Slutsky laat Bosz-aanpak links liggen: Levert ook problemen op

    Slutsky laat Bosz-aanpak links liggen: "Levert ook problemen op"

    vrijdag 14 september 2018 om 17:28

    Peter Bosz koos er in zijn Vitesse-tijd voor om op kunstgras te trainen als zijn ploeg daar een competitieduel op moest spelen, maar Leonid Slutsky voelt daar niets voor.

    "Nee, als je één of twee keer op kunstgras traint verandert er niet veel", zegt Slutsky tegen Omroep Gelderland. "Je kunt er met twee trainingen niet aan wennen en het levert ook problemen op voor de spieren."

    "Toen ik bij CSKA Moskou was speelden we ook op kunstgras bij Luzhniki. We trainden daarvoor of daarna nooit op kunstgras, het is beter om er meteen op te spelen. Dan hoef je er ook niet aan te wennen."

    Vitesse heeft wat personele problemen in aanloop naar PEC Zwolle-uit, het duel dat dus op kunstgras wordt gespeeld. "We hebben wat problemen met blessures van spelers op dezelfde positie, maar misschien kunnen Linssen en Beerens nog herstellen. We zien het wel. We hebben ook andere spelers die zondag kunnen spelen."

    Lees meer over:EredivisieVitesse

    Poll

    Wie gaat er winnen?

    (587 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 14 september 2018 om 17:30
    Ons aller Ajax is voorbeeld voor iedereen. Na een pak slaag van ons aller Ajax is Vitesse eindelijk wakker.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 17:32]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:32
    Worden hier geen reacties verwijdert wanneer het compleet off-topic is?

    Na het wijzigen nog steeds off-topic
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 17:40]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:40
    Waarom zouden ze? Ik reageer behoorlijk netjes 😉
    Vind ik leuk
    Diesel1977 +1335
    vrijdag 14 september 2018 om 18:16
    Zoals die van jou nu?;)

    En van mij nu;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:08
    Van mij mogen ze allemaal worden verwijderd
    Vind ik leuk
    Mr. O +964
    vrijdag 14 september 2018 om 23:08
    Was dat maar een feit!
    Een extra MODERATOR(!!!!) past niet binnen het budget. Dan waren we al een heleboel trolletjes kwijt hier. Op VI is dat wel iets beter geregeld.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +5173
    vrijdag 14 september 2018 om 17:32
    Ja Turkse Nederlander, en jij bent het voorbeeld voor aller droeftüüüüüters!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 17:33]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:34
    Waarom reageer jij altijd op reacties bovenaan? Bang dat likes tekort komt? Hier heb je er 1. 😂😂
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +5173
    vrijdag 14 september 2018 om 17:38
    Alleen Vak-DD had een reactie staan toen ik reageerde.

    Wil jij je like terugnemen?
    Vind ik leuk
    Ponypack +365
    vrijdag 14 september 2018 om 17:34
    Edit VP: Reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:38
    Die is goed maar deze is beter.
    Hoe ziet een k.t van een Turkse vrouw eruit?
    Heb je weleens een bouvier pap zien vreten? 😂😂😂
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +5173
    vrijdag 14 september 2018 om 17:39
    Nee.
    Ik vind hem toch minder...

    Maar smaken verschillen!
    Vind ik leuk
    Ponypack +365
    vrijdag 14 september 2018 om 17:44
    Wat is jou vader achter een vuilniswagen? Prins carnaval!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:46
    Wat is je moeder onder een kameel?
    Een automonteur 😂😂
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 06:09
    Ik ken er ook één.
    Waarom Turkse mannen hebben snor?
    Turkse mannen willen op hun moeder lijken....
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:35
    Hup groningen....
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:58
    Man man man doe eens normaal is weer typisch Ajax gedrag , speelt een paar goede wedstrijden . Ok Ajax heeft een ontzettend sterke selectie en speelt momenteel goed maar bega nou niet steeds dezelfde fout . Voor je het weet waarschijnlijk al voor de kerst zit Ajax weer eens in een diep dal waarin bij 5 wedstrijden achter elkaar punten blijven liggen . Waak daarvoor anders gaat 040 gewoon weer met de beker aan de haal minder ego minder mooi spel maar weten waar ze staan en pakken de punten .
    Vind ik leuk
    52N6E +1025
    zondag 16 september 2018 om 13:19
    PEC heeft zeker kansen in dit duel. GO PEC GO!!!
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +5173
    vrijdag 14 september 2018 om 17:31
    'Ik wil meteen op je spelen, dan hoeven we er ook niet aan te wennen'.

    Ik ga vanavond naar de kroeg....
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11111
    vrijdag 14 september 2018 om 17:31
    Ik dacht dat ze dat kunstgras gingen verbieden, waardeloos gewoon.
    Vind ik leuk
    NvC +3299
    vrijdag 14 september 2018 om 17:40
    Pas vanaf 2020 en dacht eigenlijl dat het verbod ook niet meer doorging.
    Vind ik leuk
    HanV +4028
    vrijdag 14 september 2018 om 17:45
    Een clubbestuurder riep wat, dat is geen voorstel om het te verbieden.
    Vind ik leuk
    HanV +4028
    vrijdag 14 september 2018 om 17:43
    Vitesse heeft wat last van spierblessures na 4 gespeelde wedstrijden, allemaal op gras.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11111
    vrijdag 14 september 2018 om 21:10
    De laatste was een oefenwedstrijd tegen Antwerpen op kunstgras daar.
    Vind ik leuk
    HanV +4028
    zaterdag 15 september 2018 om 09:31
    Altijd jammer, blessures. Maar heeft Royal Antwerp kunstgras? Ik dacht dat in België alleen STVV dat had. Maar of de ondergrond uitmaakt als je mogelijk je scheenbeen breekt (Musonda) na een hard contact.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11111
    zaterdag 15 september 2018 om 13:35
    Misschien was het op een ander veld, bij de amateurs of zo.
    Vind ik leuk
    Viper Squad +1162
    vrijdag 14 september 2018 om 18:43
    Ze moeten verplichten dat Eredivisie clubs een echt veld moeten hebben.
    Vind ik leuk
    NvC +3299
    vrijdag 14 september 2018 om 17:32
    Je zou denken dat nep gras daar wel bij past 😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:42
    Slutsky de slutsky's trainer.
    Ik zit aan het bier 🍻
    Vind ik leuk
    Viper Squad +1162
    vrijdag 14 september 2018 om 18:55
    Mag jij wel bier?
    Weten je begeleiders er van?
    Bier in combinatie met medicijnen kan slecht vallen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:34
    Trainingkje meer of minder maakt niet uit toch, of wel? Nee joh man, lekker één trainingkje per dag, niks mis mee.
    Vind ik leuk
    13 +11635
    vrijdag 14 september 2018 om 17:53
    Ter info: koninkje, kettinkje en dus ook traininkje.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:55
    Nee joh ouwe pik, maakt geen reet uit.
    Vind ik leuk
    13 +11635
    vrijdag 14 september 2018 om 17:56
    Is goed gijpie
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 17:43
    Vrijdag weekend!
    Vind ik leuk
    Viper Squad +1162
    vrijdag 14 september 2018 om 19:16
    Jij hebt altijd weekend.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8356
    vrijdag 14 september 2018 om 17:54
    Kunstgras of niet aan het eind van de rit staan ze fier boven de Amsterdammertjes op de ranglijst.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 18:15]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 18:09
    Het is wel een beetje stemmingmakerij, om Slutsky te vergelijken met Bosz. Gaf dat zo'n succes dan, om te trainen op kunstgras? Dat staat er dan weer niet bij. Jammer, een gemiste kans.
    Nu lijkt het net alsof Slutsky het fout doet
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:26
    Nu je het zegt... Vitesse was een jaar beste op kunstgras. Maar geloof eerste jaar Fräser.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:24
    “Als je je er niet op voorbereidt hoef je ook niet te wennen”😂
    Vind ik leuk
    Vinnie J +847
    vrijdag 14 september 2018 om 20:10
    3 punten voor PEC. Niet alleen omdat ze het verdienen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Slutsky laat Bosz-aanpak links liggen: "Levert ook problemen op"