Levchenko zet vraagtekens bij Feyenoord: Na zeventig, tachtig minuten gewoon op

    Levchenko zet vraagtekens bij Feyenoord: "Na zeventig, tachtig minuten gewoon op"

    maandag 17 september 2018 om 07:14

    Evgeniy Levchenko zet vraagtekens bij de fitheid van Feyenoord. Het viel de analist van de NOS op dat de meeste spelers er halverwege de tweede helft al doorheen zaten tegen AZ. Zorgwekkend, vindt hij.

    "Bij Feyenoord merk ik dat het na zeventig, tachtig minuten gewoon op is", zegt Levchenko bij Studio Voetbal. "Voornamelijk op het middenveld. Vandaag (Zondag, red.) was Clasie niet fit genoeg. Hij miste ritme. Het is mij opgevallen dat ze gewoon niet doordrukten. Misschien had dat te maken met AZ, maar het gevoel dat Feyenoord niet helemaal fris en fit is heb ik heel sterk."

    Pierre van Hooijdonk vraagt zich af of dat klopt. "Ik weet niet of het daaraan ligt, maar ik vond wel dat er een verschil was in frisheid aan de bal. AZ was frisser dan Feyenoord", aldus Pi-Air, die lovend is over Albert Gudmundsson van AZ. "Dat was echt goed. Bij de eerste goal jaagde hij af. Waarom PSV hem heeft laten gaan? Omdat ze genoeg spelers hebben zoals hij. Idrissi en hij waren de smaakmakers tegen Feyenoord."

    "Bij Feyenoord denken ze dat ze verder zijn dan ze daadwerkelijk zijn", zegt Levchenko. "Ze willen wel aanhaken, maar als je ziet hoe zij spelen..Ze staan ver onder Ajax en PSV. Ik ben benieuwd of ze kunnen aanhaken en vind persoonlijk dat ze fysiek niet goed zijn."

    Poll

    Heeft Levchenko gelijk?

    (1139 stemmen)

    Plaats een reactie

    Dw1708 +237
    maandag 17 september 2018 om 07:19
    Helemaal mee eens
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2017
    maandag 17 september 2018 om 07:54
    Heb he de gehele wedstrijd gezien?
    Vind ik leuk
    Sytz +3298
    maandag 17 september 2018 om 08:33
    Echt totaal niet gewoon. M.u.v Clasie loopt iedereen er nog bij alsof ze net begonnen zijn aan de avondvierdaagse aan het eind van de wedstrijd. Eerder schrijnend dat ze het niet op kunnen brengen om 90 min alles te geven dan dat er gebrek is aan conditie.
    Vind ik leuk
    Andreh +1161
    maandag 17 september 2018 om 07:22
    zei ik ook al weken geleden na uitwedstrijd Heerenveen, hier op VP, laatste kwartier stort Feyenoord in. Van Hooijdonk wordt ik misselijk van, slechtste analist , als 5 zeggen het was een pingel, zegt hij dat het niet zo is, wil opvallen en dom lullen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 07:33]
    Vind ik leuk
    Floaz +970
    maandag 17 september 2018 om 07:24
    Kampioenschap in de mond heeft gelukkig maar er een paar weken geduurd...
    Vind ik leuk
    Kuip +7412
    maandag 17 september 2018 om 07:28
    Was toch al eerder geconstateerd. De trainingen van van Bronckhorst zijn bezigheidstherapie.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 07:28]
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 07:30
    Amrabat was dat toch?
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8665
    maandag 17 september 2018 om 07:43
    Die gaten op het middenveld zijn onoverbrugbaar door een elftal dat op 2 gedachtes hinkt. Nieuwkoop en vBeek in het elftal voor bot en Arie. Daarnaast gewoon tapia de voorkeur geven en nicolai voor jens.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2017
    maandag 17 september 2018 om 07:56
    Nieuwkoop in het centrum? Bekijk eens op welke manier hij verdedigd en hoe hij staat opgesteld
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8665
    maandag 17 september 2018 om 08:29
    St juste...
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2017
    maandag 17 september 2018 om 10:08
    Over Jan-Arie ben ik het helemaal eens, Eric staat vaak wel net goed. Sven was in de eerste wedstrijden erg onzeker dus zal ook eerst weer in zijn oude spel moeten komen.
    Vind ik leuk
    Romo +768
    maandag 17 september 2018 om 08:06
    Die gaten komen door Vilhena, die loopt alleen maar voorin, terwijl ze dan met 2 man komen te staan.
    Niet gek dat je dan overlopen wordt
    AZ speelden met 4 middenvelders dus wij in principe met 2
    Maar Gio durft niet in te grijpen.
    Zijn wissels zijn altijd dubieus en hetzelfde Toornstra en Larsson
    Maar een Vilhena en een Berghuis durft hij niet aan.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 08:07]
    Vind ik leuk
    Youri99 +9011
    maandag 17 september 2018 om 09:41
    Het probleem van Feyenoord is dat er in elke linie teveel van hetzelfde loopt.

    Spitsen: Jorgensen en Van Persie --> statisch
    Middenvelders: Vilhena, Clasie, Toornstra --> Harde werkers
    Centrale verdedigers: Botteghin en Van der Heijden --> Statisch, traag, trage balbehandeling
    Backs: Pure verdedigers zonder veel aanvallende drang / kwaliteiten

    Het is allemaal veel te voorspelbaar en gefocust op hoeveel energie Feyenoord in de wedstrijd legt, zo win je geen enkele wedstrijd eenvoudig zoals PSV en Ajax dat dit weekend wel deden.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 19:41
    Kijk je weleens naar Feyenoord ? St juste geen aanvallende drang ?? .. Clasie een harde werker sinds wanneer? ?
    Vind ik leuk
    Romo +768
    maandag 17 september 2018 om 08:21
    Middenveld is juist het manco
    Als AZ met 4 middenvelders speelt, wij met 3 en Men Vilhena loopt constant voorin te hobbelen!
    Heb je dat doelpunt gezien v AZ waar is Vilhena, staat gewoon stil
    Ons centrale duo kan en durft geen bal in te spelen omdat ze de bal in hun voet willen en totaal niet in beweging zijn
    Er is niet 1 middenvelder die de bal opeist
    Vind ik leuk
    Youri99 +9011
    maandag 17 september 2018 om 09:37
    De selectie van Feyenoord is totaal uit balans.

    - Trage centrale verdedigers zowel qua sprinten als balbehandeling
    - Geen Nr 10
    - Slechts 1 lopende middenvelder (Vilhena)
    - Alleen statische spitsen (Van Persie / Jorgensen)

    Kortom, er zit veel te weinig beweging in deze selectie en te weinig creativiteit. De enige die dit nog heeft is Berghuis. Daarbij is het natuurlijk wel pech dat Larsson zo matig speelt want die heeft dat wel in zich.

    Die Gudmundson die gisteren bij AZ speelde die van PSV is gekomen had voor Feyenoord een schot in de roos kunnen zijn. Verder had Lisandro Semedo van Fortuna ook bij Feyenoord niet misstaan. Ook een voetballende verdediger zou bij Feyenoord niet misstaan maar kan me er zo niet 1 inbeelden die Feyenoord sterker maakt en zou willen komen.



    Vind ik leuk
    fc roodwit +681
    maandag 17 september 2018 om 10:52
    Ja Youri maar het grote probleem blijft Gio,deze trainer maakt werkelijk niet 1 speler beter,is altijd voorspelbaar ,durft totaal geen risico te nemen,komt daarom altijd met dezelfde spelers, en voetbalvisie?? is gebaseerd op goed geluk, je vraagt je echt af waar ze de hele week op trainen,en de talentvolle eigen jeugd krijgt helemaal geen kans,en nog maar te zwijgen over de tv scouts die iedere keer weer het voor elkaar krijgen de verkeerde spelers te kopen,het is hard,maar Feyenoord ligt lichtjaren achter op Ajax en PSV en het sukkelt maar door.
    Vind ik leuk
    Youri99 +9011
    maandag 17 september 2018 om 13:01
    Ja maar je gaat van Van Persie en Jorgensen echt geen spits maken die de hoeken induikt en 10 km per wedstrijd lopen hoor.

    Botteghin ga je niet leren om het middenveld in te spelen of nog beter, een station over te slaan met een inspeelpass over de grond.

    Van Vilhena, Clasie en Toornstra ga je geen spelmakers maken.

    Dus dan kan je Guardiola voor de groep zetten maar die krijgt het ook nie aan de praat.
    Vind ik leuk
    fc roodwit +681
    maandag 17 september 2018 om 15:42
    Nee Youri dat begrijp ik,maar je kunt toch wel een elftal smeden waar aan je kan zien dat er een gedachte achter zit,met herkenbaar voetbal,nu is het een hoop gedraaf als de bekende kip zonder kop, zie AZ ,die worden ook geen kampioen maar speelt wel herkenbaar en de eigen jeugd krijgt daar een eerlijke kans.
    Vind ik leuk
    Youri99 +9011
    maandag 17 september 2018 om 16:00
    Dat is dus een gebrek aan creativiteit, hetgeen AZ wel een surplus aan heeft met Gudmundson, Idrissi, Hadzidiakos (Voetballende verdediger), Boadu (Trek gaten met loopacties en wijkt uit naar de flanken) en Til (Overstapje bij de goal). Feyenoord heeft alleen maar harde werkers en geen sierpaardjes.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 19:48
    Een gemiddelde speler die 90 minuten speelt loopt gemiddeld 10 km per wedstrijd de enigste die daar ver onder zit is de keeper. Dus als je veldspeler geen 10 km aan kan mag hij bij een bier team gaan spelen in plaats van in het betaald voetbal rondlopen
    Vind ik leuk
    Youri99 +9011
    maandag 17 september 2018 om 22:03
    Geen wonder dat je nog steeds 0 duimpjes hebt
    Vind ik leuk
    heur es +642
    maandag 17 september 2018 om 08:50
    Ja klopt. Er word ook maar 1 x per dag getraind. Heracles traint 2 x per dag, die hebben echt hard getraind hoorde ik.

    Clasie ziet er totaal niet fit uit!

    Zijn Tapia en Ayoub uitgerangeerd?
    Dat is je kapitaal Feyenoord!

    Clasie is een gehuurde niet fitte speler!
    Vind ik leuk
    Kuip +7412
    maandag 17 september 2018 om 17:57
    Heracles heeft dan ook een Duitse trainer. Dat zouden meer clubs moeten doen. Dan heb je op z’n minst ploegen die 90 minuten vol gas kunnen geven. Of een Rus zoals bij Vitesse.
    Niet voor niks dat beide ploegen het prima doen.
    Vind ik leuk
    Elledoet +380
    maandag 17 september 2018 om 07:37
    Zoals eerder verteld Gio en van Geel laten Feyenoord als een subtopper spelen en denken. Wat me verbaasd is dat de supporters dit allemaal pikken door hun mond te houden. En blijven de stop zinnen gebruiken we hebben de JC schaal gewonnen of de beker. Een kinderhand is gauw gevuld. Maar als het een top club zou zijn geweest dan hadden de 24 punten achterstand koppen gerold.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8665
    maandag 17 september 2018 om 07:45
    Gast jij weet helemaal niks van wat de meeste supporters vinden. Ik was na trencin al klaar met dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Romo +768
    maandag 17 september 2018 om 08:12
    Ik ook!
    Toen waren al wakker!
    Een Gio die zijn team op 7 podities wisselde, omdat hij dacht dat Trencin een makkie zou zijn.... grote schande!
    Toen had v Geel moeten zeggen
    Gio out


    Verder hou op over v Geel
    Die gaat niet over de trainingen en de spelers

    Die gaat over een deel van het financiële plaatje, en dan nog in overleg meer niet!
    Vind ik leuk
    13 +13096
    maandag 17 september 2018 om 09:27
    Je hebt niet echt opgelet als je denkt dat Gio zijn team op 7 posities wisselde omdat hij dacht dat Trencin een makkie zou zijn. Vilhena was geschorst, bij Botteghin was er sprake van privé-omstandigheden, verder een zooitje blessures en dan blijft alleen Van Persie over die niet meegenomen werd omdat Gio bang was dat hij Van Persie na dat slechte kunstgras meteen langdurig kon afschrijven.
    Vind ik leuk
    Romo +768
    maandag 17 september 2018 om 15:19
    Als je je moet plaatsen voor EL hou je geen rek met kunstgras...
    Hij had er een zooi niet opgesteld uit voorzorg!
    Grote schande
    Om zo makkelijk over een wedstrijd te denken
    Vilhena kan je missen als kiespijn dat is de eerste die er van mij uit mag.
    Loopt voorin de hobbelen zodat je int midden met 2 man staat.
    Vind ik leuk
    13 +13096
    maandag 17 september 2018 om 15:22
    Alleen RvP had mogelijk opgesteld kunnen worden, hoewel er op het wedstrijdformulier wel stond dat hij lichte klachten had. Verder is echt niemand gespaard. Er waren veel blessures zoals ik al schreef. St. Juste bijv. na de JC-schaal. Toornstra was toen ook geblesseerd geraakt, al speelde hij toch. Ayoub in de voorbereiding, Tapia op WK enz.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 15:23]
    Vind ik leuk
    Romo +768
    maandag 17 september 2018 om 15:56
    Dan nog mag je van zo n club nooooitt verliezen.
    Tactisch, conditioneel tis gewoon een drama
    En Tapia en Ayoub spelen nu nog niet.
    Dus die tel ik niet mee.

    Gio moet gewoon plaatsmaken... de koek is op
    Vind ik leuk
    13 +13096
    maandag 17 september 2018 om 15:58
    Ik vind het ook nogal triest dat er ruim verloren werd.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2017
    maandag 17 september 2018 om 08:18
    Grappig dat je zegt dat een kinderhand snel is gevult terwijl jij een club support die al jaren een prijs meer heeft gewonnen.

    Feyenoord supporters hopen al 2 seizoenen dat Gio vertrekt, maar wel door de voordeur. Helaas heeft Gio hier een ander idee over.
    Vind ik leuk
    Elledoet +380
    maandag 17 september 2018 om 10:59
    Vakkie D wat loop jij onzin te lullen zeg. Ajax is en zal altijd om de prijzen spelen in Nederland. Feyenoord wordt eens per 18 jaar kampioen en speelt 5 thuis wedstrijden en wint een beker en wint met geluk de JC schaal. Hahha. Dit is nou wat ik bedoelde jullie en jij winnen niets zeggende prijzen en 1 x per 18jaar een kampioenschap en dan maar denken dat jullie een top club zijn. AZ is kwa veldspel jullie al jaren voorbij. Jullie selectie waar van Geel verantwoordelijk voor is is niet beter dan Utrecht of Pec. En jullie als supporters zijn geen knip voor de neus waard als jullie nietlaten blijken(b.v. witte zakdoeken of spandoekenmet v.Geel wel Gio weg) dat jullie veranderingen eisen. Bij echte topclubs zoals Ajax en PSV waren die 24 punten(dus een half seizoen alles verloren) nooit gepikt. Bij Ajax zijn ze voor veel minder weg gestuurd. Accepteer nou maar dat jullie gewoon een leuke subtopper zijn dan zijnde verwachingen niet zo hoog...stelletje veredelede amatuers dat zijn jullie....o..nee niet jullie maar Tercin 😂😂😂
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2017
    maandag 17 september 2018 om 22:04
    En dan te bedenken dat je niet eens kan lezen, anders was je antwoord niet zo dom geweest.

    Het enige wat je doet is aannames en Feyenoord proberen af te zagen terwijl ajax vorig seizoen door een amateurploeg is uitgeschakeld. Een topploeg wint prijzen en dat is in nederland enkel psv met regelmaat gegeven. Heel hard roeptoeteren dat een andere ploeg het in een voor ajax positieve periode minder heeft gedaan doet daar niks aan af. De afgelopen jaren heeft ajax niks gewonnen en zoals ik al zei, hoewel Feyenoord wel prijzen wint hopen nog steeds veel mensen dat Gio zal vertrekken. Dit komt voornamelijk door het ontbreken van lijn in het spel en opbouw en groei in de selectie. In tegenstellingen tot wat er in jou beperkt ontwikkelde brein omgaat zeg ik niet dat Feyenoord een topploeg is, en ondank het uitblijven van dat wat een topploeg onderscheidt blijf jij ajax een topploeg vinden. Op dit moment is de enige topploeg in nederland psv. Geen woorden maar daden, iets waar ze in amsterdam duidelijk niet van gehoord hebben
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 07:37
    Er wordt heel erg slecht getraind. Al jaren. Ze hebben gewoon minder kwaliteit als het om trainers en alles wat er omheen zit gaat.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +620
    maandag 17 september 2018 om 07:37
    Bij Feyenoord heb ik wel meer vraagtekens! :)
    Vind ik leuk
    Jur74 +8807
    maandag 17 september 2018 om 07:38
    Idrissi een smaakmaker? Loopt continue uit positie bij een aanval en denkt dat hij 3 man kan uit tikken, beter kijken van Hooijdonk.
    Vind ik leuk
    Romo +768
    maandag 17 september 2018 om 08:13
    Vilhena idem
    Vind ik leuk
    Jur74 +8807
    maandag 17 september 2018 om 08:35
    Ik denk dat Vilhena dat wel moet doen, omdat Clasie het gewoonweg niet kan belopen. Die is verre van fit.
    Vind ik leuk
    Romo +768
    maandag 17 september 2018 om 15:22
    Maar dan sta je wel maar met 2 man opt middenveld... kijk naar het doelpunt v AZ gisteren waar was Vilhena????
    Liep een beetje te kijken
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1726
    maandag 17 september 2018 om 07:41
    Gio bedankt voor het kampioenschap, maar ik denk echt dat er na dit seizoen verandering moet komen. Nieuwe trainer nieuwe TD en dan heb je iemand die de baas moet zijn bij Feyenoord die baas is geweest bij de NOS en de uitstraling van een labrador.
    Vind ik leuk
    Romo +768
    maandag 17 september 2018 om 08:15
    Kuyt bedankt bedoel je...
    Al Vilhena niet geschorst was, had Dirk niet eens gespeeld, en vlgs mij scoorde hij 3x
    Kuyt bracht de wil en de memtaliteit opt veld, wat ik nu zie is een selectie die moet ... maar totaal fut en machteloos is
    Vind ik leuk
    fc roodwit +681
    maandag 17 september 2018 om 10:58
    Precies Romo en Kuyt kwam daar in zijn boek ook op terug, dat toen die bij Feyenoord kwam er totaal geen topsport klimaat was en ze maar een beetje aan rommelde,dat zegt toen al genoeg over Gio s kwaliteiten en sinds Kuyt weg is rommelt men maar weer wat aan,op goed geluk voetbal.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31497
    maandag 17 september 2018 om 07:52
    Studio voetbal zuigt

    Niet ondat het negatief is deze keer over mijn cluppie maar je kunt er geen enkele binding mee krijgen.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5107
    maandag 17 september 2018 om 07:54
    In mijn beleving vonden beide ploegen de 1-1 stand wel prima en daardoor bloeide de wedstrijd dood. Gio ziet een 1-1 stand uit tegen de concurrent als een goed resultaat. Die is te bang om te verliezen, heeft geen drang om te winnen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 07:55]
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 08:29
    Dus een paar jaar achter elkaar wordt er gezegd dat Feyenoord het fietste elftal heeft en nu storten ze ineens in?
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4446
    maandag 17 september 2018 om 08:30
    Feyenoord is een subtop club en logischerwijs staan ze daar nu ook.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 09:21
    Subtop is de derde plaats?
    Ik had ook eigenlijk niet moeten reageren op zoiets doms...
    Vind ik leuk
    Blindsy +11111
    maandag 17 september 2018 om 08:40
    Of het aan een gebrek aan fitheid ligt weet ik niet. Maar het is duidelijk dat Feyenoord wéér aan een moeizaam seizoen bezig is.
    Dat wordt knokken om die 3e plaats, en achterstand op de top 2 zal minimaal 20 punten bevatten.
    Aansluiting de komende jaren helemaal kwijt.
    Vind ik leuk
    kees ee +579
    maandag 17 september 2018 om 11:35
    . . weer aan een moeizaam seizoen bezig ??, . . twee maal de beker, een maal landskampioen, een of twee keer de johan cruijff schaal in de afgelopen paar jaar !!, . . .zet dat eens af tegen bv de prestatie's afgelopen jaren van onze amsterdamse vrienden ?? 't is maar wat je wil zien, . . en wie zijn waarheid dat is. de voorkeur van de nederlandse pers is mij wel duidelijk, . . pas op het laatste moment hadden ze altijd psv toch wat hoger ingeschat, . . farizeeërs !?
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 08:49
    Oud nieuws . Feyenoord moet vernieuwen..... andere trainer + staf. Slecht positiespel weinig loopvermogen ( kip zonder kop)
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 09:22
    Weetje dat ik nu voor het eerst een beetje positiespel zie en dat de corners en vrije trappen eindelijk geoefend zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 20:18
    Een beetje positiespel is wel weinig voor 90min. voetbal en corners en vrije trappen ben ik het wel met je eens. Maar wat was het weer droevig dat voetbal van Feyenoord (ik zeg geen voetbal van Feyenoord😁)
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1544
    maandag 17 september 2018 om 09:33
    Clasie is gewoon over en uit. Leuk voor Emmen hij heeft verkeerde keus gemaakt zakken gevuld en nu gewoon op laag niveau gaan voetballen . Erger is het nog dat die trainer Ayoub op de bank heeft creatief enz maar gewoon te laf is op hem erin te zetten.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 09:34]
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 10:33
    Dat gevoel heb ik al jaren, in combinatie met het enorme aantal spierblessures geeft voor mij aan dat er op dat vlak niet goed wordt getraind.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 10:37
    Het is Gio niet opgevallen vorige week tegen Willem 2 dat het ging lopen toen Ayoub erin kwam.Daarom maar weer 90 minuten op de bank.Waarschijnlijk hebben Landzaat en van Gastel het ook niet gezien.Ook gewoon een spits voor een spits,ze hadden namelijk ook gezien dat van Persie "doodop was van al die ballen die hij kreeg van de linker-en rechterflank".
    Vind ik leuk
    kees ee +579
    maandag 17 september 2018 om 11:27
    . . deze uitspraken van levchenko sluiten mi naadloos aan bij die van de andere amsterdamse hielenlikkers, van studio sport laat, . . . of weet ik veel hoe deze hoofdstedelijke show heet waar dergelijke figuren hun plek vinden, 't programma is vele malen irritanter dan de amsterdamse club zelf, en dat wil toch wel wat zeggen !!?? tom en arno bv, .. te triest voor woorden ??
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 23:01]
    Vind ik leuk
    Cookee +10594
    maandag 17 september 2018 om 18:38
    Ik weet niet of het aan conditie ligt dat Feijenoord inzakte.
    Kan ook gewoon zijn dat Feijenoord dacht... puntje is mooi genoeg.

    Want AZ wisselde om te winnen en Gio een spits voor een spits.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 19:13
    Probleem zit em bij de 2 waardeloze choaches en m.van geel grijpt niet in en wacht tot gio zelf de handdoek in de ring gooit wat never zal gebeuren die wil natuurlijk de oprot premie verzilveren en die andere mogool ook die houdt z.n bek wel dicht.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32096
    maandag 17 september 2018 om 21:09
    Bij het lezen van de naam Levshenko is mijn interesse binnen 3 seconden weg
    Vind ik leuk
    repeP +1246
    dinsdag 18 september 2018 om 01:03
    AZ was gretiger naar de bal dan Feyenoord. Weinig met frisheid of uithoudingsvermogen te maken. Dat hebben alle spelers van alle clubs in de eredivisie echt wel op orde.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Levchenko zet vraagtekens bij Feyenoord: "Na zeventig, tachtig minuten gewoon op"