'Willems is voor mij onbetrouwbaar, hij is verder weg van Oranje dan ooit'

    'Willems is voor mij onbetrouwbaar, hij is verder weg van Oranje dan ooit'

    Gepubliceerd: donderdag 20 september 2018 om 19:53do 20-09-2018 om 19:53

    Kenneth Perez is zeer kritisch op Jetro Willems. De 24-jarige linksback van Eintracht Frankfurt toont volgens de Deense analist onvoldoende verantwoordelijkheid in het veld.

    "Zijn hele probleem is dat hij onbetrouwbaar is. Hij is een onbetrouwbare verdediger", zegt Peres bij FOX Sports. "Je weet gewoon niet precies wat je krijgt. Hij was in Nederland de assistkoning, stond hij bekend om zijn voorzetten. Bij Frankfurt heeft hij gemiddeld twee keer zo veel voorzetten gegeven. Hij denkt niet verdedigend. Als ze de bal hebben veroverd denkt hij: lekker aanvallen."

    "Als je back bent is dat niet heel erg handig", vervolgt Perez, die de vergelijking maakt met Real Madrid-vedette Marcelo. "Ik ben echt fan van Jetro Willems geweest. Marcelo doet al die dingen, maar is ook bijna altijd op tijd terug. Hij heeft net als  Marcelo snelheid. Daar moet hij heel veel mee kunnen corrigeren. Maar hij slaapt gewoon. Hij denkt: het zal wel goedkomen. Maar als verdediger moet je altijd denken aan het worstcasescenario. Daarom is hij voor mij onbetrouwbaar."

    Perez geeft de hoop nog niet helemaal op. "Deze jongen heeft alles, behalve de mindset om te verdedigen. Ik zet geen streep door hem, want het kwartje kan altijd nog vallen. Hij was achttien jaar toen hij debuteerde bij het Nederlands elftal, maar nu is hij eigenlijk verder weg dan ooit."

    Plaats een reactie

    Killshot +160
    donderdag 20 september 2018 om 20:02
    Eens, totaal niet onder de indruk.
    Vind ik leuk
    Arvin +5631
    donderdag 20 september 2018 om 20:11
    Die denkt niet aan het worstecasescenario, meer aan het worstkaasscenario 😂
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 20:05
    Als je diva gedrag wilt vertonen kan je niet schitteren als voetballer....
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 20:06
    CR7 bewijst het tegendeel.
    Vind ik leuk
    The Iceman +11442
    donderdag 20 september 2018 om 20:12
    En dan pakt hij z’n tweede gele kaart. Perez heeft er wel kijk op.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22035
    donderdag 20 september 2018 om 20:13
    En nog rood ook.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +2003
    donderdag 20 september 2018 om 20:14
    Toepasselijke foto van VP, lol.
    Vind ik leuk
    Mass +5477
    donderdag 20 september 2018 om 20:14
    Nee, jij bent betrouwbaar kenny...
    Vind ik leuk
    Thobar +4406
    donderdag 20 september 2018 om 20:43
    Wanneer je gelijk zo snel bevestigd wordt.....
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10476
    donderdag 20 september 2018 om 20:30
    Als er in 2012 en nu in 2018 ook twijfel is, dan kun je er gerust een streep doorheen zetten voor Oranje. Pfunkt.
    Vind ik leuk
    PDJong +1242
    donderdag 20 september 2018 om 20:48
    Is gewoon een gekkie. Leeft niet genoeg voor de sport.
    Vind ik leuk
    repeP +1319
    donderdag 20 september 2018 om 20:50
    Lijken nu zowaar welhaast profetische woorden, en dat van Perez!
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 21:03
    Potentiële wereldtopper, doet zijn ding.. meer niet.
    Waarom zal je de beste willen worden, hij verdient goed geld..
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 21:13
    Dat wisten we 3 jaar geleden ook al.. maar Kenneth bedankt voor het herinneren, was het bijna vergeten :)
    Vind ik leuk
    buddha +9052
    donderdag 20 september 2018 om 21:23
    Willems vergelijken met Marcello ?
    Vind ik leuk
    thierryer +1780
    donderdag 20 september 2018 om 22:58
    Ja dat slaat idd nergens op de beste linksback ter wereld met Willems vergelijken. Wat heeft die jongen z. Eigen carrière verneukt zeg!
    Vind ik leuk
    AFCA-95 +62
    donderdag 20 september 2018 om 23:00
    Vind willems sws geen internationaal hij is er toen der tijd puur uit wanhoop bij gehaald, vind het totaal geen toegevoegde waarde.
    Vind ik leuk
    donderdag 20 september 2018 om 23:49
    Dat wordt door Koeman bepaald. Perez is sowieso negatief over sommige voetballers.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws