Ajax-collega's gaan naar binnen, Tadic blijft nog even: Ik heb het gewoon nodig

Ajax-collega's gaan naar binnen, Tadic blijft nog even: "Ik heb het gewoon nodig"

Gepubliceerd: vrijdag 21 september 2018 om 12:04vr 21-09-2018 om 12:04

Hij houdt zich er al een tijdje aan vast en voelt zich er prettig bij. Dusan Tadic vertelt nu waarom hij vlak na de warming-up een aantal ballen verzamelt en die op doel schiet. Terwijl zijn medespelers de kleedkamer opzoeken, blijft de Serviër nog even op het veld staan.

Tadic vertelt aan Ajax Life waarom hij dat doet. "Tijdens de warming-up komen er weinig oefeningen voorbij waarbij we dribbelen en schieten", aldus de Serviër. "Ik hou er zelf van om dat gewoon een paar keer te doen. Het is niet iets nieuws, ik doe dit altijd."

Tadic (29) weet hoe hij zijn lichaam op zijn leeftijd het beste kan bedienen. "Het is belangrijk om vooraf het goede gevoel op te wekken en als je ouder en ouder wordt, begrijp je je lichaam steeds beter. Ik heb het gewoon nodig."

Plaats een reactie

Het laatste formule 1 nieuws - GPBlog.com
Bengelino +12716
vrijdag 21 september 2018 om 12:06
Goed ventje
Vind ik leuk
Snapje? +8062
vrijdag 21 september 2018 om 12:13
Super prof en voorbeeld voor anderen!
Vind ik leuk
Plattekar bv +31865
vrijdag 21 september 2018 om 13:10
Geforceerd de prof spelen. Gaan spelers zich uiteindelijk aan irriteren.
Vind ik leuk
Snapje? +8062
vrijdag 21 september 2018 om 13:13
Iedereen heeft wel iets irritants, zelfs ik. 😜
Vind ik leuk
Plattekar bv +31865
vrijdag 21 september 2018 om 13:18
Nee, van jou kan ik alles hebben tot nu toe :-) ( hoe doe je dat met die smileys ? )
Vind ik leuk
baku +1015
vrijdag 21 september 2018 om 13:39
reaguren vanaf de telefoon gok ik
Vind ik leuk
Plattekar bv +31865
vrijdag 21 september 2018 om 13:40
ff test...🤪
Vind ik leuk
Gutierres14 +1351
vrijdag 21 september 2018 om 13:29
Heb jij ervaring mee? Hou toch op man. Hij neemt juist alle druk van de talenten af. Geloof mij, dat vinden ze helemaal niet erg
Vind ik leuk
Plattekar bv +31865
vrijdag 21 september 2018 om 13:40
Ja, want jij weet uiteraard wél waar je over praat.
Vind ik leuk
Dw1708 +241
vrijdag 21 september 2018 om 14:44
Ik proef jaloezie
Vind ik leuk
Gutierres14 +1351
vrijdag 21 september 2018 om 16:25
Ik ruik het ook
Vind ik leuk
vrijdag 21 september 2018 om 14:18
Waar baseer je dit op? Hoezo is hij geforceerd? De man is nu eenmaal prof en als hij dit nodig heeft en vindt, dan is dat toch prima. Ik zie niet in waarom anderen zich daaraan zouden moeten irriteren. Als ik jouw reactie zo lees dan impliceer je dat het beter is om niet teveel prof te zijn (ook al ben je het), want dan krijg je geïrriteerde collega's? Mooi werkethos man!
Vind ik leuk
Plattekar bv +31865
vrijdag 21 september 2018 om 14:27
Zondag zul je zien dat ie er geen reet aan heeft aan dat "kijk mij eens even na de training nog even indruk maken op de jeugd "....Zidane zei het al eens : " Spelers die in het oog extra werk doen, doen het nooit voor hun zelf "....en gelijk heeft ie.
Vind ik leuk
PinoyDenHaag +5772
vrijdag 21 september 2018 om 16:19
Die jongen vindt het gewoon fijn om voor de wedstrijd nog ff lekker wat ballen op goal te schieten. Niks mis mee toch?
Vind ik leuk
Gutierres14 +1351
vrijdag 21 september 2018 om 16:28
Kante werkt niet in het oog extra hard? Of Luuk de jong? Over de laatste is het maar goed ook, anders had je er helemaal niks aan
Vind ik leuk
Plattekar bv +31865
vrijdag 21 september 2018 om 20:56
Behalve dat hij psv 4x kampioen maakt...
Vind ik leuk
Gutierres14 +1351
vrijdag 21 september 2018 om 23:12
Hahaha zo dan, dat is nog eens een opmerking. Door de Jong 4x kampioen geworden🤣 nee, nu je dit soort losse onzin flodders gaat werpen is de discussie voor mij gedaan. Houdoe
Vind ik leuk
Plattekar bv +31865
zaterdag 22 september 2018 om 08:41
Een niet - Brabander , die Houdoe zegt.....nét zo lachwekkend fake
Vind ik leuk
Gutierres14 +1351
zaterdag 22 september 2018 om 08:45
Haha, zelfs dat snap je niet. Al een tatoeage laten zetten van koning de jong? 🤴🏼🤣
Vind ik leuk
Plattekar bv +31865
zaterdag 22 september 2018 om 08:50
ah, zo makkelijk terug in gesprek nadat je zojuist afkapte.?
Vind ik leuk
Gutierres14 +1351
zaterdag 22 september 2018 om 14:38
Foto?
Vind ik leuk
zaterdag 22 september 2018 om 11:53
Waar haal jij Kante nu opeens vandaan?
Vind ik leuk
AllAdIn +22316
vrijdag 21 september 2018 om 12:08
Straks een topic over welk wc papier Tadic gebruikt als hij zijn bil veegt..
Vind ik leuk
Morris +23597
vrijdag 21 september 2018 om 12:15
Wat zegt dat over jou dat jij dit wil weten?
Vind ik leuk
AllAdIn +22316
vrijdag 21 september 2018 om 12:21
Waar staat dat ik dat wil weten?
Vind ik leuk
Morris +23597
vrijdag 21 september 2018 om 13:06
Je benoemd het en dus denk je eraan
Vind ik leuk
AllAdIn +22316
vrijdag 21 september 2018 om 13:10
Hahaha, prima joh..
Vind ik leuk
Killshot +159
vrijdag 21 september 2018 om 12:23
Hij wilt het liefst zelf de bil afvegen van Tadic.
Vind ik leuk
AllAdIn +22316
vrijdag 21 september 2018 om 12:29
Hahahaha, want?
Vind ik leuk
Dw1708 +241
vrijdag 21 september 2018 om 14:46
Stan,Stan,Son,listen..dad isnt mad i just cant understand why you name yourself after a damn gun and have a man bun?
Vind ik leuk
Henk020 +244
vrijdag 21 september 2018 om 12:26
Ik gok een PSV-shirt
Vind ik leuk
Ale +5557
vrijdag 21 september 2018 om 12:26
Als? Zo af en toe zeg maar;))
Vind ik leuk
AllAdIn +22316
vrijdag 21 september 2018 om 12:31
Mag toch hopen van niet hahahaa
Vind ik leuk
WZPWZDB. +1419
vrijdag 21 september 2018 om 12:55
De Telegraaf
Vind ik leuk
El Cazador +8576
vrijdag 21 september 2018 om 12:16
Binnen de hockey warming up is het standaard om af te ronden op de goal, zouden voetbalclubs ook moeten doen!!!
Vind ik leuk
Schaar +1533
vrijdag 21 september 2018 om 12:25
Doen de meeste clubs ook maar de varianten zijn eindeloos, waarbij niet iedereen zich prettig voelt. Vandaar dat Tadic voor zichzelf voor het goede gevoel een paar ballen rechtstreeks wil afvuren.
Vind ik leuk
Senn +8095
vrijdag 21 september 2018 om 12:25
Doen de meeste ook
Vind ik leuk
Futjebal +2615
vrijdag 21 september 2018 om 12:20
Die Tadic loopt op het veld de gemaakte leider uit te hangen. Nog even op het veld blijven zodat iedereen mijnheertje Tadic nog kan zien. Omhoog gevallen spelertje dat nu ,voor het eerst in zijn carriere, bij een redelijke club speelt. Ik zie hem zondag zomaar een rode kaart pakken omdat hij wil overcompenseren
Vind ik leuk
Killshot +159
vrijdag 21 september 2018 om 12:23
Wat een slap gelul weer.
Vind ik leuk
Futjebal +2615
vrijdag 21 september 2018 om 12:32
Leg eens uit dan wat er niet aan klopt
Vind ik leuk
SPRKY020 +975
vrijdag 21 september 2018 om 12:36
Dingen die niet kloppen;
- volgens jou, op het veld de gemaakte leider uithangen
- volgens jou, dat hij op het veld blijf zodat iedereen hem kan zien
- dat het, volgens jou, een omhoog gevallen speler is
- dat hij volgens jou, zondag rood gaat pakken omdat hij wilt overcompenseren.
Vind ik leuk
Futjebal +2615
vrijdag 21 september 2018 om 12:57
Dus wat jij zegt klopt wel allemaal? Al die dingen zijn niet waar? Want dat heeft hij tegen jou gezegd?. Zozo wat word ik hier op mijn plek gezet. Het zijn helemaal geen feiten want jij weet namelijk niet of het niet waar is. Ik schrijf allern wat ik zie en zeg nergens dat het feiten zijn lulhannes. Dat maak jij er van. Maar goed ..ik ben weer even op mijn plek gezet..hahaha
Vind ik leuk
SPRKY020 +975
vrijdag 21 september 2018 om 12:34
Gaat zo'n flesje azijn bij het ontbijt nou nooit vervelen?
Vind ik leuk
vrijdag 21 september 2018 om 12:38
Ik heb ditzelfde verhaal 20 keer gehoord met 20 verschillende spelers

Goh, een speler schiet nog even 10 ballen op doel na de training

Wat een superprof!

Niets ten nadele van Tadic hoor, dat is echt een superprof.. Maar het verhaal..

Nee neem dan Nedved, die liep elke dag 15 kilometer na de training omdat hij de training niet genoeg vond

Kijk, dan heb je een verhaal!
Vind ik leuk
guusje +1277
vrijdag 21 september 2018 om 12:45
Jezus jongens, gaat het een keer niet over Frenkie, is het wéér niet goed. ppfff.....
Vind ik leuk
Vinnie J +2004
vrijdag 21 september 2018 om 13:15
Aandachts geil.
Vind ik leuk
Iefmeister +7901
vrijdag 21 september 2018 om 13:17
Walgelijk bericht.
Vind ik leuk
isaa +24
vrijdag 21 september 2018 om 13:43
Uitslover en een slechte captain
Vind ik leuk
Ajax 410 +95
vrijdag 21 september 2018 om 14:56
Gaat over Ajax plattekar!! ga je met je eigen club bezig of is er niks nieuws over jullie club
Vind ik leuk
Cookee +12091
vrijdag 21 september 2018 om 18:04
Anderen zitten bij de manicure of tattoo-shop en deze man werkt aan zich beter maken.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws