Padt discussieert met interviewer: 'Ja, ben je voor Ajax? PSV speelt toch ook?'

    Padt discussieert met interviewer: 'Ja, ben je voor Ajax? PSV speelt toch ook?'

    zondag 16 september 2018 om 07:07

    FC Groningen-doelman Sergio Padt toonde zich realistisch na de 3-0 nederlaag tegen Ajax van zaterdagavond. Volgens de in Amsterdam geboren sluitpost zat er niet meer in voor de huidige nummer 17 van de Eredivisie.

    De Groningers kwamen niet eens zo slecht voor de dag in de Johan Cruijff Arena, vond Padt. "Het klinkt misschien raar, maar we hebben echt niet veel weggegeven. Drie doelpunten en ik heb nog drie ballen moeten pakken, maar daar houdt het wel mee op", laat de doelman weten voor de camera's van Voetbal International. "Tegen dit Ajax in vorm mag je niet klagen. Maar ik sta hier wel met een zuur gevoel."

    De vraag van de interviewer of Ajax klaar is voor de Champions League, levert een opmerkelijke discussie op. Wanneer de vragensteller laat weten dat hij al de hele week uitkijkt naar de Champions League-rentree van de Amsterdammers, countert Padt. "Ja, ben je voor Ajax? Denk je bij PSV niet: die ga ik even bekijken, want die spelen ook Champions League?" De doelman weet ook nog niet of hij woensdag voor de buis gaat zitten voor Ajax-AEK Athene. "Moet ik nog zien. Misschien heb ik andere verplichtingen", knipoogt Padt.

    Plaats een reactie

    Ajacied_8 +19738
    zondag 16 september 2018 om 07:11
    Er gaan sowieso meer mensen woensdag kijken dan dinsdag. Maar dat is logisch.
    Vind ik leuk
    Jur74 +8808
    zondag 16 september 2018 om 07:40
    Ik kijk beide dagen niet, maar dat ook?
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    zondag 16 september 2018 om 09:16
    Wil je dinsdag even kijken?
    Dan krijg je een like :)

    Wat een onzin zeg.... op welke dag er meer gekeken wordt....
    Vind ik leuk
    Itsese +4606
    zondag 16 september 2018 om 07:49
    Maximaal 5% kijkers van de wedstrijd van Dinsdag, maar dat is natuurlijk logisch.. Woensdag speelt de subtop, Dinsdag de wereldtop
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23427
    zondag 16 september 2018 om 08:02
    Ja, want Ajax - Athene spreekt natuurlijk veel meer tot de verbeeling dan Barca - PSV in Nou Camp.
    Vind ik leuk
    Fok58 +161
    zondag 16 september 2018 om 08:44
    Waarom?
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 08:45
    Grieken misschien wel ja.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6332
    zondag 16 september 2018 om 08:47
    Een beetje voetbalfan kijkt beide wedstrijden. PSV fans zitten dus ook gewoon naar Ajax te kijken in Europa.
    Wanneer er meer mensen naar een wedstrijdje tegen Athene gaan kijken dan tegen barca, zegt dat meer over die persoon.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20707
    zondag 16 september 2018 om 08:57
    Beste Ajacied 8 de ondergang van Psv tegen Barca is net even belangrijker :)

    Dus hou op met klagen. Nergens voor nodig.
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4380
    zondag 16 september 2018 om 09:30
    BRILJANTE reactie Padt. Ook een beetje naïef natuurlijk. Het overgrote deel van de mensen in de media heeft een voorkeur van Ajax (nee simpeltjes... heeft niets met Calimero te maken maar als je zelf niet verder kan denken is dat ook prima). Je hoort het al in de gebezigde woorden uit de luidsprekers... superlatieven tekort voor eenvoudige acties en alles op het veld wordt bekeken uit het perspectief van hun aller Ajax. VP is er maar een minuscuul voorbeeld van.

    Edoch: mooie opmerking Padt!
    Vind ik leuk
    Butsbal +15512
    zondag 16 september 2018 om 09:48
    Is ook een groter affiche.





    NOT
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 10:40
    Nou dè weet ik nog niet ,want jullie ajakszieden denken toch altijd dat jullie barca zijn dus die kijken allemaal en de PSV supporters en nog een miljoen andere.
    Maar een ding is zeker IK kijk woensdag niet seund van minne tijd.
    Vind ik leuk
    companen +1276
    zondag 16 september 2018 om 10:57
    Weer zo'n muppet iedereen wilt weten hoe PSV het gaat doen leuk ajax tegen die Grieken, de wedstrijd is in Barcelona dinsdag.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    zondag 16 september 2018 om 11:04
    Zal wel meevallen, al is t alleen maar om barca
    Vind ik leuk
    Gary Oak +220
    zondag 16 september 2018 om 11:06
    Ik zie toch liever Barca dan Bayern spelen tegen 11 figuranten.
    Vind ik leuk
    Ajdd +39
    zondag 16 september 2018 om 11:15
    Hoezo?
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 17:40
    PSV is dinsdag. Dat is toch echt affiche vd week voor Nederland.
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 18:00
    Ja domoren ja en dan winnen ze nog niet! En Pad heeft gelijk er zijn teveel van die domme vragen van die éénzijdige interviewers.
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 19:07
    Grapjas! Voor de neutrale kijker is PSV Barca echt wel interresanter dan Ajax tegen Athene.
    Vind ik leuk
    Wong Ho +230
    maandag 17 september 2018 om 18:14
    zo is dat, Ajax is de beste !
    Vind ik leuk
    Nummertien +5126
    donderdag 20 september 2018 om 20:31
    Yep, we hebben weer gelijk gekregen over de kijkcijfers, en de Psvers hier die erop reageerde staan met hun mond vol tanden;)
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    donderdag 20 september 2018 om 20:34
    Ik hou dit topic ook in de gaten. Ik neem aan dat we nu gelijk krijgen en oprechte excuses van ze... :p
    Vind ik leuk
    Nummertien +5126
    donderdag 20 september 2018 om 20:38
    Ze zullen niet reageren haha
    Of zeggen van, oww je hebt geen leven dat je dit onthoud hahaha ze zullen iets doms zeggen om hun ongelijk maar niet toe te geven, zie vooral de discussie tussen mij en Boomwortel hij was zo zeker van zijn zaak;)

    Maakt niet uit tegen wie Ajax speelt Europees we scoren altijd hogere kijkcijfers. Nu zat het dichter bij elkaar vanwege Barcelona (ook veel Ajacieden die Barca volgen;) nogmaal is het verschil veel groter...
    Vind ik leuk
    :O +5172
    zondag 16 september 2018 om 07:11
    Goede repliek.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16451
    zondag 16 september 2018 om 07:13
    Alsof je na de wedstrijd Ajax - Groningen gaat beginnen over PSV in de CL, of zie ik het verkeerd?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20780
    zondag 16 september 2018 om 07:19
    Ik zou gewoon over Ajax Groningen praten tenzij ik Onana zou interviewen. 😄
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16451
    zondag 16 september 2018 om 07:40
    Heb je ook een punt!
    Vind ik leuk
    13 +13107
    zondag 16 september 2018 om 10:48
    Zo is het. Het is best raar om ervanuit te gaan dat Padt na verlies in Amsterdam helemaal vol is van aanstaande CL-wedstrijd van Ajax.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16451
    zondag 16 september 2018 om 10:50
    Die hoopt op dat moment dat Ajax pakkie krijgt woensdag, wat zijn goed recht is natuurlijk.
    Vind ik leuk
    13 +13107
    zondag 16 september 2018 om 11:02
    Of hij dat hoopt, weet ik niet, maar direct na een wedstrijd zit je toch niet vol te zijn van Ajax (of PSV) in de CL. Een verslaggever die denkt dat dat wel zo is, is een fanboy i.p.v. verslaggever.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16451
    zondag 16 september 2018 om 11:12
    Eens!
    Foute vraag op een verkeerd moment...
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 07:23
    Wat heeft de doelman van Groningen nu met een CL-wedstrijd van Ajax te maken? Stel die vraag aan een Ajax speler/trainer.
    Ik begrijp die reactie wel.

    Zou de vraag net zo stupide hebben gevonden als die gisteren aan Groenendijk was gesteld, maar dan over PSV.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27989
    zondag 16 september 2018 om 07:24
    Ja, maar wat moet Padt met vragen over Ajax in de Champions League? Hij heeft net met 3-0 verloren en weet niks van het niveau van de CL.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16451
    zondag 16 september 2018 om 07:39
    Heb je een punt!
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4380
    zondag 16 september 2018 om 09:34
    Nee, hij/zij heeft juist totaal geen punt... serieus
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4380
    zondag 16 september 2018 om 09:33
    Is toch totaal niet relevant wat jij aanhaalt.....
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27989
    zondag 16 september 2018 om 10:01
    relevant zou ik niet willen zeggen :p
    Padt kan niks met de vragen over Ajax in de CL, Alladin zegt dat je moeilijk over PSV in de CL kan vragen als hij net tegen Ajax heeft gespeeld, maar het ging mij erom dat ik het sowieso een stomme vraag aan Padt vindt. En Padt lijkt dat zelf ook te vinden :p
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20780
    zondag 16 september 2018 om 07:17
    Held. :-)
    Vind ik leuk
    Birdiemann +342
    zondag 16 september 2018 om 07:24
    Ach , als PSV met 5-0 verloren heeft van Barcelona , dan piept men in Eindhoven wel anders . Den Haag was gewoon abominabel slecht na 15 minuten .
    Vind ik leuk
    mazu +1886
    zondag 16 september 2018 om 07:33
    Ach, Ajax zal ook wel anders piepen na de aanstaande zeperd in de CL, Groningen stelt namelijk ook niets voor.
    Vind ik leuk
    Bosmeister +317
    zondag 16 september 2018 om 10:14
    Jouw reactie stelt niets voor sjomp!
    Vind ik leuk
    mazu +1886
    zondag 16 september 2018 om 12:26
    Ach sukkel, op je kinderteentjes getrapt?
    Vind ik leuk
    Bosmeister +317
    zondag 16 september 2018 om 13:14
    .
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 06:07]
    Vind ik leuk
    SanKev +746
    zondag 16 september 2018 om 07:33
    Denk niet dat veel PSV'ers die roepen "die catalanen wel ff op te rollen" dat zonder sarcastische ondertoon doen. Zal wel meevallen dus lijkt me. Barca uit (thuis ook trouwens) is er eentje waar je een flink pak slaag best kunt verwachten en dat hoeft niet eens te betekenen dat je slecht zou hebben gespeeld.

    Pas na PSV-Ajax gaat één van de twee zich anders voelen
    [Reactie gewijzigd op zondag 16 september 2018 om 07:34]
    Vind ik leuk
    alaaf +995
    zondag 16 september 2018 om 07:34
    Ach, als Ajax met 5-0 verloren heeft bij PSV dan piept men in Amsterdam wel anders
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 09:34
    Het verstand van een varken
    Vind ik leuk
    Wilveld +25
    zondag 16 september 2018 om 10:26
    beter als het verstand van een eendagsvlieg
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 07:41
    Het zinnetje ... ik heb vrij weinig te doen gehad, zat dat mannetje van FOX niet lekker zeker.
    Gelukkig kreeg Ajax weer een pingel. En PSV 2.

    Bij FOX zitten ze er allemaal klaar voor woensdag, met de rest van de media.
    [Reactie gewijzigd op zondag 16 september 2018 om 07:42]
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3754
    zondag 16 september 2018 om 08:18
    Wat is dat ook voor kutvraag om te stellen aan de Groningen doelman, of Ajax klaar is voor de Champions League.
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 11:16
    Hij was bang natuurlijk, dat Padt nog meer negatieve dingen ging zeggen, over de wedstrijd en over Ajax in deze wedstrijd.
    Snel ander onderwerp.
    [Reactie gewijzigd op zondag 16 september 2018 om 11:17]
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 07:47
    Tja dat verandert in dit land nooit. Ik ben een bijna geboren ajacied maar verbaas me al een leven lang over de eenzijdige benadering in NL van de pers. En niemand van die klungels die doorheeft dat het de sympathie voor ajax niet ten goede komt en dat het ons als voetbalnatie niet sterker maakt. Een sport leeft van competetiviteit en concurrentie van meerdere sterkere clubs en niet één club die alle aandacht krijgt.
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4380
    zondag 16 september 2018 om 09:35
    Chapeau. Beste reactie sinds lange tijd hier.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1565
    zondag 16 september 2018 om 07:56
    Die padt is gewoon beetje vant padtje laatste weken
    Vind ik leuk
    13 +13107
    zondag 16 september 2018 om 10:54
    Normale reactie op abnormale vraag.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1565
    zondag 16 september 2018 om 13:38
    2 weken terug reageerde i ook al geirriteerd en als ik me niet vergis liep i toen weg... Maar zal vast ook komen door de resultaten
    [Reactie gewijzigd op zondag 16 september 2018 om 13:38]
    Vind ik leuk
    13 +13107
    zondag 16 september 2018 om 17:04
    Zijn reactie van vandaag vond ik top, die van 2 weken geleden weet ik niet. Het zal niet helemaal makkelijk zijn nu voor FC Groningen. Maar dat geldt eigenlijk best voor veel clubs. Voor een hele serie clubs geldt dat het maar afwachten is of de degradatiedans wordt ontsprongen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 16 september 2018 om 17:05]
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 08:01
    Eindelijk eens een sporter met ballen. Hele goede reactie. Vuile neuzen miezerts bij de Nederlandse media onder aanvoering van de Boertjes en Peresjes van deze wereld. Denken dat er maar 1 club bestaat.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1261
    zondag 16 september 2018 om 08:28
    Padt heeft gelijk.
    Vind ik leuk
    Kakkerlak +290
    zondag 16 september 2018 om 08:35
    wederom het bewijs dat de media en de KNVB maar 1 club steunen. walgelijke taferelen, maar helaas de waarheid.
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 08:44
    Wat een held!
    Vind ik leuk
    Lexie026 +39
    zondag 16 september 2018 om 08:52
    Zijn toch allemaal voor Ajax die verslaggevers en zo. En één keer in de week zitten ze samen bij Studio Ajax zichzelf af te trekken terwijl ze praten over Ajax. Maakt niet welke bizarre wedstrijden er geweest zijn, die komen aan het einde een keer aan de beurt.
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 09:15
    Droeftoeter! Trek je eigen maar af! Als je al wat te rekken hebt?
    Vind ik leuk
    Lexie026 +39
    zondag 16 september 2018 om 10:25
    Whahahahahahahahahahahahahahahaaaaa hilarisch man!
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 09:37
    Nog steeds aan het huilen om die Masterclass afstraffing in Arnhem. 0-4 was het toch geworden.
    Vind ik leuk
    Lexie026 +39
    zondag 16 september 2018 om 10:25
    Klopt. Ajax speelde fantastisch. Heb ik ook al eerder gezegd hoor. Zo reëel ben ik wel. Maar mag ik dan gelijk geen mening meer hebben over iets? Dus doe ff volwassen ipv oude uitslagen erbij halen. Doe ik toch ook niet van de wedstrijden daarvoor? Of probeer je soms ook nog Duitsers te dissen met 1988?
    Vind ik leuk
    Qalsi +224
    zondag 16 september 2018 om 08:57
    Vreemd want bij het interview met hem na de wedstrijd voor de camera van Fox is hiervan niets terug te vinden.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11193
    zondag 16 september 2018 om 08:59
    Goede opmerking van Padt. Okay, de link was dat Ajax de tegenstander was.
    Maae vragen aan Groningen uit te kijken naar Ajax in de CL tegen n paar ondermaatse Grieken.. terwijl PSV speelt tegen de grootste, de allerbeste... Barça?
    Dan ben je echt wel n droplul.
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 09:13
    Pad is een zure!
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4380
    zondag 16 september 2018 om 09:36
    Padt heeft gelijk en zegt wat heel veel mensen weten en denken.
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 09:25
    @WZAWZDB: Je spreekt met twee monden. Ik vind dat zowel Ajax als PSV een prima selectie hebben. Het zal een close finish worden wie zich tot landskampioen mag kronen. Niks mis mee al hoop ik als PSV supporter natuurlijk op mijn cluppie. Maar niet zo nijdig doen naar tegenstanders.
    Vind ik leuk
    Romo +770
    zondag 16 september 2018 om 09:30
    Tuurlijk alles in Nederlandse pers is Ajax
    Nou ik vond PSV 10x beter gisteren
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 09:38
    Huil maar lekker verder klein, klein vrakentje
    Vind ik leuk
    Lexie026 +39
    zondag 16 september 2018 om 10:29
    Niveautje man! Alleen maar schelden en beledigen. Misschien komt het wat overtuigender over wanneer het niet dyslectisch geschreven is.
    Vind ik leuk
    Wilveld +25
    zondag 16 september 2018 om 10:29
    jij ben wel erg gefrustreerd. Ik vermoed dat je de leeftijd nog niet bereikt hebt dat je een pilsje mag gaan drinken. Wat een ondermaats kleuter gelul.
    Vind ik leuk
    MeesterL +81
    zondag 16 september 2018 om 09:31
    Wat een gekibbel om niks. We mogen dinsdag EN woensdag naar een Nederlandse club kun de CL kijken. Superfijn!
    Vind ik leuk
    Polly11 +3842
    zondag 16 september 2018 om 09:34
    Heel goed Padt, pak ze aan de Ajax zenders
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +744
    zondag 16 september 2018 om 09:53
    Man man man, Die keeper heeft op dat moment tegen ajax gespeeld, dan is het toch logisch dat hij om zijn inschatting over Ajax vraagt. Dat calimero gedrag is precies het geen wat PSV klein maakt.
    Vind ik leuk
    13 +13107
    zondag 16 september 2018 om 10:58
    Dus stel: Ajax verliest volgende week van PSV, dan is het toch logisch dat direct daarna de verslaggever zegt dat hij niet kan wachten op de volgende CL-wedstrijd van PSV en graag wil weten hoe Onana ertegenaan kijkt?
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +744
    zondag 16 september 2018 om 11:11
    dan praat je over je directe tegenstander van die wedstrijd, de vergelijking gaat dus niet op.
    Vind ik leuk
    13 +13107
    zondag 16 september 2018 om 11:44
    Hallo... Padt werd toch ook gevraagd naar zijn directe tegenstander? Die een wedstrijd gaat spelen waar de verslaggever op dat moment over kwijlt, terwijl Padt daar op dat moment natuurlijk helemaal niet mee bezig is.
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +744
    zondag 16 september 2018 om 12:32
    Groningen speelt toch geen champions league of wel? Je gaat toch geen vraag stellen over PSV als je tegen ajax speelt. Hoe moet Padt de kansen van PSV inschatten als hij daar niet tegen gespeeld heeft?
    Vind ik leuk
    13 +13107
    zondag 16 september 2018 om 17:10
    Dus elke club die tegen Ajax speelt, heeft ineens iets te melden over hun CL-kansen, ook die amateurclub waar ze binnenkort in de beker tegen spelen? En Barcelona heeft geen idee over hun
    CL-kansen tegen PSV, want ja, ze hebben er niet recentelijk tegen gespeeld. 😭😭😭
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +744
    zondag 16 september 2018 om 21:09
    Ik ga het jou nog één keer proberen uit te leggen. Padt speelde tegen Ajax. Ajax moet woensdag Champions league spelen, dus stelde de interviewer de vraag hoe padt de kansen van Ajax inschat. Als jij het nu nog niet begrijpt dan ben je echt simpel.
    Vind ik leuk
    13 +13107
    maandag 17 september 2018 om 05:25
    Triest hoor dat je iemand die ergens anders tegenaan kijkt maar simpel noemt. Je zult wel erg veel mensen simpel vinden. Veel plezier daarmee.
    Vind ik leuk
    pietprecies +4705
    zondag 16 september 2018 om 10:00
    Tja, als psv 10x tegen Barca moet dan verliezen ze er 7, spelen er 2 gelijk en winnen er eentje.

    Psv heeft echt wel een kansje, Ajax wist ook wel eens van Barca te winnen door goals van nota bene Serero en Hoesen en ik vind psv tot nu toe goed voor de dag komen.

    Ajax begint nu ook lekker te draaien en laten we wel wezen, beide teams hebben hun kracht en hun zwaktes.

    Ik vind Tagliafico en Angelino elkaar niet heel veel ontlopen maar Tagliafico is meer een verdediger waar Angelino meer aanvaller is.

    Op het middenveld heeft Ajax meer diepgang en creativiteit maar psv meer kracht.

    In de aanval is het qua kwaliteit ongeveer om het even, beide teams hebben een gemankeerde spits maar wel talentvolle flanken.

    Alleen het centrum achterin bij psv is misschien ietsje minder maar dat meer omdat de Ligt er staat.

    Anderzijds is het centrum van psv gewoon sober, op de goede manier, gewoon verdedigers, niet meer of minder. Van Blind moet ik maar zien hoe hij zich een heel seizoen gaat houden.
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 10:11
    Mooi verwoord
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +744
    zondag 16 september 2018 om 11:17
    een gemankeerde spits, huntelaar? Dit noem ik papagaaien een niet op feiten gebaseerde meening.

    Heel simpel; elke andere spits die 1 op 1+ loopt zou een topspits zijn, maar omdat huntelaar 1 wedstrijd wat minder heeft gespeeld is hij gemankeerd.

    Wat bedoel jij met gemankeerde spits kijkent naar de feiten en cijfers?
    [Reactie gewijzigd op zondag 16 september 2018 om 11:20]
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 10:03
    Aangezien mijn cluppie dit seizoen voor handhaving in de eredivisie speelt, kijk ik als voetballiefhebber uiteraard beide wedstrijden. Ik hoop dat de beide clubs er een mooie pot van maken. Daarom bij deze, PSV en Ajax succes.
    Vind ik leuk
    JoeyC +2258
    zondag 16 september 2018 om 10:23
    Media is Ajax minded. Niets nieuws Padt.
    Ajax kan alleen maar gaan tegenvallen de CL. Internationaal worden ze niet zo geholpen door de arbitrage.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31497
    zondag 16 september 2018 om 10:26
    Ik ga helemaal niet kijken. 😂
    Vind ik leuk
    rexxo +806
    zondag 16 september 2018 om 10:55
    Achterlijke discussie, ze spelen op verschillende dagen dus men hoeft niet te kiezen. Interviewers in Nederland blinken sowieso niet uit in slimme vragen logisch dat sommige spelers geïrriteerd raken. Verbaas me weleens dat de geïnterviewde niet gewoon wegloopt en denkt bekijk het met je domme vragen.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6078
    zondag 16 september 2018 om 11:08
    Misschien is het wel zo verstandig van alle PSV fans ff te wachten met hun opinie tot donderdag. Persoonlijk hoop ik dat elke NL club punten pakt in Europees verband.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Padt discussieert met interviewer: 'Ja, ben je voor Ajax? PSV speelt toch ook?'