Vilhena: 'Hij houdt ervan om me een beetje op te fokken. Gio doet dat ook, ja'

    Vilhena: 'Hij houdt ervan om me een beetje op te fokken. Gio doet dat ook, ja'

    vrijdag 21 september 2018 om 21:31

    Tonny Vilhena weet niet hoe concreet de transferoptie was die hij afgelopen zomer had. Eintracht Frankfurt wilde hem hebben, maar de Feyenoorder stond er redelijk ver vanaf.

    "Hoe concreet het was? Dat weet ik niet, dat zul je aan Martin van Geel moeten vragen. Ik heb er niet zoveel van meegekregen, dus ik zou het niet weten", vertelt Vilhena aan RTV Rijnmond. "Tuurlijk heb ik het hier enorm naar m'n zin. Ik ben blij, happy en ben blij dat ik elke dag voor Feyenoord mag spelen. Iets moois gebeuren? Dat kan elk jaar. Dat is een streven. Ik hoop ook dat het gaat gebeuren dit jaar."

    Vilhena wil zich niet te veel bezighouden met wat de concurrentie doet. PSV is nog foutloos en ook Ajax is bezig aan een indrukwekkende reeks. Dat doet Vilhena niets. "Ik denk dat wij niet moeten kijken naar Ajax of PSV, maar naar onszelf. Als we deze lijn doortrekken, dan is dat alleen maar goed voor ons."

    Komende zondag treft Feyenoord FC Utrecht, waar Dick Advocaat de trainer is. Vilhena kent Advocaat goed. De zeventigjarige trainer diende twee jaar geleden als adviseur van Giovanni van Bronckhorst. "Hij weet hoe ik ben en wat voor speler ik ben. Hij houdt ervan om me een beetje op te fokken. Van Bronckhorst doet dat ook, ja. Dat hoeft niet per se in woorden te zijn, een blik is al genoeg."

    Plaats een reactie

    Antikunstgras +12487
    vrijdag 21 september 2018 om 21:36
    Ze moeten ook niet naar ajax en psv kijken,
    Maar naar utrecht, heerenveen en heracles
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 21:43
    Dan eerder naar az en vitesse, maar oke.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12487
    vrijdag 21 september 2018 om 21:51
    Je kan jezelf natuurlijk ook overschatten.
    Vind ik leuk
    McRobbos +793
    vrijdag 21 september 2018 om 23:40
    Lolbroek
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 03:09
    Maar stiekem heeft hij wel gelijk!
    Vind ik leuk
    McRobbos +793
    zaterdag 22 september 2018 om 09:55
    Ben ik zeker niet met je eens, maargoed meningen nogen verschillen :)
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8191
    zaterdag 22 september 2018 om 00:03
    Klopt.




    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 11:34
    Ok.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 21:45
    'Deze lijn doortrekken'. Dan eindig je 5e.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 23:15
    Ze staan vooralsnog derde wijsneus.
    Vind ik leuk
    erikv78 +115
    vrijdag 21 september 2018 om 23:23
    4e...
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +7104
    vrijdag 21 september 2018 om 21:45
    Goed verhaal.
    Vind ik leuk
    Vamos7 +3692
    vrijdag 21 september 2018 om 21:54
    Die nieuwe moderator is zeker een Ajacied wat is hij irritant zeg verwijderd alles pakt PSV fans aan gaat nergens over .
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 03:10
    Er zijn tig moderatoren bij VP;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 21:54
    van Bronckhorst fokt momenteel alleen de Feyenoord supporters op.
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 22:15
    Oke Vilhena, mooi verhaal! Laat die agressie maar op het veld zien. Oja, vergeet het mooie voetbal niet,krijgen wij als supporters ook nog waar voor het geld
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3233
    vrijdag 21 september 2018 om 22:49
    Sinds wanneer verwachten jullie mooi voetbal?
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 22:52
    Lars,ik waarschuw jou van te voren : Dit win je niet
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 03:13
    Oh oh , he is shaking!!😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    Deck010 +7323
    vrijdag 21 september 2018 om 22:53
    Sinds anderen daar over zeiken.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 21 september 2018 om 22:54]
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 00:03
    Lars, waar ben je?
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3233
    zaterdag 22 september 2018 om 01:27
    Daar ben ik weer :)
    Maar bedoel het niet om te provoceren ofiets. Maar bij Feyenoord draait het in principe toch alleen om het resultaat? Dat is tenminste wat ik begrijp van een groot deel van de supporters.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 01:37
    Maar bij Feyenoord draait het in principe toch alleen om het resultaat

    Dat moet je niet aan mij vragen,maar aan dat grote deel waar jij het over hebt.


    Maar leg eens uit. Sinds wanneer verwachten jullie mooi voetbal?
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3233
    zaterdag 22 september 2018 om 10:17
    Wat begrijp je nou niet?
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 10:38
    Stel jij die vraag nou aan mij? Snap je niet wat ik hier boven eerder heb uitgelegd? Misschien kan het zijn dat jij het nog niet begrijpt,of wil je het niet begrijpen? Of het kan zijn dat je nog in ontwikkeling bent? Welke is het Lars?
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3233
    zaterdag 22 september 2018 om 10:43
    Wel weer typisch dit. Wanneer je ff niet meer weet wat je bedoeld ligt het aan het IQ, verstand, ontwikkeling van de ander...

    Het enige wat ik vraag is sinds wanneer de Feyenoord supporters mooi voetbal eisen. Feyenoord is toch van het mouwen opstropen en vechten voor de punten? Waar Vilhens een mooi voorbeeld van is (en dat is positief bedoeld)
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 10:51
    Wat bedoelde jij dan met je eerste reactie waar ik op reageerde? De vragen zijn simpel,en ik hoop op simpele antwoorden
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 10:54
    Wacht ik zal het wat makkelijker maken.

    Zins wanneer speelt Feyenoord mooi voetbal?

    Leg even uit lars
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3233
    zaterdag 22 september 2018 om 12:10
    Echt mooi voetbal heb ik ze nooit echt zien spelen. In hun kampioensjaar speelde Feyenoord wel sterk, maar mooi niet nee
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 12:44
    Dus jij zegt eigelijk : dat Feyenoord met sterk voetbal kampioen is geworden?
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3233
    zaterdag 22 september 2018 om 13:14
    Uiteraard bepaalde wedstrijden ook het geluk (van de kampioen) mee. Maar Feyenoord was toen we sterk ja
    Vind ik leuk
    vrijdag 21 september 2018 om 23:06
    Gewoon lekker bij de Ijsselmeervogels gaan ballen, al moeilijk zat voor je... 010 knuppels
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 00:43
    Hahaha,grote jongen. Kom gezellig praten hiero
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 01:18
    voor welke club zou dit trolletje zijn ????
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 01:51
    Geen idee. Misschien dat hij voor fc Twente is en daarvoor niet durft uit te komen,wat ik overigens best begrijp.. ik accepteer hem dat is humaan
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 01:55
    ja jij doet een beetje ontwikkelingshulp voor kinderen uit achterstandswijken nu
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 02:26
    Even tussen ons ben jij buiten millwall nog voor een andere club?

    Achterlijkstands wijken? Nee,dat is te hoog. Ik hoor overigens net dat de zorg ook stempeltjes mag drukken van de overheid.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 20:47
    Hahaha havenhomo's... Heb medelijden dat jullie er elk jaar weer intrappen dat " het goed komt" met " jullie cluppie", eeuwige 3e!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 20:44
    Rot op wijsneus
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 23:30
    Schatje,niet zo stoer
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 23:32
    Mijn oprechte excuses 😂😂😂
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 23:37]
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 23:33
    liefje☺️
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 23:37]
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 01:55
    Aan het eind van de rit kun je pas bepalen of je mee doet of niet.. In deze ben je de volgende open deur al aan het intrappen. Voor de rest: de open deuren show: we moeten naar ons zelf kijken, ik ben happy, hopelijk kan er iets moois gebeuren.. 😴
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 02:28
    55Aan het eind van de rit kun je pas bepalen of je mee doet of niet.. In deze ben je de volgende open deur al aan het intrappen. Voor de rest: de open deuren show: we moeten naar ons zelf kijken, ik ben happy, hopelijk kan er iets moois gebeuren.. 😴



    Sorry dat ik jou nog even stoor voor het slapen,maar onder wat voor een kopje moet ik dit boven geschreven stukje plaatsen?
    Vind ik leuk
    Romo +790
    zaterdag 22 september 2018 om 12:25
    Deed je dat maar is ipv aan je CV te werken en steeds je middenveld in de steek te laten waardoor er gsten vallen zo groot als n krater
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 18:42
    Geef ayoub een keer de kans ipv toornstra aub !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws