Definitief: El Hamdaoui (34) tekent contract en is terug in de Eredivisie

    Definitief: El Hamdaoui (34) tekent contract en is terug in de Eredivisie

    Gepubliceerd: donderdag 20 september 2018 om 11:04do 20-09-2018 om 11:04

    Het is definitief: Mounir El Hamdaoui is terug in de Eredivisie. De 34-jarige aanvaller heeft voor de rest van het seizoen getekend bij Excelsior, meldt de club.

    "Dit is zeker bijzonder, een mooi moment", laat Mounir via de officiële kanalen van Excelsior weten. "Vanaf de eerste dag dat ik mocht meetrainen, voelde het goed. Terugkomen op het oude nest om het zomaar te zeggen. Dat gevoel van thuiskomen was er meteen en nu kan ik ook echt lekker aan de slag. Als ik straks in dit shirt wedstrijden kan spelen, voelt dat helemaal lekker."

    El Hamdaoui trainde al sinds 4 september en heeft de staf kunnen overtuigen om met hem in zee te gaan. Hij verwacht iets te kunnen toevoegen aan de ploeg van trainer Adrie Poldervaart. "Ik heb in de loop der jaren het een en ander meegemaakt, heb ervaring op verschillende gebieden."

    "Die ervaring kan ik delen met de jongere jongens hier. Er staat een talentvolle selectie, met jongens die veel kwaliteiten hebben. Er zijn echter veel jonge spelers die aan het begin van hun carrière staan. Zij gaan dingen ervaren, die ik al heb meegemaakt en daar kan ik ze bij helpen en dat ben ik ook zeker van plan."

    Plaats een reactie

    Smithsonian +33622
    donderdag 20 september 2018 om 11:07
    Gaat hem niet meer worden.

    Bij twente was het niets.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10427
    donderdag 20 september 2018 om 11:07
    Alsof er ook maar één iemand een voldoende haalde vorig jaar bij Twente ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 11:30
    De supporters hadden voldoende coke.
    Vind ik leuk
    Kevindo +1563
    donderdag 20 september 2018 om 12:06
    Haha één punt erbij voor jou, voor je reactie.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 19:56
    Ik vond de tegen doelpunten van Fc Twente wel een voldoende, nu leuke opvulling voor de keuken kampioen divisie
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10427
    donderdag 20 september 2018 om 20:30
    Wat mij betreft mogen ze snel weer terugkeren.
    Vind ik leuk
    Kramertje +887
    donderdag 20 september 2018 om 11:13
    zal wel meevallen Maher is ook naar AZ gegaan (en mocht al invallen tegen Feyenoord)

    ik denk dat dit gewoon een goeie match is en dat ie ons nog wel eens zou kunnen verbazen
    Bij excelsior kan je gewoon lekker voetballen zonder al te veel druk
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33622
    donderdag 20 september 2018 om 11:49
    Maher is wel van een andere kaliber. En jonger.

    Mounir is op.

    Zinloze vergelijking
    Vind ik leuk
    Kramertje +887
    donderdag 20 september 2018 om 13:40
    van Persie was ook op !!!!

    is weer terug waar hij ooit begon en zo gevoel heb ik ook met El Hamadoui

    Bij Twente waar hij maar een half jaar was (was hij eigenlijk de gehele periode geblesseerd)

    mischien dat ie iets trager is geworden maar de techniek zal hij nog wel hebben en neusje voor de goal verleer je ook niet

    ik heb er wel vertrouwen in en bij Excelsior hebben ze een goed beleid en doen ze geen gekke dingen
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33622
    donderdag 20 september 2018 om 14:35
    Ga je hem nou vergelijken met van persie?

    Goeiendag 😂
    Vind ik leuk
    Kramertje +887
    donderdag 20 september 2018 om 14:58
    lezen is ook een vak

    ik zie nergens staan dat El Hamadaoui net zo goed is al Van Persie

    ik maak alleen de vergelijking dat Van Persie volgens de kenners hier ook niet meer op niveau zou kunnen komen
    Vind ik leuk
    Cookee +11176
    donderdag 20 september 2018 om 13:34
    Je moet spelers om je heen hebben die iets toevoegen.
    Twente zat in de neerwaartse gang en dan lukt niks meer,
    zelfs niet bij Maher niet.

    Excelsior heeft elk jaar een groep die elkaar compleet maakt.
    Daar zou Feijenoord een voorbeeld aan kunnen nemen.
    Ik ben benieuwd. In ieder geval mooi dat hij liefhebber is en nog wil spelen, want als hij weer de oude vorm krijgt dan kan hij ervoor zorgen dat exc veilig is.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10427
    donderdag 20 september 2018 om 11:07
    Prima zet!
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 11:09
    Ga weg haha
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10427
    donderdag 20 september 2018 om 11:17
    Nee, ik blijf.

    Een ervaren spits als back-up? Zie niet in wat er mis mee is.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 11:35
    Hij is geen eens fit
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10427
    donderdag 20 september 2018 om 11:36
    Jij hebt de medische keuring gedaan? Of zag je 'm op krukken lopen?

    Wedstrijdfit niet nee. Maar paar weken lang trainen af en toe invallen, dan is-ie gewoon het mannetje. Zeker als je in oktober straks in de interlandperiode stevig kan doortrainen.
    Vind ik leuk
    Degraaf +17991
    donderdag 20 september 2018 om 14:20
    Daar heb je geen interlandperiode voor nodig om stevig door te kunnen trainen ;-)
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10427
    donderdag 20 september 2018 om 14:38
    't Helpt wel als je niet die wedstrijden in het weekend hebt ;-)
    Vind ik leuk
    5697956 +3725
    donderdag 20 september 2018 om 11:10
    Deze jongen heeft zijn beste tijd gehad, en dat was bij AZ.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10427
    donderdag 20 september 2018 om 11:18
    Wil niet zeggen dat-ie niet meer van toegevoegde waarde kan zijn voor een Excelsior, zeker als back-up.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19100
    donderdag 20 september 2018 om 11:07
    Was/is in potentie een goede voetballer, ben benieuwd..
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 11:27
    Inderdaad, was in zijn tijd zelfs beter dan Suarez.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19100
    donderdag 20 september 2018 om 11:35
    Dat zeg ik niet, maar potentie had deze gast echt wel!
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 11:36
    Dat zeg ik. Kijk maar naar de wedstrijden van toen. Blonk meer uit dan Suarez.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19100
    donderdag 20 september 2018 om 11:51
    Ik geloof je..
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 11:09
    De cirkel is rond! Totdat er weer een droomclub uit de woestijn met een zak geld rammelt.
    Vind ik leuk
    Kramertje +887
    donderdag 20 september 2018 om 11:17
    ik denk dat het wel meevalt hij is daar begonnen en hij wil gewoon lekker voetballen en bij excelsior kan dat
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +310
    donderdag 20 september 2018 om 11:32
    Dat zou dan voor het eerst in zijn carrière zijn...
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6727
    donderdag 20 september 2018 om 11:22
    Daar laat Excelsior zich mooi beet nemen

    Die kan er niks meer van
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10427
    donderdag 20 september 2018 om 11:34
    Ja, want bij Excelsior zien ze het echt verkeerd.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 11:41
    Dat doen ze heel vaak niet nee. Ze verrichten daar wonderen met een minuscuul budget. Maar ik snap de twijfel wel. Hoe lang is het geleden dat deze man een redelijke wedstrijd op enig niveau heeft gespeeld?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10427
    donderdag 20 september 2018 om 12:03
    Och, wel een tijdje geleden. Maar is-ie vorig echt door het ijs gezakt bij Twente? Kwestie van optrainen denk ik.
    Vind ik leuk
    Kramertje +887
    donderdag 20 september 2018 om 13:44
    hij heeft bij Twente maar een half jaar gezeten maar was eigenlijk de gehele periode geblesseerd
    (nou had twente ook geen beste ploeg en geen vertrouwen)
    Vind ik leuk
    Zultkop +5659
    donderdag 20 september 2018 om 11:26
    Ik vind die Hamlap het shirt van Excelsior niet waard.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +703
    donderdag 20 september 2018 om 11:27
    Haha en waar gaat hij in de winterstop naar toe?
    Vind ik leuk
    fdegit +40
    donderdag 20 september 2018 om 11:27
    Mag dat wel van zijn broer?
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +310
    donderdag 20 september 2018 om 11:31
    De zoveelste club die in zijn praatjes trapt. Heeft het nog bij geen een club fatsoenlijk af of waar gemaakt en piept er zo weer tussen uit als ze ergens anders met een betere deal komen. Gaat pijn doen aan de excelsior kontjes!
    Vind ik leuk
    Talentscout +1343
    donderdag 20 september 2018 om 11:31
    Zou mooi zijn als van Persie nu ook nog terugkeert aankomende zomer, en dan heb je een pracht voorhoede voor Excelsior begrippen
    Vind ik leuk
    Het Brein +4338
    donderdag 20 september 2018 om 11:37
    Zwaar over the hill, was al zowat gestopt. Waar begin je aan?
    Vind ik leuk
    Busk +1419
    donderdag 20 september 2018 om 11:40
    "Er zijn echter veel jonge spelers die aan het begin van hun carrière staan. Zij gaan dingen ervaren, die ik al heb meegemaakt"

    Zoals:
    Een rij clubs verslijten, weer in genade aangenomen worden, topscoorder worden, en daarna weer naast je schoenen gaan lopen, en er met de pet naar gooien.

    Ik hoop dat je jongere gasten kunt behoeden voor zulke dingen.

    Maak er wat van. Loopt het goed, ga jezelf dan niet belangrijker vinden van de club waar je op de loonlijst staat.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 11:42
    El hamdaWIE?
    Vind ik leuk
    De Joker +184
    donderdag 20 september 2018 om 11:53
    Voor het geld doet hij het niet , daar zijn andere clubs voor geweest. Nu weer lekker ballen en scoren . Welkom thuis Mounier
    [Reactie gewijzigd op donderdag 20 september 2018 om 11:55]
    Vind ik leuk
    Springbok +1263
    donderdag 20 september 2018 om 11:56
    "Om het zomaar te zeggen"

    zomaar, vriend.

    Zomaar en zo maar zijn 2 verschillende ladingen.
    Vind ik leuk
    Pimman +6023
    donderdag 20 september 2018 om 12:10
    El Hamda Wie?!
    Vind ik leuk
    repeP +1291
    donderdag 20 september 2018 om 12:16
    Goed voor El Hamdaoui en hopelijk ook goed voor Excelsior. Wel mooi dat dergelijk thuis komen nog altijd kan.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13559
    donderdag 20 september 2018 om 13:15
    Kan zijn broer het sportwinkeltje op de Oude Dijk weer openen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +13483
    donderdag 20 september 2018 om 13:49
    En hij na het trainen weer af en toe bijspringen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10427
    donderdag 20 september 2018 om 14:01
    Daarna meteen ff door naar Jimmy, bij Afobaka.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1844
    donderdag 20 september 2018 om 13:33
    Als hij fit is natuurlijk een aanwinst. Maar is hij nog wel eens fit?
    Vind ik leuk
    Blindsy +13483
    donderdag 20 september 2018 om 13:46
    Kan alleen maar hópen dat het nog wat wordt met hem, maar als het nog bij één club kan lukken, is het Excelsior. Duimen maar!
    Vind ik leuk
    hefbrug38 +516
    donderdag 20 september 2018 om 14:26
    Excelsior naar de klote jammer voor deze club
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 14:26
    Poeh, aanwinst hoor...
    Vind ik leuk
    rinirat +2892
    donderdag 20 september 2018 om 14:41
    Eindelijk zijn niveau gevonden.
    Maar denk toch niet dat hij er wat klaar maakt.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 21:59
    Kan nog wel voor mooie momenten zorgen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws