'PSG heeft wilde renovatieplannen: Kanté, Rakitic én de Jong op lijstje van vijf'

'PSG heeft wilde renovatieplannen: Kanté, Rakitic én de Jong op lijstje van vijf'

Gepubliceerd: zondag 23 september 2018 om 09:42zo 23-09-2018 om 09:42

Paris Saint-Germain wil voor komend seizoen het middenveld renoveren en heeft naar verluidt wilde plannen. Onder meer de WK-finalisten N'Golo Kanté en Ivan Rakitic en Ajax-controleur Frenkie de Jong worden in verband gebracht met de Franse landskampioen.

De Parijzenaars gaan de bijna transfervrije Adrien Rabiot naar alle waarschijnlijkheid kwijtraken en lijken ambitieuze plannen te hebben voor diens opvolging. De club wil volgens het Franse Le10Sport en het Spaanse Mundo Deportivo een nieuwe poging wagen bij Kanté en Rakitic. De middenvelders van Chelsea en FC Barcelona waren ook afgelopen nadrukkelijk in beeld, maar besloten toen om bij hun huidige werkgever te blijven. Volgens MD hebben de Fransen tevergeefs geprobeerd om Rakitic te verleiden met een verdubbeling van zijn Barcelona-salaris.

Ook De Jong, nadrukkelijk begeerd door FC Barcelona, zou op het lijstje van PSG-directeur Antero Henrique staan. De Serviër Sergej Milinkovic-Savic (SS Lazio) wordt eveneens in verband gebracht met PSG, net als de ooit bij Ajax mislukte Slowaak Stanislav Lobotka (Celta de Vigo).

Plaats een reactie

Het laatste formule 1 nieuws - GPBlog.com
Ajacied_8 +19095
zondag 23 september 2018 om 09:49
Onze Frenkie wordt ook overal genoemd. Straks ook bij PSV, maar dat is dan uit frustratie omdat hij vandaag zou goed was.
Vind ik leuk
zondag 23 september 2018 om 09:51
Haha, die bellen frenkie alleen maar voor een handtekening! Zelfs als psv 10 jaar spaart kunnen ze hem,Nog niet betalen in eindje
[Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 09:51]
Vind ik leuk
PSV mexico +1120
zondag 23 september 2018 om 10:01
die hebben wij ook niet nodig
jullie zijn de beste maar wij de kampioen
dat telt
Vind ik leuk
zondag 23 september 2018 om 10:02
Dit jaar worden we en zijn we het allebei. ❌❌❌ Niemand kan ons stoppen, psv gaat er aan
Vind ik leuk
zondag 23 september 2018 om 16:33
We hebben nog stereotoren staan van Frank Rijkaard😂😂😂😂
Vind ik leuk
mcmodd +25947
zondag 23 september 2018 om 09:53
Wat krijgen we nu Ajacied nummero acht, wat was de uitslag, ik schijn iets gemist te hebben.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19095
zondag 23 september 2018 om 10:07
Er staat ook niets over een uitslag in mijn bericht.
Vind ik leuk
mcmodd +25947
zondag 23 september 2018 om 10:14
Nee, over dat er iemand zo goed was. Als hij voor de wedstrijd al zo goed was, vraag ik me af: zal de soep hem bevallen zijn, viel zijn ontbijt zo goed? En waarom zou iemand daarover gefrustreerd zijn, iedereen doet toch zijn best?
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19095
zondag 23 september 2018 om 10:18
Zeg dit dan meteen in plaats van over een uitslag te beginnen.
Vind ik leuk
hassel +801
zondag 23 september 2018 om 17:36
LOL
Vind ik leuk
hassel +801
zondag 23 september 2018 om 17:38
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA
Vind ik leuk
zondag 23 september 2018 om 09:51
Ja hoor! Daar is die weer. Frenkie de man van 100000000,00!!
Vind ik leuk
Kopstootje +9537
zondag 23 september 2018 om 10:03
We zullen eerst gaan genieten van Overmars in z'n Lozano shirt.
Vind ik leuk
Voetbal.com +1000
zondag 23 september 2018 om 10:11

Hopelijk is Frenkie fit vandaag gezien hij gisterenavond macaroni heeft gegeten volgens insiders van de club.

Het schijnt dat de macaroni 1 minuut te vroeg uit de pan is gehaald. Daarnaast bleek de saus niet 4 x geroerd te zijn echter wel 8 keer.
Ze schatten de kans 50-50 dat Frenkie hier diaree aan over houdt.

Officieel statement volgt straks nog via een topic op deze V-F-P website.

Vind ik leuk
Wijndalum +559
zondag 23 september 2018 om 10:25
Kutclup is ‘t. Maar Frenkie in een PSG-shirtje met Mbappé, Neymar en Thiago Silva etc. om hem hem heen, mwah, er zijn slechtere dingen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws