Ajax-collega's gaan naar binnen, Tadic blijft nog even: Ik heb het gewoon nodig

    Ajax-collega's gaan naar binnen, Tadic blijft nog even: "Ik heb het gewoon nodig"

    Gepubliceerd: vrijdag 21 september 2018 om 12:04vr 21-09-2018 om 12:04

    Hij houdt zich er al een tijdje aan vast en voelt zich er prettig bij. Dusan Tadic vertelt nu waarom hij vlak na de warming-up een aantal ballen verzamelt en die op doel schiet. Terwijl zijn medespelers de kleedkamer opzoeken, blijft de Serviër nog even op het veld staan.

    Tadic vertelt aan Ajax Life waarom hij dat doet. "Tijdens de warming-up komen er weinig oefeningen voorbij waarbij we dribbelen en schieten", aldus de Serviër. "Ik hou er zelf van om dat gewoon een paar keer te doen. Het is niet iets nieuws, ik doe dit altijd."

    Tadic (29) weet hoe hij zijn lichaam op zijn leeftijd het beste kan bedienen. "Het is belangrijk om vooraf het goede gevoel op te wekken en als je ouder en ouder wordt, begrijp je je lichaam steeds beter. Ik heb het gewoon nodig."

    Plaats een reactie

    Bengelino +12363
    vrijdag 21 september 2018 om 12:06
    Goed ventje
    Vind ik leuk
    Snapje? +7665
    vrijdag 21 september 2018 om 12:13
    Super prof en voorbeeld voor anderen!
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26601
    vrijdag 21 september 2018 om 13:10
    Geforceerd de prof spelen. Gaan spelers zich uiteindelijk aan irriteren.
    Vind ik leuk
    Snapje? +7665
    vrijdag 21 september 2018 om 13:13
    Iedereen heeft wel iets irritants, zelfs ik. 😜
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26601
    vrijdag 21 september 2018 om 13:18
    Nee, van jou kan ik alles hebben tot nu toe :-) ( hoe doe je dat met die smileys ? )
    Vind ik leuk
    baku +897
    vrijdag 21 september 2018 om 13:39
    reaguren vanaf de telefoon gok ik
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26601
    vrijdag 21 september 2018 om 13:40
    ff test...🤪
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1129
    vrijdag 21 september 2018 om 13:29
    Heb jij ervaring mee? Hou toch op man. Hij neemt juist alle druk van de talenten af. Geloof mij, dat vinden ze helemaal niet erg
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26601
    vrijdag 21 september 2018 om 13:40
    Ja, want jij weet uiteraard wél waar je over praat.
    Vind ik leuk
    Dw1708 +239
    vrijdag 21 september 2018 om 14:44
    Ik proef jaloezie
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1129
    vrijdag 21 september 2018 om 16:25
    Ik ruik het ook
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:18
    Waar baseer je dit op? Hoezo is hij geforceerd? De man is nu eenmaal prof en als hij dit nodig heeft en vindt, dan is dat toch prima. Ik zie niet in waarom anderen zich daaraan zouden moeten irriteren. Als ik jouw reactie zo lees dan impliceer je dat het beter is om niet teveel prof te zijn (ook al ben je het), want dan krijg je geïrriteerde collega's? Mooi werkethos man!
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26601
    vrijdag 21 september 2018 om 14:27
    Zondag zul je zien dat ie er geen reet aan heeft aan dat "kijk mij eens even na de training nog even indruk maken op de jeugd "....Zidane zei het al eens : " Spelers die in het oog extra werk doen, doen het nooit voor hun zelf "....en gelijk heeft ie.
    Vind ik leuk
    PinoyDenHaag +5612
    vrijdag 21 september 2018 om 16:19
    Die jongen vindt het gewoon fijn om voor de wedstrijd nog ff lekker wat ballen op goal te schieten. Niks mis mee toch?
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1129
    vrijdag 21 september 2018 om 16:28
    Kante werkt niet in het oog extra hard? Of Luuk de jong? Over de laatste is het maar goed ook, anders had je er helemaal niks aan
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26601
    vrijdag 21 september 2018 om 20:56
    Behalve dat hij psv 4x kampioen maakt...
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1129
    vrijdag 21 september 2018 om 23:12
    Hahaha zo dan, dat is nog eens een opmerking. Door de Jong 4x kampioen geworden🤣 nee, nu je dit soort losse onzin flodders gaat werpen is de discussie voor mij gedaan. Houdoe
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26601
    zaterdag 22 september 2018 om 08:41
    Een niet - Brabander , die Houdoe zegt.....nét zo lachwekkend fake
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1129
    zaterdag 22 september 2018 om 08:45
    Haha, zelfs dat snap je niet. Al een tatoeage laten zetten van koning de jong? 🤴🏼🤣
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26601
    zaterdag 22 september 2018 om 08:50
    ah, zo makkelijk terug in gesprek nadat je zojuist afkapte.?
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1129
    zaterdag 22 september 2018 om 14:38
    Foto?
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 11:53
    Waar haal jij Kante nu opeens vandaan?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19262
    vrijdag 21 september 2018 om 12:08
    Straks een topic over welk wc papier Tadic gebruikt als hij zijn bil veegt..
    Vind ik leuk
    Morris +23242
    vrijdag 21 september 2018 om 12:15
    Wat zegt dat over jou dat jij dit wil weten?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19262
    vrijdag 21 september 2018 om 12:21
    Waar staat dat ik dat wil weten?
    Vind ik leuk
    Morris +23242
    vrijdag 21 september 2018 om 13:06
    Je benoemd het en dus denk je eraan
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19262
    vrijdag 21 september 2018 om 13:10
    Hahaha, prima joh..
    Vind ik leuk
    Killshot +160
    vrijdag 21 september 2018 om 12:23
    Hij wilt het liefst zelf de bil afvegen van Tadic.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19262
    vrijdag 21 september 2018 om 12:29
    Hahahaha, want?
    Vind ik leuk
    Dw1708 +239
    vrijdag 21 september 2018 om 14:46
    Stan,Stan,Son,listen..dad isnt mad i just cant understand why you name yourself after a damn gun and have a man bun?
    Vind ik leuk
    Henk020 +118
    vrijdag 21 september 2018 om 12:26
    Ik gok een PSV-shirt
    Vind ik leuk
    Ale +5089
    vrijdag 21 september 2018 om 12:26
    Als? Zo af en toe zeg maar;))
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19262
    vrijdag 21 september 2018 om 12:31
    Mag toch hopen van niet hahahaa
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1431
    vrijdag 21 september 2018 om 12:55
    De Telegraaf
    Vind ik leuk
    El Cazador +7550
    vrijdag 21 september 2018 om 12:16
    Binnen de hockey warming up is het standaard om af te ronden op de goal, zouden voetbalclubs ook moeten doen!!!
    Vind ik leuk
    Schaar +1533
    vrijdag 21 september 2018 om 12:25
    Doen de meeste clubs ook maar de varianten zijn eindeloos, waarbij niet iedereen zich prettig voelt. Vandaar dat Tadic voor zichzelf voor het goede gevoel een paar ballen rechtstreeks wil afvuren.
    Vind ik leuk
    Senn +7131
    vrijdag 21 september 2018 om 12:25
    Doen de meeste ook
    Vind ik leuk
    Futjebal +2312
    vrijdag 21 september 2018 om 12:20
    Die Tadic loopt op het veld de gemaakte leider uit te hangen. Nog even op het veld blijven zodat iedereen mijnheertje Tadic nog kan zien. Omhoog gevallen spelertje dat nu ,voor het eerst in zijn carriere, bij een redelijke club speelt. Ik zie hem zondag zomaar een rode kaart pakken omdat hij wil overcompenseren
    Vind ik leuk
    Killshot +160
    vrijdag 21 september 2018 om 12:23
    Wat een slap gelul weer.
    Vind ik leuk
    Futjebal +2312
    vrijdag 21 september 2018 om 12:32
    Leg eens uit dan wat er niet aan klopt
    Vind ik leuk
    SPRKY020 +977
    vrijdag 21 september 2018 om 12:36
    Dingen die niet kloppen;
    - volgens jou, op het veld de gemaakte leider uithangen
    - volgens jou, dat hij op het veld blijf zodat iedereen hem kan zien
    - dat het, volgens jou, een omhoog gevallen speler is
    - dat hij volgens jou, zondag rood gaat pakken omdat hij wilt overcompenseren.
    Vind ik leuk
    Futjebal +2312
    vrijdag 21 september 2018 om 12:57
    Dus wat jij zegt klopt wel allemaal? Al die dingen zijn niet waar? Want dat heeft hij tegen jou gezegd?. Zozo wat word ik hier op mijn plek gezet. Het zijn helemaal geen feiten want jij weet namelijk niet of het niet waar is. Ik schrijf allern wat ik zie en zeg nergens dat het feiten zijn lulhannes. Dat maak jij er van. Maar goed ..ik ben weer even op mijn plek gezet..hahaha
    Vind ik leuk
    SPRKY020 +977
    vrijdag 21 september 2018 om 12:34
    Gaat zo'n flesje azijn bij het ontbijt nou nooit vervelen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:38
    Ik heb ditzelfde verhaal 20 keer gehoord met 20 verschillende spelers

    Goh, een speler schiet nog even 10 ballen op doel na de training

    Wat een superprof!

    Niets ten nadele van Tadic hoor, dat is echt een superprof.. Maar het verhaal..

    Nee neem dan Nedved, die liep elke dag 15 kilometer na de training omdat hij de training niet genoeg vond

    Kijk, dan heb je een verhaal!
    Vind ik leuk
    guusje +1195
    vrijdag 21 september 2018 om 12:45
    Jezus jongens, gaat het een keer niet over Frenkie, is het wéér niet goed. ppfff.....
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1780
    vrijdag 21 september 2018 om 13:15
    Aandachts geil.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7869
    vrijdag 21 september 2018 om 13:17
    Walgelijk bericht.
    Vind ik leuk
    isaa +15
    vrijdag 21 september 2018 om 13:43
    Uitslover en een slechte captain
    Vind ik leuk
    Ajax 410 +97
    vrijdag 21 september 2018 om 14:56
    Gaat over Ajax plattekar!! ga je met je eigen club bezig of is er niks nieuws over jullie club
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    vrijdag 21 september 2018 om 18:04
    Anderen zitten bij de manicure of tattoo-shop en deze man werkt aan zich beter maken.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws