Poule H: Juventus komt rode kaart Ronaldo te boven, Pogba schittert in Zwitserland

    Poule H: Juventus komt rode kaart Ronaldo te boven, Pogba schittert in Zwitserland

    Gepubliceerd: woensdag 19 september 2018 om 22:59wo 19-09-2018 om 22:59

    Juventus heeft, ondanks het wegsturen van Cristiano Ronaldo, drie punten meegenomen uit Valencia. De Oude Dame won zonder verdere problemen in Mestalla, in een wedstrijd waarin drie penalty's gegeven werden.

    Vijfvoudig Ballon d'Or-winnaar kreeg na een half uur spelen ruzie met tegenstander Jeison Murillo, trok aan de haren van de Colombiaan en mocht gaan douchen van scheidsrechter Felix Brych. De Duitser was Juventus in het vervolg van de wedstrijd echter gunstiger gezind. De Oude Dame kreeg twee penalty's, die allebei benut werden door Miralem Pjanic. Brych kende in de blessuretijd nog een strafschop toe, maar Dani Parejo liet na om Los Che nog een eretreffer te bezorgen.

    Manchester United won in Zwitserland ruim van de underdog uit Poule H, de Zwitserse landskampioen BSC Young Boys. Paul Pogba vond na een half uur spelen de kruising na een fraaie passeerbeweging en benutte vlak voor rust een strafschop. De Fransman bediende in de tweede helft landgenoot Anthony Martial, die met een getoucheerd schot de 0-3 eindstand vastlegde.

    Lees meer over:Champions League

    Plaats een reactie

    woensdag 19 september 2018 om 23:01
    Ik hoop dat jullie begrijpen dat die rode kaart voor C. Ronaldo bedoeld is om de VAR er doorheen te drukken. Van een rode kaart voor een speler als Isimat wordt de UEFA echt niet wakker. De scheidsrechters hebben gewoon maandag vergaderd of het nu Messi of Ronaldo moest worden die de rode kaart zou krijgen. Ze hebben gekozen voor Ronaldo omdat die mooier huilt.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 23:02]
    Vind ik leuk
    Killshot +160
    woensdag 19 september 2018 om 23:04
    Haha... Vooral dat laatste!
    Vind ik leuk
    Quaresma +5801
    woensdag 19 september 2018 om 23:07
    Hoe ga jij je kinderen later uitleggen dat we in deze tijd tijdens Emmen - De Graafschap een videoref hebben, terwijl we in de Champions League nog altijd een man met een stok op de achterlijn hebben staan..
    Vind ik leuk
    Killshot +160
    woensdag 19 september 2018 om 23:08
    Ik heb 2 dochters, ben er klaar mee.
    Vind ik leuk
    Quaresma +5801
    woensdag 19 september 2018 om 23:09
    Dan is de buitenspelregel al moeilijk uitleggen vrees ik
    Vind ik leuk
    Killshot +160
    woensdag 19 september 2018 om 23:10
    Haha dat kan best eens kloppen!
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 23:13
    Ik heb ook 2 dochters, die hoef ik dat niet uit te leggen. Ze spelen hockey en daar is video referee al gemeen goed. Ze begrepen al niet dat het niet in het voetbal al jaren geleden was ingevoerd. Enfin, zondag lekker met mijn 2 dochters naar De Kuip. Met VAR, sinds dit jaar.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 01:21
    Oh man, succes, 2 hockey meisjes, zal als vader wel moeilijk zijn om te weten wat er in de kleedkamer en op de feestjes gebeurd.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 07:50
    Ik vind Hockey maar een geváárlijke sport
    Vind ik leuk
    R2 +5090
    woensdag 19 september 2018 om 23:56
    Pop champagne to this!
    This is it!
    It's your moment!
    As big as you're gonna get!
    Had to give you a career to destroy it..
    Vind ik leuk
    Killshot +160
    donderdag 20 september 2018 om 00:22
    Mooi he
    Vind ik leuk
    Koeroe +12548
    woensdag 19 september 2018 om 23:44
    Weet jij eigenlijk waar die stok voor is?
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 05:51
    Geen idee, maar de rood witte strepen ontbreken.
    Vind ik leuk
    MG MG +265
    donderdag 20 september 2018 om 07:51
    IK ben al gestopt met die VAR -loze wedstrijden. Het is onmogelijk op deze manier kinderen op te voeden.
    Vind ik leuk
    Jasperkoos +2269
    woensdag 19 september 2018 om 23:10
    Als ie echt aan z’n haren trok is die rode kaart gewoon terecht.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 09:39

    @Leeds United


    Kom met je opname dat het zo is.is . Het zeker te veel in de glazen bol gekeken zeker🤔
    Vind ik leuk
    Darter 876 +722
    woensdag 19 september 2018 om 23:04
    Gerechtigheid dat ze toch gewonnen hebben!!
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 23:06
    Die VAR campagne mag ook niet teveel pijn doen... juist genoeg om de Uefa wakker te maken. Verlies aan kijkers, daar schijnen ze nogal gevoelig voor te zijn.
    Vind ik leuk
    Darter 876 +722
    woensdag 19 september 2018 om 23:10
    Ik denk dat kijkers geen invloed hebben!! Maar dat de scheids gewoon een verkeerde beslissing maakt!
    De VAR, ja wat moet ik zeggen?
    Klote voor CR7.....
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 23:16
    Kijkcijfers en aantal toeschouwers heeft weldegelijk invloed op reclame inkomsten. Daar is de Uefa echt wel gevoelig voor!
    Vind ik leuk
    Darter 876 +722
    woensdag 19 september 2018 om 23:27
    Zou je denken? Scheids is gewoon niet bij de les! Maakt niet uit hoeveel mensen kijken beslissing is al genomen!
    Gewoon de VAR gebruiken...
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 23:28
    Eens!
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5150
    woensdag 19 september 2018 om 23:07
    Ik was tegen de VAR maar na vandaag laat die VAR maar komen... Wat een schande wat er is gebeurt wat een onterechte rode kaart Juve heeft gewonnen dus gerechtigheid heeft zege geviert.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21944
    woensdag 19 september 2018 om 23:16
    Waarom was je eerst tegen de var dan? Wist je niet dat scheidsrechters fouten maakten of zie je nu pas dat ook jouw spelera en clubs dit kunnen gebeuren?
    Vind ik leuk
    Koeroe +12548
    woensdag 19 september 2018 om 23:47
    Ik was ook tegen de var: ik vond dat het spelletje zn charme verloor technologische toepassingen. Nu we echter var gehad hebben op t wk en in de eredivisie wil ik niet meer zonder. Het is echt verschrikkelijk hoeveel er verkeerd gaat..
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21944
    woensdag 19 september 2018 om 23:57
    Die charme ia mij een worst. Ik houd van eerlijkheid
    Vind ik leuk
    woensdag 19 september 2018 om 23:31
    Dat was al enige tijd geleden niet anders. Sinds de hand van God bijvoorbeeld! Anderzijds was dan Argentinie nooit wereld kampioen geworden met Maradonna. En restte hem een bestaan in de marge... net als Messi
    [Reactie gewijzigd op woensdag 19 september 2018 om 23:35]
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 07:44
    met de VAR is het nog net zo'n zooitje, of erger nog een grotere zooi. Weer een instrument om subjectief in te zetten.
    Vind ik leuk
    MG MG +265
    donderdag 20 september 2018 om 07:58
    Nee joh. De discussies gaan alleen nog maar over punten die zo onduidelijk zijn dat ze eerst 10 keer op en neer gespoeld moeten worden. De handsballen, bal wel/niet over de lijn, buitenspeldoelpunten etc. zijn er allemaal uit.
    Vind ik leuk
    Koenbres +1178
    donderdag 20 september 2018 om 08:26
    Er zijn anders gewoon overduidelijke momenten bij die ze missen. Verder duurt het natuurlijk veel te lang, soms maak je een goal en moet je nog 3 minuten wachten na het juichen of ie wel telt
    Vind ik leuk
    MG MG +265
    zaterdag 22 september 2018 om 10:36
    Tuurlijk blijft het een persoonlijke interpretatie van de scheidsrechter. Wat hij ernstig genoeg vindt, vind ik mischien onzin. Dat blijft, maar het aantal doelpunten dat toch buitenspel was en alsnog wordt afgekeurd is, komt veelvuldig voor en is een hele verbetering. En zo ook meerdere situaties. Het gaat niet over een tientje in het voetbal. Ik moet je wel gelijk geven dat het te lang duurt af en toe.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 10:38]
    Vind ik leuk
    Sanders +4139
    woensdag 19 september 2018 om 23:10
    Heerlijke pot van Pogba
    Vind ik leuk
    appeltje +1541
    woensdag 19 september 2018 om 23:11
    Ronaldo moet gewoon met z'n tengels van die vent zijn hoofd afblijven ¯\_(ツ)_/¯
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:26
    Ja, en een kaart moet proportioneel zijn. Dat was het niet.
    Vind ik leuk
    appeltje +1541
    donderdag 20 september 2018 om 00:31
    Geel had misschien meer op z'n plek geweest ja, maar ik kan me wel inleven waarom die ref 'm geeft
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19469
    donderdag 20 september 2018 om 01:40
    Ik dacht dat het bij deze poule vooral over dat afgrijselijke kunstgras zou gaan. Schandalig dat het wordt toegestaan in de CL.
    Net zo erg als het gebrek van de VAR.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 01:45]
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1786
    donderdag 20 september 2018 om 06:43
    6 wedstrijden schorsing en een mega boete.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws