Chagrijnige FC Groningen-speler heeft 'kutgevoel': 'Heb niet veel plezier gehad'

    Chagrijnige FC Groningen-speler heeft 'kutgevoel': 'Heb niet veel plezier gehad'

    Gepubliceerd: zaterdag 22 september 2018 om 15:47za 22-09-2018 om 15:47

    Sergio Padt beleeft op dit moment géén plezier aan zijn vak. Met FC Groningen is de goalie dramatisch begonnen aan het nieuwe seizoen. Groningen staat na vijf competitierondes (vier nederlagen) onderaan. 

    "Als je presteert, heb je automatisch plezier. Als je verliest, kom je maandag met een kutgevoel naar de club. Bij mij is alles van het resultaat afhankelijk. Tot nu toe heb ik nog niet veel plezier gehad", aldus Padt, aanvoerder van de hekkensluiter, bij FC Afkicken. 

    De doelman gelooft dat het snel beter gaat. "Wij staan nu niet op de plek waar wij gaan eindigen. De jonge jongens gaan zich verder ontwikkelen en dan zijn we tot mooie dingen in staat."

    Extra zuur: voor aanvang van het seizoen werd juist gesproken over de play-offs voor Europees voetbal. Die zijn nu héél ver weg. "Het zit geen seconde in mijn hoofd dat ik perse de play-offs moet halen. We moeten vooral punten halen", besluit Padt. 

    Zondagmiddag neemt FC Groningen het in eigen huis op tegen AZ. 

    Poll

    Wat wordt de uitslag bij Groningen-AZ?

    (1189 stemmen)

    Plaats een reactie

    bits +5468
    zaterdag 22 september 2018 om 15:52
    Ik vrees weer het ergste dit weekend tegen AZ..
    Vind ik leuk
    pos +8834
    zaterdag 22 september 2018 om 17:35
    Ach AZ wil nog wel eens meewerken hoor aan clubs in nood.
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 15:53
    Iedereen moet tegenwoordig te pas en te onpas het woordje k.u.t. gebruiken terwijl het net zo goed anders kan. Een rot gevoel is precies hetzelfde als een k.u.t. gevoel maar komt iets fatsoenlijker over. Fatsoen wat tegenwoordig ver te zoeken is. Kwestie van opvoeden?????

    p.s Hoef van andere bloggers geen uitleg. Dit is mijn mening.!!!!
    Capice?????
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    zaterdag 22 september 2018 om 15:59
    Ik hoor liever het woordje ''kut'' dan dat getroll te moeten aanzien op de site. Dat vind ik een veel groter probleem.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33116
    zaterdag 22 september 2018 om 16:38
    Ja, maar dat iets anders erger is betekent toch niet dat je er niks over mag zeggen?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    zaterdag 22 september 2018 om 16:40
    Dat zeg ik ook nergens, ik zeg dat ik het getroll een groter probleem vind. Ik zeg nergens dat het niet bespreekbaar mag zijn.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33116
    zaterdag 22 september 2018 om 16:49
    Nee dat klopt, maar zo klinkt het voor mij wel.
    Ik vind het woord kut vervelend.
    - ik vind trollen vervelender.

    Wat kun je dan daar nog over zeggen?
    Overigens vind ik trollen ook vervelend.
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +545
    zaterdag 22 september 2018 om 17:05
    Ik deel jou mening wel een beetje. Maar kut is wel het minste erg denk ik dan. Het is mooi, het is lekker.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33116
    zaterdag 22 september 2018 om 17:42
    Iemand anders begon erover. Ik zeg zelf ook vaak kut, en toen ik zijn reactie las moest ik aan mijn oma denken.
    Die zou het woord 'rot' ook fatsoenlijker vinden en daar ben ik het eigenlijk wel mee eens.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +33116
    zaterdag 22 september 2018 om 16:22
    Beetje jammer dat je wel iets wilt roepen, maar het is verder onbespreekbaar.
    Je hebt namelijk wel een goed punt vind ik.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2852
    zaterdag 22 september 2018 om 16:29
    Ik voel me vandaag rot ...... dat klinkt afgrijselijk
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    zaterdag 22 september 2018 om 15:56
    Verliezen van AZ (wat er dik inzit) gaat niet bijdragen aan het proces punten te pakken.
    Vind ik leuk
    Tukkerland +3459
    zaterdag 22 september 2018 om 16:14
    Als ze in deze flow blijven denk ik dat wij ook gewoon van ze kunnen winnen aankomende donderdag.
    Vind ik leuk
    Mari +10213
    zaterdag 22 september 2018 om 15:56
    Kutgevoel,
    hmm, wat is daar mis mee?
    Vind ik leuk
    HupHolland +2852
    zaterdag 22 september 2018 om 16:27
    Nou, dan voel je je zwaar klote.
    Vind ik leuk
    Mari +10213
    zaterdag 22 september 2018 om 17:01
    Je voelt je zwaar klote als je een kutgevoel hebt.
    Dan maar zwaar klote voelen.
    Anders krijg je misschien een lulgevoel.
    Die wil ik niet
    Vind ik leuk
    Rodajc +15773
    zaterdag 22 september 2018 om 16:25
    Op naar de Keukenkampioenen, gezellig!
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +310
    zaterdag 22 september 2018 om 16:40
    Niet van plan om weer te promoveren dan? ;)
    Vind ik leuk
    Rodajc +15773
    zondag 23 september 2018 om 00:40
    Dat gaat niet gebeuren denk ik haha, al zou het wel erg leuk zijn!
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +310
    zaterdag 22 september 2018 om 16:39
    Een van de beste keepers van Nederland. Gaat er nog wel komen. Ik gun deze jongen wel een mooie transfer :) Hopelijk gaat dat snel gebeuren voor hem :)
    Vind ik leuk
    Uncle Fester +2185
    zaterdag 22 september 2018 om 17:02
    Kutgevoel bij een kutkeeper. Wat een kutkeeper is dat zeg. Wat heeft Groningen een kutkeeper. Met een kutgevoel.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 12:57
    Stelletje zielepoten!!!!!!
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1414
    zaterdag 22 september 2018 om 22:23
    Even in mijn agenda noteren....morgen geen plezierige dag hebben, voor een hele dag een kutgevoel.....was het almaar morgen..
    .
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 08:46
    Ik zag hem laatst nog op straat, hij gaat vandaag niet vissen ok?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws