Mbappé maakte Frenkie-belofte waar: Heb hem snel in m'n tas gedaan

    Mbappé maakte Frenkie-belofte waar: "Heb hem snel in m'n tas gedaan"

    vrijdag 14 september 2018 om 19:34

    Meerdere Oranje-spelers wilden het shirt van Kylian Mbappé hebben, maar Frenkie de Jong bleek de gelukkige. De jonge Fransman maakte zijn belofte waar en gaf zijn shirtje aan de 21-jarige Oranje-international.

    "Ik heb zijn shirtje, zeker", vertelt De Jong bij Inside Ajax. "Op het veld vroeg ik al of hij wilde wisselen, maar blijkbaar hadden andere mensen ook al met hem afgesproken om te wisselen. Daarna kwam hij binnen. Onze materiaalman stond daar met mijn shirt. Zij waren veel later binnen vanwege die huldiging."

    Enkele collega's van De Jong wilden het shirt van Mbappé dus ook, maar de aanvaller van Paris Saint-Germain vertelde de materiaalman van het Nederlands elftal hoogstpersoonlijk dat niemand anders dan De Jong het zou krijgen. "Toen zei hij tegen onze materiaalman dat hij met mij zou ruilen, dus dat was wel leuk."

    De Jong voelde niet de behoefte om te pronken met het shirt. "Ik heb hem niet aan iedereen laten zien. Ik heb hem snel in m'n tas gedaan."

    Lees ook: De Jong stapt op Mbappé af: "Dat zei hij tegen meer jongens, bleek later, haha"

    Plaats een reactie

    Ruud1987 +4710
    vrijdag 14 september 2018 om 19:38
    wat een prachtgozerd!

    Zou toch ook echt wel een droom zijn om die 2 in 1 elftal te zien spelen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 19:42]
    Vind ik leuk
    Markieee +662
    vrijdag 14 september 2018 om 20:16
    Komt wel, of we zien ze over 2 jaar tegen elkaar in el Clasico.
    Vind ik leuk
    Youri99 +8768
    vrijdag 14 september 2018 om 20:22
    Logisch dat die 2 ruilen, goede voetballers waarderen elkaar
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1764
    vrijdag 14 september 2018 om 19:38
    Frenkie is de Jong, maar Mbappe is jonger!
    Vind ik leuk
    Tfoe +2985
    vrijdag 14 september 2018 om 19:41
    Ik ben trots op Frenkie.
    En op de club waar hij speelt.
    En op zijn debuut in Oranje.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:51
    Frenkie onze nieuwe superstar pik. Hopelijk blijft hij nog een paar jaar 💪
    Vind ik leuk
    Tfoe +2985
    vrijdag 14 september 2018 om 20:33
    Zal moeilijk worden.
    Maar dit jaar gaan we intens genieten van onze Frenkie gap.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 07:34
    Die kans is niet heel groot als hij zich blijft ontwikkelen op dit tempo. Als hij dit jaar een goed seizoen draait dan kan ie ook wel mee op een hoger niveau. Niet perse elke wedstrijd, maar dan wordt het wel tijd dat ie er veel aan gaat proeven. Lekker rouleren met Busquets en dan na één seizoen in de basis in Catalonie. Hoe sneller deze jongen er helemaal staat op het hoogste niveau, hoe sneller het NL er meer van gaat profiteren. Zelfde geldt overigens voor Kluivert
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:33
    Waarom ben je trots op je club? Jullie staan al 4 jaar droog.
    Vind ik leuk
    Tfoe +2985
    vrijdag 14 september 2018 om 20:37
    Ik zal altijd trots zijn op Ajax.
    En op de spelers.
    Want Ajax zit in mijn hart.
    Ik ben van Ajax en Ajax is van mij.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 20:37]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:41
    Ajax is niet van jou. Jij hebt wss een uitkering.
    Vind ik leuk
    Tfoe +2985
    vrijdag 14 september 2018 om 20:41
    Nee gap.
    Ik werk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:44
    Netjes.
    Vind ik leuk
    Echt? +1715
    vrijdag 14 september 2018 om 21:30
    Wow, jij bent echt zielig
    Vind ik leuk
    Tfoe +2985
    vrijdag 14 september 2018 om 21:59
    En jij bent niet echt.
    Ik vind en voel wat ik wil.
    Ik ben er trots op.Sommige zaken zul jij nooit begrijpen.
    Misschien kom he ooit tot leven nepsupporter.
    Vind ik leuk
    Echt? +1715
    vrijdag 14 september 2018 om 22:23
    Ooit zul je begrijpen dat je trots moet zijn op dingen die je zelf bereikt hebt.

    Jouw trotsheid is slechts een holle phrase waarmee jij je gebrek aan eigen prestaties compenseert.
    Vind ik leuk
    Tfoe +2985
    vrijdag 14 september 2018 om 22:25
    Wat weet jij nou van mijn prestaties?
    Heb je een blauwe jurk aan?
    Ik ben trots op alles waar ik trots op ben.
    Roeptoeter.
    Vind ik leuk
    Echt? +1715
    zaterdag 15 september 2018 om 08:54
    😂 mafkees
    Vind ik leuk
    Tfoe +2985
    zaterdag 15 september 2018 om 11:21
    Pubertje....😂
    Vind ik leuk
    Echt? +1715
    zaterdag 15 september 2018 om 11:24
    Eikeltje...😂😂
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 10:50
    Mooie reactie op zo'n zuigertje 👌💪
    Vind ik leuk
    JustH +14892
    vrijdag 14 september 2018 om 20:54
    Na 33 x zou jij ook trots zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:55
    Nah ik leef in t heden vriend. Die kampioenschappies van voor de oorlog schieten we niks meer mee op.
    Vind ik leuk
    JustH +14892
    vrijdag 14 september 2018 om 20:59
    Laatste 8 jaar ook netjes, 4 x 1ste en 4 x 2de.
    Beter dan iedere andere club. En nu lekker slapen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 15 september 2018 om 00:24]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:03
    Het is vrijdag. Ik duik lekker de stad in als je het niet erg vind:)
    Vind ik leuk
    JustH +14892
    vrijdag 14 september 2018 om 21:08
    Dorp in.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:09
    Ben je zo'n groot fan van mij dat je weet waar ik woon haha?
    Vind ik leuk
    Echt? +1715
    vrijdag 14 september 2018 om 21:31
    Beter dan een openluchtmuseum met kotsende britten!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 15 september 2018 om 08:44]
    Vind ik leuk
    JustH +14892
    vrijdag 14 september 2018 om 21:35
    Komt door die haven denk ik, al dat kotsende volk die even van de boot af mogen.
    Vind ik leuk
    JustH +14892
    vrijdag 14 september 2018 om 23:28
    Voor je mij weer gaat verbeteren....eindig je zinnen dan met een punt. Staat een stuk beter als je iemand wil verbeteren!
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 07:59
    Nee Diemen dat is zeker een metropool?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:56
    Beter dan analfabeet.
    Vind ik leuk
    JustH +14892
    vrijdag 14 september 2018 om 22:07
    ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 22:17
    Je eerste reactie waarin je door de laatste acht jaar erbij te halen probeert aan te tonen dat ajax beter is DAN andere clubs.
    Als je dan toch zo nodig arrogant gaat lopen doen, zorg er dan in ieder geval voor dat je een kloppende nederlandse zin maakt. Nu maak je jezelf alleen maar belachelijk!
    Vind ik leuk
    Echt? +1715
    vrijdag 14 september 2018 om 22:25
    Tja, hij heeft het ook over volk dat mogen.... Gewoon een dom jong pikkie.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 22:35
    Duidelijk ja! Wel grappig dat door het gebrekkige nederlands zijn misplaatste arrogantie alleen maar zieliger over komt zo. Maar dat zal hij allicht zelf niet door hebben, daar had hij nou eenmaal zijn school voor moeten afmaken.
    Vind ik leuk
    JustH +14892
    vrijdag 14 september 2018 om 23:26
    Dat was niet mijn eerste reactie, lees je eerst in voor je je ergens mee gaat bemoeien. Het was een antwoord op een vervelend mannetje.
    Ga jij lekker schoolmeestertje spelen, en bemoei je niet met mijn discussies. En Meester, Ajax schrijf je met een hoofdletter, Boterletter!!!! of analfabeet!
    Vind ik leuk
    Echt? +1715
    zaterdag 15 september 2018 om 08:46
    Antwoord op een vervelend mannetje? Zit jij nu echt tegen de spiegel te lullen?
    Vind ik leuk
    JustH +14892
    zaterdag 15 september 2018 om 09:27
    Ja op een vervelend mannetje, en jij voelt je aangesproken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 21:15
    blijkbaar wel! hij vind mij maar een schoolmeester die de les leest, maar vervolgens leest hij mij de les over welke discussie ik me wel of niet mee zou mogen bemoeien?! moet niet veel gekker worden. Gevalletje pot verwijt de ketel :D Oh en trouwens, ik weet heus wel dat je Ajax met een hoofdletter schrijft hoor Justh, maar misschien was dat een keuze?! Een keuze waar jij net als waar ik me wel of niet mee bemoei geen reet over te zeggen hebt!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 11:29
    Ja inderdaad die psvers praten aleen over 4 jaar nix terwijl zij 6 jaar nix hadden
    Vind ik leuk
    inimini +2608
    vrijdag 14 september 2018 om 20:56
    Wie zaait zal oogsten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:58
    Wie neukt krijgt kinderen.
    Vind ik leuk
    inimini +2608
    vrijdag 14 september 2018 om 21:32
    Ook dat is niet waar maar die les krijg je dan waarschijnlijk nog.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:34
    Niet?
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 11:26
    Beter vier jaar droog en daarvoor vier jaar prijzen dan 6 a7 jaar droogte van jullie jullie blijven maar dat roepen maar roep dan ook rffe die 6 jaar droogye van jullie toen wij 4x op rij de tittel pakten gaan jullie maar eerst 4 op rij pakken dan praten we verder pik
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 11:31
    Ik heb liever dat je eerst een taalcursusje neemt ! Of 2 . Voordat ik verder met je ga praten haha. Ik wil nu ook best met je praten, maar ik Kan er geen fuck van maken grote vriend!
    Vind ik leuk
    Oranjaans +56
    vrijdag 14 september 2018 om 19:45
    Spelers met Afrikaanse roots breken gemiddeld op jongere leeftijd door omdat hun lichaam al veel sterker is op die leeftijd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:49
    Mensen met Afrikaanse roots breken gemiddeld ook vaker in.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:51
    Haha 😂
    Vind ik leuk
    Oranjaans +56
    vrijdag 14 september 2018 om 19:51
    Pas op, straks hoort Sylvana je
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:53
    Die houden we wel tegen op de Afsluitdijk.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12072
    vrijdag 14 september 2018 om 19:54
    Foei!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:07
    Haahhahahahhaahaahahah

    Hier ging ik zo stuk om dat ik de behoefte voelde om een reactie met hahahahahhahaha te plaatsen
    Vind ik leuk
    Markieee +662
    vrijdag 14 september 2018 om 20:16
    Jammer dit
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2401
    vrijdag 14 september 2018 om 21:33
    Bij mij is twee keer ingebroken ,alle twee keer blonde kerels met blauwe ogen
    Vind ik leuk
    Echt? +1715
    zaterdag 15 september 2018 om 08:47
    Polen?
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2401
    zaterdag 15 september 2018 om 08:57
    Eentje weet ik zeker dat ie gewoon nl is ,die betrapten mn pa en ik ,de ander was gepakt met onze spullen proberen te verkopen ,politie heeft zn kop laten zien ,maar zijn naam niet aan ons gegeven helaas ..
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:58
    Ken je Atouba van AjAx nog? was 6 jaar ouder dan genoemd staat in zijn paspoort, hij hAd al kleinkinderen
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 19:59]
    Vind ik leuk
    Oranjaans +56
    vrijdag 14 september 2018 om 20:00
    Ja grootste miskoop ooit. Heeft alleen een potje tegen psv gespeeld als ik me niet vergis.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:02
    Opa’s laatste nummertje🤣
    Vind ik leuk
    Oranjaans +56
    vrijdag 14 september 2018 om 20:03
    Ondertussen zal hij al overgroot opa zijn. Het gaat hard daar in Afrika.
    Vind ik leuk
    Tfoe +2985
    vrijdag 14 september 2018 om 20:34
    dus toen die op zijn 34 ste bij Ajax kwam was ie al 40?
    Vandaar....
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:50
    Maar frenkie is een wereldgozer en broodje mbappe heeft zijn slechtste kant laten zien in de laatste competitiewedstrijd voor de interland break
    Vind ik leuk
    Oranjaans +56
    vrijdag 14 september 2018 om 19:53
    En op het wk ook tegen Uruguay. Hij moet het niet te hoog in zijn bol krijgen want de weg van top naar flop is zo gemaakt en dan zijn er maar weinigen die weer de weg omhoog vinden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:55
    Hij is heel goed, dat zeg ik eerlijk. Hij word een beetje arrogant, zoiets van kijk mij is de grote ster zijn. Laat gewoon lekker je voeten spreken daar kan iedereen van genieten
    Vind ik leuk
    Oranjaans +56
    vrijdag 14 september 2018 om 20:02
    Ja hij is goed en is vooral ontzettend snel maar dat is nog altijd geen garantie op een succesvolle cariere. Hij speelt nog altijd in de schaduw van sterren maar over een paar jaar wordt er verwacht dat hij de ploeg draagt en daar moet hij zeker nog in groeien. Messi speelde in de beginperiode bij Barca ook in de schaduw van Ronaldinho.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:11
    komt omdat hij met Neymar speelt.. gauw wegwezen daar
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +4710
    vrijdag 14 september 2018 om 19:53
    Nou en joh, Mbappé is ook nog piepjong, het is gewoon te hopen dat hij niet helemaal gek word van sterallures door nu al 1 van de allerbeste voetballers ter wereld te zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:56
    Hij zou gewoon, klinkt mischien gek, naar een psycholoog moeten gaan. Blijf met je beide benen op de grond. Hij kan echt de allergrootste voetballer aller tijden worden ( na frenkie de Jong) haha
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +4710
    vrijdag 14 september 2018 om 20:00
    Ja een stabiele thuisbasis zou ook fijn voor hem zijn.

    Ben het met je eens dat ie wel moet oppassen en gewoon normaal moet blijven doen.

    Dan hoop ik, net als jou volgens mij, dat hij zijn potentie waar gaat maken en we nog jaren lang van hem kunnen genieten.

    Maja potentie waarmaken, voorlopig is die al kampioen geworden met PSG en wereldkampioen, wat moet ie nog meer waarmaken behalve de CL :P
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:09
    Ah joh geen zorgen, Neymar en Cavani leren hem hoe een wereldster zich moet gedragen.

    Oh wacht....
    Vind ik leuk
    Polly11 +3434
    vrijdag 14 september 2018 om 20:04
    Krijgt het verkeerde voorbeeld van de belachelijke Braziliaan
    Vind ik leuk
    Tfoe +2985
    vrijdag 14 september 2018 om 20:35
    En zo is het gap!
    Vind ik leuk
    stratumseind +154429
    vrijdag 14 september 2018 om 19:40
    De frenkie belofte.....
    Binnenkort de frenkie boodschappen mand....

    Wat een feest....

    Nooit gedacht dat er ook maar iets zou bestaan wat mij teveel zou worden maar dit overtreft alles.

    Misschien een paar ideeen voor topics:
    Frenkie gaat naar de kapper
    Frenkie doet de was
    Frenkie gaat uit eten
    Frenkie kijkt tv
    Frenkie laat een windje
    Frenkie..........................................
    Vind ik leuk
    Tfoe +2985
    vrijdag 14 september 2018 om 19:42
    Och jong toch.
    Vind ik leuk
    Oranjaans +56
    vrijdag 14 september 2018 om 19:48
    Hij kan het niet hebben dat hij voor Ajax speelt. Als psv supporter heb je toch een zwaar leven als blijkt dat de beste talenten voor Ajax spelen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154429
    vrijdag 14 september 2018 om 19:55
    ik red me prima : jullie de pareltjes wij de prijzen.

    op zich zijn het prima jaren
    Vind ik leuk
    Oranjaans +56
    vrijdag 14 september 2018 om 19:58
    Jij zoekt echt aandacht met dit soort reacties. Zelfs op andere topics begin je over De Jong. Krijg je thuis geen aandacht ofzo?
    Vind ik leuk
    stratumseind +154429
    vrijdag 14 september 2018 om 20:11
    gelukkig nie , heerlijk rustig zo
    Vind ik leuk
    Oranjaans +56
    vrijdag 14 september 2018 om 20:19
    Een beetje rust kan inderdaad heerlijk zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:07
    Vooral de internationale prijzen, Straat.....
    Eh, internationale, eh welke?...…...
    Vind ik leuk
    stratumseind +154429
    vrijdag 14 september 2018 om 20:11
    zit je weer in de motteballen te rommelen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:14
    Zit jij weer aan je ballen te rommelen?
    Zal best...…...
    Vind ik leuk
    stratumseind +154429
    vrijdag 14 september 2018 om 20:15
    mijn ballen hebben ff rust
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:20
    Heel slim als 82 jarige, kijk uit...….
    Vind ik leuk
    stratumseind +154429
    vrijdag 14 september 2018 om 20:21
    heb ginne skrik ik ga er zorgvuldig mee om
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:26
    Zie boven...….
    Vind ik leuk
    stratumseind +154429
    vrijdag 14 september 2018 om 20:28
    Zie onder.....
    Vind ik leuk
    Tfoe +2985
    vrijdag 14 september 2018 om 20:29
    scrotumseind?😂👍
    Vind ik leuk
    Markieee +662
    vrijdag 14 september 2018 om 20:19
    Wij hebben der nog steeds aardig wat meer. En nee nee nee, niet met dat 'stoffige' titels gehuil komen, ook de afgelopen tien jaar.
    Vind ik leuk
    RR12 +419
    vrijdag 14 september 2018 om 19:57
    Tel ff de PSV prijsjes bij elkaar op van de laatste jaren, dan die van Feyenoord, en dan van al die talenten volgens jou. Kom dan s terug.
    Vind ik leuk
    Oranjaans +56
    vrijdag 14 september 2018 om 19:59
    Haha selectief omgaan met geschiedenis, hoe schattig.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:04
    We praten ook over de afgelopen jaren. ‘Recente’ geschiedenis heet dat.
    Vind ik leuk
    Markieee +662
    vrijdag 14 september 2018 om 20:23
    Oke laatste tien jaar? Ajax: 4x kampioen PSV: 3x. En dan heeft Ajax ook nog onder tussen de EL finale gehaald.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:23
    Nou, laatste 10 jaar:
    Ajax 4 landstitels
    PSV 3 landstitels
    Feyenoord 1 landstitel

    En nu?
    Vind ik leuk
    RR12 +419
    vrijdag 14 september 2018 om 22:00
    En nu de vraag goed lezen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 22:16
    En dan?
    Vind ik leuk
    RR12 +419
    zaterdag 15 september 2018 om 07:18
    En dan laat je merken geen vraag te kunnen lezen. En dan is dat niet erg hoor.
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +4710
    vrijdag 14 september 2018 om 19:43
    "Nooit gedacht dat er ook maar iets zou bestaan wat mij teveel zou worden maar dit overtreft alles."

    Ik denk dat er heel VP forum leden zijn die hetzelfde dachten totdat ze jou lazen........
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 19:49]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:54
    Ik ben de allergrootste fan van Frenkie, Ajax is maar een tussenstation om daarna een fenomeen, de allergrootste in Spanje te worden!
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +4710
    vrijdag 14 september 2018 om 19:57
    Eerlijk gezegd weet ik helemaal niet zeker of Frenkie echt zo goed zal gaan worden.

    Hij is al 21 en is pas sinds kort basisklant, ik vind het leuk en goed voor Ajax als hij dalijk voor heel veel geld weg kan gaan.

    Kijk in de eredivisie is het voor een bovengemiddelde voetballer al makkelijk om uit te blinken en met vertrouwen te spelen, vraag me af of dat elders ook zo zal zijn.

    Maar voor nu gaan we dit seizoen lekker genieten van Frenkie en zijn team :D
    Vind ik leuk
    Utca030 +12190
    vrijdag 14 september 2018 om 19:45
    Frenkie ligt bij mamma op schoot.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    vrijdag 14 september 2018 om 21:42
    Ligt gewoon voor 75 miljoen op mama's schoot.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12190
    vrijdag 14 september 2018 om 21:47
    Peseta’s
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    vrijdag 14 september 2018 om 21:49
    We hebben t over Frenkie he, niet over Jean Paul!
    Vind ik leuk
    Utca030 +12190
    zaterdag 15 september 2018 om 05:09
    Dat wel natuurlijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:45
    Denigrerend gedrag, Stratum.
    Ik denk eerder aan:
    Frenkie de Verlosser
    Frenkie wordt wereldkampioen
    Frenkie wint de Formule 1
    Frenkie wordt PDC-kampioen

    Als ik de Pinkeltjes-serie uit heb begin ik hieraan...

    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +3685
    vrijdag 14 september 2018 om 19:53
    Frenkie doceert Obama
    Frenkie naar Uranus
    Frenkie kleineert Mandela
    Frenkie verbetert Martin Luther King
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 19:54]
    Vind ik leuk
    Cruijffiaans +13545
    vrijdag 14 september 2018 om 19:50
    Frenkie vernederd Psv in Eindhoven. Ook een Leuke!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 19:50]
    Vind ik leuk
    stratumseind +154429
    vrijdag 14 september 2018 om 19:51
    past inderdaad wel in het rijtje sprookjesverhalen.....
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +3685
    vrijdag 14 september 2018 om 19:55
    Frenkie vernedert PSV...

    Of

    Frenkie vernederd door PSV

    Welke bedoel je?
    Vind ik leuk
    Cruijffiaans +13545
    vrijdag 14 september 2018 om 19:57
    De laatse keer dat Frenkie tegen Psv speelde werd het 3-0 voor Ajax en was Frenkie motm. Wat denk je zelf?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 19:57]
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +3685
    vrijdag 14 september 2018 om 20:03
    Als ik het wist, zou ik het niet vragen...
    Vind ik leuk
    stratumseind +154429
    vrijdag 14 september 2018 om 20:03
    De laatste keer dat psv tegen ajax speelde werd het 3-0 en werd psv landskampioen . Welke prijs is de echte?
    Vind ik leuk
    Cruijffiaans +13545
    vrijdag 14 september 2018 om 20:05
    Toen speelde Frenkie niet mee. De Nederlandse Messi was toen geblesseerd, anders was het natuurlijk anders gelopen. 😀😉
    Vind ik leuk
    stratumseind +154429
    vrijdag 14 september 2018 om 20:06
    tuurlijk .....sinds ie bij oranje is rijgen ze de ene zege aan de andere
    Vind ik leuk
    Cruijffiaans +13545
    vrijdag 14 september 2018 om 20:08
    Hij kan er niks aan doen dat de rest er niks van kan bij Oranje he? 😂
    Vind ik leuk
    stratumseind +154429
    vrijdag 14 september 2018 om 20:09
    nee maar ja datzelfde kan je zeggen van zijn broodheer....
    Vind ik leuk
    Cruijffiaans +13545
    vrijdag 14 september 2018 om 20:11
    Daar is Frenkie 1 van de godenzonen. 👌🏻
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:25
    Die Brands had er echt kijk op, vond 200.000 te veel voor Frenkie…..
    Dat noemen ze kijk op voetbal...….
    Zeker een Brabander,Tsjonge, jonge, jonge,,,,,,,,,
    Vind ik leuk
    stratumseind +154429
    vrijdag 14 september 2018 om 20:27
    ach weet je wat het is : de allergrootste ooit is nu een jaar of 3 bij jullie , in die tijd werden we 2 x kampioen.... we doen het er dus maar mee je kan tenslotte niet alles hebben
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 20:27]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:57
    Als PSV dan toch verliest dan maar door de allergrootstr der aarde, Frenkie de Jong!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:52
    Ja zoveel aandacht krijgen die middelmatige psv spelertjes niet. Snap dat de frustratie diep zit
    Vind ik leuk
    stratumseind +154429
    vrijdag 14 september 2018 om 19:58
    godzijdank niet, het enige wat ik wil horen over mijn clubke is wie er speelt morgen das meer dan zat
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:31
    Precies dit.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:53
    Hahahaha domkop, het enige wat jij wilt horen over je club is wie er speelt?? Waarom zit je dan de hele godgansedag op dit forum alles te lezsn en overal op te reageren? De opstelling zul je hier doordeweeks sowieso niet vinden hoor.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154429
    vrijdag 14 september 2018 om 23:30
    hey peter "nieuw " hier...?
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 01:19
    Nope, volg het al een aardig lange tijd, maar reageer normaliter niet vaak. Zat jij vroeger niet op voetbalzone?
    Vind ik leuk
    stratumseind +154429
    zaterdag 15 september 2018 om 09:56
    Ja maar daar werden mijn hoogstaande bijdrages doorgaans niet zo goed gewaardeerd zoals hier
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 16:21
    Hahahaha
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:55
    Eens, een keertje nws over Luuk de Jong, een goed idee?
    Vind ik leuk
    stratumseind +154429
    vrijdag 14 september 2018 om 19:56
    dat komt morgen als ie er weer 1 tegen de touwen jaagt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:03
    Dat is zeker nieuws waard wanneer Luuk morgen een goal scoort, zo vaak scoort Luuk namelijk niet meer.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154429
    vrijdag 14 september 2018 om 20:07
    Hij loopt 1 op 2 , wij zijn geen klagers
    Vind ik leuk
    Leedz +6103
    vrijdag 14 september 2018 om 20:02
    Je vergeet: Frenkie topic ben je niet verplicht te lezen
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:03
    Dit is de mooiste:
    Frenkie wilde ondanks diverse pogingen van hen, niet naar psv……

    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:05
    Dat klopt niet, PSV ( Brands ) vond het salaris van de Jong te hoog, die was alleen bereid om een jeugdcontract aan te bieden en Ajax was wel bereid om het salaris ( 200.000 ) te bieden, Brands en PSV hebben daardoor het grootste talent van Nederland misgelopen!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:09
    Ach zo, ja die gasten blijven kruideniers, Tsja, kan je op termijn 70.miljoen schelen...…...
    Vind ik leuk
    stratumseind +154429
    vrijdag 14 september 2018 om 20:09
    Ook een leuke en net zo irrelevante inderdaad
    Vind ik leuk
    Nummertien +4435
    vrijdag 14 september 2018 om 21:14
    Stratum 50+ jaar
    En zie wat voor grote kinderachtige Calimero het is!
    Ow owwww wat erg he topics over De Jong, nog steeds zuur aan het doen dat hij niet voor jullie koos, want als hij bij jullie speelde owwww wat had je het geweldig gevonden de Frenkie topics, wat ben jij toch eigenlijk een sneu figuur het 9+ jaar elke dag jouw Calimero geleuter naar Ajax toe...
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12779
    zaterdag 15 september 2018 om 02:17
    Jankerd....
    Vind ik leuk
    stratumseind +154429
    zaterdag 15 september 2018 om 09:54
    Nuttig
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12779
    zaterdag 15 september 2018 om 09:57
    Gelukkig is jouw opmerking wel erg nuttig.
    Je hebt weer 18 likes gescoord en tientallen reacties uitgelokt, chapeau 👏🏼
    Vind ik leuk
    stratumseind +154429
    zaterdag 15 september 2018 om 09:59
    Maar je “ stoort je niet aan mijn likes” zoals je laatst weer eens aan gaf
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12779
    zaterdag 15 september 2018 om 11:14
    Nee hoor die likes interesseren me niet, dat zoeken naar aandacht van jou wel ;-)
    Dat eeuwige zeikerige commentaar van je stoort me wel.
    Blijkbaar stoort het je dat er veel Frenkie de Jong en/of Ajax topics zijn, want bij elke topic loop je te piepen.
    Wat ik niet kan begrijpen is dat je de topics dan steeds opent en dat je er telkens weer op reageert, je bent dus duidelijk opzoek naar aandacht.
    Als ik meerdere Lozano-topics voorbij zie komen dan heb ik daar geen moeite mee hoor, want ik sla ze dan gewoon lekker over. Ik open en lees alleen de topics die mij interesseren, ik ga dus niet topics openen en erop reageren omdat ik een beetje irritant wil zijn.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154429
    zaterdag 15 september 2018 om 11:21
    waarom begin je dan iedere keer als je me "gevonden" hebt weer over die likes?
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12779
    zaterdag 15 september 2018 om 12:16
    Omdat dat toch de reden is waarom je telkens zulke reacties plaatst of niet?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:41
    Mbappé vertelt op dit moment in de kleedkamer trots dat hij het shirt van Frenkie heeft.
    Als Mbappé asn lager wal is geraakt verkoopt hij het Ajax-shirt van Frenkie voor tonnen die dan op dat moment bij Barça of Real speelt...
    Vind ik leuk
    McRobbos +297
    vrijdag 14 september 2018 om 19:47
    Dat shirt gaat op een grote berg van mensen die hem niks kunnen schelen
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:49
    Heb je het over Frenkie die ooit de Ballon d'or gaat winnen?

    Godslastering, ben ik niet zo dol op.
    Vind ik leuk
    McRobbos +297
    vrijdag 14 september 2018 om 20:14
    Hahahahahahaha
    Vind ik leuk
    meinema +1290
    vrijdag 14 september 2018 om 19:43
    Dit is het Oranje van nu... wij willen shirt van de tegenstander in plaats van dat ze onze shirts willen..
    Vind ik leuk
    oke dan +4131
    vrijdag 14 september 2018 om 19:52
    Nee hoor, Ronald Koeman wilde al een Duits shirt in '88.
    Vind ik leuk
    John M. +4633
    vrijdag 14 september 2018 om 22:22
    Om zijn reet ermee af te vegen. Niet de fijne aard.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:48
    Weer huh....Mbpappe had jou shirt moeten vragen uwe messias Frenkie de 333 mil-jong euh 333 miljoen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:50
    Weer Frenkie nieuws, kreeg al af kick verschijnselen🤒
    Blijft natuurlijk een Top gozer en voetballer
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:51
    Is dit wel de laatste Frenkie nws van vandaag?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 19:53
    Wat gaan ze morgen voor Frenkie nws verzinnen?
    Vind ik leuk
    Vinnie J +624
    vrijdag 14 september 2018 om 19:59
    Voetval primeur frenkie
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3660
    vrijdag 14 september 2018 om 20:05
    Hoop echt dat hij de verwachtingen waar gaat maken. Alles gaat zo makkelijk bij hem. Er komen een aantal toptalenten aan dus over een paar jaar staan we weer aan de top met Oranje.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:06
    Ajax heb Frenkie, PSV Luuk en Feyenoord had Theo. Logisch toch!
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2608
    vrijdag 14 september 2018 om 20:12
    Lekker man. Alweer vijfde berichtje vandaag over Frenkie! Wat is die knul toch belangrijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:12
    over een jaar of 2 vraagt Mbape waarschijnlijk om het shirt van Frenkie
    Vind ik leuk
    slaski +2217
    vrijdag 14 september 2018 om 20:24
    Ik kan de hele dag wel berichten over Frenkie lezen.Dat gaat echt nooit vervelen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 20:26]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 20:36
    Lekker. Nieuws over Frenkie.

    Ook nog wat over Heracles?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 20:36]
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4323
    vrijdag 14 september 2018 om 20:55
    Missien worden het ooit ploegenoten.
    Vind ik leuk
    Gerro +6155
    vrijdag 14 september 2018 om 20:55
    Mbappe wou gewoon met de beste oranje speler ruilen.
    Vind ik leuk
    Kwal +682
    vrijdag 14 september 2018 om 21:18
    Haha ik denk eerder dat Mbappe het shirt van Frenkie wilde...ipv andersom
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11437
    vrijdag 14 september 2018 om 21:38
    Toppers herkennen elkaar
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 22:21
    Mbappe is een baas.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 22:22]
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1931
    vrijdag 14 september 2018 om 22:23
    Kneuzen.. Nederlandse voetballers moeten geen ontzag hebben voor andere voetballers.. wij moeten ons alleen maar bezig houden met onszelf! Is toch te belachelijk voor woorden dat ze in de rij staan voor een T-shirtje als een stel puber meisjes bij een Justin Bieber concert!!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 22:23]
    Vind ik leuk
    harryheck +1409
    zaterdag 15 september 2018 om 06:21
    nou nou VP, dit is echt WERELDNIEUWS.
    Volgende onderwerp over Frenkie: welk merk onderbroek draagt hij?????
    Vind ik leuk
    Blindsy +10326
    zaterdag 15 september 2018 om 08:47
    Kunnen we binnenkort een post verwachten over wat Frenkie met het shirt gaat doen? Gaat het in het Frenkie-museum hangen? Of in de bestuurskamer van Ajax? Méér Frenkie-berichten!
    Vind ik leuk
    ave040 +0
    zaterdag 15 september 2018 om 11:50
    Het shirtje van Frenkie gaat meer waard worden dan dat van Mbappe, dus mag Mbappe in zijn handjes knijpen met het shirt van onze Frenkie.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 12:43
    Juist.. multifunctioneel! Kan ook als poetslap gebruikt worden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 12:42
    Nou mooi .. carrière geslaagd!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Mbappé maakte Frenkie-belofte waar: "Heb hem snel in m'n tas gedaan"