Rosario: 'Als je hier in stadion speelt, denk ik dat hij toch beïnvloedbaar is'

    Rosario: 'Als je hier in stadion speelt, denk ik dat hij toch beïnvloedbaar is'

    dinsdag 18 september 2018 om 23:33

    Pablo Rosario was het niet eens met een beslissing die de scheidsrechter in de eerste helft maakte. De arbiter gaf FC Barcelona een vrije trap na een vermeende overtreding van Nick Viergever. Daaruit scoorde Lionel Messi.

    Bennett van Fessem
    BARCELONA

    Dat is zuur, want PSV kreeg de grootste kansen van de wedstrijd. "Wij hadden de eerste grote kans van de wedstrijd, maar bij ons gaan ze er niet in", vertelt Rosario aan VoetbalPrimeur. "Dan krijgen zij onterecht een vrije trap mee. Daar scoren ze dan uit. Dan is dat een minder moment voor ons als je achterkomt, terwijl je de grotere kansen hebt gehad."

    Rosario had al snel door dat er voor zijn gevoel iets niet klopte. "Op dat moment zelf dacht ik al: dit is geen vrije trap. Het was vol op de bal. Maar als je hier in het stadion speelt, denk ik dat hij toch beïnvloedbaar is."

    Bekijk hieronder het hele interview met Rosario!

    Plaats een reactie

    Knoerisgeitje +21068
    dinsdag 18 september 2018 om 23:36
    Ik vond de scheids heel goed fluiten. Daar lag het niet aan
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21068
    dinsdag 18 september 2018 om 23:37
    Nog zwijgende over het moment, wat gewoon een vrije trap was en de reden dat Viergever hem moest maken was Rosario.....
    Vind ik leuk
    slechtekont +4579
    woensdag 19 september 2018 om 07:34
    Rosario was in verdedigend opzicht prima, aanvallend komt hij technisch enorm te kort. Heeft geen idee waar de bal heen moet en hoe hij hem daar moet krijgen. In de eerste helft daardoor 4-5 counters om zeep geholpen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 07:34]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 23:50
    Helemaal mee eens.
    Sterk gefloten en iedereen maakt wel eens een schoonheidsfoutje!
    Vind ik leuk
    035 +5586
    woensdag 19 september 2018 om 01:36
    Dus niet sterk.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15511
    woensdag 19 september 2018 om 07:15
    Ik vond zelfs dat PSV hem wat mee had. Pakte meestal goed uit, alleen die Suarez had geel moeten krijgen voor zn gedrag (die verdient eigenlijk al geel als hij t veld oploopt). Vrije trap vond ik ook onterecht gegeven. Verder idd niks mis mee.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 09:38
    ;))
    Vind ik leuk
    PinPelado +1521
    woensdag 19 september 2018 om 07:23
    Floot inderdaad goed, de vrije trap is iets te makkelijk gegeven denk ik want de bal was hij al kwijt. Gele kaart was overbodig denk ik. Wissel van Viergever was toch de kanteling want op die ene vrije trap na was er weinig aan de hand. Barcelona wel dreigender maar niet dat ik enorm onder de indruk was.
    Vind ik leuk
    Florian87 +10702
    dinsdag 18 september 2018 om 23:37
    Haha het bekende riedeltje uit Eindhoven, de scheidsrechter de schuld geven :D
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21068
    dinsdag 18 september 2018 om 23:37
    Dat doen jullie namelijk nooooooit 😹😹😹
    Vind ik leuk
    MN223 +1038
    dinsdag 18 september 2018 om 23:39
    Uiteraard doen ze dat nooit omdat scheidsrechters altijd in het voordeel van Ajax fluiten.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21068
    dinsdag 18 september 2018 om 23:39
    Laat je niet zo kennen man 😹😹
    Vind ik leuk
    MN223 +1038
    dinsdag 18 september 2018 om 23:40
    Kan er trouwens een Frenkie de Jong-topic komen? Al een tijd geen updates meer gezien.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 23:42
    Effe geduld, morgen twaalf topics over onze held!!
    Vind ik leuk
    MN223 +1038
    dinsdag 18 september 2018 om 23:46
    Zo weinig? Is het komkommertijd?
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 23:48
    Zondag meer, want dan bleek Frenkie de enige speler te zijn die zichtbaar was in de wedstrijd...
    Vind ik leuk
    035 +5586
    woensdag 19 september 2018 om 01:38
    Zondag, komende tijd, en dan "bleek"??
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 23:51
    Nee, dat zou ongepast zijn op de dag dat PSV had moeten shinen.
    Nog even geduld, morgen krijg je weer genoeg 'Ajaxvoer';))
    Vind ik leuk
    Toon N +128
    woensdag 19 september 2018 om 17:23
    Rosario leert snel, calimero gedrag. Doe dat toch niet.
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +7104
    dinsdag 18 september 2018 om 23:39
    De grootste toneelspeler en jankerd is Van Bommel. Die vent is nog een grotere kwal en engnek dan Neymar 🤢🤮
    Vind ik leuk
    Senn +7378
    dinsdag 18 september 2018 om 23:46
    Hulde voor je reactie!!
    Weer je vrouw dat je zo kinderachtig bent op een voetbal site?
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +45190
    woensdag 19 september 2018 om 00:07
    Duim in de mond en snel slapen!
    Vind ik leuk
    stratumseind +166704
    woensdag 19 september 2018 om 06:24
    Zo je zal het maar hebben.... gelukkig voor je bestaan er voetbalforums dan kun je tenminste een deel can je domme nutteloze onzin delen .
    Vind ik leuk
    Sluisje +562
    woensdag 19 september 2018 om 08:03
    En dat zeg jij, hahaaaaa
    Vind ik leuk
    stratumseind +166704
    woensdag 19 september 2018 om 08:38
    Jij zit ook in zijn praatgroepje?
    Vind ik leuk
    Sluisje +562
    donderdag 20 september 2018 om 20:29
    Nee hoor, bovendien hoef ik mezelf ook niet bezig te houden met de onzin die jij schrijft, dementerende Spanjaard
    Vind ik leuk
    stratumseind +166704
    donderdag 20 september 2018 om 20:31
    waarom doe je het dan?
    Vind ik leuk
    Sluisje +562
    donderdag 20 september 2018 om 20:37
    Om jou lekker te irriteren 😂
    Dat je binnen twee minuten reageert bevestigd hoe zielig je eigenlijk bent
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1091
    woensdag 19 september 2018 om 06:54
    Leuke naam heb je Jonathan, een zelfde soort naam Valentijn.

    Aan je reactie te zien kon je niet bij hockey. Jammer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 23:37
    Doe dit nou niet, klein kind. In dit soort wedstrijden horen we samen te staan.
    Vind ik leuk
    Florian87 +10702
    dinsdag 18 september 2018 om 23:41
    Niet van mijn kant, ik gun PSV niks, en ga dan ook niet hypocriet achter PSV staan omdat ze CL spelen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 23:53
    Hoe oud ben je man, het is een spelletje.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +45190
    woensdag 19 september 2018 om 00:08
    Florian de narcist laat zich kennen.
    Vind ik leuk
    Florian87 +10702
    woensdag 19 september 2018 om 00:12
    Omdat ik jullie niks gun? Grappig dat ik daarom een narcist ben, ga jij nou maar net doen of je Ajax succes gunt hypocriet!
    Vind ik leuk
    stratumseind +166704
    woensdag 19 september 2018 om 06:27
    Ik gun jullie de zuurstof in de lucht niet eens maar dat wist iedereen al wel . Vandaag maakt het me geen reet uit wat jullie doen zolang je zondag maar weer een beurt krijgt
    Vind ik leuk
    Utca030 +13583
    woensdag 19 september 2018 om 06:47
    Wat een vervelend ventje die pisvlek van een florian 87.
    Vind ik leuk
    Florian87 +10702
    woensdag 19 september 2018 om 10:13
    Aldus de geen die zelf altijd hoopt dat Ajax verliest, stel je toch niet zo aan homo!
    Vind ik leuk
    Utca030 +13583
    woensdag 19 september 2018 om 11:08
    Homo, dat zijn alle Ajacieden 😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    Florian87 +10702
    woensdag 19 september 2018 om 13:44
    Je vader is dus een Ajacied wil je zeggen? Of heb je de genen van je opa meegekregen?
    Vind ik leuk
    Utca030 +13583
    woensdag 19 september 2018 om 14:02
    Nee ras Utrechter, is geen Amsterdammer.
    Vind ik leuk
    Florian87 +10702
    woensdag 19 september 2018 om 10:12
    Zoals gezegd het maakt mij niet uit wat je me wel of niet gunt, zelfde denk ik namelijk over jou en de rest van je sekte uit Eindhoven!
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21068
    woensdag 19 september 2018 om 11:56
    Ik hoop zelf wel dat Ajax gehakt maakt van AEK maar kaj van jou nog begrijpen waarom je PSV niets gunt. Jammer wel
    Vind ik leuk
    Predator +211
    donderdag 20 september 2018 om 16:11
    Het enige wat jij wil is goedkoop scoren: "Kijk mij! ik ben fan van PSV maar toch gun ik Ajax succes! Oh wat ben ik nobel!".

    Je komt over als een misselijkmakend mannetje dat geniet van zijn eigen uitgevonden morele superioriteit. Jij moet je heel snel leren gedragen. Weinig is walgelijker dan jouw soort mensen. Wegwezen!
    Vind ik leuk
    035 +5586
    woensdag 19 september 2018 om 01:40
    Waarom Florian voor narcist uitmaken? Enige ervaring en deskundigheid hiermee?
    Vind ik leuk
    Just dekler +1655
    woensdag 19 september 2018 om 01:00
    Ik ben voor PSV maar deze like heb je verdient. Al dat slappe gedoe.....
    Vind ik leuk
    Futjebal +2170
    woensdag 19 september 2018 om 01:05
    Je hebt groot gelijk. Ik hoop ook dat Ajax morgen en zondag verliest
    Vind ik leuk
    035 +5586
    woensdag 19 september 2018 om 01:42
    Daarom ben jij ook een Flutjebal. Jammer dit geneuzel.
    Vind ik leuk
    Futjebal +2170
    woensdag 19 september 2018 om 02:14
    en daarom ben jij een grote kneus, je kan niet eens fatsoenlijk lezen.
    Vind ik leuk
    CalimerO94 +657
    woensdag 19 september 2018 om 01:10
    De PSV fans zullen jou dan ook wel niets gunnen. Zelf de succesvolste club van NL in de laatste 50 jaar en de concurrent al vier jaar geen prijs gewonnen.
    Vind ik leuk
    Florian87 +10702
    woensdag 19 september 2018 om 01:56
    PSV'ers hoeven mij ook niks te gunnen :D
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3634
    woensdag 19 september 2018 om 07:59
    Hahaha 50 jaar..
    Vind ik leuk
    aartstyle +1140
    woensdag 19 september 2018 om 06:49
    Stoer man!
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1091
    woensdag 19 september 2018 om 06:57
    Florian ook leuke hockeynaam.

    Valentijn, Florian etc...

    Hoop als psv-er dat Ajax gewoon wint straks. Ik ben namelijk een Nederlander.
    Vind ik leuk
    masterpsv +16372
    dinsdag 18 september 2018 om 23:54
    Hahaha florian dat doet sjaakie ook vaak😂😂😂
    Vind ik leuk
    Castromann +6955
    woensdag 19 september 2018 om 02:00
    Daar hebben we de dorpsidioot sjaak swart voor...om de scheidsrechter altijd de schuld te geven als ajax niet kan winnen.
    🤣🤣
    Vind ik leuk
    Joske1956 +206
    woensdag 19 september 2018 om 04:00
    Juist ja. Jammeren over de scheids staat dagelijks op het trainings programma van die 040ers. En Luuk de Jong is de docent. Die heeft het uitgevonden......
    Vind ik leuk
    Voebtal +6744
    dinsdag 18 september 2018 om 23:37
    Nederlaag lag aan de scheids.
    Vind ik leuk
    035 +5586
    woensdag 19 september 2018 om 01:45
    Dat is altijd zo toch? :-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 23:38
    Er zullen best wat beslissinkjes in je nadeel uitvallen, maar uiteindelijk geeft het astronomische verschil in pure kwaliteit de doorslag; op de ene avond kan het dan bijv. 2-0 worden, maar een 6-1 is ook heel goed denkbaar als je met PSV naar Barcelona gaat.. De kans is i.i.g. nihil dat je er wat aan overhoudt.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 18 september 2018 om 23:39]
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 23:40
    My condolences, Sarah, what a week it was...
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 23:48
    Echt vermakelijk, sympathiek of interessant vind ik dit soort reacties niet, maar ook geen punt als je er zelf wat mee denkt op te schieten.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 23:55
    Ja, mijn reactie klinkt luchtig, maar let's be honest. The Spurs maken het in Wembley gewoon af en ik moet juist bang zijn...
    Ik bewonder jou als fanatic, maar op internet wordt de emotie gemist als iemand ietz zegt...
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +7104
    dinsdag 18 september 2018 om 23:38
    Ga weg gap. Jullie hadden geen reet te vertellen in Barcelona. Lekker onderweg uithuilen en hopen dat deze mokerslag doordreunt t/m aanstaande zondag. 1-3
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +45190
    woensdag 19 september 2018 om 00:10
    Grappig.
    De revanche gevoelens zijn zo groot dat Ajax wordt overlopen door een stampede.
    Vind ik leuk
    035 +5586
    woensdag 19 september 2018 om 01:47
    jaja
    Vind ik leuk
    Utca030 +13583
    woensdag 19 september 2018 om 06:49
    4-0
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3634
    woensdag 19 september 2018 om 08:02
    Knap hoor, je hebt nu de uitslag van gisteren goed voorspelt.. Helaas wel te laat, dus geen stickertje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 23:39
    Tuurlijk is hij beïnvloedbaar. Dat is elk mens van nature, maar was hij dat niet geweest, had PSV toch wel klop gehad...
    Maar de meest beïnvloedbare scheids ooit komt zondag in Eindhoven langs, zelfs de ballenjongen en de kantinejuf hebben invloed op hem...
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13830
    dinsdag 18 september 2018 om 23:40
    Krijgt ook al babbels.
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 23:43
    Hahaha jij bent grappig florian... Maar lag iid niet aan de scheids nee
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2228
    dinsdag 18 september 2018 om 23:46
    Uhhhh????? Wat heeft die rosario gesllikt??
    Vind ik leuk
    dinsdag 18 september 2018 om 23:51
    Was vol op de bal zegt hij ook....
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 00:19
    Waarom geen beelden van rellende Barca supporters? Normaal altijd een favoriet onderdeel van de media.

    https://youtu.be/Yj4br4Nzbos
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 00:21]
    Vind ik leuk
    R94 +2061
    woensdag 19 september 2018 om 00:38
    Er kunnen geen Nederlandse fans aangepakt worden, dan boeit het niks. Het muntjesincident was 2 weken de opener van het NOS Journaal, dit haalt de nieuwsflash van Studio 040 nog niet eens.
    Vind ik leuk
    Jaknes +19
    woensdag 19 september 2018 om 00:37
    Ik ben fan van Rosario ik zag bij Almere al dat die jongen potentie had en ben echt blij dat hij nu de kans krijgt en lijkt te pakken bij PSV onder v Bommel
    Vind ik leuk
    sweeper +87
    woensdag 19 september 2018 om 01:40
    Onzin Rosario, scheidsrechter was vooral in de eerste helft voor PSV...
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 06:05
    Ja zeker de scheidsrechter weer
    Vind ik leuk
    El torro +303
    woensdag 19 september 2018 om 06:21
    Als ik psv spelers hoor wat van kansen hun niet hadden .nou dan help ik jullie uit je droom.dat waren wat mogelijkheden niet eens een kans..logisch krijg je dan een mogelijkheid als barca zo open speelt.
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 06:36
    Ach het bekende gevoel als kleine clubjes tegen de grote mogen. Als het in de eredivisie gebeurt, hoor je ze ook niet klagen. Hup ballen indalen en volwassen worden
    Vind ik leuk
    CoJW +89
    woensdag 19 september 2018 om 08:09
    Gewoon een overtreding. Viergever raakt geen bal. De bal was weg toen hij Dembele raakte, natrappen is ook een overtreding.
    Vind ik leuk
    Korm +35656
    woensdag 19 september 2018 om 08:14
    Ik vond het ook geen vrije bal, maar hoe je het went of keert, PSV had hier nooit resultaat kunnen halen.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11317
    woensdag 19 september 2018 om 10:48
    Viergever raakte vanalles maar geen bal
    Vind ik leuk
    Toon N +128
    woensdag 19 september 2018 om 17:21
    Rosario leert snel, calimero uitspraken. Doe dat toch niet.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws