Oud-Ajacied ontbreekt in selectie Barcelona voor wedstrijd tegen PSV

    Oud-Ajacied ontbreekt in selectie Barcelona voor wedstrijd tegen PSV

    Gepubliceerd: maandag 17 september 2018 om 23:50ma 17-09-2018 om 23:50

    Dinsdag begint voor PSV de Champions League met een uitwedstrijd tegen FC Barcelona. Bij de Catalanen spelen meerdere spelers met een Ajax-verleden. Een van hen ontbreekt in de wedstrijdselectie. 

    Ernesto Valverde selecteerde voor het duel tegen PSV achttien spelers. In de lijst ontbreekt Vermaelen. De trainer van Barcelona selecteerde wel twee andere oud-Ajacieden, namelijk Luis Suarez en Jasper Cillissen.

    Afgelopen weekend zat Vermaelen voor de eerste keer dit seizoen op de bank bij de Catalanen. Bij de 1-2 zege van Barça tegen Real Sociedad bleef de Rode Duivel negentig minuten op de bank.

    Dit seizoen speelde Vermaelen nog geen enkele minuut voor Barcelona. De enige officiële minuten die Vermaelen dit seizoen wel maakte, waren die in de tweede helft van de oefeninterland Schotland – België (0-4). Eerder op de dag werd al bekend dat ook een andere Belgische international deze week geen Champions League speelt. Toby Alderweireld werd bij Tottenham Hotspur om 'technische redenen' niet geselecteerd.

    Plaats een reactie

    maandag 17 september 2018 om 23:53
    Hopenlijk zit er een stuntje in voor Psv
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 08:16
    Een stuntje zoals 'maar' met 2 goals verschil verliezen, bedoel je ?
    Vind ik leuk
    CalimerO94 +723
    maandag 17 september 2018 om 23:53
    Eens kijken of Suarez weer honger heeft.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 00:06
    Dat denk ik ook we zullen zien πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ dat word en reΓΌnie van als Hij bijt krijgt hij en voetbal verbod voor levenslang πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ als dat gebeurt pak ik er de popcorn er bij dan is het net weer en film
    Vind ik leuk
    buddha +9048
    dinsdag 18 september 2018 om 01:15
    kon je niet meer smileys kwijt op je scherm ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 08:22
    Ja wel maar ik wil de sweer niet verpesten voor de Ajax suporters want dan is het onweer bij hun thuis πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
    Vind ik leuk
    maandag 17 september 2018 om 23:56
    Eigenlijk een best matige selectie van barca .



    Grapje natuurlijk. Goede selectie, maar toch blijf ik mogelijkheden zien tegen Barca. Maar dan moet wel alles top zijn (en vooral zoet moet uitblinken, want die krijgt veel te doen).
    Vind ik leuk
    Laliga +2225
    dinsdag 18 september 2018 om 00:12
    Zag net vermoedelijke opstelling

    Ter stegen
    Roberto. Pique. Umtiti. Alba
    Rakitic. Busquets. Coutinho
    Messi. Suarez. Dembele

    Als ik daar psv dan tegenover zet en kansen probeer te vinden , zou ik en dat zeg ik op basis van 1 wedstrijd hoor guti op 6 zetten naast hendrix en het middenveld overslaan door middel van diepe ballen over de rechterkant van barca. Messi doet zwz geen verdedigend werk en roberto dribbelt vaak het middenveld in daar onstaat ruimte als je de bal kan veroveren en er snel uit kan via die kant liggen daar kansen denk ik. Al ben ik voor barca hoop ik wel op een mooi resulataat in de groep voor psv morgen , succes !
    Vind ik leuk
    Counterattack +10903
    dinsdag 18 september 2018 om 00:39
    Ik weet niet of Guti met meer weerstand kan doen wat hij zaterdag deed. Misschien is de extra verdedigende inzet van Rosario naast Hendrix wel belangrijk, ook al ging Rosario vorige week in de fout met Jong-Oranje.
    Vind ik leuk
    GPSV +608
    maandag 17 september 2018 om 23:57
    Das pech, Vermaelen weg
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6718
    maandag 17 september 2018 om 23:58
    Oei, Cillessen zit bij de wedstrijdselectie van Barcelona. Dat zal een hele kluif worden voor PSV :))
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1485
    dinsdag 18 september 2018 om 08:46
    Ik hoop dat ter Stegen een zeer lichte blessure krijgt aan zijn pinknagel en niet kan spelen.

    Cillesen op doel en dan schiet je maar raak voor een knaak.

    Gegarandeerd 3 blunders van die prutser.
    Vind ik leuk
    Butsbal +14983
    dinsdag 18 september 2018 om 11:04
    Hoop ik op een penalty voor ons
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6718
    dinsdag 18 september 2018 om 11:07
    Ik ben bang dat Cillessen niet speelt, maar met Jasper is het "kat in het bakkie".
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +2003
    dinsdag 18 september 2018 om 00:07
    Schijnt dat Vermaelen op de reservebank geblesseerd is geraakt toen ie voorover bukte om een bidonnetje te pakken. Ligt er waarschijnlijk 6 weken uit. :(
    Vind ik leuk
    Hulsink +506
    dinsdag 18 september 2018 om 11:31
    Antonio -;)
    Vind ik leuk
    Patje41 +907
    dinsdag 18 september 2018 om 01:11
    in de winterstop Vermaelen naar Ajax halen
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 01:16
    Liever onze Jan weer terug
    Vind ik leuk
    Patje41 +907
    dinsdag 18 september 2018 om 16:33
    die is onhaalbaar denk ik qua kosten
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:47
    Denk dat het geen probleem moet zijn. Ten eerste heeft Ajax geld zat, hoogtes salarissen zijn ookal verhoogd. Daarnaast is Jan een echte Ajacied. Ik heb goede hoop op een transfer in de zomer
    Vind ik leuk
    buddha +9048
    dinsdag 18 september 2018 om 01:17
    ze hebben al 33 spelers. hoeveel wil jij er hebben dan ?
    Vind ik leuk
    yuuup +9847
    dinsdag 18 september 2018 om 02:10
    34
    Vind ik leuk
    Storm14 +62
    dinsdag 18 september 2018 om 06:59
    Dat was mijn gedachten ook, kan je Blind op 6 gaan zetten
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4169
    dinsdag 18 september 2018 om 10:12
    Nee joh, gewoon op de bank
    Vind ik leuk
    stratumseind +173633
    dinsdag 18 september 2018 om 06:20
    Die nr 10 van hun schijnt wel aardig te kunnen ballen , eens even in de gaten houden vanavond
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 06:34
    AngeliΓ±o moet hem gewoon steeds voor de voeten gaan lopen. Dan komt van voetballen weinig terecht
    Vind ik leuk
    Jozef +39663
    dinsdag 18 september 2018 om 07:39
    We zullen zien. Een Messi in normale vorm speelt hem compleet op een hoopje. Dat is niet akelig bedoeld t.a.v. Angelino, maar meer de realiteit rondom Messi. In goeden doen is hij door geen vijf Angelino's die hem voor de voeten lopen af te stoppen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33622
    dinsdag 18 september 2018 om 06:30
    Technische redenen, bullshit. Hij wil zijn contract niet verlengen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 07:02
    5-0 voor Barcelona 3x Messi , 2x Suarez.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 07:03
    Psv - AJAX 0-3
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 07:05
    Fc Messi slacht pisvee
    Vind ik leuk
    benny-boys +1301
    dinsdag 18 september 2018 om 08:01
    Dani ook welkom om VP.
    Anders heb je weer een nieuw account gemaakt.
    Vind ik leuk
    Butsbal +14983
    dinsdag 18 september 2018 om 11:08
    Lieverni Hendriksen
    Vind ik leuk
    Cptje +210
    dinsdag 18 september 2018 om 10:34
    I hope
    Vind ik leuk
    Korm +37297
    dinsdag 18 september 2018 om 07:58
    Vind vermaelen een matige verdediger voor barca begrippen
    Vind ik leuk
    Cptje +210
    dinsdag 18 september 2018 om 10:33
    2 jaar geleden Barca - Celtic ( als iplv Celtic Psv op dat plekje zou staan ) zie ik het zeker geen 2-2 worden


    Wat was de uitslag van Barca-Celtic ( denk zelfde niveau als Psv) ?
    Vind ik leuk
    rexxo +2058
    dinsdag 18 september 2018 om 18:19
    En PSV maar hopen dat het Luis Bijtgraag was
    Vind ik leuk