'Groeibriljant' Mazraoui krijgt lof van Ten Hag: 'Dat voel ik zelf ook'

    'Groeibriljant' Mazraoui krijgt lof van Ten Hag: 'Dat voel ik zelf ook'

    Gepubliceerd: woensdag 19 september 2018 om 10:51wo 19-09-2018 om 10:51

    Noussair Mazraoui is onder Erik ten Hag de vaste rechtsback bij Ajax. Ten Hag liet zich eerder al lovend uit over de 20-jarige speler. Zelf erkent hij in gesprek met VoetbalPrimeur dat hij steeds beter wordt.

    Emile van de Sande
    ALKMAAR

    Eerder was Mazraoui nog kritisch op zichzelf na het gelijke spel tegen Heracles Almelo (1-1). "Als je kijkt naar toen heb ik gewoon stappen gemaakt. Dat voel ik, dat zie ik en dat zien andere mensen ook", aldus Mazraoui tegen VP na de zege van afgelopen weekeinde op FC Groningen (3-0).

    De lovende woorden van Ten Hag heeft hij niet gelezen. "Maar precies wat ik zei: het is het belangrijkste dat ik het zelf voel. Als je het zelf voelt en zelf ziet dan gaan andere mensen het ook vanzelf zien", stelt hij. Mazraoui hoopt tot het eind van het seizoen de rechtsback van Ajax te blijven. "Ja, elke wedstrijd weer stappen maken en dan zien we wel aan het eind van het seizoen."

    Poll

    Moet Mazraoui de vaste rechtsback van Ajax blijven?

    (1392 stemmen)

    Plaats een reactie

    woensdag 19 september 2018 om 10:54
    Jammer dat ie voor Marokko heeft gekozen, als ie maar niet dezelfde weg in gaat als Teté..
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 10:59
    Veltman gaat weer gewoon spelen als hij terug is... ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 11:02
    Ik vind Frenkie de Jong anders ook wel een groeibriljant
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 11:05
    Gelukkig heeft hij laatst zijn debuut gemaakt voor oranje anders had hij wellicht voor Marokko gekozen..
    Vind ik leuk
    Adjab +994
    woensdag 19 september 2018 om 11:29
    Ik dacht het niet
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 11:07
    Missen we niets aan.
    Vind ik leuk
    Echt? +3853
    woensdag 19 september 2018 om 12:47
    Teté kan helaas niet voor Marokko kiezen
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1021
    woensdag 19 september 2018 om 13:10
    Tete had betercontract verdiend in mijn ogen, grootste fout van peter Bosch
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 13:53
    Hele grote fout idd. Hij speelt nu ook de pannen van het dak bij Lyon.
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1021
    woensdag 19 september 2018 om 13:58
    Ja beter als alle andere backs in Nederland oranje klant he'.
    Vind ik leuk
    rinirat +2892
    woensdag 19 september 2018 om 10:55
    Hij doet het prima, maar laten we niet overdrijven.
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1021
    woensdag 19 september 2018 om 13:09
    Laaten we met borden gaan gooien, in plaats van overdrijven ,is namelijk Griekse avond in Amsterdam.🍽️🍽️🍽️🍽️🍽️🍽️🍽️🍽️🍽️🍽️🍽️🍽️🍽️🍽️🍽️🍽️🍽️🍽️🍽️
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2358
    woensdag 19 september 2018 om 10:56
    Hopelijk betere toekomst dan zijn voorgangers.
    Hoewel van der Wiel het maximale eruit gehaald heeft, was het nooit zo indrukwekkend.
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1021
    woensdag 19 september 2018 om 13:06
    Zijn tatoeages zijn best indrukwekkend tog?
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2358
    woensdag 19 september 2018 om 13:13
    Wollah
    Vind ik leuk
    Eddepet +52
    woensdag 19 september 2018 om 11:00
    Snel verkopen die Maz. Wil niet voor NL spelen, dus doorselecteren zou ik zeggen
    Vind ik leuk
    Neus +263
    woensdag 19 september 2018 om 11:08
    Ziyech ook maar verkopen dan?
    Beetje vreemd om iemand te verkopen omdat hij niet voor NL wilt spelen...
    Vind ik leuk
    Donnygo +2968
    woensdag 19 september 2018 om 11:56
    Laten we dan maar meteen beginnen met een NL competitie met alleen maar Nederlanders. Wat een domme redenering is dit.
    Vind ik leuk
    buddha +9048
    woensdag 19 september 2018 om 11:02
    heeeeeey daar is het woordje GROEIBRILJANT weer eens een keer.
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +16150
    woensdag 19 september 2018 om 11:30
    Die hebben we lang niet gehoord :) Nu voel ik me weer thuis op VP.
    Vind ik leuk
    Mari +10096
    woensdag 19 september 2018 om 11:05
    Bewijs het maar zondag tegen Bergwijn.
    Bergwijn is echt niet minder dan Lozano.
    Twee hele goede spitsen
    Vind ik leuk
    Neus +263
    woensdag 19 september 2018 om 11:09
    Kunnen mooie duels worden. Ook aan de andere kant bij Tagliafico
    Vind ik leuk
    Ale +4981
    woensdag 19 september 2018 om 11:39
    Vind hem echt goed worden!
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1021
    woensdag 19 september 2018 om 13:04
    Je bent pas goed als je prijzen pakt vriend.
    Vind ik leuk
    Ale +4981
    woensdag 19 september 2018 om 13:31
    Pfff get a life stumpert!
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1021
    woensdag 19 september 2018 om 13:43
    Slimmer antwoord was geweest ,
    Dat heeft hij is met Ajax 2 kampioen geworden wat uniek is in Nederland, 😉
    Vind ik leuk
    Ale +4981
    woensdag 19 september 2018 om 14:19
    Als jij slim was, maakte jij niet zoveel spelfouten.
    Vind ik leuk
    Gappievdb +29
    woensdag 19 september 2018 om 11:58
    Als Veltman ze plek terug krijg.. laat ik Ten Hag gijzelen.
    Vind ik leuk
    joeri99 +12
    woensdag 19 september 2018 om 11:58
    Jammer dat Barcelona niet tegen Ajax speelde, dan kan je pas echt zien wie de grote toppers worden. Waarschijnlijk hadden dan alleen Tadic, frenkie, de ligt en Ziyech zich een beetje kunnen onderscheiden.
    Vind ik leuk
    Downvalley +248
    woensdag 19 september 2018 om 12:10
    De beste speler moet rechtsback spelen.
    En of hij dat nu is of straks gewoon weer Veltman of wie dan ook.
    De beste speler wat Ajax heeft voor die positie moet er gewoon spelen.
    Vind ik leuk
    Storm015 +273
    woensdag 19 september 2018 om 12:10
    Weer een ontdekking van Erik de tuinkabouter met het punthoofd, maar niet heus. Marcel Keizer was de ontdekker, maar die moest weg van Flapperdeflap. Dat heet met andermans veren pronken👎🏿👎🏿😜
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws