Barcelona meldde zich bij zaakwaarnemer Lozano: 'Was niet het goede moment'

    Barcelona meldde zich bij zaakwaarnemer Lozano: 'Was niet het goede moment'

    Gepubliceerd: maandag 17 september 2018 om 17:30ma 17-09-2018 om 17:30

    FC Barcelona heeft afgelopen zomer contract gezocht met de zaakwaarnemer van Hirving Lozano. De Mexicaan vond zichzelf echter nog niet rijp voor een overstap, maar sluit een overgang in de toekomst niet uit.

    Dat stelde de Mexicaanse aanvaller maandag tijdens de persconferentie voorafgaand aan het Champions League-duel tussen FC Barcelona en PSV. "In de zomer was er wel degelijk interesse van Barcelona en de club heeft zich bij mijn zaakwaarnemer gemeld. Op dit moment was het nog niet het goede moment om daarheen te gaan, maar het zou voor de toekomst een droom zijn", tekent Omroep Brabant op uit de mond van de Mexicaan.

    Lozano speelde een uitstekend WK en viel meteen op door de winnende treffer te maken in de openingswedstrijd tegen Duitsland. De Mexicaan besloot nog een jaar bij PSV te blijven. Dinsdag wacht de confrontatie met Barcelona, een wedstrijd die Lozano omschrijft als 'de belangrijkste wedstrijd in zijn clubcarrière': "Het wordt erg moeilijk hier, maar we gaan natuurlijk proberen er een mooie partij van te maken."

    Plaats een reactie

    maandag 17 september 2018 om 17:32
    Kan dan mooi in dienst van Frenkie spelen. Wordt een mooi team in de maak
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 17:33]
    Vind ik leuk
    Vowtar +5422
    maandag 17 september 2018 om 17:37
    Leeft Frenkie? Ik heb hem tegen Groningen niet gezien..
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:39
    Had je je ogen ook open moeten doen
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2760
    maandag 17 september 2018 om 17:42
    Vond Frenkie ook minder spelen en viel niet zo op tegen Groningen
    Vind ik leuk
    Foden +4648
    maandag 17 september 2018 om 17:46
    Nogmaals, dan moet je je ogen open doen
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:47
    Misschien hebben ze wel Neres-ogen
    Vind ik leuk
    Foden +4648
    maandag 17 september 2018 om 17:53
    Teveel hooi gesnoven
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:04
    Deze pagina werkt niet
    www.voetbalprimeur.nl kan dit verzoek momenteel niet verwerken.
    HTTP ERROR 500

    Zwaar irritant!!
    Vind ik leuk
    Foden +4648
    maandag 17 september 2018 om 18:08
    Je verwacht teveel van vp
    Vind ik leuk
    Mari +10218
    maandag 17 september 2018 om 18:27
    Terugknop en dan nogmaals versturen
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:30
    VP doe hier iets aan!
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:19
    Pfoeh gelukkig maar, ik was al bang dat bij deze topic het niet over Frenkie zou gaan, maar gelukkig ook al heeft Frenkie niks te maken met het artikel het moet wel over hem gaan.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:45
    Ach joh .. in dienst spelen van Frenkie .. als wat? Als centrale verdediger?

    Sommige reacties kun je gewoon niet serieus nemen.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6758
    maandag 17 september 2018 om 17:54
    Busquets van barcelona valt ook nooit op. Maar zo belangrijk en zo goed
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1995
    maandag 17 september 2018 om 18:37
    Vind ik niet gek Ziyech heeft oogkleppen op gaat alleen voor eigen succes Neres werd keer op keer overgeslagen
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 19:29
    Net als Bergwijn....maar die kwam natuurlijk ook terug van een zware blessure...
    Vind ik leuk
    Counterattack +10882
    maandag 17 september 2018 om 19:59
    pffff. ajveen.. en heerenax...
    in ander topic las ik hoe vervelend je provocateurs vindt... :-((
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 20:47
    AS Roma24 en JaJaPSV gelezen vanavond? Weer een aantal die weer over Blind beginnen. Weer een paar die Sjaak seniel noemen en hem in een dwangbuis af te voeren. Maar da's natuurlijk niet provocerend....🙄
    Vind ik leuk
    Counterattack +10882
    maandag 17 september 2018 om 21:49
    Niet gelezen, maar ook foute boel natuurlijk, ik lees niet alles, laat me ook niet door een ander mijn reacties opdringen. Klik af en toe een topic aan en kom dan mensen opnieuw tegen. No hard feelings, viel me op.. :-)
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2760
    maandag 17 september 2018 om 17:43
    Lozano is wel veel beter dan Neres
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    maandag 17 september 2018 om 17:44
    Natuurlijk niet, Neres is veel completer, kan veel beter in de kleine ruimte uit de voeten.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 17:46]
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2760
    maandag 17 september 2018 om 17:50
    Hahahaha.... jij snap er echt helemaal niks van.
    Vind ik leuk
    ay42 +943
    maandag 17 september 2018 om 18:02
    Hahahah jongen jongen jongen toch
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:06
    Jou nemen we niet meer serieus.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    maandag 17 september 2018 om 18:08
    Jij doet maar wat je wilt, boertje. SC Heerenveen nemen we ook niet meer serieus sinds gister.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:20
    'Broertje' dit woord alleen al zegt veel over jou als persoon en je maatschappelijke omgeving
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    maandag 17 september 2018 om 20:30
    Ik zeg nergens ‘broertje’.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29266
    maandag 17 september 2018 om 20:01
    Jij hebt de ogen van stevie wonder maat
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:51
    Wat heeft Neres hier mee te maken?
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2760
    maandag 17 september 2018 om 17:54
    Waarom niet? Het is gewoon zo!
    Net zoals Viergever beter is dan Blind.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:55
    Ok
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2760
    maandag 17 september 2018 om 18:45
    Ben blij dat we op 1 lijn zitten
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:13
    Eindhoven de arrogantste!!!
    Vind ik leuk
    Smash +3484
    maandag 17 september 2018 om 18:40
    We dachten; Laten we die Amsterdammers eens kopiëren. Kijken hoe snel mensen ons irritant vinden.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 19:14
    We vinden jou sws al irritant
    Vind ik leuk
    Smash +3484
    dinsdag 18 september 2018 om 00:05
    Aldus janker 1
    Vind ik leuk
    035 +6417
    maandag 17 september 2018 om 22:06
    Daar hoef je niet voor te kopiëren.
    Vind ik leuk
    Smash +3484
    dinsdag 18 september 2018 om 00:05
    Aldus janker 2
    Vind ik leuk
    035 +6417
    dinsdag 18 september 2018 om 09:25
    Misschien jouw eigen reactie nog eens nalezen alvorens iemand uit te schelden?
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:19
    Viergever beter dan Blind.

    Welk abonnnement heb jij op fox of ziggo ?!!

    Die wil ik ook
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2760
    maandag 17 september 2018 om 18:46
    Heb je ook het Nederlands elftal gezien? Oooooo.... wat was Blind slecht zeg..
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 19:13
    Ja en viergever zit niet eens bij de voorselectie, hoe slecht is die dan?!
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2760
    maandag 17 september 2018 om 20:10
    Onbegrijpelijk dat Blind er wel bij zat
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 23:19
    Onbegrijpelijk dat jij je nog over voetbal uit laat.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 20:31
    Hahahaha Viergever beter dan Blind hahahahaha
    Vind ik leuk
    Foden +4648
    maandag 17 september 2018 om 17:54
    Zit alleen te provoceren. Geen aandacht besteden aan dit gefrustreerd klein jongetje.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:56
    Na zijn opmerking dat Viergever beter dan Blind is heb ik hem maar even aangemeld bij Altrecht. Zijn wij allemaal een tijdje van hem af
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 17:57]
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2760
    maandag 17 september 2018 om 18:47
    Ajax supporters kunnen heel slecht tegen Kritiek!! Zielig hoor
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2760
    maandag 17 september 2018 om 18:49
    Ben je zeker zelf ook geweest😜
    Vind ik leuk
    Mr.Dee +259
    maandag 17 september 2018 om 19:48
    Het is allebei niet veel soeps, Viergever heeft één groot voordeel ten opzichte van Blind, hij kostte geen 18 miljoen.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:08
    Takes one to know one?!
    Vind ik leuk
    Jur74 +9097
    maandag 17 september 2018 om 18:35
    Wat heeft frenkie met Lozano te maken?
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:36
    Frenkie heeft alles met iedereen te maken
    Vind ik leuk
    Jur74 +9097
    maandag 17 september 2018 om 18:46
    Tuurlijk, lekker blijven provoceren.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:49
    Frenkie gaat toch ook naar Barca? Dan komen ze toch samen te spelen? Vandaar mijn eerste reactie...

    Eerst denken dan reageren
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2760
    maandag 17 september 2018 om 18:55
    Volgens mij vind je Frenkie leuk?
    Je geilt helemaal op hem... bah! Viezerik!!
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:56
    Wat is er vies aan de liefde tussen twee mannen?
    Vind ik leuk
    Jur74 +9097
    maandag 17 september 2018 om 19:57
    Nee, je zegt tegen vraagt aan iemand wat Neres er mee te maken heeft. Artikel gaat over Lozano en jij krijgt het voor elkaar om frenkie erbij te betrekken. Wie moet er dus eerst denken?
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 19:57
    Jij
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1995
    maandag 17 september 2018 om 18:39
    Neres is een stuk beter in de kleine ruimte Lozano is gewoon een snelle Mexicaan en zeer doelgericht.. maar let maar op tegen Barca is die onzichtbaar.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2760
    maandag 17 september 2018 om 18:44
    Hahahaha.... Neres mag nog geen eens de veters strikken van Lozano😂😂
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 18:44]
    Vind ik leuk
    zwollie +8449
    maandag 17 september 2018 om 20:42
    Dat wil neres niet eens
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1995
    maandag 17 september 2018 om 20:58
    Tuurlijk gast zondag zul je zien wat Neres kan wordt een beetje moe van je achterlijke berichten ga lekker je huiswerk maken of op je ps4 fifa spelen.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2760
    maandag 17 september 2018 om 21:57
    Weer zo’n ajax supporter die slecht tegen kritiek kan. En ook op zijn pikkie getrapt is.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 21:58]
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:42
    Nee Neres is veel beter en completer.
    Wel een hele goede speler Lozano, leuk dit soort voetballers in de eredivisie
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    dinsdag 18 september 2018 om 09:23
    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/841227/bar-a-bron-reageert-op-uitspraken-van-lozano-nooit-prioriteit-voor-ons-geweest-.html

    😀
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:45
    Guti gaat mee, Frenkie mag gaan grasmaaien zonder Toekomst
    Vind ik leuk
    Amnesia +121
    maandag 17 september 2018 om 17:48
    Domme jongen zonder inzicht jij, Zeg maar niets meer.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    dinsdag 18 september 2018 om 09:23
    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/841227/bar-a-bron-reageert-op-uitspraken-van-lozano-nooit-prioriteit-voor-ons-geweest-.html
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1775
    maandag 17 september 2018 om 18:40
    Is er echt niemand op deze site die kan zeggen dat Frenkie, Lozano, Ziyech, Bergwijn, Guti en de Ligt gewoon goede spelers zijn waar we gewoon van moeten genieten zolang ze nog op de NLe velden te bewonderen zijn. Geen van allen is op dit moment klaar voor een Europese grootmacht. De Ligt zit er Het dichtst tegenaan.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 19:18
    Zo is t ook.Kleutergedrag wie er beter is.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26601
    maandag 17 september 2018 om 19:02
    Na morgen willen ze hem alsnog
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5217
    maandag 17 september 2018 om 17:32
    Lozano past in mijn ogen beter in het systeem van Real Madrid
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    maandag 17 september 2018 om 17:45
    Laat hem eerst eens bij een Everton/Roma zien, Barca is (nog) een brug te ver.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:43
    Hier bent ik het ook mee eens, mocht hij naar de top van Spanje gaan past hij beter bij Madrid dan Barca
    Vind ik leuk
    stratumseind +174631
    maandag 17 september 2018 om 17:32
    Wij hebben zoveul goei
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:46
    Lozano, Bergwijn, Pereiro, Guti, Angelino, Romero, Rosario, Rigo. Kan uren door blijven gaan.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:01
    Geen hendriks?
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:02
    Ik vind Hendrix de belangrijkste psver dus noem ik die niet op. Dalijk lezen er scouts mee en is ie zo weg.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    dinsdag 18 september 2018 om 09:23
    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/841227/bar-a-bron-reageert-op-uitspraken-van-lozano-nooit-prioriteit-voor-ons-geweest-.html
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:33
    Berichtgeving Frenkie de Jong 2.0
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:33
    Had psv toch zomaar 5miljoen op kunnen leveren waren gewoon weer een stukje dichterbij de zwarte cijfers gekomen
    Vind ik leuk
    Itsese +5241
    maandag 17 september 2018 om 18:00
    Na Lozano zijn ze dus overgeschakeld naar Frenkie, altijd al 2e, dus 2e keus!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19402
    maandag 17 september 2018 om 17:37
    Wat een timing, zo vlak voor de wedstrijd. Dat zijn Ajax tactieken..
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:39
    Oei, oei, dat gaan bepaalde "kenners" hier niet leuk vinden deze interesse van FC Barcelona in Lozano. Volgens deze "kenners" waarover ik het hier heb, was er 0,0 interesse voor Lozano afgelopen zomer.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:40
    Minimaal 60miljoen. Packagedeal met Bergwijn voor 100miljoen is ook mogelijk.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:47
    Minstens 175 miljoen vragen
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:47
    Wellicht als PSV eerste word in de poule en morgen avond Barca een jantje geeft.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    maandag 17 september 2018 om 17:47
    Voorlopig maar afwachten of het echt klopt, gezien het gebrek aan sportiviteit bij de speler heb ik twijfels over zijn intenties.

    Tot Barcelona het bevestigt geloof ik het niet.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90863
    maandag 17 september 2018 om 17:50
    Maar jij wist ook zeker dat Guti niet zou komen. :)
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:52
    Barca is dan natuurlijk ook een zeer sportieve club...
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 17:53
    Morgen zitten er ook scouts van o.a. Real Madrid op de tribune in Nou Camp voor Lozano. Er is echt wel interesse in Lozano geweest deze zomer, maar wellicht wist hij dat zijn maatje Guiterrez naar PSV zou gaan komen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 17:54]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    maandag 17 september 2018 om 18:01
    Sorry, maar ik geloof er niks van. Dat er scouts zitten van goede clubs geloof ik wel, maar voor dat niveau komt hij tekort.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:08
    We gaan het wel zien waar zijn grens ligt. Dat kan niemand (hier) nu al voorspellen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    maandag 17 september 2018 om 18:08
    Klopt, maar toch proberen we het allemaal ;-)

    Daarvoor is deze site nou eenmaal.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 18:08]
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 20:41
    Ja, dat dan weer wel ;)
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    dinsdag 18 september 2018 om 09:24
    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/841227/bar-a-bron-reageert-op-uitspraken-van-lozano-nooit-prioriteit-voor-ons-geweest-.html
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    dinsdag 18 september 2018 om 09:23
    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/841227/bar-a-bron-reageert-op-uitspraken-van-lozano-nooit-prioriteit-voor-ons-geweest-.html

    Told you ;-)
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    maandag 17 september 2018 om 17:43
    Hahaha tuurlijk joh😂 Dan was ie al weg geweest.

    Goede voetballer, maar voor dat niveau komt ie tekort. De nieuwe Deulofeu.
    [Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 17:45]
    Vind ik leuk
    Stom +357
    maandag 17 september 2018 om 17:49
    Extra reden om dinsdag een paar doelpuntjes te scoren. Even een visitekaartje afgeven :)
    Vind ik leuk
    Butsbal +14918
    maandag 17 september 2018 om 17:52
    Contract gezocht haha
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6758
    maandag 17 september 2018 om 17:54
    Lozano komt nog te kort voor barcelona dat weet iedereen die realistisch is. Nou gaan mensen beginnen over zijn goaltje tegen duitsland op het wk maar de rest van die wedstrijd was die ook onzichtbaar. Na dit seizoen eerst tussenstap maken lijkt me beter voor hem. Dit seizoen lekker blijven anders heeft ajax helemaal geen concurentie. Moet wel spannend blijven he
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +543
    maandag 17 september 2018 om 18:03
    Ze komen allemaal tekort voor Barca. Maar ik hoop echt dat ze gaan winnen. En Ajax niet. Maar dat komt gewoon puur omdat het nu al een half jaar Ajax dit Ajax zo geweldig. Maar als je met een normale bril kijkt, maakt Psv veel meer indruk
    Vind ik leuk
    Argentario +490
    maandag 17 september 2018 om 18:18
    Barcelona is wanhopig elke mogelijke concurrent af breken ze kopen spelers /talenten zetten ze op de bank of in t 2e
    elftal anders verhuren ze de spelers aan kanslozen in de laliga ,wat een kutclub ,zogenaamd interesse in PSV spelers ..op welke positie zou die dan moete. Spelen ? Coutinho ff op de bank of Suarez? Messi misschien of anders dembele en malcom...hadden ze niet interesse i die Italiaan?die roma wilde
    Vind ik leuk
    Analist +277
    maandag 17 september 2018 om 18:36
    Die komt veelste kort voor barca. Hij is te beperkt daarvoor.
    Vind ik leuk
    100%PSV +3290
    maandag 17 september 2018 om 18:44
    Verstandige keuze van de beste voetballer uit de NE. Vormt samen met Gutti een koningskoppel waaraan ONS PSV nog heel veel plezier gaat beleven.
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 18:56
    Wk alleen de wedstrijd tegen Duitsland voor de rest matig
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 19:36
    Mooi dat ie nu nog even bij ons blijft, die volgende stap komt later echt wel.
    Vind ik leuk
    John040 +2423
    maandag 17 september 2018 om 19:45
    Kijk daat gaatt de anelise dat Barcelona PSV niet kent over boord. Maar persoonlijk zie ik hem liever naar Real Madrid gaan of Manchester City.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    maandag 17 september 2018 om 20:53
    Hij komt er wel. Prima speler
    Vind ik leuk
    John040 +2423
    maandag 17 september 2018 om 21:07
    Kijk dit is serieuze belangstelling hun hadden zich zelf gemeld en niet als bij Ajax alleen de roddelbladen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws