Hoofdrol Ramselaar bij Jong PSV; Go Ahead staat koppositie af aan Cambuur

    Hoofdrol Ramselaar bij Jong PSV; Go Ahead staat koppositie af aan Cambuur

    vrijdag 14 september 2018 om 22:00

    Bart Ramselaar heeft vrijdag tijdens de vijfde speelronde van de Keuken Kampioen Divisie een absolute hoofdrol opgeëist bij Jong PSV, dat desondanks een voorsprong uit handen gaf bij NEC. FC Twente en Roda JC herpakten zich en boekten een uitzege.

    NEC - Jong PSV
    Ramselaar mocht ritme opdoen bij de beloften en greep die mogelijkheid met beide handen aan. NEC kwam via twee goals van Sven Braken op voorsprong, maar nog voor rust poetsten de Eindhovenaren dat weg via een van richting veranderd schot van Matthias Verreth en een kiezelharde uithaal van Joël Piroe. Na de pauze was het de beurt aan Ramselaar. Vooral zijn tweede treffer was fraai.

    Genoeg voor de zege was het niet voor Jong PSV. Ole Romeny tekende voor de aansluitingstreffer, waarna de Nijmegenaren diep in blessuretijd op gelijke hoogte kwamen via Josef Kvída. Ramselaar was toen al gewisseld.

    FC Dordrecht - FC Twente 0-2
    De veelbesproken Joël Drommel keerde bij FC Twente terug onder de lat. Hij moest vorige week toezien hoe de Tukkers met 1-2 verloren van Top Oss. Tegen Dordrecht ging het een stuk beter. Peet Bijen gleed na achttien minuten een vrije trap van Aitor Cantalapiedra binnen. Nog voor rust verdubbelde Twente de score. Na opnieuw een vrije trap van Cantalapiedra passeerde Antonio Stankov zijn eigen doelman. Daar bleef het bij.

    RKC Waalwijk - Roda JC 0-1
    Roda begon het seizoen sterk met twee overwinningen, maar ging vervolgens onderuit tegen mede-titelkandidaten Twente en NEC. In Waalwijk toonden de Limburgers herstel. Henk Dijkhuizen schoot in de 61ste minuut van een meter of twintig raak, al leek de inzet niet onhoudbaar voor keeper Etienne Vaessen. Die tegenslag kwam de thuisploeg niet te boven.

    Jong AZ - Go Ahead Eagles 3-2
    Go Ahead Eagles verspeelde door een 3-2 nederlaag bij Jong AZ de koppositie. SC Cambuur won met 2-0 van Telstar en grijpt daardoor de macht. De Leeuwarders hebben één punt meer dan Go Ahead, terwijl NEC derde staat met twee punten achterstand.

    Overige uitslagen:

    Almere City FC - Jong FC Utrecht 3-1
    FC Eindhoven - MVV Maastricht 0-1
    FC Volendam - Top Oss 0-0

    Plaats een reactie

    vrijdag 14 september 2018 om 22:11
    Spandoek met stop de beloften!
    Nu snap ik waarom 😀😀
    Vind ik leuk
    Viper Squad +1162
    vrijdag 14 september 2018 om 22:16
    Ja, de spelers die vanavond voor Jong-Psv speelden. Die spelen morgenavond in Psv1.
    Vind ik leuk
    Enden +3936
    vrijdag 14 september 2018 om 22:29
    Maar door die beloften wel een leuke wedstrijd gezien.
    Dit is een leukere wedstrijd dan NEC tegen bijvoorbeeld een Telstar of Eindhoven
    Vind ik leuk
    Viper Squad +1162
    vrijdag 14 september 2018 om 22:37
    Daarom moeten die KKD clubjes niet zo janken.
    Vind ik leuk
    Enden +3936
    vrijdag 14 september 2018 om 22:55
    De beloftes is de enige reden waarom voor mij en velen met mij de keukenkampioencompetitie nog een beetje interessant is.
    Het is inderdaad soms jammer voor supporters van die andere clubs, maarja zo moest de competitie destijds in leven gehouden worden.
    De belofteteam kunnen er in de toekomst wel uit, maar dan zullen clubs geld moeten inleveren.
    Vind ik leuk
    NvC +3299
    vrijdag 14 september 2018 om 23:28
    En welk geld levert een jong team een prof team op?
    Vind ik leuk
    Lekkerjoh +56
    zaterdag 15 september 2018 om 09:29
    Ik vind wel dat ze de beloften altijd uit moeten laten spelen. Als ik naar jongwedstrijden kijk zie je altijd lege tribunes als ze thuis spelen. Kun je ze beter uit laten spelen hebben de seizoenskaarthouders tenminste een paar extra wedstrijden.
    Vind ik leuk
    Enden +3936
    zaterdag 15 september 2018 om 11:16
    Daar zit misschien wel wat in. Kan een leuke optie zijn. Qua kaartverkoop natuurlijk ook wat extra inkomsten.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 15 september 2018 om 11:17]
    Vind ik leuk
    Lekkerjoh +56
    zaterdag 15 september 2018 om 18:55
    Ja toch? Voor die jongens ook beter, verschillende velden, vijandige supporters daar worden ze alleen maar beter van
    Vind ik leuk
    Cookee +10011
    zaterdag 15 september 2018 om 12:49
    Waarom moeten clubs geld inleveren als de beloften weg gaan?
    Het is oneerlijk, NEC treft een sterk PSV en morst 2 pts.
    Twente krijgt mogelijk een zwakker PSV. Als je van puur voetbal houdt, dan kijk je de KKD. Voor mij is de ED niet interessant, want de tob-2 maken uit wie de schaal krijgt... alleen onderin is het spannend maar clubs als H'veen doen voor spek en bonen mee, dat gaat ook nergens over. In de KKD kan het zijn dat 8 clubs strijden om de schaal... hoe mooi wil je het dan hebben?
    Vind ik leuk
    Enden +3936
    zaterdag 15 september 2018 om 13:29
    Wanneer je van puur voetbal hoidt kan je net zo goed naar de amateurs gaan kijken wil je dus eigenlijk zeggen.
    Vind ik leuk
    Cookee +10011
    maandag 17 september 2018 om 16:41
    Nou nee, dat niet. Amateurs zijn heel slecht.
    Maar in de KKD zijn de verschillen in geld niet zo idioot groot, hoewel Twe en SPa wel veel meer geld hebben.
    Maar als Ajax van TV-geld alleen al 10x meer dan Exc krijgen... en dan tel ik stadion-inkomsten en sponsoring niet eens mee.
    Niemand is ermee gebaat dat er maar 2 clubs om de schaal spelen. 16 zijn voor aanvang al kansloos.
    Vind ik leuk
    Enden +3936
    maandag 17 september 2018 om 17:30
    Ik vind de KKD eigenlijk ook erg slecht.
    Spanje, Duitsland, Portugal, Belgie, Italie kan je toch ook al van tevoren invullen wie kampioen wordt. Is de rest toch ook kansloos.
    Vind ik leuk
    Cookee +10011
    maandag 17 september 2018 om 19:20
    Ja, maar nu PSV zo sterk wordt krijgt zelfs Ajax het moeilijk, dan is er toch niks meer aan?
    Ik ben ervoor om geld eerlijk te verdelen dan worden de verschillen kleiner. Al zal dit wel een beetje ten koste gaan van de extra centjes van Ajax en PSV en Feijenoord.
    Vind ik leuk
    Enden +3936
    maandag 17 september 2018 om 19:52
    Ik vind dat het verschil tussen PSV en AJAX niet aan geld ligt.
    Daarnaast zijn ze voor mij dit seizoen aardig gelijkwaardig.
    Heel veel ploegen in onze competitie komen in problemen door slecht beleid.

    Welk geld wil je eerlijk verdelen en over hoeveel geld zou dit volgens jou per club gaan
    Vind ik leuk
    NvC +3299
    vrijdag 14 september 2018 om 23:29
    Hoezo niet? Vertel is een keer wat meer dan “niet janken”.
    Vind ik leuk
    Cookee +10011
    zaterdag 15 september 2018 om 12:46
    Probeer na te denken voor je iets op dit medium blaft.
    NEC stuit gewoon op 6 potentiele 1e elftal spelers van PSV.
    Kan best zijn dat Twente straks op vrijdag tegen Ajax moet en dan een heel zwak team treft... of welke club dan ook.
    Daarom is het onterecht en oneerlijk mijn beste Kwak.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:01
    Geweldenaar Ramselaar!
    Vind ik leuk
    Bertjes +947
    maandag 17 september 2018 om 09:11
    Tsja, mee eens. Wel ideaal dat spelers die gewoon dik subtop zijn voor de eredivisie lekker tegen ons mee doen en de volgende wedstrijd een concurrent tegen de halve A1 mag spelen. Competitievervalsing ten voeten uit..
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 12:38
    Helemaal mee eens Bertjes. Hopelijk pakken ze jullie concurrenten meer punten af. Keerpunt was de schrik bij de blessure van sterspeler Okita bij stand van 2-0. Hopelijk worden deze 2 verliespunten niet bepalend. Succes. :)
    Vind ik leuk
    JIDF +209
    vrijdag 14 september 2018 om 22:52
    Gewoon een competitie met alle belofte teams van Ajax maken, dat is toch het leukste om naar te kijken
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 22:58
    Nee
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:05
    Het hele seizoen Ajax tegen Ajax... hmm, geloof niet dat dat hem wordt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 22:58
    Geweldige reactie van v Bommel op glansrol van Ramselaar.!
    Vind ik leuk
    Grimes +672
    vrijdag 14 september 2018 om 22:14
    3 punten tegen onze angstgegner. Het weekend kan slechter beginnen😁
    Vind ik leuk
    Roodbergen +8912
    vrijdag 14 september 2018 om 22:14
    Genoeg doelpunten in Nijmegen, maar of ze tevreden zijn? Zoals vorig jaar al vaak vermeld... Stop de beloften
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 22:18]
    Vind ik leuk
    NvC +3299
    vrijdag 14 september 2018 om 23:30
    Idd, eruit met die teams of de KNVB moet scherpere regels toepassen. Zo is en blijft het competitievervalsing.
    Vind ik leuk
    Bertjes +947
    maandag 17 september 2018 om 09:12
    Ja 100%. Zul je weer zien dat we 1-2 punten tekort komen straks.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6044
    vrijdag 14 september 2018 om 22:15
    Dit kan wel eens de comeback van Bart Ramselaar inluiden. Hij wordt hier in elk geval beter van. Mark Van Bommel krijgt dan een nog groter luxeprobleem, maar luxe is geen armoede.
    Vind ik leuk
    Peterfc +264
    vrijdag 14 september 2018 om 22:57
    Aardig schot van Ramselaar maar houdbaar natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6044
    vrijdag 14 september 2018 om 22:59
    Tja, dat intikkertje van Giroud was ook houdbaar.
    Vind ik leuk
    Peterfc +264
    zaterdag 15 september 2018 om 08:06
    Klopt. Ablas is blijkbaar geen goede keeper en Cillessen is aan de kleine kant. Stekelenburg, 10 cm langer, had die bal van Giroud gehad. Vermeer is met zijn 1.82m echt te klein en dan kom je op de bank terecht.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 15 september 2018 om 08:20]
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +6419
    vrijdag 14 september 2018 om 22:15
    Lekker hoor.... diep in de blessuretijd!!
    PSV heeft er een abonnement op 🤣
    Vind ik leuk
    SB +369
    vrijdag 14 september 2018 om 22:23
    Haha ja laat ze maar bij jong psv in het nadeel vallen. In het eerste weten ze er tot nu toe gelukkig wel raad mee ;)
    Vind ik leuk
    NvC +3299
    vrijdag 14 september 2018 om 22:16
    Competitievervalsing
    Vind ik leuk
    Enden +3936
    vrijdag 14 september 2018 om 22:30
    Maar wel een leuke wedstrijd dankzij de beloftes
    Vind ik leuk
    NvC +3299
    vrijdag 14 september 2018 om 23:25
    En volgende keer speelt de tegenstander tegen een Ramselaar-loos PSV.
    Vind ik leuk
    tikkitrug +754
    vrijdag 14 september 2018 om 22:43
    Gelul
    Vind ik leuk
    NvC +3299
    vrijdag 14 september 2018 om 23:11
    Hoezo gelul? Vertel is verder?
    Vind ik leuk
    tikkitrug +754
    zaterdag 15 september 2018 om 07:28
    Regels in het voetbal kunnen veel eerlijker. Schorsing na zoveelste gele kaart levert voordeel op voor een club die niets met die kaarten te maken had, krijg je rood en ben je geschorst, kun je tactisch in beroep gaan om toch een bepaalde tegenstander te treffen, onterechte goals, kaarten, penalty’s worden niet teruggedraaid. Met interlands zijn clubs spelers kwijt. Iedereen weet van tevoren hoe het werkt, dus om nu steeds bij tweede elftallen over competitievervalsing te beginnen vind ik onnodig. Maar ik snap wel dat wanneer het je eigen club betreft, je dan over de zeik bent.
    Vind ik leuk
    NvC +3299
    zaterdag 15 september 2018 om 10:42
    Nee regels in het voetbal moeten veel eerlijker. En op dit moment zorgen deze regels voor een situatie waar competitievervalsing ontstaat. Had NEC gisteravond tegen een Jong PSV gespeeld zonder Ramselaar en gewonnen en vervolgens speelt de concurrentie wel tegen een Jong PSV met Ramselaar en laten ze punten liggen dan is dat ook niet eerlijk. Ik roep dit al sinds vorig jaar hoor, dat jij denk dat het te maken heeft met mijn club associatie laat gewoon zien dat je het probleem niet serieus vindt of wilt nemen. Wij zijn weer het enigste land waar er zo veel ophef is over jong teams. Spanje, Duitsland, Engeland is alles prima geregeld. Daar hebben ze gescheiden competities of Jong teams hebben een vaste selectie van 30 spelers die zij inschrijven en allesn mogen spelen in de competitie. In de winterperiode mag je 3 spelers omhoog/omlaag schuiven. Klaar, zo weet iedereen waar ze aantoe zijn. Maar met dit KNVB zullen ze alles blijven doen om de grootste clubs van het land een voordeel te geven.
    Vind ik leuk
    Bertjes +947
    maandag 17 september 2018 om 09:15
    100% mee eens, de enige manier ook om de jong teams succesvol mee te laten doen. Dit is ook in het leven geroepen om de "overstap van jeugd naar 1e elftal te verbeteren". Moet je vooral reservespelers de plek van een talent laten innemen..
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 09:16]
    Vind ik leuk
    NvC +3299
    vrijdag 14 september 2018 om 23:45
    Verdere inbreng heb je niet he?
    Vind ik leuk
    tikkitrug +754
    zaterdag 15 september 2018 om 07:19
    Jij had met “competitievervalsing” gelukkig wel een grondige analyse!
    Vind ik leuk
    NvC +3299
    zaterdag 15 september 2018 om 10:33
    Wil je er een? Jong PSV stelt nu een speler op van de A1. Volgende week doet hij waarschijnlijk niet mee, oneerlijk want zo speelt Volendam tegen een mindere Jong PSV. Echte prof clubs zoals NEC, Sparta, Roda hebben een vaste selectie van +\- 26 spelers waarbij af en toe een jeugdspeler erbij kan worden gehaald. Ze kunnen niet iemand van een hogere spelend team terug halen. Jong ploegen kunnen dat wel waardoor zij een oneerlijke kwaliteitsinjectie krijgen. Bovendien speelt niet iedereen in de KKD tegen hetzelfde Jong PSV als gisteravond want zoals ik zei waarschijnlijk speelt Ramselaar niet altijd mee als hij nodig is bij de A1. Zo hebben Jong ploegeen oneerlijk en onregelmatig een kwaliteitsinjectie aan spelers en zo speelt niet iedereen tegen een Jong ploeg van dezelfde sterkte. Het is dus geluk schieten als prof club dat je tegen een mindere Jong ploeg en ongeluk dat je een jong ploeg tegenkom die weer versterkt is.

    Nu jij. Waarom “gelul”?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 15 september 2018 om 10:34]
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 11:35
    Nou nou wat een ophef om 1 reservespeler van PSV1. Ik zou maar hopen dat je club niet promoveert, dan kom je elke week van dat soort types tegen.

    Als je jezelf promotiemateriaal vind, moet je niet over dat soort kleine dingen gaan miepen of gewoon lekker in de kkd blijven.
    Vind ik leuk
    NvC +3299
    zaterdag 15 september 2018 om 11:45
    Als je promoveert weet je dat je tegen het beste van het land moet spelen. Nu weet je pas de dag van tevoren tegen welk soort jong ploeg je moet spelen. Als het je niet interesseert dat de KKD nu een lachertje is met deze regels geef je weinig om het NLs voetbal in mijn optiek. Dat je liever heb dat clubs die eerlijkere regels willen hebben maar op een lager niveau moeten blijven zegt genoeg over hoe jij denk over eerlijke prof voetbal in dit land.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 12:14
    Het was maar 1 speler en je maakt er al een hele ploeg van haha. Je maakt van een mug een olifant, als Nec 3 punten had was er niets aan de hand. Snap je punt maar het is wel heel erg magertjes je daar zo druk om te maken. Dan zou ik eerder de wintertransferperiode, de late sluiting van de zomertransferperiode of kunstgras als voorbeeld nemen. Dat zijn zaken die echt effect hebben voor iedereen. Maar 1 speler die ook nog jong, 22 jaar, is en dus prima bij het beeld van een jong elftal past, kom op zeg.
    Vind ik leuk
    Viper Squad +1162
    zaterdag 15 september 2018 om 12:40
    Wat een jankerds, en dat alleen om een KeukenKampioen divisie clubje.
    Vind ik leuk
    NvC +3299
    zaterdag 15 september 2018 om 12:47
    Vergelijk je het jong psv van een week eerder zie je 5 gastjes basis staan die niet eens bij de wedstrijdselectie zaten gisteren. Zo’n verschil per week is niet te doen. Maar jij vindt dit duidelijk geen pijnpunt omdat het jouw club niet raakt. Je noemt punten op die ook relevant zijn maar van invloed zijn voor alle clubs. Ik heb het hier over een probleem dat op eerste divisie niveau gebeurt en dus deel is van het prof voetbal in Nederland. Maar nogmaals zolang het jouw club niet raakt dan maar negeren en het probleem als ‘onbelangrijk’ bestempelen. Had NEC gewonnen gisteren dan was het nog niet eerlijk geweest omdat een Twente of Sparta straks tegen weer een andere jong PSV gaat spelen, een waar wellicht Ramselaar, Mauro, Rosario of Rigo mee doen van de A1 om “wedstrijdritme” op te doen.
    Vind ik leuk
    Viper Squad +1162
    zaterdag 15 september 2018 om 16:20
    Ga maar niet in discussie met nvc, die blijft janken en zuigen tot dat je het opgeeft. Die jongen heeft waarschijnlijk geen leven irl.
    Vind ik leuk
    Viper Squad +1162
    zaterdag 15 september 2018 om 12:44
    Ga lekker janken bij de knvb jankerd.
    Vind ik leuk
    NvC +3299
    zaterdag 15 september 2018 om 12:52
    Lekker inhoudelijk en volwassen van je. 🙈
    Vind ik leuk
    Viper Squad +1162
    vrijdag 14 september 2018 om 22:43
    NvC
    Waarom?
    Hoezo?
    Vertel!
    Leg uit!
    Geef een verklaring aub.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 22:44]
    Vind ik leuk
    NvC +3299
    vrijdag 14 september 2018 om 23:12
    Omdat hij nu wel mee doet en straks weer niet. Zo speelt de volende tegenstander van jong psv tegen een Ramselaar-loos elftal. En dat is gewoon oneerlijk. Niet zo moeilijk knul.
    Vind ik leuk
    Viper Squad +1162
    zaterdag 15 september 2018 om 06:58
    Hij begint met knul. Op je pikkie getrapt?
    Hij voelt zich stoer onze jankende teletekstsupporter.
    Maak je niet zo druk om een KKD clubje man.
    Maak effe een screenshot, kun je Maandag o school laten zien dat je stoer was op internet.VP: doe wat aan die jankende hooligans hier.

    Vind ik leuk
    NvC +3299
    zaterdag 15 september 2018 om 10:24
    Jij zit hier ook alleen maar om te janken en te proberen om te stoken. Heb je nog geen een keer inhoudelijk zien reageren op iets.
    Vind ik leuk
    Viper Squad +1162
    zaterdag 15 september 2018 om 11:14
    Ja, ga dat maar eens proberen zonder janken.
    Maar we zijn al 58 topics verder jankerd.
    Vind ik leuk
    NvC +3299
    zaterdag 15 september 2018 om 11:23
    Dit is nog dezelfde topic hé. 🙈😂
    Vind ik leuk
    Viper Squad +1162
    zaterdag 15 september 2018 om 11:30
    Er komt vast nog een topic over de KeukenKampioen divisie. Hou nou een keer op met dat gejank.
    Ik zal je het laatste woord geven, want daar zit je op te wachten. Amen ⛪
    Vind ik leuk
    NvC +3299
    zaterdag 15 september 2018 om 11:38
    Idd ik wil wel het laatste woord, dan eindigt het tenminste op een fatsoenlijke manier.

    Nogmaals jij roep dat er “gejankt” wordt maar zelf reageer je nergens inhoudelijk op. Je post om te stoken om je dag betekenis te geven. Ik raad je aan om een keer inhoudelijk over voetbal te praten gezien het een forum is met voetbal topics. En als je het verschil tussen een volwassen argument en gejank niet kan zien raad ik je aan om hier niet meer te komen.
    Vind ik leuk
    Viper Squad +1162
    zaterdag 15 september 2018 om 12:37
    Kijk in andere topics jankerd. Ik breng vreugde en hou niet van jankerds. Ik laat mij sowieso niets verbieden jankerd. Blijf van je medicijnen af en ga in topics over voetbal lullen. Niet alleen wachten op KeukenKampioen divisie topics. Dan blijf je namelijk janken jankerd.
    Vind ik leuk
    NvC +3299
    zaterdag 15 september 2018 om 12:48
    Wat kan jij janken zeg.
    Vind ik leuk
    Viper Squad +1162
    zaterdag 15 september 2018 om 12:39
    Leuk voor je jankerd. Maar is meer nieuws dan KeukenKampioen divisie jankerd.
    Vind ik leuk
    NvC +3299
    zaterdag 15 september 2018 om 12:49
    Klopt daar reageer ik ook.
    Vind ik leuk
    Viper Squad +1162
    zaterdag 15 september 2018 om 12:38
    Jij stookt alleen omdat je alleen maar wil janken.
    Vind ik leuk
    Viper Squad +1162
    zaterdag 15 september 2018 om 12:41
    Zie je niet dat je door iedereen wordt uitgekotst jankerd?
    Vind ik leuk
    NvC +3299
    zaterdag 15 september 2018 om 12:50
    Jij weet echt niet wat een discussie voeren is hé.
    Vind ik leuk
    Viper Squad +1162
    zaterdag 15 september 2018 om 12:56
    Pffff kijk naar alle post jankerd. Je staat voor lul en helemaal alleen. Je zult waarschijnlijk een triest leven hebben jankerd. Ik ga wat gezelligs doen, ga jij maar wachten op KKD nieuws om te janken.Je hebt gewonnen jankerd, stop maar met janken en wacht niet meer op een reactie terug jankerd. Zoek maar iemand anders om aandacht te krijgen jankerd.
    Vind ik leuk
    NvC +3299
    zaterdag 15 september 2018 om 12:59
    Haha wow wat ben je gefrustreerd zeg! Als je zo snel geprikkeld wordt door een volwassen gesprek ga je het zwaar krijgen in het leven.
    Vind ik leuk
    NvC +3299
    zaterdag 15 september 2018 om 13:00
    Verder een fijne dag gewenst! 😜👋
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 22:17
    4-4 is toch niet best🤨 zelfs voor gestaan🤨🤨
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 22:19
    Twente heeft gehakt gemaakt van Dordrecht!
    Ze hebben zich zeker herpakt en zag en bij grote delen van de wedstrijd verzorgd uit. Ze hebben zich zeker verbeterd in team opzicht.
    Check de 66e minuut wat die heikneuters van Dor aan het hakken zijn op de Italiano van ons. Voor de rest een goede scheids met lekker veel gele kaarten aan de tegen partij. Maakt zichzelf alleen wel belachelijk door 5 extra speeltijd te geven daar waar de wedstrijd al gespeeld is met 2-0 en amper heeft stil gelegen op het gehak van Dor na.

    Verder vond ik het een mooi gebaar dat niet heel Nederland ons kapot wil hebben, doordat Dordrecht ons in het zadel helpt, met een prachtig eigen doelpunt!
    Mag ook gezegd worden!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 22:19]
    Vind ik leuk
    Eanske +4517
    vrijdag 14 september 2018 om 22:32
    Mwah. Twente mag wel wat meer doelpunten uit veldspel maken, vooral tegen een club als Dordrecht. Nu wederom 2 uit standaardsituaties. Blijft pover en er is dus veel werk aan de winkel. Zeggen dat ze gehakt maken van Dordrecht door met 2-0 te winnen waaronder een eigen doelpunt klinkt niet echt als een goede afspiegeling van de werkelijkheid.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 22:47
    Dordrecht niet 1 keer bij ons doel op afgekeurde buitenspel doelpunt na dan. Twente die veel aanvallen heeft opgezet maar niets daarin afgemaakt is zegt niet veel over de wedstrijd.. dat is voetbal in alle divisies. Ik heb bij vlagen zeker mooi combinatie spel gezien en veel meer team dan alle voorgaande wedstrijden. Kijk en als je dit Twente dan vergelijkt met Twente tegen hekkensluiter Oss bij ons in eigen huis...
    Ja hoe simpel moet ik het je nog analyseren..
    Hou vooral even in je gedachte dat we weer met 9 nieuwe in de basis staan daar waar vorige wedstrijd er zelfs 10 waren.

    Maar goed ik kan het allemaal wel iets te hoopvol zien omdat ik een Tukker ben. Schijnt nogal een supporters kwaaltje te zijn ;-)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 14 september 2018 om 22:48]
    Vind ik leuk
    Eanske +4517
    zaterdag 15 september 2018 om 09:52
    Ik heb de hele wedstrijd helaas niet kunnen zien. Ben op vakantie en meer dan het schakelkanaal heb ik niet kunnen regelen hier. Wat ik wel heb gezien, vond ik niet altijd even geruststellend. Maar het is fijn als jij, die de hele wedstrijd hebt gezien, daar een heel ander beeld aan over hebt gehouden. Mij valt het gebrek aan velddoelpunten op en dat kan ons op gaan breken, maar ik klamp me graag vast aan jouw verhaal en hoop de volgende (gehele) wedstrijd te zien en daarin een steeds beter wordend Twente te zien. Met velddoelpunten, en zo'n club als Dordrecht echt naar de slachtbank te zien gaan tegen ons cluppie.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 13:03
    Ah zo,, fijne vakantie alvast gewenst.. kun je als o zo gestreste tukker goed gebruiken op het moment ;-).
    Maar zonder gekheid er zat ten opzichte van vorige wedstrijd weer een revancherende spirit in de team en zag goed combinatie spel. Als je alleen al de highlights van Espinoza en Smith erbij pakt zul je zien dat er een paar heerlijke acties in zaten. Bapoh werd ergens (geloof ik) in de 78e minuut erin gezet en kreeg zelfs 2 100% kansen met dus kans op 2 extra 'veld' doelpunten.. Werd er natuurlijk weer 1 door de neus geboord om het af te keuren op buitenspel daar waar er niet eens een schim van op leek. Onterecht dus. En 1 waarvan het te mooi in team verband werd uit gespeeld en daarvoor teveel tijd heeft genomen. Maar Bapoh kan het, dat weet jij ook. Eerste doelpunt kwam ja van hem in deze competitie en dat was een veld doelpunt. Die italiaan is ook goed op weg, zeer snel, alleen werd helemaal kapot getrapt door die heikneuters. Scheids had uit eindelijk zelfs voor 1 a 2 acties rood kunnen geven door opstapelingen. Maar het mocht allemaal tegen Twente. Enfin we hebben de 3 punten en acht ons zeker gegadigd voor promotie en zijn ook zeker nog titel kandidaat. Ok afgeslacht is misschien wat overdreven maar als je zag hoe ze zich herpakt hebben naar de vernedering thuis..vind ik het oprecht een puike wedstrijd.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8580
    vrijdag 14 september 2018 om 22:36
    Begroting van 6 ton in Dort tegen miljoenen in Enschede en dan durf jij dit te schrijven? Ik vind Twente prima club maar je moet tot het laatst voor het kampioenschap meedoen maar dat zie ik met deze spelers en veldspel niet 1,2,3 gebeuren
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:34
    Denk wel dat we promoveren. Moet haalbaar zijn.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8580
    zaterdag 15 september 2018 om 10:13
    Dat hoop ik voor jullie. Niet promoveren kan wel eens desastreus zijn voor jullie maar dat is voor meer clubs het geval. Als je niet rechtstreeks promoveert ben je ook afhankelijk aan wie je gekoppeld word in de nacompetitie en dan is het altijd erop of eronder. succes in ieder geval
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 13:09
    Dank je voor je positieve reactie!
    Jullie ook succes tegen NAC, moet haalbaar zijn.
    Weg uit die onderste regionen..ik kan het weten als Tukker ;)
    Vind ik leuk
    FSCeara +8580
    zaterdag 15 september 2018 om 13:12
    ik maak me over ons nog geen zorgen, met wedstrijden tegen Utrecht, PSV thuis en Excelsior en Den Haag uit hebben we de punten die ik vooraf gedacht had.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 13:16
    Jullie mogen, zei moeten..
    Zo werkt het net bij ons andersom.

    Elke club moet daar creatief mee omgaan :-).
    Het is niet alleen maar veldspel maar ook de beleving denk ik dan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 22:24
    Bart Rammelaar was niet slecht.
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:02
    Ramselaar Geweldenaar.
    Beter dan Gentenaar.
    Eindhovenaar, maar is niet raar!!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:05
    Volgende week 2-0 & 3-0 via hem,
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:28
    Ons aller PSV is de mooiste en beste club van Nederland. In Mexico houden we van dit mooie en geweldige team, wat een wereldclub. PSV blijft de meest bekende en gewaardeerde club van Nederland, niet alleen in Nederland en Europa zelf, maar ook in Mexico en geheel Latijns-America. Zo, ik zou zo de Turkse nationaliteit krijgen met zo’n bericht. Of niet Bruuurtje Baklava :))
    Vind ik leuk
    Counterattack +10725
    vrijdag 14 september 2018 om 23:42
    Pas maar op Chucky, TN provoceren roept een heel leger aan aanhangers als Price en Zwitserland etc. op. I’m out. :-)
    Succes, grappenmaker.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 08:08
    Ok Stratum ucta30 😉
    Vind ik leuk
    Wijndalum +219
    vrijdag 14 september 2018 om 22:24
    Laat je niet kennen Bart!
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5537
    vrijdag 14 september 2018 om 22:45
    Hup Roda!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20995
    zaterdag 15 september 2018 om 01:38
    Was niet best wat Roda liet zien en RKC verdiende eigenlijk te winnen.

    Succes verder met Roda.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5537
    zaterdag 15 september 2018 om 10:13
    Weet ik maar met 3 punten hoor je mij niet klagen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20995
    zaterdag 15 september 2018 om 11:16
    Dat begrijp ik ja-:)
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1354
    vrijdag 14 september 2018 om 23:00
    Doodzonde dat zon speler in de keukenkampioendivisie speelt
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:13
    Kun je nagaan hoe goed de rest bij PSV is. We zijn, als enige :), niveau van Nederland ontstegen... :))))) EHV..
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1354
    zaterdag 15 september 2018 om 07:25
    Ehmm denk dat je ajax vergeet ajax word denk ik kampioen en al zouden ze het niet worden.. Dan is je reactie wat overdreven om te zeggen als enige... Want ajax en psv doen echt niet voor elkaar onder
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 09:48
    Oeps, vergeten. Gelukkig stond er :))))) bij.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1354
    zaterdag 15 september 2018 om 10:39
    Haha sarcastisch 😋
    Vind ik leuk
    vrijdag 14 september 2018 om 23:19
    Hopppaaaaa!!!!💪💪💪

    Lekker SCC!!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 01:20
    Zwakke beurt voor NEC.
    In eigen huis moet je als titelkandidaat 'gewoon' de 3 punten pakken tegrn jong PSV.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 01:23
    Ik denk dat FC Twente toch echt de belangrijkste titelkandidaat gaat zijn in de KKD dit seizoen.
    Ze hebben zoveel kwiteit in het nieuwe elftal, dat ksn alleen nog maar beter worden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 01:49
    Wat een ophef over een bankzitter
    Vind ik leuk
    zaterdag 15 september 2018 om 14:42
    Naast NEC ben ik fan van PSV. Ik snap ook dat voor hen de beloften een kans zijn om aan het grotere werk te ruiken.Het stallen van uitgerangeerde 1e elftel spelers kan echter niet de bedoeling zijn. Jong elftallen zouden talentenpoolen zijn. Ook het eindeloos wisselen van ploegsamenstelling, afhankelijk of de spelers in het eerste zouden kunnen spelen (of op maandag vast te stellen "in 1e hebben gespeeld") leidt tot pure competitievervalsing. Betrokkenheid van supporters van deze grotere clubs is ook ondermaats. Gewoon 0 supporters meegenomen. Daarmee is het experiment "beloften" mislukt. Gisteren 5- 1e elftalspelers die alleen al ieder spelersbudget van totale ploegen ver overschreden. Stop de beloften in deze vorm: helemaal eens. Wel knap dat Ramselaar zich wist op te laden want voor hem natuurlijk berezuur om zonder suppporters te moeten spelen, voor NEC echter knap vervelend in de eerste divisie. Moet je nog meer budget aanwenden om je te wapenen tegen mogelijk versterkte jong ploegen die voor spek en bonen spelen. Geen belang maar wel verstoring dus.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Hoofdrol Ramselaar bij Jong PSV; Go Ahead staat koppositie af aan Cambuur