'Raiola op voet van oorlog met Roma door situatie teleurgestelde Kluivert'

    'Raiola op voet van oorlog met Roma door situatie teleurgestelde Kluivert'

    Gepubliceerd: vrijdag 21 september 2018 om 13:48vr 21-09-2018 om 13:48

    Justin Kluivert en zijn zaakwaarnemer Mino Raiola zijn helemáál niet blij met de huidige situatie bij AS Roma. Dat melden media in Italië. De aanvaller zat woensdag op de tribune.

    Roma speelde in de Champions League tegen Real Madrid, maar Kluivert ontbrak in de wedstrijdselectie. Dat is slecht gevallen. De oud-Ajacied is volgens La Gazzetta dello Sport en Corriere dello Sport teleurgesteld dat hij na een veelbelovende seizoenstart compleet van de radar is verdwenen onder trainer Eusebio Di Francesco.

    De huidige situatie leidt ook tot onrust bij Raiola. De zaakwaarnemer is niet blij met het feit dat er verschillende beloftes niet zijn nagekomen en zou 'op voet van oorlog' staan met Roma. Rick Karsdorp zat overigens naast Kluivert op de tribune. Tot overmaat van ramp verloor Roma kansloos met 3-0 van Real Madrid.

    Kluivert liet eerder deze week optekenen dat het zijn doel blijft om een vaste waarde te worden in Rome. "Ik had niet verwacht dat ik nu al alles zou spelen", zei hij. "Ik leer veel en probeer mij zo goed mogelijk aan te passen aan de manier van spelen. Ik voel mij op dit moment geen eerste, maar ook geen tweede keus."

    Poll

    Gaat Kluivert dit seizoen uitgroeien tot vaste waarde?

    (12512 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 21 september 2018 om 13:52
    Ik snap dat je je geen eerste, maar ook geen 2e keus voelt als je op de tribune moet zitten. Eerder 3e of 4e keus dus.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 13:55
    Tenminste goeie plek om de wedstrijd te bekijken. Sommigen kunnen niet eens een kaartje betalen.
    Vind ik leuk
    Spartan +7029
    vrijdag 21 september 2018 om 14:24
    Zoals het spreekwoord luidt; “boontje komt om zijn loontje”.

    Zelfs Stevie Wonder kon voorspellen dat dit ging gebeuren. Kluivertje is een arrogante kwast die volledig naast zijn schoenen loopt.

    Ja, dan kan het weleens tegenvallen he.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 15:47]
    Vind ik leuk
    5697956 +3725
    vrijdag 21 september 2018 om 15:12
    Ik heb niet de indruk dat Justin goed naar zijn vader luistert en gewoon lekker eigenwijs de wijde wereld ingaat. Vaders raad moet je soms gewoon echt opvolgen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 15:14]
    Vind ik leuk
    Spartan +7029
    vrijdag 21 september 2018 om 15:48
    Zijn vader had hem inderdaad het advies gegeven langer bij Ajax te blijven.

    Alleen zijn, op geld belustte, moeder wilde dat hij voor het grote geld zou gaan.

    Vind ik leuk
    5697956 +3725
    vrijdag 21 september 2018 om 16:41
    Voetbalvrouwen kunnen zich er beter niet mee bemoeien. Dan gaat het helemaal mis.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 16:42]
    Vind ik leuk
    loek +84
    vrijdag 21 september 2018 om 16:28
    Nee hij luistert liever naar z,n nieuwe vader Mino.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26468
    vrijdag 21 september 2018 om 14:19
    Voor zover zijn toekomstvoorspelling dat hij voor 200.000.000 naar Barcelona gaat....
    Vind ik leuk
    Foebele +54828
    vrijdag 21 september 2018 om 15:06
    Hij zou zich vooral een kneus moeten voelen, omdat hij zich heeft laten verneuken door een geldwolf als Raiola die nu wel heel verongelijkt moet doen, maar ook wel had kunnen weten dat je in Italie een hele andere status hebt als talentje.
    Vind ik leuk
    hantayo +1113
    vrijdag 21 september 2018 om 15:32
    Van eerste keus naar eerste kneus
    Vind ik leuk
    Argentario +492
    vrijdag 21 september 2018 om 15:28
    Deze trainer is een beetje de weg kwijt ,roma doet het verschrikkelijk slecht tot nu toe , kansloos tegen RM en al 5punten verspilt in de serie A tegen degradatie ploegen (2-0 voorsprong weggegeven tegen chievo ) deze trainer is in oktober al vertrokken
    Vind ik leuk
    Gerro +7223
    vrijdag 21 september 2018 om 15:31
    Ik zeg eigen schuld dikke bult
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 13:52
    Dit zagen we niet aankomen natuurlijk....
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 13:52
    eigen schuld dikke bult
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1316
    vrijdag 21 september 2018 om 13:53
    Nee, dat ie op de tribune zou belanden hadden wij ook he-le-maal niet verwacht..
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19469
    vrijdag 21 september 2018 om 13:53
    Raiola wil hem doorverkopen in de winter en zo weer een nieuw percentage opstrijken. En Kluivert knikt instemmig toe, vanaf de tribune.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5659
    vrijdag 21 september 2018 om 14:01
    Welke club zou hij op azen? Ze zullen het wel bij barca gaan proberen, uiteindelijk gaat het las palmas of coruña worden denk ik....
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19469
    vrijdag 21 september 2018 om 14:13
    Ik zag hem nog serieus bij PSV eindigen als opvolger Bergwijn of Lozano. Maar Brands zit er niet meer, en dat was een vriendje van Raiola.

    Ik zie wel een trend van spelers die naar Frankrijk gaan, dus opvolger Depay bij Lyon?
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 15:26
    Dat zou mooi zijn, we kunnen hem ook nog wel gebruiken.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10424
    vrijdag 21 september 2018 om 14:16
    Raiola doet ook veel zaken met PEC Zwolle, schijnt...
    Vind ik leuk
    imho +1277
    vrijdag 21 september 2018 om 14:02
    precies mijn gedachte. Hopelijk heeft Ajax ook een doorverkooppercentage afgesproken.
    Vind ik leuk
    Bill +825
    vrijdag 21 september 2018 om 13:53
    Goh, had ik niet verwacht.
    Huilen om een basisplek via je zaakwaarnemer.
    Wat een dom ventje is het toch ook.
    Maar zijn ma heeft de poen binnen. Swah.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 13:54]
    Vind ik leuk
    plein19 +2446
    vrijdag 21 september 2018 om 13:53
    Van zijn transfersom hebben gelukkig een prima stabiele speler uit Engeland gehaald. Waar we wekelijk plezier van hebben. Ik heb Kluivert nog geen seconde gemist
    Vind ik leuk
    ja_daarom +308
    vrijdag 21 september 2018 om 13:54
    Ik denk niemand
    Vind ik leuk
    Zultkop +5659
    vrijdag 21 september 2018 om 14:04
    Misschien kunnen jullie nog een tribune naar hem vernoemen voor alles wat hij voor de club heeft betekend?
    Vind ik leuk
    Polly11 +3962
    vrijdag 21 september 2018 om 14:45
    Een hele kleine tribune welteverstaan
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:09
    Kluivert is de Labyad van Ajax! Één betere aanbieding en het logo kussen is weer voorbij.
    Vind ik leuk
    plein19 +2446
    vrijdag 21 september 2018 om 14:14
    Kluivert is wel veel beter. Labyad had nooit gekocht moeten worden. Trainer moeten geen spelers meenemen. Maar de geschiedenis bij PSV lijkt er wel veel op
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 14:15]
    Vind ik leuk
    Emnu +4753
    vrijdag 21 september 2018 om 18:24
    Ach, laten we blij zijn dat Ten Hag iig wel t inzicht en fatsoen heeft z’n aankoop niet door te drukken en op te stellen.
    Komt toch over als n integere vent. Moet ook wel, je ziet t aan t spelplezier dit seizoen.
    Dat gaat niet lukken als de spelers je n paardenlul vinden.

    Niet elke aankoop kan raak zijn, al geef ik toe dat deze aankoop al op voorhand niet overtuigend leek.
    Maar laten we vooral blij zijn dat (financieel ongeveer één op één) kluivert is ingeruild voor Tadic en we n trouwe bankzitter hebben die opgetogen in de wei staat en z’n best doet, de paar minuten die hij zal krijgen.

    Kluivert gun ik alle succes in de wereld.
    Ten eerste gun ik dat vrijwel iedereen en ben ik niet rancuneus.
    Daarnaast is t altijd goed voor de naam van Ajax als opleidingsinstituut als spelers uit de opleiding doorbreken.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 18:26]
    Vind ik leuk
    plein19 +2446
    vrijdag 21 september 2018 om 18:35
    Netjes verwoord.
    Labyad heeft hij iid niet doorgedrukt. Gezien de concurrentie was de ook bijna onmogelijk. Maar dat heeft Ten Hag prima gedaan
    Ik heb er niet zoveel moeite mee als spelers vroeg weggaan. Maar dat logo zoenen voelt niet echt goed. Al valt het niet mee om op die leeftijd overal mee om te gaan.
    Het gevoel bij de club is erg positief al vrees ik het kampioenschap. Europa en het kampioenschap kost punten. Hopen dat PSV in ieder geval 3e wordt
    Vind ik leuk
    ja_daarom +308
    vrijdag 21 september 2018 om 13:54
    Ere wie ere toe komt Kluivertje.

    Gewoon de tribune warm houden. Lekker man.
    Rome is niet van de omhooggevallen spelertjes. Succes.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 13:54
    Begint die snotneus daar nou ook allemaal te zeuren zulk soort mensen gaan er niet komen in het echte leven als die nou is gwn zijn voeten laat spreken in plaats van zijn waffel
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1031
    vrijdag 21 september 2018 om 13:55
    Vorig jaar nog een supertalent en godenzoon volgens de Ajax-elite / de aanhang, nu 5 maanden later...
    Vind ik leuk
    Bill +825
    vrijdag 21 september 2018 om 14:04
    Tribuneklant bij Roma.
    Wat is je punt?
    Vind ik leuk
    Stranger +5479
    vrijdag 21 september 2018 om 14:13
    Duidelijk toch?
    Of ben je werkelijk zo kortzichtig?
    Vind ik leuk
    Bill +825
    vrijdag 21 september 2018 om 14:27
    Nee en nee.
    Je maakt je zin niet af dus ik dacht dat je nog iets wilde toevoegen.
    Vind ik leuk
    Stranger +5479
    vrijdag 21 september 2018 om 14:37
    Als er vraagtekens staan is de zin af denk ik zo.

    Maar blijkbaar wil je de vragen uitgespeld hebben.

    Hoe kan het dat een speler van Ajax door club en supporters tot (wereld)top wordt bestempeld en 5 maanden later bij een club in een iets grotere competitie op de tribune beland?
    Is dat omdat ze te snel tot (wereld)talent worden benoemd?
    Zijn ze niet zo goed?
    En waarom gebeurt dat met zoveel spelers van Ajax?(Bazoer,Tete,Riedewald,El Ghazi)
    Graag ook een onderbouwing erbij;-)
    Vind ik leuk
    Bill +825
    vrijdag 21 september 2018 om 14:39
    Maar er stonden geen vraagtekens vandaar.
    Vind ik leuk
    Stranger +5479
    vrijdag 21 september 2018 om 15:26
    Dan raad ik je aan om nog een keer te kijken.
    Vind ik leuk
    Stranger +5479
    vrijdag 21 september 2018 om 15:29
    Oké ik begrijp dat je op de post van voetbal. Com bedoelt. Alleen dat was ik noet;-)
    Vind ik leuk
    Frevol54 +122
    vrijdag 21 september 2018 om 16:50
    Dat hypen komt hoofdzakelijk op het conto van de pers. Kijk eens naar het aantal items over de Jong en de Ligt. Dat supporters hun spelers (te)goed vinden lijkt me logisch de wens is hier de vader van de gedachte. Omdat Ajax spelers nu eenmaal al jaren erg gewild zijn, vertrekken er veel naar het buitenland, ik kan geen andere Nederlandse club bedenken die in de buurt van Ajax komt wat dat betreft.
    Vind ik leuk
    Stranger +5479
    vrijdag 21 september 2018 om 17:28
    Nou ik vind dat trainers, analisten , zaakwaarnemers en besturen er ook nogal wat van kunnen. Ook supporters zouden een meer realistische kijk mogen hebben. Dat hoeft verder niets af te doen aan hun symphatie voor de club.
    Vind ik leuk
    plein19 +2446
    vrijdag 21 september 2018 om 14:12
    Goal.com noemde hem het beste talent ter wereld. Dus we waren niet alleen met hoge verwachtingen. Het is er nog niet uitgekomen.En nadat hij steeds het logo kuste en toch vertrok is mijn gevoel bij hem wel veranderd
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7060
    vrijdag 21 september 2018 om 13:55
    Hij mag de spaghetti opscheppen voor de wedstrijd.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5659
    vrijdag 21 september 2018 om 14:05
    Dat is een duur betaalde pastascheppert dan.
    Vind ik leuk
    Mass +5477
    vrijdag 21 september 2018 om 13:56
    Die gaat echt kopje onder daar....
    Eusebio Di Francesco...)...zal echt wel een reden hebben om hem als derde keus te zien...
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2990
    vrijdag 21 september 2018 om 13:57
    Dit zag iedereen natuurlijk al lang van tevoren aankomen. Alleen Kluiver, Raiola en JustH vonden dit een goede zet. Had gewoon bij Ajax gebleven dan had je er 15 gemaakt en was het veel beter geweest om die stap te maken.
    Vind ik leuk
    Bill +825
    vrijdag 21 september 2018 om 14:02
    Waar had hij nu moeten staan dan bij Ajax?
    Nee prima zo. 18 mln binnen en deze jongen gaat zo richting foggia of fullham.
    Vind ik leuk
    Radaje +895
    vrijdag 21 september 2018 om 14:17
    Juist hij had er helemaal niet ingestaan. Hij had het moeten hebben van invalbeurten, wat ook geen schande is bij een topclub op zijn leeftijd. Dan had hij volgend jaar basis gestaan als Neres vertrekt. Dan nog twee jaar basis en dan kun je met de 21 naar een andere club. Maar meneertje wou meer verdienen. En dat is gelukt.....
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2990
    vrijdag 21 september 2018 om 14:26
    Linksbuiten natuurlijk. En Fulham is natuurlijk best een aardig ploegje.
    Vind ik leuk
    Green +46
    vrijdag 21 september 2018 om 13:59
    Captain Hindsight strikes again
    Vind ik leuk
    RS0201 +73
    vrijdag 21 september 2018 om 13:59
    Carriere voorbij, volgend jaar PEC
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 14:00]
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:09
    En dan is je carriere voorbij?
    Vind ik leuk
    RS0201 +73
    vrijdag 21 september 2018 om 14:10
    ja
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 13:59
    Ik ben eerlijk gezegd niet verbaasd hierover...
    Vind ik leuk
    Argentario +492
    vrijdag 21 september 2018 om 13:59
    Pfff kluivert is veel betere optie als die idioot cengis under
    Vind ik leuk
    benny-boys +1301
    vrijdag 21 september 2018 om 14:07
    Wat zijn de meningen van de Ajax supporters veranderd zeg en nu komt het tóch uit wat men in Brabant zei over hem.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5659
    vrijdag 21 september 2018 om 14:00
    tsjongejongejongejongejongejonge, jonge, Dat mini kluivert zou gaan zeuren samen met zijn zaakwaarnemer had ik wel verwacht maar zo snel......wat een aanfluiting is dat ventje zeg. Beetje doorzetten jonguh!
    Vind ik leuk
    RtdDub +13559
    vrijdag 21 september 2018 om 14:03
    Ja.... daar zal Monchi meteen van onder de indruk raken.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33621
    vrijdag 21 september 2018 om 14:03
    Losertjes.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:05
    Het wordt mooier en mooier !!😍
    Vind ik leuk
    noci.li +2
    vrijdag 21 september 2018 om 14:07
    Kluivert wie is dat?
    Vind ik leuk
    Donnygo +2968
    vrijdag 21 september 2018 om 14:08
    hahahahahahahahaha
    Vind ik leuk
    Talentscout +1343
    vrijdag 21 september 2018 om 14:08
    Boontje komt om z'n loontje. Blij dat ie weg is trouwens, heeft nog een lager IQ en groter ego dan z'n vader en sluit wat mij betreft aan in het rijtje Bazoer, El Ghazi, Tete, Riedewald en Gudelj.
    Vind ik leuk
    Argentario +492
    vrijdag 21 september 2018 om 15:11
    Nee hoor kluivert gaat het maken en over 2jaar zal Jij hem toejuichen
    Vind ik leuk
    Talentscout +1343
    vrijdag 21 september 2018 om 18:37
    Ik juich nooit spelers toe met een IQ lager dan 90. En voor een Kluivert maak ik zeker geen uitzondering
    Vind ik leuk
    Argentario +492
    vrijdag 21 september 2018 om 18:41
    Justin lijkt mij een intelligente jongen
    Vind ik leuk
    Kevinm +1875
    vrijdag 21 september 2018 om 14:08
    Wat had hij dan verwacht
    Vind ik leuk
    klick +937
    vrijdag 21 september 2018 om 14:09
    hahaha geweldig met ze grote muil
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:12
    Zijn ego is groter dan zijn talent. Met een andere mentaliteit was hij er zeker gekomen
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:17
    HAHAHA
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10424
    vrijdag 21 september 2018 om 14:17
    Justin Kluivert. Dat is toch de grote broer van Shane?
    Vind ik leuk
    Zultkop +5659
    vrijdag 21 september 2018 om 14:22
    Shane heeft in ieder geval meer succes :)











    Met zijn kookboeken.






    Vind ik leuk
    Argentario +492
    vrijdag 21 september 2018 om 15:07
    Ja hoor die jongen is geslaagd als prof voetballer en heeft bij de beste club van nl met succes gespeelt en is verkocht aan een topclub in een van de beste competities van Europa verdient t dubbele als bij Ajax en is in ontwikkeling om de beste Nederlandse speler te worden , kluivert is nu al een dreiging voor een aantal basisspelers van roma (under, pellegrini,schik,perotti,sharaawy) die jongen is nog jong ...pfff Messi speelde op die leeftijd ook amper .... hoe bedoel je succes?
    Vind ik leuk
    Zultkop +5659
    vrijdag 21 september 2018 om 15:16
    Precies zoals het er staat: Shane heeft meer succes met zijn kookboeken dan Justine.


    *Je hebt overigens een heel mooi verhaal geschreven, daar wil ik absoluut niets aan afdoen. (wel een beetje opgepimpt hier en daar).
    Vind ik leuk
    Argentario +492
    vrijdag 21 september 2018 om 15:21
    Haha oké ..
    Vind ik leuk
    Kakkerlak +374
    vrijdag 21 september 2018 om 14:19
    hahahahahahaha wat een wereld, ik krijg 5 miljoen per jaar maar de trainer mag niet beslissen. tyft toch op
    Vind ik leuk
    Floaz +940
    vrijdag 21 september 2018 om 14:23
    Jammer van je naam, wel mooi gezegd
    Vind ik leuk
    Floaz +940
    vrijdag 21 september 2018 om 14:23
    Zie je nou dat het fout gaat met kluivertje, de tijd geven blabla, waar zijn die positieven nu?????
    Vind ik leuk
    Mr. Writer +354
    vrijdag 21 september 2018 om 14:24
    Typisch gevalletje van: I told you so, boy! Wanneer gaan die geldwolfjes het leren en pas met de nodige wedstrijden op zak richting de grote clubs? Zal niet de eerste talentvolle speler zijn die te vroeg gaat en langzaam richting niveau Royston Drenthe afglijdt.
    Vind ik leuk
    Argentario +492
    vrijdag 21 september 2018 om 15:09
    Geldwolfje kluivert ... doe normaal man zijn vader heeft genoeg geld hahaha
    Vind ik leuk
    Mr. Writer +354
    vrijdag 21 september 2018 om 15:40
    Mijn vader ook, maar ik ga een grote klapper niet uit de weg....

    Wat een kulargument!
    Vind ik leuk
    Ab Normaal +3852
    vrijdag 21 september 2018 om 14:24
    Heel mooi! Patsertje Justin dacht dat ie na een blauwe maandag in de eredisie goed genoeg was voor een topclub in de serie A.

    Ik denk als je Justin vergelijkt met de rest van de selectie van Roma, dat een tribuneplaats een juiste afspiegeling is van de verhoudingen.

    Ik hoop van harte dat dit arrogante baasje daar lekker blijft zitten en zijn carriere als een nachtkaars uitdooft ergens in de Cypriotische competetitie.

    Wederom een schitterend voorbeeld voor al die over het paard getilde gastjes.
    En nog verongelijkt doen ook.

    Je krijgt wat je verdiend Justin!!!
    Vind ik leuk
    Bill +825
    vrijdag 21 september 2018 om 14:29
    Die laatste zin gaat niet helemaal op. Hij verdient veel te veel, zou minder moeten krijgen vind ik.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:25
    Verwacht je niet hè
    Vind ik leuk
    0343 +442
    vrijdag 21 september 2018 om 14:26
    Iets met een structurele plaat voor je kop.....
    Vind ik leuk
    ELD070 +920
    vrijdag 21 september 2018 om 14:27
    Snap niet waarom die dike Italiaan nou weer boos is....Als Kluivert goed genoeg was geweest had de coach hem echt niet op de bank gezet. Kijk eerst eens naar je Eigen presteren alvorens boos te worden op een club.
    Vind ik leuk
    Toets +390
    vrijdag 21 september 2018 om 14:32
    Eerst lag het aan Ajax, nu ligt het aan AS Roma, ik zie een patroontje.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5659
    vrijdag 21 september 2018 om 15:25
    Iets met narcisme.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2563
    vrijdag 21 september 2018 om 14:30
    Kluivertje Kluivertje... zoveel mensen hebben je gewaarschuwd, maar jij koos voor 9 miljoen in 5 jaar... nu niet lopen zeiken...
    Vind ik leuk
    ELD070 +920
    vrijdag 21 september 2018 om 14:59
    Het is natuurlijk nog erg vroeg om al conclussies te trekken, maar het lijkt er steeds meer op dat het korte termijn denken van Kluivert hem nu een (paar) jaar van zijn ontwikkeling zal gaan kosten. Maja, wel miljoentje extra op de bank...
    Vind ik leuk
    Zultkop +5659
    vrijdag 21 september 2018 om 15:26
    Dat is misschien al op zelfs, hij had net zijn huisje mooi ingericht.....
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2563
    vrijdag 21 september 2018 om 15:43
    Dat is dus juist korte termijn denken... nu dus 9 miljoen in 5 jaar op de bank of verhuurd... De Ligt pakt straks gewoon 9 miljoen in 1 jaar door een betere planning en opbouw.... natuurlijk had Kluivert zijn poot kunnen breken en afgekeurd worden, maar deze gik was denk ik het wachten wel waard.. Kluivert had na 2 goede seizoenen bij Ajax ook prima een contract kunnen afdwingen net als Depay van 4 a 5 miljoen per jaar... en maar zeggen dat geld niet bepalend is geweest voor zijn keuze... en daar wordt ik altijd het meest kwaad over, dat nooit zo n speler zegt... idd, ik had nog ff moeten blijven.. maar die Rioolrat en en zijn corrupte moeder (ik zou dr trouwens wel doen..lol.. ) hebben hem zeker gek gemaakt
    Vind ik leuk
    Toets +390
    vrijdag 21 september 2018 om 14:30
    Een liedje uit de oude doos, Oh was ik maaaar bij MOEEEEEEEDER thuisgeble-heeven,....oh was ik maaaaaaar, (enz.)
    Met twee benen in de onzin van Riool-a gestonken. Jongens zoals Justin leren het alleen maar the hard way.



    Vind ik leuk
    Degraaf +17991
    vrijdag 21 september 2018 om 14:46
    Inderdaad Toets en de zoveelste die in de blabla verhalen van die rioolrat trapt.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 14:59]
    Vind ik leuk
    rober2704 +806
    vrijdag 21 september 2018 om 14:31
    Kamp Raiola-Kluivert moet nu niet gaan zeiken. Kluivertje stelde met zijn beslissing om naar Roma te gaan het geld boven een gezonde sportieve ontwikkeling dus dan nu niet gaan zitten jammeren dat ie op het bankje moet plaatsnemen of een stoeltje op de tribune.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5659
    vrijdag 21 september 2018 om 15:28
    Een sta plaats is misschien nog beter, voelt iets mee als straf....
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:34
    Gelukkig zit hij samen met Karsdorp op de tribune Buone domenica
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:34
    Tja, je moest toch zo nodig weg? Je was er toch klaar voor? Hoge eisen stellen... Eerst maar eens echt uitgroeien tot echt een topper bij Ajax was beter geweest. Of je zelf zo graag wilde of dat Mino je hoofd gek heeft gepraat, laten we maar in het midden. Je had nu met Ajax in de CL kunnen schitteren...
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:35
    Eigenwijsje zou het wel even maken in Italië
    Pa Kluivert had je ook nog gewaarschuwd
    Maar je moest en zou.
    Eigen schuld dikke bult
    Straks goed genoeg bij VVV ( op de bank )
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5426
    vrijdag 21 september 2018 om 15:03
    Die komt bij VVV ook op de tribune hoor.

    Onze voorhoede is op iedere positie beter
    Vind ik leuk
    Och jeh +2137
    vrijdag 21 september 2018 om 14:36
    HAHAHAHAHAHA huilie huilie huilie
    Vind ik leuk
    Champ1 +246
    vrijdag 21 september 2018 om 14:37
    Is ook maar een matige speler gehypt door de ajax achterban kluivertje kan er ook niks van
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:46
    Hahahaha! Gehyped? Een paar wedstrijden goed gespeeld en voor 17,5 miljoen verkocht.. Ik zeg goede deal!
    Vind ik leuk
    deltiaan +1273
    vrijdag 21 september 2018 om 14:39
    de centen heeft hij toch binnen en de rest?????????????????????????
    Vind ik leuk
    Foebele +54828
    vrijdag 21 september 2018 om 14:40
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA LOSERTJES!!!
    Vind ik leuk
    Degraaf +17991
    vrijdag 21 september 2018 om 14:42
    Hahaha, heerlijk bericht. Boontje komt om zijn loontje en deze reactie zal helemaal niet helpen...
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1621
    vrijdag 21 september 2018 om 14:42
    Tsja Justin je wou toch zo graag bij Ajax weg.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:44
    Nee dat snap ik! Als je op de tribune zit ben je derde keus....
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 14:45]
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +2003
    vrijdag 21 september 2018 om 14:53
    Zo is dat Mino. Die El Sharaawy en Perotti (die op de weg terug is) kunnen er helemaal geen kut van. Spelen of wegwezen (aka nieuwe commissies innen).
    Vind ik leuk
    Sideburnn +3018
    vrijdag 21 september 2018 om 14:54
    Die vette Riola wil zelfs de uitslagen bepalen van de clubs waar hij een teen tussen de deur heeft.
    Vind ik leuk
    Champ1 +246
    vrijdag 21 september 2018 om 14:57
    Kluivertje is geschiedenis
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2001
    vrijdag 21 september 2018 om 14:57
    Domme keus geweest ach ja van fouten leer je !
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27363
    vrijdag 21 september 2018 om 14:59
    Mino brengt je naar een mooie club Kluivertje. Daarna is het einde verhaal. Gelukkig heb je nog wel je zakken kunnen vullen.
    Vind ik leuk
    Aspers +535
    vrijdag 21 september 2018 om 14:59
    Die Raiola is ook een mooie, eerst gouden bergen beloven en daarna zit je talentje gewoon op de tribune. Weer eentje erin getrapt, maar zelf lekker de centjes binnen.
    Vind ik leuk
    VA1 +1992
    vrijdag 21 september 2018 om 14:59
    Haha Kluivertje... nou heeft iemand anders het gedaan... Hij kan er zelf helemaal niks van.
    Vind ik leuk
    Piccolo +169
    vrijdag 21 september 2018 om 14:59
    Word een beetje moe van kluivertje, speler die nog niks gepresteerd heeft maar op de een of andere manier al op een voetstuk staat. Het is mij een raadsel
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 15:01
    🤣🤣🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5426
    vrijdag 21 september 2018 om 15:01
    Wat een loser. Dit wist je toch van tevoren.

    En Koeman selecteert Cilessen , Tete en Kluivertje weer gewoon.

    Lachwekkend
    Vind ik leuk
    kees ee +636
    vrijdag 21 september 2018 om 15:16
    een like !!, . . al kan ik de selectie van cilessen goed begrijpen, . . had mi zelfs een goede aanvoerder geweest ipv "pond/ dollar van dijk" !?
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11844
    vrijdag 21 september 2018 om 15:04
    Ik denk dat Mino doet alsof hij boos is, in de hoop dat hij Kluivertje volgende zomer naar weer een andere club kan brengen en weer centjes in zijn zak kan steken.
    Vind ik leuk
    Pinokkio2 +88
    vrijdag 21 september 2018 om 15:06
    Berouw komt altijd na de zonde...Tja, grote mond hebben en nog niets hebben gepresteerd past niet bij elkaar. Harde les maar blijkbaar was het geld de grote motivator om toch weg te gaan. Dan is het nu op de blaren zitten. Ajax begint lekker te stralen in de CL en Kluivert zit op de tribune bij AS Roma. Hoe groter kan het contrast zijn? Au au au... Sterkte Kluivert, met de hele lange weg die je nog moet bewandelen maar iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen keuzes in het leven! Nu dus geen moord en brand schreeuwen via je zaakwaarnemer.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11844
    vrijdag 21 september 2018 om 15:13
    Hoe jammer ik het ook vind dat er weer een Nederlands talent de nek om wordt gedraaid door Mino, kan ik er soms ook stiekem wel een beetje om glimlachen. Net wat jij zegt, niks presteren en een grote mond hebben. Ik ben blij dat Ajax Kluivertje voor veel te veel geld hebben verkocht en daar een veel betere Tadic voor terug heeft kunnen kopen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 15:09
    Hard gelag voor het knulletje van 160 miljoen...........................
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 15:12
    Bergwijn is slimmer.....................
    Vind ik leuk
    kees ee +636
    vrijdag 21 september 2018 om 15:17
    , . . . maar dat wil koeman weer niet weten !?
    Vind ik leuk
    Zultkop +5659
    vrijdag 21 september 2018 om 15:35
    Ik denk dat koeman een weddenschap had met patrick, patrick had gedacht dat justin niet geselecteerd zou worden,.... Ronald deed het toch....
    Vind ik leuk
    kees ee +636
    vrijdag 21 september 2018 om 15:13
    . . had'ie nou maar ?????
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3869
    vrijdag 21 september 2018 om 15:20
    Geen club zal hem een basisplaats 'beloven'. Die beloftes worden niet door clubs/trainers gemaakt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 15:21
    Wordt niks meer daar in Rome, nu al op voet van oorlog met de club
    is `n slecht voorteken.

    Hij kan ook 10 jaar op de bank/tribune gaan zitten bij Roma
    `n soort Bogarde Act.
    Ging alleen naar Londen(Chelsea) om te trainen en z`n centen op te halen, wilde ook niet getransformeerd worden naar andere club en heeft z`n contract uitgediend en miljoenen opgehaald.
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1589
    vrijdag 21 september 2018 om 15:21
    Volgens mij ben je derde keus idd...Maar komt er wel
    Vind ik leuk
    pico323 +6494
    vrijdag 21 september 2018 om 15:23
    onschuldige mensen sterven en Raiola leeft. de wereld is iet eerlijk verdeeld.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 15:26
    Het is geen eerste en geen tweede keus maar eerder gezegd gewoon een kneus:P
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 15:57]
    Vind ik leuk
    Frevol54 +122
    vrijdag 21 september 2018 om 15:26
    Zo moeilijk lijkt het me niet. Neem in het contact op dat als een speler blijft een percentage van de transfersom wordt uitbetaald. Zo komen ze ook aan een aardig bedrag. Geen zaakwaarnemer nodig en had Kluivert nu naast Donny v d Beek gezeten. Want zowel Tadic, Ziyech en Neres sla ik hoger aan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 15:30
    Mino wilde perse dat Kluivert weg zou gaan. Maar er speelt meer dan alleen talent bij de Italianen
    Vind ik leuk
    Chielus +136
    vrijdag 21 september 2018 om 15:35
    Nee het is slim om nu al boos te gaan worden, heeft nog geen recht om dat te eisen en zo wordt zijn kans op speeltijd alleen maar slechter. Jammer voor hem
    Vind ik leuk
    Mari +10098
    vrijdag 21 september 2018 om 15:44
    Ik voel mij op dit moment geen eerste, maar ook geen tweede keus."
    Damned derde keus?
    Jammer, maar ik vrees het wel.
    Eerste keus speelt, tweede keus zit op de bank. Derde keus tribune. Wordt hij sterker van
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 15:56
    Haha die Kluivert... had die nu echt verwacht dat die mocht meespelen met de grote jongens.
    Dat krijg je he als je luister naar je geldwaarnemer eh zaakwaarnemer...
    Vind ik leuk
    De Goffert +602
    vrijdag 21 september 2018 om 16:03
    Heerlijk dit! Kluivert schatte zichzelf te hoog in. Ieder weldenkend wezen wist dat hij te kort komt voor een stapje hoger dan Ajax. Bij Ajax was hij niet eens een vaste basisspeler maar Kluivertje dacht dat iedereen het verkeerd had en wilde per se vlammen bij een andere club. Nu kan hij het stoeltje op de tribune warm houden. Ach... hij hoeft in ieder geval geen kaartje te kopen om een wedstrijd te zien🤪🤪🤪🤪
    Vind ik leuk
    silverik +76
    vrijdag 21 september 2018 om 16:06
    Van Ajax-speler met een hele grote bek,
    naar Roma op een lekkere warme tribuneplek!!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 16:13
    Heerlijk dat Justin zich zo voelt. Boontje komt duidelijk om zijn loontje. Er zullen niet veel zijn die medelijden met hem hebben, alhoewel, als ik een andere topic over Justin lees, dan zal er wel 1 persoon flink gaan reageren. Maar anyway goed voor Justin. Grote bek maar bij tegenslag gaan huilen bij zijn zaakwaarnemer. Justin de Calimero!
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 16:21
    Dit had ik van tevoren al kunnen voorspellen... enerzijds zonde voor zijn ontwikkeling, kon toch een vaste waarde voor het
    NL worden met zijn talent, anderzijds ergers ook wel verdiend met zijn te snelle vertrek bij ajax en ook de manier waarop. Laat het een les zijn.. hopelijk komt hij weer aan spelen toe en kunnen we er in NL nog lang van genieten.. er zal wel een knop omgezet moeten worden
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 16:22]
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 16:24
    Dit seizoen had hij bij ajax, kijkend naar het huidige materiaal op zijn positie, overigens waarschijnlijk ook gewoon de bank warmgehouden
    Vind ik leuk
    gustare +614
    vrijdag 21 september 2018 om 16:30
    Het interesseert Raiola geen klote of Kluivert wel of niet speelt. Hij ziet alleen maar opportunities. Als Kluivert niet speelt kan hij op zoek naar een andere club. En zie, zijn commissie stroomt dan weer vanzelf binnen.
    Mooi businessmodel voor Raiola. Slecht businessmodel voor Kluivert. Maar ja, dat wist iedereen al toen Kluivert zo nodig naar Roma moest. Hoogmoed komt voor de val....
    Vind ik leuk
    Dutchman +840
    vrijdag 21 september 2018 om 16:30
    Hardlopers zijn doodlopers. Wel jammer
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 16:35
    Het probleem is dat Roma heeft verloren . Dan gaan supporters morren en zich met de opstelling bemoeien. Kluivert kan zeer goed voetballen en moet nog veel leren. Bij Ajax was hij al uitgekeerd. Daar kan hij zich beter ontwikkelen. Want daar zijn er veel betere verdedigers.
    Vind ik leuk
    Tebannet +144
    vrijdag 21 september 2018 om 16:37
    Zelf schuld dikke bult. Wie gaat er nu met die dikke pizza vreter in zee. Die denk alleen aan zich zelf.
    Vind ik leuk
    glenn +1019
    vrijdag 21 september 2018 om 16:42
    wat had dat stuk rot verwent nu gedacht ??? schrijf maar weer ééntje bij op het lijstje van mislukkingen.
    Vind ik leuk
    john52 +488
    vrijdag 21 september 2018 om 16:43
    Oh pappie.....ze zetten mij op de tribune. Ik was toch ruim 100 miljoen waard. Oh pappie, hoe komt dat nou? Arrogante kwal.
    Vind ik leuk
    I.g +0
    vrijdag 21 september 2018 om 16:44
    JANKERT met veel te veel noten op z,n zang
    Vind ik leuk
    I.g +0
    vrijdag 21 september 2018 om 16:45
    JANKERT veel te veel noten op z,n zang
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 16:45]
    Vind ik leuk
    Siemjo +295
    vrijdag 21 september 2018 om 16:55
    Had menigeen al voorspeld dat hij de tribune warm kon houden. Heeft nu spijt zo als hij al eerder heeft aangegeven. Van een plek op de tribune wordt je echt niet beter. Heeft zich gek laten maken door Raiola die hem alleen al handelswaar om zijn bankrekening te spekken ziet.
    Vind ik leuk
    Stefrutten +355
    vrijdag 21 september 2018 om 17:00
    Tjah dat krijg je als je na handje vol wedstrijden gelijk voor het geld gaat
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 17:04
    Dit was te verwachten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 17:08
    Daar ga je knul
    Vind ik leuk
    JanTa48 +6107
    vrijdag 21 september 2018 om 17:12
    Bij Ajax zou hij in de basis hebben gestaan bij al die voorronde CL en nu in de poulefase maar hij koos voor de centen om dan tribuneklant bij Roma te worden. Jonge spelers als b.v. Kluivert moeten heel veel minuten maken om ervaring op te doen maar die zal hij in Italië nooit krijgen dus bedank je zaakwaarnemer maar die het allemaal zoveel beter wist.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 17:22]
    Vind ik leuk
    yuuup +9847
    vrijdag 21 september 2018 om 17:35
    Kan hier alleen maar keihard om lachen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 17:38
    Dit zag ik al aan komen de dag dat hij vertrok bij Ajax.
    Hij had bij Ajax in de CL spelen maar koos voor het geld.
    Nu moet hij op de blaren zitten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 17:55
    Dejavù.... sommige Ajax supporters zeiden dit al.. eigen schuld!!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 17:56
    De pooier van Kluivert zet een eerste stap richting het vertrek van zijn voetbalhoer, zodat hij er weer aan kan verdienen, die vuile rat.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 17:57]
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 17:57
    Ik begrijp wel dat ie spijt heeft. Typisch gevalletje ''hoogmoed komt voor de val''. Misschien is het een troost dat ie bij Ajax nu waarschijnlijk ook op de bank zou hebben gezeten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 18:00
    Ach, Justin... dit scenario gunnen wij jou allemaal.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 18:01
    Mino Raiola is de grootste mafioso die er rondloopt. Hij wil alleen maar geld en dat gaat vaak ten koste van de speler zelf. Hij houd van provoceren en beloofd dingen aan de speler die hij vervolgens niet na kan komen. Toch jammer dat zo'n talent voornamelijk op de bank/tribune zal moeten plaatsnemen. Het is duidelijk dat Kluivert de verkeerde keuze heeft gemaakt.
    Vind ik leuk
    René H +1
    vrijdag 21 september 2018 om 18:07
    Lekker toch. Kluivertje had eerst 4 jaar bij ajax moeten blijven. Maar ging voor het geld. Moet hij nu niet gaan zeuren
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 18:20
    Wat is dit voor stukje. Niet nagekomen beloftes. Welke ? Dan verstrek je info. Niet is prullen. Of misschien nog erger. Kritiekloos het prulwerk van een ander overschrijven.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 18:23]
    Vind ik leuk
    barry m +443
    vrijdag 21 september 2018 om 18:29
    Dat dit zou gebeuren wist eigelijk al iedereen.
    het is natuurlijk niet leuk voor hem maar hij had beter na moeten denk voordat hij naar Roma ging.
    hij speelde bij Ajax toch ook nog niet iedere wedstrijd en denkt dat bij Roma wel te kunnen doen.

    nu zal het moeilijk worden voor hem om opnieuw aandacht te trekken van grote clubs dus zal hij een stapje terug moeten doen.
    ( terug naar ajax? )
    Vind ik leuk
    Cptje +210
    vrijdag 21 september 2018 om 18:43
    94 % heeft er geen vertrouwen in , 19 jaar en bij as roma !!!


    Beetje vertrouwen hebben kunnen we in oranje veel plezier aan beleven
    Vind ik leuk
    rexxo +2058
    vrijdag 21 september 2018 om 18:44
    Je hebt een vader die ex top voetballer is geweest en die zegt niet doen.
    Heel dom om dit advies te negeren en gaat luisteren naar je moeder en een zaakwaarnemer die carrières om zeep helpt. Als dit verhaal waar is lijd hij aan behoorlijke zelfoverschatting om te denken dat hij in Italië als jonge speler wel veel speeltijd krijgt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 18:58
    Hij wordt volgend jaar of in de winter uitgeleend aan een Italiaanse club uit het rechter rijtje

    Als hij daar presteert halen ze hem weer terug

    Erg naïef om te denken dat hij bij Roma in de basis zou spelen vanaf het begin, of zelfs maar op de bank

    Je kan niet zeggen dat niet bijna iedereen dit heeft voorspeld

    En dan uitgekotst worden door heel Nederland, inclusief de Ajax supporters

    Goed gedaan Mino, goed gedaan Justin..

    Vind ik leuk
    Axim +834
    vrijdag 21 september 2018 om 18:59
    nou jongen , je hebt je playstation nog , daar kun je wel alles spelen ;-)
    Vind ik leuk
    RWMD +148
    vrijdag 21 september 2018 om 19:01
    Gratis wedstrijdjes kijken en er nog geld mee verdienen ook, wat wil je nog meer ! Misschien nog een ''sportieve'' uitdaging in Turkije ?
    Vind ik leuk
    Bocajuun +553
    vrijdag 21 september 2018 om 19:05
    Jaa Justin, had je maar naar je vader geluisterd
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 19:07
    Is alleen voor geld gegaan,hier eindigt zijn sportieve loopbaan!
    Vind ik leuk
    Canis +14
    vrijdag 21 september 2018 om 19:08
    Hij is de enige die dat geloofd en Riola is een zeer goede maar te dik betaalde acteur. Kan ie zo weer wat verdienen aan deze pion in zijn schaakspel en de volgende generatie wijs maken dat hun toekomst ergens anders ligt.
    Vind ik leuk
    Lubje +742
    vrijdag 21 september 2018 om 19:08
    Kluivert denkt dat hij Europeese top is. Nou vergeet het maar. Hij heeft een veel te hoge dunk van zichzelf.
    Vind ik leuk
    lemon9 +884
    vrijdag 21 september 2018 om 19:08
    Gewoon handelswaarde wakker worden in nederland
    Vind ik leuk
    HupHolland +2858
    vrijdag 21 september 2018 om 19:09
    Tja, dit had de hele wereld voorspeld. Alleen Raiola dacht dat Kluivert een goede keuze maakte. Bij ajax had hij hetzelfde als bij Roma verdiend, maar had hij sportief wel 500 keer beter gezeten.
    Vind ik leuk
    Leon Oo +0
    vrijdag 21 september 2018 om 19:25
    Echt wat een stakker dat weet je toch als je weggaat en een te hoge pet van jezelf heb wat een knoepert die kluivert
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 19:38
    Is dat kut kereltje nu al aan het huilen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 19:44
    Kluivertje zal wel gedacht hebben ajax gaat geen champions league spelen! Ga ik mooi na roma om champions league te spelen🤣🤣 goedzo jonge vooral zo door blijven gaan dan kom je er wel💪🏼
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 20:58
    Deze verwende puber dacht dat hij als voetballer al gearriveerd was. Typisch geval van ongerijpt van de boom geplukt!
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 21:00
    Had nog minimaal 2 jaar moeten groeien bij Ajax
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 21:02]
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 02:20
    Eigen schuld, dikke bult!!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 07:41
    Toch iets te vroeg bij ajax vertrokken??
    Vind ik leuk
    ArieB +20
    zaterdag 22 september 2018 om 09:26
    Heel slecht voor zijn ontwikkeling als je zo maanden op de bank of op de tribune zit. Anderzijds: het is zijn keus geweest, dus niet janken. Goed voor andere talenten om dit te zien gebeuren.. opdat men lere..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws