Roze schoenen-vragen van Kraay jr. schieten in verkeerde keelgat: 'Wat bedoel je?'
    NAC-back Fabian Sporkslede speelde tegen VVV op roze schoenen

    Roze schoenen-vragen van Kraay jr. schieten in verkeerde keelgat: 'Wat bedoel je?'

    Gepubliceerd: zondag 23 september 2018 om 07:51zo 23-09-2018 om 07:51

    Het was een opvallend gezicht tijdens de Eredivisie-zaterdag: de knalroze voetbalschoenen die tijdens de verschillende wedstrijden te bewonderen waren. FOX Sports-interviewer Hans Kraay junior zag veel spelers van NAC Breda met roze kicksen rondlopen tijdens de 3-0 nederlaag tegen VVV-Venlo.

    Kraay sneed het onderwerp aan toen hij na afloop van de wedstrijd NAC-aanvoerder Menno Koch interviewde. "Misschien mag ik het er niet bij halen, maar ik heb twee jaar bij NAC gespeeld. Ik had het niet in mijn hersens gehaald om op roze schoenen te spelen. Dit is toch een stoere volksclub?" Koch ging hier niet op in. "Ik snap dat dit erbij wordt gehaald. Maar vorige week speelde niemand op roze schoenen en toen was het ook slecht." De vragen van Kraay kwamen hem overigens op kritiek van presentatrice Barbara Barend te staan. 'Roze schoenen kunnen niet? Jij associeert dat met wat? Geen echte mannen, vind je?', aldus Barend via Twitter.

    Analist Ronald de Boer liet zich tijdens De Eretribune op FOX Sports laconiek uit over het roze schoeisel. "Het is iets van deze tijd. Het hoort er nu eenmaal bij", aldus de ex-international, die stelt dat dit twintig jaar geleden nog ondenkbaar was. "Ik weet dat Martijn Reuser een keer bij Ajax op de training kwam met witte schoentjes. Louis van Gaal zei: wat kom jij hier doen? Jij gaat nu naar de kleedkamer en andere schoenen aantrekken. Ga eerst maar eens gewoon voetballen!", imiteert De Boer zijn oude trainer.

    Lees meer over:EredivisieNAC Breda

    Poll

    Roze schoenen: moet dat kunnen?

    (2854 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 23 september 2018 om 07:54
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 10:35]
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 07:59
    Je vriendjes blind en vd beek houden er wel van hè? Belachelijk gewoon
    Vind ik leuk
    Zultkop +5659
    zondag 23 september 2018 om 08:01
    Eerder in Amsterdam, ook handig voor de gaypride.
    Vind ik leuk
    Nvd88 +5164
    zondag 23 september 2018 om 10:10
    Die heb jij natuurlijk al op de kalender aangevinkt staan ? Locatie tijdstip en noem maar op, Zegt natuurlijk wel iets als dat je eerste gedachte is.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5659
    zondag 23 september 2018 om 13:23
    Hoezo? Amsterdam is toch de roze hoofdstad van Europa? Of staan ze daarmee nu ook al op de 2e plaats? ..
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 13:23]
    Vind ik leuk
    Wong Ho +319
    zondag 23 september 2018 om 13:48
    die gay vaart mag dan wel in Amsterdam zijn maar het zijn voornamelijk de boertjes van buiten die op die boten staan,en daar weet jij alles van,vandaar dat je erover begint, net als met Konningsdag is het ook allemaal volk van buiten dat bij ons door de stad loopt
    Vind ik leuk
    Zultkop +5659
    zondag 23 september 2018 om 14:00
    Bijna heel amsterdam is inmiddels volk van buiten .
    Vind ik leuk
    Wong Ho +319
    zondag 23 september 2018 om 14:14
    daar moet Ik je gelijk ingeven,Ik ben altijd eerlijk,,Maar dan zijn het dus sowieso geen Amsterdammers op die gayboten
    Vind ik leuk
    Zultkop +5659
    zondag 23 september 2018 om 14:18
    Daarover heb ik trouwens niks gezegd. Ik kaartte alleen aan dat Amsterdam gaycity van Europa is/ was. Heb niks gezegd over de inwoners van de stad.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3153
    zondag 23 september 2018 om 08:03
    Hey fopneus, denk dat de voltallige selectie van Ajax vanavond in een roze pyama kan gaan slapen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 08:04]
    Vind ik leuk
    Sideburnn +3018
    zondag 23 september 2018 om 09:48
    Nee...slapen in psv pyama's
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +12021
    zondag 23 september 2018 om 09:51
    Die zitten vanavond op een roze wolk 😂😂
    Vind ik leuk
    Echt? +3853
    zondag 23 september 2018 om 08:04
    Staan ook wel leuk als je met je vriendjes op een bootje door de Amsterdamse grachten gaat varen
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 08:24
    Is het de kampioensuitvoering Dan?
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +26467
    zondag 23 september 2018 om 09:23
    Voorlopig heb ik die botentocht alleen maar bij jou gezien op tv....bij ons is t vaak een kampioensfeest,fopneus
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3867
    zondag 23 september 2018 om 07:56
    Zullen we ons alsjeblieft druk maken om serieuzere zaken dan de mening van Barbara?
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 07:57
    Barbara een beetje gauw op haar teentjes getrapt...

    Er zijn mensen die het wel vinden kunnen en er zijn mensen die het niet vinden kunnen.

    Prima toch?
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 08:37
    Is niet prima, want als het aankomt op een onderwerp met een link richting acceptatie van een beetje gay gedoe
    Dan moet je iedereen met een negatieve gedachte hierin compleet direct de kop indrukken aldus Barbara
    Het is zelfs zo dat gay gedoe niet aleen geacepteerd dient te worden we moeten er ook allemaal van houden een andere gedachte word niet getolereerd
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 09:23
    We worden als samenleving de kant van LHGBTQ weet ik wat op gestuurd.
    Door media, overheid, bedrijfsleven, etc. En dat dient een doel. Het is een agenda die gevolgd wordt.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24111
    zondag 23 september 2018 om 10:09
    Onderhetmaaiveld, trek je kop maar weer in. Het gaat erom dat jij gerespecteerd wilt worden en dat anderen dat ook willen. Wie ben je dat je meent beter te zijn dan anderen? Dat anderen niet het resepect verdienen dat jij verdient? Respect kan je niet alleen verdienen, je kunt het ook verliezen hè? Waar gaat het helemaal om? Om de kleur van voetbalschoenen en het idee dat anderen er direct aan koppelen. Kleinzielig gedoe vind ik.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 11:38
    Waar haal jij vandaan dat ik beter ben dan een ander?

    En wie ben jij dan wel niet? Evenveel als ik. Niet meer en niet minder. Maar aan je commentaar denk jij het allemaal wel te weten. En dan maar continue mensen veroordelen zeker. Zonder kritisch op jezelf te durven zijn...
    Vind ik leuk
    mcmodd +24111
    zondag 23 september 2018 om 11:50
    Je bent zelf kritisch, op de hele maatschappij zelfs (gerekend naar jouw eigen commentaar). En natuurlijk ben jij niks minder dan ik, mensen zijn allemaal gelijk, tenzij ze anderen neerzetten als manipulatoren, die ons “wel even drijven in de richting van de LHGBTQ (?), wat dat ook in jouw ogen mag betekenen.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 09:26
    Iedereen moet straks in de war zijn over zijn/haar eigen identiteit en je mag er vooral geen afwijkende mening over hebben.
    Kijk Xess Xava van Wesley Sneijder. Is een jongetje, maar dat zie je nergens aan.
    Het kind wordt gewoon opgeofferd om een bepaalde agenda te dienen.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24111
    zondag 23 september 2018 om 11:54
    Je bent hier zelf vreselijk aan het oordelen maaiveld. Ik schat maar zo in dat niemand die baby al kent, netzomin als zijn ouders, waar het de forumleden van VP betreft. Voor je het weet zijn we hier bezig met karaktermoord, dus kan je beter met een ander verhaal komen.
    Vind ik leuk
    CR.17 +278
    zondag 23 september 2018 om 10:46
    Precies, alles moet zogenaamd geaccepteerd worden. Prima, accepteer t dan ook dat er mensen zijn die het gewoon verwijfd vinden staan. Mogen wij toch ook vinden? Triest gezeik zeg
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 10:50
    helemaal mee eens
    Maar alles moet tegenwoordig een statement hebben ofzo
    Als ik roze mooi vind draag ik roze, als ik het niet mooi vind draag ik het niet
    Zo simpel kan het toch ook wel gewoon zijn lijkt mij
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 11:46
    Wat een bullshit. Barbara maakt er een gay discussie van. De generatie van kraaij vind alle kleurtjes voetbalschoenen verkeerd, omdat het gewoon zwart moet zijn volgens hun. Heeft niks met homo’s te maken. Maar de mexicaanse klapdeuren van barbara beginnen weer te kietelen als het over roze schoentjes gaat. Dat mens heeft gewoon aandacht nodig.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 12:59
    Haha de mexicaanse klapdeuren van Barbara beginnen weer te kietelen... mooi verwoord beetje shakespearachtig zelfs ;)
    Ik kan niet veel anders dan het gewoon met je eens zijn in deze

    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 13:00]
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 07:57
    Roze schoenen is iets van deze tijd. Überhaupt verschillende gekke kleuren. Het zal niet heel lang meer duren voordat er voetballers zijn die met 18 karaat goude schoenen voetballen.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5659
    zondag 23 september 2018 om 08:03
    Had ik wel wat voor royston gevonden, alleen heeft hij misschien niet genoeg doekoe meer.
    Vind ik leuk
    HanV +4579
    zondag 23 september 2018 om 08:42
    Zouden die niet veels te zwaar worden? Ik heb laatst gebruikte voetbalschoenen gewonnen van een eredivisiespeler, ik denk dat een pantoffel van mij nog zwaarder is dan dat paar schoenen.
    Ze zijn trouwens wit.
    Vind ik leuk
    henk1952 +85
    zondag 23 september 2018 om 08:01
    Lieve Barbara. Ik heb 4 kleindochters die dol op roze zijn. De 5e, de oudste, is nu roze af. Vindt ze echt iets voor kleine meisjes. Misschien zou je 't zo kunnen uitleggen bij de link naar stoere mannen. Je associeert nu zelf vanuit een vooroordeel. Beneden je waardigheid. Ik vind je super!
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 08:01
    Voor het vrouwen voetbal misschien leuk. Maar laat de heren op gewone kicksen het doen.
    Vind ik leuk
    Bud Spencer +2571
    zondag 23 september 2018 om 08:03
    Barbara Barend mag blijkbaar blij zijn dat ze lesbienne is
    Vind ik leuk
    Mooseair +98
    zondag 23 september 2018 om 08:10
    Dit kan werkelijk zo mee doen in de categorie van Evers staat op "Lekker belangrijk" Who gives a f*ck. Zou het dan ook verboden moeten worden om roze schoenen te maken? Wel weer gratis reclame! Palermo speelt ook in het roze. Maakt iemand zich daar druk om? La Coste en Ralph Lauren bv, maken roze truien, blouses en polo's. Ik denk dat de hasjtagmetoo een vervolg krijgt.

    Iedereen gaat nu in een hype roze voetbalschoenen dragen onder de naam #meetoo. Jaja Wat een kleur wel niet met de wereld kan doen.....

    Iedereen die ook nee stemt. We leven niet meer in de middeleeuwen.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2214
    zondag 23 september 2018 om 09:20
    Shirts zijn door de club gekozen, roze schoenen en een zakdoekje uit de achterzak zijn keuzes van de speler.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24111
    zondag 23 september 2018 om 12:00
    Ik heb vroeger (en dat is best lang geleden ja) altijd een zakdoek in mijn voetbalbroek gehad. Daar waren die achterzakjes voor bedoeld hoor. Ik vond het altijd een verschrillelijk gezicht om iemand zijn neus te zien snuiten in zijn vingers, en dat vind ik nog.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2214
    zondag 23 september 2018 om 12:26
    Klopt. Meestal houden ze dan 1 neusgat dicht en snuiten rechtstreeks op het gras.
    Maar... een zakdoek UIT de kontzak geeft de geaardheid aan.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24111
    zondag 23 september 2018 om 13:10
    Nou, lekker laten gaan dan, lekker belangrijk.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 13:10]
    Vind ik leuk
    pdavie +452
    zondag 23 september 2018 om 08:14
    Haha! Die reactie van Van Gaal..Precies dat! Zelfde met die rare kapsels, tot een hanenkam aan toe. Of je doet een normaal vrachie haar op je pleuris of je staat wissel. Het is soms net een freakshow man. Gewoon voetballen, slidings tot aan je heupen in de modder en snottebellen in je haar. Bamm!!
    Vind ik leuk
    Wong Ho +319
    zondag 23 september 2018 om 14:10
    Ik ben het wel met je eens, maar je kan de ´moderne tijd´ niet veranderen,dat ze met een enorme koptelefoon lopen of alleen maar op hun telefoontje staren is ook niet ´normaal´ vinden ouderen, maar tegenwoordig zijn dat soort dingen dús wel normaal,vroeger was het normaal dat je mensen die ouder waren met u aansprak,dat doet niemand meer,als je iets fout deed zei je sorry,gebeurt nu ook niet meer.Voor mij zijn dat soort dingen ook helemaal geen issue meer en sowieso is de vrijheid van de Mensen belangrijker dan de persoonlijke voorkeur van het individu
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 08:26
    " 'Roze schoenen kunnen niet? Jij associeert dat met wat? Geen echte mannen, vind je?', aldus Barend via Twitter."

    Haha. Je mag niet eens meer zeggen, wat je denkt en vind. Aldus Barbara.
    Ja, ik associeer roze, met vrouwen. Mag het, Barabara?
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 08:27]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10414
    zondag 23 september 2018 om 09:40
    Nee, je moet vinden wat Barbara vindt. We leven tenslotte in een vrij land. Oh wacht..
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27363
    zondag 23 september 2018 om 08:31
    Wat een onzin of roze schoenen kunnen of niet. Tijden veranderen. Laatste jaren komen schoenen in de gekste kleuren voorbij. Barcelona heeft zelfs een roze tenue voor de uitwedstrijden.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 08:42
    Wat een ongelooflijke smerig lelijke schoenen zeg
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 08:45
    Echte mannen dragen roze, Hansie.
    Vind ik leuk
    Portu +2
    zondag 23 september 2018 om 08:52
    Gewoon helemaal zwart,KLAAR
    Vind ik leuk
    Ale +4981
    zondag 23 september 2018 om 08:53
    Nou Barbara, roze schoenen zijn voor mietjes! Deze muts voelt zich meteen aangevallen omdat ze pot is. Hoe zielig ben je dan....
    Vind ik leuk
    Enden +4192
    zondag 23 september 2018 om 08:58
    Barbara Barends moet er iets homofoobs van maken. Ouderwetse voetballers vinden zwarte schoenen horen. Dan vinden ze gele, rode, groene etc.. schoenen niet kunnen...
    Als in val niet op door je schoenen maar door je spel.
    Wordt wel met van deze tijd de kleurtjes in de schoenen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 09:01]
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 08:58
    Het moet ook niet kunnen. Het is een beetje een image kwestie. En ik zeg het niet graag maar Kraay heeft gelijk. Je image haal je door goed en passievol te spelen, niet door roze schoentjes te dragen. Het lijken net van die ballet schoentjes. Maar dan ga je het weer krijgen, geen enkele speler die het ook maar in zn hoofd haald om te zeggen van christus wat lelijk.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 08:58
    Roze schoenen zijn voor homofiele voetballers.....klaar.......
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 08:59
    Nou Barbara, voordat je doorgaat met homofobe reacties, het gaat niet om de specifieke kleur, maar dat het opvallende showschoenen zijn die geenszins onder het tenue staan. Hans zegt alleen maar ga eerst eens hard werken voordat je opvallende uitingen gaat dragen. Bah, Calimerogedrag
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 09:01
    Barbara is op haar pik getrapt
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5747
    zondag 23 september 2018 om 09:05
    Lekker boeiend dit. Hansie heeft weer een mooi itempje voor VI, dan kunnen ze het er daar weer over hebben en dan komen alle Barbara Barendsen er weer #ophef over maken.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +2232
    zondag 23 september 2018 om 09:06
    Wat een gelul wat maakt het nou uit wat voor kleur schoenen iemand draagt als de bal maar in het netje beland
    Vind ik leuk
    Guust +5791
    zondag 23 september 2018 om 09:11
    De dames voetballen daar niet eens op, allemaal homo’s.
    Vind ik leuk
    Nosje +1504
    zondag 23 september 2018 om 09:19
    Roze schoenen. Wat moeten die gasten gedacht hebben toen ze hun schoentjes vast strikten. Ik zou me kapot schamen. Kraay heeft groot gelijk. Roze schoentjes is voor kleine meisjes. En Barabara moet zich niet zo aanstellen.
    Vind ik leuk
    Guzzi +475
    zondag 23 september 2018 om 09:23
    Je mag tegenwoordig niets meer vragen in dit land.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1768
    zondag 23 september 2018 om 09:23
    De tina ballerina's van NAC.
    Vind ik leuk
    Tweey +2142
    zondag 23 september 2018 om 09:24
    Homofobie ....... 2018 ...... West-Europa ..... of komen jullie uit Afghanistan?
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 09:31
    Het ziet er ook niet uit en als je dan bin nac speelt en verschrikkelijk slecht voetbal speelt is het logisch dat de focus op de roze schoenen komt. Als ze zouden presteren was het geen Thema geweest. Op willen vallen is goed maar als sporter kun je beter opvallen met je prestaties
    Vind ik leuk
    Kakkerlak +374
    zondag 23 september 2018 om 09:31
    Kraaij......serieus??
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22029
    zondag 23 september 2018 om 09:33
    Zijn ook lelijke schoenen en die Barend voelt zich weer aangesproken. Witte Sylvana
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 09:35
    Miet het kunnen? Tuurlijk moet dat kunnen!
    Maar ik hou ook van nostalgie, geef mij maar zwarte kicksen en bruine ballen...
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 09:39]
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10972
    zondag 23 september 2018 om 09:36
    Ouderwets misschien maar het zou echt verboden moeten worden.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +10414
    zondag 23 september 2018 om 09:41
    Hans Kraay is immers ook het uithangbord van Only for Men.
    Vind ik leuk
    Tweey +2142
    zondag 23 september 2018 om 17:54
    Alsog dat een vent is.
    Vind ik leuk
    Onyx +15
    zondag 23 september 2018 om 09:44
    Roze, geel, rood, het moet kunnen, maar ook een vraag erover stellen moet kunnen. Het is wel vreemd dat de homo society zich dan direct aangevallen voelt.. Hebben ze niet zo'n sterk zelfbeeld?
    Vind ik leuk
    Cantona +1093
    zondag 23 september 2018 om 09:50
    Ze mogen natuurlijk zelf weten welke kleur schoenen ze dragen maar ik vind het gewoon geen gezicht, doe mij maar gewoon zwarte schoenen.
    En die kousen over de knieën dat vind ik ook nergens op lijken.
    Maar ik snap Hansie wel, ze lopen met roze schoentjes de blits uit te hangen maar presteren voor geen meter,ga eerst eens fatsoenlijk voetballen en als dat goed gaat dan kun je altijd nog met gekleurde schoentjes lopen.(hoewel roze mij te ver gaat)
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 09:54]
    Vind ik leuk
    Enden +4192
    zondag 23 september 2018 om 09:51
    Barbara Barends moet er iets homofoobs van maken. Ouderwetse voetballers vinden zwarte schoenen horen. Dan vinden ze gele, rode, groene etc.. schoenen niet kunnen...
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 09:58
    Hansie had beter zijn jasje kunnen geven, gooit hij anders toch maar weg
    Vind ik leuk
    HupHolland +2858
    zondag 23 september 2018 om 10:25
    Lol, eindelijk eens een leuk artikel hierzo.

    Jeetje, die schoenen zien er niet uit, maar wie kan zich daar nou echt druk over maken?
    Vind ik leuk
    Kerim Hemdi1 +1264
    zondag 23 september 2018 om 10:26
    Hahahaha....daar heb je dat gejank in NL weer met homorechten en blablabla. Laat die gast spelen op wat hij wil en die Barbara die continu haar punt wil maken met haar nichten rechten...........word je moe van. Laat iedereen in zijn waarde.
    Vind ik leuk
    Bruurke +561
    zondag 23 september 2018 om 10:30
    Wat lopen er toch een stel moeilijke mensen rond. Mensen die achter het computertje een hoop commentaar leveren op alles en iedereen, even lekker de frustraties van de werkweek eruit gooien of omdat je thuis niet de broek aan hebt. Laat iedereen doen wat hij of zij wil. Roze schoenen, paars met gele stippen, leger groen wat maakt het uit.
    Vind ik leuk
    pinkelman +4149
    zondag 23 september 2018 om 10:32
    Louis van Gaal zei: wat kom jij hier doen? Jij gaat nu naar de kleedkamer en andere schoenen aantrekken. Ga eerst maar eens gewoon voetballen!"

    Damn, wat mis ik die man. Advocaat en Hiddink kunnen het niet laten en dan gaat deze grootheid die er nog steeds jong uit ziet achter de geraniums zitten vanwege zijn Truus.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 10:32]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33619
    zondag 23 september 2018 om 10:42
    Voetbalschoenen horen zwart te zijn.

    Die ouderwetse adidas blijven prachtig.

    Niet kanariegeel, roze etc.

    Dat barbara die homofobe bullshit er weer bij moet halen zegt genoeg over haar.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 11:10
    Moet natuurlijk kunnen, vind het alleen foeilelijk.
    Vind ik leuk
    Xienix +66
    zondag 23 september 2018 om 11:14
    Lijken wel ballerina schoenen.

    Moet ik wel zeggen dat in deze tijd iedereen steeds meer kan doen wat hij of zij leuk vindt. De regulerende en conservatieve gedachten gang word langzaam naar de achteruitgang gedreven.
    Hopelijk kunnen de mensen zelf ook een steentje bijdragen, zou de wereld een stuk mooier maken.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2498
    zondag 23 september 2018 om 11:16
    Hoe dan ook.. ze zijn erg lelijk en zien er niet stoer uit.. maar dat mag men natuurlijk zelf bepalen.. Theo Brinkman had in ieder geval de dag van zijn leven.. die kickt op jonge jongens met roze schoenen..
    Vind ik leuk
    jave +1546
    zondag 23 september 2018 om 11:26
    GAY!!!
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 11:34
    Wie kan het wat schelen wat Barbara Barend vindt. Voetballers zijn voor hun schoenen/kledingcontracten verplicht om zekere spullen te dragen. Of dit nou mooi is of niet en of schreeuwer Hans dit nou mannelijk vindt of niet. Totaal niet relevant en jammer dat dit zo de huiskamer ingeslingerd wordt.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 11:37
    Natuurlijk weer het larmoyante commentaar van Barbara B. en de rest van policor Nederland zal wel snel weer volgen. Roze voetbalschoenen zijn gewoon lachwekkend los van de associatie met homofilie. Volgende stap Nike (voetbal)rokjes voor mannen? Gewoon omdat het kan!?
    Vind ik leuk
    Jc 74 +298
    zondag 23 september 2018 om 12:15
    Roze is niet het probleem of een andere kleur maar het feit dat de schoenen tegenwoordig vloeken als de hel bij het shirtje en broekje.
    Plus dat een elftal geen universele kleur schoenen draagt .
    Voor de wedstijd komen ze tegenwoordig al bij de amateurs in clubkostuum aan maar als de wedstrijd begind mogen ze de uitstraling verneuken dmv niet bijpassende kicksen.
    Als club zijnde moet je dit niet willen .
    Vind ik leuk
    Het Brein +4338
    zondag 23 september 2018 om 12:56
    Ik zou het zelf niet doen, wat is er mis met zwarte kicksen? Echter, tegenwoordig hebben spelers toch sponsorcontracten en moeten ze deze dragen...
    Vind ik leuk
    Pinokkio2 +88
    zondag 23 september 2018 om 13:01
    Pffff mevrouw Barend get a life....'Mijn vrouw en ik" geeft me al zo'n arrogante attitude....u bent weer op uw teentjes getrapt als lesbo maar gaat u alstublieft even de kindjes eten geven met uw vrouw in plaats van dit soort teksten de ether in te sturen. Voetballers moeten focus hebben en dan helpt gouden kettingen, Rolls Royces, roze voetbalschoentjes niet mee...Blijkbaar heeft u u roze bril nog op hahaha. Steeds maar weer de aandacht vragen dit soort mensen, om hun eigen positionering elke keer maar weer te bevestigen: ik ben zo goed en zooo belangrijk... Vermoeiend allemaal, dat zijn ze.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 13:02]
    Vind ik leuk
    Cantona +1093
    zondag 23 september 2018 om 17:34
    Mooi geschreven.......niets meer aan toe te voegen
    Vind ik leuk
    fc roodwit +682
    zondag 23 september 2018 om 14:57
    Tja heb je alles gehad,komt trutje Barend ook weer met haar politiek correct gezeik,wat kan deze trut eigenlijk,behalve dom lachen.
    Vind ik leuk
    Meloni +0
    zondag 23 september 2018 om 21:58
    Baby look en zo gedragen ze zich ook vaak rollen , huilen ,ruziën ,haren trekken ,en .... ze hebben het nooit gedaan pffff babies .... nu hebben ze de juiste schoenen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws