'Ongeleid projectiel' van Twente maakt geen indruk: 'Bakt er niet zoveel van'

    'Ongeleid projectiel' van Twente maakt geen indruk: 'Bakt er niet zoveel van'

    vrijdag 21 september 2018 om 11:07

    Rafael Ramos 'bakt er niet zoveel van' bij FC Twente. De verdediger uit Portugal werd begin augustus binnengehaald door de Tukkers, maar laat volgens Twente-watcher Leon ten Voorde nog geen verpletterende indruk achter.

    Dat zou volgens Ten Voorde, die Twente namens TC/Tubantia volgt, de reden kunnen zijn dat trainer Marino Pusic experimenteert op de trainingen. "Nacho werd deze week op de training een paar keer gebruikt als rechtsback. Dat is wel een interessante optie, want de rechtsback die ze nu hebben, de Portugees Ramos, bakt er niet zoveel van", zegt Ten Voorde bij De Ballen Verstand, een rubriek van Tubantia.

    Ramos begon dit seizoen alle keren in de basis bij Twente, maar lijkt nog niet onomstreden te zijn. Duidelijk is niet of Pusic daar ook zo over denkt. "Het is een beetje een ongeleid projectiel, waar je als supporter, maar ook als medespeler een beetje nerveus van wordt", zegt Ten Voorde.

    Ramos was een van de vele aankopen die Twente afgelopen zomer deed. De verdediger, die ook als middenvelder en als aanvaller uit de voeten kan, was transfervrij na zijn avontuur bij Chicago Fire. 

    Poll

    Gaat Twente promoveren?

    (2027 stemmen)

    Plaats een reactie

    Ballotelli +2339
    vrijdag 21 september 2018 om 11:10
    haha als je zowel verdediger, als middenvelder en als aanvaller ''kan' spelen.. ben jij dus eigenlijk voor alle 3 de posities niet goed genoeg!
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    vrijdag 21 september 2018 om 11:22
    Behalve in t geval van dirk Kuyt en James Milner!
    Vind ik leuk
    Ballotelli +2339
    vrijdag 21 september 2018 om 11:26
    Ja maar dat is inderdaad echt de top!
    Vind ik leuk
    frankn27 +5561
    vrijdag 21 september 2018 om 11:49
    zoals manolev?
    Vind ik leuk
    Ballotelli +2339
    vrijdag 21 september 2018 om 12:42
    Je probeert mij te 'pakken' omdat dit een PSV'er is of wat?
    Vind ik leuk
    frankn27 +5561
    vrijdag 21 september 2018 om 12:44
    nee er werden voorbeelden als Kuyt en Milner gezegd, dat waren geen goede suggesties want dat zijn toppers dus noem ik Manolev als voorbeeld
    Vind ik leuk
    Ballotelli +2339
    vrijdag 21 september 2018 om 13:22
    Haha oke! Klopt dan!
    Vind ik leuk
    remakil +5674
    vrijdag 21 september 2018 om 11:13
    Van Leeuwen komt wel vaker met exotische namen, waar hij in gelooft en die uiteindelijk totaal geen versterking blijken..
    Vind ik leuk
    Enkidoe +267
    vrijdag 21 september 2018 om 11:29
    Van Leeuwen 8s gewoon het Alter Ego voor Caanen
    Vind ik leuk
    Thobar +4301
    vrijdag 21 september 2018 om 11:58
    Niet waar want dan had hij eerst een Zuidamerikaanse rondreis gemaakt en dan Ard van Peppen gehaald.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 11:13
    Als er al 1 een ongeleid projectiel is, is het ten Voorde. Hij zal en moet wat negatiefs over Twente schrijven. Ik ben Twente supporter en mag graag spelers als Ramos zien. Een speler die er vol voor gaat ( helaas wel eens te laat en niet altijd even zorgvuldig) daar ben ik meer van gecharmeerd dan van die ideale schoonzoons ( vooral die zelf uitdelen en bij het minste of geringste de stervende zwaan spelen)
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    vrijdag 21 september 2018 om 11:23
    Mooi verhaal, maar hij heeft wel gelijk
    Vind ik leuk
    Hast57 +1491
    vrijdag 21 september 2018 om 11:27
    Dat had ik onderhand wel door dat jij supporter bent van Twente. Als er maar ergens in de landelijke het woord Twente valt gaan alle alarmbellen rinkelen. Tip neem af en toe een pilletje als er nog wat te krijgen is bij jullie na die sluiting het zal je goed doen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:03
    ik heb tot nu toe goed kunnen leven zonder pillen tabak en alcohol. dus waarom zou ik er nu mee beginnen
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3686
    vrijdag 21 september 2018 om 12:15
    Ik zie jou nog vaker reageren of liever gezegt, anti reageren over Twente en zelfs als het een Eagles topic betreft jij jankt waar de Twente fans blijven.
    Zielig persoon dat je bent
    Vind ik leuk
    frankn27 +5561
    vrijdag 21 september 2018 om 11:49
    jij snapt het... critici (helaas ook bij onze fans) zeurden vorig jaar: deze spelers verdienen het twente shirt niet! als ze maar knokken dan hoeven ze niet eens te winnen!

    nu heb je een ploeg die ervoor knokt en nu moet Pusic weer opstappen en kunnen sommigen er niets van (na 3 potjes beoordeeld) tja....

    heeft gewoon te maken met hoe we als mens zijn.... zeikerds en negatief of positief
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8195
    vrijdag 21 september 2018 om 12:18
    Je weet dat Ten Voorde fan is van dezelfde club als jij?
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:26
    Cheat Codes ik weet dat hij aangeeft fan te zijn van dezelfde club als waar ik fan van ben, dat zijn er meer dan 100.000. Dat wil niet zeggen dat ze allemaal even realistisch zijn. Daarnaast zit er nog steeds een stukje rancune tegen Joop, die een reorganisatie doorgevoerd heeft bij zijn krantje en dat veel collega's de baan heeft gekost! ( was voor Joop bij Twente begon)
    Vind ik leuk
    frankn27 +5561
    vrijdag 21 september 2018 om 12:46
    Ten Voorde is een gefrustreerd mannetje, dit seizoen is hij ineens heel mild.... net of zijn missie vorig seizoen geslaagd was en hij nu een gratis seizoenskaart heeft gekregen ofzo
    Vind ik leuk
    Aliassmits +166
    vrijdag 21 september 2018 om 11:14
    Volgens mij bakt heel Twente er niet zo veel van.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 15:55
    Ho ho....! Heracles wel..... 😏👍🏻😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 11:18
    Wat een interesse voor twente hier opeens, en niet eens een artikel over dat twente weer geld aan iemand over kan maken!
    Vind ik leuk
    Zultkop +5075
    vrijdag 21 september 2018 om 11:20
    Leuk toch?! Het zou er een beetje vreemd uitzien als dit artikel maar 4 reacties had....de kop zal nog wel 3x veranderen voor nog meer kliks.
    Vind ik leuk
    Lucky Kes +3686
    vrijdag 21 september 2018 om 12:17
    Verkeerde topic
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 12:19]
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 11:21
    Heel Twente loopt niet lekker. Vervolgens word er gezegd : hij bakt er niks van,joh je meent het! Ik hoor liever verhalen hoe het werkelijk zit binnen Twente (bestuur) daar moet eerst een oplossing komen,het aanpakken en vervolgens kijken hoe ze weer alles op de rit krijgen(dus ook op het veld) nu lees ik dit verhaal een beetje als volgt : ja maar de speler “ramos” bakt er niks van, vandaar dat de coach gaat kijken welke speler beter past op de back positie. Ballen tonen en de club beter maken
    Vind ik leuk
    frankn27 +5561
    vrijdag 21 september 2018 om 11:46
    richt je nou maar op het nieuwe stadion van Feyenoord en de schuldenlast die daaruit gaat komen...
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2968
    vrijdag 21 september 2018 om 11:36
    De titel lezende dacht ik toch echt dat het hier over die spits Boere ging...
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4802
    vrijdag 21 september 2018 om 11:45
    Als er iets als een ongeleid projectiel overkomt is dat wel het beleid van Twente.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 11:45]
    Vind ik leuk
    Cookee +10668
    vrijdag 21 september 2018 om 18:20
    De Kogel is geblesseerd geloof ik als projectiel.
    Deze man heeft gewoon een andere mening, dat kan.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5561
    vrijdag 21 september 2018 om 11:46
    Leon ten Voorde wordt door niemand serieus genomen hier in Twenteland.... hij moet gewoon een stukje schrijven verder niets, hij is toch geen voetbalanalist maar een schrijfster?
    Vind ik leuk
    Hast57 +1491
    vrijdag 21 september 2018 om 12:14
    " Meeloopjournalisten" zijn er voldoende. Maar om in een plaatselijk blaadje je nek uit te durven steken daar is meer lef voor nodig.
    Vind ik leuk
    frankn27 +5561
    vrijdag 21 september 2018 om 12:51
    Laat hem gewoon stukjes schrijven en zijn mening of inzicht op voetbal hoeft niet toch? Want het wordt wel door een boel schapen over genomen terwijl ten Voorde er de ballen verstand van heeft ;)
    Vind ik leuk
    Hast57 +1491
    vrijdag 21 september 2018 om 13:17
    Is vaak zo als je het met iemand niet eens bent, heeft die ander er geen verstand van. Een beetje goedkope kritiek vind ik dat
    Vind ik leuk
    frankn27 +5561
    zaterdag 22 september 2018 om 09:29
    als jij het goed vind om iemand na 3 potjes al af te serveren dan is dat jouw goed recht
    Vind ik leuk
    Maronk +271
    vrijdag 21 september 2018 om 11:56
    prima speler voor twente toch?
    Vind ik leuk
    frankn27 +5561
    vrijdag 21 september 2018 om 12:47
    valt denk ik na 3 potjes nog niet te beoordelen..... waar heel veel dat al wel doen, die deden dat al voor zijn 1e potje :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:42
    Ten Voorde mist een beetje realiteitszin. Een speler beoordelen op basis van 5 wedstrijden binnen een zoekend team.
    Gemakkelijk scoren jochie, op basis van 500 stukjes van hem in Tubantia kan ik wel oordelen dat hij nog steeds slechter is dan menig schoolkrantjournalist.
    Vind ik leuk
    HanV +4283
    vrijdag 21 september 2018 om 13:05
    Dus zijn keuze voor de naam van zijn rubriek "De ballen verstand" geeft blijk van zelfkennis?
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 13:27
    Zou je wel zo kunnen stellen HanV, waarschijnlijk tijd voor een biografie en wat minder schrijven over andere zaken.
    Vind ik leuk
    HanV +4283
    vrijdag 21 september 2018 om 14:11
    Makkelijker dan een echt boek is natuurlijk een bundeltje te maken van zijn bijdragen de laatst jaren over Twente. Of een journalistiek verantwoorde tegenhanger van Rood Bloed.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:31
    Is een optie, echter denk ik dat er binnen de regio weinig animo zal zijn de beschouwingen van Ten Voorde te lezen. Maar idd, Rood Bloed geeft ook een eenzijdig beeld. Ik denk dat maar 1 persoon een prachtig beeld kan verhalen over hetgeen bij Twente is gebeurd en dat is Jacob Malki. Deze heeft alles in de wandelgangen gezien en gehoord.
    Vind ik leuk
    HanV +4283
    vrijdag 21 september 2018 om 16:59
    Die moest ik even opzoeken. Dacht even aan een oude centrumspits, maar dat was Roda JC. Misschien dat de voormalig medewerker Eugenio P. ook nog wat informatie heeft, die wist meer dan iedereen dacht.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 11:49
    Al zoveel jaar de stille kracht, vertrouwenspersoon voor alle spelers en personeel. De "gewone" materiaalman. Draait de wasjes, heeft alles pico bello voor elkaar. Een observator, inspirator en het luisterende oor van de club. Een zeer bescheiden man. Daarom neemt bijna iedereen hem in vertrouwen. Tja, hadden wij maar 10 Jacob's in de RVC
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 16:02
    Ik zie dat de spelers steeds beter worden zo dat ze het seizoen goed kunnen afmaken
    Vind ik leuk
    Cookee +10668
    vrijdag 21 september 2018 om 18:14
    Jaap Stam kwam bij Cambuur.
    Journalist vd Leeuwarder schreef, die kan er niks van, miskoop.
    De man zit nog steeds daar.
    Jaap Stam ging de wereld verbazen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 18:15]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws