Definitief: El Hamdaoui (34) tekent contract en is terug in de Eredivisie

Definitief: El Hamdaoui (34) tekent contract en is terug in de Eredivisie

Gepubliceerd: donderdag 20 september 2018 om 11:04do 20-09-2018 om 11:04

Het is definitief: Mounir El Hamdaoui is terug in de Eredivisie. De 34-jarige aanvaller heeft voor de rest van het seizoen getekend bij Excelsior, meldt de club.

"Dit is zeker bijzonder, een mooi moment", laat Mounir via de officiële kanalen van Excelsior weten. "Vanaf de eerste dag dat ik mocht meetrainen, voelde het goed. Terugkomen op het oude nest om het zomaar te zeggen. Dat gevoel van thuiskomen was er meteen en nu kan ik ook echt lekker aan de slag. Als ik straks in dit shirt wedstrijden kan spelen, voelt dat helemaal lekker."

El Hamdaoui trainde al sinds 4 september en heeft de staf kunnen overtuigen om met hem in zee te gaan. Hij verwacht iets te kunnen toevoegen aan de ploeg van trainer Adrie Poldervaart. "Ik heb in de loop der jaren het een en ander meegemaakt, heb ervaring op verschillende gebieden."

"Die ervaring kan ik delen met de jongere jongens hier. Er staat een talentvolle selectie, met jongens die veel kwaliteiten hebben. Er zijn echter veel jonge spelers die aan het begin van hun carrière staan. Zij gaan dingen ervaren, die ik al heb meegemaakt en daar kan ik ze bij helpen en dat ben ik ook zeker van plan."

Plaats een reactie

Smithsonian +41221
donderdag 20 september 2018 om 11:07
Gaat hem niet meer worden.

Bij twente was het niets.
Vind ik leuk
Il Gordo +16993
donderdag 20 september 2018 om 11:07
Alsof er ook maar één iemand een voldoende haalde vorig jaar bij Twente ;-)
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 11:30
De supporters hadden voldoende coke.
Vind ik leuk
Kevindo +1914
donderdag 20 september 2018 om 12:06
Haha één punt erbij voor jou, voor je reactie.
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 19:56
Ik vond de tegen doelpunten van Fc Twente wel een voldoende, nu leuke opvulling voor de keuken kampioen divisie
Vind ik leuk
Il Gordo +16993
donderdag 20 september 2018 om 20:30
Wat mij betreft mogen ze snel weer terugkeren.
Vind ik leuk
Kramertje +1014
donderdag 20 september 2018 om 11:13
zal wel meevallen Maher is ook naar AZ gegaan (en mocht al invallen tegen Feyenoord)

ik denk dat dit gewoon een goeie match is en dat ie ons nog wel eens zou kunnen verbazen
Bij excelsior kan je gewoon lekker voetballen zonder al te veel druk
Vind ik leuk
Smithsonian +41221
donderdag 20 september 2018 om 11:49
Maher is wel van een andere kaliber. En jonger.

Mounir is op.

Zinloze vergelijking
Vind ik leuk
Kramertje +1014
donderdag 20 september 2018 om 13:40
van Persie was ook op !!!!

is weer terug waar hij ooit begon en zo gevoel heb ik ook met El Hamadoui

Bij Twente waar hij maar een half jaar was (was hij eigenlijk de gehele periode geblesseerd)

mischien dat ie iets trager is geworden maar de techniek zal hij nog wel hebben en neusje voor de goal verleer je ook niet

ik heb er wel vertrouwen in en bij Excelsior hebben ze een goed beleid en doen ze geen gekke dingen
Vind ik leuk
Smithsonian +41221
donderdag 20 september 2018 om 14:35
Ga je hem nou vergelijken met van persie?

Goeiendag 😂
Vind ik leuk
Kramertje +1014
donderdag 20 september 2018 om 14:58
lezen is ook een vak

ik zie nergens staan dat El Hamadaoui net zo goed is al Van Persie

ik maak alleen de vergelijking dat Van Persie volgens de kenners hier ook niet meer op niveau zou kunnen komen
Vind ik leuk
Cookee +12169
donderdag 20 september 2018 om 13:34
Je moet spelers om je heen hebben die iets toevoegen.
Twente zat in de neerwaartse gang en dan lukt niks meer,
zelfs niet bij Maher niet.

Excelsior heeft elk jaar een groep die elkaar compleet maakt.
Daar zou Feijenoord een voorbeeld aan kunnen nemen.
Ik ben benieuwd. In ieder geval mooi dat hij liefhebber is en nog wil spelen, want als hij weer de oude vorm krijgt dan kan hij ervoor zorgen dat exc veilig is.
Vind ik leuk
Il Gordo +16993
donderdag 20 september 2018 om 11:07
Prima zet!
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 11:09
Ga weg haha
Vind ik leuk
Il Gordo +16993
donderdag 20 september 2018 om 11:17
Nee, ik blijf.

Een ervaren spits als back-up? Zie niet in wat er mis mee is.
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 11:35
Hij is geen eens fit
Vind ik leuk
Il Gordo +16993
donderdag 20 september 2018 om 11:36
Jij hebt de medische keuring gedaan? Of zag je 'm op krukken lopen?

Wedstrijdfit niet nee. Maar paar weken lang trainen af en toe invallen, dan is-ie gewoon het mannetje. Zeker als je in oktober straks in de interlandperiode stevig kan doortrainen.
Vind ik leuk
5697956 +3694
donderdag 20 september 2018 om 11:10
Deze jongen heeft zijn beste tijd gehad, en dat was bij AZ.
Vind ik leuk
Il Gordo +16993
donderdag 20 september 2018 om 11:18
Wil niet zeggen dat-ie niet meer van toegevoegde waarde kan zijn voor een Excelsior, zeker als back-up.
Vind ik leuk
AllAdIn +22404
donderdag 20 september 2018 om 11:07
Was/is in potentie een goede voetballer, ben benieuwd..
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 11:27
Inderdaad, was in zijn tijd zelfs beter dan Suarez.
Vind ik leuk
AllAdIn +22404
donderdag 20 september 2018 om 11:35
Dat zeg ik niet, maar potentie had deze gast echt wel!
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 11:36
Dat zeg ik. Kijk maar naar de wedstrijden van toen. Blonk meer uit dan Suarez.
Vind ik leuk
AllAdIn +22404
donderdag 20 september 2018 om 11:51
Ik geloof je..
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 11:09
De cirkel is rond! Totdat er weer een droomclub uit de woestijn met een zak geld rammelt.
Vind ik leuk
Kramertje +1014
donderdag 20 september 2018 om 11:17
ik denk dat het wel meevalt hij is daar begonnen en hij wil gewoon lekker voetballen en bij excelsior kan dat
Vind ik leuk
Bokkum013 +476
donderdag 20 september 2018 om 11:32
Dat zou dan voor het eerst in zijn carrière zijn...
Vind ik leuk
Argento8523 +7052
donderdag 20 september 2018 om 11:22
Daar laat Excelsior zich mooi beet nemen

Die kan er niks meer van
Vind ik leuk
Il Gordo +16993
donderdag 20 september 2018 om 11:34
Ja, want bij Excelsior zien ze het echt verkeerd.
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 11:41
Dat doen ze heel vaak niet nee. Ze verrichten daar wonderen met een minuscuul budget. Maar ik snap de twijfel wel. Hoe lang is het geleden dat deze man een redelijke wedstrijd op enig niveau heeft gespeeld?
Vind ik leuk
Il Gordo +16993
donderdag 20 september 2018 om 12:03
Och, wel een tijdje geleden. Maar is-ie vorig echt door het ijs gezakt bij Twente? Kwestie van optrainen denk ik.
Vind ik leuk
Kramertje +1014
donderdag 20 september 2018 om 13:44
hij heeft bij Twente maar een half jaar gezeten maar was eigenlijk de gehele periode geblesseerd
(nou had twente ook geen beste ploeg en geen vertrouwen)
Vind ik leuk
Zultkop +6369
donderdag 20 september 2018 om 11:26
Ik vind die Hamlap het shirt van Excelsior niet waard.
Vind ik leuk
Jopi1982 +830
donderdag 20 september 2018 om 11:27
Haha en waar gaat hij in de winterstop naar toe?
Vind ik leuk
fdegit +40
donderdag 20 september 2018 om 11:27
Mag dat wel van zijn broer?
Vind ik leuk
Bokkum013 +476
donderdag 20 september 2018 om 11:31
De zoveelste club die in zijn praatjes trapt. Heeft het nog bij geen een club fatsoenlijk af of waar gemaakt en piept er zo weer tussen uit als ze ergens anders met een betere deal komen. Gaat pijn doen aan de excelsior kontjes!
Vind ik leuk
Het Brein +4682
donderdag 20 september 2018 om 11:37
Zwaar over the hill, was al zowat gestopt. Waar begin je aan?
Vind ik leuk
Busk +1633
donderdag 20 september 2018 om 11:40
"Er zijn echter veel jonge spelers die aan het begin van hun carrière staan. Zij gaan dingen ervaren, die ik al heb meegemaakt"

Zoals:
Een rij clubs verslijten, weer in genade aangenomen worden, topscoorder worden, en daarna weer naast je schoenen gaan lopen, en er met de pet naar gooien.

Ik hoop dat je jongere gasten kunt behoeden voor zulke dingen.

Maak er wat van. Loopt het goed, ga jezelf dan niet belangrijker vinden van de club waar je op de loonlijst staat.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1063
donderdag 20 september 2018 om 11:42
El hamdaWIE?
Vind ik leuk
De Joker +191
donderdag 20 september 2018 om 11:53
Voor het geld doet hij het niet , daar zijn andere clubs voor geweest. Nu weer lekker ballen en scoren . Welkom thuis Mounier
[Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 11:55]
Vind ik leuk
Springbok +1370
donderdag 20 september 2018 om 11:56
"Om het zomaar te zeggen"

zomaar, vriend.

Zomaar en zo maar zijn 2 verschillende ladingen.
Vind ik leuk
Pimman +9508
donderdag 20 september 2018 om 12:10
El Hamda Wie?!
Vind ik leuk
repeP +2076
donderdag 20 september 2018 om 12:16
Goed voor El Hamdaoui en hopelijk ook goed voor Excelsior. Wel mooi dat dergelijk thuis komen nog altijd kan.
Vind ik leuk
RtdDub +13420
donderdag 20 september 2018 om 13:15
Kan zijn broer het sportwinkeltje op de Oude Dijk weer openen.
Vind ik leuk
Blindsy +17251
donderdag 20 september 2018 om 13:49
En hij na het trainen weer af en toe bijspringen.
Vind ik leuk
Il Gordo +16993
donderdag 20 september 2018 om 14:01
Daarna meteen ff door naar Jimmy, bij Afobaka.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2183
donderdag 20 september 2018 om 13:33
Als hij fit is natuurlijk een aanwinst. Maar is hij nog wel eens fit?
Vind ik leuk
Blindsy +17251
donderdag 20 september 2018 om 13:46
Kan alleen maar hópen dat het nog wat wordt met hem, maar als het nog bij één club kan lukken, is het Excelsior. Duimen maar!
Vind ik leuk
hefbrug38 +527
donderdag 20 september 2018 om 14:26
Excelsior naar de klote jammer voor deze club
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 14:26
Poeh, aanwinst hoor...
Vind ik leuk
rinirat +3269
donderdag 20 september 2018 om 14:41
Eindelijk zijn niveau gevonden.
Maar denk toch niet dat hij er wat klaar maakt.
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 21:59
Kan nog wel voor mooie momenten zorgen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws