Van Bommel doet beroep op PSV-fans: Hoop dat onze fans weer zoiets creëren

    Van Bommel doet beroep op PSV-fans: "Hoop dat onze fans weer zoiets creëren"

    Gepubliceerd: vrijdag 21 september 2018 om 14:36vr 21-09-2018 om 14:36

    Ajax was in de week voor de eerste Eredivisie-topper niet leidend voor Mark van Bommel. De PSV-trainer is wel te spreken over de Amsterdamse prestatie in de Champions League.

    "Het was goed wat Ajax liet zien", erkent Van Bommel op de persconferentie voor Ajax-thuis. De Amsterdammers wonnen met 3-0 van AEK Athene. "Maar ik heb me niet zoveel met hen beziggehouden de afgelopen week."

    PSV veroverde vorig seizoen de landstitel in het thuisduel met Ajax. Van Bommel zat toen op de tribune en hoopt op dezelfde sfeer komende zondag. "Ajax maakt altijd meer los dan andere wedstrijden. De sfeer van de kampioenswedstrijd van vorig jaar is onmogelijk te beschrijven en ik hoop dat onze fans weer zoiets creëren."

    "De rivaliteit hoef ik natuurlijk niet over te brengen op mijn spelers. De meesten hebben al vaker tegen Ajax gespeeld en ik kon zelf altijd enorm genieten van die sfeer en rivaliteit", besluit de trainer van PSV.

    Lees meer over:EredivisiePSV

    Poll

    Wat wordt PSV - Ajax?

    (21075 stemmen)

    Plaats een reactie

    Ballotelli +3412
    vrijdag 21 september 2018 om 14:38
    COMAAAAAN PSV!!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:40
    Kampioen tegen ons geworden.
    Dacht dat ik toentertijd alles al meegemaakt had maar dat was de top 5 binnengekomen als meest dramatische Ajax moment.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174622
    vrijdag 21 september 2018 om 14:42
    Hoezo dat dan ?

    De titel van het afgelopen jaar staat voor eeuwig in de boeken als de mooiste ooit op de nederlandse voetbalvelden.
    Vind ik leuk
    Babelagtig +659
    vrijdag 21 september 2018 om 14:47
    Helaas dat was toch echt de wedstrijd ajax - twente...hier konden beiden de titel binnenhalen als in een finale. Afgelopen seizoen kon ajax alleen evt de ontknoping wat vertragen
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +19990
    vrijdag 21 september 2018 om 14:54
    Mee eens!
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:57
    Vond 8 mei 2016 ook wel een redelijk mooie kampioenswedstrijd op de vijverberg..
    Vind ik leuk
    Babelagtig +659
    vrijdag 21 september 2018 om 15:03
    Ik niet ..maar dat was de stelling ook niet. De stelling was de mooiste ooit. En dat was toch echt ajax - twente. Dat moet zelfs jij toegeven als je een beetje een brein hebt.
    Vind ik leuk
    Just dekler +1811
    vrijdag 21 september 2018 om 15:07
    Als jij een brein hebt dan weet je dat de mooiste voor iedereen anders is.......
    Vind ik leuk
    Babelagtig +659
    vrijdag 21 september 2018 om 15:21
    Als je je brein gebruikt denk je objectief...en was er geen mooier scenario te plannen dan op de laatste speeldag de nr 1 en 2 die t ondeling uitmaken..
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8441
    vrijdag 21 september 2018 om 15:24
    Nou. Mei 2007 toen er nog drie ploegen kampioen konden worden staat toch echt bovenaan. Maar ja, die won Ajax niet en zal bij jou dus ook niet als mooiste staan genoteerd.... Die middag wisselde het kampioensschap virtueel geloof ik een keer of vijf van eigenaar. Over objectief gesproken.
    Vind ik leuk
    Babelagtig +659
    vrijdag 21 september 2018 om 15:28
    Lees mijn bericht hieronder en je hebt je antwoord
    Vind ik leuk
    Wong Ho +316
    vrijdag 21 september 2018 om 17:54
    precies, en psv had het meest geluk net als in 2016,toen kregen ze het echt kado,en in 1991 was ook zo een situatie,dus waarom ze Ajax soms lucky Ajax noemen is mij een raadsel die naam kunne ze beter aan Psv geven
    Vind ik leuk
    Just dekler +1811
    vrijdag 21 september 2018 om 16:21
    De mooiste is subjectief. Word ook met je brein bepaald, schijten doe je ook met je brein anders werkt je kringspier niet mee. Beetje dom.....
    Vind ik leuk
    Babelagtig +659
    vrijdag 21 september 2018 om 17:13
    Als je moet schijten is dat ook objectief..die poep die eruit komt is een feit kun je zeggen dat t wijze woorden zijn maar t blijft poep..net als jouw woorden overigens
    Vind ik leuk
    Just dekler +1811
    vrijdag 21 september 2018 om 17:41
    Je kan wel over het laatste zinnetje zeuren, maar verder ga je de discussie uit de weg. De mooiste is subjectief en dus voor iedereen anders. Volgens jou is alles wat je met je brein doet objectief maar alles wat je doet doe je met je brein en zou dus objectief zijn. Nogmaals beetje domme interpretatie.
    Vind ik leuk
    Emnu +5411
    vrijdag 21 september 2018 om 18:36
    Ligt n beetje wat voor breinfuncties je bedoelt.

    De ‘hard coded’ functies zijn non-cognitief, je zou ze instinctief kunnen noemen (je hebt t dan over ‘the reptilain brain’).

    Denk hierbij aan de vier F’s (fight of flee, feed and fornicate),maar ook functies zoals ademen, je hart laten pompen etc maar ook poepen valt hieronder.
    Oke, je kan je trainen hierin maar t is toch echt n functie waar je zelf verder geen echte invloed op hebt: als je niet hoeft te poepen, gaat je dat ook niet lukken, net zo goed dat als je op knappen staat, je t niet tegen houdt.

    In hoeverre heb je het dan überhaupt nog over sub- danwel objectief?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 18:36]
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 15:10
    Eerlijk gezegd denk ik dan toch die van 29 april 2007 waar AZ op pole position lag Ajax 2e stond en PSV op plek 3 en uiteindelijk op één doelpunt verschil PSV kampioen werd.. en nu jij weer.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174622
    vrijdag 21 september 2018 om 15:20
    is een goede tweede ....
    Op de derde plaats de Brian Smeets titel....

    Hebben we toch mooi plek 1,2 en 3 in handen
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 15:23]
    Vind ik leuk
    Babelagtig +659
    vrijdag 21 september 2018 om 15:23
    Dat was idd ook erg mooi of ja vooral spannend. Maar net als op de vijverberg word je kampioen door t falen van anderen..in een onderlinge wedstrijd voelt t toch meer als een finale..
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8441
    vrijdag 21 september 2018 om 15:25
    Hahaha. Tuurlijk. Dat Ajax won heeft er verder niks mee te maken... Objectief heet dat toch volgens jou?

    Je kan ook gewoon toegeven dat dit inderdaad te maken heeft met emotie en dus nooit objectief vast te stellen is...
    Vind ik leuk
    Babelagtig +659
    vrijdag 21 september 2018 om 15:30
    Dat heeft er verder inderdaad niks mee te maken..ik dacht dat ik t prima onderbouwd heb, blijkbaar verblind jouw haat naar ajax je..
    Vind ik leuk
    Just dekler +1811
    vrijdag 21 september 2018 om 18:49
    Jouw gebrek aan kennis maakt het voor jou niet mogelijk om fatsoenlijk te redeneren. Meerdere mensen geven aan hoe het echt zit maar je snapt het echt niet hé.......
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 15:27
    Dat was zeker ook een finale maar 90% van de mensen zag vaan tevoren al aankomen dat Ajax toch wel even van Twente zou winnen...
    Vind ik leuk
    Degraaf +17963
    vrijdag 21 september 2018 om 15:06
    Ach in Eindhoven zijn ze niet zoveel gewend hé..
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 15:23
    mooiste wedstrijd ooit was toch echt Ajax twente 2 ploegen die het op de slot dag tegen elkaar opnamen voor het kampioenschap twente had genoeg aan 1 punt Ajax moest winnen psv had vorig seizoen toch wel kampioen geworden al hadden ze niet gewonnen van ajax ;)
    Vind ik leuk
    pico323 +6675
    vrijdag 21 september 2018 om 15:26
    wat heb jij gedronken??? ik bedoel die stratum met zijn mooiste wedstrijd ooit
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 15:27]
    Vind ik leuk
    Paul_dutch +776
    vrijdag 21 september 2018 om 14:41
    It aint over till it’s over!
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1205
    vrijdag 21 september 2018 om 14:42
    Geweldige sfeer, geweldig stadion, geweldig resultaat, kampioen tegen de "concurrent", echt onbeschrijfelijk .... gewoon wowwwwwww..... , nog nooit zoiets moois meegemaakt.. , kan nixxxxx tegen op...
    Vind ik leuk
    Foebele +54727
    vrijdag 21 september 2018 om 14:43
    Je bent in voorbereiding naar de topper en dan ga je roepen dat je je niet zoveel bezig hebt gehouden met de tegenstander?

    Deze kerel lult echt alleen maar slap uit zijn nek, zou toch erg vreemd zijn dat je je voorbereid op een wedstrijd door totaal niet met de tegenstander bezig te zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 14:47
    Ten Hag "ik denk wel dat Psv bang voor ons is"

    Hahaha. Daar bleek vrij weinig van toen. Ingemaakt.
    Vind ik leuk
    Foebele +54727
    vrijdag 21 september 2018 om 14:52
    Je opmerking heeft verder niets met mijn opmerking te maken, dus waarom reageer je precies op mij?
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 18:35
    Omdat je de verkeerde trainer aanwijst die uit zijn nek lult....
    Vind ik leuk
    Babelagtig +659
    vrijdag 21 september 2018 om 14:48
    Details daar draait t om...
    Vind ik leuk
    Foebele +54727
    vrijdag 21 september 2018 om 14:52
    Ja, dus dan moet je wel met je tegenstander bezig zijn...
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1205
    vrijdag 21 september 2018 om 15:54
    lekker arrogant, komt jullie bekend voor toch.... Zieg!!
    Vind ik leuk
    Foebele +54727
    vrijdag 21 september 2018 om 16:21
    Nee, ik vind het niet perse arrogant, ik vind het vreemd naar aanloop naar de topper. Je bereid je altijd voor op de komende tegenstander, niet 1 trainer ter wereld doet dit niet.
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1205
    vrijdag 21 september 2018 om 16:26
    je bereidT je voor op een wedstrijd, niet perse op een tegenstander, gewoon de tegenstander achter je aan laten lopen in Eindhoven... WIJ spelen thuis, kom het maar halen....
    Vind ik leuk
    Foebele +54727
    vrijdag 21 september 2018 om 16:30
    Wat een intense onzin zeg, als je je voorbereidt op de wedstrijd dan bereidt je je dus voor op de tegenstander.

    Serieus, hoe kun je zoiets onzinnigs roepen, iedere wedstrijdvoorbereiding is anders, omdat je iedere keer tegen een andere tegenstander speelt.

    En ik wens je succes als je denkt dat Ajax achter PSV aan gaat lopen...
    Vind ik leuk
    Bruno Conti +1205
    vrijdag 21 september 2018 om 16:32
    nee hoor Foebele , bereiD jij je lekker voor op een tegenstander... prima toch, Wij spelen thuis ; nixxx te halen...x
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +2008
    vrijdag 21 september 2018 om 17:14
    De spelers bereiden zich voor op de wedstrijd. De trainer analyseert de tactiek van de tegenstander tot savonds laat, om daar een goed plan voor te kunnen maken en zijn speler daarop voor te bereiden. Anders zou een trainer dus gewoon niet nodig zijn.
    Vind ik leuk
    Leeuw +6193
    vrijdag 21 september 2018 om 14:45
    De beste wedstrijd van het seizoen waar iedere voetballer van droomt. Het publiek moet PSV naar de overwinning schreeuwen. Ik ben benieuwd.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7038
    vrijdag 21 september 2018 om 14:46
    Van Bommel zei ook dat ze zeker kans maakten tegen Barca.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13527
    vrijdag 21 september 2018 om 14:50
    Michel Abbink
    @sportzeloot
    Weetje: als speler maakte Van Bommel 6 goals tegen Ajax (in alle competities), waarmee de Amsterdammers zijn favoriete slachtoffer waren. #psvaja
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 15:21
    laatse 2 wedstrijden van van bommel als speler tegen ajax kreegttie 2 keer achter elkaar klop ;)
    Vind ik leuk
    Bill +830
    vrijdag 21 september 2018 om 14:52
    Het zullen wel 3 controleurtjes worden waarvan één drie turfen hoog en de ander kaal en ook 3 turfen hoog.
    Vind ik leuk
    Foebele +54727
    vrijdag 21 september 2018 om 14:55
    Van Bommel doet beroep op PSV-fans: "Het was goed wat Ajax liet zien"

    Dit zijn dus gewoon twee totaal verschillende zinnen die VP aan elkaar plakt...

    Wanneer kappen jullie verdomme eens met deze fucking trieste onzin, het is gewoon letterlijk liegen, twee losse quotes pakken en aan elkaar plakken als clickbait.

    Echt, VP is zo aan het afglijden, de site functioneert voor geen meter, al jaren wordt er triest gedaan met suggestieve, totaal gelogen nep titels, vaak zit de site vol spelfouten en ondanks dat de basisfuncties van de site vaak niet eens fatsoenlijk werken worden er wel mensen naar Barcelona gestuurd om daar vervolgens net niet een interview af te nemen met Suarez....

    Kom op VP, ga je eens focussen op de belangrijke zaken en clicks genereren met goede content ipv die clickbait onzin, clickbait is altijd slecht voor je site, want mensen nemen je niet serieus!
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    vrijdag 21 september 2018 om 15:33
    Goed gesproken Foebele. Hebben meer mensen er last van dat de site niet opent? Dat ik eerst op verversen moet drukken om weer beeld te hebben?
    Ben met je eens dat de veer in Ajax-kont niet in de kop thuishoort.
    Deze quote heeft ook geen nieuwswaarde.

    Ter verdediging van VP, je bent als nieuws-site ook afhankelijk wat trainers inbrengen. Mogelijk zitten er geen journalisten bij die iets losmaken daar. De vragen daar zit vaak het antwoord al in, laten we wel wezen ons voetbaljournaille is ook huilen met de pet.
    Vind ik leuk
    Foebele +54727
    vrijdag 21 september 2018 om 15:40
    Ja, iedereen heeft er last van, dat is ook wat ik bedoel met een niet functionerende site. Zo heeft ook lange tijd de Livescore niet gewerkt en is er al vaak zat geklaagd over het totaal niet functioneren van Live Topics.
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    vrijdag 21 september 2018 om 16:17
    Oké, goed om te weten, dacht al dat mijn pc dat deed.
    Vind ik leuk
    Foebele +54727
    vrijdag 21 september 2018 om 16:18
    Haha, ja ik dacht ook even dat mijn webbrowser misschien verneukt was, maar het ligt dus echt aan VP.
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    vrijdag 21 september 2018 om 19:13
    ik dacht er al over om het systeem opnieuw erop te zetten.
    Scheelt een hoop ergernis dat jij dat even meldt.

    Stagiair maar even de ballenbak in. 10 jaar niet achter een pc.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13308
    vrijdag 21 september 2018 om 14:55
    Als Ajacied zijnde vind ik dat Van Bommel een hele goede indruk maakt.. Beetje hetzelfde als toen hij speler was, gewoon heel duidelijk en geen concessies doen..
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7968
    vrijdag 21 september 2018 om 15:21
    Gewoon Poulsen naast zetten en Van Bommel houdt zijn mond wel ;-)
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    vrijdag 21 september 2018 om 15:26
    Mooie reactie. Ik vind dat ook. Maar als je zegt bij PSV staat de glans naast het veld, bij Ajax staan er 2 in. Bommel heeft ook in de Arena altijd lef getoond, ben benieuwd of hij dat op het team kan overbrengen.
    ik hoop dat het op voetbal beslist wordt, geen gekke VAR of fouten of blessures. Ik heb geen voorkeur, maar ik vermoed dat PSV in de breedte meer slagkracht heeft.
    Lijkt me mooi als Hakim of Guti ons weet te verbijsteren... hoop dat trainers het die spelers niet onmogelijk maken.
    Vind ik leuk
    Ajax 410 +97
    vrijdag 21 september 2018 om 15:01
    Maakt niet uit wat het word ik hoop Ajax en wie er ook wint of het een gelijk spel word nog niks word er beslist
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    vrijdag 21 september 2018 om 16:21
    Grappige reaktie 410, je solliciteert naar een toppositie in de VP-cliché's lijst?
    Maar ik hoop ook op een mooi spektakel waarin voetbal het verschil maakt.
    Vind ik leuk
    pos +8852
    vrijdag 21 september 2018 om 15:09
    Eerst maar eens kijken of ik na Groningen-AZ nog zin heb in nog een hele wedstrijd kijken. Vaak valt zo'n wedstrijd me toch tegen na dat tikkie takkie van AZ.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 15:11]
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    vrijdag 21 september 2018 om 16:24
    Als beide trainers inzetten op niks weggeven dan zie ik dat in 5 minuten al, dan gaat ie uit Pos. Maar van die v Bommel verwacht ik wel vermaak.
    Vind ik leuk
    Cookee +11259
    vrijdag 21 september 2018 om 15:18
    Als een Heksenketel maar niet weer een zwarte rook-pot wordt.
    Ik hoop op weldenkende hersens.
    Rivaliteit dat valt best mee, dit is geen Cambuur-H'veen.
    Beiden moeten blij met elkaar zijn, want zonder de ander ben je in december al kampioen. Jammer dat er geen 7 of 8 clubs meestrijden om de schaal zoals in de Keuken-Kampioen-Divisie. Degene die nu wint slaat een gaatje.
    Vind ik leuk
    Polleke +943
    vrijdag 21 september 2018 om 15:19
    Ik ben benieuwd hoe de PSV backs zich dit jaar tegen Ajax gaan houden...
    Herenveen - Ajax 0-4 en Ajax - Heerenveen 4-1
    NAC - Ajax 0-8 en Ajax - NAC 3-1

    Dat komt natuurlijk niet alleen door de backs, maar echt grip op de aanval van Ajax hadden ze niet, en deze is naar mijn mening niet slechter geworden dit jaar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 15:19
    hoop dat Ajax wint mn gevoel zegt 1-1 of 2-2
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5217
    vrijdag 21 september 2018 om 15:20
    Vp wat is dit voor trieste bedoeling beetje sarren moet kunnen ? Die nieuwe moderator heeft wel erg pik op mij begint nou alles van mij te verwijderen en is pas gisteren moderator geworden.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 15:22]
    Vind ik leuk
    Niels92 +30497
    vrijdag 21 september 2018 om 15:23
    Ik heb uit betrouwbare bron gehoord, dat jij en nog een specifieke PSV'er hier goed in de gaten worden gehouden met dat '' sarren '' van jullie :)

    Fijne middag verder Bien! :)
    Vind ik leuk
    Florian87 +11725
    vrijdag 21 september 2018 om 15:35
    Ze zien het eindelijk in, wat een gerechtigheid!
    Vind ik leuk
    stratumseind +174622
    vrijdag 21 september 2018 om 15:47
    toch hoop ik dat je nog lang op deze site blijft florian
    Vind ik leuk
    Florian87 +11725
    vrijdag 21 september 2018 om 16:35
    Van mij worden ook geen berichten verwijderd, ik blijf langer dan jij denkt, het kan soms zo makkelijk zijn om onkruid aan te pakken!
    Vind ik leuk
    stratumseind +174622
    vrijdag 21 september 2018 om 16:40
    dan kunnen we elkaar de hand schudden
    Vind ik leuk
    Florian87 +11725
    vrijdag 21 september 2018 om 16:43
    Wanneer je goed om je heen gaat kijken, naar de berichten die jij vandaag en gisteren hebt geplaatst, zijn er een aantal van verwijderd.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174622
    vrijdag 21 september 2018 om 16:46
    geen idee om eerlijk te zijn.
    Dat zal dan waarschijnlijk te maken hebben met het feit dat mijn reactie op iemand was die men verwijderd heeft.
    Vind ik leuk
    Florian87 +11725
    vrijdag 21 september 2018 om 16:49
    Nee dat heeft er niks mee te maken, 100% zeker!
    Vind ik leuk
    stratumseind +174622
    vrijdag 21 september 2018 om 16:50
    o ja? verklaar je nader aub
    Vind ik leuk
    Florian87 +11725
    vrijdag 21 september 2018 om 18:14
    Wat ik al zeg, bepaalde berichten die jij hebt geplaatst om uit te lokken zijn verwijderd. Heeft verder niks met reageren op een ander te maken. Wanneer je zo slim bent zoals je vaak zegt te zijn, dan weet je ook waarom dat gedaan wordt.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174622
    vrijdag 21 september 2018 om 18:16
    ik lok nooit iets uit en ik zou niet weten welke berichten er verwijderd zijn uit welke topics.
    Je speculeert er maar een eind op los
    Vind ik leuk
    Florian87 +11725
    vrijdag 21 september 2018 om 18:21
    Vraag het de site dan maar, jij wordt scherp in de gaten gehouden en dat is geen speculatie!
    Vind ik leuk
    stratumseind +174622
    vrijdag 21 september 2018 om 18:23
    aha en daar hebben ze jou over ingelicht?
    Vind ik leuk
    Florian87 +11725
    vrijdag 21 september 2018 om 19:43
    Ik ken hier een moderator! En voor je gaat beginnen dat ik dat verzin,laat 1 ding duidelijk zijn, ik verzin nooit iets!
    Vind ik leuk
    stratumseind +174622
    vrijdag 21 september 2018 om 19:46
    zo , ik ben onder de indruk
    En vooral omdat je uitroeptekens der bij plaatst.
    Ik ga me vanaf nu als een saint gedragen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 19:49]
    Vind ik leuk
    Florian87 +11725
    vrijdag 21 september 2018 om 19:48
    Dat hoeft niet, ik zeg alleen dat ze je goed in de gaten houden en je gezuig meer dan zat aan het worden zijn, en dat is maar goed ook! Zoals ik dus zeg, reageer zoveel je wil, zolang het nog mag duren!

    Vind ik leuk
    stratumseind +174622
    vrijdag 21 september 2018 om 19:51
    Het lijkt haast een dreigement.
    Vind ik leuk
    Florian87 +11725
    vrijdag 21 september 2018 om 22:13
    Ik dreig nooit, dreigen is voor zwakbegaafde mensen. Waarom zou ik iemand die ik niet eens ken moeten bedreigen, je stelt je weer ongelooflijk aan!
    Vind ik leuk
    stratumseind +174622
    vrijdag 21 september 2018 om 22:25
    "ze houden je scherp in de gaten "
    "Ze zijn je gezuig meer dan zat"
    "reageer zolang het nog mag duren"

    En dat dan gepaard met tientallen uitroeptekens heeft anders een behoorlijke impact op me
    Vind ik leuk
    Florian87 +11725
    vrijdag 21 september 2018 om 22:30
    Dat heb jij nooit, en dat siert je dan wel weer dat je nergens van onder de indruk bent, dat moet ik je meegeven. Maar nee, ik bedreig niemand, zo ben ik niet, zo zal ik ook nooit zijn ook, daar voel ik me te goed voor!
    Vind ik leuk
    stratumseind +174622
    vrijdag 21 september 2018 om 17:00
    dat dacht ik al namelijk
    Vind ik leuk
    Florian87 +11725
    vrijdag 21 september 2018 om 18:16
    Wat dacht jij al namelijk? Dat ik niet zou reageren? Ik ben niet de hele tijd bezig met reageren op de site, in tegenstelling tot jou, heb ik hier kinderen in huis, waar ik ook aandacht aan moet geven. Reageer maar zoveel mogelijk, zolang het nog voor je mag duren!
    Vind ik leuk
    stratumseind +174622
    vrijdag 21 september 2018 om 18:17
    nee , dat je geen voorbeelden aan kan dragen
    Vind ik leuk
    stratumseind +174622
    vrijdag 21 september 2018 om 18:19
    trouwens:

    "Reageer maar zoveel mogelijk, zolang het nog voor je mag duren!"

    ?????
    wat bedoel je daarmee ?
    Vind ik leuk
    stratumseind +174622
    vrijdag 21 september 2018 om 15:39
    nondeju wat een clifhanger niels .... wie zou die andere dan toch zijn....???
    Vind ik leuk
    Vamos7 +5217
    vrijdag 21 september 2018 om 21:10
    Duidelijk dat de moderators Ajacieden als vrienden heeft. Er is een moderator hier pas een dag nieuw haalt het bloed onder mijn nagels vandaan. Florian is ok geen lieverdje dit zit zich nou erg schijnheilig te gedragen maar zelf provoceert vaak is er zelf ook niet vies van ... Schijnheilig en hypocriet noem ik dat.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 21:11]
    Vind ik leuk
    Florian87 +11725
    vrijdag 21 september 2018 om 22:25
    Boehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 15:23
    Ben vooral benieuwd naar de duels op het middenveld. Psv zal de wedstrijd hard willen maken denk ik.
    Vind ik leuk
    M477Y +1129
    vrijdag 21 september 2018 om 15:25
    Van Bommel wilde nog niet zeggen of miljoenenaankoop Érick Gutiérrez tegen Ajax zijn eerste basisplaats krijgt. "Als dat het geval is, vertel ik het eerst aan mijn spelers." De Mexicaan maakte bij zijn debuut als invaller tegen ADO Den Haag (0-7-zege) een goede indruk.

    mooi antwoord hahaha geef ik ook altijd als antwoord in FM18
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 15:32
    Voor een spannende stand is een uitglijder van PSV gewenst.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174622
    vrijdag 21 september 2018 om 15:40
    voor weer een nationaal volksfeest is winst voor psv gewenst
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1598
    vrijdag 21 september 2018 om 18:38
    Idd "volk"
    Vind ik leuk
    Mari +10218
    vrijdag 21 september 2018 om 15:40
    Een goede trainer, die niet meteen een grote mond heeft, omdat het zo goed gaat.
    Hij heeft in een heel korte tijd het team totaal anders laten voetballen en nieuwe spelers ingepast.
    Chapeau
    Vind ik leuk
    rinirat +2926
    vrijdag 21 september 2018 om 19:24
    Hij voert gewoon een toneelstukje op.
    Kan zijn angst goed verbloemen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 16:23
    Dat is zeer begrijpelijk, en dat zal voor veel meer mensen gelden incl. mezelf. Maar op de dag van de wedstijd ben ik toch bang dat, de strijdbijl weer even opgegraven wordt. Want de voetbaltrein die raast altijd door. ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 16:59
    Leuk deze spanning , maar de klassieker blijft t leukst
    Vind ik leuk
    Futjebal +2312
    vrijdag 21 september 2018 om 19:44
    Ja heel leuk..met alleen supporters van de thuisclub...echt leuk
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 15:17
    De rivaliteit tussen Ajax en feyenoord is groter, dan tussen ajax en psv
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 17:20
    Mensen denken serieus dat PSV in staat is om te winnen? Bijzonder..
    Vind ik leuk
    Just dekler +1811
    vrijdag 21 september 2018 om 17:46
    Dat jij denkt dat het niet kan maakt jou ook bijzonder......
    Alleen wel op een negatieve manier.....
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 22:33
    Alles kan.. maar als je het krachtsverchil niet ziet tussen deze 2 ploegen kun je beter wat anders gaan doen
    Vind ik leuk
    Just dekler +1811
    zondag 23 september 2018 om 17:40
    Wat een krachtsverschil.....
    Volgens mij kun jij beter wat anders gaan doen........
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 17:45
    Wat lief van van bommel
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1598
    vrijdag 21 september 2018 om 18:37
    Denk geflatteerde 0-3..
    Vind ik leuk
    rinirat +2926
    vrijdag 21 september 2018 om 19:22
    Jan lul in de bocht
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 00:50
    Hahaha wat een eigenwijze en onervaren trainer, dit wordt zijn ondergang....elk tegenstander moet je goed analiseren, al is de tegenstender minder....tegen dit Ajax wint ie nooit...denk zelf dat het 0-3 wordt!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws