Ramselaar bij selectie Jong PSV: middenvelder mag wedstrijdritme opdoen tegen NEC

    Ramselaar bij selectie Jong PSV: middenvelder mag wedstrijdritme opdoen tegen NEC

    vrijdag 14 september 2018 om 12:55

    Bart Ramselaar zit vrijdagavond bij de wedstrijdselectie van Jong PSV. De middenvelder kan daardoor vrijdagavond zijn debuut gaan maken in de Keuken Kampioen Divisie.

    PSV heeft op de eigen website de selectie bekendgemaakt voor het competitieduel van Jong PSV tegen NEC. Ramselaar is dus een van de spelers die het vrijdagavond om 20.00 uur mag opnemen tegen de titelkandidaat. NEC is met tien punten uit vier duels goed begonnen aan het seizoen, Jong PSV heeft vier punten uit vier duels.

    Ramselaar is niet de enige van de A-selectie die mee zal spelen bij Jong PSV. Ook Armando Obispo, Cody Gakpo, Yanick Van Osch en Ramon Pascal zitten bij de selectie van trainer Dennis Haar. Verder keert de van een blessure herstelde Joël Piroe terug bij de selectie.

    Ramselaar wilde liever vertrekken bij PSV, maar voor het sluiten van de transfermarkt werd geen oplossing gevonden. Tegenover FOX Sports verklaarde hij vervolgens de knop om te hebben gezet. "Ik ben bij PSV gebleven. Het enige dat ik kan doen is hard werken, de trainer (Mark van Bommel, red.) overtuigen dat ik erin hoor. Dat ga ik zeker doen", zei hij toen.

    Plaats een reactie

    Leedz +6258
    vrijdag 14 september 2018 om 12:58
    Wauw wat een warme club
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:58
    Brabantse gemoedelijkheid ...
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +4542
    vrijdag 14 september 2018 om 13:00
    Waauw wat een trieste boel weer hier op VP😂

    Man man man
    Vind ik leuk
    Korm +34055
    vrijdag 14 september 2018 om 13:10
    inderdaad!
    Vind ik leuk
    Mass +5182
    vrijdag 14 september 2018 om 14:50
    Ach, ze lezen niet verder dan hun NEUZEN lang zijn...Bartje is er gewoon bij tegen ADO
    Vind ik leuk
    Leedz +6258
    vrijdag 14 september 2018 om 13:17
    En als ik zeg weer geen Frenkie topic dan is het allemaal leuk
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +4542
    vrijdag 14 september 2018 om 13:17
    Wijzen, wijzen en maar wijzen...

    Wordt jij niet onderhand moe van jezelf?

    😑
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 13:18]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:24
    Alles met provocatie, termen als 020 of 010 en Frenkie is inmiddels kut.
    Het wordt inmiddels maar een trieste bende hier.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:27
    we kunnen helaas niet allemaal zo warm zijn als in Amsterdam
    ....
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 13:27]
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1553
    vrijdag 14 september 2018 om 13:59
    Gelukkig niet want bij VP verzinnen ze wel weer wat Ajax onzin,is er niemand aan de schijterij.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +5171
    vrijdag 14 september 2018 om 13:01
    Maher speelde ook gewoon mee met Jong.
    Ritme houden. Wedstrijdfit blijven.

    Als er dan een kans komt, dan heb je er in ieder geval alles aan gedaan!

    On-warm zou zijn om hem niet meer op de Herdgang toe te laten :)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 13:48]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:03
    En wat heeft dit met warme club te maken??
    Vind ik leuk
    Leedz +6258
    vrijdag 14 september 2018 om 13:07
    De man is een 2 jaar geleden met heel veel bombarie gehaald om vervolgens na een jaar alweer verbannen te worden...

    Vind ik heel koud en daar waar PSV altijd als warm club/familie wordt beschouwd
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 13:17]
    Vind ik leuk
    Senn +7235
    vrijdag 14 september 2018 om 13:09
    Welke bombarie????
    Vind ik leuk
    Korm +34055
    vrijdag 14 september 2018 om 13:11
    die heb ik ook gemist
    Vind ik leuk
    Leedz +6258
    vrijdag 14 september 2018 om 13:13
    PSV deed moeilijk in de onderhandelingen
    Vind ik leuk
    Korm +34055
    vrijdag 14 september 2018 om 13:19
    dus is dat bombarie?
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +5171
    vrijdag 14 september 2018 om 13:21
    Met welke club(s) waren die onderhandelingen?
    En wat deden ze precies moeilijk?
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23964
    vrijdag 14 september 2018 om 13:33
    Je kraamt echt onzin uit maat!
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1553
    vrijdag 14 september 2018 om 14:27
    Psv deed normaal en Bart is een goede voetballer Bart komt er wel ,er komt weer een dag en dan staat hij weer in het grote PSV,en je mag er trouwens maar elf opstellen en een setje op de reserve bank. Bij Ajax daar hebben ze de reserve bank uitgebreid met zes extra stoelen dus daar vallen er meer buiten de boot.
    Dus Bart ff een jaartje gassen bij jong PSV en alles komt goed. Ik heb er alle vertrouwen in.
    Vind ik leuk
    Zultkop +4374
    vrijdag 14 september 2018 om 13:19
    Arie :)
    Vind ik leuk
    Korm +34055
    vrijdag 14 september 2018 om 13:10
    hahaha wat lul je nou stom, op de bank houden en daar verpieteren is veel kouder... maar dat zal jij als niet sportman dan ook niet weten ;)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 13:13]
    Vind ik leuk
    Niels92 +22250
    vrijdag 14 september 2018 om 13:13
    Ze hadden Ramselaar beter kunnen verhuren, in de KKD daar wordt je ook niet vrolijk van als speler :(
    Vind ik leuk
    Korm +34055
    vrijdag 14 september 2018 om 13:15
    Daar ben ik het wel mee eens, al denk ik dat Ramselaar zijn minuten nog gaat maken hoor, PSV en Ajax hebben een lang seizoen!
    Vind ik leuk
    Niels92 +22250
    vrijdag 14 september 2018 om 13:17
    Het is te hopen voor die jongen, anders gewoon in de winterstop kijken of er iets anders op zijn pad gaat komen. Maar bij jong PSV spelen is sowieso beter dan helemaal niet spelen.
    Vind ik leuk
    Korm +34055
    vrijdag 14 september 2018 om 13:21
    Ik denk dat PSV dat in de winter ook doet. dan is thomas ook weer bijna terug. Snap dat PSV hem nu nog niet laat gaan want als er iemand uit valt heb je zo wat geen back up.. en bij jong kan hij wel gewoon zijn wedstrijdjes spelen :)
    Vind ik leuk
    :O +4881
    vrijdag 14 september 2018 om 14:56
    Eens maar er kwam geen club die hem wilde huren.
    Vind ik leuk
    Leedz +6258
    vrijdag 14 september 2018 om 13:14
    Je moet me hebben vandaag he mag hoor...

    Denk gewoon dat hij echt niet beter van jong wordt hoor motivatie zal 0 zijn
    Vind ik leuk
    Korm +34055
    vrijdag 14 september 2018 om 13:18
    hahaha puur toeval hoor.. ik denk dat je van waardering mag spreken. Dat ik op jou reageer betekent dat ik je hoger heb zitten dan de trollen ;)

    Wordt moe van dat geziek over warme en koude club etc..
    Het is topsport en daar worden harde beslissingen genomen. hoe warm of koud die ook zijn. aan de andere kant kan Ramselaar wel gewoon voetballen ipv stil staan in je ontwikkeling.

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 13:18]
    Vind ik leuk
    Leedz +6258
    vrijdag 14 september 2018 om 13:21
    Dat zie ik weer als een compliment...

    Ik laat mij zelf soms ook gaan in het moment, kan het helaas niet terug draaien...

    Tis dat Ajax vaak de sneer krijgt koud te zijn vandaar ik zo gereageerd heb en ik vind het oprecht zonde van zijn kwaliteiten omdat hij echt wel goed kan voetballen
    Vind ik leuk
    Korm +34055
    vrijdag 14 september 2018 om 13:22
    hahaha ik snap je reactie ook wel :)

    het is zeker zonde maar ik snap wel dat PSV hem nu nog niet verhuurd
    Vind ik leuk
    ELD070 +464
    vrijdag 14 september 2018 om 13:24
    Warme en koude club is inderdaad bullshit. Naar buiten toe kan een club "warm" zijn. Als puntje bij paaltje komt is elke club een koude club. Clubs zijn gewoon bedrijven, geen liefdadigheidsinstellingen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:31
    jij slaat de spijker op zijn kop
    je kan wel allemaal een warme club proberen te zijn bla bla bla
    maar als er door die warmte geen resultaten worden behaald , beginnen supporters als eerste te piepen
    hij is op dit moment niet goed genoeg , dus dan speelt ie niet , zo werkt het bij Ajax volgens mij ook , en bij ADO
    dus niet janken om warme of koude clubs
    Vind ik leuk
    3Bier +7745
    vrijdag 14 september 2018 om 13:41
    hmm ik vind jou reactie een beetje lauw
    Vind ik leuk
    :O +4881
    vrijdag 14 september 2018 om 15:00
    Idd. Eerste jaar speelde Ramselaar prakties alles. Zelfs in de CL. Speelde ook verrassend goed en brutaal voor een nieuwkomer in de CL. 2e jaar zakte hij weg. Tja dan zijn er anderen die wel goed spelen (Rosario) dan verlies je je plek. Het gaat wel om de 3 punten.
    Vind ik leuk
    :O +4881
    vrijdag 14 september 2018 om 14:57
    Als motivatie 0 is hoeft hij ook niet voor het grote werk te komen.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1553
    vrijdag 14 september 2018 om 14:30
    Verpieteren kan je alleen maar in Amsterdam Krom .
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +5171
    vrijdag 14 september 2018 om 13:11
    Een jaar geleden? Oh ja, joh??

    Ken je feiten!
    Vind ik leuk
    Leedz +6258
    vrijdag 14 september 2018 om 13:15
    2 jaar my bad, vergeef me
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +5171
    vrijdag 14 september 2018 om 13:24
    Ik vergeef iedereen die geen troll is...
    Dus moet ik jou dan vergeven, of niet?
    Vind ik leuk
    Korm +34055
    vrijdag 14 september 2018 om 14:42
    ja hoor, prima gozer!
    Vind ik leuk
    Leedz +6258
    vrijdag 14 september 2018 om 15:00
    Thnx Korm
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +5171
    vrijdag 14 september 2018 om 15:01
    Ok!
    Vind ik leuk
    PinPelado +1429
    vrijdag 14 september 2018 om 13:25
    Jij bent niet serieus te nemen. Alleen maar dom gepraat. PSV is geen sociale werkplaats. Wat heeft dit nou met warm of koud te maken.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156970
    vrijdag 14 september 2018 om 14:35
    Bombarie??? En verbannen?

    Her zijn bij ons geen kleedkamer 2 verhalen
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:11
    Hij zou een basisspeler worden en hij is het na een jaar al niet meer.
    Vind ik leuk
    Vak-T +503
    vrijdag 14 september 2018 om 13:05
    Gaaaaaaap
    Vind ik leuk
    Korm +34055
    vrijdag 14 september 2018 om 13:09
    niet goed genoeg is niet goed genoeg. Volgens de regels mag hij wel voetballen en dat gunt PSV hem ook. is altijd nog beter dan op de bank blijven zitten :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:13
    Gefeliciteerd jongen je hebt nu als eerste op deze pagina een nutteloze bijdrage op t internet geleverd. Toppie, hier heb je een like.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:52
    Hahahahaha zwaar vreemde reactie toen de kabouter van jullie mee deed was het geen disrespect wil je zeggen, of wat denken we van siem de jong die bij jong ajax mee moest doen
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1553
    vrijdag 14 september 2018 om 13:56
    Warmer dan dat kille gedoe in Amsterdam ,want voor warmte moet je daar echt niet zijn. Als ik denk aan Ajax denk ik aan een koude winter.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 12:58
    Jammer dat ze hem geen kans geven. Toch wel een talent.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:00
    Het komt er maar niet uit op de een of andere manier. Zou van mij wel voor 5 miljoen naar een Feyenoord mogen. Wie weet bloeit ie daar wel op.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13602
    vrijdag 14 september 2018 om 13:07
    Ramselaar is nog niet de helft van die 5 miljoen waard op dit moment.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:27
    T is niet dat ie er nu niks van bakt. Potentie blijft ie hebben. Vandaar dat ie zeker 5 miljoen moet kunnen opleveren.
    Vind ik leuk
    Zultkop +4374
    vrijdag 14 september 2018 om 13:10
    Hij krijgt toch een kans bij jong? Daar moet je je talent toch verder ontwikkelen :)
    Vind ik leuk
    Leeuw +5667
    vrijdag 14 september 2018 om 12:59
    Verbannen is een groot woord. Hij krijgt speelminuten en kan opnieuw in zijn ritme komen.
    Vind ik leuk
    FootballFC +1366
    vrijdag 14 september 2018 om 13:04
    Precies, beetje spannende titel voor een logisch besluit.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:07
    Clickbait, 'verbannen'.
    Vind ik leuk
    2cents +53775
    vrijdag 14 september 2018 om 13:09
    Klopt wel, maar tegelijkertijd zegt het wel veel over zijn positie in de pikorde. In die zij zal hij het wel als een soort verbanning voelen.
    Vind ik leuk
    The Iceman +7995
    vrijdag 14 september 2018 om 13:00
    Goede foto ook.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9157
    vrijdag 14 september 2018 om 13:00
    Echt jammer voor die jongen kom volgend seizoen mocht er plaats zijn gewoon naar Feyenoord.
    Komt goed 😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:30
    Is een goede voetballer en past denk ook beter bij Feijenoord.
    Ben benieuwd of hij ook het Nederlands elftal gaat redden🤔
    Bij PSV blijven resulteert denk ik in Mahar situ, eeuwig zonden en misschien slecht voor het nederlandselftal.
    Vind ik leuk
    RealFey +3
    vrijdag 14 september 2018 om 13:33
    Hem als versterking halen voor een bodemprijs zou niet eens heel slecht zijn. Moeten we wel geld hebben natuurlijk...
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:36
    Ik hoop het voor Bartje
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6353
    vrijdag 14 september 2018 om 14:34
    Eerst het geld maar eens besteden aan fatsoenlijke centrale verdedigers. Middenvelders zat, ook in de jeugd.
    Vind ik leuk
    RealFey +3
    vrijdag 14 september 2018 om 14:46
    Kan ik me bij aansluiten.
    Vind ik leuk
    JOJO +1712
    vrijdag 14 september 2018 om 13:03
    Wat een onzin weer VP.
    Obv een selectie die bekend os gemaakt op de website, de conclusie trekken dat hij is verbannen. Goede journalistiek.
    Misschien heeft ie zelf wel aangegeven liever minuten te maken in het 2e. Hebben jullie het aan hem of een van de trainers gevraagd? Een goede journalist past hoor en wederhoor toe. Je hebt dit vernomen van de site. Het zou netjes zijn om hier een vraag over te stellen aan de betrokkenen, alvorens te schrijven dat hij is verbannen. Dit is pure stemmingsmakerij.
    Vind ik leuk
    Zultkop +4374
    vrijdag 14 september 2018 om 13:22
    Beticht jij VP nou van goede journalistiek hahaha. Als ze iets niet doen is zelf (bijna geen) journalistiek bedrijven. Het merendeel van de artikelen hier is crtlC-ctrlV.

    Het enige dat ze met grote regelmaat wijzigen is de kop...(maar ik denk dat je dit allemaal al wel wist,.)
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3630
    vrijdag 14 september 2018 om 13:04
    Bartje kijkt altijd net of ie 3 kratten bier heeft gezopen...
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:14
    En Neres dan..?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6353
    vrijdag 14 september 2018 om 14:37
    Hehehe.
    Vind ik leuk
    Vak-T +503
    vrijdag 14 september 2018 om 13:04
    Jammer voor Bartje....
    Helaas hoort door selecteren ook bij een topclub.
    Vind ik leuk
    Snuck +518
    vrijdag 14 september 2018 om 13:05
    Laat hem alsjeblieft terug naar Utrecht komen!!!!!
    Vind ik leuk
    Bizzy +20160
    vrijdag 14 september 2018 om 13:07
    De lat ligt eenmaal hoog bij de kampioen van Nederland. Ik wil de VP Ajax supporters bedanken voor hun support en betrokkenheid bij ons aller PSV. Het is nooit leuk als een voetballer voor een lager elftal moet uitkomen. Onze Bartje zal wel blij zijn met die steun.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:08
    Hij was al aardig uit Domtorens gekletterd, maar kan dus nog dieper vallen.
    zonden weer een talent zoals Mahar verkloot...
    Nu ff omdenken, hij kan nu eindelijk weer spelen...


    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +5171
    vrijdag 14 september 2018 om 13:13
    Ik zou voorstellen: Fini!
    Vind ik leuk
    Zultkop +4374
    vrijdag 14 september 2018 om 13:23
    FiniDi?
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +5171
    vrijdag 14 september 2018 om 13:26
    Ja, FiniDie!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:32
    👏
    Vind ik leuk
    Wijndalum +219
    vrijdag 14 september 2018 om 13:09
    Heb het idee dat Bart niet één echte specialiteit heeft. Ik bedoel in wat voor rol zou hij passen? Het is geen 10, het is geen balafpakker. Ik vind hem ook niet bepaald een loper (box2box).
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6353
    vrijdag 14 september 2018 om 14:38
    Nou, wel een tien. Als handenbindertje achter de spits, prima.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:11
    Jammer voor Ramselaar bij Utrecht van hem genoten
    Kom lekker terug man wij waarderen je voetbal spel wel
    Ff Fransie bellen
    Vind ik leuk
    NvC +3299
    vrijdag 14 september 2018 om 13:14
    Leuk dit. Ze moeten echt met vaste selecties gaan werken want dit is gewoon dikke competitievervalsing.
    Vind ik leuk
    Viper Squad +1162
    vrijdag 14 september 2018 om 13:37
    Zit niet te janken knul. Het is maar KeukenKampioendivisie voetbal.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 18:45]
    Vind ik leuk
    NvC +3299
    vrijdag 14 september 2018 om 17:30
    Het is prof voetbal. Dan moet je een eerlijke competitie hebben. Welk niveau het is maakt niet uit. Maar goed je punt was ook om weer denigrerend over de KKD te lullen. Hoe lang blijven je accounts deze keer actief?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 17:30]
    Vind ik leuk
    Viper Squad +1162
    vrijdag 14 september 2018 om 18:49
    Accounts? wat een klein blaag ben jij.
    Ga lekker de knvb aanklagen ofzo jankerd.
    Vind ik leuk
    NvC +3299
    vrijdag 14 september 2018 om 19:16
    Mensen die een argument als “gejank” bestempelen zijn altijd van een bepaald niveau. Probeer anders is te reageren op normale wijze op mijn punt dat het prof voetbal is.
    Vind ik leuk
    Viper Squad +1162
    vrijdag 14 september 2018 om 19:23
    Jankerd.
    Gelukkig ben jij wel van een hoog niveau.

    Janken en zeiken, meer kun je niet.
    Niemand mag wat zeggen over je KeukenKampioen divisie clubje. Gelijk aanvalen, Vertel! Waarom?
    Maak je niet zo druk teletekstsupporter.
    Vind ik leuk
    NvC +3299
    vrijdag 14 september 2018 om 19:41
    Ja klopt ben ik ook. Bedankt! Observeren kan je wel goed! Je mag heus wat zeggen maar verwacht wel een antwoord. Kan je dat niet hebben post niet.
    Vind ik leuk
    Viper Squad +1162
    vrijdag 14 september 2018 om 20:00
    Doe ik ook niet meer, ik hou niet van jankerds.
    En jij bent van een veel te hoog niveau.

    Vind ik leuk
    NvC +3299
    vrijdag 14 september 2018 om 20:24
    Mooi
    Vind ik leuk
    Viper Squad +1162
    vrijdag 14 september 2018 om 19:26
    En waar zijn mijn meerdere accounts jankerd?
    Ga dat een keer bewijzen blaag.
    Probeer eens normaal te reageren zonder te janken en te zeiken.
    Vind ik leuk
    Bertjes +947
    vrijdag 14 september 2018 om 13:57
    Ja helemaal meejeens, hier wordt je toch katsberoerd van..
    Vind ik leuk
    NvC +3299
    vrijdag 14 september 2018 om 18:25
    Zal je zien dat hij vanavond scoort.
    Vind ik leuk
    Bertjes +947
    maandag 17 september 2018 om 09:03
    2x zelfs dus. Zal je zien dat je 1-2 punten tekort komt aan het einde van het seizoen..
    Vind ik leuk
    NvC +3299
    maandag 17 september 2018 om 11:08
    PSV net bekend gemaakt dat hij mee gaat naar Barcelona. Belachelijk dat hij vrijdag mee heeft gedaan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:08
    Precies.. belachelijk dit...
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:02
    Dit word ook al wel KKDF genoemd . Keuken Kampioen Divisie Fraude
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3099
    vrijdag 14 september 2018 om 13:14
    Snel de kop aanpassen.
    Eerst stond er dat hij verbannen werd naar Jong PSV.
    Sensatie zoekers VP.
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5199
    vrijdag 14 september 2018 om 13:15
    Ik dacht dat Ramselaar al te oud zou zijn voor Jong PSV om mee te doen?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89668
    vrijdag 14 september 2018 om 13:29
    Hij is 22.
    Vind ik leuk
    pinkelman +4143
    vrijdag 14 september 2018 om 13:16
    Begint een Maher verhaaltje te worden, alleen beschikt Ramselaar over iets minder talent dan zijn voorganger.
    Zo'n 15 miljoen door het putje gespoeld door de Eindhovenaren met deze twee spelers. Misschien zouden ze van tevoren moeten kijken of dit soort spelers wel in hun spelsysteem (de omschakeling) passen
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:54
    12*
    Vind ik leuk
    Spekholz +458
    vrijdag 14 september 2018 om 13:23
    Maher 2.0
    Vind ik leuk
    gerard.. +106
    vrijdag 14 september 2018 om 13:25
    jammer voor nec
    Vind ik leuk
    Harmmm +60
    vrijdag 14 september 2018 om 13:25
    Apart besluit mits dit niet een keuze van Ramselaar zelf was. Deze jongen is toch gewoon international, 2 jaar geleden volgde Bayern hem nog op de voet. Hoe snel kan het gaan...
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:26
    Kan hij geen liesblessure “faken”?
    Vind ik leuk
    heur es +509
    vrijdag 14 september 2018 om 13:27
    Net als Amrabat, spijt van hen keuzes.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:27
    Hij had beter bij fc Utrecht kunnen blijven
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89668
    vrijdag 14 september 2018 om 13:27
    Ik blijf het competitievervalsing vinden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:32
    oh ik dacht de dat 'jong' teams ook echt met jeugdspelers de competitie kwamen verzieken maar nee dus
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4318
    vrijdag 14 september 2018 om 13:32
    Zo word je als voetbalheld binnen gehaald en zo sta bij de beloftes te spelen en dan hebben ze het over dat Ajax een kille club is, profvoetbal is geen sport voor watjes.
    Vind ik leuk
    Miatz +62
    vrijdag 14 september 2018 om 13:33
    Goede mentaliteit: "Tegenover FOX Sports verklaarde hij vervolgens de knop om te hebben gezet. "Ik ben bij PSV gebleven. Het enige dat ik kan doen is hard werken, de trainer (Mark van Bommel, red.) overtuigen dat ik erin hoor. Dat ga ik zeker doen", zei hij toen."

    Elke dag hard werken en laten zien wat je waard bent. Hopelijk wijst de toekomst uit dat jij een waardevolle kracht bent.
    Vind ik leuk
    rexxo +182
    vrijdag 14 september 2018 om 13:42
    Ik zie dat het hier weer een gezellige boel is met steken over en weer.
    Uitblinken of opvallen bij een subtopper is duidelijk geen garantie voor slagen bij de top 3, inmiddels misschien top 2? Dat wordt steeds maar weer bewezen. Als je niet voldoet moet je terecht banken of erger ongeacht de club waar je onder contract staat.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:45
    Ik hoop voor Bart dat hij inderdaad door goed te trainen weer een kans krijgt in het eerste, vond hem een van de betere de laatste 2 jaar als hij er in stond. Succes Bart!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 13:51
    Ik vind dit soort dingen dus inderdaad competitievervalsing. Bij Jong Utrecht spelen wij gewoon met een vaste selectie. Wel een roulatiesysteem, maar gewoon echt een selectie. Daar is niks mis mee denk ik, maar dit soort spelers erbij is echt een wereld van verschil.

    Spelers ritme op laten doen snap ik wel, maar waarom plan je dan geen oefenwedstrijd? Zoals andere clubs wel doen?
    Vind ik leuk
    Bertjes +947
    vrijdag 14 september 2018 om 14:03
    Ja helemaal meejeens. Die jongen zou bij elke willekeurige subtopper een basisspeler zijn. Zul je straks weer zien dat we 1 punt tekort komen voor het kampioenschap en hij vandaag de gelijkmaker/winnende maakt. Kotsbeu ben ik dit soort onzin..
    Vind ik leuk
    Viper Squad +1162
    vrijdag 14 september 2018 om 17:19
    Misschien mag je 2x spelen net als tegen Jong-Ajax.
    Stop een keer met dat gejank man, zorg gewoon dat je ED gaat voetballen.
    Vind ik leuk
    NvC +3299
    vrijdag 14 september 2018 om 17:27
    Wat jij gejank vind is gewoon een geldig punt.
    Vind ik leuk
    Viper Squad +1162
    vrijdag 14 september 2018 om 18:50
    Waarvan akte. Nou stoppen met janken.
    Vind ik leuk
    NvC +3299
    vrijdag 14 september 2018 om 19:17
    Geef dan een argument ipv het meteen als “gejank” te bestempelen. Of ligt dat boven je niveau?
    Vind ik leuk
    Viper Squad +1162
    vrijdag 14 september 2018 om 19:27
    Alles moet je verklaren bij die jankerd.
    Vind ik leuk
    NvC +3299
    vrijdag 14 september 2018 om 19:50
    Boven je niveau dus
    Vind ik leuk
    Viper Squad +1162
    vrijdag 14 september 2018 om 20:01
    Klopt.
    Vind ik leuk
    Bertjes +947
    maandag 17 september 2018 om 09:02
    Laat gaan joh, dat is weer die vervelende trol uit Arnhem..
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:35
    PSV had beter Bart Ramselaar op zijn eigen positie laten spelen i.p.v. links half en links voor (!), daar waar hij bij Utrecht als rechter middenvelder furore maakte en zelfs Oranje haalde.
    Vind ik leuk
    Couto76 +528
    vrijdag 14 september 2018 om 14:42
    Ramselaar kan echt wel voetballen, maar hij heeft momenteel gewoon betere voetballers voor zich. Tja dat kan gebeuren bij een topclub. Prima toch dat hij dan toch speelminuten kan maken in de KKD. Als hij een topper wil worden, moet hij ook door deze fase heen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25511
    vrijdag 14 september 2018 om 15:10
    Kom maar terug naar Utrecht, Bartje!
    Vind ik leuk
    freek1958 +129
    vrijdag 14 september 2018 om 16:41
    kom naar galgewaard wie weet mag je warme worsten verkopen toch beter geweest om 2 jaar lange bij de fc te blijven maar ja is niet anders keien trekker
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ramselaar bij selectie Jong PSV: middenvelder mag wedstrijdritme opdoen tegen NEC