Van de Beek verklaart opvallend juichgebaar: Het doet pijn, lijkt me logisch

    Van de Beek verklaart opvallend juichgebaar: "Het doet pijn, lijkt me logisch"

    Gepubliceerd: donderdag 20 september 2018 om 00:15do 20-09-2018 om 00:15

    Ajax won woensdagavond van AEK Athene en Donny van de Beek maakte als invaller de bevrijdende 2-0. Het liefst had hij gescoord als basisspeler, maar dat zat er door de keuze van Ajax-trainer Erik ten Hag niet in.

    Ten Hag prefereerde Carel Eiting boven Van de Beek. "Dat was wel balen, ja", bekende Van de Beek na de 3-0 overwinning bij de NOS. "Het doet wel pijn, dat lijkt me logisch. Ook al ben je teleurgesteld, je moet toch de knop omzetten. Dat is wel gelukt, denk ik."

    Kort na zijn invalbeurt scoorde Van de Beek. Hij vierde dat met een serieuze blik en de armen over elkaar. "Er zat veel emotie in, dat klopt. Ik wilde toch even laten zien dat ik er ben. Maar het was niet gericht tegen iemand ofzo. Ik denk nooit na hoe ik ga juichen. Het was gewoon een mooi moment."

    De Ajacied hoopt in de Eredivisie-kraker tegen PSV wél in de basis te staan. Ten Hag heeft mogelijk opnieuw ruimte voor een middenvelder, omdat Matthijs de Ligt geblesseerd is en Frenkie de Jong naar achteren schuift. Van de Beek: "Ik weet niet hoe de trainer het ziet, maar het zou een mooie wedstrijd zijn om erbij te zijn."

    Poll

    Begrijp jij de manier waarop Van de Beek reageerde na zijn goal?

    (2313 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 20 september 2018 om 00:17
    Geweldig hoe Donny juichte, zo deed Bouma het in zijn jongere jaren ook. Kreeg hij ook kritiek op...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 00:21]
    Vind ik leuk
    John Garp +2291
    donderdag 20 september 2018 om 00:19
    rot op met je punt om als eerste iets te roepen
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:22
    Daar heb je een punt.
    Vind ik leuk
    John Garp +2291
    donderdag 20 september 2018 om 00:23
    Dankje.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:20
    Jij vraagt ook om kritiek,maar laten we rekening houden met jou.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:35
    Niemand vraagt om zoveel kritiek als Gio met zijn late wissels...
    Had Ayoub er moeten inbrengen en Jørgensen veel eerder...
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:40
    Jorgensen was een tijdlang geblesseerd,en over ayoub ben ik het eens. Maar zowel Gio als Donny hebben allebei het recht om te juichen of om te kiezen wat zij doen. Ik zal Gio wel even vragen of hij geïnteresseerd is in jou mening.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:47
    Heb liever dat van Geel naar mij zou luisteren. Die flikkerde ik zo het Maasgebouw uit als ik voorzitter van het Raad van Bestuur was...
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:55
    Wie is Bouma???
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:57
    Heeft nog bij Jong Oranje en PSV gespeeld. Wilfred 'Fredje' Bouma....
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 07:11
    Bouma is iemand die veel mensenkennis heeft................
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:56
    Wie is Bouma??
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:59
    Je biologische vader...
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 13:25
    Jong Oranje? PSV? Bouma was dus een nobody in voetballand...
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 13:39
    Coen, dit soort opmerkingen heb jij niet nodig, kom op man....
    Vind ik leuk
    Kwikwek +2889
    donderdag 20 september 2018 om 02:01
    En als Hakim t doet dan is hij arrogant?
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 07:38
    Nee, vond Donny's reactid hilarisch, het ging mij om hoe komisch een gebaar kan zijn. Arrogante spelers vind ik juist grappig...Arrogante houdingen van mensen werken altijd op mijn lachspieren...
    Vind ik leuk
    Kwikwek +2889
    donderdag 20 september 2018 om 13:09
    +1 voor je uitleg
    Vind ik leuk
    Swout +1053
    donderdag 20 september 2018 om 03:21
    Donny heeft dit zeker afgekeken bij Hakim. Het leverde Hakim een dik salaris op, hoop dat Donny zich ook terug kan knokken voor betere money!
    Vind ik leuk
    Dw1708 +239
    donderdag 20 september 2018 om 05:28
    Zielig ventje. Bah bah
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 06:34
    Prettig om de dag al verzuurd te beginnen?
    Vind ik leuk
    Dw1708 +239
    donderdag 20 september 2018 om 07:56
    Altijd fijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 08:00
    Dacht ik al ;-).
    En nu wat basisch voedsel voor het evenwicht.
    Vind ik leuk
    Dw1708 +239
    donderdag 20 september 2018 om 11:01
    Aardappel
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 14:14
    Beetje okay (wel gekookt, niet gebakken 😏). Boerenkool helpt je af van al het zuur.
    Vind ik leuk
    Dw1708 +239
    donderdag 20 september 2018 om 14:17
    Schnitzel
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 06:54
    Net als jij, huilebalk!!!!!
    Vind ik leuk
    Dw1708 +239
    donderdag 20 september 2018 om 07:57
    Oke kindje
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 12:56
    Zo je middag dutje weer gehad. Kun je fijn weer met je blokken spelen.
    Vind ik leuk
    Dw1708 +239
    donderdag 20 september 2018 om 14:00
    Hahaha stakker.Ga werk zoeken ofzo.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 17:51
    Sterk hoor!!! En er van uitgaan dat iemand niet werkt omdat hij reageert, petje af man! Maar wel eens gehoord van een pauze, zal wel niet! Jij bent er vast 1die zelf al zijn hele leven werkt zoekt, zogenaamd.!!!! Kneus
    Vind ik leuk
    Dw1708 +239
    donderdag 20 september 2018 om 19:04
    Ahww moet je nu huilen kindje?
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1871
    donderdag 20 september 2018 om 07:26
    Triest figuur
    Vind ik leuk
    Vak-T +797
    donderdag 20 september 2018 om 07:48
    Kinderachtig gebaar.....
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 07:55
    Hij is ook nog jong, hè..?
    Vind ik leuk
    2cents +57839
    donderdag 20 september 2018 om 00:18
    Prima reactie. Logisch dat je wil spelen. Zou gek zijn als het niet zo was. Had ook weer een heel sterke invalbeurt. Als Huntelaar niet kan spelen verwacht ik Van De Beek ook in de basis zondag.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:21
    Dat verwacht ik eigelijk al in plaats van eiting of ligt dat aan mij?
    Vind ik leuk
    Voebtal +7622
    donderdag 20 september 2018 om 00:38
    Ligt aan jou.

    Met tadic, neres en ziyech heb je al genoeg spelers die in de 16 willen komen (achter Huntelaar). Je hebt voor de balans dus een ander type nodig dan Donny.
    Vind ik leuk
    Freddy M. +1085
    donderdag 20 september 2018 om 05:51
    Mee eens want dan lopen ze, samen met de backs, op een gegeven moment allemaal voor de bal en dat is bij balverlies dodelijk!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 05:52]
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:58
    Zie liever Donny...nou ja, zondag niet dan... (-;
    Vind ik leuk
    2cents +57839
    donderdag 20 september 2018 om 07:14
    Die ga je zondag ook nog zien. ;)
    Vind ik leuk
    broedkip +1776
    donderdag 20 september 2018 om 00:19
    Prima reactie Donny.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:19
    Ik vraag me af waarom ten hag voor Carel kiest. Is er hier een Ajacied die mij dat kan uitleggen?
    Vind ik leuk
    2cents +57839
    donderdag 20 september 2018 om 00:22
    De één is aanvallend en de ander controlerend. De Jong valt weg als controleur, dan vervang je hem met een controleur.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:33
    Maar tegen aek kan je toch wel aanvallend spelen? Die konden er echt geen houtje touwtje van.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    donderdag 20 september 2018 om 00:36
    Als je iets wilt in de poule moet je de thuiswedstrijden winnen.
    Geef je wat meer ruimte weg scoren ze misschien per ongeluk een keer en speel je een kutwedstrijd tegen 11 grieken in een strafschopgebied.

    En De Ligt speelde niet. Dan ben je verdedigend wel verzwakt
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 00:37]
    Vind ik leuk
    frankn27 +5566
    donderdag 20 september 2018 om 08:08
    Thuis van Bayern winnen? Of treffen ze die als laatste dat Bayern al geplaatst is?
    AEK uit moet je gewoon ook winnen, dat is een cafe-elftal helemaal met 3 basisspelers geschorst.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +32913
    donderdag 20 september 2018 om 12:31
    Ja, Bayern thuis wordt wel de lastigste, maar de haalbare thuiswedstrijden moet je sowieso winnen. Win je al je thuiswedstrijden ben je gewoon door.
    Vind ik leuk
    2cents +57839
    donderdag 20 september 2018 om 07:13
    Dat gebeurt toch al als je je CV inruilt voor een middenvelder?
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7060
    donderdag 20 september 2018 om 08:11
    Jullie speelden ook met Clasie tegen Trencin?
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 09:12
    Wat is je punt?
    Vind ik leuk
    Artikia +396
    donderdag 20 september 2018 om 00:25
    Ben geen Ajacied, maar goed. Met Eiting heb je meer controle. Ik denk dat Ten Had dat het belangrijkste vond aangezien Neres een hele aanvallende "10" is, en Frenkie geen echte verdediger is. Eiting kan evt ook de positie van Frenkie innemen als hij indribbelt.
    Vind ik leuk
    2cents +57839
    donderdag 20 september 2018 om 00:25
    Komt nog bij dat je in de verdediging een échte verdediger kwijtraakt en daar een middenvelder neerzet. Om er dan een aanvallende middenvelder vóór te zetten is in ene wat teveel van het goede.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19469
    donderdag 20 september 2018 om 00:20
    Dan zondag maar juichen met je vingers in de oren. Kan best daar.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5073
    donderdag 20 september 2018 om 00:40
    We zullen zien het wordt oorlog in Eindhoven zondag.
    Vind ik leuk
    Frenk23 +136
    donderdag 20 september 2018 om 00:24
    Uitstekende voetballer, prima juichen vind ik. Hij gaat nog genoeg spelen dit jaar met zo’n druk programma, komt goed. Succes Donny!
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5073
    donderdag 20 september 2018 om 00:40
    Hoezo het juichen van Mbappe imiteren?
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:50
    Ach hij wilde ook even interessant doen, laat em lekker zijn gang gaan.
    Edit: Jezus, is foking 1 uur snachts, en nog krijg ik 4 keer achter elkaar een fout dat de website het niet doet :=)
    Ga echt niet nog een keer alles typen.

    En nee terug klikken hielp dit keer niet.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 00:51]
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 01:05
    Gebruik geen Explorer of Chrome maar Safari of Firefox
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 01:17
    Ik gebruik inderdaad chrome. Zal firefox morgen proberen. Bedankt.
    Maja het beste is wel dat ze het probleem oplossen, zijn genoeg mensen die niet eens weten wat firefox of safari, of zelfs chrome is...
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 01:21
    Mijn kennis reikt verder dan The Mickey Mouse League of The Millionaires Club, The Premier League. Zo heb ik ook verstand van koken zonder pannen en naaien zonder garen...
    Vind ik leuk
    Juppes046 +376
    donderdag 20 september 2018 om 00:54
    Als Donny van der Beek het doet dan moet het kunnen en als Hakim Ziyech het doet dan heeft hij maniertjes.
    Vind ik leuk
    Foebele +54828
    donderdag 20 september 2018 om 04:03
    Ik snap zijn standpunt niet helemaal, zeker aangezien de trainer heeft uitgelegd waarom hij voor Eiting koos.

    Donny is meer een speler met diepgang en scorend vermogen, Eiting is meer vanuit de controle en komt niet zo vaak in de 16. Als de Ligt weg valt en Frenkie en linie naar achteren gaat dan zal er toch iemand vanuit het middenveld meer naar achteren moeten spelen en Donny is niet zo'n type, dan haal je dus zijn kwaliteiten uit zijn spel, want hij kan niet meer diepgaan.

    Nee, ik snap dat hij teleurgesteld is maar hij moet gewoon snappen dat hij met Ziyech, Tadic en Neres om de nummer 10 positie strijd en dat als een van hun weg valt/gewisseld wordt hij de eerste in de rij is.

    Hij heeft gewoon pech dat het zo uitpakt dat Ziyech is gebleven, daar had bijna niemand op gerekend en daardoor is hij zijn plekje tijdelijk kwijt.

    Gewoon terugknokken en vooral niet verongelijkt gaan doen, we weten dat je er bent en je zal nog keihard nodig zijn dit seizoen dus schouders er onder en gaan, ook iedere keer als je op de bank begint.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 07:06
    Ik kan je helemaal vinden in deze reactie, maar Ten hag kan toch ook gewoon kiezen voor Donny inplaats van Neres. Vind ik persoonlijk een betere speler.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1774
    donderdag 20 september 2018 om 05:40
    Typisch voorbeeld van een calimero.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 05:41
    knap dat hij 2 ballen erin schiet. jammer van die buitenspel. Donny zekers in vorm...
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22035
    donderdag 20 september 2018 om 05:52
    Lekker hoor Donny! Schijt hebben aan iedereen.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2236
    donderdag 20 september 2018 om 06:24
    Mooi zo het ongelijk van de trainer laten zien 👍
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33841
    donderdag 20 september 2018 om 07:01
    Die is binnenkort weg.
    Vind ik leuk
    Kuip +8443
    donderdag 20 september 2018 om 07:06
    Ik zie liever Van de Beek i.p.v Schone. Waarbij Eiting de plek van Schone overnemen en Donny rechts op het middenveld. En normaliter Frenkie de Jong erbij. Neres kan dan in de spits voor de zwakke Huntelaar.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5566
    donderdag 20 september 2018 om 08:06
    Haha ik wou hier in een ander topic zelf over beginnen maar het is al een topic. Ik vond het leuk voor die jongen dat hij scoorde, maar vond het beetje gênant dat hij zo gaat juichen. Heb het geloof ik Ronaldo, Mbappe zien doen en nu Donny v.d. Beek :)
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 09:25
    Hieruit blijkt dat ten Hag niet weet wat hij aan het doen is. Op deze manier gaat v.d. Beek weg bij Ajax
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 13:34
    Donny is goed genoeg voor het eerst, maar dat zijn er nog al wat en zo invallen is toch heerlijk, ga niet piepen wees blij dat je speelde en verdomt goed
    Vind ik leuk
    Cookee +11235
    donderdag 20 september 2018 om 13:58
    Als Ziyech zo'n houding zou doen? Wat dan?
    Moet wel lachen om Hakim, hij zit lekker in zijn vel, lacht nu bijna constant en das mooi. Soms denk ik wel eens mag wel een tandje minder lachen, sorry Hakim.. 't is ook nooit goed.

    Ik vind Eiting meer voetbal in zijn voeten hebben, Donny maakt wel veel meters maar is wel de mindere voetballer van de 2.
    Vind ik leuk
    HJB135 +104
    donderdag 20 september 2018 om 15:27
    Als het een kerel was had hij het voor de bank van Ajax gedaan. Daar moet hij zijn frustratie uiten.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 16:07
    Mag hij gewoon doen en het is begrijpelijk. Ik snap de keuze voor Eiting wel mbt het voetballende vermogen, maar van de Beek is een serieuze aanjager en stormram die graag diep wil gaan.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws