VVV legt 'onmisbare schakel' vast: Hij is het toonbeeld van onverzettelijkheid

VVV legt 'onmisbare schakel' vast: "Hij is het toonbeeld van onverzettelijkheid"

Gepubliceerd: vrijdag 14 september 2018 om 16:55vr 14-09-2018 om 16:55

VVV-Venlo en Danny Post gaan langer met elkaar door. De aanvoerder (29) heeft vrijdag zijn handtekening gezet onder een nieuw contract tot medio 2022.

"Ik heb het hier geweldig naar de zin", reageert Post op de clubsite. "En ook mijn gezin is blij met Venlo. Onze kinderen zijn hier geboren. Bovendien heeft de club een duidelijke visie en een duidelijk beleid. De groei is al een tijdje bezig en daar wil ik graag deel van blijven uitmaken."

Ook Manager Voetbal Stan Valckx is blij. "Danny is bezig aan zijn zesde seizoen bij onze club en heeft zich in die jaren verder ontwikkeld. Hij is een aanvoerder binnen en buiten de lijnen. Dat hij zich langer aan ons verbindt is niet alleen belangrijk voor het team, maar ook een goed signaal naar buiten."

"Danny is het toonbeeld van onverzettelijkheid", beaamt algemeen directeur Marco Bogers. "Een type als hem heb je als club en als team nodig om verder te kunnen groeien. Danny is daarin een onmisbare schakel." Post staat sinds 2013 onder contract in Venlo.

Plaats een reactie

Cheat Codes +7751
vrijdag 14 september 2018 om 16:56
Heeft ook een eigen bedrijf, PostNL.

Knap gedaan!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 17:00]
Vind ik leuk
MaLoNoWa +6515
vrijdag 14 september 2018 om 16:58
Leuke speler!
Viel me een paar keer positief op.

Waar heeft hij de afgelopen jaren gevoetbald eigenlijk?

Vind ik leuk
Cheat Codes +7751
vrijdag 14 september 2018 om 16:59
Bedrijfselftal van PostNL.
Vind ik leuk
Janste +309
vrijdag 14 september 2018 om 18:20
Is al jaren bij VVV. 6 jaar volgens mij. Daarvoor dacht ik Dordrecht
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 18:21]
Vind ik leuk
frank1971 +2294
vrijdag 14 september 2018 om 22:07
Idd.
Vind ik leuk
Kopstootje +9643
vrijdag 14 september 2018 om 17:11
Goeie speler met veel inzet.

Leuk voor VVV
Vind ik leuk
Leonardus +155
vrijdag 14 september 2018 om 17:24
#HELD
Vind ik leuk
sweeper +95
vrijdag 14 september 2018 om 17:55
Geweldig nieuws voor Danny, VVV en haar supporters...Goed werk van de beleidsbepalers in Venlo...goed voorbeeld doet goed volgen...👍👍👍
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 17:56]
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 18:10
Danny Drost, prima spelertje joh niks mis mee. Oh Danny Post? ook goed joh, lekker naampje wel.
Vind ik leuk
Janste +309
vrijdag 14 september 2018 om 18:18
Erg goed van VVV. Zeer nuttige speler met een super drive
Vind ik leuk
raoul88 +849
vrijdag 14 september 2018 om 19:44
Goed gedaan door VVV Venlo!!
Geen familie van Pieter post toevallig??
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 22:33
Morgen maar eens de oren wassen in Doetinchem.. :D
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws