LIVE-discussie: Willem II moet Özbiliz missen; Fortuna ongewijzigd

    LIVE-discussie: Willem II moet Özbiliz missen; Fortuna ongewijzigd

    Gepubliceerd: zaterdag 22 september 2018 om 17:45za 22-09-2018 om 17:45

    Een week na de eerste competitiezege bij NAC Breda neemt Fortuna Sittard het zaterdagavond in eigen huis op tegen Willem II. Het is het treffen tussen de nummer acht (Willem II) en elf (Fortuna) van de ranglijst.

    Willem II moet het in Limburg zonder de geblesseerde Aras Özbiliz stellen. Hij wordt vervangen door Jordy Croux. Verder voert trainer Adrie Koster geen wijzigingen door. Dat betekent dat de Duitser Timon Wellenreuther opnieuw onder de lat staat. Hij krijgt de voorkeur boven Mattijs Branderhorst, die vorig seizoen nog eerste doelman was, maar na een blessure pas op de plaats moet maken.

    Voor Driess Sadikki heeft het duel een speciaal tintje. Hij maakte afgelopen zomer de overstap van Fortuna naar Willem II, maar zit bij de Tilburgers voorlopig op de bank. Net als Koster ziet collega Rene Eijer van Fortuna geen reden tot wisselen na de zege op NAC. De aftrap in Sittard is om 18.30 uur.

    De opstellingen

    Fortuna Sittard: Koselev, Ciranni, Dammers, Ninaj, Ospitalieri, Smeets, El Messaoudi, Diemers, Semedo, Novakovich, Rodriguez

    Willem II: Wellenreuther, Dankerlui, Lewis, Heerkens, Palacios, Lieftink, Llonch, Crowley, Croux, Sol, Avdijaj

    Plaats een reactie

    Sooike1208 +4169
    zaterdag 22 september 2018 om 18:19
    Come on psv
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4169
    zaterdag 22 september 2018 om 18:21
    Een flinke tegenvaller dat ozbiliz niet mee doet. Verder onbegrijpelijk dat dankerlui mag blijven staan terwijl je betrr meissner centraal en lewis rechtsback kunt zetten. En zie liever alkaynak dan lieftink.
    Al met al niet het sterkste elftal in mijn ogen
    Vind ik leuk
    Koenbres +1068
    zaterdag 22 september 2018 om 18:32
    Ben het met de meeste dingen zeker eens inderdaad, ben heel benieuwd kan Fortuna heel moeilijk pijlen, gevaarlijke voerhoede die hebben ze wel
    Vind ik leuk
    Koenbres +1068
    zaterdag 22 september 2018 om 18:46
    Speelt Fortuna op kunstgras?
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22644
    zaterdag 22 september 2018 om 18:48
    Spelen op echt gras en ze staan mooi op 1-0-:)
    Vind ik leuk
    Koenbres +1068
    zaterdag 22 september 2018 om 18:52
    Jep slecht verdedigd bij die corner maarja. Valt me op dat veel Willem II spelers uitglijden zal wel ergens anders aan liggen dan
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 19:11
    Zeg maar 2-2
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 19:12]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22644
    zaterdag 22 september 2018 om 21:02
    Beter gezegd 4-4-:)
    Vind ik leuk
    Koenbres +1068
    zaterdag 22 september 2018 om 19:04
    Daar is de 1-1 wat een publiek daar zeg trouwens drink je glas gewoon leeg man
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +4169
    zaterdag 22 september 2018 om 19:22
    Wat een in en in triest publiek daar in sittard! Zielig om constant tegenstander met bier te bekogelen!
    Verder blijkr weer dat dankerlui er niet in hoort. Als koster nu niet zo eigenwijs was dan hadden we hewoon verdiend voorgestaan met de rust. Want we zijn de eerste helft echt beter. Ook lieftink voegt niks toe
    Vind ik leuk
    Hyena +30542
    zaterdag 22 september 2018 om 20:17
    Enerverend potje, twee ploegen met een verschrikkelijk zwakke defensie.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws