Akkoord over politie-cao: wedstrijden betaald voetbal kunnen doorgaan

    Akkoord over politie-cao: wedstrijden betaald voetbal kunnen doorgaan

    vrijdag 14 september 2018 om 12:07

    Het heeft er alle schijn van dat alle wedstrijden in het betaald voetbal toch door kunnen gaan. Er is een onderhandelingsresultaat bereikt tussen de politiebonden en de overheid over een nieuwe politie-cao.

    Daarom worden de aangekondigde acties opgeschort, zo meldt de NOS. Van acht duels in de Eredivisie was al zeker dat ze door zouden gaan. Alleen over de wedstrijd tussen AZ en Feyenoord bestond nog twijfel. Nu de politiebonden alle acties hebben opgeschort komt ook dat duel niet in gevaar.

    Ook over de doorgang van enkele duels in de Keuken Kampioen Divisie bestonden nog enkele vraagtekens. Ook die wedstrijden kunnen vrijdagavond gewoon doorgaan.

    De politievakbonden wilden dit weekend staken, omdat ze een betere CAO en lagere werkdruk eisten. Minister Ferd Grapperhaus (Justitie en Veiligheid) besloot eerder  de politievakbonden voor de rechter te slepen omdat de stakingen volgens hem voor 'onacceptabele risico's voor de openbare orde en veiligheid' zorgen. Dat is nu niet meer nodig.

    Plaats een reactie

    Zultkop +4375
    vrijdag 14 september 2018 om 12:09
    goedzo!
    maar: Opgeschorst? dat is zeker voorkeursspelling....
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:10]
    Vind ik leuk
    Snapje? +5434
    vrijdag 14 september 2018 om 12:22
    Ik voel me een stuk veiliger nu
    Vind ik leuk
    5697956 +3670
    vrijdag 14 september 2018 om 12:24
    Voor de onwetenden: het is dus opgeschort.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13608
    vrijdag 14 september 2018 om 13:09
    Krijgt die rechter nou doorbetaald of gewoon een dagje vrij?

    En alle geplande inbraken zijn ook opgeschort.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 13:12]
    Vind ik leuk
    5697956 +3670
    vrijdag 14 september 2018 om 14:06
    Niet in de Bijlmer, Schilderswijk en Dukenburg.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 14:06]
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9157
    vrijdag 14 september 2018 om 12:48
    Ik denk voor iedere voetbal liefhebber wel een opluchting ⚽⚽ Let the games Begin Gentleman 👍😎.
    Wens iedereen fijne wedstrijden en hopelijk veel kijk plezier toe .
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:50]
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9157
    vrijdag 14 september 2018 om 12:57
    Ik denken voor iedere voetbal liefhebber wel een opluchting ⚽⚽ Let the games Begin Gentleman 👍😎.
    Wens iedereen fijne wedstrijden en hopelijk veel kijk plezier toe .
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +5181
    vrijdag 14 september 2018 om 13:05
    Ook de dames toch?? :)

    Jij ook!!
    Vind ik leuk
    Zultkop +4375
    vrijdag 14 september 2018 om 13:13
    Nou alleen de dames die ook daadwerkelijk meekijken dan....
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9157
    vrijdag 14 september 2018 om 13:31
    Jaaa sowieso altijd welkom en ook veel kijk plezier 😉
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6547
    vrijdag 14 september 2018 om 12:10
    Was al die tijd al een storm in een glas water....zei ik eerder ook al
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:27
    Nou, Vp heeft er toch maar mooi 20 artikelen over weten te schrijven.
    Vind ik leuk
    5697956 +3670
    vrijdag 14 september 2018 om 12:39
    Ja en menigeen is zo gek die artikelen aan te klikken. Je kunt beter tijd steken in andere zaken.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 12:40]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:52
    En jij doet er vrolijk aan mee,dus wie is er nou gek 😂
    Vind ik leuk
    5697956 +3670
    vrijdag 14 september 2018 om 13:03
    Nee, ik doe er niet aan mee. :) Ik ben heel kieskeurig bij het aanklikken van dergelijke artikelen. Dit artikel vind ik wel de moeite waard om aan te klikken en te lezen. Succes dit weekend! Met FIFA 99 speel ik regelmatig tegen de Graafschap dat mijn positiespel tracht te verstoren. Uiteindelijk weet ik het duel naar me toe te trekken. Met de Graafschap zelf ben ik meermaals Europees kampioen geworden, met Redeker, Olyslager. Geweldig!
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +5181
    vrijdag 14 september 2018 om 13:06
    Ik speel geen FIFA.
    Dus zat tijd over :)
    Vind ik leuk
    5697956 +3670
    vrijdag 14 september 2018 om 14:08
    Haha, ja daar hoort een stukje discipline bij he. Ik speel 1 keer per week FIFA. Na twee uur ben ik verzadigd.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +5181
    vrijdag 14 september 2018 om 14:12
    Ik keek één keer naar de verpakking van het spel.
    Toen was ik al verzadigd :)

    Succes!
    Vind ik leuk
    5697956 +3670
    vrijdag 14 september 2018 om 15:25
    Hahaha.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:10
    Dank je 👍
    Vind ik leuk
    Youri99 +8926
    vrijdag 14 september 2018 om 13:02
    Zeg dat maar tegen die Twente supporters die gisteren in rep en roer waren
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13608
    vrijdag 14 september 2018 om 13:10
    Twente supporters zijn om minste geringste in rep en roer behalve als hun eigen club grootschalig fraude pleegt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:22
    Oud nieuws, het lijkt wel of half Nederland lijdt aan het dementie syndroom. Blijven leven in het verleden.
    Follow the money, geldstromen van Ajax, PSV en de KNVB. De grootste witwassers in NL. zijn namelijk hun grote sponsoren, skyboxen etc. Tja ff schikken voor 750 miljoen, stel je voor dat er dieper gegraven wordt.
    Vind ik leuk
    Youri99 +8926
    vrijdag 14 september 2018 om 20:23
    Neemt niet weg dat de ophef van gister allemaal weer om niks was
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:11
    Kwestie van beleving, alle andere droeftoeters zijn gewoon fake supporters! Geen enkele vuist, schaapjes en kuddevolk.
    Vind ik leuk
    Leedz +6258
    vrijdag 14 september 2018 om 12:12
    Nou die wedstrijden gingen toch al door
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:13
    Als ze de 23e maar aan de gang gaan, die loonslaafjes...
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8090
    vrijdag 14 september 2018 om 12:16
    Die wedstrijd kan net zo goed een regelementaire 0-3 worden, jullie kunnen beter niet op komen dagen. Geen enkele kans.

    PSV 0-4 Ajax.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:18
    Positief zijn is goed, Cheat, doe je goed...
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3279
    vrijdag 14 september 2018 om 12:20
    Ik geloof er niets van want volgens jouw nick name ben jij een bedrieger
    Vind ik leuk
    Zultkop +4375
    vrijdag 14 september 2018 om 13:15
    Nou dat is misschien wat zwaar, hij is in ieder geval niet helemaal okselfris.
    Vind ik leuk
    Miatz +62
    vrijdag 14 september 2018 om 12:20
    De bal is rond, dus alles is mogelijk... desalniettemin heb je 4-0 verkeerd geschreven ;)
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1496
    vrijdag 14 september 2018 om 12:24
    Mocht de uitslag in het voordeel van PSV zijn ,wie ga je dan de schuld geven ?
    Waarschijnlijk iedereen behalve de groeibriljantjes en super talenten.
    Is dit van jullie bluf ? NEE
    is dit zelfvertrouwen ? NEE
    is dit ergens op gebaseerd ? NEE
    Is dit gewoon dommigheid en/ of een zware vorm van autisme ? JA
    telkens weer een grote bakkes en telkens kan je weer opzoek gaan naar een excuses , ik meen dat de excuses deze week bij de Efteling shop in de aanbieding zijn dus sla maar alvast goed in.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27289
    vrijdag 14 september 2018 om 12:35
    Ja doei, en kan kom ik in de Efteling shop en zeggen ze 'sorry, excuses zijn net op. Dit was de laatste.'
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +4768
    vrijdag 14 september 2018 om 12:41
    Ik.hoop dat je na de 23ste ook zo een leuk.stukje schrijft.

    Of je nu verliest of wint ben ik wel benieuwd naar je reactie.

    Je.komt.namelijk wat overspannen over en dat is altijd leuk op.een forum.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8090
    vrijdag 14 september 2018 om 15:56
    Dan is het gewoon onze eigen schuld. Met deze selectie moet je van PSV winnen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8090
    vrijdag 14 september 2018 om 12:15
    Ajax 7-0 FC Groningen.
    Vind ik leuk
    Zultkop +4375
    vrijdag 14 september 2018 om 13:17
    Winnen zal Ajax waarschijnlijk wel, maar 7-0....dat hoop ik toch niet,.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8090
    vrijdag 14 september 2018 om 15:56
    We gaan het zien.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11111
    vrijdag 14 september 2018 om 12:26
    We kunnen weer gerust gaan slapen.
    Vind ik leuk
    rober2704 +802
    vrijdag 14 september 2018 om 12:27
    Mooi zo, is m'n weekend weer goed ingevuld.
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6507
    vrijdag 14 september 2018 om 12:33
    yeahhh!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:35
    Gelukkig maar dat de wedstrijden doorgaan want dat betekend weer 3 punten erbij voor Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +4768
    vrijdag 14 september 2018 om 12:42
    Ik.help.het je hopen, aangezien Feyenoord de enige uit de top 3 is die geen europese wedstrijden speelt zou je kunnen verwachten dat ze voor de.titel gaan.
    Vind ik leuk
    Zultkop +4375
    vrijdag 14 september 2018 om 13:18
    en de beker....
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:09
    Die beker hebben we de laatste jaren genoeg gewonnen, dus er telt maar 1 ding en dat is het kampioenschap.
    Vind ik leuk
    Zultkop +4375
    vrijdag 14 september 2018 om 14:13
    Dat moet het hoofddoel zijn, maar het zou toch mooi zijn als je daarnaast de beker wint, dan hebben we dit jaar de treble!
    Vind ik leuk
    Sniper1 +1065
    vrijdag 14 september 2018 om 12:49
    Dat heeft vakkie P goed geregeld.....
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18891
    vrijdag 14 september 2018 om 12:51
    Jeeeeej
    Vind ik leuk
    Kakkerlak +277
    vrijdag 14 september 2018 om 12:55
    Mooi....Az gaat weer niet winnen van een top 3 ploeg....
    Vind ik leuk
    Bill +626
    vrijdag 14 september 2018 om 13:06
    Storm in een glas water weer.
    Lekker foebele!
    Vind ik leuk
    Royke24 +5
    vrijdag 14 september 2018 om 13:22
    Voor 8% loonsverhoging ga ik ook meteen weer aan het werk
    Vind ik leuk
    HaagseHaas +1660