LIVE-discussie: Gedwongen wijziging bij Heracles, Bakker terug bij De Graafschap

    LIVE-discussie: Gedwongen wijziging bij Heracles, Bakker terug bij De Graafschap

    vrijdag 21 september 2018 om 19:17

    Op vrijdagavond één duel in de Eredivisie: Heracles Almelo neemt het in eigen huis op tegen De Graafschap. Dat betekent een wedstrijd tussen de nummer vier en nummer vijftien van de Eredivisie.

    Bij Heracles ontbreekt aanvoerder Robin Pröpper. Hij viel vorige week uit in de met 3-5 gewonnen wedstrijd tegen sc Heerenveen met een knieblessure en komt dit seizoen zo goed als zeker niet meer in actie. Een flinke dreun voor de Almeloërs. De Belg Dario Van den Buijs is de vervanger van Pröpper in het centrum van de defensie.

    Verder speelt Heracles met dezelfde tien namen als vorige week in Friesland. Voor trainer Frank Wormuth is er ook weinig reden tot wisselen: Heracles presteert vooralsnog uitstekend. Met tien punten uit vijf duels staat Heracles op een vierde plek.

    Bij De Graafschap keert Erik Bakker terug in de basis. Hij stond twee wedstrijden aan de kant met een enkelblessure. Zijn terugkeer gaat ten koste van Frank Olijve, die genoegen moet nemen met een plek op de bank. Verder nog drie veranderingen ten opzichte van vorige week: Javier Vet, Robert Klaasen en Youssef El Jebli staan in tegenstelling tot vorige week nu wel in de basis.

    Opstelling Heracles Almelo: Blaswich; Breukers, Rossmann, Van den Buijs, Van Hintum; Duarte, Osman, Merkel; Van der Water, Dalmau, Peterson

    Opstelling De Graafschap: Jurjus, Abena, Vet, Straalman, Owusu; Bakker, Nijland, Klaasen; Van Mieghem, Serrarens en El Jebli

    Plaats een reactie

    De fries +765
    vrijdag 21 september 2018 om 19:21
    Zal henkie winnen ? Of zijn die jongens potverdikkemme niet vooruit te branden...
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 19:53
    Met de normale achterhoede heeft de Graafschap het al lastig,nu vanavond met deze achterhoede verwacht ik er helaas niet veel van ☹
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91507
    vrijdag 21 september 2018 om 19:22
    Voor Groningen niet te hopen dat de Graafschap punten pakt. Moet er toevallig aan denken door de foto.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20633
    vrijdag 21 september 2018 om 20:01
    Voor de Eredivisie te hopen van wel! ;)

    Tenminste, wanneer die pot ook daadwerkelijk is ;)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 20:02]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91507
    vrijdag 21 september 2018 om 20:02
    Ben benieuwd of er weer degradanten komen wat wij niet hadden zien aankomen.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20633
    vrijdag 21 september 2018 om 20:03
    Ik tip Groningen

    Al jaren passieloos spe, lege tribunes en brengen verdee toch al weinig glans en uitstraling als club. Dan heb ik liever Cambuur :)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91507
    vrijdag 21 september 2018 om 20:07
    Zou best weleens kunnen goos.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20633
    vrijdag 21 september 2018 om 20:20
    Ado?;);)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91507
    vrijdag 21 september 2018 om 20:22
    Als je wilt wedden, je weet wat het twee jaar geleden werd. ;-)
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20633
    vrijdag 21 september 2018 om 20:23
    Het enige wat me van ado mag degraderen is het shirt nu;)
    Afschuwelijk design, NOG erger dan Vitesse

    Wel mooi clubje verder gelukkig :p
    Vind ik leuk
    HanV +4270
    vrijdag 21 september 2018 om 20:38
    En een ongelukkig uitpakkend transferbeleid. Gedoe met Veldwijk. Dit jaar halen ze Chabot, en dan blijft Memisevic, terwijl ze geen vervangers hebben gehaald voor eerst Linssen en later voor Idrissi. En dan jagen ze ook nog van Weert weg, terwijl ze Mahi hadden moeten vervangen. Voor ze te hopen dat Cassierra ook in de eredivisie kan scoren.
    Vind ik leuk
    Argentario +488
    vrijdag 21 september 2018 om 21:00
    Denk ADO
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21664
    vrijdag 21 september 2018 om 21:16
    Denken moet je aan verstandige mensen overlaten, argwanig pubertje;)
    Vind ik leuk
    Argentario +488
    vrijdag 21 september 2018 om 21:48
    Haha jij weer...?! Ik heb hier een toto waar PSV en ADO op staan ...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 21:48]
    Vind ik leuk
    Bocajuun +437
    vrijdag 21 september 2018 om 19:39
    Groningen gaat volgend seizoen naar de toekomst en Enschede
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 20:11
    Graafschap heeft niets te verliezen.
    Vind ik leuk
    Roodbergen +9051
    vrijdag 21 september 2018 om 20:15
    Veel afwezigen maar stiekem hopen op een puntje /stuntje!

    Kom op Superboeren!!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 21:32
    Vergeet het maar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 21:37
    Utreg succes dit weekeinde.
    Vind ik leuk
    Argentario +488
    vrijdag 21 september 2018 om 21:46
    Kuwas boos? Hij negeert Peterson totaal
    Vind ik leuk
    Radaje +597