Slutsky laat Bosz-aanpak links liggen: Levert ook problemen op

    Slutsky laat Bosz-aanpak links liggen: "Levert ook problemen op"

    vrijdag 14 september 2018 om 17:28

    Peter Bosz koos er in zijn Vitesse-tijd voor om op kunstgras te trainen als zijn ploeg daar een competitieduel op moest spelen, maar Leonid Slutsky voelt daar niets voor.

    "Nee, als je één of twee keer op kunstgras traint verandert er niet veel", zegt Slutsky tegen Omroep Gelderland. "Je kunt er met twee trainingen niet aan wennen en het levert ook problemen op voor de spieren."

    "Toen ik bij CSKA Moskou was speelden we ook op kunstgras bij Luzhniki. We trainden daarvoor of daarna nooit op kunstgras, het is beter om er meteen op te spelen. Dan hoef je er ook niet aan te wennen."

    Vitesse heeft wat personele problemen in aanloop naar PEC Zwolle-uit, het duel dat dus op kunstgras wordt gespeeld. "We hebben wat problemen met blessures van spelers op dezelfde positie, maar misschien kunnen Linssen en Beerens nog herstellen. We zien het wel. We hebben ook andere spelers die zondag kunnen spelen."

    Lees meer over:EredivisieVitesse

    Poll

    Wie gaat er winnen?

    (587 stemmen)

    Plaats een reactie

    MaLoNoWa +6702
    vrijdag 14 september 2018 om 17:31
    'Ik wil meteen op je spelen, dan hoeven we er ook niet aan te wennen'.

    Ik ga vanavond naar de kroeg....
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11393
    vrijdag 14 september 2018 om 17:31
    Ik dacht dat ze dat kunstgras gingen verbieden, waardeloos gewoon.
    Vind ik leuk
    NvC +4235
    vrijdag 14 september 2018 om 17:40
    Pas vanaf 2020 en dacht eigenlijl dat het verbod ook niet meer doorging.
    Vind ik leuk
    HanV +4352
    vrijdag 14 september 2018 om 17:45
    Een clubbestuurder riep wat, dat is geen voorstel om het te verbieden.
    Vind ik leuk
    HanV +4352
    vrijdag 14 september 2018 om 17:43
    Vitesse heeft wat last van spierblessures na 4 gespeelde wedstrijden, allemaal op gras.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11393
    vrijdag 14 september 2018 om 21:10
    De laatste was een oefenwedstrijd tegen Antwerpen op kunstgras daar.
    Vind ik leuk
    HanV +4352
    zaterdag 15 september 2018 om 09:31
    Altijd jammer, blessures. Maar heeft Royal Antwerp kunstgras? Ik dacht dat in België alleen STVV dat had. Maar of de ondergrond uitmaakt als je mogelijk je scheenbeen breekt (Musonda) na een hard contact.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11393
    zaterdag 15 september 2018 om 13:35
    Misschien was het op een ander veld, bij de amateurs of zo.
    Vind ik leuk
    NvC +4235
    vrijdag 14 september 2018 om 17:32
    Je zou denken dat nep gras daar wel bij past 😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:42
    Slutsky de slutsky's trainer.
    Ik zit aan het bier 🍻
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:34
    Trainingkje meer of minder maakt niet uit toch, of wel? Nee joh man, lekker één trainingkje per dag, niks mis mee.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:43
    Vrijdag weekend!
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9471
    vrijdag 14 september 2018 om 17:54
    Kunstgras of niet aan het eind van de rit staan ze fier boven de Amsterdammertjes op de ranglijst.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 18:15]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 18:09
    Het is wel een beetje stemmingmakerij, om Slutsky te vergelijken met Bosz. Gaf dat zo'n succes dan, om te trainen op kunstgras? Dat staat er dan weer niet bij. Jammer, een gemiste kans.
    Nu lijkt het net alsof Slutsky het fout doet
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:26
    Nu je het zegt... Vitesse was een jaar beste op kunstgras. Maar geloof eerste jaar Fräser.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:24
    “Als je je er niet op voorbereidt hoef je ook niet te wennen”😂
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1421
    vrijdag 14 september 2018 om 20:10
    3 punten voor PEC. Niet alleen omdat ze het verdienen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws