VP-voetbalkantine: 'Met Jörgensen in de spits gaat Feyenoord meedoen om de titel'

    VP-voetbalkantine: 'Met Jörgensen in de spits gaat Feyenoord meedoen om de titel'

    vrijdag 14 september 2018 om 14:00

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    Stelling 1: 'Van Peppen kan nog prima mee in de kelder van de Eredivisie'

    Stelling 2: 'Ten Hag heeft gelijk: kritiek op Blind gaat te ver'

    Stelling 3: 'Met Jörgensen in de spits gaat Feyenoord meedoen om de titel'

    Plaats een reactie

    vrijdag 14 september 2018 om 11:01
    Hai
    Vind ik leuk
    Echt? +1782
    vrijdag 14 september 2018 om 11:02
    Ja hoi
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:02
    EDIT VP: Reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    Echt? +1782
    vrijdag 14 september 2018 om 11:04
    Ochtendhumeur?!?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:05
    Onzinnige kut teksten wat je typt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:13
    Hahahahah jij doet niet anders hier. Overal als eerste op proberen te reageren met poep. Ga jij heel gauw weg.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88891
    vrijdag 14 september 2018 om 11:17
    Dank je, tenminste meer volwassen die het zien.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88891
    vrijdag 14 september 2018 om 11:05
    Kijk dat bedoel ik, waar is dat nou goed voor als 26 jarige?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:06
    Hoi en hgh en hay typen? Wat een zinvolle toevoeging hier.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88891
    vrijdag 14 september 2018 om 11:07
    Het is zijn eerste bericht, hij is er net en nu al oordelen. Maar met jouw oneliners en provocatie voeg je ook 0,0 toe.

    Edit: VP haalt niet voor niks genoeg berichten weg van jou en past berichten aan..
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 11:08]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:09
    Ja het eerste bericht en direct kansloos. EXIT.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88891
    vrijdag 14 september 2018 om 11:10
    Even respect voor mensen opbrengen als 26 JARIGE is teveel gevraagd?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:11
    Even normaal typen voor een volwassen iemand is teveel gevraagd?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88891
    vrijdag 14 september 2018 om 11:14
    Weet jij of hij volwassen is? Wat een onvolwassen opmerking zeg. ''oordeel niet voor de tijd''

    Verder laat ik het hierbij, je blijkt het niet te snappen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:18
    Ik verwacht hier geen kinderen van 12.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88891
    vrijdag 14 september 2018 om 11:21
    Gedraag jij je dan als een volwassenen en geef het goede voorbeeld. Timmio is hier ook begonnen als klein ventje en is nog onder de 18. Zijn er meerdere, maar kijk nou eens naar jezelf man.

    Latersss
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:21
    Ik ben 15
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:38
    Jo.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22697
    vrijdag 14 september 2018 om 14:18
    Dag Toon, welkom hier. Had je al het een en ander gelezen? Je kunt hier je mening geven over de stellingen hierboven.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29488
    vrijdag 14 september 2018 om 11:13
    6 jarige eerder, laat die koters toch gaan joh.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:18
    Precies. Ratje.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29488
    vrijdag 14 september 2018 om 11:23
    Ja dat ben je inderdaad ja, nee eerder een kleine huismuisje haha.
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +4707
    vrijdag 14 september 2018 om 20:04
    laat ze dan ook gaan ipv jouw haat naar alles en iedereen te spuwen aub.
    Vind ik leuk
    Senn +6957
    vrijdag 14 september 2018 om 12:16
    Die is geen 26
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:19
    Nouja, hij begint nou niet bepaald inhoudelijk.
    Het is dat er nog wat van te maken valt anders zou je zeggen dat hij maar met zijn ogen dicht op het toetsenbord om mept.
    Vind ik leuk
    Echt? +1782
    vrijdag 14 september 2018 om 11:08
    Zinvol om te melden dat anderen hoi , high en hay typen, zouden we anders niet hebben gezien
    Vind ik leuk
    :O +4197
    vrijdag 14 september 2018 om 15:23
    Nou heb je al 9x iets gepost maar inhoudelijk niet gereageerd op de topic. Gaan we het nog beleven, of kom je hier alleen maar om te trollen en mensen te beledigen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 15:23]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:07
    Zinvolle eerste toevoeging.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29488
    vrijdag 14 september 2018 om 11:11
    Doei.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:12
    Hier heb je een like welkom op vp op 😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:01
    Hgh
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88891
    vrijdag 14 september 2018 om 11:03
    Lukt je eerste bericht niet? Hahaha


    Welkom man!
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18934
    vrijdag 14 september 2018 om 11:02
    Ja joh
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88891
    vrijdag 14 september 2018 om 11:02
    Stelling 1: Eredivisie kegelen misschien.
    Vind ik leuk
    Echt? +1782
    vrijdag 14 september 2018 om 11:03
    Of op de plek van Daley Blind
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88891
    vrijdag 14 september 2018 om 11:06
    Ardje op cv, man dat gaat nog erger worden.
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +879
    vrijdag 14 september 2018 om 11:04
    Tweede Divisie* voor stelling 1.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 11:04]
    Vind ik leuk
    Koeroe +12474
    vrijdag 14 september 2018 om 11:04
    wat is dit nou weer
    Vind ik leuk
    Broekie +364
    vrijdag 14 september 2018 om 11:07
    NEE
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:07
    Kelder klasse bedoel je.
    Vind ik leuk
    Zultkop +4071
    vrijdag 14 september 2018 om 11:09
    Het maakt me niet uit waar van Peppen gaat spelen (behalve bij Groningen of Feyenoord), al gaat ie darten, lekker belangrijk.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5541
    vrijdag 14 september 2018 om 11:11
    Stelling 1
    Koeman heeft een probleem op de LB-positie. Van Peppen kan wel verdedigen en heeft bovendien veel meer diepgang. Is het proberen zeker waard.
    Vind ik leuk
    Markieee +660
    vrijdag 14 september 2018 om 15:17
    😂
    Vind ik leuk
    PeterAdo +242
    vrijdag 14 september 2018 om 11:12
    Ard moet gewoon lekker op amateurbasis gaan spelen
    Vind ik leuk
    Senn +6957
    vrijdag 14 september 2018 om 12:18
    Dat doet hij al.
    Vind ik leuk
    Dj Storm +89
    vrijdag 14 september 2018 om 11:13
    Qua inzet , loyaliteit en motivatie kan Ard wat mij betreft un de top van de eredivisie mee ! Voetballend helaas niet eens kelder keuken divisie 😢
    Vind ik leuk
    RtdDub +11891
    vrijdag 14 september 2018 om 11:16
    Stelling 1: Ja.... dat kon hij vorig seizoen dus al niet.

    En dit geheel off topic over Sneijdertje: https://twitter.com/WayneSBarton/status/1040258375882293249?s=19

    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 11:38
    Van Peppen is geen hoogvlieger. Wel een vechter die komt bovendrijven als het er echt op aankomt.
    Vind ik leuk
    Robby G +1269
    vrijdag 14 september 2018 om 11:49
    Met van Peppen beland je in de kelder ja.
    Vind ik leuk
    Mr. Writer +224
    vrijdag 14 september 2018 om 12:30
    Ard van Peppen....die had lekker Europa League kunnen spelen dit jaar! En dat voor zo'n minder dan middelmatige voetballer.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +640
    vrijdag 14 september 2018 om 14:16
    Dan wordt het tijd dat blind de kritiek eens serieus neemt. Maar hij is gewoon Blind voor kritiek, hoe positief ook.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 14:16]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:23
    Goee hoe Ten Hag zich opstelt over Blind. Prima voetballer. Helemáál voor Ajax. Prima instelling ook.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22697
    vrijdag 14 september 2018 om 14:23
    Van Peppen lijkt ne een leuke vent, onder in de eredivisie kan hij wel meekomen denk ik. Maar mijn mening zal wel teleurstellend zijn voor Ard, lijkt me. Als de jaren gaan tellen, gaat de trainer zijn groep afpellen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:26
    Stelling 1: jaa , altijd leuk om van peppen aan t werk te zien .
    Stelling 2: nee gaat niet te ver . Speelt gewoon vreselijk op dit moment, en is wss niet beter dan dit.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22697
    vrijdag 14 september 2018 om 14:28
    Stelling 1. Van Peppen lijkt me een leuke vent, onder in de eredivisie kan hij wel meekomen denk ik. Maar mijn mening zal wel teleurstellend zijn voor Ard, lijkt me. Als de jaren gaan tellen, gaat de trainer zijn groep afpellen.
    Stelling 2. Kritiek op Blind gaat hier en daar flink te ver, hoewel er ook wel redelijke kritiek op hem geuit wordt. Hij kan, gezien het gemoddelde niveau van Ajax, zeker nog goed meekomen in Amsterdam.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:13
    Stelling 2, Ten hag moet zich hier niet mee bemoeien, alleen doordat zijn vader een vinger in de pap heeft voetbalt hij nu bij ajax, en ja hij is behoorlijk overbetaald, en brengt veel te weinig.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:21
    Stelling 2: naast Cruijff hebben ook Frenkie de Jong & Blind jr veeeeeeel te weinig punten in het FIFA 2019 spel.

    Had op zijn minst verwacht dat beiden dezelfde score zouden krijgen als Ronaldo en Messi.
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +362
    vrijdag 14 september 2018 om 15:30
    Iedereen is tegen het almachtige Ajax. stop hou op. We zouden nieuw geld moeten drukken met Frenk de Jong er op. Verder moet het verplicht worden dat je je niet negatief moet uitlaten over Ajax. Ze zouden je rijbewijs moeten afpakken.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 15:31]
    Vind ik leuk
    heur es +490
    vrijdag 14 september 2018 om 15:42
    Ik vind de pers nog vrij mild !
    Vind ik leuk
    meloen87 +738
    vrijdag 14 september 2018 om 18:19
    1. Dat denk ik wel.
    2. Het is de media, jongens...maar kritiek op Blind is eigenlijk gewoon terecht. Maar we moeten hem natuurlijk nog niet afschrijven, daar is het echt veel te vroeg voor.
    3. Ik zei het al vaker: Feyenoord is een outsider voor de titel. Ze spelen geen Europees voetbal en zodra Jorgensen, RVP en Berghuis alle 3 in topvorm zijn, dan kunnen ze echt gaan stunten. Het zal uiteindelijk neerkomen op de directe confrontaties tussen PSV, Ajax en Feyenoord. En hopen dat die defensie van hen standhoudt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    VP-voetbalkantine: 'Met Jörgensen in de spits gaat Feyenoord meedoen om de titel'