Akkoord over politie-cao: wedstrijden betaald voetbal kunnen doorgaan

Akkoord over politie-cao: wedstrijden betaald voetbal kunnen doorgaan

Gepubliceerd: vrijdag 14 september 2018 om 12:07vr 14-09-2018 om 12:07

Het heeft er alle schijn van dat alle wedstrijden in het betaald voetbal toch door kunnen gaan. Er is een onderhandelingsresultaat bereikt tussen de politiebonden en de overheid over een nieuwe politie-cao.

Daarom worden de aangekondigde acties opgeschort, zo meldt de NOS. Van acht duels in de Eredivisie was al zeker dat ze door zouden gaan. Alleen over de wedstrijd tussen AZ en Feyenoord bestond nog twijfel. Nu de politiebonden alle acties hebben opgeschort komt ook dat duel niet in gevaar.

Ook over de doorgang van enkele duels in de Keuken Kampioen Divisie bestonden nog enkele vraagtekens. Ook die wedstrijden kunnen vrijdagavond gewoon doorgaan.

De politievakbonden wilden dit weekend staken, omdat ze een betere CAO en lagere werkdruk eisten. Minister Ferd Grapperhaus (Justitie en Veiligheid) besloot eerder  de politievakbonden voor de rechter te slepen omdat de stakingen volgens hem voor 'onacceptabele risico's voor de openbare orde en veiligheid' zorgen. Dat is nu niet meer nodig.

Plaats een reactie

Zultkop +6369
vrijdag 14 september 2018 om 12:09
goedzo!
maar: Opgeschorst? dat is zeker voorkeursspelling....
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:10]
Vind ik leuk
Snapje? +8059
vrijdag 14 september 2018 om 12:22
Ik voel me een stuk veiliger nu
Vind ik leuk
5697956 +3692
vrijdag 14 september 2018 om 12:24
Voor de onwetenden: het is dus opgeschort.
Vind ik leuk
JCJWZ +14491
vrijdag 14 september 2018 om 13:09
Krijgt die rechter nou doorbetaald of gewoon een dagje vrij?

En alle geplande inbraken zijn ook opgeschort.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 13:12]
Vind ik leuk
5697956 +3692
vrijdag 14 september 2018 om 14:06
Niet in de Bijlmer, Schilderswijk en Dukenburg.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 14:06]
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11616
vrijdag 14 september 2018 om 12:48
Ik denk voor iedere voetbal liefhebber wel een opluchting ⚽⚽ Let the games Begin Gentleman 👍😎.
Wens iedereen fijne wedstrijden en hopelijk veel kijk plezier toe .
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:50]
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11616
vrijdag 14 september 2018 om 12:57
Ik denken voor iedere voetbal liefhebber wel een opluchting ⚽⚽ Let the games Begin Gentleman 👍😎.
Wens iedereen fijne wedstrijden en hopelijk veel kijk plezier toe .
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6494
vrijdag 14 september 2018 om 13:05
Ook de dames toch?? :)

Jij ook!!
Vind ik leuk
Zultkop +6369
vrijdag 14 september 2018 om 13:13
Nou alleen de dames die ook daadwerkelijk meekijken dan....
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11616
vrijdag 14 september 2018 om 13:31
Jaaa sowieso altijd welkom en ook veel kijk plezier 😉
Vind ik leuk
Argento8523 +7066
vrijdag 14 september 2018 om 12:10
Was al die tijd al een storm in een glas water....zei ik eerder ook al
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 12:27
Nou, Vp heeft er toch maar mooi 20 artikelen over weten te schrijven.
Vind ik leuk
5697956 +3692
vrijdag 14 september 2018 om 12:39
Ja en menigeen is zo gek die artikelen aan te klikken. Je kunt beter tijd steken in andere zaken.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:40]
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 12:52
En jij doet er vrolijk aan mee,dus wie is er nou gek 😂
Vind ik leuk
5697956 +3692
vrijdag 14 september 2018 om 13:03
Nee, ik doe er niet aan mee. :) Ik ben heel kieskeurig bij het aanklikken van dergelijke artikelen. Dit artikel vind ik wel de moeite waard om aan te klikken en te lezen. Succes dit weekend! Met FIFA 99 speel ik regelmatig tegen de Graafschap dat mijn positiespel tracht te verstoren. Uiteindelijk weet ik het duel naar me toe te trekken. Met de Graafschap zelf ben ik meermaals Europees kampioen geworden, met Redeker, Olyslager. Geweldig!
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6494
vrijdag 14 september 2018 om 13:06
Ik speel geen FIFA.
Dus zat tijd over :)
Vind ik leuk
5697956 +3692
vrijdag 14 september 2018 om 14:08
Haha, ja daar hoort een stukje discipline bij he. Ik speel 1 keer per week FIFA. Na twee uur ben ik verzadigd.
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6494
vrijdag 14 september 2018 om 14:12
Ik keek één keer naar de verpakking van het spel.
Toen was ik al verzadigd :)

Succes!
Vind ik leuk
5697956 +3692
vrijdag 14 september 2018 om 15:25
Hahaha.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 13:10
Dank je 👍
Vind ik leuk
Youri99 +10159
vrijdag 14 september 2018 om 13:02
Zeg dat maar tegen die Twente supporters die gisteren in rep en roer waren
Vind ik leuk
JCJWZ +14491
vrijdag 14 september 2018 om 13:10
Twente supporters zijn om minste geringste in rep en roer behalve als hun eigen club grootschalig fraude pleegt.
Vind ik leuk
Leedz +7460
vrijdag 14 september 2018 om 12:12
Nou die wedstrijden gingen toch al door
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 12:13
Als ze de 23e maar aan de gang gaan, die loonslaafjes...
Vind ik leuk
Cheat Codes +7732
vrijdag 14 september 2018 om 12:16
Die wedstrijd kan net zo goed een regelementaire 0-3 worden, jullie kunnen beter niet op komen dagen. Geen enkele kans.

PSV 0-4 Ajax.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 12:18
Positief zijn is goed, Cheat, doe je goed...
Vind ik leuk
Lucky Kes +6128
vrijdag 14 september 2018 om 12:20
Ik geloof er niets van want volgens jouw nick name ben jij een bedrieger
Vind ik leuk
Zultkop +6369
vrijdag 14 september 2018 om 13:15
Nou dat is misschien wat zwaar, hij is in ieder geval niet helemaal okselfris.
Vind ik leuk
Miatz +103
vrijdag 14 september 2018 om 12:20
De bal is rond, dus alles is mogelijk... desalniettemin heb je 4-0 verkeerd geschreven ;)
Vind ik leuk
WZPWZDB. +1419
vrijdag 14 september 2018 om 12:24
Mocht de uitslag in het voordeel van PSV zijn ,wie ga je dan de schuld geven ?
Waarschijnlijk iedereen behalve de groeibriljantjes en super talenten.
Is dit van jullie bluf ? NEE
is dit zelfvertrouwen ? NEE
is dit ergens op gebaseerd ? NEE
Is dit gewoon dommigheid en/ of een zware vorm van autisme ? JA
telkens weer een grote bakkes en telkens kan je weer opzoek gaan naar een excuses , ik meen dat de excuses deze week bij de Efteling shop in de aanbieding zijn dus sla maar alvast goed in.
Vind ik leuk
#Keizerout +42207
vrijdag 14 september 2018 om 12:35
Ja doei, en kan kom ik in de Efteling shop en zeggen ze 'sorry, excuses zijn net op. Dit was de laatste.'
Vind ik leuk
Ruud1987 +5611
vrijdag 14 september 2018 om 12:41
Ik.hoop dat je na de 23ste ook zo een leuk.stukje schrijft.

Of je nu verliest of wint ben ik wel benieuwd naar je reactie.

Je.komt.namelijk wat overspannen over en dat is altijd leuk op.een forum.
Vind ik leuk
Cheat Codes +7732
vrijdag 14 september 2018 om 15:56
Dan is het gewoon onze eigen schuld. Met deze selectie moet je van PSV winnen.
Vind ik leuk
Cheat Codes +7732
vrijdag 14 september 2018 om 12:15
Ajax 7-0 FC Groningen.
Vind ik leuk
Zultkop +6369
vrijdag 14 september 2018 om 13:17
Winnen zal Ajax waarschijnlijk wel, maar 7-0....dat hoop ik toch niet,.
Vind ik leuk
Cheat Codes +7732
vrijdag 14 september 2018 om 15:56
We gaan het zien.
Vind ik leuk
Vak-DD +12046
vrijdag 14 september 2018 om 12:26
We kunnen weer gerust gaan slapen.
Vind ik leuk
rober2704 +818
vrijdag 14 september 2018 om 12:27
Mooi zo, is m'n weekend weer goed ingevuld.
Vind ik leuk
ihvmmdk +7195
vrijdag 14 september 2018 om 12:33
yeahhh!
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 12:35
Gelukkig maar dat de wedstrijden doorgaan want dat betekend weer 3 punten erbij voor Feyenoord.
Vind ik leuk
Ruud1987 +5611
vrijdag 14 september 2018 om 12:42
Ik.help.het je hopen, aangezien Feyenoord de enige uit de top 3 is die geen europese wedstrijden speelt zou je kunnen verwachten dat ze voor de.titel gaan.
Vind ik leuk
Zultkop +6369
vrijdag 14 september 2018 om 13:18
en de beker....
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 14:09
Die beker hebben we de laatste jaren genoeg gewonnen, dus er telt maar 1 ding en dat is het kampioenschap.
Vind ik leuk
Zultkop +6369
vrijdag 14 september 2018 om 14:13
Dat moet het hoofddoel zijn, maar het zou toch mooi zijn als je daarnaast de beker wint, dan hebben we dit jaar de treble!
Vind ik leuk
Sniper1 +1090
vrijdag 14 september 2018 om 12:49
Dat heeft vakkie P goed geregeld.....
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21128
vrijdag 14 september 2018 om 12:51
Jeeeeej
Vind ik leuk
Kakkerlak +581
vrijdag 14 september 2018 om 12:55
Mooi....Az gaat weer niet winnen van een top 3 ploeg....
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 13:06
Storm in een glas water weer.
Lekker foebele!
Vind ik leuk
Royke24 +10
vrijdag 14 september 2018 om 13:22
Voor 8% loonsverhoging ga ik ook meteen weer aan het werk
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws