Messi 'radeloos' na finale: 'Hij huilde als een kind die zijn moeder had verloren'

    Messi 'radeloos' na finale: 'Hij huilde als een kind die zijn moeder had verloren'

    vrijdag 14 september 2018 om 21:22

    Lionel Messi beleefde in 2016 zijn dieptepunt in het shirt van Argentinië. De sterspeler van FC Barcelona zat er helemaal doorheen, nadat La Albiceleste voor de tweede keer op rij de finale van de Copa América had verloren.

    Dat onthult Elvio Paolorosso, de fitness coach van trainer Gerardo Martino bij zowel Argentinië als Barça. "Het was heel pijnlijk in de kleedkamer, maar het ergste moest nog komen", vertelt hij, geciteerd door Marca. "Om twee uur 's nachts ging ik naar de opbergruimte. Daar vond ik Leo helemaal alleen, huilend als een kind die net zijn moeder had verloren."

    "Hij was radeloos en niemand kon hem troosten", vervolgt Paolorosso. "Ik gaf hem een knuffel en we hebben een klein wijntje gedronken samen." De fitness coach heeft niets dan lof voor Messi. "Ik heb hem meegemaakt bij Barça en Argentinië en ik heb alleen maar woorden van dankbaarheid voor hem. Hij werkte altijd mee en merkte zelfs op wanneer het veld hard of zacht was."

    Waar Messi met de Catalanen vele successen vierde, wacht hij met het Argentijns elftal nog op een hoofdprijs. Hij was naast de Copa América dichtbij op het WK in Brazilië van 2014, maar in de finale was Duitsland te sterk. Het afgelopen WK in Rusland eindigde al in de achtste finale voor Argentinië.

    Plaats een reactie

    Arvin +2948
    vrijdag 14 september 2018 om 21:36
    Een absolute winnaar. Ik geloof best dat de onmacht prijzen te winnen met het nationale elftal hem raakt en voor altijd een smet zal blijven op zijn persoonlijke carrière.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 04:56
    In de opbergruimte huilend als een kind.. en ze hebben daar een wijntje gedronken? Lijkt me meer een emotioneel zuidamerikaans lulverhaal. Sorry
    Vind ik leuk
    Daaniet123 +310
    vrijdag 14 september 2018 om 21:41
    Drie keer finale in groot toernooi, pijnlijk als je dan niet één keer die beker omhoog kan houden. Toch de beste voor mij
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:42
    Kut ranselaar kut knvb kut jong teams kut kut kut
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1318
    vrijdag 14 september 2018 om 21:44
    Is PSV beter jongen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:46
    Gewoon een schande man
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12100
    vrijdag 14 september 2018 om 21:49
    4-4
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 22:03]
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1318
    vrijdag 14 september 2018 om 22:35
    Dat misschien wel maar het blijft PSV jongen is en blijft een topclub ondanks de eerste divisie waar ze in spelen.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12100
    vrijdag 14 september 2018 om 21:48
    😂😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1318
    vrijdag 14 september 2018 om 21:43
    Wat een watje ,unne jankerd. Leo
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 21:46]
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 21:48
    Doe eens normaal joh. Voor de 3e keer een finale verloren,
    weet je hoe vervelend dat is voor de beste aller tijden! Elke keer nèt niet!
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1318
    vrijdag 14 september 2018 om 22:32
    Gewoon unne jankerd klaar.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2922
    vrijdag 14 september 2018 om 22:50
    Dommerik zie in de spiegel , dan zie je daar de grootste dorpsidioot van Nederland staan Keesie!
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1318
    vrijdag 14 september 2018 om 23:40
    Met jou in mijn kielzog.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2922
    zondag 16 september 2018 om 14:52
    In Jouw kielzog wil ik helemaal niet lopen, ik gruwel als ik er nog maar aan denk Keesie!
    Vind ik leuk
    Youri99 +8793
    vrijdag 14 september 2018 om 22:55
    Wat loop jij te janken dan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 22:12
    Respect is ver te zoeken...
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1318
    vrijdag 14 september 2018 om 23:48
    Ieder zijn eigen idool en dat is bij mij Messi niet.
    Vind ik leuk
    power +5165
    vrijdag 14 september 2018 om 23:34
    Domme opmerking,, achterlijke kaaskop
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1318
    zondag 16 september 2018 om 20:23
    Kaaskop als jij Nederlander bent ben je het zelf ook kaaskop.
    Vind ik leuk
    danny9874 +1492
    vrijdag 14 september 2018 om 21:47
    Gelukkig kan ie ondanks dat verdriet wél zeggen dat het (in mijn ogen dan) de beste voetballer ooit is.. (en ik zie zo 1,2,3 een ander dat niet over nemen)
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 22:00
    Yep na Frenkie toch?
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 22:10
    Dat zie je goed😆
    Vind ik leuk
    danny9874 +1492
    vrijdag 14 september 2018 om 23:18
    Uiteraard...Als ie er ook (als ie daadwerkelijk naar Barca gaat) 5 of weet ik veel hoeveel gouden ballen wint, dan Frenkie ook.....:))
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1318
    vrijdag 14 september 2018 om 23:42
    Ronaldo is gewoon beter.
    Vind ik leuk
    danny9874 +1492
    vrijdag 14 september 2018 om 23:45
    Beter dan Frenkie de Jong?? Da´s een gewaagde stelling... De jong rost er ieder jaar (al 10 jaar) 50 in op het hoogste niveau en een stuk of 15 in de CL... Dat moet Ronaldo nog maar te evenaren....
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1318
    vrijdag 14 september 2018 om 23:50
    De Jong heeft zijn luier nog aan man,en als hij naar Barca gaat voetbald hij de eerste jaren niet.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2922
    zondag 16 september 2018 om 15:01
    Gelukkig doet zot zijn geen pijn. Er is geen betere dan Messi een natuurtalent is, het die is er mee geboren je hebt het , of je hebt het niet, en spijtig voor u heeft Messi het nu eenmaal, die genialiteit sorry Keesie, en je ziet dat ik niet de enige ben die hem heel hoog in het vaandel dragen en terecht!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 22:02
    Zo staat hij er aanstaande dinsdag rond 20:45 er weer bij als PSV Eindhoven huis heeft gehouden in Camp Nou!!
    Vind ik leuk
    Tfoe +3017
    vrijdag 14 september 2018 om 22:42
    Jezus wat erg dit...
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1318
    vrijdag 14 september 2018 om 23:51
    Je hebt toch niet in je broek gedaan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 09:05
    Mag toch hopen dat je door hebt dat dit een reactie met een knipoog is...
    Vind ik leuk
    Tfoe +3017
    zaterdag 15 september 2018 om 10:09
    Ja tuurlijk🙂👍
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2922
    vrijdag 14 september 2018 om 22:51
    Very funny hahaha!
    Vind ik leuk
    Gerro +6163
    vrijdag 14 september 2018 om 23:02
    Als Messi er zin in heeft dinsdag en het op zijn heupen krijgt dan zou ik het telraam maar vast klaar zetten
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1318
    vrijdag 14 september 2018 om 23:45
    Aek gaat voor een nog grotere overwinning zorgen. Hersenloze nalopers.
    Vind ik leuk
    Gerro +6163
    zaterdag 15 september 2018 om 11:16
    We zullen na woensdag de balans op maken om te zien wie er hier hersenloos is.
    Vind ik leuk
    danny9874 +1492
    vrijdag 14 september 2018 om 23:27
    Bedoel je niet 'het huishouden gedaan heeft'? Grasmaaien, plastic bekertjes afwassen, onkruid wieden op de parkeerplaats, schoeisel van de tegenstander boenen.. :;) Echt zwaar kut dat ze eerst ff barca-uit moeten.... Die willen (barca, ff voor het gemak) toch echt wel ff die eerste 3 punten binnen tikken) Toch zie ik met een beetje geluk PSV wellicht 2e worden... Succes gewenst, man!
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1318
    vrijdag 14 september 2018 om 23:52
    Zo kan het ook.
    Vind ik leuk
    Bontscoach +323
    vrijdag 14 september 2018 om 22:07
    Uhum. Hij won wel de OS in Beijing. Ook een hoofdprijs, zo'n gouden plak.
    Vind ik leuk
    repeP +713
    vrijdag 14 september 2018 om 22:08
    Inadequate vergelijking.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 22:09
    Messi is gewoon al jaren de allerbeste speler, gun hem de copa. Wk is natuurlijk voor ons
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 22:09]
    Vind ik leuk
    Radya .G . +579
    vrijdag 14 september 2018 om 22:18
    Beste VP,

    Was er nou helemaal geen betere vergelijking te verzinnen met het verdriet van Messi?

    ...om een potje voetbal nota bene.
    Vind ik leuk
    Youri99 +8793
    vrijdag 14 september 2018 om 22:56
    Haha vertel me alsjeblieft dat je dit serieus meent!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 22:19
    Toch sneu voor frenkie !
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 22:22
    Er kan er maar 1 winnen en dat is soms niet Messi
    Vind ik leuk
    Hulsink +434
    vrijdag 14 september 2018 om 22:31
    De kop van dit artikel, hoe kun je die vergelijking bedenken?
    Vind ik leuk
    Radya .G . +579
    zaterdag 15 september 2018 om 00:21
    Leg youri 99 maar uit wat er mis is met deze titel.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    vrijdag 14 september 2018 om 23:41
    Moet je hem dinsdag avond eens om zijn moeder zien schreeuwen .......
    Vind ik leuk
    Jozef +36091
    zaterdag 15 september 2018 om 07:38
    Dol getikt door Hendrix...


    Ik denk het ook hoor....
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    zaterdag 15 september 2018 om 09:53
    Zou logisch zijnmaar ja de bal is rond , misschien hebben hun wel een keer een goede dag....
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 02:43
    Wij hadden die finale moeten spelen in 2014, dan hadden we zeker van Duitsland gewonnen...
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 06:53
    Om te winnen, is er meer nodig dan alleen maar voetballen. En dat mist Messi.
    Vind ik leuk
    Jozef +36091
    zaterdag 15 september 2018 om 07:37
    Alleen maar omdat hij talloze keren de CL en andere prijzen won?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Messi 'radeloos' na finale: 'Hij huilde als een kind die zijn moeder had verloren'