LIVE Champions League: Firmino bezorgt Liverpool zege in slotfase (gesloten)

LIVE Champions League: Firmino bezorgt Liverpool zege in slotfase (gesloten)

Gepubliceerd: dinsdag 18 september 2018 om 22:55di 18-09-2018 om 22:55

We hebben er lang op gewacht en eindelijk is het zover: het nieuwe Champions League-seizoen gaat beginnen! Voor PSV wacht direct een mooie kraker. Om 18.55 uur trappen de Eindhovenaren af tegen FC Barcelona. Volg alles rond Barcelona - PSV in dit liveblog.

 

Plaats een reactie

dinsdag 18 september 2018 om 12:08
Succes vanavond! Voor het nlse voetbal!
Vind ik leuk
"Mimi" +23689
dinsdag 18 september 2018 om 12:08
Dankjewel! Gaan hopelikk veel plezier beleven
Vind ik leuk
Vamos7 +10046
dinsdag 18 september 2018 om 12:47
Waarom verander jij je naam telkens? Die Nederlandse Turk heeft daar ook last van telkens naam wijzigen.
Vind ik leuk
Ajax✌ +397
dinsdag 18 september 2018 om 19:11
Komoppp PSV, komen wel kansjes
Vind ik leuk
JonathanAjax +9489
dinsdag 18 september 2018 om 20:33
Lekker Umtiti!! Gebroken kaakje bij Lozano??? 🙏🏼🎯🥊
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 21:56
Ja denk het, ging aardig hard.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 20:41
PSV is het weer lekker aan het verpesten voor het NL voetbal. Die zullen wel geen punten binnenhalen dit jaar, iets wat we ondertussen wel gewend zijn van ze. Het zal weer van Ajax moeten komen, al zijn we het wel een beetje gewend van PSV de laatste 14 jaar. Ze zullen wel weer snel uitgeschakeld worden om zich op die manier weer volop op de competitie te kunnen richten.

4-0 inmiddels! Wat een afgang!
Vind ik leuk
RR12 +649
dinsdag 18 september 2018 om 20:45
Nou je tandjes poetsen en naar bed.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 20:51
Doe jij dat maar. Knuffelbeertje in je handjes en flink uithuilen. Wat een afgang!
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 20:56
Gatver weer zo n zielige kneus die vergeten is dat zijn eigen kutcluppie vorig jaar in de voorronde CL en El ere uit werd geknikkerd tegen 2e rangs cluppies!.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 21:04
En het jaar daarvoor de finale haalde. Daarbij mag je de gebeurtenissen rond Nouri niet vergeten en kan je beter he mond houden na de absolute wanprestatie van jouw clubje dit jaar tegen een nietige AS Trencin uit SLOWAKIJE. Hahaha......als Feyenoorder zijnde kan je sowieso beter je mond houden. Jullie zijn al sinds hey begin van deze eeuw vergane glorie!
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 21:06
Finale vd cl?.

Oh nee de el ,met een lucky loting en kleine tegenstanders.

Bij de eerste echte grote tegenstander kansloos met 2-0 weggevaagd whahaha.

Oh het nouri smoesje ohhhhh zielig hoor!.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 21:07]
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 21:39
Wat hebben jullie gedaan in Europa? Oja.....een nipte 0-4 nederlaag tegen een club met een KKD-begroting. Inderdaad zijn Lyon, Schalke, Celta de Vigo (halve finalist) daar nietige clubjes bij, hahaha.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 21:40]
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 21:42
Al 4 jaar .........helemaal niets.........helemaal niets..........helemaal niets........Helemaal ............Niets!!!!.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 21:51
Gaan jullie nou maar heel hard je best doen om dit jaar de play-offs te halen, Dan kunnen jullie weer in die lelijke fontein springen van blijdschap on vervolgens door Dudelange te kijk te worden gezet! Dat is het enige dat er voor jullie te vieren zal zijn de komende 20 jaar hahahahahaha
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 21:52]
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 21:55
5 !!!!! prijzen in 4 jaar tegen Helemaal nee echt .......... Helemaal niets whahahahahahaha !!!!.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 22:02
Dennenappels en de JC-schaal van 1 wedstrijd een prijs noemen geeft al aan hoe diep jullie gezonken zijn. Die mag je ieder jaar hebben als je daar gelukkig van wordt. Nu nog een beetje sparen in de hoop dat jullie in de 22ste eeuw weer een keer kunnen meedoen on echte prijzen!
Vind ik leuk
RR12 +649
dinsdag 18 september 2018 om 22:24
12 jaar? 13?
Vind ik leuk
"Mimi" +23689
dinsdag 18 september 2018 om 12:08
SPANNENNNNDD
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 12:10
Word een 2-2
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 12:25
Fijn dat je het even meld makkelijk voor de toto! Zou je misschien nog een keer in je glazen bol willen kijken en de doelpuntenmakers doorgeven, dan kan ik nog wat extra's verdienen?
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 13:26
1e lozano 2e luuk de jong. Bij barca twee keer Suarez.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 14:14
Thanks, je ziet de helft van het geld wel verschijnen!
Vind ik leuk
#Keizerout +41770
dinsdag 18 september 2018 om 19:19
Dat wist ie al denk ik.
Vind ik leuk
PoepWagen +2082
dinsdag 18 september 2018 om 13:12
Koud hé!
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 12:08
Jullie zijn er vroeg bij VP, zow.
Natuurlijk veel succes PSV, hopelijk kunnen jullie wat punten meepakken.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 12:09]
Vind ik leuk
3Bier +12600
dinsdag 18 september 2018 om 12:09
Hoeveel wordt het als je niet op komt dagen?
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 12:10
Reglementaire 4-0.
Vind ik leuk
Korm +39443
dinsdag 18 september 2018 om 13:11
hahaha zat ik ook al aan te denken :)
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 18:40
Hoezo durft ajax morgen niet tegen die grieken?.
Vind ik leuk
Korm +39443
dinsdag 18 september 2018 om 18:46
Hahaha gaat eerder om psv 😉
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 12:09
De bus parkeren en loeren op een countertje. Moet lukken met de snelheid voorin.
Enige kans om met goed resultaat Barcelona te verlaten.
Vind ik leuk
voetbal!!! +9247
dinsdag 18 september 2018 om 12:13
Lijkt mij ook de enige kans op een goed resultaat. Daarom zou ik het ook niet slim vinden om 4-3-3 te spelen met De Jong in de spits, daar heb je vrij weinig aan op de counter. Zie PSV vanavond veel liever in een 4-4-2 opstelling met Guti erbij op het middenveld.
Vind ik leuk
Marcelcocu +136
dinsdag 18 september 2018 om 12:37
Juist wel.. afjagen moet de Jong niet doen.. maar lange bal op Luuk die hem vervolgens breed kopt naar een buitenspeler is een beproefd succes tot nu toe! laat Luuk maar lekker staan😉 over de grond is Barça meester, maar in de lucht zijn ze toch kwetsbaar.
Vind ik leuk
Duckiey +71
dinsdag 18 september 2018 om 19:43
Over de grond ga je het inderdaad niet redden tegen barca als je wat in de lucht wil creëren dan heb je aan de jong weldegelijk wat
Vind ik leuk
"Mimi" +23689
dinsdag 18 september 2018 om 12:13
Als ze niet alle ballen van afstand erin knallen met geluk kan je de ruimtes gebruiken ok de aanvalle de backs en slome verdedigers te straffen. Had wel liever guti gehad want die vo3lt losano prachtig aan
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 12:58
Dat zeg je op basis van één assist?
Vind ik leuk
"Mimi" +23689
dinsdag 18 september 2018 om 13:05
Dat zeg ik op basis van dat Guti in zijn tijd met Lozano hem al perfect aanvoelde en het feit dat Rosario veels te kort komt
Vind ik leuk
Cookee +12187
dinsdag 18 september 2018 om 14:02
Rosario geeft nog een beetje defensieve balans met Hendrikx.
Maar als liefhebber hoop ik op Guti natuurlijk.
Vind ik leuk
"Mimi" +23689
dinsdag 18 september 2018 om 14:15
Rosario komt gewoon tekort helaae
Vind ik leuk
Cookee +12187
dinsdag 18 september 2018 om 15:35
Die doet met Hendrikx al het vuile werk zodat Pereiro en Bergwijn kunnen excelleren.
Vind ik leuk
"Mimi" +23689
dinsdag 18 september 2018 om 15:49
Laat Gutindat.maar doen
Vind ik leuk
Leeuw +6197
dinsdag 18 september 2018 om 12:09
Heerlijk, come on PSV!
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 12:11
BOERUH BOERUH BOERUH!!!!!!

Hopen op een stuntje vanavond! Respect mag je hebben voor de Catalanen, ontzag niet!

Achja schade beperken als er niet meer in zit.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 12:13
Ik moet serieus wennen aan de aanvangstijd.
Vind ik leuk
DEWEE +2624
dinsdag 18 september 2018 om 12:21
Yeah, lets go!!!
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19093
dinsdag 18 september 2018 om 12:22
Meer als 3 tegendoelpunten is slecht. Onder de 3 is prima. Zelf een goal maken is goed.
Gelijkspel zou uitstekend zijn en een overwinning voor PSV uitmuntend.

Ik verwacht 3-0
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 12:22]
Vind ik leuk
Korm +39443
dinsdag 18 september 2018 om 13:12
ik dacht aan 4-1 ;)
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 20:45
Bijna, ik zei ook 3 - 1 of 4 - 1...
Vind ik leuk
Korm +39443
dinsdag 18 september 2018 om 21:20
Er waren nog serieus mensen die psv een kans gaven hahaha
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 12:22
succes psvers!!
Vind ik leuk
G.Kopf +4359
dinsdag 18 september 2018 om 12:29
Hup PSV. Hoop op veel Hollandse voetbalglorie deze week.
Vind ik leuk
Argento8523 +7052
dinsdag 18 september 2018 om 12:31
Nou ze zijn er iig vroeg bij met het Live topic 🤪

Vind ik leuk
PeterAdo +348
dinsdag 18 september 2018 om 12:33
Come on Barca this must be an easy win
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 17:26
Well, Peter, they don't have Immers en Beugelsdijk, so we got to fight for our right at the party...

Management Barcelona
Vind ik leuk
PeterAdo +348
dinsdag 18 september 2018 om 19:44
Yes youre right
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 12:34
Het zou natuurlijk fantastisch zijn voor het Nederlandse voetbal wanneer PSV een positief resultaat boekt! Veel succes en maak Nederland weer trots 💪
Vind ik leuk
R94 +2012
dinsdag 18 september 2018 om 12:43
Jullie zijn er vroeg bij met het LIVE topic!
Vind ik leuk
Ron83 +605
dinsdag 18 september 2018 om 12:52
Kom jongens!! Veel succes en geniet vooral! Wie weet met een punt en in dromenland met 3🙏🏻
Vind ik leuk
Korm +39443
dinsdag 18 september 2018 om 13:09
best op tijd deze live page
Vind ik leuk
Vak-T +1541
dinsdag 18 september 2018 om 13:22
Succes PSV, hopelijk 1 puntje meenemen.
Thuis moeten wij de punten halen!!
Vind ik leuk
MojoRisin +14560
dinsdag 18 september 2018 om 13:40
Hup PSV !
Vind ik leuk
stratumseind +191506
dinsdag 18 september 2018 om 13:58
Beeetje vroeg 5 uur voor aanvang
Vind ik leuk
The Iceman +14698
dinsdag 18 september 2018 om 14:19
Ook voor Jong PSV, die helaas al achterstaan.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 14:19]
Vind ik leuk
Hesses +1161
dinsdag 18 september 2018 om 15:27
Veel geschreeuw....hoop verwachtingen maar uiteindelijk wordt t toch gewoon 3-0 of 4-0 voor Barca.... PSV mag t dan goed doen in NL Barca is toch iets anders dan Excelsior of VVV t is jammer voor t nl voetbal en de punten maar dat is de realiteit.....k zie zelfs de neusjes nog wel verliezen van AEK.
Vind ik leuk
Bizzy +23309
dinsdag 18 september 2018 om 15:33
Geloof dat PSV -19 met 0-1 achterstaat
Vind ik leuk
Hyena +30290
dinsdag 18 september 2018 om 15:40
Het is ondertussen 1-1. Bij VP vond men het alleen maar nodig om de opkomst online te zetten, maar een wedstrijdverslag kost even teveel energie.
Vind ik leuk
Bizzy +23309
dinsdag 18 september 2018 om 15:45
Zelfde in categorie het onzin quoten van Derksen en Driessen aangaande v. Bommel en Ten Hag. Maar geen hoor en wederhoor toepassen. Puur luiheid.
Vind ik leuk
Hyena +30290
dinsdag 18 september 2018 om 15:48
Toch helaas weer 2-1 voor Barcelona.

En inderdaad, daar heb je gelijk in. Ik vind sowieso dat Driessen geen podium meer moet krijgen, wat een aandachtsgeile idioot is dat. De man zuigt werkelijk alles uit zijn duim om de headlines te halen en wil alleen maar onrust zaaien.
Vind ik leuk
aimdam +746
dinsdag 18 september 2018 om 15:44
Ik hoop dat PSV het goed gaat doen vanavond. Dat zou top zijn voor het nederlands voetbal.
Neem een voorbeeld aan de jonkies van psv in de Youth league die staan momenteel op 1-1 met nog 4 minuten te spelen.
Vind ik leuk
Cptje +205
dinsdag 18 september 2018 om 15:45
Europese kraker pffff zouden de barca fans ook zo denken
Vind ik leuk
Clutchy +1269
dinsdag 18 september 2018 om 15:50
Eu'se kraker? PSV is geen grootmacht in Europa
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 17:24
Geen grootmacht in europa, wel DE grootmacht van nederland
Vind ik leuk
Clutchy +1269
dinsdag 18 september 2018 om 21:02
Na Ajax zeker!
Vind ik leuk
PeterAdo +348
dinsdag 18 september 2018 om 17:18
PSV wordt gekraakt als een borrelnoot
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 17:32
Heel veul succes manne!!!.

Pak ze in hun eigen nou camp!.
Vind ik leuk
Patrickj3 +3721
dinsdag 18 september 2018 om 17:32
Succes PSV
Vind ik leuk
fdev86 +783
dinsdag 18 september 2018 om 17:36
Bergkamp:) Ajax is overal zelfs bij Barça ....
Vind ik leuk
ArieBombarie +42202
dinsdag 18 september 2018 om 17:37
Logische opstelling. Nu dingen omgooien zou waanzin zijn.
Vind ik leuk
broedkip +1920
dinsdag 18 september 2018 om 18:06
Gutierrez had ik toch wel in de basis verwacht. Omgooien zegt v Bommel ga ik niet doen maar zekerheid een beetje meer inbouwen en 4-4-2 spelen en geen Luuk de Jong was volgens velen een betere optie geweest. Denk zelf ook dat je niet veel zult hebben aan de Jong omdat Barca een ploeg is die op balbezit speelt en dus achterin ruimte gaat geven en daar is snelheid voor nodig. de Jong is niet echt de snelste en vanuit de midden kan je dan prima penetreren.
Vind ik leuk
Vamos7 +10046
dinsdag 18 september 2018 om 17:41
Vamos PSV
Vind ik leuk
RW1913 +2927
dinsdag 18 september 2018 om 17:41
PSV doe eens gek en win met overtuiging van het grote FC Barcelona.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 17:51
Psv succes vanavond !
Vind ik leuk
derksen +9000
dinsdag 18 september 2018 om 17:51
Wens alle supporters een verrassende wedstrijd toe
Ik denk dat Gelijkspel er wel in kan zitten
Een beetje geluk hebben iets mee zitten je weet maar nooit
Vind ik leuk
Tfoe +3890
dinsdag 18 september 2018 om 17:59
Zo,een klein uurtje voordat PSV,een van de twee van Neerlands trots,gaat beginnen aan het Champions league avontuur.
Bij deze wil ik alle,niet trollende PSV supporters veel succes wensen en veel plezier.
Maak Nederland trots!
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1959
dinsdag 18 september 2018 om 18:01
Ik als Ajacied wens Psv succes zullen hard nodig hebben hoop op een stuntje van Psv.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 18:01]
Vind ik leuk
utreg1971 +1859
dinsdag 18 september 2018 om 18:04
Die achterhoede van psv zeg,,schade beperkt houden zou al een stunt zijn,3-4 doelpunten en het is oke tegen barca,succes dan naar
Vind ik leuk
Warans +5
dinsdag 18 september 2018 om 18:15
Wel schattig dat psv denkt dat ze wat leuks kunnen doen in de CL. In zo een poule kunnen ze niks maken, gaan alle wedstrijden onderuit en hebben misschien wat tegen inter als ze thuis spelen. Als je het mij vraagt dan zeg ik dat ze laatste eindigen in de poule. Sorry voor de psv fans <3
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 18:15]
Vind ik leuk
broedkip +1920
dinsdag 18 september 2018 om 18:24
Ben bang dat velen vergeten zijn hoe moeilijk PSV het heeft gehad in de uitwedstrijden tegen PEC en Fortuna. Allebei met hangen en wurgen gewonnen en nu is iedereen na de wedstrijd tegen den Haag waar een dronkemans elftal stond zo optimistisch. Wees blij met een goed resultaat en dat is met niet meer dan 2 doelpunten verschil verliezen. Voor iedereen die het Nederlandse voetbal een warm hart toedraagt, hoop ik ook op een stuntje maar dat is niet echt te verwachten.
Vind ik leuk
RebelVox +9463
dinsdag 18 september 2018 om 18:24
Ik ga duimen voor jullie Psv.
Overwinning gun ik jullie stukken meer dan dat inhalige Barcelona.
Sinds Cruijff daar is geweest probeert de club in alles Ajax te kopiëren.

Psv laat maar zien dat Nederland gewoon nog meedoet!
Vind ik leuk
|Ajax| +1291
dinsdag 18 september 2018 om 18:25
Als Ajacied wens ik jullie heel veel succes vanavond!
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 18:33
Ik als Ajax supporter wil hier psv wel succes wensen. Zal misschien een hele zware avond worden, maar toch succes.
Vind ik leuk
Foebele +53581
dinsdag 18 september 2018 om 18:34
Hup boertjes hup, laat de leeuw niet... Oh nee...
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 18:41
Beste boeren van het zuiden des lands, bijdeze veel succes vanavond!!!!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 18:42]
Vind ik leuk
Broekie +621
dinsdag 18 september 2018 om 18:44
Mooi om te lezen dat er zoveel steun is vanuit de Ajax supporters. Eendracht maakt macht.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 18:46
Succes PSV!
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 18:47
Succes PSV-supporters en vergeet er ook vooral niet van te genieten, dit zijn de avonden waar je het uiteindelijk voor doet; zit zelfs uiteraard klaar voor Inter v Spurs en erna nog Liverpool v PSG, het kan slechter op de dinsdagavond.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 18:48]
Vind ik leuk
buddha +10482
dinsdag 18 september 2018 om 19:44
maar kan ook NOG beter. iets met net voor het slapen gaan ;)
Vind ik leuk
DEWEE +2624
dinsdag 18 september 2018 om 18:48
Yeah, lets go.
Gewoon met een overwinning naar huis.
Vind ik leuk
PommAjax +14
dinsdag 18 september 2018 om 18:50
Veel succes! Namens een Ajacied. COME ON HOLLAND
Vind ik leuk
stratumseind +191506
dinsdag 18 september 2018 om 18:52
Ik ben vandaag vur de koninklijke der lage landen
Vind ik leuk
Smithsonian +41271
dinsdag 18 september 2018 om 18:55
Succes psv.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 18:55
Heeft psv een nieuwe linksback? Tasende?
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19093
dinsdag 18 september 2018 om 18:55
Tasende?
Vind ik leuk
Butsbal +14807
dinsdag 18 september 2018 om 19:04
"De kale Heintze" in t Spaans
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 18:59
Succes PSV, maak nederland trots!!!!
Vind ik leuk
Bullet +3278
dinsdag 18 september 2018 om 19:00
PSV heeft al 4 minuten lopen ruimen! Alles over de zijlijn mannen!
Vind ik leuk
DEWEE +2624
dinsdag 18 september 2018 om 19:10
Boeiend. Ze hebben ook al 2 kansen gehad.
Vind ik leuk
Butsbal +14807
dinsdag 18 september 2018 om 19:02
Tóch een de Jong in Camp Nou dit seizoen
Vind ik leuk
buddha +10482
dinsdag 18 september 2018 om 19:07
heeft vp aandelen in twitter ? worden er steeds meer. als ik dat zou willen volgen zou ik wel een twitter account aanmaken.
Vind ik leuk
Vamos7 +10046
dinsdag 18 september 2018 om 19:07
come one meer rust aan de bal is allemaal te onrustig
Vind ik leuk
Maxidi +3813
dinsdag 18 september 2018 om 19:08
Zomenavond voetbal in Barcelona... Zzzzzzzz
Vind ik leuk
Voetbal.com +1000
dinsdag 18 september 2018 om 19:09
Blind jr. en Suárez kunnen er niets van....bijna al 0-2...
Vind ik leuk
Vamos7 +10046
dinsdag 18 september 2018 om 19:10
De Jong loop dan weg om ruimte te maken voor Bergwijn Jong loopt hem in de weg
Vind ik leuk
stratumseind +191506
dinsdag 18 september 2018 om 19:11
Nog 82 minuten wachten en dan de 0-1.......
Vind ik leuk
Roffel1998 +2153
dinsdag 18 september 2018 om 19:12
90+3 is toch veel mooier om de 0-1 te maken 😉
Vind ik leuk
Butsbal +14807
dinsdag 18 september 2018 om 19:25
Staan we om bekend he
Vind ik leuk
Ryanaz +2767
dinsdag 18 september 2018 om 19:13
PSV speelt heerlijk zonder ontzag voor Barça. Leuk om te zien en kijken of ze het vol kunnen houden.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 19:14
Psv doet het zeker niet slecht.....had best 0-1 kunnen staan.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 19:15
Stadion niet uitverkocht?
Vind ik leuk
Kletsmajoor +1634
dinsdag 18 september 2018 om 19:15
Zie analyse van Bommel en moet zeggen dat hij r écht staat
Vind ik leuk
BassieN +11296
dinsdag 18 september 2018 om 19:16
Een halfgevuld stadion en een gek met een microfoon, waar kennen we dat nou van :P
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 19:17
niet onverdienstelijk begonnen PSV
Vind ik leuk
stratumseind +191506
dinsdag 18 september 2018 om 19:19
Ja und gut sigar
Vind ik leuk
Nummertien +4831
dinsdag 18 september 2018 om 19:19
Zonde dat die kansjes er niet in gingen voor Psv, ze zouden nu moeten toeslaan voordat de Barca trein begint te lopen, dit tempo is nog wel bij te houden, maar dat kan vooral in de 2de helft weer anders zijn als Barca echt gas geeft. Hopen op een wonder, Lozano jammer dat hij niks kon doen met die bal toch verspeelde energie dan die sprint.

Succes Psv
Vind ik leuk
DEWEE +2624
dinsdag 18 september 2018 om 19:21
PSV doet het gewoon goed hoor. Ga zo door!!
Vind ik leuk
Nummertien +4831
dinsdag 18 september 2018 om 19:24
Tuurlijk is het stadion niet gevuld.
Die zit meestal vol ook door de vele toeristen, en die werden nu juist geweigerd bij de kaartverkoop bij o.a het stadion.
Vind ik leuk
Butsbal +14807
dinsdag 18 september 2018 om 19:24
Keept er toch nog een Nederlander in de CL in Camp Nou
Vind ik leuk
Cptje +205
dinsdag 18 september 2018 om 19:24
Net niet pisvee
Vind ik leuk
Der Monarch +2108
dinsdag 18 september 2018 om 19:25
Wow. Scherp. Nog niets van meegekregen, zat in mijn hoofd met oude CL-tijdstippen.
Vind ik leuk
Foden +4562
dinsdag 18 september 2018 om 19:26
Viergever 🤣
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19093
dinsdag 18 september 2018 om 19:26
Terechte gele kaart toch?
Vind ik leuk
DEWEE +2624
dinsdag 18 september 2018 om 19:27
Tja tegen zo een klasbak......
Vind ik leuk
Vamos7 +10046
dinsdag 18 september 2018 om 19:27
Kon zoet makkelijk hebben wat een blunder
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 19:27
Oeffff wordt nu wel lastig helaas......
Vind ik leuk
Mjblinker +870
dinsdag 18 september 2018 om 19:27
Wellicht toch Luuk vervangen door een extra middenvelder of een snellere spits; hij komt tegen Barca vrijwel niet aan de bal in de 16 en kan dan vrijwel niets doen? Die messi...
Vind ik leuk
Vamos7 +10046
dinsdag 18 september 2018 om 19:28
Dumfries weer met te laat omschakelen
Vind ik leuk
derksen +9000
dinsdag 18 september 2018 om 19:28
Als met name Chucky en Angelino iets rustiger was voor de goal stond PSV met 0-2 voor
Vind Barcelona erg tegen vallen en PSV erg goed spelen! Maar tegen Messi is geen ploeg bestand
Zonde PSV!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 19:29]
Vind ik leuk
dijkie87 +1312
dinsdag 18 september 2018 om 19:32
barca speelt op halve kracht als ze echt gas geven hebbe we helemaal geen kans
Vind ik leuk
Butsbal +14807
dinsdag 18 september 2018 om 19:51
Das meer dan 40%
Vind ik leuk
Mari +11763
dinsdag 18 september 2018 om 19:28
Zoet is te dik, te zwaar. Komt niet van de grond.
Frezer had hem eruit gezet.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 19:28
Whahahhaha wat een bal zeg klasse MESSI
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 19:28
Dit kan ie beter dan penalty's nemen, pfff wat een mooie weer!
Vind ik leuk
JWK +647
dinsdag 18 september 2018 om 19:28
Jezus Christus wat een doelpunt van Messi!!!👏🏻
Vind ik leuk
Vamos7 +10046
dinsdag 18 september 2018 om 19:28
klotezooi
Vind ik leuk
Sil95 +11839
dinsdag 18 september 2018 om 19:28
Toch weer die dekselse Messi..
Vind ik leuk
Tfoe +3890
dinsdag 18 september 2018 om 19:30
Tuurlijk Messi.Wat had je gedacht dan?
Vind ik leuk
Nummertien +4831
dinsdag 18 september 2018 om 19:29
Onzin vanuit Feyenoord kamp, dat er kansen zijn omdat ze geen Europees spelen. Ajax en Psv worden enorm beter van het spelen op dit niveau.

Zou geweldig zijn als Ajax en Psv op dit niveau zich gaan laten zien, en de topper word ook interessant, beladen, spannend enz, een echte topper. De rest van de wedstrijden in de competitie zal Ajax en Psv veelal makkelijk winnen.

Helaas Messi, geen schande ofcourse..
Vind ik leuk
utreg1971 +1859
dinsdag 18 september 2018 om 19:29
Knap van psv tot nu toe. Viergever he.
Vind ik leuk
Elchucky +166
dinsdag 18 september 2018 om 19:30
Viergever raakte 'm niet eens schijt dembele en gele kaart helemaal absurd
Vind ik leuk
GunnerFan +335
dinsdag 18 september 2018 om 19:31
Pardon?!?! Raakt hij hem niet?
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 19:38
Ga janken man enof viergever hem raakt maar bedankt viergever zo doe je dat 😂😂
Vind ik leuk
Vamos7 +10046
dinsdag 18 september 2018 om 19:30
zoet staat fucking verkeerd opgesteld
Vind ik leuk
markie +2369
dinsdag 18 september 2018 om 19:48
Gewoon een perfecte vrije trap
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 19:30
Balen!!!!!Krachtsverschil is heel groot en Barca speelt nog niet eens op halve kracht.
Vind ik leuk
Bruurke +979
dinsdag 18 september 2018 om 19:33
Zat je bij de bespreking van Barca? Ze hebben flink wat ingeleverd de laatste jaren bij barca dus hoezo halve kracht?
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 19:48
Ik ben voor PSV en winnen is lastig tegen Barca, maar telkens als Barca een beetje aanzet volgt een kans. Vind dat PSV niet fel genoeg is, weinig duels. Hopelijk 2e helft een beter PSV
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 19:30
Maar wij hebben “ Biergever”
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 19:31
Die speelt heel slecht
Vind ik leuk
stratumseind +191506
dinsdag 18 september 2018 om 19:30
Wat een heerlijke goal van Picasso zoals alleen hij het kan.

Jammer maar dit is kunst
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 19:31]
Vind ik leuk
markie +2369
dinsdag 18 september 2018 om 19:48
Irriteer mij vaak om een aantal uitspraken van jou maar hier kan ik alleen maar op zeggen: Respect!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 19:51]
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 19:30
Onkunde van Viergever om daar zo die vrije trap weg te geven. Bal gaat rechts van hem voorbij en Viergever legt met zijn linkerbeen de tegenstander neer. Pure onkunde!
Vind ik leuk
Vamos7 +10046
dinsdag 18 september 2018 om 19:30
Je weet wat messikan dan blijf je in het midden van het doel zo goed vond ik hem was best zacht
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 19:31
Jezus wat slecht gekeept zeg!! Matige keeper die Zoet!
Vind ik leuk
Vamos7 +10046
dinsdag 18 september 2018 om 19:32
dan kun we het wel vergeten
Vind ik leuk
Nummertien +4831
dinsdag 18 september 2018 om 19:32
Wedstrijden op dit niveau gaan op details
Pereiro had meer met die kans moeten doen, dan speel je jezelf in de wedstrijd.
Viergever harde werker, maar in zulke momenten moet je eerder anticiperen zodat die overtreding niet nodig was veel momenten dat hij te laat is.

Hopen dat het lang zo blijft en dat Psv nog een kans krijgt, waken voor de 2-0 want als die valt kan het snel en hard gaan met een ploeg als Barca
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 19:34]
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1712
dinsdag 18 september 2018 om 19:33
Kan niet wachten tot Cheat Codes over een uurtje weer 2 alineas volschrijft over hoe slecht PSV toch wel niet is en hoe Ajax dit met 18-0 zou hebben gewonnen
Vind ik leuk
Vamos7 +10046
dinsdag 18 september 2018 om 19:34
Guti had goed van pas kunnen zijn met zijn rust en intelligentie
Vind ik leuk
Vamos7 +10046
dinsdag 18 september 2018 om 19:35
Daarom zei we hadden een topverdediger nodig met Viergever red je het niet
Vind ik leuk
Nummertien +4831
dinsdag 18 september 2018 om 19:40
En je was zo blij met Viergever.........
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 19:35
Viergever bedankt he 😁😂
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 19:45
Waar is die reactie eigenlijk goed voor.
Vind ik leuk
cj_fey +4366
dinsdag 18 september 2018 om 20:46
Zelfbevrediging vermoed ik...
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 19:36
Jammer! PSV mocht een half uurtje spartelen van Barça. Hadden vlak daarvoor ook al drie goede kansen. Jammer had op een resultaat gehoopt van PSV.
Vind ik leuk
Vamos7 +10046
dinsdag 18 september 2018 om 19:36
zo onnodig verdomme barca is niet eens goed
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 19:37]
Vind ik leuk
Jordtt +1419
dinsdag 18 september 2018 om 19:39
Nouja niet goed. Je ziet aan alles dat ze rustig aan doen en zodra ze aanzetten tikken ze er zo doorheen. Dan krijg je dat ze zo een vrije trap moeten weggeven... Sorry ik gun het PSV. Maar dit wordt em niet hoor, gewoon schade beperken om geen gezichts- en vormverlies te lijden.
Vind ik leuk
Nummertien +4831
dinsdag 18 september 2018 om 19:38
Complimenten aan Rosario, altijd al een groot talent geweest, ff een terugslag maar ontwikkeld zich prima nu. Zit er ook steeds goed tussen. Beter Rosario met Guti dadelijk op één middenveld. Vind Jorrit een beetje blijven hangen op een bepaald niveau.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29067
dinsdag 18 september 2018 om 19:38
Onhoudbare vrije trap.. Come on PSV!
Vind ik leuk
Vamos7 +10046
dinsdag 18 september 2018 om 19:39
Zoet staat totaal verkeerd opgesteld
Vind ik leuk
wolfie +608
dinsdag 18 september 2018 om 19:39
Geweldige doelpunt van Messi maar waarom zit Lozano achter de muur, ik snap totaal niet wat dat voor inbreng heeft, je gaat toch in een muur staan
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 19:53
Ja die was vaag. Net zoals die Barca speler die voor de PSV muur ging bukken..
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19093
dinsdag 18 september 2018 om 19:42
Zomeravond potje voor Barcelona. Ze geven amper gas, maar als ze dat wel doen tikken ze er heel gemakkelijk doorheen.
PSV lijkt leuk mee te kunnen doen, maar dat is schijn. Het niveau verschil is gewoon duidelijk te zien. Niet erg, want dat was te verwachten.
Vind ik leuk
stratumseind +191506
dinsdag 18 september 2018 om 19:43
Op 1 vlekje na perfect gedaan
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 19:43
PSV kan trots zijn. Geen veldgoal tegen en kansen gecreëerd.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 19:48
Trots? Gast doe effe normaal.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 19:50
Tegen een van de sterkere / sterkste ploegen van Europa in de eerste helft geen veldgoal tegen krijgen vind ik inderdaad een reden tot trots.
Maar ja, is waarschijnlijk kwestie van onbevooroordeeld willen kijken
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 19:56
Dat staat daar helemaal los van. Als topsporter wil je altijd het beste.

Net als jij voor mij werkt een en een deal bijna hebt binnen gehaald. Je hebt top gesprekken gehad, maar de klant kiest niet voor jou.

Dan kan ik als baas onmogelijk tegen je zeggen. Maar ik ben wel trots dat je je woordje heb gedaan.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 19:57]
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 20:01
De intentie is één ding, de realisatie is wat anders.
Als een ploeg alles heeft gegeven is dat een reden om trots te zijn, ook als een beter resultaat wenselijk was.
Je voorbeeld Kaat ik ff voor wat het is, een vergelijking die mooi is gevonden maar mank gaat.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 20:30
Ben je nog zo trots. De intentie is goed maar je verliest wel dik. Koop je niks voor .
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 20:41
Ik ben niet trots. Ik vond dat PSV trots mocht zijn. Echt wat anders. Dat terzijde, twee van de vier treffers staan op konto van Zoet. Die staat naïef te keepen, veel te ver voor zijn goal. Dus geef je de wedstrijd weg.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 20:42]
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 19:44
1-0 is nog te overzien. Maar ik heb niet echt het idee dat Barca enorm aanzett. Maar miss ligt dat aan mij en de biertjes.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 19:48
We zullen zien hoe ze uit de rust komen. Barcelona is niet helemaal overtuigen in de competitie tot nu toe. Daarvoor dat ze de CL tot topprioriteit hebben verklaard vind ik ze nog te weinig agressief spelen.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 20:30
Dit zegt alles lijkt me......
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 20:38
Ja, nu wel.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 20:46
Was niet lullig bedoeld. Gewoon jammer. Volgende voor jullie. Geen schande vandaag.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 20:51
Niet lullig opgevat, hoor. Mening bijstellen kost me geen moeite als er aanleiding voor is. Hoezo jullie? Ik vereenzelvig me niet met PSV.
Morgenavond ben ik net zo blij of kritisch over Ajax.
Voetballiefhebber.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 20:54]
Vind ik leuk
PeterAdo +348
dinsdag 18 september 2018 om 19:45
Goallllllllllllll
Vind ik leuk
GunnerFan +335
dinsdag 18 september 2018 om 19:46
Gewoon een aantal leuke kansjes gezien van PSV ondanks dat Barca er weinig zin aan heeft! Hopelijk 2e helft een goaltje voor PSV, het zit er in!!
Vind ik leuk
Garnaal +501
dinsdag 18 september 2018 om 19:49
Trots! Paar mooie kansen gehad, defensie staat degelijk, prachtig om stand te houden tegen Barca! Vrije trap die niemand zou stoppen. Zag wel bij Lozano de zenuwen in de buurt van de 16. Wel positief dat de schietkans van Luuk in het stadion is gebleven. Geeft de burger moed. COME ON PEESJEVEEE
Vind ik leuk
DEWEE +2624
dinsdag 18 september 2018 om 19:50
Zeker niet kansloos. Gewoon zo door blijven gaan. De kansen, hoe klein ook, die je krijgt moeten er echter wel in tegen zo een tegenstander
Vind ik leuk
Butsbal +14807
dinsdag 18 september 2018 om 19:50
De Boer: "Als Zoet bij Ajax had gespeeld dat hij die vrije trap van Messi gehad".
Vind ik leuk
Roffel1998 +2153
dinsdag 18 september 2018 om 19:52
😂😂😂
Vind ik leuk
Cruijfffan +1229
dinsdag 18 september 2018 om 19:53
Ik vind PSV behoorlijk spelen, het lijkt ook of Barca met de handrem erop speelt, maar dat kan ook aan het spel van PSV liggen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 19:54]
Vind ik leuk
Roffel1998 +2153
dinsdag 18 september 2018 om 19:54
In de eredivisie gaat elk schot er zowat in en nu niet eentje op doel, hadden ze van mij wel omgekeerd mogen doen eigenlijk. 😂
Vind ik leuk
El Cazador +8646
dinsdag 18 september 2018 om 19:54
De organisatie en tactiek staan goed bij PSV, maar Messi is en blijft een apart verhaal. Die gozer zet geen stap te veel en scoort magnifiek
Vind ik leuk
Nummertien +4831
dinsdag 18 september 2018 om 19:58
Ja, uit de mond van een Ajacied:
Komop PSV!!!!!!!!
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19093
dinsdag 18 september 2018 om 20:00
Ah, daar was de schwalbe van Luuk. Duurde nog lang deze wedstrijd.
Vind ik leuk
Roffel1998 +2153
dinsdag 18 september 2018 om 20:01
Ga nou niet achterin zo doen
Vind ik leuk
Nummertien +4831
dinsdag 18 september 2018 om 20:04
Pff Schwaab, wat deed hij nu weer.
Schwaab en Viergever blijft echt de zwakke punten van het elftal.
Vind ik leuk
stratumseind +191506
dinsdag 18 september 2018 om 20:06
Rustig rustig doorgaan zoals in de eerste helft
Vind ik leuk
broedkip +1920
dinsdag 18 september 2018 om 20:07
Wanneer gaat Bommel die Hendrix eens vervangen. Die valt nu wel heel erg door de mand, na de rust alles in 1x aan Barca gegeven.
Vind ik leuk
Vamos7 +10046
dinsdag 18 september 2018 om 20:12
haal Viergever eruit
Vind ik leuk
Nummertien +4831
dinsdag 18 september 2018 om 20:12
Tegengoals beperkt houden, doelsaldo kan belangrijk zijn voor bijvb plek 3, ik zie Barca verder in het seizoen wel een grote score neerzetten tegen Inter
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5167
dinsdag 18 september 2018 om 20:13
Stiekem gun je die Suarez een tackle van Botteghin...
Vind ik leuk
Hugo59 +2156
dinsdag 18 september 2018 om 20:14
Daarom mocht viergever naar psv, net ontsnapt aan 2e gele kaart.
Vind ik leuk
Vamos7 +10046
dinsdag 18 september 2018 om 20:15
geef voor man
Vind ik leuk
Vamos7 +10046
dinsdag 18 september 2018 om 20:15
verdomme
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19093
dinsdag 18 september 2018 om 20:16
Wat een genot zou dat zijn als Suarez toch echt terug naar Ajax gaat komen.
Heerlijke voetballer zo.

En de enige bij Barca die echt gas geeft. Rest gelooft het allemaal wel. En gaan we schoten van ver buiten de 16 van PSV nu opeens als kansen zien?
Dat zijn toch dezelfde mensen die Ziyech daarop veroordelen?

Jaja.

(ok, 1 schot terwijl ik typ op goal. indruk wekkend hoor)
Vind ik leuk
Cruijfffan +1229
dinsdag 18 september 2018 om 20:16
Barca maakt veel fouten hoor, zo dan.
Vind ik leuk
Mari +11763
dinsdag 18 september 2018 om 20:18
Matige wedstrijd tot nu toe
Vind ik leuk
Vamos7 +10046
dinsdag 18 september 2018 om 20:19
Guti voor Rosario lijkt mij
Vind ik leuk
Butsbal +14807
dinsdag 18 september 2018 om 20:21
Wat gun ik die Suarez een okselstrontverklontering zeg
Vind ik leuk
davidben +6118
dinsdag 18 september 2018 om 20:21
Respect voor PSV!
Onbevreesd en met de borst vooruit. Alle bash-momentjes daar gelaten, en de trollen weggeveegd, vind ik dit mooi om te zien. Niet verwacht en hoop dat ze een resultaat behalen.
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1959
dinsdag 18 september 2018 om 20:22
Denk daf dit Psv geen enkele Moeite kent met Ajax zondag ! ik ben wel Ajacied maar Ajax is achterin veel zwakker dan Barca.
Vind ik leuk
Roffel1998 +2153
dinsdag 18 september 2018 om 20:25
We gaan het zien zondag, valt nu nog niet veel over te zeggen. Denk dat het echt gelijk op gaat en kijken welke ploeg er zondag het fitst is.
Vind ik leuk
Vamos7 +10046
dinsdag 18 september 2018 om 20:22
Zoet maakt tempo sjonge
Vind ik leuk
Vamos7 +10046
dinsdag 18 september 2018 om 20:23
blijf dan rennen Bergwijn pfff
Vind ik leuk
stratumseind +191506
dinsdag 18 september 2018 om 20:26
Nog 22 minuten vol ouden en dan de 1-1.....

Edit : of de 2-2 kan ok....
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 20:29]
Vind ik leuk
De Liefhebber +11166
dinsdag 18 september 2018 om 20:30
Bijna gelukt....
Vind ik leuk
stratumseind +191506
dinsdag 18 september 2018 om 20:31
We hebben nog ff om 3 goals te maken.....
Vind ik leuk
Roffel1998 +2153
dinsdag 18 september 2018 om 20:27
Wat een goals, niet normaal
Vind ik leuk
elmagico070 +23760
dinsdag 18 september 2018 om 20:27
Die zat er lekker in.
Vind ik leuk
Butsbal +14807
dinsdag 18 september 2018 om 20:28
Een keer de zwarte bal uitreiken voor meest irritante speler, wint Suarez ook eens een individuele prijs.
Vind ik leuk
Foebele +53581
dinsdag 18 september 2018 om 20:28
Strat, waar was nou die donderspeech van van Bommel?
Vind ik leuk
Vamos7 +10046
dinsdag 18 september 2018 om 20:28
Hendrix man
Vind ik leuk
De Liefhebber +11166
dinsdag 18 september 2018 om 20:28
Dembélé zit op voetbal.....Lozano, Hendrix en Zoet het bos in...jammer maar was te verwachten.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 20:29
Ondanks de 2-0 verdiend Psv een compliment.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 20:29
Prachtige goal. Helaas voor PSV speelt Barca een stuk beter dan afgelopen weekend.
Vind ik leuk
WZ020WZDB +1536
dinsdag 18 september 2018 om 20:29
Heerlijke goal van Dembele zeg. Wauw!
Vind ik leuk
elmagico070 +23760
dinsdag 18 september 2018 om 20:30
Wow daar werd PSV effe weggespeeld zeg. 3-0!
Vind ik leuk
Vinnie J +2004
dinsdag 18 september 2018 om 20:30
Koekoek
Vind ik leuk
Tfoe +3890
dinsdag 18 september 2018 om 20:30
En de beer is los..........Zei het toch?
Vind ik leuk
Vamos7 +10046
dinsdag 18 september 2018 om 20:30
Hendrix weet fout
Vind ik leuk
Foebele +53581
dinsdag 18 september 2018 om 20:30
Na de wedstrijd hebben een aantal PSV-ers volgens mij een pilletje tegen de duizeligheid nodig.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11166
dinsdag 18 september 2018 om 20:34
En Lozano zeker! Je kan beter iemand anders uitzoeken om doorheen te lopen...🤪
Vind ik leuk
Maan88 +6552
dinsdag 18 september 2018 om 20:34
Ik ben er gewoon, niet duizelig of niets hoor. Barca staat verdiend voor. PSV deed het niet verkeerd vandaag vind ik. Is en blijft Barcelona. Nu Guti erin!
Vind ik leuk
Roffel1998 +2153
dinsdag 18 september 2018 om 20:30
Helaas, zag er de hele tijd goed uit. Doe nu maar een 5-0 ofzo dan.
Vind ik leuk
Foden +4562
dinsdag 18 september 2018 om 20:30
Nou, 2-2 kan het niet meer worden
Vind ik leuk
dijkie87 +1312
dinsdag 18 september 2018 om 20:31
even gas geven en 3-0 hoppa
Vind ik leuk
pim4ever +1093
dinsdag 18 september 2018 om 20:32
Al parkeer je drie bussen..
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 20:32
Gaat nu hard ben ik bang.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 20:32
Miis valt het mee met 10 man voor Barca.
Vind ik leuk
Pietje2015 +16535
dinsdag 18 september 2018 om 20:32
Als je naar Barcelona komt om NIET te voetballen dan krijg je ze om je oren.
Vind ik leuk
Roffel1998 +2153
dinsdag 18 september 2018 om 20:34
Ik vond PSV redelijk voetballen eigenlijk, had wel t gevoel dat barca niet 100% gaf
Vind ik leuk
cj_fey +4366
dinsdag 18 september 2018 om 20:34
En als je te veel laat verlwiden misschien wel meer....
We zullen het niet weten.
Vind ik leuk
Smithsonian +41271
dinsdag 18 september 2018 om 20:33
Mensen dachten echt dat ze een kans maakten...
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1712
dinsdag 18 september 2018 om 20:35
Nee joh maar psv heeft het wel goed volgehouden, dat moet je toegeven
Vind ik leuk
aartstyle +1758
dinsdag 18 september 2018 om 20:54
Heel simpel. Je moet de kleine kansjes die je krijgt afmaken en goed uitspelen. Dat deden ze niet. Met veel geluk pak je dan een punt. Tot aan de rust was het redelijk.
Vind ik leuk
Vamos7 +10046
dinsdag 18 september 2018 om 20:33
Hendrix staat te slapen
Vind ik leuk
Maan88 +6552
dinsdag 18 september 2018 om 20:33
Heel snel 3-0 ineens. Wat een smerige overtreding met zn schouder van Umtiti zeg. Breekt bijna Lozano zn kaak man! Messi is echt een genie zeg pff.. daar is niet van te winnen. Rakitic ook weer geweldige bal. Toch ben en blijf ik trots op mijn mooie PSV! Hopelijk laten ze nog iets moois zien laatste kwartier en misschien een doelpuntje.
Vind ik leuk
De Liefhebber +11166
dinsdag 18 september 2018 om 20:42
Umtiti blijft alleen maar staan....Lozano loopt alweer als een kievit....
En ook met 10 man oppermachtig!
Vind ik leuk
Foebele +53581
dinsdag 18 september 2018 om 20:33
In de kleedkamer schijnen ze wat kiezen uit de schouder van Umtiti aan het plukken te zijn.
Vind ik leuk
Pietje2015 +16535
dinsdag 18 september 2018 om 20:37
Kan iemand die baby uitleggen dat je niet dwars door Umtiti heen kan.
Vind ik leuk
DEWEE +2624
dinsdag 18 september 2018 om 20:33
Tja 5 min. gas geven blijkt toch voldoende.
Vind ik leuk
utreg1971 +1859
dinsdag 18 september 2018 om 20:34
Donkerrood dit..nog steeds knap van psv
Vind ik leuk
R94 +2012
dinsdag 18 september 2018 om 20:34
Gefeliciteerd he stel kleine kinders hier!
Vind ik leuk
Vamos7 +10046
dinsdag 18 september 2018 om 20:34
nou pas hij moest beginnen guti
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 20:35
Kut, 1 shirtje minder te ruilen voor psv
Vind ik leuk
Vinnie J +2004
dinsdag 18 september 2018 om 20:36
Moeten we morgen ajax maar niet gaan aanmoedigen voor het Nederlandse voetbal, als ik die trieste reacties zie. Verliezen van dit barca is geen schande.
Vind ik leuk
Maan88 +6552
dinsdag 18 september 2018 om 20:38
Belachelijk idd, spelen hier tegen het sterkste team van de wereld. Laat ajax morgen maar winnen dat is mooi voor NL. Maar komend weekend pakken we onze revanche op al die nep supporters hier.
Vind ik leuk
Vak115 +52
dinsdag 18 september 2018 om 20:44
Sterkste team vd wereld? Laatste 3 jaar niet verder dan de laatste 8. Beetje overdreven niet?
Vind ik leuk
Pietje2015 +16535
dinsdag 18 september 2018 om 20:39
Aanmoedigen doe je in het stadion!
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 20:39
Dan toch niet. Maar de reacties zijn niet van iedere Ajacied. Aleen die droeftoeters,aar die hebben jullie ook. Dus niet piepen.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 20:55
Nou 4-0 wel, Ajax heeft daar nog gescoord werd toen 3-1😉 hoppa.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5167
dinsdag 18 september 2018 om 20:36
Die Schwaab....dat kan toch eigenlijk ook niet?
Vind ik leuk
Vamos7 +10046
dinsdag 18 september 2018 om 20:36
gooi jezelf weg hendrix
Vind ik leuk
Nummertien +4831
dinsdag 18 september 2018 om 20:37
Ja ik zei het in de eerste helft al, Barca speelde laag tempo dan moet je profiteren die paar kansjes, want Barca gaat het tempo in de 2de helft opschroeven, en dan kan het snel gaan.
Sommige zeiden dan Psv speelde perfect op één moment na, maar dat is niet waar, Psv had meer moeten doen. Blijf het zonde vinden dit elftal met Schwaab en Viergever ze vertragen alles en zijn vaak zo onzeker, blijven echt zwakke punten in dit elftal.
Vind ik leuk
ja_daarom +320
dinsdag 18 september 2018 om 20:37
Vidal erin, boel op slot. PSV huilend richting EHV. Doei :)
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 20:39
Aandachtstekort?
Vind ik leuk
ja_daarom +320
dinsdag 18 september 2018 om 20:41
Nee
Vind ik leuk
Korm +39443
dinsdag 18 september 2018 om 20:37
Groot verschil tussen top nederland en de europese top!
3-0 was te verwachten
Vind ik leuk
broedkip +1920
dinsdag 18 september 2018 om 20:38
v Bommel als trainer ook de weg kwijt. Verkeerde wissels. De slechtste man van het veld de kale badmuts Hendrix mag maar blijven staan. Is bij doelpunt 2 en 3 in geen velden of wegen te zien bij de bewegende speler. Geen Gutierrez brengen bij 1-0.
Vind ik leuk
Bullet +3278
dinsdag 18 september 2018 om 20:47
Lozano valt flink door de mand. Ik denk dat Bommel wil voorkomen dat Gutiérrez ook volledig door de mand zakt.
Vind ik leuk
broedkip +1920
dinsdag 18 september 2018 om 20:52
Veel te optimistisch gedacht. Dit is geen eredivisie maar grote mannen voetbal. v Bommel komt over als een professor als je m ziet en hoort praten maar het is nog een leerling.
Vind ik leuk
Mari +11763
dinsdag 18 september 2018 om 20:38
Bommel verknalt het voor PSV.
FOUTE wissel. Een Cocu wissel, angst overheerste.
Viergever had er niet uitgehaald mogen worden. Het risico van een rode kaart. Gelul.Nu 2 goals om je oren. Team goed. Trainer slecht
Vind ik leuk
Vamos7 +10046
dinsdag 18 september 2018 om 20:39
3-0 staan we mooi voor lul pffff
Vind ik leuk
Butsbal +14807
dinsdag 18 september 2018 om 20:40
Echt nie
Vind ik leuk
wattenstaafje +23546
dinsdag 18 september 2018 om 20:39
Hoe dan ook PSV heeft lang stand gehouden. Dat verdiend enig respect.
Vind ik leuk
Vamos7 +10046
dinsdag 18 september 2018 om 20:39
Barca speelt niet eens bijzonder
Vind ik leuk
broedkip +1920
dinsdag 18 september 2018 om 20:41
Met de handrem erop vanaf minuut 1. 4-0 al laat staan als ze er 10 hadden moeten maken.
Vind ik leuk
Come on Utreg +29067
dinsdag 18 september 2018 om 20:50
Dat is nog het ergste. Messi maakt er 3 zonder zich bovenmatig in te spannen
Vind ik leuk
Butsbal +14807
dinsdag 18 september 2018 om 20:40
Hahaha heerlijk dit, Ajaciedjes spraken over vernedering. Nou ze hebbe skrik zondag, als wij zo spelen een herhaling van 15 april
Vind ik leuk
Roffel1998 +2153
dinsdag 18 september 2018 om 20:42
Helaas is 4-0 in stand een redelijke vernedering maar qua spelbeeld zeker geen vernedering.
Vind ik leuk
Butsbal +14807
dinsdag 18 september 2018 om 20:47
Dat bedoel ik
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 20:46
4-0 en Barça speelt op halve kracht.

Je lult er wel makkelijk overheen :)
Vind ik leuk
Vak115 +52
dinsdag 18 september 2018 om 20:46
Toch aardig pak op je reet tegen een ploeg die zich maar een paar keer heeft in hoeven spannen. Nou nou wat zijn we bang voor zondag....
Vind ik leuk
Butsbal +14807
dinsdag 18 september 2018 om 20:49
Ik zal morgen kijken wat jullie presteren tegen die subsidietrekkers. PSV speelde goed tegen een oppermachitig team wat het beste van de wereld is. Dan moet zondag de wedstrijd tegen dat paniekkoopclubje een eitje zijn.
Vind ik leuk
Vak115 +52
dinsdag 18 september 2018 om 20:53
Blij dat je zoveel zelfvertrouwen hebt, mooie eigenschap. We gaan het allemaal wel zien. De laatste 3 jaar kwamen ze tot de kwartfinales dus beste vd wereld zijn ze zeker niet. En de paniekaankopen voldoen best wel allemaal. Grappig dat de term koopclub uit de mond van een psver komt. Succes zondag!
Vind ik leuk
Butsbal +14807
dinsdag 18 september 2018 om 21:12
Dank u
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 20:54
1 van de beste!!!!
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 20:57
"Gutti" werd als laatste gekocht door PSV niet?
;)
Vind ik leuk
Butsbal +14807
dinsdag 18 september 2018 om 21:13
Guti met 1 T voetbalkenner
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 21:45
Jaja. Wil je nu een sticker?
Jij typt alles perfect etc.
Haha.

Butsbal min T is Busbal.

Je bent niet Gutti joh
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 21:47]
Vind ik leuk
Butsbal +14807
dinsdag 18 september 2018 om 21:58
Beetje voetbalkenner typt geen spelersnamen fout. Word met dt of niet wordt je vergeven, zoiets niet.
Vind ik leuk
woensdag 19 september 2018 om 06:31
ik vraag niet om vergiffenis.
Grapjas.
Ik snap je zure houding wel na Barça.
Sterkte met verwerken.
Vind ik leuk
Butsbal +14807
woensdag 19 september 2018 om 06:39
Ik vergeef jou niks
Vind ik leuk
woensdag 19 september 2018 om 06:49
nog steeds zure butsbal op?
Morgen weer verder ok?
Vind ik leuk
Butsbal +14807
woensdag 19 september 2018 om 07:10
We gaan vandaag al weer verder. Je reageerde op de verkeerde, vandaar. Fijne dag.
Vind ik leuk
Vamos7 +10046
dinsdag 18 september 2018 om 20:40
Hendrix lul
Vind ik leuk
elmagico070 +23760
dinsdag 18 september 2018 om 20:40
Gaat wel erg hard nu zeg. 4-0 pfff
Vind ik leuk
ja_daarom +320
dinsdag 18 september 2018 om 20:40
4-0 HAHAHAHAHAH jammer joh
Rare van Bommel die dacht hier kansen te kunnen pakken.

BommelOUT
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19093
dinsdag 18 september 2018 om 20:40
Ik neem aan dat de rode loper uitgelegd wordt voor Messi als die naar Eindhoven komt. Misschien houdt hij zich dan in.
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1712
dinsdag 18 september 2018 om 20:41
Messi speelt niet in de return, ze komen dan met een B elftal
Vind ik leuk
ja_daarom +320
dinsdag 18 september 2018 om 20:45
Meer dan voldoende.
De staff van barca wint nog wel van PSV
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1712
dinsdag 18 september 2018 om 20:48
Gast hou je nou maar bezig met je eigen club, daar wint psv van met de o17 jeugd
Vind ik leuk
ja_daarom +320
dinsdag 18 september 2018 om 20:49
Mooi! ff pissen.
Vind ik leuk
Vamos7 +10046
dinsdag 18 september 2018 om 20:41
Hendrix hoort bij messi te staan vidal are your serieus
Vind ik leuk
Mari +11763
dinsdag 18 september 2018 om 20:41
En weer een goal op de plek van Viergever.
Met dank aan Bommel
Vind ik leuk
Nbl +829
dinsdag 18 september 2018 om 20:41
Was te verwachten helaas
Vind ik leuk
Vamos7 +10046
dinsdag 18 september 2018 om 20:42
tegen 10 man nog goal incasseren schaam je
Vind ik leuk
Jan3611 +197
dinsdag 18 september 2018 om 20:42
Umtiti lelijk onontwikkeld gezwel
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 20:47
hahaha. Ja Jan.
naar he verliezen!
Vind ik leuk
Jan3611 +197
dinsdag 18 september 2018 om 20:55
Ja lang niet dat gevoel gehad. Zal gelukkig nog wel even duren tot PSV weer verliest.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 20:57]
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 20:58
dat nare gevoel houdt idd nog minimaal week aan. Je hebt het goed Jan
Vind ik leuk
Hugo59 +2156
dinsdag 18 september 2018 om 20:42
Zelfs met 10 man scoort barca, nu is dus duidelijk waar psv staat.
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1712
dinsdag 18 september 2018 om 20:44
Jongen denk je echt dat Ajax dit wel had gewonnen?
Vind ik leuk
Hugo59 +2156
dinsdag 18 september 2018 om 20:46
Hoor je mij dat zeggen dan?
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1712
dinsdag 18 september 2018 om 20:47
Hoor alleen maar ajaxietjes blij zijn dat psv heeft verloren
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 20:49
gros zei dat het minima 2-2 werd blabla.
Dan krijg je vanzelf nu deksel... op de NEUS
Vind ik leuk
Gamewonder26 +1712
dinsdag 18 september 2018 om 20:51
De normale supporter zag ook wel dat psv geen punten ging pakken hoor, maarja zo zijn er ook genoeg ajaxieden die alleen maar grote mond hebben
Vind ik leuk
ja_daarom +320
dinsdag 18 september 2018 om 20:50
Huilend onder de douche nu.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 20:42
Jongens......het is en blijft een fenomeen die Messi. Alleen jammer dat ie vandaag ook fenominaal is.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 20:43]
Vind ik leuk
Foden +4562
dinsdag 18 september 2018 om 20:42
Wel een prima pot gezien. Bedankt PSV!
Vind ik leuk
broedkip +1920
dinsdag 18 september 2018 om 20:44
Kat en muis.
Vind ik leuk
Hugo59 +2156
dinsdag 18 september 2018 om 20:52
Barcalona heeft met 2 vingers in de neus gespeeld.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 20:43
Volgens mij kennen de PSV-spelers (de voetbalkwaliteiten van) Messi niet.
Vind ik leuk
Vamos7 +10046
dinsdag 18 september 2018 om 20:45
Hendrix die vidal dekt pfg
Vind ik leuk
De Liefhebber +11166
dinsdag 18 september 2018 om 20:55
Op de PlayStation lukt het vaak wel...
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 20:57
Jij zegt het....
Vind ik leuk
Come on Utreg +29067
dinsdag 18 september 2018 om 20:44
4-0 is een forse nederlaag.. 3x Messi en zoveel hebben we hem niet gezien. Fluit maar af!
Vind ik leuk
pim4ever +1093
dinsdag 18 september 2018 om 20:47
Vijf minuten blessure tijd is wel lang, ook al heb je een man meer..
Vind ik leuk
DEWEE +2624
dinsdag 18 september 2018 om 20:44
Klote avond voor Zoet. Niet heel veel te doen maar wel 4x vissen.

Tot de 70e min was het gewoon oké. Pereiro had de 0-1 moeten maken... Maar goed dat was ook niet genoeg geweest.
Vind ik leuk
Vamos7 +10046
dinsdag 18 september 2018 om 20:44
Hendrix wat speelt hij bagger
Vind ik leuk
Piet44 +335
dinsdag 18 september 2018 om 20:45
Zo , die staan ook weer met beide benen op de grond !
Vind ik leuk
DEWEE +2624
dinsdag 18 september 2018 om 20:45
@VP diesite van jullie is net als die keeper van Achilles. KUT!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 20:46]
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 21:01
nooit meer inloggen.
Tot ziens Peewee :)))
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 21:02]
Vind ik leuk
Bullet +3278
dinsdag 18 september 2018 om 20:46
Daar is ie dan! De afzwaaier van onze Jorrit! Nu pas, in de 92e min!
Vind ik leuk
Mari +11763
dinsdag 18 september 2018 om 20:46
Naast de foute wissel Viergever, had Bommel Bergwijn moten laten staan.
Hij was dreigend. Lozano (en de Jong) totaal niet.
Lozano beschermd?
Vind ik leuk
Vamos7 +10046
dinsdag 18 september 2018 om 20:46
Worden kansloos laatste
Vind ik leuk
hassel +801
dinsdag 18 september 2018 om 20:46
Zoals verwacht.
Vind ik leuk
PeterAdo +348
dinsdag 18 september 2018 om 20:46
Messi messi messi
Vind ik leuk
Cruijfffan +1229
dinsdag 18 september 2018 om 20:47
Nou die nieuwe Mexicaan verzwakt PSV alleenmaar. Als ik het een beetje aanschouw hoeft Ajax zondag als ze gas geven zich niet echt druk te maken tegen dit PSV.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 20:50]
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 20:49
Maar PSV supporters. Wat vinden jullie nou van hendrix..

Ik vind hem echt heel slecht . Niveautje nac. Snap echt niet waarom hij bij psv speelt en basis staat..
Vind ik leuk
Barry Engels +32288
dinsdag 18 september 2018 om 20:51
Het is niet echt verrassend te noemen, toch?!
Vind ik leuk
utreg1971 +1859
dinsdag 18 september 2018 om 20:52
Toch knap ondanks 4-0 verlies van psv
Vind ik leuk
Gappievdb +37
dinsdag 18 september 2018 om 20:53
Hahaha PSV bakt er weer niks van schande voor Nederlaand smh
Vind ik leuk
Barry Engels +32288
dinsdag 18 september 2018 om 20:55
Jij bent echt een leukerd
Vind ik leuk
repeP +2087
dinsdag 18 september 2018 om 20:53
Jammer voor PSV. Barcelona liep plots snel weg met dat PSV achterin iets meerruimte gaf.
Vind ik leuk
Barry Engels +32288
dinsdag 18 september 2018 om 20:56
Genadeloos afgestraft omdat ze een goaltje probeerden te maken. Was te verwachten.
Vind ik leuk
Vinnie J +2004
dinsdag 18 september 2018 om 20:55
Weergaloos gewoon.
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 20:59
't is jammer voor PSV en het Nederlands voetbal, maar dit is wel een ingecalculeerde nederlaag.
Barca heeft ff een kwartiertje aangezet en de rest op 80%. Gewoon te veel kwaliteit in de ploeg met voorop de grootmeester Messi.
Tegen Inter en Spurs zijn de kansen in elk geval groter als tegen Barca. Dus daar moeten punten gepakt kunnen worden.
Vind ik leuk
Smithsonian +41271
dinsdag 18 september 2018 om 21:39
Van liverpool kan ik zo genieten.

De emotie atmosfeer.

Prachtige club!
Vind ik leuk
dinsdag 18 september 2018 om 21:41
Wat een fenomenaal team is Liverpool toch, geweldig.
Vind ik leuk
Koenbres +1882
dinsdag 18 september 2018 om 21:52
Hoop echt dat Liverpool weer ver gaat komen wat een geweldige club. Zag ik nou trouwens dat Makelie na zijn optreden van zatrrdag serieus een CL wedstrijd heeft gekregen
Vind ik leuk
WZ020WZDB +1536