Oud-Ajacied ontbreekt in selectie Barcelona voor wedstrijd tegen PSV

Oud-Ajacied ontbreekt in selectie Barcelona voor wedstrijd tegen PSV

Gepubliceerd: maandag 17 september 2018 om 23:50ma 17-09-2018 om 23:50

Dinsdag begint voor PSV de Champions League met een uitwedstrijd tegen FC Barcelona. Bij de Catalanen spelen meerdere spelers met een Ajax-verleden. Een van hen ontbreekt in de wedstrijdselectie. 

Ernesto Valverde selecteerde voor het duel tegen PSV achttien spelers. In de lijst ontbreekt Vermaelen. De trainer van Barcelona selecteerde wel twee andere oud-Ajacieden, namelijk Luis Suarez en Jasper Cillissen.

Afgelopen weekend zat Vermaelen voor de eerste keer dit seizoen op de bank bij de Catalanen. Bij de 1-2 zege van Barça tegen Real Sociedad bleef de Rode Duivel negentig minuten op de bank.

Dit seizoen speelde Vermaelen nog geen enkele minuut voor Barcelona. De enige officiële minuten die Vermaelen dit seizoen wel maakte, waren die in de tweede helft van de oefeninterland Schotland – België (0-4). Eerder op de dag werd al bekend dat ook een andere Belgische international deze week geen Champions League speelt. Toby Alderweireld werd bij Tottenham Hotspur om 'technische redenen' niet geselecteerd.

Plaats een reactie

maandag 17 september 2018 om 23:53
Hopenlijk zit er een stuntje in voor Psv
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 08:16
Een stuntje zoals 'maar' met 2 goals verschil verliezen, bedoel je ?
Vind ik leuk
CalimerO94 +717
maandag 17 september 2018 om 23:53
Eens kijken of Suarez weer honger heeft.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 00:06
Dat denk ik ook we zullen zien πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ dat word en reΓΌnie van als Hij bijt krijgt hij en voetbal verbod voor levenslang πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ als dat gebeurt pak ik er de popcorn er bij dan is het net weer en film
Vind ik leuk
buddha +10477
dinsdag 18 september 2018 om 01:15
kon je niet meer smileys kwijt op je scherm ?
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 08:22
Ja wel maar ik wil de sweer niet verpesten voor de Ajax suporters want dan is het onweer bij hun thuis πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Vind ik leuk
maandag 17 september 2018 om 23:56
Eigenlijk een best matige selectie van barca .



Grapje natuurlijk. Goede selectie, maar toch blijf ik mogelijkheden zien tegen Barca. Maar dan moet wel alles top zijn (en vooral zoet moet uitblinken, want die krijgt veel te doen).
Vind ik leuk
Laliga +2619
dinsdag 18 september 2018 om 00:12
Zag net vermoedelijke opstelling

Ter stegen
Roberto. Pique. Umtiti. Alba
Rakitic. Busquets. Coutinho
Messi. Suarez. Dembele

Als ik daar psv dan tegenover zet en kansen probeer te vinden , zou ik en dat zeg ik op basis van 1 wedstrijd hoor guti op 6 zetten naast hendrix en het middenveld overslaan door middel van diepe ballen over de rechterkant van barca. Messi doet zwz geen verdedigend werk en roberto dribbelt vaak het middenveld in daar onstaat ruimte als je de bal kan veroveren en er snel uit kan via die kant liggen daar kansen denk ik. Al ben ik voor barca hoop ik wel op een mooi resulataat in de groep voor psv morgen , succes !
Vind ik leuk
Counterattack +11371
dinsdag 18 september 2018 om 00:39
Ik weet niet of Guti met meer weerstand kan doen wat hij zaterdag deed. Misschien is de extra verdedigende inzet van Rosario naast Hendrix wel belangrijk, ook al ging Rosario vorige week in de fout met Jong-Oranje.
Vind ik leuk
GPSV +768
maandag 17 september 2018 om 23:57
Das pech, Vermaelen weg
Vind ik leuk
Heer Bommel +6615
maandag 17 september 2018 om 23:58
Oei, Cillessen zit bij de wedstrijdselectie van Barcelona. Dat zal een hele kluif worden voor PSV :))
Vind ik leuk
B. Alrond +1825
dinsdag 18 september 2018 om 08:46
Ik hoop dat ter Stegen een zeer lichte blessure krijgt aan zijn pinknagel en niet kan spelen.

Cillesen op doel en dan schiet je maar raak voor een knaak.

Gegarandeerd 3 blunders van die prutser.
Vind ik leuk
Butsbal +14807
dinsdag 18 september 2018 om 11:04
Hoop ik op een penalty voor ons
Vind ik leuk
Heer Bommel +6615
dinsdag 18 september 2018 om 11:07
Ik ben bang dat Cillessen niet speelt, maar met Jasper is het "kat in het bakkie".
Vind ik leuk
Antonio_4 +2137
dinsdag 18 september 2018 om 00:07
Schijnt dat Vermaelen op de reservebank geblesseerd is geraakt toen ie voorover bukte om een bidonnetje te pakken. Ligt er waarschijnlijk 6 weken uit. :(
Vind ik leuk
Hulsink +555
dinsdag 18 september 2018 om 11:31
Antonio -;)
Vind ik leuk
Patje41 +1074
dinsdag 18 september 2018 om 01:11
in de winterstop Vermaelen naar Ajax halen
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 01:16
Liever onze Jan weer terug
Vind ik leuk
Patje41 +1074
dinsdag 18 september 2018 om 16:33
die is onhaalbaar denk ik qua kosten
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 17:47
Denk dat het geen probleem moet zijn. Ten eerste heeft Ajax geld zat, hoogtes salarissen zijn ookal verhoogd. Daarnaast is Jan een echte Ajacied. Ik heb goede hoop op een transfer in de zomer
Vind ik leuk
buddha +10477
dinsdag 18 september 2018 om 01:17
ze hebben al 33 spelers. hoeveel wil jij er hebben dan ?
Vind ik leuk
yuuup +10416
dinsdag 18 september 2018 om 02:10
34
Vind ik leuk
Storm14 +126
dinsdag 18 september 2018 om 06:59
Dat was mijn gedachten ook, kan je Blind op 6 gaan zetten
Vind ik leuk
Sooike1208 +5026
dinsdag 18 september 2018 om 10:12
Nee joh, gewoon op de bank
Vind ik leuk
stratumseind +191501
dinsdag 18 september 2018 om 06:20
Die nr 10 van hun schijnt wel aardig te kunnen ballen , eens even in de gaten houden vanavond
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 06:34
AngeliΓ±o moet hem gewoon steeds voor de voeten gaan lopen. Dan komt van voetballen weinig terecht
Vind ik leuk
Jozef +42495
dinsdag 18 september 2018 om 07:39
We zullen zien. Een Messi in normale vorm speelt hem compleet op een hoopje. Dat is niet akelig bedoeld t.a.v. Angelino, maar meer de realiteit rondom Messi. In goeden doen is hij door geen vijf Angelino's die hem voor de voeten lopen af te stoppen.
Vind ik leuk
Smithsonian +41221
dinsdag 18 september 2018 om 06:30
Technische redenen, bullshit. Hij wil zijn contract niet verlengen.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 07:02
5-0 voor Barcelona 3x Messi , 2x Suarez.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 07:03
Psv - AJAX 0-3
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 07:05
Fc Messi slacht pisvee
Vind ik leuk
benny-boys +1867
dinsdag 18 september 2018 om 08:01
Dani ook welkom om VP.
Anders heb je weer een nieuw account gemaakt.
Vind ik leuk
Butsbal +14807
dinsdag 18 september 2018 om 11:08
Lieverni Hendriksen
Vind ik leuk
Cptje +205
dinsdag 18 september 2018 om 10:34
I hope
Vind ik leuk
Korm +39423
dinsdag 18 september 2018 om 07:58
Vind vermaelen een matige verdediger voor barca begrippen
Vind ik leuk
Cptje +205
dinsdag 18 september 2018 om 10:33
2 jaar geleden Barca - Celtic ( als iplv Celtic Psv op dat plekje zou staan ) zie ik het zeker geen 2-2 worden


Wat was de uitslag van Barca-Celtic ( denk zelfde niveau als Psv) ?
Vind ik leuk
rexxo +6743
dinsdag 18 september 2018 om 18:19
En PSV maar hopen dat het Luis Bijtgraag was
Vind ik leuk