Feyenoord-steun voor PSV in Barcelona: 'Ik hoop dat er een stuntje in zit'

    Feyenoord-steun voor PSV in Barcelona: 'Ik hoop dat er een stuntje in zit'

    zondag 16 september 2018 om 16:31

    Jan-Arie van der Heijden hoopt dat PSV dinsdag voor een stunt kan zorgen op bezoek bij FC Barcelona. Zelf gaat hij, tot zijn teleurstelling, met Feyenoord een week zonder Europees voetbal tegemoet.

    Emile van de Sande
    ALKMAAR

    Feyenoord werd over twee wedstrijden verslagen door AS Trencin en speelt daarom geen Europa League. Daar baalt Van der Heijden nog steeds van, zo zegt hij in gesprek met VoetbalPrimeur. "Het is gewoon klote dat we geen Europees voetbal hebben, maar aan de andere kant kunnen we er wel een goede trainingsweek van maken. Laten we het positieve er maar uit halen en ervoor zorgen dat we klaar zijn om tegen FC Utrecht te vlammen."

    Kampioen PSV speelt dinsdag in Camp Nou tegen het grote Barcelona. "Ik weet nog niet of ik ga kijken. Ik heb PSV zaterdag een helft zien spelen (tegen ADO Den Haag, 0-7 winst, red.). FC Barcelona is een heel ander kaliber. Ik hoop voor het Nederlands voetbal dat er een stuntje in zit, maar als FC Barcelona op de top van zijn kunnen speelt, zijn er weinig ploegen tegenop gewassen", aldus Van der Heijden.

    Bekijk hieronder het hele interview met Jan-Arie van der Heijden

    Poll

    Wat wordt Barça-PSV?

    (14253 stemmen)

    Plaats een reactie

    Foden +4561
    zondag 16 september 2018 om 16:33
    Barcelona PSV 0-7
    Vind ik leuk
    Mari +8547
    zondag 16 september 2018 om 17:00
    Wat? Barca mag nul keren de bal uit het net halen en PSV 7keer. Ik hou het op 4 keer
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 17:26
    Mafkees
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 16:33
    Natuurlijk hoop ook ik op een stunt van zowel Psv en Ajax in de CL, maar beste van der Heijden kijk g.v.d. eerst eens naar je zelf en naar heel Feyenoord. Want het was vanmiddag weer verschrikkelijk slecht.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4773
    zondag 16 september 2018 om 16:50
    Berghuis heeft het al uitstekend verwoord, Feyenoord heeft de aansluiting met Ajax en PSV verloren. Die 2 beginnen nu al met 40 miljoen extra op hun begroting en daar hebben ze nog geen wedstrijd voor gespeeld. Die financiële achterstand moet je eerst weer inlopen wil je betere spelers uit het buitenland aan kunnen trekken maar niet de spelers van uit de subtop van de eredivisie wat Feyenoord nu doet.
    [Reactie gewijzigd op zondag 16 september 2018 om 17:13]
    Vind ik leuk
    Mari +8547
    zondag 16 september 2018 om 17:01
    Berghuis moet z'n scheur houden. Als Feyenoord genoeg geld had gehad zou hij nu bij Utrecht of zo spelen.
    Slappe lul
    Vind ik leuk
    Romo +770
    zondag 16 september 2018 om 18:02
    Idd Berghuis en Vilhena drama al weken, maar vriendjes van Gio dus ze blijven lekker staan.


    Vind ik leuk
    JanTa48 +4773
    zondag 16 september 2018 om 19:30
    Wie zijn de alternatieven?
    Vind ik leuk
    Romo +770
    zondag 16 september 2018 om 19:51
    Ayoub en Sennistera of weet ik.hoe je dat laatste schrijft
    Of desnoods ga je 4 - 4 - 2 spelen
    Maar dit is toch dramatisch slecht
    Vind ik leuk
    Harmmm +79
    zondag 16 september 2018 om 16:33
    Woensdag?????
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 16:34
    Ze zijn nog duizelig bij VP door het debuut van Guttierez.
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 16:34
    Volgensmij speelt PSV dinsdag Jan-Arie
    Vind ik leuk
    Raptor +97
    zondag 16 september 2018 om 16:36
    Barca - Psv 3-0
    Vind ik leuk
    heur es +642
    zondag 16 september 2018 om 16:43
    Ga zelf eens voetballen, slak!
    Vind ik leuk
    Mo +11527
    zondag 16 september 2018 om 16:46
    Als Barcelona een redelijke wedstrijd speelt heeft PSV natuurlijk geen schijn van kans. De schade beperken lijkt me het beste idee. Maar die ene kans krijg je altijd, die moet je gewoon maken en hopen dat het raar gaat lopen.
    Vind ik leuk
    Nbl +538
    zondag 16 september 2018 om 16:47
    Zijn er nou nog serieus psv ers die op winst rekenen? Mag met een gelijk spel al dik tevreden zijn .
    Vind ik leuk
    MG MG +234
    zondag 16 september 2018 om 22:08
    Dinsdag weet Nederland of we nog het lachertje van Europa zijn of dat we serieus dichterbij zijn gekomen. Waar we staan is nog niet helemaal duidelijk. Tot die tijd is alles gissen. In begin jaren 80 kwamen we ook vanuit het niets in 1x terug aan de top.
    Vind ik leuk
    Nbl +538
    maandag 17 september 2018 om 20:15
    Lachertje zal wel meevallen zie psv echt wel.punten pakken maar je moet wel realistisch blijven is gewoon een zware poule .maar succes morgen !!
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1546
    zondag 16 september 2018 om 16:47
    Wtf ga je druk maken om de club waar je speelt.
    Vind ik leuk
    Jozef +37016
    zondag 16 september 2018 om 16:51
    26% zegt 'overwinning PSV'...

    Tja, natuurlijk is het vertrouwen groot na de overwinning op het altijd lastige almachtige ADO... Als je die aan kan, dan kun je Messi en co. ook wel verslaan....

    Natuurlijk hoop ik als Nederlands voetbalsupporter op een stunt van PSV, maar heel realistisch is dat niet.
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 16:58
    Sterke teams allebei kan alle kanten op !!!
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 17:06
    PSV heeft 3 keer Europees bij Barca gespeeld en daar nog geen 1 keer verloren
    2 keer gelijk en een overwinning
    helaas bieden resultaten in het verleden geen garantie voor de toekomst , en op papier maakt PSV ook weinig kans
    maar ik ga er dinsdag toch ff goed voor zitten , net zoals woensdag
    voor Ajax en PSV supporters is het een mooie week
    succes woensdag
    Vind ik leuk
    Jozef +37016
    zondag 16 september 2018 om 17:09
    Jullie ook succes. Je zult het hard nodig hebben, want persoonlijk zie ik het zwaar in voor PSV.

    Kan het alleen maar meevallen, toch?
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 17:22
    ja ik geloof ook niet dat PSV gaat winnen daar , kan hier nou wel stoer lopen roepen , maar je moet wel realistisch zijn , Barca is een maatje te groot voor een Nederlandse club
    en inderdaad , het kan alleen maar mee vallen als je realistisch denkt
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 18:25
    Kansen zijn minimaal, pas op voor afstraffing. Altijd inzet en hoop.
    Vind ik leuk
    stratumseind +165483
    zondag 16 september 2018 om 17:39
    Er is ooit een heel wijs man geweest die jou vertelde dat hoop als laatste sterft. Gezien zijn profetische gaves zou je zeggen dat je destijds daar wat van opgestoken zou hebben......
    Vind ik leuk
    Jozef +37016
    zondag 16 september 2018 om 17:47
    Hmm, zeg ik ergens dat je niet mag hopen?
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8085
    zondag 16 september 2018 om 18:55
    Dat van die 26% zegt mij echter niets anders dan dat er meer Ajacieden zijn op VP dan dat er PSV'ers zijn.

    Zegt echter niets over de wedstrijd die eraan komt.

    En zo zegt de 0-7 uit bij Den Haag natuurlijk ook geen reet over de wedstrijd in Barcelona, dat klopt!
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 16:57
    2-3 voor Philips
    Vind ik leuk
    Mari +8547
    zondag 16 september 2018 om 16:58
    "Ik weet nog niet of ik ga kijken. aldus de voetballiefhebber
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 16:59
    PSV wint 1-2, 90+3 Donyell Malen
    Vind ik leuk
    GPSV +406
    zondag 16 september 2018 om 17:04
    Lekker op z’n psv’s. Ik teken ervoor!
    Vind ik leuk
    stratumseind +165483
    zondag 16 september 2018 om 17:09
    Diep van binnen schuilt in iedereen een Brabander
    Vind ik leuk
    Jozef +37016
    zondag 16 september 2018 om 19:15
    Ik betwijfel het.

    En in jouw geval ben je het en ga je pleite... vreemd hoor...
    Vind ik leuk
    stratumseind +165483
    zondag 16 september 2018 om 19:28
    Unnen Brabander Da worde nie ,
    Da bende of ge bent ut nie.
    Ut zit in oew gene en in oew bloed,het is gemoedelijk en goed
    met unne zachte g

    Unnen Brabander kunde nie worde al doede nog zo goewd oew best.

    Zonder dat ie er erg in hi,
    Onderscheid ie zich van de rest.

    Ge hoeft ut echt nie te proberen,want ge kunt ut nergens lere.

    Ge kreijgt ut nooit onder de knie , want unnen Brabander Da bende of ge bent ut nie.

    Woar ok ter wirrult ...
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 17:22
    Dat gaat het niet worden
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 17:23
    Jan Arie weet nog niet of hij gaat kijken. Nee, stel je voor dat je er iets van gaat opsteken.
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 17:25
    Sportief en reeel commentaar. :))
    Vind ik leuk
    ja_daarom +257
    zondag 16 september 2018 om 17:26
    17-0
    Vind ik leuk
    mknol73 +1
    zondag 16 september 2018 om 17:54
    5-0 fc barcelona
    Vind ik leuk
    El Cazador +6078
    zondag 16 september 2018 om 17:59
    Word uiteraard een appeltje eitje voor Barca, helaas geen punten voor NL.
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 18:16
    Dus woensdag ook niet?
    PSV speelt wel goed en attractief, dus punten zouden mooi zijn.
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 18:44
    De meeste berichten moet ik 2 keer typen, omdat hij na op verzenden drukken, steeds wegvalt.

    Ik word daar gek van, dat is nu al 3 weken zo.

    Ik wacht wel tot het gemaakt is.
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 19:06
    Heb daar geen last van, ligt bij jou.

    Heb daar geen last van, ligt bij jou.

    Heb daar geen last van, ligt bij jou.

    Heb daar geen last van, ligt bij jou.
    Vind ik leuk
    Jozef +37016
    zondag 16 september 2018 om 19:17
    Het is om lange verhalen zoveel mogelijk in te perken.

    Ik laat het inmiddels wel om mijn mening nog fatsoenlijk te verwoorden.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 06:55
    Om dit berichtje van jou te lezen, 2x geladen. En nu 2x getypt.

    Haha.
    Vind ik leuk
    Jozef +37016
    maandag 17 september 2018 om 07:23
    Ach, het is het dubbel en dwars waar natuurlijk...😂
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 21:15
    Bij een lang bericht, ctrl+a en dan ctrl+c dan kun je het zo vaak plaatsen als je wilt. Door middel van ctrl+v uiteraard.
    Is vervelend, maja wat je zelf wilt.
    Vind ik leuk
    erikg +697
    zondag 16 september 2018 om 19:18
    Iedere voetballiefhebber hoopt op stuntje, maar elke echte Feijenoorder hoopt dat jullie eindelijk eens gaan verdedigen en ophouden over het missen van Europees, het is namelijk huilen met de pet op en voetbal zonder visie.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3692
    zondag 16 september 2018 om 20:40
    5-0
    Vind ik leuk
    Sunil010 +195
    zondag 16 september 2018 om 20:57
    2-3 PSV
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 21:02
    PSV heeft wel de zuid amerikaanse mentaliteit en een winner als trainer Hendrix die loopt te stofzuigen op dat middenveld geloof mij PSV wint gewoon van Barça dat slechts mee naam nog een topploeg is Messi is op ze retour iniesta weg voor de rest heeft PSV op elke positie net zulke goede spelers en ze pakken Ajax zondag ook ruim.
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 21:49
    he van der heiden , tijdens de interlandbreak had je ook genoeg tijd om te trainen, maar jullie kunnen zelfs niet winnen van AZ , daarna !
    Waarom zou het nu wel lukken dan , tegen een net zo goede club.
    Jullie doen je supporters pijn met onnozele uitspraken en stop daar dus mee!
    Sorry , maaf na dit weekend is mijn vertrouwen weg !
    Vind ik leuk
    zondag 16 september 2018 om 21:59
    Ik vind dat Haagse Aadje beter zijn mond kan spoelen. Komt niet meer geloofwaardig over
    Vind ik leuk
    Amnesia +74
    maandag 17 september 2018 om 11:23
    24% van de stemmen zegt: Winst PSV. Hahaha, Nee.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Feyenoord-steun voor PSV in Barcelona: 'Ik hoop dat er een stuntje in zit'