PSV-aankopen inzetbaar tegen ADO: 'Goede spelers zijn direct inpasbaar'

    PSV-aankopen inzetbaar tegen ADO: 'Goede spelers zijn direct inpasbaar'

    vrijdag 14 september 2018 om 14:45

    PSV-aankopen Aziz Behich en Erick Gutiérrez zijn zaterdag inzetbaar wanneer PSV op bezoek gaat bij ADO Den Haag. Ook Bart Ramselaar, die vrijdagavond meespeelt bij Jong PSV, zit bij de selectie.

    De oefenmeester stelde tevreden te zijn met de nieuwelingen Behich en Gutiérrez, die tegen ADO Den Haag direct inzetbaar zijn. "We hebben er goede spelers bijgekregen en goede spelers zijn direct inpasbaar." Ook Ramselaar zit bij de selectie. Eerder vrijdag werd bekend dat de middenvelder vrijdagavond in actie komt bij Jong PSV. "Bart is een speler die wedstrijdminuten nodig heeft. Tegen NEC kan hij minuten maken op een goed niveau. En morgen zit hij gewoon bij de selectie", aldus Van Bommel.

    Ondanks de wisselvallige seizoenstart van ADO is Van Bommel waakzaam. "ADO is een ervaren ploeg. Meer ervaren dan wij. Een ploeg met goede spelers, aanvallende backs en een ploeg die opportunistisch kan spelen." Bang voor onderschatting is de trainer niet. "Daar geloof ik niet in. De eerstvolgende wedstrijd is altijd de belangrijkste. Dat weet iedereen. Na zo’n interlandperiode is het direct richten op de volgende wedstrijd. Ik denk dat dat aardig is gelukt."

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Plaats een reactie

    SnelKookPan +2955
    vrijdag 14 september 2018 om 14:49
    Goed nieuws!

    Tegen ADO, Guti in de basis.

    Dan kan hij nog een klein beetje ingespeeld worden in aanloop naar Ajax thuis, de 23e! 💪💪

    Ajax zal hier, zoals wij dat gewend zijn onderhand, de gelegenheid krijgen om in te lopen. Ons aller PSV krijgt voor eigen publiek de gelegenheid om uit te lopen en Ajax alweer op 5 punten te zetten...

    Maar nu eerst ADO uit 💪
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 15:54]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:50
    Snelkookpan snelkookpan..
    Vind ik leuk
    Fce9091 +2227
    vrijdag 14 september 2018 om 14:54
    Raffie met z'n dikke kop daar hou ik niet zo van.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:36
    Verkeerde achternamen daar houd ik niet zo van
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:44
    Wat is er verkeerd aan mijn achternaam?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:46
    Je mist een 'e' ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:52
    Sinds wanneer weet jij wat er op mijn paspoort staat?
    Vind ik leuk
    Arvin +2986
    vrijdag 14 september 2018 om 16:54
    Haha, luister nou maar naar de ajaxied, hij weet het echt wel beter dan jij 😂.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +2955
    vrijdag 14 september 2018 om 16:21
    Snelkookpan, snelkookpan

    Gefrustreerde Ajacieden, nee daar hou ik nie zo van!

    😋😋😋
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 16:21]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20487
    vrijdag 14 september 2018 om 14:54
    Zozo 2x gewijzigd snelkookpan-:)
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:55
    Gij let wel veel op snelkookpan, vind je nie?
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +3806
    vrijdag 14 september 2018 om 15:07
    We zijn hier één grote roedel..
    We letten op elkaar!
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +2955
    vrijdag 14 september 2018 om 14:57
    Fijn dat er mensen zijn die ook dat bijhouden...

    Noteer: 3 aanpassingen zelfs!
    👍
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 14:58]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20487
    vrijdag 14 september 2018 om 15:32
    Hahah da's knap van je man.Keep up the good work.👍😁
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +2955
    vrijdag 14 september 2018 om 15:36
    Dank u!

    Jij ook 👍
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 15:36]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:02
    Ado uit is altijd een lastig karwei voor PSV gebleken.
    Beetje wat Ajax bij FC Utrecht heeft.
    Waar ligt dat volgens jou aan?
    Vind ik leuk
    Polly11 +3441
    vrijdag 14 september 2018 om 15:06
    Omdat ze zich groen en geel ergeren?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:14
    Dat doe ik vaak bij Fortuna hahaha.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +2955
    vrijdag 14 september 2018 om 15:09
    Ik denk vooral aan het feit dat de spelers dat in hun achterhoofd houden in aanloop naar zo'n ontmoeting.

    Dat zorgt bij de een voor extra vertrouwen en voor de ander juist het tegenovergesteld... iets als "als het maar niet weer misgaat".

    Denk dat het vooral tussen de oortjes zit.

    Volgens mij is dat slechts nog een bewijs dat het mentale en psychologische aspect van het spel soms doorslaggevend kan zijn.

    Ik denk dat het juist PSV is die op dat vlak de sterkste is van de ED, daar waar Ajax voetbaltechnisch misschien toch wat beter is.

    Zoals we de kuipvrees hebben overwonnen en onze comeback tegen AZ vorig seizoen.

    ... Of de blessuretijd doelpunten!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:15
    Klinkt zeer plausibel.
    Succes maat!;)
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +2955
    vrijdag 14 september 2018 om 15:18
    Dank je!

    Jij vooral veel plezier in Spanje 👌
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 15:18]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:18
    Dank je wel😎😉
    Vind ik leuk
    SanKev +520
    vrijdag 14 september 2018 om 15:22
    "ons aller PSV" doe dat even niet aub... klinkt net zo belachelijk als ons aller ajax. "Ons PSV" kan wel, proost.
    Vind ik leuk
    PeterAdo +242
    vrijdag 14 september 2018 om 18:48
    Ja laar dat “aller”maar weg want mijn club is het niet
    Vind ik leuk
    Bill +589
    vrijdag 14 september 2018 om 15:24
    Je bent al weer druk bezig met de wedstrijd van het jaar lees ik?
    Ach het is niet anders bij de overige 16 clubjes.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 15:26]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:36
    volgens mij zegt ie dat er eerst van Ado gewonnen moet worden
    en inderdaad de wedstrijd van volgende week is belangrijk tegen onze achtervolger
    met de nadruk op ; achtervolger
    voorlopig althans
    kan volgende week , of dit weekend al , zomaar anders zijn
    Vind ik leuk
    Bill +589
    vrijdag 14 september 2018 om 15:42
    Ooh ik zag 3 keer Ajax ik zijn stukje over de wedstrijd tegen ado.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:29
    Precies, lekker naar een stug Ado op kunstgras. Kijken hoe dat bevalt......dan even een pak op de broek bij Barcelona en dan Ajax!
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +2955
    vrijdag 14 september 2018 om 15:34
    Die pak rammel in Barca zal ons alleen maar sterker maken 💪

    Wat de plastic in Den Haag betreft, daar moet je gewoon doorheen. De punten naar huis nemen zoals dat ook tegen PEC gebeurde...

    Het positieve is, na de winterstop hebben we in ieder geval minder plstic op het programma en de kans is groot dat we dan ook geen Europese wedstrijden meer zullen spelen.

    Wat ik niet als een nadeel zie in de strijd om de titel 😉
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 15:35]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 16:38
    Word een vervelende week voor PSV. Averij oplopen in den Haag, een vernedering uit in Nou Camp en een sterk Ajax wat ee overheen klapt.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +2955
    vrijdag 14 september 2018 om 17:28
    Denk eerder een grote teleurstelling voor jou als ik dit zo lees.

    Grote verschil tussen jou en mij is dat ik uitga van eigen kracht en jij probeert te leunen op ADO en Barca...

    Snapdum, maat?🤫
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 18:10
    Ik vertrouw ook op mijn Ajax dat ze in Eindhoven winnen.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +2955
    zaterdag 15 september 2018 om 22:18
    De averij in Den Haag hebben we achter de rug.
    Vind ik leuk
    Dani82 +1183
    vrijdag 14 september 2018 om 14:51
    Volgens mij las ik dat dolberg niet op het wedstrijd formulier mag omdat hij met jong ajax mee doet. Bij psv kan dat dus wel gewoon. Hoe kan dat nou?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:00
    Jong Ajax speelt op maandag en jong PSV vanavond daar zal het mee te maken hebben.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +3806
    vrijdag 14 september 2018 om 15:10
    Ja, klopt.
    En PSV is een warme club. Die gunt Bart gewoon twee wedstrijdpremies.
    En hij krijgt ook nog een rijksdaalder voor elke goal.
    Vind ik leuk
    Zultkop +4072
    vrijdag 14 september 2018 om 15:30
    Wordt hij mooi genaaid met die riks, kan hij nergens meer mee betalen en inwisselen voor pleuries kan ook niet meer.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +3806
    vrijdag 14 september 2018 om 15:33
    Ach, Berry van Aerle betaalde jarenlang contributie...
    Dan beter dit :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:30
    Da's geen dik inkomen dan....Bergwijn had zich geblesseerd afgemeld als hij bij Jong moest spelen....🤣🤣
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +3806
    vrijdag 14 september 2018 om 15:36
    Ze krijgen ook niet alleen maar geld.

    Ook nog een roggenbrood, zult als beleg, twee kilo kas-asperges en een six-pack Bavaria (Swinckels).
    Vind ik leuk
    Zultkop +4072
    vrijdag 14 september 2018 om 15:59
    Lekkah! Zult.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +3806
    vrijdag 14 september 2018 om 16:00
    Niet iedereen zal het met je eens zijn :)
    Vind ik leuk
    Zultkop +4072
    vrijdag 14 september 2018 om 16:01
    Liever zult dan piemelbrie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 18:18
    Roggebrood hoort haring op en asperges horen niet uit de kas te komen! Bavaria is al niet veel maar dat Swinckels is helemaal niet wat, zeker niet voor wat het kost!
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +3806
    vrijdag 14 september 2018 om 18:19
    Jij bent geen liefhebber, Liefhebber
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 18:22
    Zeker wel! Maar voor het geld wat Swinckels kost kun je veeeeel beter bier krijgen! Maar in Brabant vonden ze Oranjeboom ook lekker....🤮
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +3806
    vrijdag 14 september 2018 om 18:25
    Oranjeboom.... Mijn god, dat was smerig.....

    Ik drink bijna altijd Heineken. Volgens velen ook niet lekker, maar ik vind het heerlijk.

    Jouw favo?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:01


    Oranjeboom was niet te doen idd. Ik heb ooit een maand of 4 op de kazerne in Breda gebivakkeerd....
    Qua gewoon bier heb ik eigenlijk altijd Alfa. Soms ook Hertog Jan. Beck's vind ik ook wel lekker maar dat kun je hier bijna niet krijgen. Speciaalbieren Triple Karmeliet, Brugse Zot of Hertog Jan Grand Prestige... eigenlijk drink ik niet meer zoveel bier... een paar en dan over op whiskey.....
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:15
    Als ze 5 eurootjes lappen
    Vind ik leuk
    Dani82 +1183
    vrijdag 14 september 2018 om 18:05
    Dan zou kunnen inderdaad
    Vind ik leuk
    appeltje +162
    vrijdag 14 september 2018 om 15:02
    Het is toegestaan om een speler op vrijdag mee te laten doen bij Jong, en hem op zaterdag of zondag bij de wedstrijdselectie van het eerste te hebben.
    Het is NIET toegestaan om een speler op zaterdag of zondag bij de wedstrijselectie van het eerste te hebben, en hem dan maandag te laten spelen bij Jong.
    Kortom, je mag wel eerst voor Jong spelen en dan voor het eerste, maar niet bij het eerste in de wedstrijdselectie als je op maandag bij Jong wilt spelen.
    Jong Ajax speelt 's maandags, Jong PSV vanavond. Dus eigenlijk gaat het puur om de speeldag.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5769
    vrijdag 14 september 2018 om 15:08
    Mega vreemde regel voor de jonge elftallen!!! KNVB wederom op zijn smalst
    Vind ik leuk
    Senn +6957
    vrijdag 14 september 2018 om 15:21
    Is juist een goede regel. Zodat de jong elftallen de boel niet kunnen bezeiken
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +2955
    vrijdag 14 september 2018 om 15:58
    Eens!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 15:58]
    Vind ik leuk
    Vinnie J +640
    vrijdag 14 september 2018 om 14:53
    Eindelijk eens een jonge trainer die zijn stempel drukt, spelers zichtbaar beter maakt. Wat een topper die steeds beter wordt
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:56
    Je bedoelt Ramselaar?
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +2955
    vrijdag 14 september 2018 om 15:04
    😂

    Nog een Ajacied die maar weinig te juichen heeft gehad de laatste jaren en dus om zich heen slaat en spuugt...

    Gooi het er maar uit, jongen! Dat moet vast een opluchting voor je zijn!
    Vind ik leuk
    El Cazador +5769
    vrijdag 14 september 2018 om 15:06
    @snelkookpan je klinkt als Stratumseind
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +2955
    vrijdag 14 september 2018 om 15:13
    Straat is inderdaad ook een kenner... Iemand met verstand van voetbal, dat klopt 👍
    Vind ik leuk
    El Cazador +5769
    vrijdag 14 september 2018 om 15:22
    Wonen jullie samen en drinken samen San Miguel?
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +2955
    vrijdag 14 september 2018 om 15:26
    Nee hoor, ik ben niet zo van het Spaanse...

    Dat laat ik toch echt aan Straat over!

    Ik drink alleen échte bier👌

    (Sorry, Straat 🤣😉)

    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:32
    San Miguel is niks mis mee hoor! Beter dan die uilenzijk van Bavaria...
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:31
    Je bent niet de eerste die dat zegt....
    Vind ik leuk
    Enden +3941
    vrijdag 14 september 2018 om 18:58
    Ik heb niets met van Bommel behalve dat ik bij NAC destijds het nummertje schopvanbommel wel lekker vond.
    Maar toegegeven... ik vind het wel een verademing dat een trainer zegt.... als je goed genoeg bent heb je weinig ritme nodig, of spelers kunnen hoeven niet veel te rouleren, want die kunnen normaal gesproken wel meerdere wedstrijden aan....
    Vind hem wel klagen als een vrouw bij de assistent scheids.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:57
    Als Ajacied zijnde ben ik jaloers op zo'n trainer
    Vind ik leuk
    El Cazador +5769
    vrijdag 14 september 2018 om 15:05
    Het zorgelijke gezicht van Bommel is geheel terecht. Spelen op kunstsprieten is niet fijn en indien de twee aankopen meteen een basis plek hebben is het team nog niet voldoende ingespeeld. De tegenstander gaat er natuurlijk vol op klappen en oud-ajax trainer Fons wilt zijn oude club natuurlijk een handje helpen. Suc6 psv in de residentie
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:44
    Guti hoeft Chucky 3 x de bal klaar te leggen. 3 puntjes binnen
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:06
    Belachelijk en rond uit schoffering zo gaan we niet met deze unieke man om. Ik heb er geen goed woord voor over bah bah bah hoogachtend ilona
    Vind ik leuk
    Zultkop +4072
    vrijdag 14 september 2018 om 15:33
    Ik snap je betoog niet helemaal Ilona, dit is een voetbalsite, misschien kan je beter even met je vibo in een stil hoekje gaan zitten. Doei!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:20
    Chill, wordt het 0-5 ipv 0-4 😊💪🏿
    Vind ik leuk
    HaagseHaas +1496
    vrijdag 14 september 2018 om 16:06
    Remember doelman Hansen
    Vind ik leuk
    NorthSide +884
    vrijdag 14 september 2018 om 16:19
    Morgen met de schijt tussen de benen naar Den Haag😜
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:42
    Met schijt tussen de benen heen.
    En met 3 punten terug
    Vind ik leuk
    NorthSide +884
    woensdag 19 september 2018 om 15:23
    Mede MOGELIJK gemaakt door persoonlijke fouten. 5 goals cadeau weggegeven.
    Vind ik leuk
    Foebele +53992
    vrijdag 14 september 2018 om 16:13
    Meer ervaren dan wij? Die van Bommel is wel goed in het verkopen van onzin, vorige keer zei hij ook al dat we Bate niet moesten onderschatten, omdat ze maarliefst 5 internationals van Wit Rusland in hun team hadden...
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:41
    Dat is gewoon je team scherp houden
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88893
    vrijdag 14 september 2018 om 16:15
    Maakt toch niks uit, we winnen morgen wel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 16:22
    1-3.
    Vind ik leuk
    HaagseHaas +1496
    vrijdag 14 september 2018 om 18:57
    3-1
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 18:57]
    Vind ik leuk
    pinkelman +4134
    vrijdag 14 september 2018 om 16:33
    Ik ben nog niet kapot van wat PSV laat zien.
    Al twee keer hebben ze de laatste minuut nodig tegen relatief kleine clubs, benieuwd wat het tegen ADO gaat worden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:40
    ✌🏻👃🏻
    Vind ik leuk