Ten Hag trots: Ik kende zijn naam, maar kende zijn kwaliteiten niet

    Ten Hag trots: "Ik kende zijn naam, maar kende zijn kwaliteiten niet"

    vrijdag 14 september 2018 om 16:11

    Het stemt Ajax-trainer Erik ten Hag tevreden dat Noussair Mazraoui onder zijn vleugels tot wasdom is uitgekomen. De rechtsback van Ajax heeft in de eerste weken van het seizoen een basisplaats, nadat zijn rol nog geen jaar geleden uitgespeeld leek.

    Ten Hag stapte in de winterstop in bij Ajax en nam Mazraoui meteen mee op trainingskamp naar Portugal. "Ik kende zijn naam, maar kende zijn kwaliteiten niet", vertelt hij vrijdag tijdens het wekelijkse persmoment. "In de eerste week maakte hij direct een goede indruk. Wel was hij breekbaar, niet goed belastbaar. Daar hebben we aan gewerkt."

    "We zagen we dat hij sterk is in de duels, een goed inzicht heeft en op meerdere posities makkelijk uit de voeten kan. Op de training gebruikten we hem vervolgens als rechtervleugelverdediger. Buiten een groot spelinzicht is hij ook snel en wendbaar. Het pakt heel goed uit."

    Mazraoui heeft sinds de start van het seizoen een basisplaats als rechtsback. Ten Hag: "Je ziet elke wedstrijd verbetering bij hem. Hij voelt zich nog een middenvelder, maar als vleugelverdediger bij Ajax ben je ook al snel een middenvelder. Natuurlijk moet je je verdedigende taken niet vergeten."

    Plaats een reactie

    vrijdag 14 september 2018 om 16:14
    Maakt niet uit pik, kan gebeuren. Dat marrokaantje doet het wel prima trouwens, niks mis mee toch? Mazraouietje, lekker man.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6702
    vrijdag 14 september 2018 om 16:15
    Dan heb ik nog liever de Pinkpanther bovenaan :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 16:16
    Ik was net telaat.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6702
    vrijdag 14 september 2018 om 16:20
    Kom op Pantje, je moet ook alleen maar de eerste reactie plaatsen, en dan NIET MEER met je mede-forum-leden in gesprek gaan.
    Gelijk gaan loeren op de volgende topic!!
    Want je weet het nooit met VP. Kan 23 minuten duren, maar ook drie FdJ-topics binnen een kwartier!

    Dus alleen maar vernieuwen, vernieuwen, vernieuwen, vernieuwen...
    Dan bij de nieuwe topic één karakter tikken en op reageren drukken.
    Dan heb je ff tijd om je reactie inhoudelijk te maken (voor jouw niveau dan) en dan weer lekker gaan vernieuwen, vernieuwen, vernieuwen.....
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 16:23
    Kijk hier kunnen we wat mee.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6702
    vrijdag 14 september 2018 om 16:25
    We houden van je!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 16:25
    Weet ik toch. 💖😍
    Vind ik leuk
    Pluspot +108
    vrijdag 14 september 2018 om 16:46
    MAND!
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6702
    vrijdag 14 september 2018 om 16:50
    Ehhhhh…..

    Af?

    Of: 'Woef'?
    Vind ik leuk
    Nuance +9049
    vrijdag 14 september 2018 om 18:08
    Korter!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 16:27
    Waarom? Ouwe pikkepijper van me.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6702
    vrijdag 14 september 2018 om 16:31
    Omdat we met zijn allen de morele plicht hebben om Pantje van de straat te houden, ouwe reus.

    Hij moet van 6.30 uur tot 24.00 uur loeren, vernieuwen, loeren, vernieuwen...
    Als een pup die de hele week wacht op een weekblad...
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 16:32
    Nou pik dan wacht ik in vervolg even met reageren, niks mis mee toch? Lekker man, pantje nooit genoeg.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6702
    vrijdag 14 september 2018 om 16:33
    Top Gijp!
    Groetjes aan Annie!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 16:46
    En ik drink er dan ook nog een hele dag bier bij.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6702
    vrijdag 14 september 2018 om 16:52
    Of Gazeuze!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26433
    vrijdag 14 september 2018 om 17:01
    Joepie een fan account..
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:59
    Waarom weer zo denigrerend praten over die jongen. Hij staat er voor ons allemaal.
    Vind ik leuk
    AFCA_Scooby +1031
    zaterdag 15 september 2018 om 10:16
    eerst bij de veronica inside youtube comments en nu weer verder hier? man man man
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 15 september 2018 om 10:16]
    Vind ik leuk
    heur es +714
    vrijdag 14 september 2018 om 16:17
    Moeilijk he om Keizer de credits te geven. Die heeft aangegeven deze jongen een contract te geven. Ook aan deze speler gast Ajax veel geld verdienen.

    Dankzij......
    Vind ik leuk
    El Cazador +6572
    vrijdag 14 september 2018 om 16:17
    FF een rectificatie hier, het was dat Marcel Keizer hem binnen boord hield anders had tuinkabouter Ten Hag nooit met deze veren kunnen pronken!!!
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6702
    vrijdag 14 september 2018 om 16:39
    Je krijgt als PSV-supporter gelijk een stempel of haatposts…
    maar wat staat die Ten Hag nou net te doen of hij de ontdekker is. Ongepast.

    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2541
    vrijdag 14 september 2018 om 16:36
    Moet het nog zien dit seizoen en het is nog te vroeg om te zeggen dat hij goed is...
    Vind ik leuk
    Garinsha +4796
    vrijdag 14 september 2018 om 16:42
    als keizer niet had gehammerd om deze man erbij te halen had niemand iets over deze man gehoord..

    onbegrijpelijk dat hij als enige geen contract had.. niet eens een contractje..

    zo zie je maar als je Kansen krijgt wat dat teweeg kan brengen!
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1421
    vrijdag 14 september 2018 om 16:54
    Die doet het beter dan scholletje
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:03
    Da's raar... Ik ken Ten Gaf zijn naam maar zijn kwaliteiten nog steeds niet. Met deze spelersgroep wordt zelfs André van Duin kampioen.
    Vind ik leuk
    Muscles +813
    vrijdag 14 september 2018 om 17:04
    Soms moet je mazzel hebben als club en op offensieve rechtsback doet mazraoui het goed......
    Vind ik leuk
    stratumseind +171145
    vrijdag 14 september 2018 om 17:15
    Een groot gemis voor oranje.......
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1041
    vrijdag 14 september 2018 om 17:22
    Mooi vrijdag, ten hagdag..
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:49
    Nee is geen enkele speler waard, is een groot talent, maar hij heeft in het eerste seizoen nog niet constant gespeeld, ook niet na 1 geweldige goal op het WK zoals men hier beweerd.
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1564
    vrijdag 14 september 2018 om 17:55
    Groot talent
    Vind ik leuk
    Storm015 +238
    vrijdag 14 september 2018 om 18:03
    Ja, ja weer een ontdekking van Erik de tuinkabouter met het punthoofd. Flauwekul dus, dit heet jezelf omhoog likken, enge man dus, bah👎🏿👎🏿 De credits moeten naar Marcel Keizer, maar ja die is door Flapmans en cs op nonactief gesteld bij de warmste klup van NL
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 18:05]
    Vind ik leuk
    Kwal +677
    vrijdag 14 september 2018 om 21:15
    Ik vind Mezrawie niet zo bijzonder. De ontwikkeling van Frenkie de Jong valt mij meer op !
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6702
    vrijdag 14 september 2018 om 21:30
    Misschien kan je Ted van Leeuwen tippen?
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1197
    vrijdag 14 september 2018 om 21:32
    Beste Kwal.
    Niemand kent Mezrawie, dus niemand weet of Mezrawie goed of slecht is.
    Het gaat hier over Noussair Mazraoui, en die is wel goed en wordt steeds beter. En dat komt mede door de huidige technische staf.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws