Spelersbattle: Ajax wint slag op middenveld en verslaat PSV met kleinste verschil

    Spelersbattle: Ajax wint slag op middenveld en verslaat PSV met kleinste verschil

    Gepubliceerd: vrijdag 21 september 2018 om 11:55vr 21-09-2018 om 11:55

    De eerste topper van het seizoen staat voor de deur, en wat voor één: PSV - Ajax. De krachtmeting tussen de twee beste ploegen van de Eredivisie is meteen cruciaal voor het verloop van de titelstrijd. VoetbalPrimeur blikt vooruit met een spelersbattle, waarbij per positie wordt bekeken of PSV of Ajax de beste speler heeft.

    Jeroen Zoet - André Onana: 1-1
    Twee klassekeepers, die dit seizoen pas vier goals om de oren kregen: Zoet drie, Onana één. Ook qua statistieken ontlopen de twee doelmannen elkaar niet veel. Zoet staat na vijf wedstrijden op drie reddingen, terwijl Onana zelfs pas twee keer écht ingreep. Nee, we kunnen niet kiezen uit de twee meest stabiele keepers van de Eredivisie.

    Denzel Dumfries - Noussair Mazraoui: 2-1
    De manier waarop Dumfries en Mazraoui zich in de eerste weken van het seizoen manifesteren, verdient een dikke pluim. De twee komen van ver: Dumfries speelde anderhalf jaar geleden nog bij Sparta, terwijl Mazraoui amper een jaar terug nauwelijks perspectief had in Amsterdam. Dumfries krijgt nipt de voorkeur, omdat hij op dit moment net wat zekerder oogt.

    Daniel Schwaab - Matthijs de Ligt: 2-2
    Mits fit, is geen enkele verdediger in de Eredivisie beter dan De Ligt. De Ajax-verdediger is op negentienjarige leeftijd een volwaardig Oranje-international en de onbetwiste aanvoerder in Amsterdam. Hoe goed Schwaab het ook doet in de PSV-defensie, daar kan ook de oerdegelijke Duitser niet aan tippen.

    Nick Viergever - Daley Blind: 2-3
    De vertrokken Ajacied tegen de teruggekeerde Ajacied: Viergever en Blind ontlopen elkaar dit seizoen niet veel, maar Blind heeft de nét iets betere papieren. Met zijn (internationale) ervaring is de linkspoot erg belangrijk voor Ajax, al kreeg hij vorige week veel kritiek voor zijn optredens in Oranje. Maar Viergever is helemaal geen international.

    Angeliño - Nicolás Tagliafico: 3-3
    Tagliafico maakte in de Champions League-opener van Ajax twee magistrale doelpunten, maar zeker net zo knap was de prestatie van Angeliño tegen FC Barcelona. De Spaanse linksback bleef in Camp Nou op de been en is sowieso bezig aan een goed seizoen. Hij krijgt nipt de voorkeur boven Tagliafico.

    Pablo Rosario - Lasse Schöne: 3-4
    Bij zowel PSV als Ajax is dit misschien wel de zwakste schakel in het elftal, wat niet wil zeggen dat de twee volledig uit de toon vallen bij hun clubs. Een gelijkspel lonkt, maar de ervaring van Schöne in toppers geeft de doorslag. Het is overigens best mogelijk dat niet Rosario, maar Erick Gutiérrez de voorkeur krijgt van PSV-trainer Mark van Bommel.

    Jorrit Hendrix - Frenkie de Jong: 3-5
    Hoe goed Hendrix het ook doet dit seizoen, op De Jong staat voorlopig geen maat. In Amsterdam, Nederland en de rest van de wereld is iedereen het er wel over eens: de in Arkel geboren middenvelder kan een grote speler worden. Hendrix, al enkele jaren een vaste waarde op het PSV-middenveld, zingt in deze fase van het seizoen een toontje lager.

    Gáston Pereiro - Hakim Ziyech: 3-6
    Ajax maakt het verschil op het middenveld, want we kiezen - natuurlijk - voor Ziyech. De Marokkaanse international heerst, dirigeert, is het creatieve brein van Ajax, scoort én geeft assists. Een rol die Pereiro ook zou willen opeisen, maar nu (nog steeds) niet vervult. Wel is het zo dat Pereiro in belangrijke Eredivisie-wedstrijd wat meer kan brengen.

    Steven Bergwijn - David Neres: 4-6
    Een duel dat door de vorm van de dag heel verschillend kan uitpakken en dus heel onvoorspelbaar is. Neres heeft een goede start achter de rug, maar scoorde nog niet en wordt door Ajax-trainer Erik ten Hag op verschillende posities gebruikt. Bergwijn is een zekerheidje aan de rechterkant en was dit seizoen al goed voor vier doelpunten. Wij kiezen voor de PSV'er.

    Luuk de Jong - Klaas-Jan Huntelaar: 5-7
    Voor de kraker in Eindhoven zou het fantastisch zijn als Huntelaar op tijd fit is en gewoon met Luuk de Jong kan uitmaken wie de beste spits van de Eredivisie is. Over heel 2018 is de PSV'er dat tot nu toe, maar kijkend naar de laatste weken is de Ajacied in topvorm. En omdat het nu eenmaal om de vorm van de dag gaat, zeker in deze wedstrijden, krijgen beiden een punt.

    Hirving Lozano - Dusan Tadic: 6-7
    Het is een kwestie van kill your darlings in deze spelersbattle: wordt het de PSV'er die wordt begeerd door half Europa of kiezen we voor de Ajacied die eigenlijk te goed is voor de Eredivisie? De keuze valt nipt op Lozano, die iets doorslaggevender is geweest in de eerste vijf speelronden van de Eredivisie. Dat mag echter niet meer baten: Ajax wint de spelersbattle met één punt verschil.

    Hoe zou jij de spelersbattle invullen? Kopieer het onderstaande lijstje, geef een punt aan de Ajax- of PSV-speler die jij het beste vindt of een punt aan beide spelers als ze gelijkwaardig zijn en plaats jouw lijstje in de comments!

    Zoet - Onana:
    Dumfries - Mazraoui:
    Schwaab - De Ligt:
    Viergever - Blind:
    Angeliño - Tagliafico:
    Rosario - Schöne:
    Hendrix - Frenkie de Jong:
    Pereiro - Ziyech:
    Bergwijn - Neres:
    de Jong - Huntelaar:
    Lozano - Tadic:

    Plaats een reactie

    vrijdag 21 september 2018 om 11:59
    Tja
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:06
    Zoet - Onana: 1-0
    Dumfries - Mazraoui: 2-0
    Schwaab - De Ligt: 2-1
    Viergever - Blind: 2-2
    Angeliño - Tagliafico: 3-3
    Guti - Schöne: 4-3
    Hendrix - Frenkie de Jong: 4-4
    Pereiro - Ziyech: 4-5
    Bergwijn - Neres: 5-5
    de Jong - Huntelaar: 5-6
    Lozano - Tadic: 6-6
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    vrijdag 21 september 2018 om 12:13
    Gui beter dan Schöne? Gebaseerd op die 20 minuten tegen ADO zeker?😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:14
    Heb wel regelmatig wedstrijden gezien van hem in Mexico...
    Vind ik leuk
    Snapje? +7656
    vrijdag 21 september 2018 om 12:23
    Psv-Ajax 2-3, volgende keer beter.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29265
    dinsdag 25 september 2018 om 16:47
    Poeh... herinner je deze uitspraak nog van jezelf? Hoe voel je je daar nu over?
    Vind ik leuk
    Snapje? +7656
    dinsdag 25 september 2018 om 17:11
    Moet ik nou gaan zoeken wat jij hebt gezegd bij Ajax thuis vorig jaar?? 🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃😂😂😂😂😂😂😂
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 25 september 2018 om 17:50]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    vrijdag 21 september 2018 om 12:28
    Ah, dan neem ik mijn woorden terug. Ben het niet met je eens, maar je bent in ieder geval niet zo’n flapdrol die hem beoordeelt op 20 minuten ADO ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 13:04
    hahah klasse jongen! We zullen zondag zien.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 17:28
    Maar hij zet wel zoet boven onana, dan ben je dus bij voorbaat niet goed bij je pepernoot.
    Vind ik leuk
    6ix9ine +552
    vrijdag 21 september 2018 om 12:19
    Ja
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22133
    vrijdag 21 september 2018 om 12:33
    Zoet Onana 1-0
    Dumfriea Mazraouo 2-0
    Viergever de Ligt 2-1
    Schwaab Blind 3-1
    Angeliño Tagliafico!3-2
    Guti Schøne 4-2
    Hendrix Frenkie 4-3
    Pereieo Ziyech 4-4
    Bergwijn Neres 4,5-4,5
    Luuk Huntelaar 4,5-5,5
    Lozano Tadic 5-6
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:54
    Waar zit jij aan Tim?? Niet meer doen pik, is raar spul...
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:00
    Hendrix beter dan Frenkie de Jong, Angelino beter dan Nico en Viergever beter dan de Ligt. Tja, dat moet heel goed spul zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:04
    Volgens mij snap je het niet helemaal ofwel?
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    vrijdag 21 september 2018 om 14:44
    Volgens mij begrijp je hem verkeerd...
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29265
    dinsdag 25 september 2018 om 16:48
    Nie half zo goe as da spul waar de gij aan zit
    Vind ik leuk
    Nummertien +5023
    vrijdag 21 september 2018 om 14:26
    Schwaab beter dan Blind haha, en op welk grond is Guti nu al beter dan de ervaren Schone..
    Vind ik leuk
    Voebtal +7611
    vrijdag 21 september 2018 om 14:35
    Van de beek is beter dan guti.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:43
    van de beek staat er niet bij, en bovendien: hoe kun je dit beoordelen? Guti heeft 20 minuten gespeeld.

    Vind ik leuk
    Voebtal +7611
    vrijdag 21 september 2018 om 15:46
    Guti staat er ook niet bij.
    Ik reageer op mensen die guti vergelijken met shone terwijl guti er niet bij staat.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29265
    dinsdag 25 september 2018 om 16:52
    Scheef vergelijk, want Guti heeft dit seizoen verhoudingsgewijs al meer gepresteerd in z'n eerste minuten bij PSV dan v.d. Beek die zelfs door Eiting op de bank gehouden wordt...

    Wat ik overigens onterecht vind, want Ten Hag had v.d. Beek lekker in de basis moeten zetten en Schone of Eiting op de bank moeten neerknallen.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22133
    vrijdag 21 september 2018 om 14:47
    Schwaab is 100× beter dan Blind.
    Blind is echt Ajax onwaardig
    Vind ik leuk
    Nummertien +5023
    vrijdag 21 september 2018 om 14:54
    Whahahaha!!!!!
    Ja Schwaab had ook 150 wedstrijden bij United kunnen spelen haha, Blind heeft alleen maar goede wedstrijden voor Ajax dit seizoen gespeeld dus waar heb je het over, Schwaab beter dan Blind hahahahaha ok jou neem ik niet meer serieus
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22133
    vrijdag 21 september 2018 om 15:26
    Schwaab heeft idd niet voor United gespeeld. Wel voor Leverkusen.


    Verder maakt het niets uit. Schwaab laat bij PSV zien dat hij heel stabiel is en Blind kab dr geen kut van.
    Makkelijke keuze
    Vind ik leuk
    Nummertien +5023
    vrijdag 21 september 2018 om 15:40
    Hahaha Blind speelt heel goed bij Ajax waar heb je het over! Schwaab stabiel balletje breed, en onder druk maakt hij foutjes, Blind veel meer voetballend vermogen houd de tempo erin Ajax heeft al wedstrijden lang geen goal tegen gehad, Schwaab beter dan Blind hahaha je bent niet objectief nu
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22133
    vrijdag 21 september 2018 om 16:01
    Aan je comment te zien weet je niet waar je over schrijft.... Je beschrijving van zowel Schwaab als Blind klopt van geen kant
    Vind ik leuk
    Nummertien +5023
    vrijdag 21 september 2018 om 17:14
    Dan ben jij blind, Blind speelt al maanden erg goed bij Ajax. M'n beschrijving over Schwaab precies hetzelfde wat de analisten zeggen bij studio voetbal en VI

    Schwaab beter dan Blind haha komop zeg haha
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22133
    vrijdag 21 september 2018 om 17:17
    Blind is een verdediget die niet kan verdedigen
    Maanden goed? Nee. Er staat een gewelduge cv naast hem. Hij zelf hoort niet thuis in de basis bij ajax.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5023
    vrijdag 21 september 2018 om 17:42
    Haha kan niet verdedigen hahaha
    Zoals hij slim alle gaten dicht liep steeds voor zijn man kwam voetballend alles oploste tegen o.a Kiev, Vitesse en alleen zonder De Ligt tegen AEK. De Ligt - Blind is vele male beter dan Schwaab -Viergever.
    Blind op die positie ook heel veel goede wedstrijden voor United gespeeld, EL team van het jaar werd hij in verkozen was belangrijk voor het team dat de EL won. Schwaab beter dan Blind whaha komop zeg maak jezelf niet zo belachelijk
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22133
    vrijdag 21 september 2018 om 17:55
    De ligt blind is beter dan viergever schwaab.

    Komt alleej maar.omdat de ligt zo goed is.

    Je moet je niet af gaan trekken op bline's prijskaartje. Kan dr geen kut van
    Vind ik leuk
    Nummertien +5023
    vrijdag 21 september 2018 om 17:59
    Nee komt ook dat Blind gewoon beter is dan Viergever, Schwaab niveau! Dadelijk ga je ook nog zeggen dat Viergever beter is dan Blind hahahaha
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22133
    vrijdag 21 september 2018 om 18:28
    Ik heb nervens gecoaimd dat Viergever geweldig is

    Niveau Blind. Loopt mee maar kan dr geen kut van
    Vind ik leuk
    Nummertien +5023
    vrijdag 21 september 2018 om 18:40
    Hahaha jij hebt er echt geen verstand van heb,loopt mee hahaha hij houd de tempo erin samen met De Ligt en De Jong, op routine samen met Tagliafico loopt hij veel dicht komt steeds voor zijn man, opbouwend heel goed waar Schwaab en Viergever 80% van de tijd naar elkaar over spelen waardoor het tempo blijft steken.

    Jij hebt er echt geen kijk op
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22133
    vrijdag 21 september 2018 om 19:56
    80% van de tijd overspelen ja.... Daarom scoren we ook zo veel wegens het verdedigebxe spel van ons dat afwachtende geonzin......


    Kijk de wedstrijeen voor je lult
    Vind ik leuk
    Nummertien +5023
    vrijdag 21 september 2018 om 20:14
    Nee jullie scoren niet vanwege hoog tempo vanuit achteruit, hoe kom je daar allemaal bij, verdediging houd juist de tempo eruit bij jullie! Bij Rondo met filmpjes werd dat duidelijk gemaakt ook bij VI, jullie
    centrale duo houd elke tempo eruit en onder druk is het heel kwetsbaar!

    Ik ga graag mee in discussies en vind m'n gelijk niet belangrijk maar komop houd je aan de feiten, Psv goede spelers nu maar zo zonde dat ze dit centrale duo hebben! Was niet toevallig dat Viergever te laat kwam bij de vrije trap die er daarna inging, dat is kenmerkend bij hem, Blind is in die situaties bijna altijd op tijd, tegen Kiev zag je dat ook goed, steeds op tijd daarom stond hij zo lang op die plek bij United en roemde Pogba hem voor zijn voetballende vermogen vaak stap voor de aanvallers zijn. Blind won de EL met United en werd in het EL team van het jaar gekozen en jij kiest Schwaab boven hem komop zeg hahaha en je houd het nog vol ook
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22133
    vrijdag 21 september 2018 om 20:16
    Ik ga alleen in op die laatste zin.

    Ja dat doe ik
    Wanr ik heb lievr kwaliteit dan een speler die eej keer is benoemd tot. Schwaab ben ik zeer blij mee. Blind zou me meself haast willen layen ophanhen
    Vind ik leuk
    Nummertien +5023
    vrijdag 21 september 2018 om 20:37
    Argumenten van nul nee kan ik niet serieus nemen
    Vind ik leuk
    Nummertien +5023
    vrijdag 21 september 2018 om 21:26
    Laten we maar toeleven naar Zondag! Word spannend!

    Ajax en Psv daar gaat het om.

    In Europa had ik gewoon graag een voetballende killer in de verdediging gezien van Psv, het liefst een Mexicaan;) wij moeten de punten binnen halen voor ons NL!

    Met Guti hebben jullie een goede!
    Rosario ontwikkeld zich goed! Hendriks staat wel een beetje stil in zijn ontwikkeling. En achter Luuk staat er niks die Argentijn helaas veel geblesseerd. Maar verder prima
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29265
    dinsdag 25 september 2018 om 16:50
    Op basis van afgelopen zondag... Moet je nagaan dat Guti op de bank al beter was dan Schöne in het veld ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:39
    Mightymike, ben het helemaal met je eens op de jong- huntelaar na, is een gelijk spel tussen die twee. wat inhoudt psv-ajax 7-6
    Vind ik leuk
    Sucrates +251
    vrijdag 21 september 2018 om 12:42
    Niks aan toe te voegen. Echter denk dat thuisvoordeel PSV aan een 1-0 overwinning gaat helpen. En in de Arena zal dat ook wel weer doorslaggevend zijn.

    Denk dat Ajax of PSV met de schaal zal staan aan het eind v.h. seizoen, maar dat gaat niet beslist worden in onderlinge wedstrijden.

    Wedstrijden tegen de subtoppers (potentiële struikelgevalletjes) en staartploegen (onderschatting) gaat de competitie bepalen dit jaar.

    Zin in zondag!
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29265
    dinsdag 25 september 2018 om 16:55
    Mwa.. er was weinig thuisvoordeel.. dit was wel pure overmacht
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:46
    Ik had hem denk ik ook zo ingevuld
    Vind ik leuk
    3-5-2 +1835
    vrijdag 21 september 2018 om 12:52
    Iedereen die Zoet beter noemt dan Onana kun je al niet serieus nemen....
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:53
    Zoet was de afgelopen 2 seizoenen absoluut de beste keeper van de Ed.
    Vind ik leuk
    3-5-2 +1835
    vrijdag 21 september 2018 om 12:58
    Dream on... waarom was er dan geen enkele interesse voor hem vanuit het buitenland ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 13:05
    Is die er wel concreet voor Onana? Aangezien er wel interesse was in Zoet, maar dit zag hij niet zitten.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 13:05]
    Vind ik leuk
    3-5-2 +1835
    vrijdag 21 september 2018 om 13:19
    Ik doelde niet op clubs als Brentford United, Spal of Como...

    Onana stond in de belangstelling van Napoli en zal uiteindelijk ook echt wel bij de Europese (Sub)top terecht komen... Zoet zit aan zijn plafond bij PSV...
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 13:22
    Zoet kon ook gewoon naar roma en Napoli... maar maakt niet uit jonge, toen Zoet toehapte bij roma koos roma voor Olsen die echt niet beter is dan Zoet.. maar goed
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    vrijdag 21 september 2018 om 14:45
    Dat laatste ben ik wel met je eens, Roma maakt zichzelf belachelijk met Olsen😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:51
    Niet toehapte bedoelde ik overigens..
    Vind ik leuk
    Reyhan +358
    vrijdag 21 september 2018 om 12:57
    Hetzelfde geldt voor mij ook voor de mensen die Blind hoger aanschrijven dan Viergever. Juist vanwege de Internationale ervaring mag onze vriend Daley de fouten niet maken die hij maakt.
    Vind ik leuk
    3-5-2 +1835
    vrijdag 21 september 2018 om 13:03
    Viergever maakt nooit een fout? Viergever kwam bij Ajax niet in aanmerking voor contractverlenging omdat hij niet goed genoeg is (voor het niveau wat Ajax na wil streven)...

    Ik heb liever Blind achterin lopen dan Viergever..
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 13:07
    Viergever voor 0 of Blind voor ca. 17,5 mil. Doe mij maar Viergever en investeer die 17,5 ergens anders in.
    Vind ik leuk
    Reyhan +358
    vrijdag 21 september 2018 om 13:10
    Lees eerst eens begrijpend wat ik bedoel. Ik heb helemaal niet gezegd dat Viergever geen fouten maakt. Ik vind gewoon dat Daley bepaalde fouten maakt, waarvan ik vind dat hij die met zijn Internationale ervaring niet mag maken. En dat jij erbij haalt dat hij niet voor een contractverlening aankomt, met als reden dat hij niet goed genoeg is voor het niveau dat Ajax nastreeft.... tja.... Volgens mij zijn Ajax en PSV minstens gelijkwaardig aan elkaar... Dus ook die redenering gaat niet op.
    Vind ik leuk
    Analist +277
    vrijdag 21 september 2018 om 13:09
    Blind is sowieso beter dan Viergever, veel meer rust bij Blind, speelt slimmer en is positioneel veel beter. Als mensen dat niet zien, dan kunnen ze beter naar een andere sport kijken
    Vind ik leuk
    Reyhan +358
    vrijdag 21 september 2018 om 13:16
    Waar haal je al deze kennis vandaan ? En kom alsjeblieft niet met zijn tijd bij Manchester United, want daar zou hij nooit van zijn leven terecht zijn gekomen als Louis van Gaal er geen trainer werd. Als hij al zo goed was en nog steeds is, had hij nog steeds daar gespeeld, of bij een andere Europese topploeg en niet bij Ajax! En daarnaast kom je met argumenten dat hij rust uitstraalt en slimmer is etc, maar dat heeft hij anders tijdens de wedstrijden tegen Peru en Frankrijk niet laten zien hoor. En nee, het zijn niet alleen die 2 wedstrijden dat hij minder speelde.. Ik vind Blind en Viergever eerder gelijkwaardig aan elkaar.
    Vind ik leuk
    Analist +277
    vrijdag 21 september 2018 om 15:23
    Ten eerste wilde hij zelf heel graag terug naar Ajax en hoefde hij niet perse weg bij manchester united, en ten 2e, waarom speelt toch altijd blind in de basis bij het nederlands elftal en niet viergever moet je jezelf toch afvragen dan? En wat je zegt klopt niet, want hij scoort meestal gewoon een voldoende bij het nederlands elftal, alleen de laatste 2 wedstrijden was ie wat ongelukkig inderdaad.
    Vind ik leuk
    Reyhan +358
    vrijdag 21 september 2018 om 18:22
    Ja en weet je waarom hij terug wilde.. Zijn situatie bij Manchester United was uitzichtloos! En los van Ajax had geen enkele andere Europese club concrete interesse in die huis-tuin- en keukenvoetballer. En het feit dat hij basis speelt bij het Nederlands Elftal zegt mij niets. Het Nederlands Elftal stelt sinds jaren namelijk geen zak voor. En dat je hem typeert als "ongelukkig" de laatste 2 interlands zegt veel over de manier waarop jij zogenaamd analyseert.. Ik vond die Blind anders gewoon k*t. Maar misschien is dat omdat ik kritisch ben.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 13:58
    De Ligt vind ik toch vééél beter dan Schwaab!
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:03
    Zeg ik toch ook, goed kijken jong
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    vrijdag 21 september 2018 om 12:10
    Zoet - Onana: 1-1
    Dumfries - Mazraoui: 2-1
    Schwaab - De Ligt: 2-2
    Viergever - Blind: 2-3
    Angelino - Tagliafico: 3-4
    Rosario- Schöne: 3-5
    Hendrix - Frenkie: 3-6
    Pereiro - Ziyech: 3-7
    Bergwijn - Neres: 4-8
    De Jong - Huntelaar: 5-9
    Lozano - Tadic: 6-10.
    Vind ik leuk
    Leedz +7059
    vrijdag 21 september 2018 om 12:33
    Als iedereen realistisch is dan is dit de juiste weerspiegeling
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46746
    vrijdag 21 september 2018 om 12:36
    Een Blinde slak VS Lozano is geen 0-1 maar een 0-5 waard.
    Vind ik leuk
    Leedz +7059
    vrijdag 21 september 2018 om 12:39
    De Sublieme en Geniale Ziyech is dan 10-0 waard ten opzichte van Peirero
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46746
    vrijdag 21 september 2018 om 12:44
    Ziyech? Recordhouder balverlies aller tijden.
    123 afstandschoten op doel vorig jaar en niets hieruit gescoord.

    Pereiro; ALTIJD goed tegen Ajax.
    Vind ik leuk
    Leedz +7059
    vrijdag 21 september 2018 om 12:45
    We zullen het zondagavond weten he

    Jij vindt Peirero dus beter dan Ziyech

    Ok.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29265
    dinsdag 25 september 2018 om 16:58
    Hij kreeg wel gelijk. Ziyech faalt in iedere topwedstrijd in de eredivisie...
    Vind ik leuk
    Leedz +7059
    woensdag 26 september 2018 om 09:33
    Dat zal allemaal wel maar je het ging erom dat hij Peirero beter vindt dan Ziyech en dat is gewoon niet het geval
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29265
    woensdag 26 september 2018 om 09:50
    Afgelopen zondag was dat wel zo. Ziyech KAN beter voetballen dan Pereiro. Maar het gaat erom dat je het ook laat zien in grote wedstrijden. En Pereiro staat er ALTIJD tegen bijvoorbeeld Ajax..
    Vind ik leuk
    Leedz +7059
    woensdag 26 september 2018 om 10:20
    Ziyech laat het Europees weer meer zien

    Dus wie is er beter?
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    vrijdag 21 september 2018 om 14:02
    Pereiro heeft gemiddeld meer balverlies dan Ziyech (bron: VI). Bij Ziyech is dat een itempje geworden toen hij een keer een record had, in een slechte periode van hem vorig seizoen.

    Dit seizoen leidt hij vrij weinig balverlies.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    vrijdag 21 september 2018 om 12:41
    Die Blinde slak heeft het al in de sterkste nationale competitie ter wereld laten zien, Lozano alleen nog maar tegen de VVV’s van deze wereld.

    Gelukkig voor hem is Veltman geblesseerd, die had hem in z’n zak in december😀
    Vind ik leuk
    RWA040 +446
    vrijdag 21 september 2018 om 13:04
    In december wel ja, maar waar was hij 15 april, toen het er écht toe deed?
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    vrijdag 21 september 2018 om 14:00
    Toen stond Lozano aan de andere kant.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 12:27
    Toch zijn de statistieken van die blinde slak gelijk of wel dan niet beter als lozano;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:40
    HAHA! Leuk
    Vind ik leuk
    COYG +6848
    vrijdag 21 september 2018 om 12:37
    Komt redelijk overeen met wat ik dacht. Dit is de enige juiste becijfering. Echter valt er te twisten over bepaalde spelers die vergeleken worden... Rosario en Hendrix zijn bijvoorbeeld controleurs, Schöne en De Jong zijn dat verre van.
    Vind ik leuk
    Analist +277
    vrijdag 21 september 2018 om 15:26
    Schone en de Jong verre van controleurs???????????????🤣
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:43
    Totaal niet realistisch...
    Vind ik leuk
    kerel +2216
    vrijdag 21 september 2018 om 13:22
    Zo had ik hem ook ingevuld.. neres bergwijn zou misschien nog gelijk kunnen zijn zelfs..

    Edit: sorry heb je ook..
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 13:23]
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20797
    vrijdag 21 september 2018 om 12:11
    Niet cruciaal deze wedstrijd.
    Dat is schromelijk overdreven.

    Mocht Ajax verliezen dan zijn die 5 punten achterstand nog beslist overbrugbaar.

    Ik hou het voor zondag op 50/50.

    Dat het maar een mooie pot mag worden en dat de beste moge winnen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:13
    Wie er dan ook wint aankomende zondag, er wordt een grote slag geslagen. De winnaar zal nog meer vertrouwen krijgen en nog wel even zo door gaan..
    Vind ik leuk
    chicken +11898
    vrijdag 21 september 2018 om 12:35
    Maar we gaan gewoon voor de winst en de eerste plaats. Dat gaatje gaan we nu overbruggen en niet de winterstop ofzo.
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20797
    vrijdag 21 september 2018 om 13:09
    Tuurlijk gaan we voor de winst, chicken.

    Maar voor mij is deze wedstrijd niet zo 'cruciaal' zoals VP hierboven stelt.

    Daar is de competitie gewoonweg nog te lang voor en kan er nog het nodige gebeuren. Denk aan blessures, vormdip, schorsingen en ander soort tegenslag.😉
    Vind ik leuk
    chicken +11898
    vrijdag 21 september 2018 om 13:16
    Dat klopt. Maar ik heb geen zin er achteraan te lopen...

    We trekken de competitie dit weekend naar ons toe.

    We zullen in de cl maar een keer tot de bodem en verder moeten gaan. Dan kunnen we ons in het weekend een klein slippertje veroorloven.

    Vind ik leuk
    Ginovanni +20797
    vrijdag 21 september 2018 om 15:03
    Haha...dat zou een prettig scenario zijn idd.

    Meteen de competitie naar ons toetrekken.

    Ik ga er voor!👍
    Vind ik leuk
    stratumseind +174611
    vrijdag 21 september 2018 om 13:18
    dank je Gino het is een fijne gedachte dat we na zondag dan op 5 punten voorsprong staan......
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20797
    vrijdag 21 september 2018 om 15:06
    Toch zou ik me nog niet te rijk rekenen, Straatski.😉

    Hoe dan ook....5 punten achter of 2 punten achter, 1 punt voor....

    Ach..voor mij is voorlopig nog niks 'cruciaal' ..

    We moeten ook niet doorslaan.😜
    Vind ik leuk
    stratumseind +174611
    vrijdag 21 september 2018 om 15:14
    tis gewoon 1 van de 34 , niet meer niet minder
    Vind ik leuk
    Ginovanni +20797
    vrijdag 21 september 2018 om 15:46
    Zo is het Straat!

    Maar het blijft natuurlijk wel een topper met veel prestige op het spel.

    That's all.
    (Maar kijk er wel naar uit!😉).
    Vind ik leuk
    stratumseind +174611
    vrijdag 21 september 2018 om 15:47
    mooie en tevens onvoorspelbare potjes
    we gaan het zondag zien gino
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:40
    Zoet - Onana: 1-1
    Dumfries - Mazraoui: 2-2
    Schwaab - De Ligt: 2-3
    Viergever - Blind: 3-4
    Angeliño - Tagliafico: 4-4
    Rosario - Schöne: 5-4
    Hendrix - Frenkie de Jong: 5-5
    Pereiro - Ziyech: 5-6
    Bergwijn - Neres: 6-6
    de Jong - Huntelaar: 7-7
    Lozano - Tadic: 8-7

    8-7 dus....
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:59
    Hahahahahahahahaha, Hendrix De Jong 5_5.......
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:22
    Jij begrijpt er geen reet van...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 14:24]
    Vind ik leuk
    Nummertien +5023
    vrijdag 21 september 2018 om 14:29
    Viergever zelfs niveau als Blind hahaha?? Angelino beter dan Tagliafico? Rosario beter dan de ervaren Schone haha enz enz niet echt serieus te nemen sorry
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:40
    Blind is traag terug gekomen
    Ik heb Ligt en mijn Frenkie hoger ingeschat, daar zeg je niks over, kneus...
    Vind ik leuk
    Nummertien +5023
    vrijdag 21 september 2018 om 14:58
    Blind heeft alleen maar goed gespeeld voor Ajax tot nu toe, hoezo traag tegen Kiev niks van gezien, tegen AEK zowat niks weggegeven zonder zijn maatje De Ligt, steeds komt hij elke keer goed voor zijn man, stapje vooruit dekend, die stapjes komt Viergever steeds te laat, zoals bij die vrije trap waar die goal uit viel. Ajax heeft al heel lang de nul achter elkaar gehouden, dan Mbappe sneller is dan Blind ok, maar Viergever zelfde niveau als de oud United speler Blind hahahahaha!!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 15:01
    Hij is traag terug gekomen en de Ligt en mijn held Frenkie zijn volgend seizoen weg...
    Vind ik leuk
    Nummertien +5023
    vrijdag 21 september 2018 om 15:12
    Al kwam hij op één been terug, Viergever zelfde niveau????
    Bij Ajax helemaal niet traag waar heb je het over
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:46
    Ik woon al drie jaar in Fokking Ajax-land en ik lach al vier jaar het hardst...
    Vind ik leuk
    Nummertien +5023
    vrijdag 21 september 2018 om 15:00
    Apart dat jij 4 jaar het hardst lacht... Jullie doen net alsof jullie 4 titels hebben, dat jullie de titel van Feyenoord toen Ajax boven Psv eindigde ook vieren haha zit de haat zo diep jongen hahaha
    Vind ik leuk
    piet potlood +2174
    vrijdag 21 september 2018 om 13:08
    Gelukkig is het een teamsport en geen e-battle.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:41
    Reactie vd dag...
    Vind ik leuk
    Ajax +760
    vrijdag 21 september 2018 om 13:30
    Dumfries nipt
    Angelino nipt
    Lozano nipt

    en Onana is beter

    Had dus zomaar 2-10 kunnen zijn
    Vind ik leuk
    Stranger +5570
    vrijdag 21 september 2018 om 14:27
    Tja ..................................................
    Degene die dit verzonnen heeft ,heeft wel erg zijn best gedaan om zijn Ajax-brilletje proberen te verbergen;-)
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1267
    vrijdag 21 september 2018 om 12:00
    Tagliafico is zo ie zo beter dan angelino.
    Vind ik leuk
    tannat +13945
    vrijdag 21 september 2018 om 12:05
    "zo ie zo" ? hahaha
    Vind ik leuk
    Bengelino +12363
    vrijdag 21 september 2018 om 12:22
    Haha het is Zo in Zo
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:45
    Het is zowiesoo...
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 13:17
    Hahahahahahhahaha alle 3 fout! Het is sowieso! Woordenboek is je vriend!
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:35
    🎣
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    vrijdag 21 september 2018 om 12:11
    Angelino zit nu in een flow, maar is normaal gesproken minder dan Tagliafico ja.

    Hoe kan je een back als Angelino die niet kan verdedigen beter vinden dan een back die zowel kan aanvallen als verdedigen? Dat kan alleen VP zeggen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 12:11]
    Vind ik leuk
    chicken +11898
    vrijdag 21 september 2018 om 12:36
    Dat ja...nico beheerst alles en jaagt de boel aan. Heeft meer waarde voor het elftal.

    En als je ff niet oplet maakt die de goal van her jaar ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:47
    Ik verheug me zo op jouw reacties zondagavond. Individueel is Ajax misschien wel sterker maar als team is PSV beter...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 12:48]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    vrijdag 21 september 2018 om 14:48
    Gebaseerd op wat? Ik heb het dit seizoen nog niet gezien. Vorig seizoen wel natuurlijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:53
    Ik snap jou, vriend. Als Ajax zondag wint, dan was het talent dat overwon, wint PSV, dan wint het collectif, in de laatste minuut winnen is een collectieve eigenschap. Ben nou klaar, ik duik de kroeg in...
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    vrijdag 21 september 2018 om 15:11
    Lekker, man.
    Vind ik leuk
    Creeperd007 +1057
    vrijdag 21 september 2018 om 12:31
    Aanvoerder van Argentinië tegen een niet eens tribune klant van Spanje. Het kan allemaal. Ik neem deze beoordelingen sowieso niet serieus, omdat ik denk dat Ajax individueel beter is, maar PSV als collectief ijzersterk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:41
    Gelukkig heeft Argentinië veel meer lb's van wereldklasse waar tagliafico mee moet dualeren.
    Vind ik leuk
    Creeperd007 +1057
    vrijdag 21 september 2018 om 12:56
    Beide bij de laatste 16 van het WK gekomen, dus ze zijn gelijkwaardig.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 13:50
    Je meent toch niet dat jouw gedachten niet verdergaan dan dat?......
    Vind ik leuk
    Creeperd007 +1057
    vrijdag 21 september 2018 om 17:03
    Vertel...
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 17:21
    Dus elke back die bij de laatste 16 zat is even goed?
    Dus alle spelers van Ajax waren vorig jaar slechter dan die van PSV (want Ajax wordt 2e). Real had vroig jaar op elke positie de beste speler(wonnen de CL dus zal wel zo zijn). Paar gedachtegangen op jouw manier.
    Vind ik leuk
    Creeperd007 +1057
    vrijdag 21 september 2018 om 17:54
    Het is toch heel logisch. De linksback van Barcelona en Real Madrid zijn aan elkaar gewaagd. Ik vind Marcelo inderdaad beter, dan Alba. Maar het gaat om het niveau van de ploegen. Argentinië en Spanje zijn ongeveer wel hetzelfde niveau. Spanje heeft betere linksbacks helemaal mee eens, maar het verschil is dat ze Angelino totaal niet serieus nemen en Tagliafico wel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 18:10
    Het gaat nog niet perse of de teams gelijk zijn. Gaat om de backs. Zoals je zegt zijn er bij Spanje meer en betere dan bij Argentinië. Dus logisch dat angelino niet bij de selectie zit. Wanneer angelino Argentijn was geweest had je maar moeten zien wie er zou spelen. Om dit moment tagliafico waarschijnlijk, omdat angelino nog niet lang bij PSV speelt (dus heeft de naam nog niet mee) en omdat tagliafico aanvoerder is, en dan heb je ook een streepje voor.

    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:48
    Dit dus.
    Vind ik leuk
    markie +1293
    vrijdag 21 september 2018 om 12:46
    Vorig jaar kon hij wel voortijdig met rood naar de kanr
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46746
    vrijdag 21 september 2018 om 12:00
    Weer focus op individu.
    Het functioneren van het team zal de doorslag geven, plus het thuis voordeel.
    Lets kick some Ajax ass

    PS het gaat regenen, da's helemaal geen weer voor de Ajax spelers van suiker.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 12:28]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    vrijdag 21 september 2018 om 12:04
    Waarop baseer je dat het team van PSV beter zou zijn dan die van Ajax? Was vorig jaar misschien zo, maar dit jaar betwijfel ik het echt.

    Uitslag: 1-3.
    Vind ik leuk
    vrijdag 26 oktober 2018 om 17:54
    Hahaha.
    Vind ik leuk
    Hangelos +206
    vrijdag 21 september 2018 om 12:01
    'Hoe zou jij de spelersbattle invullen? Kopieer het onderstaande lijstje, geef een punt aan de Ajax- of Feyenoord-speler die jij het beste vindt of een punt aan beide spelers als ze gelijkwaardig zijn en plaats jouw lijstje in de comments!'

    Feyenoord?! Als je dan gaat copy-pasten lees het dan in ieder geval nog even na...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 12:01]
    Vind ik leuk
    michelhx +3797
    vrijdag 21 september 2018 om 12:02
    Het is allemaal vrij gelijkwaardig. Individueel heeft Ajax meer betere spelers, PSV heeft daarentegen meer fysiek. Het wordt spannend.
    Vind ik leuk
    Reyhan +358
    vrijdag 21 september 2018 om 13:01
    Eindelijk iemand die op een fatsoenlijke en objectieve manier reageert. Al wil ik hier ook wel even bij toevoegen dat het naar mijn mening een voordeel voor PSV is dat ze van Bommel als trainer hebben. Maakt op mijn een tot nu toe goede indruk (en dan heb ik het niet over z'n interviews e.d.).
    Vind ik leuk
    michelhx +3797
    vrijdag 21 september 2018 om 15:20
    Ik kan ook roeptoeteren dat PSV met 5-0 makkelijk gaat winnen, maar daar geloof ik niet in en klinkt arrogant. Als PSV dezelfde instelling aan de dag legt als vorig jaar in de kampioenswedstrijd heb ik wel vertrouwen in een overwinning, maar meestal worden dit soort wedstrijden ook beslist op details. Ik durf wel te voorspellen dat de ploeg die als eerste scoort de wedstrijd gaat winnen.
    Vind ik leuk
    Heisenberg +303
    vrijdag 21 september 2018 om 12:02
    Ik vond het redelijk geloofwaardig en heb gelezen totdat Tagliafico verloor van Angelino.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174611
    vrijdag 21 september 2018 om 12:02
    Er doen ook feijenoord spelers mee..... benieuwd aan welke kant die dan staan....


    "Hoe zou jij de spelersbattle invullen? Kopieer het onderstaande lijstje, geef een punt aan de Ajax- of Feyenoord-speler die jij het beste vindt of een punt aan beide spelers als ze gelijkwaardig zijn en plaats jouw lijstje in de comments!"
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 12:03]
    Vind ik leuk
    Zultkop +5710
    vrijdag 21 september 2018 om 12:13
    Feyenoordspelers staan tussen de linies, die werken als veredelde stoorzenders die ervoor zorgen dat de Ajaxspelers worden bezig gehouden. Ondertussen kunnen de psv spelers gewoon richting het ajaxdoel wandelen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 12:14]
    Vind ik leuk
    vrijdag 26 oktober 2018 om 17:55
    Huh? Via de Tardis kwam ik hier...
    Vind ik leuk
    rinirat +2926
    vrijdag 21 september 2018 om 12:04
    Schwaab de ligt 3-3 hahaha ik zou zeggen 1-6
    Vind ik leuk
    Futjebal +2312
    vrijdag 21 september 2018 om 12:26
    Als je niet snapt hoe ze rekenen ,zou ik niet reageren. Komt erg dom over
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:50
    Rinirat is de doorsnee VP'er hier of hij trolt maar dat is ook doorsnee hier
    Vind ik leuk
    Mari +10218
    vrijdag 21 september 2018 om 12:04
    Ik zou op geen enkele positie de voorkeur geven aan een speler van PSV.
    Individueel gezien is iedere speler van Ajax beter.
    Collectief gezien zijn ze misschien gelijkwaardig
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    vrijdag 21 september 2018 om 12:04
    Angelino en Tagliafico zijn minimaal gelijkwaardig, Tadic en Lozano ook en Bergwijn en Neres ook.

    Ajax de veel betere selectie natuurlijk, van de spelers van PSV zouden alleen Dumfries en Lozano 100% zeker in de basis staan.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 12:06]
    Vind ik leuk
    benny-boys +1350
    vrijdag 21 september 2018 om 12:08
    JA HATER,

    Kijk onder deze maar.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 12:09]
    Vind ik leuk
    stratumseind +174611
    vrijdag 21 september 2018 om 12:05
    Zoet - Onana: 1-0
    Dumfries - Mazraoui: 2-0
    Schwaab - De Ligt: 3-0
    Viergever - Blind: 4-0
    Angeliño - Tagliafico: 5-0
    Rosario - Schöne: 6-0
    Hendrix - Frenkie de Jong: 7-0
    Pereiro - Ziyech: 8-0
    Bergwijn - Neres: 9-0
    de Jong - Huntelaar: 10-0
    Lozano - Tadic: 11-0
    Vind ik leuk
    Donnygo +2950
    vrijdag 21 september 2018 om 12:10
    Dat is grappig ik had het net andersom ;)
    Vind ik leuk
    stratumseind +174611
    vrijdag 21 september 2018 om 12:11
    da kan nooit.......
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46746
    vrijdag 21 september 2018 om 12:26
    Helaas, je goedkeurend groen vinkje staat al eronder😂
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 12:55]
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 20:01
    Onana - Zoet 0-1 etc. ??
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:12
    Goh .... verrassend dat jij het zo invult :D
    Vind ik leuk
    stratumseind +174611
    vrijdag 21 september 2018 om 12:14
    ik heb er ook lang over na moeten denken.....
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:18
    ja dat zal best :D
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 13:02
    Realistisch lijstje.....
    Vind ik leuk
    stratumseind +174611
    vrijdag 21 september 2018 om 13:03
    ik weet het .... maar van mij had ook niemand wat anders verwacht natuurlijk
    Vind ik leuk
    stratumseind +174611
    zondag 23 september 2018 om 19:18
    gin gek lijstje toch?
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 19:57
    2 dagen later.....😂😂😂
    Vind ik leuk
    RWA040 +446
    vrijdag 21 september 2018 om 13:08
    Wij hebben zoveul goei....
    Vind ik leuk
    Toon N +203
    vrijdag 21 september 2018 om 13:36
    En dan Ajax arrogant noemen😂
    Vind ik leuk
    stratumseind +174611
    vrijdag 21 september 2018 om 13:37
    Er gaat niks boven het aloude Brabants Zelfvertrouwen
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1470
    vrijdag 21 september 2018 om 13:55
    Een Brabander met Mokumse humor, dat zie je niet veel. :)
    Vind ik leuk
    Tebannet +149
    vrijdag 21 september 2018 om 16:39
    Pfffffffff kijk door een bril met veel lampjes erin.
    Vind ik leuk
    Bocajuun +554
    vrijdag 21 september 2018 om 19:12
    psychiater Staat morgen voor je deur!
    Vind ik leuk
    DuWijk +316
    vrijdag 21 september 2018 om 12:06
    Goede keuzes van VP. Enige keuze die ik totaal niet snap is die van Angelino boven Tagliafico. Die is denk gedaan om de spanning in de battle te brengen. Op de Argentijn staat natuurlijk totaal geen maat.

    Luuk de Jong en Huntelaar is inderdaad lood om oud ijzer. Beide belangrijk met hun ervaring, maar beperkt in hun handelen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 12:08]
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6278
    vrijdag 21 september 2018 om 12:13
    wel grappig dat ze Bergwijn verkiezen boven Neres om dat hij meer doelpunten heeft gemaakt

    terwijl Klaas-Jan topscoorder is van de ED en dan de punten moet delen met Luuk

    terwijl Onana maar 1 doelpunt heeft tegen gekregen in 5 wedstrijden dus 80% de nul gehouden.

    en Zoet "er al " 3 heeft tegen gekregen en dan zetten ze dat op 1 - 1

    VP heeft de cijfers gedaan om het zo spannend mogenlijk te maken,
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    vrijdag 21 september 2018 om 12:08
    Zoet - Onana: 1-1
    Dumfries - Mazraoui: 2-1
    Schwaab - De Ligt: 2-2
    Viergever - Blind: 2-3
    Angelino - Tagliafico: 3-4
    Rosario- Schöne: 3-5
    Hendrix - Frenkie: 3-6
    Pereiro - Ziyech: 3-7
    Bergwijn - Neres: 4-8
    De Jong - Huntelaar: 5-9
    Lozano - Tadic: 6-10.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 12:10]
    Vind ik leuk
    benny-boys +1350
    vrijdag 21 september 2018 om 12:36
    Onze PSV-Hater CC heeft een voetreis naar Vught gewonnen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174611
    vrijdag 21 september 2018 om 13:15
    direct maar richting de ebi?
    Vind ik leuk
    allround +1692
    vrijdag 21 september 2018 om 12:08
    Heerlijk dat nietszeggend onderzoekje. Diegene die dit verzint en heeft geschreven, beseft nog steeds niet, dat: A het een mening is van één persoon (subjectief of niet) en B: de Bal rond is.
    Vind ik leuk
    fr0do +1464
    vrijdag 21 september 2018 om 12:11
    Beetje raar om hier een wedstrijd op te voorspellen, er gaat zoveel meer in om dan alleen individuele klasse. Teamspirit en rust zijn lijkt mij de belangrijkste factoren en ook al gaat het nu goed bij Ajax bij PSV heerst al jaren veel meer rust dan bij Ajax.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19262
    vrijdag 21 september 2018 om 12:11
    Ik hoop het wel, maar gaan het zien..
    Statistieken uit het verleden en dit soort dingen zeggen helemaal niks.

    PSV is in goeden doen en Ajax ook, laat het vooral een mooie pot worden!
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:11
    Zoet - Onana: 0-1
    Dumfries - Mazraoui: 1-2
    Schwaab - De Ligt: 1-3
    Viergever - Blind: 1-4
    Angeliño - Tagliafico: 2-5
    Rosario - Schöne: 2-6
    Hendrix - Frenkie de Jong: 2-7
    Pereiro - Ziyech: 2-8
    Bergwijn - Neres: 3-9
    de Jong - Huntelaar: 4-10
    Lozano - Tadic: 5-11

    In die verhouding wordt het dus 1-2

    Qua doelpunten: 1-3

    Snel naar Unibet!
    Vind ik leuk
    2cents +57908
    vrijdag 21 september 2018 om 12:11
    Heerlijk hoe VP een soort omgekeerde berekening lijkt te doen om het op vergelijking van individuele spelers spannend te laten lijken.

    Vrij nutteloos altijd zo’n vergelijking maar wel lachen.

    Zo oogt Dumfries zeker?!? Is Schöne Ajax’ zwakste schakel? En de directe tegenstander van de Eindhovense top back scoorde 3 keer.

    Niet te doen dit.
    Vind ik leuk
    fr0do +1464
    vrijdag 21 september 2018 om 12:15
    Het hele artikel is een lachertje
    Vind ik leuk
    Milanoo020 +322
    vrijdag 21 september 2018 om 12:12
    2 - 3
    Vind ik leuk
    fr0do +1464
    vrijdag 21 september 2018 om 12:13
    Buiten dat snap ik die hele score beredenering van jullie niet. Volgens jullie is niemand beter dan de ligt maar toch scoren jullie hem gelijk met Schwaab, zelfde geld voor Zoet - Onana.... Kansloos onderzoek imo of weer van een of andere derde rangs site gecopy paste.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5710
    vrijdag 21 september 2018 om 12:19
    Inderdaad, het kunnen net zo goed getallen uit een sudoku puzzel zijn....
    Vind ik leuk
    Vp128 +717
    vrijdag 21 september 2018 om 15:14
    Lees anders het artikel nog is, het lijstje en de scores.. goed lezen! Misschien begrijp je het dan zelfs.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2950
    vrijdag 21 september 2018 om 12:13
    Zoet - Onana: 0-1
    Dumfries - Mazraoui: 1-1
    Schwaab - De Ligt: 1-2
    Viergever - Blind: 1-3
    Angeliño - Tagliafico: 1-4
    Rosario - Schöne: 1-5
    Hendrix - Frenkie de Jong:1-6
    Pereiro - Ziyech: 1-7
    Bergwijn - Neres: 2-8
    de Jong - Huntelaar: 3-9
    Lozano - Tadic:4-10
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:17
    Door wat voor bril bekijken jullie de spelers ga er toch van uit dat Barcelona toch meer kwaliteit heeft dan het nederig aek
    Vind ik leuk
    Emnu +5409
    vrijdag 21 september 2018 om 12:43
    Was het je ook al opgevallen dat de uitslagen een iets uiteen liepen?
    Vind ik leuk
    M +145
    vrijdag 21 september 2018 om 12:18
    Ik denk dat je de battle anders met neer zetten:
    Er zijn 9 koppeltjes + 2 vrije spelers (keeper en een verdediger) in het veld.

    Als ik het dan vergelijk is Ajax in het voordeel, maar ik ben benieuwd naar de praktijk.

    Zoet - Onana: 1-1
    Viergever - Blind: 1-2

    Dumfries - Tadic: 1-3
    Schwaab - Huntelaar: 2-4
    Angeliño - Neres: 3-5
    Rosario - Frenkie: 3-6
    Hendrix - Ziyech: 3-7
    Pereiro - Schöne: 4-7
    Bergwijn - Tagliafico: 5-8
    Luuk de Jong - De Ligt: 5-9
    Lozano - Mazraoui: 6-9

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 12:19]
    Vind ik leuk
    Mass +5448
    vrijdag 21 september 2018 om 12:18
    Zoet - Onana: 1-0
    Dumfries - Mazraoui: 3-0
    Schwaab - De Ligt: 1-2
    Viergever - Blind: 3-2
    Angeliño - Tagliafico: 3-2
    Rosario - Schöne: 1-2
    Hendrix - Frenkie de Jong: 2-4
    Pereiro - Ziyech: 3-4
    Bergwijn - Neres:2-1
    de Jong - Huntelaar: 3-3
    Lozano - Tadic:4-4
    Vind ik leuk
    appeltje +1645
    vrijdag 21 september 2018 om 12:24
    Je hebt de puntentelling niet helemaal begrepen, of wel?
    Vind ik leuk
    Sappie36 +56
    vrijdag 21 september 2018 om 12:20
    Weetje zou al blij zijn met een gelijkspel en meten wie beter is tja laat ze dat op t veld uitzoeken papier klopt toch nooit
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:21
    Hier klopt echt helemaal niks van.
    Mazraoui oogt juist veel zekerder dan Dumfries. Tagliafico speelde fantastisch tegen AEK dus moet ook minstens gelijk zijn. Rosario is beter dan Schone die het spel alleen maar vertraagt. Lozano is echt niet beter dan Tadic, moet ook gelijk zijn. 6-10 is een meer logische score.
    Vind ik leuk
    El Cazador +7547
    vrijdag 21 september 2018 om 12:29
    Hopelijk speelt Gaston Pereiro is momenteel veruit de zwakste schakel bij PSV>
    Vind ik leuk
    Wijndalum +570
    vrijdag 21 september 2018 om 12:29
    Rosario wint van Schone.
    Mazraoui wint dan weer van Dumfries.
    Vind ik leuk
    COYG +6848
    vrijdag 21 september 2018 om 12:29
    Zoet - Onana: 1-1
    Dumfries - Mazraoui: 2-1
    Schwaab - De Ligt: 2-2
    Viergever - Blind: 3-3
    Angeliño - Tagliafico: 3-4
    Rosario - Schöne: 3-5 (zijn qua type speler niet te vergelijken)
    Hendrix - Frenkie de Jong: 3-6 (zijn eigenlijk ook niet te vergelijken)
    Pereiro - Neres...: 4-7 (speelt waarschijnlijk op 10 i.p.v. Ziyech)
    Bergwijn - Ziyech...: 5-8
    de Jong - Huntelaar: 6-9 (De Jong is heel belangrijk voor de tactiek die PSV hanteert)
    Lozano - Tadic: 7- 10

    Inderdaad wint Ajax 2/3 van het middenveld en de helft van de verdediging.
    De grote vraag is echter wie de sterkste wissels kan uitvoeren?
    Vind ik leuk
    Koeroe +12511
    vrijdag 21 september 2018 om 12:37
    Doe mij maar Rosario hoor, wat een breker
    Vind ik leuk
    COYG +6848
    vrijdag 21 september 2018 om 12:41
    Ja klopt aan de ene kant. Ik zei al je kan ze moeilijk vergelijken.
    Persoonlijk, als ik echt moet kiezen zou ik voor deze opstelling gaan:
    Zoet; Dumfries, De Ligt, Viergever, Tagliafico; Rosario, F. De Jong, Ziyech; Lozano, L. De Jong en Tadic. Dan wissel je de spelers dus een beetje, maar dit geeft alles wel beter weer.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 12:42]
    Vind ik leuk
    Koeroe +12511
    vrijdag 21 september 2018 om 12:51
    Met die opstelling ben ik het helemaal eens, behalve de linksback positie. Ik ben erg gecharmeerd van Angelino. Moet zeggen dat wij als Feyenoord supporter dan toch wel een beetje jaloers mogen zijn. Ik zou namelijk alleen van Persie in de spits in dit team zetten en vilhena boven Rosario maar dan heb je t ook wel gehad
    Vind ik leuk
    COYG +6848
    vrijdag 21 september 2018 om 14:17
    Nou ja als Jørgensen terug is zou ik hem altijd verkiezen boven Huntelaar en De Jong. Van Persie dan op 10 boven Ziyech en Pereiro.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2892
    vrijdag 21 september 2018 om 12:35
    Zoet - Onana: 1-0
    Dumfries - Mazraoui: 2-0
    Schwaab - De Ligt: 2-1
    Viergever - Blind: 3-1
    Angeliño - Tagliafico: 4-1
    Rosario - Schöne: 5-1
    Hendrix - Frenkie de Jong: 5-2
    Pereiro - Ziyech: 6-2
    Bergwijn - Neres: 7-2
    de Jong - Huntelaar: 8-2
    Lozano - Tadic:9-2

    PSV - Ajax 2-1
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    vrijdag 21 september 2018 om 12:43
    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    markie +1293
    vrijdag 21 september 2018 om 12:47
    Is dit serieus?

    Dan begrijp ik wel dat je voor psv bent...

    Weinig verstand van voetbal
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 12:48]
    Vind ik leuk
    0260165 +663
    vrijdag 21 september 2018 om 12:36
    Zoet - Onana: 1-0
    Dumfries - Mazraoui: 1-1
    Schwaab - De Ligt: 1-2
    Viergever - Blind: 1-3
    Angeliño - Tagliafico: 1-4
    Guti - Schöne: 2-4
    Hendrix - Frenkie de Jong: 2-5
    Pereiro - Ziyech: 2-6
    Bergwijn - Neres: 3-6
    de Jong - Huntelaar: 3-7
    Lozano - Tadic: 4-7

    Ben niet voor Ajax, PSV heeft wel n goede kans aangezien t thuis is en de Ligt miss niet kan spelen.
    Vind ik leuk
    markie +1293
    vrijdag 21 september 2018 om 12:49
    Tja, Ajax zonder de Ligt toch minder achterin. Hoop dat Ajax op volle sterkte kan aantreden
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:37
    Waar is Erick gutièrrez? Die is volgens mij beter dan Rosario en Schone.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:42
    Ik ga wel genieten zondag. Psvers zijn allemaal opgefokt. Publiek zal wederom onderling gaan knokken. Paar rookbommen hier en daar. Van Bommel die iedere speler voor de wedstrijd op een gejat Ajax shirt laat schijten.
    Guusje Meeuweens laat Kedengedeng weer eens horen waarop het uitvak massaal :”stoephoer“ zingt.

    Heerlijk vooruitzicht.
    En dan zondagavond hier al die Calimero’s los zien gaan op de overtreding van Tadic op Zoet. Knietje tegen zijn hoofd ofzo. Mooi man. Zoveel voorpret, kan een mens niet aan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:47
    Zoet - Onana: 0-1
    Dumfries - Mazraoui: 0-2
    Schwaab - De Ligt: 0-3
    Viergever - Blind: 0-4
    Angeliño - Tagliafico: 0-5
    Rosario - Schöne: 1-6
    Hendrix - Frenkie de Jong: 1-7
    Pereiro - Ziyech: 1-8
    Bergwijn - Neres: 2-9
    de Jong - Huntelaar: 3-9
    Lozano - Tadic: 4-10
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3141
    vrijdag 21 september 2018 om 12:49
    Whahaha, Onana Blind en Schone beter dan hun tegenspelers aan Eindhovense kant.
    We gaan het zien.
    Psv komt gewoon op 5 punten en een straatlengte aan doelsaldo voor.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:49
    Meest achterlijke artikel wat ik ooit op een voetbalwebsite heb gelezen. Ongekende bagger
    Vind ik leuk
    lexy88 +1383
    vrijdag 21 september 2018 om 12:50
    Hele rare cijfers hier en daar. Bovendien, in de beargumentatie van de ene positie (keeper) worden niet de prestaties in de (voorronde) CL beoordeeld, terwijl het lijkt alsof de linksback positie juist obv de CL beoordeeld is waar Angelino de voorkeur krijgt boven Tagliafico. Daarom zijn deze vergelijkingen moeilijk serieus te nemen... totaal niet consistent.

    En come on, de aanvoerder van Argentinië legt het 'nipt' af tegen Angelino die pas net komt kijken op dit niveau? Nee, dit is allemaal van het analyse niveau Arnold Bruggink/Heitinga. Hoor graag Pieter Zwart hierover
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +1388
    vrijdag 21 september 2018 om 12:51
    Haha lachwekkend op 2 posities. Blind en Schöne beide een punt? Dat zijn de twee zwakste posities in dit Ajax en het spel dat ze willen spelen. Zondag zal te zien zijn dat juist daar de onbalans bij Ajax zit. Voetballend vermogen hebben ze allemaal maar de beuk erin gaat niet lukken.....
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33292
    vrijdag 21 september 2018 om 12:51
    Dit vind ik niet zo'n succes.
    En niet alleen omdat Angelino ineens beter is dan Tagliafico.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:51
    Géén twijfel mogelijk ... PSV wint op overtuigende wijze met 2 doelpunten verschil#dagajax/snapte?
    Vind ik leuk
    Cappie +7389
    vrijdag 21 september 2018 om 12:51
    11-0
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:53
    Je kan Schwaab en de Ligt toch niet vergelijken.
    Schwaab mag nog niet de veters van de Ligt knopen
    Vind ik leuk
    Foebele +54727
    vrijdag 21 september 2018 om 12:53
    Angelino beter dan Tagliafico? WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

    Nee, dit is de echte rating:

    Zoet - Onana 1-1
    Dumfries - Mazraoui 2-1
    Schwaab - de Ligt 2-2
    Viergever - Blind 2-3
    Angelino - Tagliafico 2-4
    Hendrix - de Jong 2-5
    Rosario - Schone 2-6
    Pereiro - Ziyech 2-7
    Bergwijn - Tadic 3-8
    de Jong - Huntelaar 3-9
    Lozano - Neres 4-10
    Vind ik leuk
    Cappie +7389
    vrijdag 21 september 2018 om 13:01
    O, jij weet de ECHTE rating? Fijn.
    Vind ik leuk
    Foebele +54727
    vrijdag 21 september 2018 om 14:49
    Yup, dit is de echte rating.
    Vind ik leuk
    Koenbres +1226
    vrijdag 21 september 2018 om 12:55
    Dit is een apart artikel vind ik. Sommige spelers kan je toch niet vergelijken bijvoorbeeld de Jong en Huntelaar die hebben een hele andere rol in het veld. Tadic en Lozano ook zoiets, beide hebben verschillende kwaliteiten die ze zo goed maken. Ook spelen de ploegen beide anders dus krijgen spelers andere taken. Als Hendrix de taak krijgt van de Jong bij Ajax is hij misschien minder maar als je de Jong zijn taak bij psv geeft dan kan het weer anders zijn
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 13:10
    Zoet - Onana: 0-1
    Dumfries - Mazraoui: 1-2
    Schwaab - De Ligt: 1-3
    Viergever - Blind: 1-4
    Angeliño - Tagliafico: 2-4
    Rosario - Schöne: 2-5
    Hendrix - Frenkie de Jong: 2-6
    Pereiro - Ziyech: 2-7
    Bergwijn - Neres: 3-7
    de Jong - Huntelaar: 4-7
    Lozano - Tadic: 5-8
    Vind ik leuk
    Paul_dutch +776
    vrijdag 21 september 2018 om 13:13
    Zal een zeer spannend pot worden, zeker aangezien het in Eindhoven is.

    Psv heeft in mijn ogen een beter team en Ajax betere spelers.

    Stel je zou deze 2 teams samenvoegen heb je echt een fantastische ploeg!
    Vind ik leuk
    129 +999
    vrijdag 21 september 2018 om 13:13
    Zoet - Onana: 0-1
    Dumfries - Mazraoui: 1-1
    Schwaab - De Ligt: 1-2
    Viergever - Blind: 1-3
    Angeliño - Tagliafico: 1-4
    Rosario - Schöne: 2-4
    Hendrix - Frenkie de Jong: 2-5
    Pereiro - Ziyech: 2-6
    Bergwijn - Neres: 3-6
    de Jong - Huntelaar: 3-7
    Lozano - Tadic:4-7
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19402
    vrijdag 21 september 2018 om 13:17
    Zoet Onana 1-1
    Dumfriea Mazraouo 1-2
    Schwaab de Ligt 1-3
    Viergever Blind 1-4
    Angeliño Tagliafico 1-5
    Rosario Schøne 1-6
    Hendrix Frenkie 1-7
    Pereieo Ziyech 1-8
    Bergwijn Neres 2-9
    Luuk Huntelaar 2-10
    Lozano Tadic 3-11
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 13:19
    1-6 voor AJAX!
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4959
    vrijdag 21 september 2018 om 13:19
    15-04-2018 PSV-Ajax 3-0
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    vrijdag 21 september 2018 om 14:54
    10-12-2017 Ajax 3-0 PSV
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 13:19
    Vp maakt zichzelf belachelijk😂😂 angelino over tagliafico😂😂 dumfries beter dan mazraoui😂😂 de jong evengoed als huntelaar😂😂 onana net zo goed als zoet😂😂
    Vind ik leuk
    Rii +2
    vrijdag 21 september 2018 om 13:21
    Spreek jullie na zondag wel stink boeren !
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 13:21
    Ik ben bij Zoet-Onana 1-1 gestopt met lezen.
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1129
    vrijdag 21 september 2018 om 13:27
    HahahaHahaha Angelino hoger dan de Argentijnse held en lozano dan Tadic. Ik snap dat ze het spannend willen maken maar men moet wel realistisch blijven.ps: Bij deze 2 telt internationale ervaring opeens niet?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    vrijdag 21 september 2018 om 13:47
    Gozert tadic is 29 en zit op zijn piek.

    Lozano is en wordt nog beter dan hem
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    vrijdag 21 september 2018 om 15:02
    Ja hoor😂
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    vrijdag 21 september 2018 om 16:39
    Ja pik. Tadic gaat niet naar de wereldtop. Lozano wel volgend seizoen 😉
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    vrijdag 21 september 2018 om 17:55
    Ik geloof er niks van, goede speler, maar geen wereldtop. AS Roma/Everton, dat soort clubs is zijn niveau.
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1129
    vrijdag 21 september 2018 om 16:24
    Het gaat om nu toch? Of wordt de wedstrijd over 5 jaar gespeeld ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 13:28
    Als je KJH boven Luuk verkiest dan bewijst dit meteen dat een dergelijke "verkiezing" onzinnig is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 13:34
    Omdat Luuk het in zn buitenlandse avonturen beter heeft gedaan dan Klaas-Jan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 13:33
    Met Dumfries verkiezen boven Mazraoui maken ze zichzelf belachelijk.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    vrijdag 21 september 2018 om 13:46
    Zoet - Onana: onana
    Dumfries - Mazraoui: dumfries
    Schwaab - De Ligt: de ligt
    Viergever - Blind: blind
    Angeliño - Tagliafico: tagliafico
    Rosario - Schöne: rosario
    Hendrix - Frenkie de Jong: frenkie
    Pereiro - Ziyech: ziyech
    Bergwijn - Neres: bergwijn
    de Jong - Huntelaar: huntelaar
    Lozano - Tadic: lozano

    Ajax gaat winnen....
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    vrijdag 21 september 2018 om 15:04
    Op basis van wat Bergwijn boven Neres? Kijk de statistieken van vorig seizoen eens terug. En op basis van wat Rosario beter dan Schöne? En Lozano en Tadic zijn ook gelijkwaardig.

    Je kijkt te veel naar potentie, Onana is potentieel veel beter dan Zoet natuurlijk, maar op dit moment niet. Gelijkwaardig. En Lozano en Tadic zijn ook gelijkwaaardig.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    vrijdag 21 september 2018 om 16:39
    Meningen verschillen gelukkig. 😎
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:05
    Zoet - Onana: 1-1
    Dumfries - Mazraoui: 2-1
    Schwaab - De Ligt: 2-2
    Viergever - Blind: 2-3
    Angeliño - Tagliafico: 2-4
    Guti - Schone: 2-5
    Hendrix - F. de Jong: 2-6
    Pereiro - Ziyech: 2-7
    Bergwijn - Neres: 3-7
    L. de Jong - Huntelaar: 3-8
    Lozano - Tadic: 4-8
    Vind ik leuk
    RS0201 +72
    vrijdag 21 september 2018 om 14:13
    zeker een psv'er die dit bedacht heeft. Angelino beter dan Tagliafico... haha
    Vind ik leuk
    Nummertien +5023
    vrijdag 21 september 2018 om 14:23
    Hahaha

    Tagliafico op het WK gestaan beste speler uitgeroepen van de Argentijnse competitie, met zijn club toen ook de Zuid Amerikaanse variant van de EL titel gewonen, 26jaar ervaren! En dan broekje Angelino beter haha, Tagliafico heeft veel meer inhoud verdedigend beter voetballend beter en aanvallend maakt hij betere keuzes

    Onana is beter dan Zoet, Hunter beter dan Luuk, en Tadic heeft oog voor het team Lozano is goed maar gaat alleen voor eigen succes Tadic meer ervaren ook heeft nu een hoger niveau en Bergwijn is nu echt niet beter dan Neres vertellen ook alle cijfers.

    Dus dit nemen we niet serieus...
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:56
    Wat een discussie. Je kunt je beter op de feiten richten. PSV is regerend kampioen staat eerste in de competitie en heeft een sterker elftal als afgelopen jaar. Toen was Ajax al heel het seizoen de mindere ondanks dat ze daar in Amsterdam heel anders over denken. In Eindhoven maken ze zichzelf niet zo druk om Ajax. Daar kunnen ze bij Ajax nog iets van leren.
    Ik hoop op de zelfde afstraffing als afgelopen seizoen. Als verwacht ik dat het kracht verschil minder groot zal zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 15:07
    zoet vs onana gelijkwaardig maar schat onana iets beter in en meer potentie dumfries vs mazraoui gelijkwaardig schwaab vs de ligt 100% de ligt viergever vs blind is blind beter tagliafico vs angelino angelino heeft het aardig gedaan maar tagliafico laat het al langer zien en is verder rosario vs schone rosario niet verkeerd gedaan maar schone is verder hendrix vs frenkie de jong 100% frenkie ziyech vs pereiro 100% ziyech bergwijn vs neres ik zeg gelijkwaardig al laat neres het iets langer zien maar blijft gelijk luuk de jong vs huntelaar schat is huntelaar iets beter in lozano vs tadic lozano heeft potentie maar tadic is verder en heeft zich al op een hoger niveau beweze dus voordeel naar tadic
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 15:08]
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 15:09
    zoet vs onana gelijkwaardig maar schat onana iets beter in en meer potentie dumfries vs mazraoui gelijkwaardig schwaab vs de ligt 100% de ligt viergever vs blind is blind beter tagliafico vs angelino angelino heeft het aardig gedaan maar tagliafico laat het al langer zien en is verder rosario vs schone rosario niet verkeerd gedaan maar schone is verder hendrix vs frenkie d ejing 100% frenkie ziyech vs pereiro 100% ziyech bergwijn vs neres ik zeg gelijkwaardig al laat neres het iets langer zien maar blijft gelijk luuk de jong vs huntelaar schat is huntelaar iets beter in lozano vs tadic lozano heeft potentie maar tadic is verder en heeft zich al op een hoger niveau beweze dus voordeel naar tadic
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 16:41
    Weer een met een ajax bril rot toch op met je onzin blind waardeloos dumfries beter bergwijn veelbeter en lozano beter en angelino is helemaal veel beter dan die kut argetijn die er niks van bakt
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 11:33
    Wat lul je eigenlijk ? En je hebt het over Ajax bril zie je je eigen bericht ? Pure psv bril ;)
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 22:10
    Wat is het geworden dan sukkeltje PSV EENDRACHT MAAKT MACHT !!!
    Vind ik leuk
    JoeyC +2934
    vrijdag 21 september 2018 om 15:14
    Onzinnig gedoe deze lijstjes. Helemaal niets objectief aan. Als ik het invul is het 11-0 en als cheat codes het invult is het 0-11.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 15:21
    Dus op papier wint Ajax en in de praktijk wint PSV 🤔
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 16:36
    Zoet - Onana: 1-0
    Dumfries - Mazraoui: 2-0
    Schwaab - De Ligt: 2-1
    Viergever - Blind: 3-1
    Angeliño - Tagliafico: 4-1
    Guti - Schöne: 5-1
    Hendrix - Frenkie de Jong: 5-2
    Pereiro - Ziyech: 5-3
    Bergwijn - Neres: 6-3
    de Jong - Huntelaar: 6-4
    Lozano - Tadic:7-4
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    vrijdag 21 september 2018 om 16:57
    Je kunt ook zeggen Schwaab focust totaal op de taak en de Ligt is nog wel eens afwezig. Zelfde geldt voor Viergever-Blind en Rosario-Schone.
    Maar bij al deze afwegingen... het team wint en niet 1 speler, er zit geen Cruyff bij. Ik verheug mij vooral op het duel Luuk-Matthijs, of laat Mathijs Daley weer het vuile werk opknappen?
    Vind ik leuk
    Vowtar +5422
    vrijdag 21 september 2018 om 18:15
    Het is voor Ajax maar te hopen dat De Ligt meedoet. Frenkie kan aardig ballen, maar is natuurlijk geen verdediger. Vorig jaar was De Ligt geschorst tegen Roda, toen werden Frenkie en Veltman keer op keer aan de kant gezet door Schahin. Absoluut geen goeie voetballer, maar wel erg fysiek sterk. Een centraal duo Blind-Frenkie zal naar mijn verwachting kapotgemaakt worden door Luuk.
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    vrijdag 21 september 2018 om 19:40
    Ja, maar de Ligt kan Luuk ook niet aan, meestal laat hij dat dan Blind doen maar die kan het zeker niet. Maar je weet nooit, Ajax heeft de kwaliteit om tegenstanders weg van de goal te houden en in de counter is Luuk zinloos. Ook die Grieken kwamen zelden bij de goal en die hadden wel een 'tank'.
    Vind ik leuk
    Vowtar +5422
    vrijdag 21 september 2018 om 18:12
    Zoet - Onana: 1-0
    Dumfries - Mazraoui: 2-0
    Schwaab - De Ligt: 2-1
    Viergever - Blind: 3-1
    Angeliño - Tagliafico: 4-1
    Rosario - Schöne - 4-2
    Guti - Frenkie de Jong: 5-2
    Pereiro - Ziyech: 5-3
    Bergwijn - Neres: 6-3
    de Jong - Huntelaar: 7-3
    Lozano - Tadic: 8-3

    Appeltje eitje. En ja, ik denk dat Hendrix het slachtoffer wordt van de komst van Guti.
    Vind ik leuk
    Henk020 +118
    vrijdag 21 september 2018 om 18:46
    Je kan ze allemaal cijfer geven, maar Ajax blijft leuker om naar te kijken
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +543
    vrijdag 21 september 2018 om 20:15
    Theres only one Jozef Kibrich
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 21:32
    Wat een onzin 😒
    Graag van de drugs afblijven.
    Vind ik leuk
    Boi +556
    zaterdag 22 september 2018 om 10:50
    Zoet - Onana: 2-2
    Dumfries - Mazraoui: 2-1
    Schwaab - De Ligt: 2-2
    Viergever - Blind: 3-1
    Angeliño - Tagliafico: 3-2
    Rosario - Schöne: 2-3
    Hendrix - Frenkie de Jong: 2-2
    Pereiro - Ziyech: 2-3
    Bergwijn - Neres: 5-3
    de Jong - Huntelaar: 5-7
    Lozano - Tadic: 7-6

    PSV- AJAX: 35-32

    Gemiddeld: PSV-AJAX 3-2 (3,1-2,9)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws