PSV-aankopen inzetbaar tegen ADO: 'Goede spelers zijn direct inpasbaar'

    PSV-aankopen inzetbaar tegen ADO: 'Goede spelers zijn direct inpasbaar'

    Gepubliceerd: vrijdag 14 september 2018 om 14:45vr 14-09-2018 om 14:45

    PSV-aankopen Aziz Behich en Erick Gutiérrez zijn zaterdag inzetbaar wanneer PSV op bezoek gaat bij ADO Den Haag. Ook Bart Ramselaar, die vrijdagavond meespeelt bij Jong PSV, zit bij de selectie.

    De oefenmeester stelde tevreden te zijn met de nieuwelingen Behich en Gutiérrez, die tegen ADO Den Haag direct inzetbaar zijn. "We hebben er goede spelers bijgekregen en goede spelers zijn direct inpasbaar." Ook Ramselaar zit bij de selectie. Eerder vrijdag werd bekend dat de middenvelder vrijdagavond in actie komt bij Jong PSV. "Bart is een speler die wedstrijdminuten nodig heeft. Tegen NEC kan hij minuten maken op een goed niveau. En morgen zit hij gewoon bij de selectie", aldus Van Bommel.

    Ondanks de wisselvallige seizoenstart van ADO is Van Bommel waakzaam. "ADO is een ervaren ploeg. Meer ervaren dan wij. Een ploeg met goede spelers, aanvallende backs en een ploeg die opportunistisch kan spelen." Bang voor onderschatting is de trainer niet. "Daar geloof ik niet in. De eerstvolgende wedstrijd is altijd de belangrijkste. Dat weet iedereen. Na zo’n interlandperiode is het direct richten op de volgende wedstrijd. Ik denk dat dat aardig is gelukt."

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Plaats een reactie

    Dani82 +2187
    vrijdag 14 september 2018 om 14:51
    Volgens mij las ik dat dolberg niet op het wedstrijd formulier mag omdat hij met jong ajax mee doet. Bij psv kan dat dus wel gewoon. Hoe kan dat nou?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:00
    Jong Ajax speelt op maandag en jong PSV vanavond daar zal het mee te maken hebben.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6596
    vrijdag 14 september 2018 om 15:10
    Ja, klopt.
    En PSV is een warme club. Die gunt Bart gewoon twee wedstrijdpremies.
    En hij krijgt ook nog een rijksdaalder voor elke goal.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5659
    vrijdag 14 september 2018 om 15:30
    Wordt hij mooi genaaid met die riks, kan hij nergens meer mee betalen en inwisselen voor pleuries kan ook niet meer.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6596
    vrijdag 14 september 2018 om 15:33
    Ach, Berry van Aerle betaalde jarenlang contributie...
    Dan beter dit :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:30
    Da's geen dik inkomen dan....Bergwijn had zich geblesseerd afgemeld als hij bij Jong moest spelen....🤣🤣
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6596
    vrijdag 14 september 2018 om 15:36
    Ze krijgen ook niet alleen maar geld.

    Ook nog een roggenbrood, zult als beleg, twee kilo kas-asperges en een six-pack Bavaria (Swinckels).
    Vind ik leuk
    Zultkop +5659
    vrijdag 14 september 2018 om 15:59
    Lekkah! Zult.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6596
    vrijdag 14 september 2018 om 16:00
    Niet iedereen zal het met je eens zijn :)
    Vind ik leuk
    Zultkop +5659
    vrijdag 14 september 2018 om 16:01
    Liever zult dan piemelbrie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 18:18
    Roggebrood hoort haring op en asperges horen niet uit de kas te komen! Bavaria is al niet veel maar dat Swinckels is helemaal niet wat, zeker niet voor wat het kost!
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6596
    vrijdag 14 september 2018 om 18:19
    Jij bent geen liefhebber, Liefhebber
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 18:22
    Zeker wel! Maar voor het geld wat Swinckels kost kun je veeeeel beter bier krijgen! Maar in Brabant vonden ze Oranjeboom ook lekker....🤮
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6596
    vrijdag 14 september 2018 om 18:25
    Oranjeboom.... Mijn god, dat was smerig.....

    Ik drink bijna altijd Heineken. Volgens velen ook niet lekker, maar ik vind het heerlijk.

    Jouw favo?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:01


    Oranjeboom was niet te doen idd. Ik heb ooit een maand of 4 op de kazerne in Breda gebivakkeerd....
    Qua gewoon bier heb ik eigenlijk altijd Alfa. Soms ook Hertog Jan. Beck's vind ik ook wel lekker maar dat kun je hier bijna niet krijgen. Speciaalbieren Triple Karmeliet, Brugse Zot of Hertog Jan Grand Prestige... eigenlijk drink ik niet meer zoveel bier... een paar en dan over op whiskey.....
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:15
    Als ze 5 eurootjes lappen
    Vind ik leuk
    Dani82 +2187
    vrijdag 14 september 2018 om 18:05
    Dan zou kunnen inderdaad
    Vind ik leuk
    appeltje +1405
    vrijdag 14 september 2018 om 15:02
    Het is toegestaan om een speler op vrijdag mee te laten doen bij Jong, en hem op zaterdag of zondag bij de wedstrijdselectie van het eerste te hebben.
    Het is NIET toegestaan om een speler op zaterdag of zondag bij de wedstrijselectie van het eerste te hebben, en hem dan maandag te laten spelen bij Jong.
    Kortom, je mag wel eerst voor Jong spelen en dan voor het eerste, maar niet bij het eerste in de wedstrijdselectie als je op maandag bij Jong wilt spelen.
    Jong Ajax speelt 's maandags, Jong PSV vanavond. Dus eigenlijk gaat het puur om de speeldag.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7203
    vrijdag 14 september 2018 om 15:08
    Mega vreemde regel voor de jonge elftallen!!! KNVB wederom op zijn smalst
    Vind ik leuk
    Senn +7160
    vrijdag 14 september 2018 om 15:21
    Is juist een goede regel. Zodat de jong elftallen de boel niet kunnen bezeiken
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1771
    vrijdag 14 september 2018 om 14:53
    Eindelijk eens een jonge trainer die zijn stempel drukt, spelers zichtbaar beter maakt. Wat een topper die steeds beter wordt
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:56
    Je bedoelt Ramselaar?
    Vind ik leuk
    Enden +4192
    vrijdag 14 september 2018 om 18:58
    Ik heb niets met van Bommel behalve dat ik bij NAC destijds het nummertje schopvanbommel wel lekker vond.
    Maar toegegeven... ik vind het wel een verademing dat een trainer zegt.... als je goed genoeg bent heb je weinig ritme nodig, of spelers kunnen hoeven niet veel te rouleren, want die kunnen normaal gesproken wel meerdere wedstrijden aan....
    Vind hem wel klagen als een vrouw bij de assistent scheids.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 14:57
    Als Ajacied zijnde ben ik jaloers op zo'n trainer
    Vind ik leuk
    El Cazador +7203
    vrijdag 14 september 2018 om 15:05
    Het zorgelijke gezicht van Bommel is geheel terecht. Spelen op kunstsprieten is niet fijn en indien de twee aankopen meteen een basis plek hebben is het team nog niet voldoende ingespeeld. De tegenstander gaat er natuurlijk vol op klappen en oud-ajax trainer Fons wilt zijn oude club natuurlijk een handje helpen. Suc6 psv in de residentie
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:44
    Guti hoeft Chucky 3 x de bal klaar te leggen. 3 puntjes binnen
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:06
    Belachelijk en rond uit schoffering zo gaan we niet met deze unieke man om. Ik heb er geen goed woord voor over bah bah bah hoogachtend ilona
    Vind ik leuk
    Zultkop +5659
    vrijdag 14 september 2018 om 15:33
    Ik snap je betoog niet helemaal Ilona, dit is een voetbalsite, misschien kan je beter even met je vibo in een stil hoekje gaan zitten. Doei!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 15:20
    Chill, wordt het 0-5 ipv 0-4 😊💪🏿
    Vind ik leuk
    NorthSide +980
    vrijdag 14 september 2018 om 16:19
    Morgen met de schijt tussen de benen naar Den Haag😜
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:42
    Met schijt tussen de benen heen.
    En met 3 punten terug
    Vind ik leuk
    NorthSide +980
    woensdag 19 september 2018 om 15:23
    Mede MOGELIJK gemaakt door persoonlijke fouten. 5 goals cadeau weggegeven.
    Vind ik leuk
    Foebele +54828
    vrijdag 14 september 2018 om 16:13
    Meer ervaren dan wij? Die van Bommel is wel goed in het verkopen van onzin, vorige keer zei hij ook al dat we Bate niet moesten onderschatten, omdat ze maarliefst 5 internationals van Wit Rusland in hun team hadden...
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:41
    Dat is gewoon je team scherp houden
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90982
    vrijdag 14 september 2018 om 16:15
    Maakt toch niks uit, we winnen morgen wel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 16:22
    1-3.
    Vind ik leuk
    pinkelman +4149
    vrijdag 14 september 2018 om 16:33
    Ik ben nog niet kapot van wat PSV laat zien.
    Al twee keer hebben ze de laatste minuut nodig tegen relatief kleine clubs, benieuwd wat het tegen ADO gaat worden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:40
    ✌🏻👃🏻
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws