Van de Beek verklaart opvallend juichgebaar: Het doet pijn, lijkt me logisch

    Van de Beek verklaart opvallend juichgebaar: "Het doet pijn, lijkt me logisch"

    donderdag 20 september 2018 om 00:15

    Ajax won woensdagavond van AEK Athene en Donny van de Beek maakte als invaller de bevrijdende 2-0. Het liefst had hij gescoord als basisspeler, maar dat zat er door de keuze van Ajax-trainer Erik ten Hag niet in.

    Ten Hag prefereerde Carel Eiting boven Van de Beek. "Dat was wel balen, ja", bekende Van de Beek na de 3-0 overwinning bij de NOS. "Het doet wel pijn, dat lijkt me logisch. Ook al ben je teleurgesteld, je moet toch de knop omzetten. Dat is wel gelukt, denk ik."

    Kort na zijn invalbeurt scoorde Van de Beek. Hij vierde dat met een serieuze blik en de armen over elkaar. "Er zat veel emotie in, dat klopt. Ik wilde toch even laten zien dat ik er ben. Maar het was niet gericht tegen iemand ofzo. Ik denk nooit na hoe ik ga juichen. Het was gewoon een mooi moment."

    De Ajacied hoopt in de Eredivisie-kraker tegen PSV wél in de basis te staan. Ten Hag heeft mogelijk opnieuw ruimte voor een middenvelder, omdat Matthijs de Ligt geblesseerd is en Frenkie de Jong naar achteren schuift. Van de Beek: "Ik weet niet hoe de trainer het ziet, maar het zou een mooie wedstrijd zijn om erbij te zijn."

    Poll

    Begrijp jij de manier waarop Van de Beek reageerde na zijn goal?

    (2313 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 20 september 2018 om 00:17
    Geweldig hoe Donny juichte, zo deed Bouma het in zijn jongere jaren ook. Kreeg hij ook kritiek op...
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 00:21]
    Vind ik leuk
    John Garp +1316
    donderdag 20 september 2018 om 00:19
    rot op met je punt om als eerste iets te roepen
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:22
    Daar heb je een punt.
    Vind ik leuk
    John Garp +1316
    donderdag 20 september 2018 om 00:23
    Dankje.
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8091
    donderdag 20 september 2018 om 01:36
    Het gebaar van ik ben boos! of ik wil mijn zin!

    Net een kindje als je z'n speeltje afpakt!

    Donny moet gewoon wat vaker zijn voeten laten spreken!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 06:01]
    Vind ik leuk
    Castromann +6875
    donderdag 20 september 2018 om 05:55
    Ik snap hem wel.... hij was vorig jr 1vd steunpilaren en nu wordt afgedankt op het reservebankje.
    Misschien in de winterstop n andere club zoeken waar je wel alles speelt.
    Vind ik leuk
    Futre +2931
    donderdag 20 september 2018 om 06:48
    Donny staat niet helemaal waterpas. Liep na zijn goal ook over het veld alsof hij Jezus zelf was. Dit mannetje heeft een totaal vertekend beeld van zowel zijn eigen kwaliteiten als zijn status binnen de selectie. Snel verkopen deze rotte appel.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 07:34
    Past in een rijtje,,,, de blanke kabel ?
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1481
    donderdag 20 september 2018 om 09:01
    Telstar ?
    Vind ik leuk
    Garinsha +4787
    donderdag 20 september 2018 om 09:23
    Ook bazoer was een steunpilaar en werd afgedankt naar het reservebankje.. die ging wel weg.. snapte je dat ook?

    Donny moet gewoon blijven. Die staat er zo weer in.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 06:49
    Moet ie wel de kans krijgen.....en als ie speelt, is ie een van de betere. Wij zien dat, nu Ten Hag nog. ;-)
    Vind ik leuk
    Dw1708 +238
    donderdag 20 september 2018 om 07:58
    Raar ventje ben jij man
    Vind ik leuk
    Blindsy +11193
    donderdag 20 september 2018 om 08:22
    Wat hij bij elke invalbeurt prompt doet...
    Vind ik leuk
    SnelKookPan +8091
    donderdag 20 september 2018 om 01:34
    .
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:20
    Jij vraagt ook om kritiek,maar laten we rekening houden met jou.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:35
    Niemand vraagt om zoveel kritiek als Gio met zijn late wissels...
    Had Ayoub er moeten inbrengen en Jørgensen veel eerder...
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:40
    Jorgensen was een tijdlang geblesseerd,en over ayoub ben ik het eens. Maar zowel Gio als Donny hebben allebei het recht om te juichen of om te kiezen wat zij doen. Ik zal Gio wel even vragen of hij geïnteresseerd is in jou mening.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:47
    Heb liever dat van Geel naar mij zou luisteren. Die flikkerde ik zo het Maasgebouw uit als ik voorzitter van het Raad van Bestuur was...
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1144
    donderdag 20 september 2018 om 00:24
    Net apies die voetballers.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:28
    Radya, jij koelie, jij racist, waarom noem jij mijn matties apies? Onbeskoft...
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1144
    donderdag 20 september 2018 om 00:35
    Sjors jij domoor, simpel stuk onbenul dat je bent, waar denk jij dat het woord
    na-apen vandaan komt.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:38
    Ik deed FC Kip na... 😂😂
    Sorry, begreep je verkeerd...
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1144
    donderdag 20 september 2018 om 00:39
    Gelukkig voor jou ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:46
    Bouma heeft ook bij Fortuna nog een hele mooie periode gekend.
    Ik heb persoonlijk contact met hem gehad in die tijd, een ontzettend aardige, sociale en lieve jongen.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:47
    Nog steeds populair in Eindhoven...
    Vind ik leuk
    Radya .G . +1144
    donderdag 20 september 2018 om 00:51
    Dat klinkt wel heel knus Wilbért :)
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 07:38
    "in die tijd" Gelukkig is Fredje op tijd wakker geworden.........
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 15:38
    Maak jouw nickname liever waar ipv zo'n domme reactie te plaatsen.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:55
    Wie is Bouma???
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:57
    Heeft nog bij Jong Oranje en PSV gespeeld. Wilfred 'Fredje' Bouma....
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 07:11
    Bouma is iemand die veel mensenkennis heeft................
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:56
    Wie is Bouma??
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:59
    Je biologische vader...
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 13:25
    Jong Oranje? PSV? Bouma was dus een nobody in voetballand...
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 13:39
    Coen, dit soort opmerkingen heb jij niet nodig, kom op man....
    Vind ik leuk
    Kwikwek +2884
    donderdag 20 september 2018 om 02:01
    En als Hakim t doet dan is hij arrogant?
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 07:38
    Nee, vond Donny's reactid hilarisch, het ging mij om hoe komisch een gebaar kan zijn. Arrogante spelers vind ik juist grappig...Arrogante houdingen van mensen werken altijd op mijn lachspieren...
    Vind ik leuk
    Kwikwek +2884
    donderdag 20 september 2018 om 13:09
    +1 voor je uitleg
    Vind ik leuk
    Swout +534
    donderdag 20 september 2018 om 03:21
    Donny heeft dit zeker afgekeken bij Hakim. Het leverde Hakim een dik salaris op, hoop dat Donny zich ook terug kan knokken voor betere money!
    Vind ik leuk
    Dw1708 +238
    donderdag 20 september 2018 om 05:28
    Zielig ventje. Bah bah
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 06:34
    Prettig om de dag al verzuurd te beginnen?
    Vind ik leuk
    Dw1708 +238
    donderdag 20 september 2018 om 07:56
    Altijd fijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 08:00
    Dacht ik al ;-).
    En nu wat basisch voedsel voor het evenwicht.
    Vind ik leuk
    Dw1708 +238
    donderdag 20 september 2018 om 11:01
    Aardappel
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 14:14
    Beetje okay (wel gekookt, niet gebakken 😏). Boerenkool helpt je af van al het zuur.
    Vind ik leuk
    Dw1708 +238
    donderdag 20 september 2018 om 14:17
    Schnitzel
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 06:54
    Net als jij, huilebalk!!!!!
    Vind ik leuk
    Dw1708 +238
    donderdag 20 september 2018 om 07:57
    Oke kindje
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 12:56
    Zo je middag dutje weer gehad. Kun je fijn weer met je blokken spelen.
    Vind ik leuk
    Dw1708 +238
    donderdag 20 september 2018 om 14:00
    Hahaha stakker.Ga werk zoeken ofzo.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 17:51
    Sterk hoor!!! En er van uitgaan dat iemand niet werkt omdat hij reageert, petje af man! Maar wel eens gehoord van een pauze, zal wel niet! Jij bent er vast 1die zelf al zijn hele leven werkt zoekt, zogenaamd.!!!! Kneus
    Vind ik leuk
    Dw1708 +238
    donderdag 20 september 2018 om 19:04
    Ahww moet je nu huilen kindje?
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1709
    donderdag 20 september 2018 om 07:26
    Triest figuur
    Vind ik leuk
    Vak-T +620
    donderdag 20 september 2018 om 07:48
    Kinderachtig gebaar.....
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 07:55
    Hij is ook nog jong, hè..?
    Vind ik leuk
    2cents +54947
    donderdag 20 september 2018 om 00:18
    Prima reactie. Logisch dat je wil spelen. Zou gek zijn als het niet zo was. Had ook weer een heel sterke invalbeurt. Als Huntelaar niet kan spelen verwacht ik Van De Beek ook in de basis zondag.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:21
    Dat verwacht ik eigelijk al in plaats van eiting of ligt dat aan mij?
    Vind ik leuk
    Voebtal +6593
    donderdag 20 september 2018 om 00:38
    Ligt aan jou.

    Met tadic, neres en ziyech heb je al genoeg spelers die in de 16 willen komen (achter Huntelaar). Je hebt voor de balans dus een ander type nodig dan Donny.
    Vind ik leuk
    Freddy M. +1006
    donderdag 20 september 2018 om 05:51
    Mee eens want dan lopen ze, samen met de backs, op een gegeven moment allemaal voor de bal en dat is bij balverlies dodelijk!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 05:52]
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:58
    Zie liever Donny...nou ja, zondag niet dan... (-;
    Vind ik leuk
    2cents +54947
    donderdag 20 september 2018 om 07:14
    Die ga je zondag ook nog zien. ;)
    Vind ik leuk
    broedkip +1613
    donderdag 20 september 2018 om 00:19
    Prima reactie Donny.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:19
    Ik vraag me af waarom ten hag voor Carel kiest. Is er hier een Ajacied die mij dat kan uitleggen?
    Vind ik leuk
    2cents +54947
    donderdag 20 september 2018 om 00:22
    De één is aanvallend en de ander controlerend. De Jong valt weg als controleur, dan vervang je hem met een controleur.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:33
    Maar tegen aek kan je toch wel aanvallend spelen? Die konden er echt geen houtje touwtje van.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27989
    donderdag 20 september 2018 om 00:36
    Als je iets wilt in de poule moet je de thuiswedstrijden winnen.
    Geef je wat meer ruimte weg scoren ze misschien per ongeluk een keer en speel je een kutwedstrijd tegen 11 grieken in een strafschopgebied.

    En De Ligt speelde niet. Dan ben je verdedigend wel verzwakt
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 00:37]
    Vind ik leuk
    frankn27 +5560
    donderdag 20 september 2018 om 08:08
    Thuis van Bayern winnen? Of treffen ze die als laatste dat Bayern al geplaatst is?
    AEK uit moet je gewoon ook winnen, dat is een cafe-elftal helemaal met 3 basisspelers geschorst.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27989
    donderdag 20 september 2018 om 12:31
    Ja, Bayern thuis wordt wel de lastigste, maar de haalbare thuiswedstrijden moet je sowieso winnen. Win je al je thuiswedstrijden ben je gewoon door.
    Vind ik leuk
    2cents +54947
    donderdag 20 september 2018 om 07:13
    Dat gebeurt toch al als je je CV inruilt voor een middenvelder?
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +6156
    donderdag 20 september 2018 om 08:11
    Jullie speelden ook met Clasie tegen Trencin?
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 09:12
    Wat is je punt?
    Vind ik leuk
    Artikia +284
    donderdag 20 september 2018 om 00:25
    Ben geen Ajacied, maar goed. Met Eiting heb je meer controle. Ik denk dat Ten Had dat het belangrijkste vond aangezien Neres een hele aanvallende "10" is, en Frenkie geen echte verdediger is. Eiting kan evt ook de positie van Frenkie innemen als hij indribbelt.
    Vind ik leuk
    2cents +54947
    donderdag 20 september 2018 om 00:25
    Komt nog bij dat je in de verdediging een échte verdediger kwijtraakt en daar een middenvelder neerzet. Om er dan een aanvallende middenvelder vóór te zetten is in ene wat teveel van het goede.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    donderdag 20 september 2018 om 00:20
    Dan zondag maar juichen met je vingers in de oren. Kan best daar.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3589
    donderdag 20 september 2018 om 00:40
    We zullen zien het wordt oorlog in Eindhoven zondag.
    Vind ik leuk
    13 +13109
    donderdag 20 september 2018 om 02:35
    Juichen met een scheenbeschermer in je mond, het kan allemaal. (Maar om Elia kon ik altijd lachen, die kwam er bij mij wel mee weg.)
    Vind ik leuk
    Frenk23 +114
    donderdag 20 september 2018 om 00:24
    Uitstekende voetballer, prima juichen vind ik. Hij gaat nog genoeg spelen dit jaar met zo’n druk programma, komt goed. Succes Donny!
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3589
    donderdag 20 september 2018 om 00:40
    Hoezo het juichen van Mbappe imiteren?
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 00:50
    Ach hij wilde ook even interessant doen, laat em lekker zijn gang gaan.
    Edit: Jezus, is foking 1 uur snachts, en nog krijg ik 4 keer achter elkaar een fout dat de website het niet doet :=)
    Ga echt niet nog een keer alles typen.

    En nee terug klikken hielp dit keer niet.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 00:51]
    Vind ik leuk
    13 +13109
    donderdag 20 september 2018 om 01:03
    Reactie kopiëren voordat je hem plaatst? Of de app gebruiken?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 01:04]
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 01:15
    Kan het kopieren ja, heb ik zelf ook al een keer aangegeven bij een ander die klaagde haha :)
    De app gebruiken nehh, vind het vervelend om op mijn telefoon te typen, ben over de 30, dan krijg je dat.
    Edit: Heb dit bericht 3 keer moeten her kopieren voordat ie plaatse, wordt steeds gekker met deze site.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 01:15]
    Vind ik leuk
    13 +13109
    donderdag 20 september 2018 om 01:23
    Ben best een eind over de 30 maar heb iPad 😝 Maar lees momenteel veel klachten hier over de website ja. Als je zoveel moeite moet doen om te reageren, vergaat je de lust wel.
    Overigens heb ik met enig plezier naar CL-wedstrijden gekeken en ben ik ook benieuwd naar PSV-Ajax, maar vind ik het ook wel balen dat er momenteel weinig spanning en sensatie rondom Feyenoord is.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    donderdag 20 september 2018 om 01:34
    Spanning en sensatie rondom Feyenoord city is niet genoeg? Zelfs ik volg dat redelijk.
    Vind ik leuk
    13 +13109
    donderdag 20 september 2018 om 01:52
    Nou, ik heb me er een tijdje best in verdiept en vond het moeilijk om te bepalen of zo’n Red De Kuip plan misschien niet beter is dan het enigszins megalomane Feyenoord City. De Kuip leek destijds ook een megalomaan project, maar bleek in de praktijk juist een fantastische zet. Inmiddels weet ik gewoon echt niet meer wat ik er allemaal van moet denken, en volg ik het met gelatenheid.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    donderdag 20 september 2018 om 02:03
    Jan de Jonge zit zondag ochtend bij de Tafel van Kees over dit onderwerp. Hij zal natuurlijk niet alles kunnen zeggen maar ik denk dat zijn lichaamstaal veel kan vertellen. Zeker bij een kritische vraag van Kraay Jr.

    Ik vind dat mening van de supporters leidend moet zijn in deze en niet de te verwachten winst voor de investeerders. Maar juist de supporters zijn erg verdeeld. En dat komt weer door de gebrekkige communicatie en informatie. Dus ik snap je gelatenheid.
    Vind ik leuk
    13 +13109
    donderdag 20 september 2018 om 02:11
    Ik vergeet meestal te kijken naar dat programma, dus bedankt voor de tip! Mening supporters vind ik meer op details belangrijk. Ze hebben goede dingen aangedragen, waarvan een deel ook wel degelijk verwerkt is in de plannen. Maar helemaal van supporters uitgaan, kan niet. Dan waren er bij Ajax en Feyenoord al te snel en te veel trainers, TD’s en zo vertrokken. En dat de supporters verdeeld zijn over de stadionplannen is waar ja. De materie is ook niet te overzien. Net zoals het hele EU-gebeuren erg lastig te volgen is voor de gewone burger 😜
    Vind ik leuk
    13 +13109
    donderdag 20 september 2018 om 02:14
    Overigens, nog gefeliciteerd met het nemen vd eerste horde vanavond!
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    donderdag 20 september 2018 om 02:17
    Dank je, al vind ik zondag belangrijker. Dit was zeker leuk voor erbij.
    Vind ik leuk
    13 +13109
    donderdag 20 september 2018 om 02:21
    Komt dat gewoon door kampioensdroogte, dat je CL blijkbaar minder belangrijk vindt? Na die 18 jaar vond ik kampioenschap in elk geval veel boeiender dan onze prestaties destijds in de EL haha. Al was winst van Manchester United wel kicken. En meteen daarna ook winst in Eindhoven. Dat waren nog eens tijden 😋
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 02:21]
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    donderdag 20 september 2018 om 02:40
    Ja. De CL is leuk, maar moet structureel worden. En dan ligt de basis bij vaak kampioen worden. De beleidsbepalers zien dat blijkbaar anders want die verschijnen plots weer met een big smile voor de camera.

    Na 18 jaar begrijp ik dat het kampioenschap een soort van heilige graal is geworden. Dat zijn resultaten tegen Manchester en PSV hooguit een boost in de juiste richting.
    Die tijden komen hopelijk snel terug. Feyenoord en Ajax moeten samen om het kampioenschap strijden. En niet PSV.
    Maar dan moet er meer geld komen bij jullie, kom je toch weer op Feyenoord city uit, haha.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 01:05
    Gebruik geen Explorer of Chrome maar Safari of Firefox
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 01:17
    Ik gebruik inderdaad chrome. Zal firefox morgen proberen. Bedankt.
    Maja het beste is wel dat ze het probleem oplossen, zijn genoeg mensen die niet eens weten wat firefox of safari, of zelfs chrome is...
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 01:21
    Mijn kennis reikt verder dan The Mickey Mouse League of The Millionaires Club, The Premier League. Zo heb ik ook verstand van koken zonder pannen en naaien zonder garen...
    Vind ik leuk
    13 +13109
    donderdag 20 september 2018 om 01:27
    Van naaien zonder garen hebben erg veel mensen verstand.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 01:30
    Nee hoor, anders bestonden fake-orgasmes niet...
    Vind ik leuk
    13 +13109
    donderdag 20 september 2018 om 00:50
    Ik snap niet dat Vd Beek wat hij deed onder de noemer juichen schaart. Ziyech was eerder ook al zo lekker bezig. Geef mij maar het simpele, blijkbaar ouderwetse, juichen van Kuyt of het grappige gebaartje dat St. Juste maakt als hij scoort. Gewoon iets blijs, niet dat verongelijkte. Vilhena deed ook een keer raar als reactie op commentaar dat Ronald de Boer had geleverd, vond ik ook niks.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 00:57]
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 01:39
    Iedere persoon is anders. Wij op aarde moeten daarmee leren omgaan. Ookal is dat niet altijd makkelijk.
    Vind ik leuk
    13 +13109
    donderdag 20 september 2018 om 01:44
    Dank je, ik heb even heerlijk gegrinnikt om het in hoge mate bespiegelende gehalte van je reactie.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 01:51
    Inseglijks broeder.
    Vind ik leuk
    13 +13109
    donderdag 20 september 2018 om 01:56
    Zuster 😝
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 01:57
    Excuus zuster
    Vind ik leuk
    Juppes046 +357
    donderdag 20 september 2018 om 00:54
    Als Donny van der Beek het doet dan moet het kunnen en als Hakim Ziyech het doet dan heeft hij maniertjes.
    Vind ik leuk
    13 +13109
    donderdag 20 september 2018 om 00:59
    Haha, ik haal ze hier net boven allebei aan. Gelijke monniken, gelijke kappen.
    Vind ik leuk
    Foebele +55063
    donderdag 20 september 2018 om 04:03
    Ik snap zijn standpunt niet helemaal, zeker aangezien de trainer heeft uitgelegd waarom hij voor Eiting koos.

    Donny is meer een speler met diepgang en scorend vermogen, Eiting is meer vanuit de controle en komt niet zo vaak in de 16. Als de Ligt weg valt en Frenkie en linie naar achteren gaat dan zal er toch iemand vanuit het middenveld meer naar achteren moeten spelen en Donny is niet zo'n type, dan haal je dus zijn kwaliteiten uit zijn spel, want hij kan niet meer diepgaan.

    Nee, ik snap dat hij teleurgesteld is maar hij moet gewoon snappen dat hij met Ziyech, Tadic en Neres om de nummer 10 positie strijd en dat als een van hun weg valt/gewisseld wordt hij de eerste in de rij is.

    Hij heeft gewoon pech dat het zo uitpakt dat Ziyech is gebleven, daar had bijna niemand op gerekend en daardoor is hij zijn plekje tijdelijk kwijt.

    Gewoon terugknokken en vooral niet verongelijkt gaan doen, we weten dat je er bent en je zal nog keihard nodig zijn dit seizoen dus schouders er onder en gaan, ook iedere keer als je op de bank begint.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 07:06
    Ik kan je helemaal vinden in deze reactie, maar Ten hag kan toch ook gewoon kiezen voor Donny inplaats van Neres. Vind ik persoonlijk een betere speler.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1261
    donderdag 20 september 2018 om 05:40
    Typisch voorbeeld van een calimero.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 05:41
    knap dat hij 2 ballen erin schiet. jammer van die buitenspel. Donny zekers in vorm...
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20780
    donderdag 20 september 2018 om 05:52
    Lekker hoor Donny! Schijt hebben aan iedereen.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1568
    donderdag 20 september 2018 om 06:24
    Mooi zo het ongelijk van de trainer laten zien 👍
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31497
    donderdag 20 september 2018 om 07:01
    Die is binnenkort weg.
    Vind ik leuk
    Kuip +7425
    donderdag 20 september 2018 om 07:06
    Ik zie liever Van de Beek i.p.v Schone. Waarbij Eiting de plek van Schone overnemen en Donny rechts op het middenveld. En normaliter Frenkie de Jong erbij. Neres kan dan in de spits voor de zwakke Huntelaar.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5560
    donderdag 20 september 2018 om 08:06
    Haha ik wou hier in een ander topic zelf over beginnen maar het is al een topic. Ik vond het leuk voor die jongen dat hij scoorde, maar vond het beetje gênant dat hij zo gaat juichen. Heb het geloof ik Ronaldo, Mbappe zien doen en nu Donny v.d. Beek :)
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 09:25
    Hieruit blijkt dat ten Hag niet weet wat hij aan het doen is. Op deze manier gaat v.d. Beek weg bij Ajax
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 13:34
    Donny is goed genoeg voor het eerst, maar dat zijn er nog al wat en zo invallen is toch heerlijk, ga niet piepen wees blij dat je speelde en verdomt goed
    Vind ik leuk
    Cookee +10633
    donderdag 20 september 2018 om 13:58
    Als Ziyech zo'n houding zou doen? Wat dan?
    Moet wel lachen om Hakim, hij zit lekker in zijn vel, lacht nu bijna constant en das mooi. Soms denk ik wel eens mag wel een tandje minder lachen, sorry Hakim.. 't is ook nooit goed.

    Ik vind Eiting meer voetbal in zijn voeten hebben, Donny maakt wel veel meters maar is wel de mindere voetballer van de 2.
    Vind ik leuk
    HJB135 +104
    donderdag 20 september 2018 om 15:27
    Als het een kerel was had hij het voor de bank van Ajax gedaan. Daar moet hij zijn frustratie uiten.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 16:07
    Mag hij gewoon doen en het is begrijpelijk. Ik snap de keuze voor Eiting wel mbt het voetballende vermogen, maar van de Beek is een serieuze aanjager en stormram die graag diep wil gaan.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van de Beek verklaart opvallend juichgebaar: "Het doet pijn, lijkt me logisch"