'PSG heeft wilde renovatieplannen: Kanté, Rakitic én de Jong op lijstje van vijf'

    'PSG heeft wilde renovatieplannen: Kanté, Rakitic én de Jong op lijstje van vijf'

    zondag 23 september 2018 om 09:42

    Paris Saint-Germain wil voor komend seizoen het middenveld renoveren en heeft naar verluidt wilde plannen. Onder meer de WK-finalisten N'Golo Kanté en Ivan Rakitic en Ajax-controleur Frenkie de Jong worden in verband gebracht met de Franse landskampioen.

    De Parijzenaars gaan de bijna transfervrije Adrien Rabiot naar alle waarschijnlijkheid kwijtraken en lijken ambitieuze plannen te hebben voor diens opvolging. De club wil volgens het Franse Le10Sport en het Spaanse Mundo Deportivo een nieuwe poging wagen bij Kanté en Rakitic. De middenvelders van Chelsea en FC Barcelona waren ook afgelopen nadrukkelijk in beeld, maar besloten toen om bij hun huidige werkgever te blijven. Volgens MD hebben de Fransen tevergeefs geprobeerd om Rakitic te verleiden met een verdubbeling van zijn Barcelona-salaris.

    Ook De Jong, nadrukkelijk begeerd door FC Barcelona, zou op het lijstje van PSG-directeur Antero Henrique staan. De Serviër Sergej Milinkovic-Savic (SS Lazio) wordt eveneens in verband gebracht met PSG, net als de ooit bij Ajax mislukte Slowaak Stanislav Lobotka (Celta de Vigo).

    Plaats een reactie

    onbemind +242
    zondag 23 september 2018 om 09:47
    Deze Franse club heeft de geldpest, kopen alles wat los en vast zit, en
    hopen zo de top in Europa te bereiken. Maar maken veel clubs blij, maar
    ook droevig door al die miljoenen die ze spanderen in spelers.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23690
    zondag 23 september 2018 om 09:51
    En al dat geld s p a n d e r e n ze in spelers? Hopelijk gaan die ooit
    r a n d e r e n zeg.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26325
    zondag 23 september 2018 om 10:00
    Dat is toch not dun ;-)
    Vind ik leuk
    mcmodd +23690
    zondag 23 september 2018 om 10:11
    Nee, dat is not dun;-) Stel je voor zeg, het zou eens dun geweest zijn ;—/))
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 09:52
    en als die arrabier de stekker eruit trekt , is de club failliet
    echt een verschrikkelijke club , die nooit zo groot zal worden als , Liverpool , Barca, Man utd , Real ,Bayern en bijv Ajax
    spelers die daar heen gaan , gaan puur voor het geld , alleen Mbape heeft mssn voor PSG gekozen , omdat hij in Parijs opgegroeit is
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 09:53]
    Vind ik leuk
    Johan59 +618
    zondag 23 september 2018 om 10:20
    Ja dat zeiden ze 10 jr geleden ook toen Abramovische zich melden in Londen
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 10:22
    je kan zeggen over Abramovitch wat je wil , maar dat is wel een man met een Chelsea hart , die zit bijna elke thuiswedstrijd op de tribune
    dat is nogal een groot verschil met die sjeik
    die gaat bijna nooit bij PSG kijken
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 10:34
    Toch gek dan. Wanneer ik PSG zie spelen zit hij altijd op de tribune...
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 10:37
    ja cl wedstrijden
    competitie wedstrijden heb ik hem bijna nog nooit gezien
    zelfde als de Glazers van United en die Arrabier van city , die zijn er bijna nooit in de competitie
    Abramovitch zit er altijd
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 10:40]
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 11:10
    Dan ligt het er net aan of je goed opletten, want die van City zit er ook bijna altijd. Wel alleen bij thuiswedstrijden natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Martinnat +948
    zondag 23 september 2018 om 15:11
    Precies , hij was een van de eerste die met het grote geld liep te strooien maar hij heeft ze nooit in de steek gelaten , geen rare uitspraken , Chelsea mag hem dankbaar zijn
    Vind ik leuk
    popiejopie +2620
    zondag 23 september 2018 om 14:15
    Serieus, Ajax? Ik ben zelf voor Ajax maar kom op.

    En alsof spelers van de clubs die jij opnoemt niet voor het geld gaan?
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    zondag 23 september 2018 om 09:49
    Onze Frenkie wordt ook overal genoemd. Straks ook bij PSV, maar dat is dan uit frustratie omdat hij vandaag zou goed was.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 09:51
    Haha, die bellen frenkie alleen maar voor een handtekening! Zelfs als psv 10 jaar spaart kunnen ze hem,Nog niet betalen in eindje
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 09:51]
    Vind ik leuk
    PSV mexico +542
    zondag 23 september 2018 om 10:01
    die hebben wij ook niet nodig
    jullie zijn de beste maar wij de kampioen
    dat telt
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 10:02
    Dit jaar worden we en zijn we het allebei. ❌❌❌ Niemand kan ons stoppen, psv gaat er aan
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 16:33
    We hebben nog stereotoren staan van Frank Rijkaard😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    mcmodd +23690
    zondag 23 september 2018 om 09:53
    Wat krijgen we nu Ajacied nummero acht, wat was de uitslag, ik schijn iets gemist te hebben.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    zondag 23 september 2018 om 10:07
    Er staat ook niets over een uitslag in mijn bericht.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23690
    zondag 23 september 2018 om 10:14
    Nee, over dat er iemand zo goed was. Als hij voor de wedstrijd al zo goed was, vraag ik me af: zal de soep hem bevallen zijn, viel zijn ontbijt zo goed? En waarom zou iemand daarover gefrustreerd zijn, iedereen doet toch zijn best?
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    zondag 23 september 2018 om 10:18
    Zeg dit dan meteen in plaats van over een uitslag te beginnen.
    Vind ik leuk
    hassel +839
    zondag 23 september 2018 om 17:36
    LOL
    Vind ik leuk
    hassel +839
    zondag 23 september 2018 om 17:38
    HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 09:51
    Ja hoor! Daar is die weer. Frenkie de man van 100000000,00!!
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8954
    zondag 23 september 2018 om 10:03
    We zullen eerst gaan genieten van Overmars in z'n Lozano shirt.
    Vind ik leuk
    Voetbal.com +1091
    zondag 23 september 2018 om 10:11

    Hopelijk is Frenkie fit vandaag gezien hij gisterenavond macaroni heeft gegeten volgens insiders van de club.

    Het schijnt dat de macaroni 1 minuut te vroeg uit de pan is gehaald. Daarnaast bleek de saus niet 4 x geroerd te zijn echter wel 8 keer.
    Ze schatten de kans 50-50 dat Frenkie hier diaree aan over houdt.

    Officieel statement volgt straks nog via een topic op deze V-F-P website.

    Vind ik leuk
    Wijndalum +498
    zondag 23 september 2018 om 10:25
    Kutclup is ‘t. Maar Frenkie in een PSG-shirtje met Mbappé, Neymar en Thiago Silva etc. om hem hem heen, mwah, er zijn slechtere dingen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws