'Ajax speelt niet gelukkig in Eindhoven, dus ik geef het voordeel aan PSV'

    'Ajax speelt niet gelukkig in Eindhoven, dus ik geef het voordeel aan PSV'

    Gepubliceerd: vrijdag 21 september 2018 om 12:18vr 21-09-2018 om 12:18

    PSV heeft zondag het voordeel tegen Ajax. Althans, dat stelt commentator Leo Driessen, die heeft geconstateerd dat Ajax de afgelopen jaren weinig indruk wist te maken in Eindhoven.

    "Ik denk dat PSV het voordeel heeft, ook vanwege het thuisspelen", zegt Driessen bij FOX Sports. "Ajax speelt de laatste tijd niet zulke gelukkige wedstrijden in Eindhoven, dus ik geef het voordeel aan PSV." 

    PSV - Ajax wordt zondag geen tactisch steekspel, verwacht Driessen. "Dan zou met name Van Bommel zichzelf verloochenen. Hij zei juist dat ze vooruit en dominant wil spelen."

    FOX-commentator Vincent Schildkamp verwacht dat het bikkelen gaat worden in Eindhoven. "Ik denk dat het heel hard wordt. Waarom? Juist om die reden, omdat ze allebei echt vooruit willen en in de openingsfase hun stempel al willen drukken. Ze zullen er vol op klappen. Het wordt rennen, vliegen. Het zal een behoorlijk stevige wedstrijd worden."

    Lees meer over:EredivisiePSVAjax

    Poll

    Wie gaat er winnen?

    (2730 stemmen)

    Plaats een reactie

    Mass +5448
    vrijdag 21 september 2018 om 12:20
    Wederom een eindhovense overwinning.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    vrijdag 21 september 2018 om 12:21
    Net als in december zeker?

    1-3 wordt het.
    Vind ik leuk
    Mass +5448
    vrijdag 21 september 2018 om 12:24
    Nee, net als de vernedering in april dit jaar...
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    vrijdag 21 september 2018 om 12:25
    Tja, dat je als nr. 1 (van vorig seizoen) met 3-0 wordt vernederd door de nr. 2 (van vorig seizoen) geeft te denken...
    Vind ik leuk
    Senn +7131
    vrijdag 21 september 2018 om 12:27
    Er was maar 1 team afgelopen seizoen de beste en dat was PSV.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    vrijdag 21 september 2018 om 12:31
    Klopt, vandaar ook dat die uitslag in december wel te denken gaf...
    Vind ik leuk
    Senn +7131
    vrijdag 21 september 2018 om 12:33
    Was een afspraak met FOX. Om de Competitie spannend te houden
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    vrijdag 21 september 2018 om 12:36
    Het is goed met je.
    Vind ik leuk
    Senn +7131
    vrijdag 21 september 2018 om 12:41
    Dankje
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:44
    En die tegen Heerenveen en Willem ll ook...
    Vind ik leuk
    Senn +7131
    vrijdag 21 september 2018 om 12:46
    Ja, was een afspraak met Heerenveen. Kregen we korting op dumpfries
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 13:07
    Voor het verkeerd schrijven zou je extra moeten betalen...! Maar ik begrijp dat jullie nu WEL tevreden zijn met Dumfries??
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 13:33
    volgens mij gaat het erom wie aan het einde van het seizoen de meeste punten heeft toch ???
    Vind ik leuk
    fier&koen +852
    vrijdag 21 september 2018 om 13:10
    😂
    Vind ik leuk
    Mass +5448
    vrijdag 21 september 2018 om 12:54
    Geen idee waarom je dat aanhaalt trouwens...In december was het ajax-PSV....Zondag is het PSV-ajax...)
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 13:32
    blijf jij jezelf maar afrukken op die ene overwinning
    het kampioenschap ging gewoon naar Eindhoven , en dat is het belangrijkste
    vroeger waren de echte Ajacieden , alleen blij met een hoofdprijs
    tegenwoordig zijn kneusjes zoals jij , al blij met een overwinning tegen PSV ....
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 16:22
    Leef in het heden broer!
    Anders zet jezelf en je club voor schut.
    3 sterren zeggen meer dan 2 sterren.
    Vorig seizoen is voorbij het gaat er om wat je dit seizoen doet. Anders moet je sowieso niet stoer praten want psv heeft nog een hele grote inhaalslag te maken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 18:14
    misschien moet je tegen shit codes waar ik op reageer , dat ie in het heden moet leven
    die zet namelijk jouw club voor schut , door het hier te blijven hebben over de overwinning van Ajax op PSV , in December vorig jaar , terwijl je voor de rest geen enkele prijs hebt
    vandaar dus ook deze reactie van mij tegen jullie oppertrol
    en dat is ook mijn punt
    vroeger gingen Ajacieden alleen voor de hoofdprijs
    tegenwoorddig zijn trolletjes als shit codes , al tevreden met 1 overwinning tegen PSV
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 18:51
    Dat zeg je goed millwall maar kom op bro ga er niet telkens blind in ze provoceren jij reageert.
    En trollen is het juist daar om te doen.
    Laten weten gewoon afwachten en genieten, want eerlijk gezegd als voetbal liefhebber heb je een hoop te genieten dit jaar. We hebben beiden top teams dit jaar, oké jij vind psv beter ik vind Ajax beter ....so what! !!
    En ik heb net zo een hekel aan elke trol ongeacht club voorkeur. Maar ik ga ze echt niet eenmpodium geven of ze belangrijker maken dan ze zijn Door te antwoorden. Dat ik dat wel bij jou doe betekent dat ik je als mens respecteer. Don't prove me wrong bro
    Vind ik leuk
    Peterfc +2357
    vrijdag 21 september 2018 om 12:52
    Klopt. Maar Ajax is Kluivert kwijt en speelt nu met 11 man ipv 10
    Tadic ipv Kluivert
    Blind ipv Wober.
    Mazroui ipv Veltman
    De Jong ipv vd Beek
    Ajax is er dus sterker op geworden.


    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 13:04]
    Vind ik leuk
    Metal +2738
    vrijdag 21 september 2018 om 13:44
    Tja, als je als nummer 2 van de nummer 1 kunt winnen moet je je afvragen waarom ze tegen de lagergeklasseerden zoveel punten laten liggen.
    Competitie duurt een heel seizoen. Daarin loop je af en toe tegen een flater op, voetbal blijft een sport waarin de fouten de doorslaggevende factor zijn. Wie de minste punten laat liggen wordt kampioen. Dan kun je als fan van de nummer 2 wel elke keer aanhalen dat je de kampioen van tafel hebt gespeeld, maar dat is alleen maar omdat je niet kunt pronken met de titel. Dan moet je iets anders zoeken om de deuk in je ego te camoufleren.
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1128
    vrijdag 21 september 2018 om 16:51
    Volgens mij hebben jullie in de JC Arena ook met 3-0 verloren, of was je dit vergeten. Ik durf niets te zeggen over deze wedstrijd, het kan alle kanten op. Hoop dat het genieten wordt!
    Vind ik leuk
    Bocajuun +554
    vrijdag 21 september 2018 om 19:10
    Jullie zijn net zo vernederd in de Arena! En nee ik ben niet voor Ajax
    Vind ik leuk
    Snapje? +7665
    vrijdag 21 september 2018 om 12:24
    Als alles tegenzit, 2-3 maar ze hebben hun best gedaan.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 12:26]
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:47
    Jij geeft wel heel makkelijk inkoppertjes weg.
    De vernedering in april was beschamend voor ajax.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:57
    Nipte overwinning voor één van beiden of een gelijkspel...
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 13:07
    Jij bent wel heel zeker van je zaak. Even afwachten maar ik denk 1-1
    Vind ik leuk
    buddha +9087
    vrijdag 21 september 2018 om 15:35
    maar ik denk dat ze de VAR mee hebben deze keer.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5710
    vrijdag 21 september 2018 om 12:21
    PSV is denk ik net wat beter in bikkelen dan ajax.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    vrijdag 21 september 2018 om 12:25
    En Ajax is heel wat beter technisch gezien, dus wat is je punt?
    Vind ik leuk
    Zultkop +5710
    vrijdag 21 september 2018 om 12:29
    Mijn punt is dat PSV heel wat beter is in bikkelen dan Ajax. Technisch heeft hier niks mee te maken dat sleep jij erbij. Dus , wat is je punt?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 12:30]
    Vind ik leuk
    APE +222
    vrijdag 21 september 2018 om 12:37
    Inderdaad altijd al een schopploeg geweest
    Vind ik leuk
    Zultkop +5710
    vrijdag 21 september 2018 om 12:40
    Bikkelen is niet per definitie schoppen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    vrijdag 21 september 2018 om 12:21
    Dat denk ik ook, rood Lozano. Reden: slaande beweging (zoals altijd).

    Uitslag: 1-3.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 12:21]
    Vind ik leuk
    Foden +4648
    vrijdag 21 september 2018 om 12:21
    Ik denk een gelijkspel. Zeker als De Ligt niet mee kan doen.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6193
    vrijdag 21 september 2018 om 12:22
    Herhaling van de film van afgelopen wedstrijd in Eindhoven verwacht ik.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 12:22]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    vrijdag 21 september 2018 om 12:26
    Werd Ajax - PSV van afgelopen december als film uitgezonden in Eindhoven?
    Vind ik leuk
    Leeuw +6193
    vrijdag 21 september 2018 om 12:31
    Haha... niet, maar ik doel op het kampioenswedstrijd waarbij PSV heeft laten zien dat het van een goede ajax kan winnen. In Amsterdam is ajax altijd heel sterk, maar in eigen huis moet PSV altijd winnen. Ze kunnen niet achterover leunen en dus aanvallen.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    vrijdag 21 september 2018 om 12:34
    Goed vond ik Ajax toen in april niet, maar goed ;-)

    Ik snap je punt en PSV heeft inderdaad een goede kans om van Ajax te winnen, al zal dat andersom net zo goed het geval zijn.

    We gaan het zien.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6193
    vrijdag 21 september 2018 om 12:58
    Mee eens Cheat Codes.
    Vind ik leuk
    Wilex +1420
    vrijdag 21 september 2018 om 13:10
    Ook nu zal psv weer niet meer dan 35% balbezit hebben, net zoals in april dus dat stuk van de film zal wel hetzelfde zijn.
    Gelukkig heeft Ajax nu een team wat veel beter tussen de linies kan spelen en in de kleine ruimte.
    Daarnaast is het zonder Viergever en Veltman waarschijnlijk een stuk eenvoudiger om de counter eruit te halen.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8714
    vrijdag 21 september 2018 om 13:14
    Je wint geen wedstrijden met balbezit. Je kan 15 % balbezit hebben en gewoon wedstrijden winnen. Dat is de fylosofie van Mourinho ! Denk zelf gelijkspel of kleine overwinning PSV door thuis voordeel.
    Vind ik leuk
    3Bier +10753
    vrijdag 21 september 2018 om 13:20
    Een kampioenswedstrijd in eigen huis. Volgens mij gebeurt het zelden dat die verloren gaan. Wie er ook kampioen kan worden. Die wedstrijd kan je niet vergelijken met deze.
    Die keer daarvoor werd het 1-0 na die slopende pot met verlenging tegen Schalke. En een eigenwijze Bosz die zijn basis niet wou wisselen.
    Die twee keren daarvoor won Ajax in Eindhoven.
    Bovenstaande geeft aan dat het niet altijd makkelijk is voor PSV in Eindhoven tegen Ajax. En dat deze pot niet te vergelijken is met de vorige 2 keer lijkt me ook wel duidelijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:22
    1-3

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 12:22]
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7869
    vrijdag 21 september 2018 om 12:23
    Ik verwacht een kaartenfestijn.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19262
    vrijdag 21 september 2018 om 12:27
    Zal mij ook niks verbazen, ze zullen allebei meteen op klappen denk ik.
    Denk voor de neutrale toeschouwer een leuke pot, en voor de winnar, als die er komt, ook.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2548
    vrijdag 21 september 2018 om 12:24
    Nee, Valentijn, jij verwacht dit niet, jij hoopt dit!
    Deze man en zijn krant is hun "inside information" plekje kwijt geraakt en scoopen wat minder primeurtjes... sinds die tijd is de Telegraaf anti Ajax geworden, vooral meneer Driessen kan het niet laten te kust en te keur Ajax en Ten Hag af te zeiken en onderuit te halen... vorige week nog met dat stukje over dat Ten Hag niet goed in de club zou liggen mbt zijn communicatieve vaardigheden... een vuile rat is het gewoon !!
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +1377
    vrijdag 21 september 2018 om 12:30
    Dit is Leo Driessen, ook een verschrikkelijke kwal.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2548
    vrijdag 21 september 2018 om 12:38
    Je hebt gelijk, foutje van mijn kant.. maar idd 1 pot nat, net als PSVAadje die vandaag oiok wel weer met een meninkje gaat komen en Hugo Borst, Gijpie en Derksen... allemaal gasten die Ajax niets, maar dan ook niets gunnen.... they all hate us.. and we love it !! Hahha
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 12:39]
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +1377
    vrijdag 21 september 2018 om 12:41
    Achja ze mogen van mij allemaal zeggen dat PSV gaat winnen, des te mooier als we met de 3 punten terug naar Amsterdam gaan.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +1377
    vrijdag 21 september 2018 om 12:24
    Iedereen heeft t erover dat Ajax het de laatste jaren moeilijk heeft in Eindhoven maar in de laatste 6 jaar is t gewoon 3-3 tussen beiden. Niet vorig seizoen maar t seizoen dr voor had Ajax toen op donderdag 120 minuten in de benen tegen Schalke en vorig seizoen natuurlijk wel gewoon helemaal weggespeeld.
    Vind ik leuk
    Senn +7131
    vrijdag 21 september 2018 om 12:31
    En PSV 120 tegen Atletico
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +1377
    vrijdag 21 september 2018 om 12:34
    Dat was niet dat jaar hoor? Dat was het jaar dr voor.
    Vind ik leuk
    Senn +7131
    vrijdag 21 september 2018 om 12:36
    Oh dat jaar wat jij bedoelt werd het 0-1.
    Toen was psv dacht ik al kampioen.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +1377
    vrijdag 21 september 2018 om 12:39
    Nee 1-0 voor PSV, Feyenoord werd dat jaar kampioen.
    Vind ik leuk
    Emnu +5411
    vrijdag 21 september 2018 om 12:35
    Op dinsdag, Ajax op donderdag.
    Vind ik leuk
    Senn +7131
    vrijdag 21 september 2018 om 12:37
    Proficiat
    Vind ik leuk
    2cents +57908
    vrijdag 21 september 2018 om 12:25
    Een stevige pot in een modderpoel, met vliegende tackles en struikelpartijen. De ploeg die de meeste spelers in het veld kan houden wint...
    Of niet, dat kan ook.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5710
    vrijdag 21 september 2018 om 12:46
    Dat zou garant staan voor veel blessures, laten we dat maar niet doen, is zo zonde voor de europese campagne van beide clubs.
    Vind ik leuk
    2cents +57908
    vrijdag 21 september 2018 om 12:51
    Heb je de weervoorspelling gezien? Blessures of niet, dit gaat het worden.

    Overigens verwacht ik meer uitvallende spelers door kaarten dan blessures. Maar kan inderdaad ook andersom zijn.

    Misschien Jong Ajax en Jong PSV opstellen?
    Vind ik leuk
    Zultkop +5710
    vrijdag 21 september 2018 om 12:58
    Misschien worden sommige wedstrijden wel afgelast vanwege de weersomstandigheden..
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2548
    vrijdag 21 september 2018 om 12:26
    Weet niet of Makkelie het zondag in de hand gaat houden... en Ajax heeft geen goede herinneringen aan hem. Gelukkig altijd beter dan Naaihuis, want dan was ik niet eens gaan kijken. Een rode kaart zondag kan natuurlijk de wedstrijd enorm op zijn kop zetten en beinvloeden
    Vind ik leuk
    El Cazador +7550
    vrijdag 21 september 2018 om 12:27
    Ajax is verstandig genoeg om uit de duels te blijven en de bal het werk te laten doen. Dus kan het nooit een harde pot worden, wel een leuke voor de Amsterdammers!!! 0-2
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:28
    Vliegen rennen en weer opstaan maar AJAX GAAT WINNEN. WEDDEN? 100%
    Vind ik leuk
    Muscles +964
    vrijdag 21 september 2018 om 12:32
    Als Driessen maar kan stoken. Ajax heeft in periode 2010-2014 vaak genoeg gewonnen
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5524
    vrijdag 21 september 2018 om 12:35
    4-1 voor PSV .

    Teamprestatie is het woord
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    vrijdag 21 september 2018 om 12:38
    Als het op teamprestatie aankomt wint Ajax ook, net als op individuele gronden.

    Je bent blijven hangen in vorig seizoen, dit jaar heeft Ajax het betere team (en de meeste kwaliteit).
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5524
    vrijdag 21 september 2018 om 13:31
    Ik ben het daar niet mee eens.

    Beide teams presteren goed. Persoonlijk vind ik PSV een stuk sterker dan vorig seizoen en dus blijf ik daar zeker niet in hangen.

    Talenten zijn beter , sterkere selectie etc.

    Ajax is natuurlijk ook sterker tov vorig seizoen.

    Psv speelde prima mee tegen Barca en had met iets meer geluk een resultaat kunnen halen.

    Ajax speelde een prima pot tegen AEK maar ik denk dat AEK nooit in NL voor het kampioenschap kon meespelen.

    Thuis in Eindhoven is PSV nagenoeg onklopbaar en dat is op lange termijn wel gebleken.

    Ik denk daarom ook dat het een eenvoudige overwinning wordt met een erg belangrijke Luuk de Jong.

    Het wordt wel weer leuk want ik ga de wedstrijd net als eigenlijk ieder jaar kijken bij een vriend en echte Ajax fan.

    Het wordt dus een gezellige zondag
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    vrijdag 21 september 2018 om 13:56
    Kijk, een uitgebreidere reactie, dan lijkt het meteen al een stuk serieuzer.

    Ik respecteer je mening, al deel ik hem niet. Zeker omdat het de laatste 6 jaar gewoon 3-3 staat qua overwinningen bij PSV - Ajax. Ajax in vorm (PSV ook overigens), ik moet het nog zien.

    Probeer elkaar in ieder geval niet de hersenen in te slaan :p
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 13:58]
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5524
    vrijdag 21 september 2018 om 14:34
    We zijn de beste vrienden en dan is het mooi dat de ene de andere wat kan gunnen.

    Geloof me, er zijn genoeg verhitte discussies en die zullen er zondag ook wel weer zijn.

    Ondanks dat denkt hij ook dat Psv wint, al kan hij dat ook gebruiken om zich in te dekken. Mocht het niet zo en toch winnen is het extra lekker dan .

    Ik denk toch nog steeds dat PSV zijn thuiswedstrijd zal winnen tegen Ajax.

    Overigens denk ik ook dat Ajax thuis wint van Psv.

    Ze kunnen dan toch dat extra stapje zetten.

    Al met al weet ik zeker dat het de beste topper zal worden sinds jaren.

    Het is goed dat iedereen zijn eigen mening en kijk op voetbal heeft want anders zouden we allemaal nalopers zijn.

    Al met al denk ik toch een mooi weekend te hebben met 6 punten op zak.

    Vvv - nac moet op zeker een overwinning worden voor Vvv en hetzelfde geldt voor Psv
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    vrijdag 21 september 2018 om 15:09
    Zat ook maar te dollen, zit zelf in de zelfde situatie met PSV-vrienden. En dat het de mooiste topper in jaren wordt geloof ik ook wel.

    Laat het dan alleen niet zo’n eentoninge editie worden als de voorgaande 2, in december was Ajax veel beter en in april PSV. Dan zit er weinig spanning in zo’n pot.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5524
    vrijdag 21 september 2018 om 15:47
    Ik denk niet dat het verschil zo groot zal zijn . Maar dat ligt helemaal in de kansenverwerking en hoe de wedstrijd zal verlopen.

    Er zijn genoeg wedstrijden bekend waar een grote uitslag is terwijl de uitslag 4-0 is of juist waar iemand heer en meester is en het wordt 2-2.

    Je moet op de juiste momenten toeslaan.

    Kijk bijv. Naar Liverpool tegen Psg. Psg had werkelijk waar de hele wedstrijd niks te vertellen maar het werd in de laatste minuut 3-2
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    zaterdag 22 september 2018 om 00:53
    Klopt en wat mensen ook vergeten is dat zowel Ajax (Heracles thuis en VVV uit) en PSV (Fortuna uit en PEC uit) al zware kutpotjes hebben gespeeld waarin het erg matig was, heeft één van de beide clubs dat komende zondag (en de ander niet), dan kan het bijvoorbeeld ook best 4-0 of 0-4 worden.

    Ondanks dat wij allebei een voorspelling hebben kan het alle kanten op. Als het in ieder geval maar een heerlijke pot wordt.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5524
    zondag 23 september 2018 om 20:45
    Mijn 4-1 kwam toch dichterbij dan jouw uitslag.

    Ik hoop dat je genoten hebt van ons aller PSV.

    Wat een galavoorstelling was dit zeg
    Vind ik leuk
    Nummertien +5023
    vrijdag 21 september 2018 om 15:22
    Ajax als team krijgt al heel veel wedstrijden geen goal tegen. Domineert wedstrijden, doet De Ligt niet mee, dan vangt het team het op. Psv is wisselvalliger vind PEC en Fortuna beter spelen dan Psv alleen ze maakte de kansen niet af. Verdedigend en het middenveld loopt gewoon beter dan bij Psv, en de wissels als vdBeek, Eiting daarin heeft Ajax ook een streepje voor. Vind het team van Ajax nu meer een geoliede machine dan bij Psv
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5524
    vrijdag 21 september 2018 om 15:44
    Het punt is echter dat je fortuna of pec niet kunt vergelijken met Ajax.

    Ajax had ook erg veel moeite met VVV en Heracles.

    Hoe je het wendt of keert. Voor Ajax of Psv hoef je je niet op te laden. Bij die andere wedstrijden denken sommige spelers het toch nog wat rustiger aan te kunnen doen.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5023
    vrijdag 21 september 2018 om 17:12
    Tegen Heracles begin van het seizoen was niet goed daarvoor en daarna gewoon goed tegen VVV wel terecht gewonnen maar verdiende geen schoonheids prijs maar ik zie wel steeds een niveau van 90 minuten vol tempo spelen als team of het nou tegen Standard, Kiev, Vitesse of AEK is dat niveau als team heb ik bij Psv nog niet gezien. Zondag word idd een andere wedstrijd
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5524
    zondag 23 september 2018 om 20:46
    Ja echt een topmachine.

    Vandaag gezien dat psv qua team qua techniek en alle andere gebieden veel en veel verder dan ajax.

    Jammer dat psv gas terug nam anders was het 6-7 tegen 0 geworden
    Vind ik leuk
    markie +1294
    vrijdag 21 september 2018 om 12:35
    Leo is ook een Feyenoorder, die gunnen Ajax over het algemeen toch al weinig
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    vrijdag 21 september 2018 om 12:39
    Telstar he.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:37
    Niet echt een PSV fan maar....Hup PSV!!!!
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +1377
    vrijdag 21 september 2018 om 12:43
    Je naam zegt t al, dus hoef eigenlijk niks meer te zeggen.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +24636
    vrijdag 21 september 2018 om 12:44
    Je bent niet voor niks een Zwolse malloot natuurlijk
    Vind ik leuk
    Leedz +7059
    vrijdag 21 september 2018 om 12:41
    PSV zal hoe dan ook toch het spel aan Ajax laten en counteren dus dat aanvallende onzin gaat er bij mij niet in als het om PSV gaat
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6758
    vrijdag 21 september 2018 om 12:42
    Als je al die berichten toch leest over psv ajax. Jantje denkt dit en pietje denkt dat en klaasje zus en henkie zo. Het is een wedstrijd die je vooraf geen winnaar van kan aanwijzen. Ik hoop gewoon op een mooie wedstrijd. Wel met winst voor ajax natuurlijk maar mocht dat niet zo zijn is er geen man overboord. Allemaal fijn weekend !!
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:42
    helemaal geen steekspel ! Ajax valt aan en psv countert er op los zo is het al jaren uit de club uit de stad met de kruiken zeikerts
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 13:04]
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:48
    Driessen geeft altijd commentaar met zijn PSV brilletje.
    Bij Ajax deugt niks en in Eindhoven is het allemaal top.
    Driessen is gewoon een kut commentator
    Vind ik leuk
    zwollie +8449
    vrijdag 21 september 2018 om 14:00
    Driessen is ook de slechtste commentator bij fox.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 12:49
    Ajax is duidelijk sterker geworden , PSV constant... zal erop aankomen wie de kansen benut. Ik denk 1-1 of 2-2
    Vind ik leuk
    Leeuw +6193
    vrijdag 21 september 2018 om 13:49
    Dat denk ik ook.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 13:06
    1-6! voor AJAX
    Vind ik leuk
    Foebele +54727
    vrijdag 21 september 2018 om 12:54
    Ajax heeft ook hele mooie overwinningen behaald in Eindhoven de laatste jaren, dus Driessen kletst poep.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 13:09
    psv - AJAX 1-6!!!
    Vind ik leuk
    langeGek +888
    vrijdag 21 september 2018 om 13:13
    "Wij zijn beter"
    "Nee, wij zijn beter!"
    "Echt niet"
    "Echt wel"
    "Ok ik ga weer vakken vullen doei"
    "Doei"
    Vind ik leuk
    fier&koen +852
    vrijdag 21 september 2018 om 13:15
    Ik heb er zin in!!!!!
    2-3 voorspel ik, bloed stollende wedstrijd vol passie strijd en mooi voetbal. We hebben nog wat goed te maken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 13:19
    "PSV heeft voordeel omdat ze thuis spelen" tjoh verrassend, zou het bijna een open deur noemen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 13:23
    In het ene stukje wint ajax in het andere stukje wint psv. Heerlijk bouw de spanning maar op.het lijkt er wel op dat de meeste hier vergeten dat er zonder tegenstanders gewoon geen voetbal is.Dat is wel een beetje jammer
    Vind ik leuk
    Bong 79 +1
    vrijdag 21 september 2018 om 13:24
    Stelletje huilebalken, hebben we eindelijk weer een topwedstrijd met twee teams die gas willen geven,gaan de supporters van tevoren weer kibbelen over ouwe poep. Hou toch eens op met dat ouwe wijven gedrag. Dit is voetbal,een mannen sport, niet zeiken maar gasgeven.
    Vind ik leuk
    Milanoo020 +322
    vrijdag 21 september 2018 om 13:31
    Die Leo Driessen lult alleen maar onzin dusja ook niet nemen we niet serieus
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 13:34
    Allemaal leuk en aardig. Maar ook tegen andere teams staan er gewoon 3 punten op het spel.
    Vind ik leuk
    Bill +830
    vrijdag 21 september 2018 om 13:51
    Nee geen rennen en vliegen graag. Het is toch geen engels voetbal.
    Ajax heeft gewoon de bal en voetbalt, psv schakelt om. Simpel.
    Vind ik leuk
    zwollie +8449
    vrijdag 21 september 2018 om 13:58
    Had van onze ajaxhater Leo Driessen ook niets anders verwacht.
    Vind ik leuk
    aartstyle +1692
    vrijdag 21 september 2018 om 14:37
    Kunnen we elkaar nou niet eens gewoon respecteren hier op VP. Op dit moment staat psv bovenaan in de competitie en zijn ze dus op basis van de cijfers de beste. Dit kan zondag weer anders zijn. Mocht Ajax winnen dan gaan mijn felicitaties uit naar Amsterdam. Ik hoop natuurlijk dat het anders loopt.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5023
    vrijdag 21 september 2018 om 15:17
    Waar heeft hij het over, dit team van Ajax kan je niet vergelijken met vorig jaar en laatste 6 wedstrijden daar 3 tegen 3 qua winst.
    Vind ik leuk
    mo26 +407
    vrijdag 21 september 2018 om 16:58
    Ik weet niet of iemand al naar de weersvoorspelling heeft gekeken maar het gaat zondag regenen als een tierelier dus het wordt een moddervechtwedstrijd en daar is PSV gewoon beter in dan de mooiweer voetballers van Ajax. Ik denk 3-1 voor PSV.
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    vrijdag 21 september 2018 om 17:34
    Ik denk dat de scheidsrechter voor het begin gaat fluiten
    En veel later daarna voor het eind.
    Maar ik hoop op voetbal waar ieder van geniet.
    Hoop niet dat het zo'n potje wordt als PSV-Fey voor JC-schaal.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws