Brenet in genade aangenomen bij Hoffenheim: reden voor verbanning onthuld

Brenet in genade aangenomen bij Hoffenheim: reden voor verbanning onthuld

Gepubliceerd: donderdag 20 september 2018 om 16:14do 20-09-2018 om 16:14

Joshua Brenet is back in business bij Hoffenheim. Julian Nagelsmann, trainer van de Duitse club, heeft de oud-PSV'er teruggehaald bij het eerste elftal.

Brenet werd om disciplinaire redenen buiten de selectie gehouden voor de eerste Champions League-wedstrijd van Hoffenheim tegen Shakhtar Donetsk (2-2). Ook Ishak Belfodil werd verbannen. Inmiddels traint het tweetal weer mee. "Ze hebben donderdag de kans om zich weer in het elftal te spelen", laat Nagelsmann weten.

Hoffenheim hield deze week in het midden waarom Brenet en Belfodil werden geschorst. Het toonaangevende Kicker meldt donderdag dat de vleugelverdediger en aanvaller een bijeenkomst met een video-analyse hebben gemist. Dat was tegen de regels van de technische staf, die vervolgens maatregelen trof.

Komende zaterdag neemt Hoffenheim het in eigen huis op tegen Borussia Dortmund. De aftrap is om 15.30 uur.

Plaats een reactie

Leedz +7406
donderdag 20 september 2018 om 16:19
Zo snij je jezelf in de vingers
Vind ik leuk
dhrwobo +40108
donderdag 20 september 2018 om 16:23
Zo ook: https://www.youtube.com/watch?v=kaf4Bpn8yuk
Vind ik leuk
Leedz +7406
donderdag 20 september 2018 om 16:25
Dope!!
Vind ik leuk
JCJWZ +14415
donderdag 20 september 2018 om 17:39
Brenet is natuurlijk wel echt een deugniet, een boefje...
Vind ik leuk
Dr. PA +210
donderdag 20 september 2018 om 16:19
Ik snap nooit zo goed waarom redelijk beperkte profvoetballers, die net aan een nieuwe uitdaging beginnen zo'n slechte mentaliteit kunnen hebben. Alle geluk van de wereld met het mooiste beroep wat er is en dan stel je je geluk zo op de proef. Kansloos gedrag.
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 16:30
Dat snap ik ook niet.
Het lijkt er bij vlagen op dat voetbalvaardigheden gepaard gaan met mentaliteitsproblemen.
Vind ik leuk
Blindsy +17208
donderdag 20 september 2018 om 17:33
Zou het kunnen dat deze Brenet, al dan niet door een taalbarrière, niet begrépen had dat hij naar de filmzaal had gemoeten? Lijkt mij niet dat je expres eerder weg gaat, of stiekum buiten een drankje gaat nuttigen, in je eentje.
Vind ik leuk
HierDieTitel +4568
donderdag 20 september 2018 om 16:19
Pff.. verstandig.. je was namelijk al basisspeler.. zucht!
Vind ik leuk
3Bier +12581
donderdag 20 september 2018 om 16:21
Tsja Brenet... Wat moet je er mee? Geweldig deal van PSV geweest om deze gast voor 5 miljoen te verpatsen.
Vind ik leuk
HierDieTitel +4568
donderdag 20 september 2018 om 16:30
Angelino er voor terug, is nog beter!
Vind ik leuk
donderdag 20 september 2018 om 17:10
Joshua overschat zichzelf redelijk.
Vind ik leuk
yuuup +10350
donderdag 20 september 2018 om 17:21
Goed bezig!
Vind ik leuk
Smithsonian +41057
donderdag 20 september 2018 om 18:04
Zo dat is erg een videoanalyse missen. Man man.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws