Valverde waakzaam voor PSV-duo: 'We zullen goed moeten verdedigen'

Valverde waakzaam voor PSV-duo: 'We zullen goed moeten verdedigen'

Gepubliceerd: maandag 17 september 2018 om 20:51ma 17-09-2018 om 20:51

Barcelona-coach Ernesto Valverde wil er niets van weten dat PSV de zwakste schakel is in de Champions League-poule van de Catalanen. Van onderschatting zal bij de Catalanen dan ook geen sprake zijn.

"Ik geloof niet dat dit het zwakte team van de groep is. Het is een jonge ploeg dat goed aanvalt, echt een team is, met twee snelle buitenspelers met Lozano en Bergwijn. Hun spits kan bovendien geweldig koppen. (...) Ze hebben de kwaliteit om het al onze tegenstanders in de poule lastig te maken", zo stelt hij op de persconferentie voorafgaand aan het duel in Barcelona.

Van onderschatting is dan ook geen sprake. "We hebben veel respect voor ze en nemen ze serieus", benadrukt Valverde. "PSV is landskampioen van Nederland en is één van de sterkste team in Europa. Ze willen de wedstrijd graag controleren en ik kan me niet voorstellen dat ze dat voor een wedstrijd gaan veranderen. Ze hebben een aanvallende en scherpe ploeg, dus we zullen goed moeten verdedigen."

Lees meer over:Champions LeaguePSV

Poll

Gaat PSV stunten in Barcelona?

(5961 stemmen)

Plaats een reactie

Bengelino +12875
maandag 17 september 2018 om 20:56
Richt je maar op de aanval pik
Vind ik leuk
Mosquito +20334
maandag 17 september 2018 om 20:57
Realistische coach.
Kent de kwaliteiten van ONS PSV.
"PSV is landskampioen van Nederland en is één van de sterkste team in Europa."
Hij heeft er verstand van😉
[Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 20:58]
Vind ik leuk
Always PSV +16016
maandag 17 september 2018 om 21:32
Ze schijten nou al in hun broek;) Barca begint met 5 verdedigers!!!
Vind ik leuk
Lampenpit +1338
maandag 17 september 2018 om 22:11
“We zullen goed moeten verdedigen”, “de bal is rond”, “het is 11 tegen 11”, “zij hebben ook kwaliteiten”, “we hebben respect voor de tegenstander”, “we moeten gefocusd zijn”.

Vind ik leuk
Mr. O +1518
maandag 17 september 2018 om 22:36
Geprogrammeerd door de nieuwe reclame van Ford?😉
Vind ik leuk
Lampenpit +1338
maandag 17 september 2018 om 22:39
Nee, die geloven oprecht dat de tegenstanders geen kwaliteiten hebben. Ik rijdt al 25 jaar dezelfde opel zonder problemen
Vind ik leuk
Rodajc +18173
dinsdag 18 september 2018 om 00:33
Denk dat ie meer bedoelt dat PSV een van de sterkste clubs van Europa is omdat ze in de CL spelen.
Vind ik leuk
John Garp +4038
woensdag 19 september 2018 om 12:50
Achteraf gezien moet dit soort grootspraak van je toch wel ergens pijn doen.
Vind ik leuk
Mosquito +20334
woensdag 19 september 2018 om 16:20
Omdat ik de coach van Barça citeer?
Vind ik leuk
John Garp +4038
woensdag 19 september 2018 om 16:49
Omdat je gefopt bent door deze coach, jazeker.
Vind ik leuk
ViscaBarca1 +1245
maandag 17 september 2018 om 20:56
Dilemma voor mij. Ga ik als Nederlander toch maar PSV supporten morgen. Ik zeg 1-1!
Vind ik leuk
psvfan1913 +6210
maandag 17 september 2018 om 20:59
Haha mooi man! Ik gun Barça ook alles behalve als ze tegen psv moeten
Vind ik leuk
MeAgain +7071
maandag 17 september 2018 om 22:15
Ik gun barca niks, heb helemaal niks met die club.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29125
maandag 17 september 2018 om 21:02
Ik hoop ook op een gestolen puntje oor PSV.
Vind ik leuk
psvfan1913 +6210
maandag 17 september 2018 om 21:03
Ik zal voor jullie duimen tegen Feyenoord!
Vind ik leuk
Come on Utreg +29125
maandag 17 september 2018 om 21:17
Thnx! Gaat een hele kluif worden!
Vind ik leuk
power +7010
maandag 17 september 2018 om 21:43
Als je dat doet,, dan kun je beter je accountnaam veranderen. in plaats van ViscaBarca,,,ViscaPSV.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 20:57
Hoe trots vp kan zijn op 1 filmpje. Alleen de naam PSV moet in het artikel voorkomen, en ze pleuren dat filmpje erin.... Keuzes graag
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 20:57
teveel aan de sangria gezeten vandaag?
[Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 20:58]
Vind ik leuk
Mass +5799
maandag 17 september 2018 om 20:58
Op naar een resultaat
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 20:59
Inderdaad de uitblinkers bij PSV.
Maar over die andere 9 hoeft Valverde zich niet zo druk te maken !
Vind ik leuk
Heer Bommel +6615
maandag 17 september 2018 om 21:09
Valverde heeft het Spaans benauwd ;)
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 22:35
Ben benieuwd of je dat na zondag ook nog zegt
Vind ik leuk
R94 +2044
maandag 17 september 2018 om 20:59
Shakira zal het zwaar krijgen met manlief die na morgen iedere nacht badend in het zweet wakker schrikt van onze Mexicaanse tornado
Vind ik leuk
Cheat Codes +7732
maandag 17 september 2018 om 21:19
Als Veltman hem al in de zak heeft, dan Piqué sowieso😃
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 21:00
Ik zou 6 verdedigers 3 middenvelders en een spits opstellen want anders maken jullie geen schijn van kans.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 21:00]
Vind ik leuk
Ale +5589
maandag 17 september 2018 om 21:05
Gewoon 3 keepers opstellen.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 21:02
Verdediging van barca is zeker nog niet goed genoeg. Was tegen Sociedad weer te zien. Psv kan dodelijk zijn, vooral in de counters met lozano en bergwijn
Vind ik leuk
Laliga +2665
maandag 17 september 2018 om 21:03
Nou kan je ook moeilijk zegge de tegenstander kan er geen klote van.. nee gekheid , snap de hoop van de mensen in nederland echt wel . Eindelijk 2 teams in de cl etc maar komop als barca hun normale niveau ( niet eens goed ) halen dan winnen ze 3-0 . De vraag is hoe scherp zijn ze hoeveel zin hebben ze etc. En dan nog apart hoeveel zin heeft messi want al hebbe die andere 10 weinig zin en hij wel wordt het ook 3-0
Vind ik leuk
Cheat Codes +7732
maandag 17 september 2018 om 21:19
5-0/6-0
Vind ik leuk
Always PSV +16016
maandag 17 september 2018 om 22:10
Zondag wel ja;)
Vind ik leuk
Cheat Codes +7732
maandag 17 september 2018 om 22:32
Haha nice one ;-)
Vind ik leuk
GROBAR66 +1537
maandag 17 september 2018 om 21:06
Snuifdoos , natuurlijk moet hij zoiets zeggen . 3 of 4-0 is een normale uitslag op halve kracht
Vind ik leuk
Topdrie +3558
maandag 17 september 2018 om 21:09
En dan denken ze rustiger aan te kunnen doen als Malen erin komt 😂😂😂
Vind ik leuk
Cheat Codes +7732
maandag 17 september 2018 om 21:19
Die kennen Malen niet eens😂
Vind ik leuk
MeAgain +7071
maandag 17 september 2018 om 22:20
Dat komt nog wel.
Vind ik leuk
Topdrie +3558
maandag 17 september 2018 om 22:32
Daarom juist. Snelste speler van PSV 😉 en een paar mensen binnen Barça zullen hem wel kennen. Hij heeft Barça namelijk afgewezen toen hij nog in de jeugd van Ajax speelde 😉
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1635
maandag 17 september 2018 om 21:09
Stiekem puntje zou mooi zijn
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 21:09
Nu past valverde met zijn elftal aan psv

Hh
Vind ik leuk
Mo +12362
maandag 17 september 2018 om 21:18
Sorry hoor maar ik heb iemand nog nooit zoveel onzin horen uitkramen? Een van de beste ploegen van Europa? We zullen goed moeten verdedigen? Met alle respect voor PSV maar als Barca aanzet hebben ze geen enkele kans en word het minimaal 4-0. Je zal heel erg veel geluk moeten hebben morgenavond.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 01:12
Ik denk dat je PSV onderschat. PSV zou in La Liga gewoon meedoen om een CL plek. Dat Barça goed is staat buiten kijf. Dat ze een makkelijke avond krijgen allerminst. PSV zal boven zichzelf uitstijgen in Camp Nou. Barça is niet meer de gehaktmolen die het was. Er liggen wel degelijk kansjes op een punt.
Vind ik leuk
Voetbal.com +1000
maandag 17 september 2018 om 21:20
1-2....de 1-0 van messi, barca denkt dan dat ze er al.zijn... en dan in de 80ste minuut de 1-1 van Lozano en de 1-2 via een kopbal van Luuk alias "magic air jordan" in de 91ste minuut...dat zou wat zijn...

Maar goed...het kan ook zomaar 3-0 worden.

Fijn dat het om 18.55 begint, mooi samen met zoontje van net 6 op de bank...ranja met een rietje erbij, zakkie chips, phoxy pyjama aan en hup PSV...
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19093
maandag 17 september 2018 om 21:25
Als Barca 5-0 wint krijgt dat manneke nachtmerries??
Vind ik leuk
Voetbal.com +1000
maandag 17 september 2018 om 21:35
Nee, het manneke kan net als zijn pappa en mamma heel goed tegen verliezen.

Hij vindt voetbal gewoon vet cool...en phoxy ook...
Zelf traint hij ook en maakt hem niet uit of hij wint of verliest bij een partijtje, hij vindt het gewoon leuk.
[Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 21:37]
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19093
maandag 17 september 2018 om 21:44
Dat is goed opgevoed. :p Veel kijkplezier, wat de uitslag dan ook gaat worden.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11267
maandag 17 september 2018 om 21:42
Veel plezier man! En succes...bereid het ventje wel even voor op een eventuele nederlaag...
Vind ik leuk
Vinnie J +2004
maandag 17 september 2018 om 21:22
Ben benieuwd. Zou Sjakie ook gaan kijken naar ons PSV 😎
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19093
maandag 17 september 2018 om 21:24
Voor de wedstrijd: hun spits kan bovendien goed koppen.

Na de wedstrijd: hun spits kan vooral goed fopduiken...
Vind ik leuk
Pietje2015 +16574
maandag 17 september 2018 om 21:37
Begrijp dat de euforie groot is.
Barca gaat in een hoog tempo spelen, trek je conclusie.
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 21:39
Na Barcelona is PSV de sterkste, Tottenham een sterkere verdediging, PSV een sterkere aanval, ondanks Kane...
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19093
maandag 17 september 2018 om 21:50
Moura is gewoon Premier League speler van de afgelopen maand geweest. Ben je die vergeten?
Son, die afgelopen weekend niet (of weinig) in actie kwam omdat hij terug is van een toernooi met Korea.
En daar aangever Eriksen achter.

Als je het over Inter had gezegd had ik je misschien gelijk gegeven. Nu kan ik je echt niet serieus nemen.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 00:52
Je moet ook niemand serieus nemen hier op VP. Ja, zag Son zich verbijten op de bank. Je zag aan hem dat-ie gewoon had mee willen doen.
Zag weer een bevlogen Eriksen, mmar oh, wat genoot ik weer van Liverpool...
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 00:21
Oei, oei, oei, eigenlijk zeg je dat PSV tweede gaat worden... Ik help het je hopen, maar Tottenham heeft vorig jaar gelijk gespeeld en gewonnen tegen Real. Ik denk dat je iets te hoog van de toren blaast. Ik denk dat PSV samen met Inter gaat strijden voor een EL ticket...
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 01:00
Daar heb je mijn vriend Dlanor.
Ja, misschien blaas ik te hoog van de toren, maar ik genoot dan ook zo van Liverpool.
Misschien zat er meer voor de Spurs in zonder Vorm die z'n kansen heeft verkeken nu om ooit eerste keeper te worden...
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 21:52
Ben benieuwd. Valverde zegt dit puur zodat psv het echt gaat denken. Barca zal toch geen kind hebben aan de jong? Al hoop ik dat psv en ajax beide heel ver gaan komen! Dat zou prachtig zijn (beide 3e)
Vind ik leuk
Smithsonian +41536
maandag 17 september 2018 om 22:07
58 %is gek.

Suarez messi en dembele tegenover schwaab en viergever. Dat word een gangbang 🤣
Vind ik leuk
Always PSV +16016
maandag 17 september 2018 om 22:14
Suarez gaat er met rood af, die kannibaal. Ghehehe
Vind ik leuk
Cheat Codes +7732
maandag 17 september 2018 om 22:32
Welke?
Vind ik leuk
Smithsonian +41536
maandag 17 september 2018 om 22:38
Barca heeft maar 1 suarez he en dat is chewey. Hap hap
Vind ik leuk
Cheat Codes +7732
maandag 17 september 2018 om 23:13
Denis Suarez vergeten?
Vind ik leuk
Smithsonian +41536
dinsdag 18 september 2018 om 06:29
Jup.
Vind ik leuk
Smithsonian +41536
maandag 17 september 2018 om 22:38
Hoop het voor psv haha. Hap hap
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 01:18
Je noemt de complete voorhoede van Barça en maar de helft van de verdedigers van PSV. Goeie vergelijking dan. Je kunt allemaal wel lacherig doen, maar voor deze wedstrijden speel je CL. Of we nu winnen of verliezen, PSV gaat strijden en dat maakt me nu al trots.
Vind ik leuk
Korm +39585
maandag 17 september 2018 om 22:32
Psv is gewoon kansloos tegen barca
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 23:01
Het wordt 4-1
2x Messi, Suárez en Dembélé.
Viergever scoort uit een corner
[Reactie gewijzigd op maandag 17 september 2018 om 23:05]
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 23:16
Wat een lieverd die Valverde....voordat ze naar de slachtbank worden geleid toch nog eerst even wat liefs over ze zeggen via de media. Wrede man!
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 00:44
deze man lult uit z'n nek
Vind ik leuk