LIVE-discussie: Büttner terug in de basis, één wijziging bij ADO na afslachting

    LIVE-discussie: Büttner terug in de basis, één wijziging bij ADO na afslachting

    zaterdag 22 september 2018 om 19:35

    Vitesse kan in het thuisduel met ADO Den Haag weer over Alexander Büttner beschikken. Vorige week, tegen PEC Zwolle (0-2 winst), ontbrak de routinier nog. Trainer Leonid Slutsky stelt Büttner direct op. 

    Door de terugkeer van de back verliest Max Clark zijn basisplaats. Bryan Linssen moest de clash in Zwolle óók aan zich voorbij laten gaan. Hij keert nog niet terug in de basis. De voorhoede van Vitesse bestaat zaterdagavond daardoor uit Roy Beerens, Tim Matavz en Martin Odegaard.

    ADO beleefde zaterdag een rampavond tegen PSV. In eigen huis werd het liefst 0-7. Ten  opzichte van die wedstrijd is er door trainer Fons Groenendijk slechts één wissel doorgevoerd - en die is zelfs noodgedwongen. Tom Beugelsdijk ontbreekt vanwege een schorsing. Nick Kuipers vervangt de verdediger. 

    De opstellingen

    Vitesse: Eduardo, Karavaev, Van der Werff, Clarke-Salter, Büttner, Serero, Bero, Foor, Beerens, Matavz en Odegaard

    ADO: Groothuizen, Troupée, Kuipers, Kanon, Meijers, Immers, Malone, El Khayati, Becker, Necid en Hooi

    Poll

    Wat wordt de uitslag in Arnhem?

    (131 stemmen)

    Plaats een reactie

    Kopstootje +8923
    zaterdag 22 september 2018 om 19:36
    De 3 puntjes blijven in Arnhem.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8923
    zaterdag 22 september 2018 om 19:41
    Denk als het weer ff tegenzit vandaag dat Ado met 9 man overblijft.
    Vind ik leuk
    J de Wit +1488
    zaterdag 22 september 2018 om 19:49
    Kuipers... ohjee... 6-0 vitesse... helaas
    Vind ik leuk
    raoul88 +749
    zaterdag 22 september 2018 om 20:11
    Pinas i.p.v. kuipers was beter geweest..
    Vind ik leuk
    6ix9ine +503
    zaterdag 22 september 2018 om 20:15
    Vind ik ook, maar Groenendijk moet per se een linksbenige en een rechtbenige centrale verdediger hebben....
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 20:17
    Een onzin want pinas is de snelste verdediger die we hebben. Kuipers is overigens ook de slechtste die we hebben in jaren
    Vind ik leuk
    6ix9ine +503
    zaterdag 22 september 2018 om 20:56
    Ik moet zeggen ik vond San Roman ook geen hele grote
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 22:21
    Pun intended 😉.


    San roman was inderdaad geen geweldenaar rechtsachter. Hij was wel een goede opkomende back. Maargoed, met troupe hebben we zowel een goede verdediger als een goede opkomende back
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21664
    zaterdag 22 september 2018 om 22:21
    Kuipers is Den Haag onwaardig!
    Vind ik leuk
    zaterdag 22 september 2018 om 20:15
    Ongelofelijk dat Pinas word overgeslagen en kuipers een basisplaats krijgt. Pinas heeft zichzelf al meermaals bewezen een veel betere verdediger te zijn dan kuipers
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21664
    zaterdag 22 september 2018 om 22:23
    Fons is de kluts kwijt.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91507
    zaterdag 22 september 2018 om 20:17
    Ik mis Zwinkels en Pinas. Hij kan alleen voor Kuipers kiezen omdat het een rechtspoot is. Pinas is Links, maar alsnog had ik Pinas erin gebracht.
    Vind ik leuk
    PeterAdo +301
    zaterdag 22 september 2018 om 21:37
    Wat spelen ze slecht alsof ze met stront in broek lopen
    Vind ik leuk
    Argentario +488
    zaterdag 22 september 2018 om 21:45
    Hahaha reactie is geweldig..
    Krijg je ervan He , moet ook altijd zo ontzettend kakken als ik Chinees heb gehad !
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 21:49]
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    dinsdag 25 september 2018 om 19:22
    Haha bij 3-0 PSV moest je ook zo nodig kakken😁
    Vind ik leuk
    Argentario +488
    zaterdag 29 september 2018 om 00:00
    Ja .. beetje late reactie maar ben zojuist klaar met kakken vandaar , het was een zware bevalling
    Vind ik leuk
    PeterAdo +301
    zaterdag 22 september 2018 om 22:39
    Yesss mooie 2e helft ze kunnen het weer .. een meervdan verdiend punt
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91507
    zaterdag 22 september 2018 om 22:45
    Lekker man! ;-)
    Vind ik leuk
    Argentario +488
    zaterdag 22 september 2018 om 22:46
    Ja zo te zien hebben ze in de rust ff goed kunnen kakken .. goed gedaan
    Vind ik leuk
    Kakkerlak +290
    zaterdag 22 september 2018 om 20:18
    lekker ploeggie hoor.....gaan hoog eindigen
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +965
    dinsdag 25 september 2018 om 19:24
    Den Haag gaat zeker bij de 1e 8 eindigen.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    zaterdag 22 september 2018 om 21:06
    Man man man wat is ado slecht bezig.. verschrikkelijk.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21664
    zaterdag 22 september 2018 om 22:29
    2e helft al veel beter ADO en onthutsend zwak Vitesse.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    zondag 23 september 2018 om 11:23
    2e helft maakte een hoop goed. Maar ben benieuwd wanneer ze hun ogen openen en gelijk vanaf de start die schuim op bekken laten zien..

    En please laat zwinkels terug komen als 2e keeper. Veel zekerder in situaties en heb het idee dat hij zijn verdedigers beter coacht.

    Al met al altijd fijn om met een punt te vertrekken uit Arnhem maar in mijn ogen niet het ado van verleden seizoen.

    Verder valt necid mij tot nu toe erg tegen.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21664
    zondag 23 september 2018 om 11:52
    En please laat zwinkels terug komen als 2e keeper. Je beodelt vast als 1e keeper.

    Necid valt me op de 1e wedstrijd na ook tot nu toe erg tegen, maar laten we hem nog ff de tijd geven om te wennen aan het systeem en omgeving.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2151
    zondag 23 september 2018 om 11:59
    Hehe inderdaad 1e keeper. En de eerste wedstrijd was absoluut goed van hem. Hierna niet meer gezien. Maar goed zo begon Johnson ook (alhoewel Johnson wel gelijk zichtbaar was maar er weinig mee deed in het begin )necid lijkt wel niet in het spel voor te komen.
    Vind ik leuk
    Argentario +488
    zaterdag 22 september 2018 om 21:13
    Verbaast me dat Vitesse ee geen 4 in heeft geprikt... zwak Vitesse weer
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21664
    zaterdag 22 september 2018 om 22:25
    Haha Vitesse heeft 2e helft niks te vertellen.
    Vind ik leuk
    Argentario +488
    zaterdag 22 september 2018 om 21:28
    Kom op ADO ! Als we zo doorgaan dan moeten elmagico en co nog de keuken divisie gaan volgen ook ... of jullie zijn deze fans kwijt aan PSV ...
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 22 september 2018 om 21:29]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21664
    zaterdag 22 september 2018 om 22:26
    1.1 troll en Vitesse is het 2e helft totaal kwijt en ADO beter.
    Vind ik leuk
    Argentario +488
    zaterdag 22 september 2018 om 22:45
    Zo blijhoofd.. kan jij ook weer lekker slapen vanavond! Ik dacht bijna dat je de hoop in ADO had opgegeven na al die mooie berichtjes over PSV
    Vind ik leuk
    elmagico070 +21664
    zaterdag 22 september 2018 om 22:46
    Nooit goos...strijder voor eens en altijd FORZA FCDH!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    LIVE-discussie: Büttner terug in de basis, één wijziging bij ADO na afslachting