Messi 'radeloos' na finale: 'Hij huilde als een kind die zijn moeder had verloren'

Messi 'radeloos' na finale: 'Hij huilde als een kind die zijn moeder had verloren'

Gepubliceerd: vrijdag 14 september 2018 om 21:22vr 14-09-2018 om 21:22

Lionel Messi beleefde in 2016 zijn dieptepunt in het shirt van Argentinië. De sterspeler van FC Barcelona zat er helemaal doorheen, nadat La Albiceleste voor de tweede keer op rij de finale van de Copa América had verloren.

Dat onthult Elvio Paolorosso, de fitness coach van trainer Gerardo Martino bij zowel Argentinië als Barça. "Het was heel pijnlijk in de kleedkamer, maar het ergste moest nog komen", vertelt hij, geciteerd door Marca. "Om twee uur 's nachts ging ik naar de opbergruimte. Daar vond ik Leo helemaal alleen, huilend als een kind die net zijn moeder had verloren."

"Hij was radeloos en niemand kon hem troosten", vervolgt Paolorosso. "Ik gaf hem een knuffel en we hebben een klein wijntje gedronken samen." De fitness coach heeft niets dan lof voor Messi. "Ik heb hem meegemaakt bij Barça en Argentinië en ik heb alleen maar woorden van dankbaarheid voor hem. Hij werkte altijd mee en merkte zelfs op wanneer het veld hard of zacht was."

Waar Messi met de Catalanen vele successen vierde, wacht hij met het Argentijns elftal nog op een hoofdprijs. Hij was naast de Copa América dichtbij op het WK in Brazilië van 2014, maar in de finale was Duitsland te sterk. Het afgelopen WK in Rusland eindigde al in de achtste finale voor Argentinië.

Plaats een reactie

Arvin +6184
vrijdag 14 september 2018 om 21:36
Een absolute winnaar. Ik geloof best dat de onmacht prijzen te winnen met het nationale elftal hem raakt en voor altijd een smet zal blijven op zijn persoonlijke carrière.
Vind ik leuk
zaterdag 15 september 2018 om 04:56
In de opbergruimte huilend als een kind.. en ze hebben daar een wijntje gedronken? Lijkt me meer een emotioneel zuidamerikaans lulverhaal. Sorry
Vind ik leuk
Daaniet123 +376
vrijdag 14 september 2018 om 21:41
Drie keer finale in groot toernooi, pijnlijk als je dan niet één keer die beker omhoog kan houden. Toch de beste voor mij
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 21:42
Kut ranselaar kut knvb kut jong teams kut kut kut
Vind ik leuk
Mosquito +18292
vrijdag 14 september 2018 om 21:48
😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 22:02
Zo staat hij er aanstaande dinsdag rond 20:45 er weer bij als PSV Eindhoven huis heeft gehouden in Camp Nou!!
Vind ik leuk
Tfoe +3860
vrijdag 14 september 2018 om 22:42
Jezus wat erg dit...
Vind ik leuk
zaterdag 15 september 2018 om 09:05
Mag toch hopen dat je door hebt dat dit een reactie met een knipoog is...
Vind ik leuk
Tfoe +3860
zaterdag 15 september 2018 om 10:09
Ja tuurlijk🙂👍
Vind ik leuk
Nummer Diez +3074
vrijdag 14 september 2018 om 22:51
Very funny hahaha!
Vind ik leuk
Gerro +7967
vrijdag 14 september 2018 om 23:02
Als Messi er zin in heeft dinsdag en het op zijn heupen krijgt dan zou ik het telraam maar vast klaar zetten
Vind ik leuk
Bontscoach +418
vrijdag 14 september 2018 om 22:07
Uhum. Hij won wel de OS in Beijing. Ook een hoofdprijs, zo'n gouden plak.
Vind ik leuk
repeP +1518
vrijdag 14 september 2018 om 22:08
Inadequate vergelijking.
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 22:09
Messi is gewoon al jaren de allerbeste speler, gun hem de copa. Wk is natuurlijk voor ons
[Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 22:09]
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 22:19
Toch sneu voor frenkie !
Vind ik leuk
vrijdag 14 september 2018 om 22:22
Er kan er maar 1 winnen en dat is soms niet Messi
Vind ik leuk
Hulsink +527
vrijdag 14 september 2018 om 22:31
De kop van dit artikel, hoe kun je die vergelijking bedenken?
Vind ik leuk
stratumseind +187304
vrijdag 14 september 2018 om 23:41
Moet je hem dinsdag avond eens om zijn moeder zien schreeuwen .......
Vind ik leuk
Jozef +40970
zaterdag 15 september 2018 om 07:38
Dol getikt door Hendrix...


Ik denk het ook hoor....
Vind ik leuk
stratumseind +187304
zaterdag 15 september 2018 om 09:53
Zou logisch zijnmaar ja de bal is rond , misschien hebben hun wel een keer een goede dag....
Vind ik leuk
zaterdag 15 september 2018 om 02:43
Wij hadden die finale moeten spelen in 2014, dan hadden we zeker van Duitsland gewonnen...
Vind ik leuk
zaterdag 15 september 2018 om 06:53
Om te winnen, is er meer nodig dan alleen maar voetballen. En dat mist Messi.
Vind ik leuk
Jozef +40970
zaterdag 15 september 2018 om 07:37
Alleen maar omdat hij talloze keren de CL en andere prijzen won?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws