Driessen ziet interne problemen bij Ajax: 'Ten Hag communiceert nauwelijks'

    Driessen ziet interne problemen bij Ajax: 'Ten Hag communiceert nauwelijks'

    dinsdag 18 september 2018 om 06:54

    Ajax-trainer Erik ten Hag is niet onomstreden binnen de club, stelt Valentijn Driessen. De chef voetbal van De Telegraaf was maandagavond te gast bij Veronica Inside en beweerde dat er links en rechts ontevredenheid heerst over de Tukker.

    Presentator Wilfred Genee opende de discussie door te vragen of de 'Telegraaf-kettingzaag' nog aan staat. "De kettingzaag draait nog op volle toeren", antwoordt Driessen met een knipoog. "Soms hoor je dingen, maar daar wacht je nog even mee voordat je het brengt. Dat komt nog wel. Of er nog een rekening met Ten Hag openstaat? Nee, zeker niet. Maar het is niet zo florissant als iedereen ineens denkt omdat ze nu drie wedstrijden hebben gewonnen."

    De 'eigenzinnige' Ten Hag zou niet lekker liggen bij zijn collega's in de technische staf. "Iemand als Richard Witschge (in januari door Ten Hag als assistent aan de Ajax-staf toegevoegd, red.) communiceert nauwelijks met hem. En de rest ook nauwelijks. Er is best wel wat aan de hand, maar dat wordt verdoezeld door de resultaten."

    Driessen beweert dat Witschge, maar ook Alfred Schreuder en Aron Winter zich na de 0-4 zege op Vitesse gestoord hebben aan de houding van de hoofdtrainer. "Dan horen ze ineens: tactische omzettingen, dit en dat. Maar die kwamen helemaal niet van Ten Hag zelf, dat komt uit de staf."

    Lees meer over:EredivisieAjax

    Poll

    Is Ten Hag de juiste man voor Ajax?

    (5931 stemmen)

    Plaats een reactie

    phritzzz +2647
    dinsdag 18 september 2018 om 06:57
    Oud nieuws. Na de wedstrijd tegen PSV van zondag zal deze discussie weer in volle hevigheid losbarsten.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 07:00]
    Vind ik leuk
    2cents +54995
    dinsdag 18 september 2018 om 07:10
    Dan zal hij, na de overwinning, zijn staf wel de complimenten geven.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 08:12
    Dat geloof je zelf toch niet,jullie krijgen gewoon weer een pak slaag in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    2cents +54995
    dinsdag 18 september 2018 om 08:23
    “Gewoon weer een pak slaag.”

    Je zou het bijna arrogant noemen, maar dat zijn we alleen in Amsterdam hè....
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 08:39
    nee dit is Amsterdamse zelfverzekerdheid 2cents
    arrogant zijn alleen sommige personen hier
    ook sommige PSV-ers beginnen daar last van te krijgen ...
    Vind ik leuk
    2cents +54995
    dinsdag 18 september 2018 om 08:41
    Het is blijkbaar een dun lijntje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 08:46
    jij hebt het nu over het lijntje , wat sommige opsnuiven voordat ze hier een reactie plaatsen ???
    Vind ik leuk
    2cents +54995
    dinsdag 18 september 2018 om 08:59
    Wat mensen doen rondom het hier plaatsen van reacties probeer ik me verre van te houden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 11:30
    Krijgen eerst pak slaag van barca en dan de week afsluiten met een nederlaag
    Vind ik leuk
    Objectief1 +2633
    zondag 23 september 2018 om 21:51
    Welke overwinning? Hahaha je zet jezelf zo wel goed voor schut hè;)
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23729
    dinsdag 18 september 2018 om 07:10
    Na Zondag kan dit euvel zich niet meer achter resultaat schuilen
    Vind ik leuk
    Wilex +1155
    dinsdag 18 september 2018 om 07:44
    Pas maar op dat hij zen kettingzaag na zondag niet noodgedwongen moet gaan verplaatsen richting het Philipsdorp.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    dinsdag 18 september 2018 om 07:20
    0-5.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +23729
    dinsdag 18 september 2018 om 07:27
    Ik heb t over zondag, niet over vanavond , maat :-)
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +260
    dinsdag 18 september 2018 om 11:56
    Hij heeft t ook over zondag.. Ik zeg 0-3 zondag 🤘
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 15:05
    5-0
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 08:41
    Hij communiceert wel, maar ze verstaan hem niet...
    Vind ik leuk
    Mari +8648
    dinsdag 18 september 2018 om 09:30
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 12:53]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:36
    Edit GWTB: Bedankt VP
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 16:53]
    Vind ik leuk
    Ruud40 +12710
    dinsdag 18 september 2018 om 11:38
    Ach ja.
    Als je dit zo leest dan hadden ze beter Bergkamp kunnen laten zitten. :-)

    Dan heb je er twee (Ten Hag en Bergkamp) die geen behoefte hebben om met iemand anders te praten.naast elkaar. Dat lijkt me een geweldig team waar geen problemen kunnen onstaan door de communicatie.

    Voor de rest, Ajax heeft dit seizoen gewoon een goede selectie dus alles er omheen doet er niet zo toe.
    Zelfs Hans Kraaij junior zou met deze selectie tot het eind van het seizoen om alle prijzen mee kunnen doen. Dus echt wijzer over de kwaliteiten van Ten Hag zullen we niet worden. Dat zullen we vooral in de details (wissels, een slimme tactiek tegen een zware tegenstander ed) moeten gaan zoeken.

    Bedoel: Tadic, de Ligt, Onana, Ziyech, Neres, Tagliafico, de Jong, Huntelaar opstellen is niet zo moeilijk, dat kunnen we allemaal wel net als het invullen van de posities die dan nog overblijven want op de andere posities is er nauwelijks verschil in kwaliteit tussen de A, B en misschien wel C keuze.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 11:38]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 12:40
    Dat zegt van de Gijp ook altijd: "Bij een sterke selectie kun je er nog wel de groenteboer voor zetten.
    Ook al maak ik grappen over Ajax, zij hebben nu de sterkste selectie sinds jaren. Ajax of PSV wordt kampioen, de rest zijn bijrolspelers en figuranten dit seizoen...
    Vind ik leuk
    Youri99 +9029
    dinsdag 18 september 2018 om 10:32
    Als het aan Valentijn Driessen ligt schuift hij Ten Hag de holocaust nog in de schoenen, wat een misselijke vent en bovenal verschrikkelijke journalist is die gast.
    Vind ik leuk
    Swout +551
    dinsdag 18 september 2018 om 11:56
    Dit had een betere titel geweest:

    Ajax ziet interne problemen bij de telegraaf. "Valentijn Driessen communiceerd poep".
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 06:58
    Zo wat warm! Is zeker iemand aan het stoken???
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2044
    dinsdag 18 september 2018 om 07:05
    Dit is toch normaal bij deze club altijd intern iets aan de hand ,nooit rust. Geen club met respect naar de mensen toe.
    Vind ik leuk
    Jozef +37180
    dinsdag 18 september 2018 om 07:43
    Valt mee.

    Ik hou van mijn cluppie. Er is pas wat aan de hand als er nooit iets aan de hand is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 08:29
    Ach man. Neem toch niet iedere zure oprisping van de Vaderlandse pers voor waar aan (geloof jij de NOS op hun blauwe ogen).
    Ik ben nog niet zeker of dit gisteren een aflevering was van The Evil Dead Trilogy of dat het spul solliciteerde voor de hoofdrollen in de remake van Chainsaw Sally.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 09:43
    Nos bestaat toch niet meer als TV-zender ? het is toch NPO ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 10:06
    NPO bestuurt hele Nederlandse omroepstelsel. NOS is de 'nieuwsomroep'
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 10:09
    NPO bestuurt toch alleen het Publieke omroepbestel en niet ook de commerciële zenders ? Maar goed als jij het zo zegt dan is het Oké vriend.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 10:17
    Je hebt gelijk. Publieke omroep.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 10:27
    Thanks en een hele zonnige dag en maar hopen dat PSV en Ajax lekker voetballen in de CL.
    Vind ik leuk
    Bati Goal +496
    dinsdag 18 september 2018 om 09:40
    Edit VP: Reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +797
    dinsdag 18 september 2018 om 11:21
    Ach het valt wel mee, Driessen heeft niets te melden en dan verzint hij iets. Als je gewoon via YouTube naar de trainingen kijkt (Ajax kanaal) dan kun je zien dat er gecommuniceerd en veel gelachen word door de staf. Dit zagen we ook met Derikse ove Ziyech 'die zou niet mee juichen etc... bleek ook onzin te zijn. Ik neem Veronica Inside met een kilo zout.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +2044
    dinsdag 18 september 2018 om 15:37
    Oké dat weten we dan ook weer.
    Vind ik leuk
    J de Wit +1565
    dinsdag 18 september 2018 om 07:18
    Bij het behalen van de Champions League, na het laatste fluitsignaal, zag ik, op tv, Ten Hag, Witschge, Winter en Scheuder met zijn 4-en, gezamelijk, helemaal los gaan!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21706
    dinsdag 18 september 2018 om 09:02
    Dat noem je een momentopname en de euforie was hoog.

    Na de euforie, komt het emotiespook aankloppen-;)
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 07:01
    Wat een gelul telkens over ten Hag. Overal heeft hij het goed gedaan. Zuurpruim Driessen staat het natuurlijk niet aan dat ten Hag niet in z'n hol (of dat vd Telegraaf) kruipt en voetbal de prioriteit geeft..
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 07:01]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 08:29
    Klopt helemaal die onrust stoker van die roddel krant
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 08:29]
    Vind ik leuk
    Mari +8648
    dinsdag 18 september 2018 om 09:31
    De tentakels van PSV reiken ver.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 09:45
    Ik heb het vage vermoeden dat Driessen Bosz via de achterdeur bij Ajax binnen wil laten. Smeerlap die Driessen. Alleen al die gladde schijnheilige kop van hem, bah. Ajax is aan het opkomen laat Ajax met rust.
    Vind ik leuk
    Mari +8648
    dinsdag 18 september 2018 om 10:52
    Nou nou nou, Driessen is geen smeerlap.
    Hij laat zich gebruiken, hoeren doen het toch ook?
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 10:57
    Driessen is een grote smeerlap. Een hoer doet dat werk door omstandigheden en niet altijd voor de fun, heb ik nog heel veel begrip voor, maar Driessen is een riooljournalist, Driessen hoeft het prostitueren niet te doen, hij hoeft zich alleen te distantiëren van dat rioolprogramma en panel.
    Trouwens heb jij ervaring met hoeren, je bent zo stellig in ?
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1091
    dinsdag 18 september 2018 om 07:02
    Ten Hag zal ik zeggen maar neem aan wij bedoelen Valentijn.
    Vind ik leuk
    Ale +4528
    dinsdag 18 september 2018 om 07:06
    Je kan ook blijven zoeken mnr Driesen!
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2022
    dinsdag 18 september 2018 om 07:06
    Ach dit is voetbal mocht Psv winnen van Barca is van Bommel een held ! Mocht Ten hag verliezen van Aek en Psv dan is die de gebeten hond ! En als van Bommel verliest van Barca wat er wel inzit en tegen Ajax dan is hij weer de gebeten hond.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    dinsdag 18 september 2018 om 08:56
    Ten Haq is zeker de lul bij verlies, ik denk dat van Bommel wel wat meer krediet heeft en ze het dan een tussenjaar noemen
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2041
    dinsdag 18 september 2018 om 07:08
    Jaaaaaa, die heeft weer lekker lopen zuigen gisterenavond!
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39236
    dinsdag 18 september 2018 om 07:09
    De telegraaf heeft de laatste tijd opvallend weinig kloppende nieuwtjes vanuit Ajax.
    Ik denk dan ookndat Valentijn bedoelt te zeggen dat ten Hag erg weinig met Valentijn communiceert.
    Vind ik leuk
    J de Wit +1565
    dinsdag 18 september 2018 om 07:21
    Precies, Valentijn vraagt nog net niet om zakdoekjes om zijn ogen t drogen. Wat ik vooral onfatsoenlijk vind, is dat hij dus zegt dat er nog meer aan de hand is maar dat bewaard voor later.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39236
    dinsdag 18 september 2018 om 08:54
    Zeer onfatsoenlijk ja. En de vi-heren maar beweren dat ze daar allemaal belangeloos zitten. Valentijn zit daar dus geheel niet belangeloos.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    dinsdag 18 september 2018 om 08:59
    Haha hij bewaard echt helemaal niks tot later, hij probeert spannend te blijven maar heeft 0.0 nieuws de laatste tijd. Teken aan de wand dat de gelederen gesloten zijn en dat de ratten eruit zijn
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6905
    dinsdag 18 september 2018 om 07:10
    Ehhhhhh…
    Een hoofdtrainer zegt toch niet/nooit in de media: we hebben iets tactisch omgezet omdat Henkie of Klaasie dat opperde?
    Assistenten horen inderdaad zelf dingen aan te dragen, en een klankbord voor de hoofdtrainer te zijn.
    Als ze credits willen voor omzettingen, dan moeten ze (net als Erik) hoofdtrainer worden.

    Spijkers op laag water zoeken dit....!
    Vind ik leuk
    Urwin25 +67
    dinsdag 18 september 2018 om 07:11
    Driessen zei ook dat Neres niet blij was bij Ajax en weg wilde en niet veel later verlengde Neres, dus of we dit moeten geloven.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11296
    dinsdag 18 september 2018 om 07:11
    Tja, na al die hosannah-verhalen kun je er op wachten dat er ook wat negatieve stukjes komen.
    Wat er van waard is, weet je pas bij tegenslagen. Maar die zie ik het huidige Ajax dit seizoen niet overkomen. Een nederlaag bij PSV is nl. de enige die ze daar incalculeren. Mag je aannemen.
    Ennn dóór, dus.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 07:14]
    Vind ik leuk
    Sazzz +11317
    dinsdag 18 september 2018 om 09:02
    Van Driessen komen echter nooit hosannastukjes. Die zaagt net zolang aan iemands stoelpoten tot ie eraf valt en begint dan aan de volgende.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31584
    dinsdag 18 september 2018 om 07:12
    Ach telegraaf bullshit.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20872
    dinsdag 18 september 2018 om 07:12
    Wat zit jou dwars Valentrientje.? Vinden ze je niet meer aardig bij Ajax? Je blijft gewoon een F categorie "journalist" wellicht moet je de Dela nieuwsbrief gaan doen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 07:19]
    Vind ik leuk
    Kuip +7504
    dinsdag 18 september 2018 om 07:12
    Maar als ik het trio Winter, Schreuder en Witschge naast me had zitten zou ik ook niet vrolijk worden. Pffff..
    Vind ik leuk
    Bati Goal +496
    dinsdag 18 september 2018 om 09:44
    Winter en Witschge zijn echte Ajacieden plus schreuder heeft hij zelf meegenomen
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 09:51
    Al dit soort zeikanalyses zijn zinloos. Ajax staat op de 2e plaats met slechts 2 punten verschil van PSV, de competitie is nog niet eens over de helft. En Ten Hag is de trainer. Elke wedstrijd van Ajax is een hype. Wat willen wij en Driessen toch ? Typisch Nederlands, je eigen clubs afbranden. En dan op een ordinaire manier.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 09:48
    Welk trio is volgens jou beter dan. De staf van Van Bronckhorst ?
    Vind ik leuk
    Kuip +7504
    dinsdag 18 september 2018 om 17:52
    De staf van van Bronckhorst is net zo erg. Tegenwoordig zitten er allemaal van die nietszeggende figuren naast de trainer.
    Van Gaal had vroeger Gerard van der Lem naast hem. Een kerel met heel veel humor die bovendien heel veel verstand van het spelletje had. Deze twee waren complementair aan elkaar. Zoals het hoort.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 18:38
    Van Gastel was toch ook een smaakmakertje van Feij geweest en wat maakt het toch uit joh. De trainersstaf heeft geen invloed meer op de spelers als het spel begint. Het zijn de spelers en Feij heeft echt geen goede spelers op dit moment.
    Vind ik leuk
    Marco S +4405
    dinsdag 18 september 2018 om 07:15
    Valentijn is een flapdrol.
    Ten Hag ook dus ze doen maar..
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 07:16
    Die beste man heeft het al moeilijk zat met de pers en dat ruiken die bloedhonden. Als de resultaten bij van bommel tegen gaan vallen bijvoorbeeld komen er ook steeds meer verhaaltjes en alleen omdat v bommel een excentriek persoon is en weet wat ie wil. Ten hag is dat op zijn manier ook en dus interessant voor de media. Afschaffen gewoon. Dat ze ooit mensen zijn gaan betalen (en goed ook) om verhalen te gaan schrijven, sensatie te maken over ruggen van anderen. Achterbakse gasten. Uiteindelijk hopen ze altijd maar dat er een deel van waar is maar ze laten menig mens geloven en meegaan met die verhaaltjes
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 07:20
    Dan bedoel ik dat van bommel voorzichtig ontvlambaar was is het veld en gaan ze in de media ook proberen! Pakken op bepaalde momenten. Nogmaals is een voorbeeld zeg neit dat het gaat gebeuren. Gun de Nederlandse clubs die in de spotlight staan nu gewoon eens hun rust om te werken aan het Nederlandse voetbal. Hebben we met zijn allen meer aan dan dit soort onrust en verhaaltjes. Zowel voor ajax als psv! Laat de media elkaar eens goed doorlichten dan zijn ze nog wel even bezig!
    Vind ik leuk
    J de Wit +1565
    dinsdag 18 september 2018 om 07:25
    Precies, kan Valentijn niet ook een keer een verhaal schrijven over hoe lekker alles loopt. Het verbaasd me dan ook dat een Amsterdamse courant altijd maar het negatieve opzoekt bij de Amsterdamse club. De Algemeen Dagblad steunt Feyenoord veel meer..
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 07:37
    Maakt niet uit wie ze steunen. Gene die het goed doen zijn altijd aan de beurt. Maar als ze van sport houden met nadruk voetbal laat je de clobs werken aan ons Nederlands voetbal en niet ieder dingetje uitvergroten. Hoe groter de club hoe meer mensen er werken, ik kan je vast vertellen dat er altijd wel personeel is wat net niet lekker ligt waar dan ook. Helemaal niet gek maar de media vind dat interessant. Laat de clubs met rust en laat ze proberen op hun manier nl voetbal op de kaart te krijgen.
    Vind ik leuk
    Basik013 +404
    dinsdag 18 september 2018 om 07:24
    Tering iritant dat stoken steeds!
    Vind ik leuk
    #TenHagOut +504
    dinsdag 18 september 2018 om 07:24
    Het begint weer lekker met dit soort berichten. Schijnbaar wordt er het een en ander verzwegen terwijl het toch niet helemaal lekker loopt binnen Ajax. Naar mate het seizoen vordert kan het alleen maar in het nadeel werken. Ik heb al geen hoge pet meer op bij TenHag. Maar als van Gaal of Rijkaard terugkomen hebben we zeker een kans op de titel. Maar dan moet je er niet te lang mee wachten om Ten Hag de laan uit te sturen!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 07:25]
    Vind ik leuk
    Laliga +2059
    dinsdag 18 september 2018 om 09:12
    Met jou nickname zal deze discussie bij voorbaat al een verlore zaak zijn maar de beste man heeft net 3 voorrondes overleefd de groepsfase cl gehaald , en heeft na 5 wed 13 punten . Daar komt bij dat ajax bij vlagen heeel aardig speelt hoor . Maar jij valt zeker in de categorie als ze winne is het de selectie en als ze verlieze de trainer...
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    dinsdag 18 september 2018 om 15:16
    Hej Valentijn hoe is het ? Leuk dat je die stukjes in de krant net zo begint als je naam hier.

    Vind ik leuk
    stratumseind +166707
    dinsdag 18 september 2018 om 07:26
    Tja als Paulus gaat pronken met andermans veren dan gaat dat jeuken natuurlijk .

    Een nieuwe soap is geboren , ik pak er de nootjes al vast bij
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +3455
    dinsdag 18 september 2018 om 07:43
    Nieuwe soap is verzonnen is denk ik passender.
    Vind ik leuk
    :O +5172
    dinsdag 18 september 2018 om 07:57
    Vergeet het bier niet. Proost vast.
    Vind ik leuk
    stratumseind +166707
    dinsdag 18 september 2018 om 07:59
    Dat vergeet ik nooit
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39236
    dinsdag 18 september 2018 om 09:00
    Als je dit een soap noemt, zal dat verhaal over je huwelijk(en?) verzonnen zijn...
    Vind ik leuk
    stratumseind +166707
    dinsdag 18 september 2018 om 09:04
    Dat viel meer onder de afdeling komische drama s...
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    dinsdag 18 september 2018 om 09:12
    Ik heb anders nog nooit een trainer namen horen roepen van mensen binnen zijn staf die dingen aandragen. Daarvoor zitten ze in de staf, net als in het bedrijfsleven gaat de eer naar de eindverantwoordelijke. Evenals de hoon als het fout loopt! Maar hou de nootjes lekker op schoot en kijk en huiver de komende twee wedstrijden van je cluppie. Al gun ik ze vanavond tegen beter weten in een goede uitslag, maar ben bang dat ze voetballes krijgen en dat ze zondag nog duizelig zijn!
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +6244
    dinsdag 18 september 2018 om 07:32
    Haha ongelofelijk deze man. Hij heeft weer wat nieuws om te stoken. Begint echt dieptriest te worden.
    Vind ik leuk
    52N6E +1015
    dinsdag 18 september 2018 om 07:35
    Pfff. Ga es voetballen in Amsterdam. Laat eerst es wat resultaten zien in de CL en de ED en kom dan met dit soort opmerkingen. Hier is op dit moment niemand bij gebaat.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 07:42
    Die driessen is ook een ratje eerste klas he. Altijd maar stoken, altijd is negatiefs zoeken bij Ajax.
    Vind ik leuk
    aartstyle +1140
    dinsdag 18 september 2018 om 07:44
    Heb al eerder gezegd dat die Valentijn met zijn bende een veel te grote vinger in de pap hebben bij Ajax en de KNVB. Ik bedoel het kan best waar zijn wat hij hier zegt, maar hoe weet hij dit? Er wordt altijd gelekt vanuit Ajax of KNVB en het zou me niet verbazen als de Telegraaf een soort van chantage hanteert. Zoiets van als jij informatie met ons deelt dan kraken wij jou niet af in de telegraaf oid.

    Aan de andere kant hebben we het hier over Ajax en het verbaast me dus niet dat het daar onrustig zou zijn want dat is het al jaren.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11317
    dinsdag 18 september 2018 om 09:10
    Maar wie zegt dat dit klopt?
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2338
    dinsdag 18 september 2018 om 07:45
    het is ook geen droom trainer geen trainer voor de nl top
    Vind ik leuk
    Broekie +466
    dinsdag 18 september 2018 om 07:46
    Ze blijven zagen de zuigers van VI.
    Vind ik leuk
    derksen +8819
    dinsdag 18 september 2018 om 07:50
    Zelfs als niet Ajax supporter komt dat gezeik op tenhag me strot uit

    En van Valentijn kan ik het helemaal niet hebben
    En die sensatie krant waar die voor werkt

    Wat een kut krant is dat
    Godverdomme wat een kut krant is dat !
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 09:53
    Met je reactie eens maar waarom moet je vloeken? vriendelijk verzoek niet te doen omdat je anderen hiermee kwetst.
    Vind ik leuk
    Pagan1964 +3419
    dinsdag 18 september 2018 om 11:40
    Heb je wel gelezen wat hier allemaal geschreven wordt ? Wie zit hier in over het kwetsen van anderen ?
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 07:51
    aardige kerel maar soms zit ie uit zijn nek te lullen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26341
    dinsdag 18 september 2018 om 07:52
    De technische staf is toch ook een team? Dan kan ten Hag ze mooi bedanken voor de bijdrage aan de resultaten! Telegraaf gaat maar weer eens stoken..
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 07:53]
    Vind ik leuk
    Korm +35656
    dinsdag 18 september 2018 om 07:59
    Laat de media eens stoppen om elke keer een bommetje bij ajax neer te leggen. Wees blij dat ajax en PSV stappen maken en hopelijk zetten ze nederland weer terug op de kaart!
    Vind ik leuk
    Bizzy +20732
    dinsdag 18 september 2018 om 08:04
    De toonzetting van de media in Nederland wordt steeds harder. Ze blijven maar zoeken naar de bekende stok om mee te slaan. Was het eerst Derksen die zei dat v. Bommel een tikkende tijdbom is is Driesen nu op zoek om ten Hag onderuit te schoffelen. Echt triest. De inhoud is niet meer van belang. Het wordt puur op de man gespeeld. Ziek
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +39236
    dinsdag 18 september 2018 om 09:00
    Van Bommel idd ook. Dat moet een hele grote sjagrijn zijn als t is tegenzit als ik alle media moet geloven... vandaar dat ie trainer was bij Australië en Saudie Arabië. Echt van die landen die alles winnen en zo...

    Cocu was ook aan de beurt. Ze wisten t zeker; die wil weg. Vervolgens zie je hem super enthousiast langs de lijn coachen bij zijn clubje.

    Dan de AD die wekelijks stookt met allerlei opstellingen van Oranje tot Ajax. Nooit hebben ze het juist, maar ze weten t echt hor!

    Valentijn t zelfde laken en pak in deze.
    Ik vind t matig dat clubs weinig meer naar buiten brengen. Marketing technisch niet handig ook. Maar om als journalist dan maar gewoon wat geruchten te verspreiden is echt matig.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20732
    dinsdag 18 september 2018 om 09:18
    Het is dat de kinderen in huize Bizzy te weinig lezen dus vandaar een telegraaf abbo (alleen op zaterdag). De wil om de boel op te zeggen wordt op deze manier groter. Zou sneu voor de supporters zijn als clubs weinig willen delen met de media. Er rust in de media een belangrijke taak daar in. Hoor en wederhoor is tegenwoordig niet belangrijk meer. Jammer.
    Vind ik leuk
    zwollie +7525
    dinsdag 18 september 2018 om 08:05
    Valentijn is weer lekker bezig met onrust stoken
    Vind ik leuk
    mr1963 +10
    dinsdag 18 september 2018 om 08:06
    Driessen past goed in dit zeik progamma.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 08:14
    Ik ben geen Ajax supporter maar wat kan die Driessen toch een partij stoken zeg... Nare man!
    Vind ik leuk
    plein19 +2052
    dinsdag 18 september 2018 om 08:15
    Ik geloof dit soort verhalen. Ten Hag is autoritair omdat hij van nature geen overwicht heeft. Dat maakt hem de tegenpool van Van Bommel. Een grote man met uistraling en een grote carrière. Ten Hag mist juist die carrière bij mensen als Witsche
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 08:18
    Ah...Een Telegraaf-lezer :)
    Vind ik leuk
    plein19 +2052
    dinsdag 18 september 2018 om 08:40
    Nee. Maar ik heb gewoon een slecht gevoel bij zijn communicatie. Hij is nu beter te verstaan nu hij minder gestrest is. Maar moeilijke zinnen en Duitse woorden is niet sterk. Hij heeft het eerste half jaar niets laten zien. Terwijl de groep grotendeels hetzelfde was. Zijn uitleg bij de vreemde opstelling tefen Heracles. Is niet consequent met zijn opstelling de volgende ronden in de CL. Ik heb altijd een bloedhekel gehad aan Van Bommel. Maar hij kan het verschil maken vrees ik. Ondanks onze betere selectie
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 09:06
    Bij Ten Hag krijg ik een steeds beter gevoel en dat komt deels door hemzelf, maar ook door de jongens op het veld. Ze hebben plezier op het veld en dat is het belangrijkste in het voetbal. Maar dat is dus ook een verdienste van Ten Hag.

    Van Bommel schat ik heel hoog in. De rust die hij uitstraalt. Ik vind dat er écht iemand staat. Ben zeer benieuwd naar vandaag en morgen...
    Vind ik leuk
    plein19 +2052
    dinsdag 18 september 2018 om 09:17
    Er is veel meer ontspanning dan 2 maanden geleden. Dat is zeker positief
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 09:58
    Jonge zeur niet zo. Feit: Ajax 2e plaats met aantrekkelijk voetbal. De trainer is Ten Hag. Ten hag hoeft niet goed te kunnen communiceren, als het maar lekker met Ajax gaat. Jij kan ook niet alles toch ?
    Vind ik leuk
    plein19 +2052
    dinsdag 18 september 2018 om 10:18
    Communicatie is niet belangrijk voor een trainer. En idd 2e
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 10:28
    Ok vriend , ik ben al blij dat het lekker gaat met Ajax en PSV, hoe dan ook onze beste inzet in Europa.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 08:17
    Pssst...Niemand vertellen...

    Ik heb gehoord dat er binnen De Telegraaf onenigheid is tussen Valentijn Driessen en Jaap de Groot.

    Jaap doet alsof er niets aan de hand is, maar volgens ingewijden ligt Valentijn er vóór de kerst uit.
    Vind ik leuk
    Tenno +44
    dinsdag 18 september 2018 om 08:24
    Ach, Derksen scoort, van der Gijp scoort,nu wil ook nu wil ook Driessen scoren. Hij kan beter zijn werk goed doen en proberen zijn krantje naar een hoger niveau proberen te krijgen, want de sport reportage´s zijn heel bedroevend.
    Laat een ieder zijn eigen werk doen, want afkraken kunnen we allemaal wel.
    Maar ja je moet toch iets..
    Vind ik leuk
    renemar +523
    dinsdag 18 september 2018 om 08:29
    Heb je die galbak weer. Altijd proberen relletjes te veroorzaken. Hoe weet hij dat? Heeft de rest van de staf hem dat gezegd?
    Er zijn werkelijk weinig sportjournalisten met een zo verwerpelijke instelling dan deze engnek. Ook bijzonder slecht van de presentator dat hij niet vraagt hoe hij dat weet. Als je met zo'n statement komt moet je dat ook kunnen bewijzen. Hem direct naar de bron vragen.
    Vind ik leuk
    Birdiemann +347
    dinsdag 18 september 2018 om 08:36
    Die Driessen en Veronica Inside zijn gewoon hetzelfde . Als vd Gijp of Derksen iets negatiefs over Ten Hag kunnen zeggen voelt dat voor hun als masturberen .
    Vind ik leuk
    RR12 +476
    dinsdag 18 september 2018 om 08:42
    Winter en Witschge zijn ook zelf natuurlijk communicatief erg sterk.
    Vind ik leuk
    WZ020WZDB +1502
    dinsdag 18 september 2018 om 08:42
    Ach ja eris weer eens met de pispot gerammeld en dan komt VD van de Televaag weer eens onder z’n steen vandaan. Next.
    Vind ik leuk
    Pinokkio2 +84
    dinsdag 18 september 2018 om 08:44
    Zo te lezen is de bron van Valentijn Driessen meneer Richard Witschge. Dat je daar je oren naar laat hangen, meneer is ontevreden met een bijrol. Wat heeft die Witsche verder als trainer ook alweer bereikt tot dusver? Juist ja...
    Vind ik leuk
    Storm015 +246
    dinsdag 18 september 2018 om 08:45
    Het afzagen van Erik de tuinkabouter met het punthoofd staat op punt van beginnen en dat bij de warmste klup van NL. Zodra Flappie gaat melden dat er niets aan de hand is dan gaat het los. Flapmans is niet echt de meest waarheidsgetrouwe persoon, zo is gebleken!😜
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 08:46]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 09:02
    Ja Driessen je hebt gelijk. Ten Hag communiceert nauwelijks met de PERS omdat die toch alleen maar bezig zijn met zeiken en zagen !
    Leer een vak. Dat zal veel mensen vrolijk stemmen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 09:22
    totale onzin, ten hag roept al sinds een aantal maanden dat de samenwerking met de staf, club spelers uitstekend is
    en valentijn heeft nooit met ten hag gesproken dus hoe weet hij dat nou allemaal, weer uit verveling nieuws verzinnen?
    Vind ik leuk
    Mari +8648
    dinsdag 18 september 2018 om 09:28
    Wat zielig van Valentijntje.
    Wat is zijn doel?

    Als je veel wil communiceren moet je naar een vrouwenpraatclub gaan.
    Nou ja met die naam past hij daar ook wel
    Vind ik leuk
    peinke +2031
    dinsdag 18 september 2018 om 09:28
    Het gaat te goed bij Ajax en het is een periode vrij rustig bij de club! Dat is niets voor Driessen en De Telegraaf. De publiciteitsgeile en in zichzelf gaan gelovende TV Ster gaat zich dan gedragen als een roddeljournalist van zustersblad Prive of Story en gooit er dan wat geleuter in als: ,,ik weet wat er speelt intern'' en zegt er dan niets over. Zo help je gelul aan de gang. Natuurlijk doet zustersite VZ graag mee om quotes van die Driessen te publiceren. Die voelen zich na het geringe Ajax-boulevard-nieuws zich ook genoodzaakt om weer wat ,,sfeernieuws'' te ondersteunen. Morgen is het makkelijker, dan publiceren we weer dat na de wedstrijd tegen die Grieken er na het puntverlies van Barcelona in de CL een bod gedaan wordt van 85 miljoen op Frenkie en dat Ten Hag weer ter discussie staat na het schamele puntje tegen die Grieken. Ik zeg het u vast!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 09:34]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 09:37
    Wat een zak is die Driessen toch. Een echte riooljournalist, die hiermee negatieve stemming maakt. Het is puur stoken en veroorzaakt onnodig onrust.Driessen doet alsof hij een topfunctie binnen Ajax bekleedt. Driessen de persoon die zijn dikke vette boterham verdient met Ajax moet de klasse hebben om zich voorlopig in te houden met berichtgeving. En dan versterkt hij de roddel via een rioolprogramma als VI. Wat schiet Ajax er nou mee op. Hiervoor was Keijzer het slachtoffer, nu Ten Hag en de volgende ?
    Driessen moet door Ajax geboycot dus geëxcomunniseerd worden.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 14:53]
    Vind ik leuk
    rinirat +2458
    dinsdag 18 september 2018 om 09:45
    Weer een groot onzin verhaal,de pers doet er ook alles aan om het echt zo te laten lijken.
    Goedkoop scoren noemen ze dat.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 09:49
    Bij Ajax bereiden ze zo langzamerhand heel sneaky een terugkomst vanFrank de Boer.Kijk, zodra de resultaten minder zijn trekken ze alles erbij om hem de bons te geven.belangrijk dus om nu al negatieve zaken in het dossier toe te voegen.
    Vind ik leuk
    Hvdp +992
    dinsdag 18 september 2018 om 09:49
    valentijn communiceert en spoort niet
    onder ten hag speelt ajax beter, gevarieerder en realistischer dan onder Bosz
    (grappig dat valentijn wel aanhaalt dat op aanraden van de assistenten de tactiek werd gewijzigd tegen vitesse !!)
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1276
    dinsdag 18 september 2018 om 10:00
    Resultaten.. laat me Niet lachen, dit zijn toch geen resultaten, gewoon wedstrijden die Ajax hoort te winnen, als Ajax de lat zo laag legt, zie ik het zwaar in..
    Vind ik leuk
    El Cazador +6142
    dinsdag 18 september 2018 om 10:12
    Maar daar wacht je nog even mee voordat je het brengt", nee nu is de timing lekker zo vlak voor een CL wedstrijd.
    Ik heb het idee dat zowel spelers als staff in een gedoog stand staat en dat men eerst het seizoen succesvol wilt afsluiten.
    Vind ik leuk
    Couto76 +624
    dinsdag 18 september 2018 om 10:24
    Die Valentijn Driessen is echt een halve tamme. Probeert alleen maar onrust te zaaien bij clubs.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1961
    dinsdag 18 september 2018 om 10:24
    Kan mij niet aan de illusie onttrekken dat meneer Driessen in navolging van PSV Aadje, Derksen, Gijp en nog een paar zgn analisten en voetbalkenners bezig zijn met een vendetta richting Ten Hag... voor dit soort gasten is het gewoon niet leuk als het "goed"gaat met Ajax... valt mij op dat ze vanuit het niets proberen deze man te beschadigen en onrust te zaaien binnen onze club... het zijn met elkaar een stelletje zielige gasten die zgn altijd beschikking over interne bronnen..... ik walg van dit soort gasten die niets anders bezig zijn met het creeeren van onrust en insinuerende berichtgevingen... en het erge is nog dat ze hier voor vet betaald worden.. bronnen en bewijzen worden echter nooit geleverd. In zake van Driessen is het waarschijnlijk iets tussen Ajax en De Televaag
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 10:27
    Hij heeft totaal geen uitstraling voor zo"n grote club,daar hoort een trainer testaan met een internationale uitstraling,alles goed bedoeld hoor,
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 10:59
    Je reinste kletskoek. Beweringen die volkomen in tegenspraak zijn met elkaar. Ten Hag doet tactische omzettingen na overleg met de staf. Spreekt voor zich, stemmingmakerij dus.
    Vind ik leuk
    ErikAjax +410
    dinsdag 18 september 2018 om 11:00
    Vervelende gezaag er is niet zoveel aan de hand zo te lezen. Iets met mug en olifant.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 11:18
    Vreemd, in veel interviews geeft ten Hag complimenten aan zijn staf.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1961
    dinsdag 18 september 2018 om 12:02
    Wat een vuile rat is het ook.... lees de eerste alinea en je leest meteen de rancune in hem..."soms hoor je dingen maar breng je die nog niet naar buiten", waarom komt die smeerlap dan nu uitgerekend met dit soort informatie in de week dat Ajax voor 2 van zijn belangrijkste wedstrijden staat? Europees om te overwinteren is een goede overwinning op AEK van immens belang en natuurlijk de wedstrijd van zondag waar Ajax de koppositie kan overnemen of er een gat van 5 punten ontstaat.... welke andere reden zou meneer Driessen hebben om juist nu 1 dag voor de wedstrijd met deze info te komen... . Ik hoop dat Ajax besluit om als club hem compleet te bannen van info.
    Vind ik leuk
    Foebele +55254
    dinsdag 18 september 2018 om 12:20
    Precies, gaat alleen maar om zagen aan poten, niet om serieuze journalistiek.
    Vind ik leuk
    Bas49 +22
    dinsdag 18 september 2018 om 12:53
    Van veel toptrainers zijn in het verleden dezelfde klachten gehoord. Het is volstrekt zinloos om als buitenstaander hiervan wat de vinden. De betrokkenen en verantwoordelijken (bestuur en technische staf) moeten dit soort oneffenheden binnenskamers maar uitvechten, als het tenminste professionals zijn. In de periode Bosz en de Boer zijn vergelijkbare verhalen naar buiten gekomen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 13:22
    Hij had bij Utrecht moeten blijven. Dar niemand hem kan verstaan is misschien wel een voordeel. U weet wel "elk nadeel heeft zijn voordeel"
    Vind ik leuk
    Cookee +10701
    dinsdag 18 september 2018 om 13:39
    Driessen klinkt mij Zuid-Hollands in de oren kwa accent en die is Ajax-watchert? Soms is die journalistiek ook net Boulevard... Ajax staat 2 of 3e en toch zit er al iemand met een zaag bij de poten vd stoel.
    Morten Olsen werd een keer ontslagen toen hij 2e stond.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 13:48
    Driessen is ernstig ziek
    Vind ik leuk
    B3v3r +614
    dinsdag 18 september 2018 om 13:56
    Wat een stemmingmakerij weer van de Telegraaf. Ook al gaat het goed bij Ajax altijd maar weer lopen te zeuren.

    Iedere trainer heeft zijn trekjes, Bosz ging ook niet met iedereen goed om en wordt geprezen als een goede trainer van Ajax in de laatste 10 jaar.

    Vind het alleen maar goed dat hij zijn eigen lijn kiest en daar niet vanaf wijkt. Om iedereen tevreden te houden moet je Pep of Ancelotti heten volgens mij.
    Vind ik leuk
    Bals +400
    dinsdag 18 september 2018 om 14:17
    Als het Nederlandse voetbal nu ergens NIET bij gebaat is, dan is het de onrust die De Chocoladeletterkrant bewust zaait, om lezers te trekken. Dat die schijnheilige Valentijn nog over straat durft zeg.....
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    dinsdag 18 september 2018 om 15:00
    En daar is hij weer, hij wacht met zijn onzin omdat Ajax nu leuk speelt en resultaten haalt omdat hij weet dan hij nu zeker niet serieus genomen wordt.
    Vind ik leuk
    14forever +8514
    dinsdag 18 september 2018 om 15:45
    Hier gaan we weer, de media en zijn onzin. En maar.zogenaamde problemen creeeren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 17:45
    Ach natuurlijk, het gaat weer iets te goed bij Ajax. Weet je wat dan maken we toch een relletje. Ik zat al te wachten op dergelijk nieuws. Het is nog nooit anders geweest. Nu denk ik dat het nog wel mee zal vallen want ten Hag heeft Witschge zelf bij de selectie gehaald toen hij aantrad bij Ajax.
    Vind ik leuk
    repeP +1281
    woensdag 19 september 2018 om 00:50
    Zal allemaal wel meevallen. Waarom heb je een staf uit meerdere personen? Om ideeën met elkaar uit te wisselen over hoe te spelen. Niets mis mee dat er wellicht af en toe verschillen zijn daarin.
    Vind ik leuk
    Andyking +74
    woensdag 19 september 2018 om 13:52
    Sorry hoor... Die Driessen is gewoon niet serieus te nemen. Lachwekkend... Typisch Telegraaf-manneke... Alles onder de gordel. Bah!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws