kwam hij in contact met andere jeugdspelers van Arsenal. Spurs-speler Kyle Walker-Peters bracht hem binnen bij Tottenham Hotspur. "Via Kyle ben ik bij veel Spurs-spelers uitgekomen, zoals Heung-min Son, Harry Winks en uiteindelijk Dele Alli", aldus Morgan. "Via Dele Alli ben ik weer geintroduceerd bij veel mensen van Engeland."

    Het hoogtepunt was voor Morgan toen Paul Pogba hem met de telefoon van Benjamin Mendy via Facetime belde, twee dagen voor de WK-finale. "Hij zei: ik probeer al heel lang met je in contact te komen. Ik zat daar en dacht: ik ben degene die met jou in contact moet proberen te komen, niet andersom", aldus Morgan. "Twee dagen na de WK-finale ben ik met een Eurostar naar Parijs gegaan. Ik heb daar een bezorging afgeleverd bij Paul en een beetje gechild."

    Plaats een reactie

    The Iceman +7775
    vrijdag 14 september 2018 om 10:15
    Kleine hosselaar.
    Vind ik leuk
    RtdDub +11891
    vrijdag 14 september 2018 om 10:19
    Het voetbal is doodziek.
    Vind ik leuk
    Donnygo +3007
    vrijdag 14 september 2018 om 10:28
    Het enige wat ziek is niet het voetbal dit is heel gebruikelijk bij andere 'grootheden' dus waarom in de voetbal zal dit niet zo zijn.

    Alleen 17 jaar en veel contacten in de mode wereld dat is wel appart.
    Vind ik leuk
    RtdDub +11891
    vrijdag 14 september 2018 om 10:39
    Die andere grootheden waar jij op doelt moeten het haast zonder uitzondering juist hebben van hun uiterlijk en uiterlijk vertoon.

    Een fucking personal shopper? Zal toch niet zo zijn dat ze het te druk hebben om zelf te winkelen, is het wel.
    Toen voetballers in de roddelbladen begonnen te verschijnen waren dat de eerste symptomen van een dodelijke ziekte.

    Vind ik leuk
    Donnygo +3007
    vrijdag 14 september 2018 om 10:42
    Ben het wel met je eens hoor maar die acteurs hoeven bv toch geen limited of special edition te dragen dat ze die nodig hebben voor de rode loper dat wel maar niet gewoon bij het opnemen van films.

    Zo komen hun aan hun speciale shirtjes omdat die meer weten over trends en shit, vind het niet zo raar omdat hun zoals je al zegt veel in die roddelbladen komen te staan.

    Vind het zelf ook a lot of bullshit ze kunnen zelf volgens mij ook bellen en krijgen ze het shirt ook wel opgestuurd maar daar zijn ze waarschijnlijk te lui voor of ze zijn bang dat hun vinger pijn gaat doen en dat ze dus geblesseerd raken. ;)
    Vind ik leuk
    Zultkop +4071
    vrijdag 14 september 2018 om 10:52
    En dan is dit nog de nieuwe trend onder bekend USA:
    "Scumbro" (de opvolger van de hipster)
    https://www.ad.nl/lifestyle/vaarwel-hipster-mannen-willen-er-nu-uitzien-als-een-scumbro~a946e211/

    Het ziet er niet uit.....
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 10:52]
    Vind ik leuk
    RtdDub +11891
    vrijdag 14 september 2018 om 10:57
    Daar kan ik wel wat mee met dat soort trends. Vind dat wel handig
    Kan je tenminste op 40 meter afstand al zien dat je ze moet vermijden omdat het onuitstaanbare cockgobblers zijn
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:45
    Zonder dat we het door hebben stimuleren wij dit alleen maar. Messi draagt roze nike schoenen en de hele wereld loopt een op, pogba veranderd zn kapsel en iedereen (niet iedereen natuurlijk) neemt dat kapsel. Voor Adidas, Nike etc zijn het goudmijntjes en de spelers krijgen er dik voor betaald.
    Vind ik leuk
    RtdDub +11891
    vrijdag 14 september 2018 om 11:50
    Oh ja, je hoeft mij niet uit te leggen hoe het werkt.
    Je moet tegenwoordig 3 continenten af om nog ene paar voetbalschoenen te vinden zie gewoon zwart met hooguit een wit merk "teken" zijn. Maar als ik nog zou voetballen, zou ik die 3 continenten toch gewoon afgaan.

    Henk Vos werd voor het dragen van witte schoentjes nog de Kuip uitgejaagd. Tegenwoordig lopen ze op zuurstokken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:17
    Heb een paar jaar geleden “dutchies” gekocht, ik dacht hehe eindelijk zwarte schoenen. Maar de kwaliteit was om te huilen Haha. Af en toe zitten er gelukkig nog “normale” schoenen tussen.
    Vind ik leuk
    RtdDub +11891
    vrijdag 14 september 2018 om 12:42
    https://www.decathlon.co.uk/copa-mundial-fg-adult-football-boots-black-id_4994312.html

    Geen dank.
    Vind ik leuk
    Kakkerlak +52
    vrijdag 14 september 2018 om 10:26
    Tasjes, kleding, haartjes, horloges.....wat een wijven zijn het toch.
    Vind ik leuk
    The Genius +3037
    vrijdag 14 september 2018 om 11:09
    haha super mooi dat iemand die er toch niet bepaald modieus bij zit hen advies geeft, heerlijk!
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7044
    vrijdag 14 september 2018 om 11:27
    Ik snap niet wat er mis mee is dat rijke mensen dure kleding of auto's willen. Lijkt me vrij logisch. Je gaat niet naar The Sting of Open32 als je tig miljoen op je bank hebt? Je wilt je toch onderscheiden van mensen die het minder goed hebben dan jij? Ik ga ook liever naar de Albert Heijn dan naar de Aldi hoor. Daarbij: als ze het uitgavenpatroon van "normale" mensen zouden aanhouden, wat heb je dan aan je miljoenen? Zoals wij blij zijn met een nieuwe Opel Corsa, zijn zij blij met een nieuwe Maserati. Koop maar mooie spulletjes hoor, Paul. Geniet van je geld. Als je dood bent heb je er niks meer aan.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 11:28]
    Vind ik leuk
    ELD070 +444
    vrijdag 14 september 2018 om 11:30
    Het is zijn goed recht maar persoonlijk zou ik mij twee dagen voor een WK-Finale wel met andere dingen bezighouden dan met de laatste mode.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:40
    Ik kan maar 2 foto's van hem vinden waarop hij een verdomd lullig t-shirtje aan heeft

    Maar als je er zo uit ziet kun je inderdaad maar beter anderen helpen met kleden
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:46
    Boeiend dit...
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:47
    Dat regelt mevrouw Draufgänger allemaal. Daar heb ik zo’n snotneus niet voor nodig.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Tiener is personal shopper van wereldsterren: 'Beetje gechild met Pogba'