Brenet in genade aangenomen bij Hoffenheim: reden voor verbanning onthuld

    Brenet in genade aangenomen bij Hoffenheim: reden voor verbanning onthuld

    donderdag 20 september 2018 om 16:14

    Joshua Brenet is back in business bij Hoffenheim. Julian Nagelsmann, trainer van de Duitse club, heeft de oud-PSV'er teruggehaald bij het eerste elftal.

    Brenet werd om disciplinaire redenen buiten de selectie gehouden voor de eerste Champions League-wedstrijd van Hoffenheim tegen Shakhtar Donetsk (2-2). Ook Ishak Belfodil werd verbannen. Inmiddels traint het tweetal weer mee. "Ze hebben donderdag de kans om zich weer in het elftal te spelen", laat Nagelsmann weten.

    Hoffenheim hield deze week in het midden waarom Brenet en Belfodil werden geschorst. Het toonaangevende Kicker meldt donderdag dat de vleugelverdediger en aanvaller een bijeenkomst met een video-analyse hebben gemist. Dat was tegen de regels van de technische staf, die vervolgens maatregelen trof.

    Komende zaterdag neemt Hoffenheim het in eigen huis op tegen Borussia Dortmund. De aftrap is om 15.30 uur.

    Plaats een reactie

    Leedz +6898
    donderdag 20 september 2018 om 16:19
    Zo snij je jezelf in de vingers
    Vind ik leuk
    dhrwobo +25690
    donderdag 20 september 2018 om 16:23
    Zo ook: https://www.youtube.com/watch?v=kaf4Bpn8yuk
    Vind ik leuk
    Leedz +6898
    donderdag 20 september 2018 om 16:25
    Dope!!
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13857
    donderdag 20 september 2018 om 17:39
    Brenet is natuurlijk wel echt een deugniet, een boefje...
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 18:17
    Hahaha, een echte wannabe ja!;))
    Vind ik leuk
    Dr. PA +104
    donderdag 20 september 2018 om 16:19
    Ik snap nooit zo goed waarom redelijk beperkte profvoetballers, die net aan een nieuwe uitdaging beginnen zo'n slechte mentaliteit kunnen hebben. Alle geluk van de wereld met het mooiste beroep wat er is en dan stel je je geluk zo op de proef. Kansloos gedrag.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 16:30
    Dat snap ik ook niet.
    Het lijkt er bij vlagen op dat voetbalvaardigheden gepaard gaan met mentaliteitsproblemen.
    Vind ik leuk
    Bullshit +1115
    donderdag 20 september 2018 om 16:47
    Jij leeft van aannames ipv feiten.
    Als er iemand kansloos gedrag vertoond ben jij het wel als je iemand een van een slechte mentaliteit beschuldigd zonder te weten wat er speelt.
    Maar goed, dat is het gemiddelde niveau op VP dus wat dat betreft vind je hier je gelijken wel.
    Vind ik leuk
    RW1913 +2263
    donderdag 20 september 2018 om 18:18
    Heel goed verwoord.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 18:19
    Zegt iemand die zichzelf als Bullshit heeft betiteld!!
    Vind ik leuk
    Bullshit +1115
    vrijdag 21 september 2018 om 16:10
    Kijk, dat is nog eens lekker inhoudelijk.
    Je verstandelijk vermogen laat je in de steek als je ergens op moet reageren?
    Fijne dag nog knul.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 20:43
    He drolletje, dat wens ik mij al tijden van jou, maar helaas kun jij in de verste verte niet meekomen in mijn uiterst hoge voetbalnivea en kennis, dus noch op het veld noch ernaast hahaha!
    Vind ik leuk
    Bullshit +1115
    vrijdag 21 september 2018 om 22:44
    Kijk, dat is nou precies wat ik bedoel knul.
    Inhoudelijk reageren is te moeilijk voor je dus dan gooi je het over deze boeg.
    Maakt me niet uit hoor maar je zet jezelf gewoon verschrikkelijk voor lul met dit soort ongein.
    Laat ik je eens uitdagen, reageer eens inhoudelijk op mijn quotes dan neem ik je serieus.
    Ik weet het, dat valt niet mee voor een neanderthaler maar toch, doe je best.
    Je kunt het.
    Verras me eens met een sprankje intelligentie.
    Never give up hope, er is licht aan de horizon, zelfs voor jou.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 22:46]
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 02:44
    Als jij nou eens met eminente quotes komt, dan ga ik daar met alle liefde op in, maar op jouw 'prehistorische dommigheid' heb ik weinig te melden.
    Vind ik leuk
    Bullshit +1115
    zaterdag 22 september 2018 om 11:42
    Ga lekker door knul.
    Nogmaals, lees je eigen quotes nog eens na dan zul je zien dat de meeste prehistorische dommigheid toch echt van jou komt.
    Maakt mij niet uit hoor, voor nu een fijn weekend en volgende week kun je het weer proberen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 14:29
    Hahaha, heerlijk, uit alles blijkt dat jij zeer gefrustreerd bent.
    Vind ik leuk
    Bullshit +1115
    zaterdag 22 september 2018 om 23:54
    Nee hoor, hoe kom je erbij?
    Je zet je behoorlijk te kakken hier.
    Maar vooral doorgaan, we liggen in een deuk hier. 🤣🤣
    Vind ik leuk
    Blindsy +11297
    donderdag 20 september 2018 om 17:33
    Zou het kunnen dat deze Brenet, al dan niet door een taalbarrière, niet begrépen had dat hij naar de filmzaal had gemoeten? Lijkt mij niet dat je expres eerder weg gaat, of stiekum buiten een drankje gaat nuttigen, in je eentje.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 18:18
    Volledig gelijk in;)
    Vind ik leuk
    Ballotelli +2555
    donderdag 20 september 2018 om 16:19
    Pff.. verstandig.. je was namelijk al basisspeler.. zucht!
    Vind ik leuk
    3Bier +8658
    donderdag 20 september 2018 om 16:21
    Tsja Brenet... Wat moet je er mee? Geweldig deal van PSV geweest om deze gast voor 5 miljoen te verpatsen.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +2555
    donderdag 20 september 2018 om 16:30
    Angelino er voor terug, is nog beter!
    Vind ik leuk
    Bullshit +1115
    donderdag 20 september 2018 om 16:44
    Mooi dat al de azijnzeikers hier het meteen op een mentaliteitsprobleem gooien.
    Misschien heeft hij gewoon een agenda afspraak gemist en is hij daarom niet op komen dagen.
    De reacties op dit topic zeggen meer over degenen die ze hebben geplaatst dan over Brenet lijkt me.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +2555
    donderdag 20 september 2018 om 16:49
    Hoe kan je als voetballer een afspraak missen waar heel het team vanaf weet? Je traint 1x per dag.. soms 2x en dan vergeet je een afspraak? hahaha hoe ongeloofwaardig is dit dan joh!
    Vind ik leuk
    Echt? +3393
    donderdag 20 september 2018 om 18:18
    Nee jij bent van onbesproken gedrag Ballotelli...
    Vind ik leuk
    Ballotelli +2555
    vrijdag 21 september 2018 om 09:11
    Is dit Echt? jouw reactie? Echt?

    Goeie comeback! Had niemand anders kunnen bedenken!
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 17:10
    Joshua overschat zichzelf redelijk.
    Vind ik leuk
    yuuup +9488
    donderdag 20 september 2018 om 17:21
    Goed bezig!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31584
    donderdag 20 september 2018 om 18:04
    Zo dat is erg een videoanalyse missen. Man man.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws