Immers stuurt bericht naar boze ADO-supporter: 'Wat moet ik met die info, man?'

    Immers stuurt bericht naar boze ADO-supporter: 'Wat moet ik met die info, man?'

    Gepubliceerd: zondag 23 september 2018 om 10:26zo 23-09-2018 om 10:26

    Lex Immers voelde zich zaterdagavond, kort na de competitiewedstrijd tussen Vitesse en ADO Den Haag (1-1), geroepen om via social media te reageren op enkele supporters. Iemand sprak de routinier aan op zijn rol bij de tegentreffer die ADO in Arnhem incasseerde. 

    Een week eerder, thuis tegen PSV (0-7), was de Hagenaar verantwoordelijk voor de openingstreffer door een terugspeelbal in de voeten van Hirving Lozano te schuiven. 'Da's 2 weken achter elkaar Lex Immers.. inleiding 0-1 1-0 gvd', liet iemand zaterdag aan hem weten via Twitter. Blijkbaar vond de persoon in kwestie dat Immers opnieuw schuldig was aan een tegendoelpunt.

    Immers beet snel van zich af. 'Wat moet ik met die info man? Inleiding zeg je heel goed. Maar er gebeurt daarna nog een hoop hè. En ook nog buitenspel volgens mij. Balverlies hoeft niet altijd maar gelijk een goal te betekenen he. Maar bedankt dat je het ff meldt.'

    Iemand anders wilde daarna van de middenvelder weten waarom hij de moeite neemt om te reageren op de kritiek. 'Ik reageer nooit ergens op. En als je mij volgt dan weet je dat zelf ook. Maar deze vond ik niet nodig. Balverlies kan op deze manier altijd nog worden gecorrigeerd.' 

    Plaats een reactie

    Ajacied_8 +19421
    zondag 23 september 2018 om 10:27
    Kan die niet beter gaan darten?
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    zondag 23 september 2018 om 10:31
    Draai jij je nog een keer om dan.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 10:31]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34244
    zondag 23 september 2018 om 10:39
    Dan doe ik mee 😂
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 10:32
    Hij nog net goed genoeg voor het bierteam van Scheveningen
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 11:21
    Heb hem op tv dan wel eens een pijltje zien gooien, Ik denk dat die voor een amateur nog een behoorlijk hoog niveau haalt hoor
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 11:21]
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 11:05
    Ik denk dat jij dat beter ken gaan doen maar je zal wel alles naast het bord gooien
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 11:20
    Best wel Goeie darter trouwens, als ik me niet vergis ook nog xtje een leg gewonnen tegen van Gerwen
    Vind ik leuk
    erikv78 +198
    zondag 23 september 2018 om 11:34
    Ik denk het niet dat hij een leg heeft gewonnen van Van Gerwen, Maar ook ik kan er naast zitten...

    Wat ik wel zeker weet is dat Wout Weghorst een leg van Van Gerwen won.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 12:54
    Oh dan zit ik ernaast in deze heb immers wel eens zien gooien op tv en kon me herrineren dat een voetballer een leg tegen van gerwen gewonnen had, en combineerde dat die gedachte ffe denk ik
    Nu jij het over weghorst heb lijkt me dat idd beter te kloppen was nog niet zo lang geleden ook
    Dank je
    Vind ik leuk
    DON7 +132
    zondag 23 september 2018 om 13:35
    Dus van Gerwen heeft nog maar 1 been?
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 11:21
    Grappige is dat degene die het zegt Edwin Max is een zeer bekende darter in Den Haag.
    Immers zal hem zeker weten wel persoonlijk ook kennen.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 10:29
    *Meldt ;-)
    Vind ik leuk
    mcmodd +24234
    zondag 23 september 2018 om 10:30
    Immers heeft dit keer groot gelijk. Zodra de scheidsrechter voor het einde gefloten heeft kan je niks meer ongedaan maken. Heeft de supporter dan geen gelijk? Ik zou zeggen: een supporter heeft gevoel en dat wordt even heel erg getart. Dat mag hij ook uiten, zolang hij het zo netjes doet.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    zondag 23 september 2018 om 10:32
    Haags onderonsje, niks aan de hand.
    Vind ik leuk
    mcmodd +24234
    zondag 23 september 2018 om 10:36
    Natuurlijk, bovendien kan je een tegendoelpunt nooit alleen aan een enkele speler wijten, je speelt met twaalf man, het is niet anders.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    zondag 23 september 2018 om 10:38
    Dat niet, maar hij maakte wel foutjes die die normaal nooit maakt.e Maat dat is voetbal, you win some you lose some! Hij heeft er wel voor gevochten, op karakter!
    Vind ik leuk
    mcmodd +24234
    zondag 23 september 2018 om 10:46
    En daarmee heeft hij altijd zijn aandeel en verdient hij steeds opnieuw een basisplaats. Karakter kan hem niet ontzegd worden, daar moet je club het wel van hebben.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27533
    zondag 23 september 2018 om 12:02
    Het valt op omdat Immers 2 wedstrijden op rij betrokken is bij een tegengoal. Pech! En door.
    Vind ik leuk
    erikv78 +198
    zondag 23 september 2018 om 11:39
    Heet het tegenwoordig Twaalftal ? Of is dat de nieuwe tactiek van Advocaat ? Overtal situatie creëren door een extra speler op te stellen 😂
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    zondag 23 september 2018 om 10:30
    Ach, een Haags onderonsje. Dit is normaal joh, niks geks, Stemmingsmakerij!
    Vind ik leuk
    KoiFreak +271
    zondag 23 september 2018 om 10:31
    Goed zo Immers!
    Balverlies kan gebeuren dat doet bij iedereen!
    Als maar gecorrigeerd kan worden dan is balverlies al gauw vergeven..
    Immers is niet enige schuldig maar hele elftal die op veld stond
    Vind ik leuk
    2cents +57853
    zondag 23 september 2018 om 11:11
    Nou nou, dit is wel weer heel erg dom bal verlies en ook nog eens veel te dicht op de eigen 16. Dat supporters zich daaraan kapot ergeren is zeer begrijpelijk. Zeker na vorige week.
    Vind ik leuk
    KoiFreak +271
    zondag 23 september 2018 om 13:44
    Tja we zijn geen robot helaas pindakaas....
    Fouten hoort bij de mensheid anders wordt je niet beter van in aanloop van seizoen 😉
    Eentje punt voor ADO joepie wat was zo dom van Vitesse om te vergeten de wedstrijd naar zijn hand trokken...
    Vind ik leuk
    2cents +57853
    zondag 23 september 2018 om 14:20
    Fouten horen erbij, maar dat lijkt me geen excuus voor iemand zo ervaren als Immers. Dit lijkt me als fan toch behoorlijk irritant.
    Vind ik leuk
    La Foca +211
    zondag 23 september 2018 om 10:33
    Je gaat toch niet discussiëren via Twitter, zo ervaren en dan zo iets.
    Vind ik leuk
    Jur74 +9116
    zondag 23 september 2018 om 11:09
    Idd, twitter is zo 2014. Discussiëren en trollen doe je via vp:)
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 11:12]
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6590
    zondag 23 september 2018 om 11:11
    Klopt.
    Zie de eerste reactie in dit topic...
    Vind ik leuk
    Jur74 +9116
    zondag 23 september 2018 om 11:14
    Ach ja, één van de grotere trollen van vp. Zo zitten ze er van iedere club, waarschijnlijk ventjes van 13 met net hun 1e donshaartje en snel weg rennen als je boe roept.
    Vind ik leuk
    MaLoNoWa +6590
    zondag 23 september 2018 om 11:16
    Waarschijnlijk al voordat je boe hebt geroepen...

    Het zou je leven zijn: nieuw topic afwachten en trollen maar...
    Vind ik leuk
    La Foca +211
    zondag 23 september 2018 om 11:14
    Haha, precies. 👍
    Vind ik leuk
    Bokkum013 +310
    zondag 23 september 2018 om 10:38
    Gewoon niet doen Lex...
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34244
    zondag 23 september 2018 om 10:39
    Rustaaaagh lexu kritiek hoort erbij
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2477
    zondag 23 september 2018 om 10:45
    Lex gaat goed met kritiek om. Hij begint het, maar het is niet zijn schuld. Dus..
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 10:48
    Lex
    Laat ze lekkah lullen joh
    Vind ik leuk
    Paul_dutch +779
    zondag 23 september 2018 om 11:04
    Immers is een cultheld bij ado, kan me nog die geweldige goal tegen Utrecht herrineren in zijn goede periode. Maar met alle respect, hij bakt er echt niks meer van...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +90952
    zondag 23 september 2018 om 11:10
    Da's dus echt helemaal niet waar en klinkklare onzin. De laatste twee wedstrijden is het pas minder, mede door de ploeggenoten. Maar wat jij zegt is echt onzin!
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 11:11]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22678
    zondag 23 september 2018 om 13:09
    Heb je een like gegeven per ongeluk, maar ben het absoluut niet met je eens. Immers speelt sinds de laatste 2 wedstrijden minder, maar daarvoor is hij altijd al opgevallen door zijn sterke spel. Dus klinkklare onzin wat je hier uitkraamt.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2267
    zondag 23 september 2018 om 11:12
    Lex Immers: "er gebeurD en je meld"

    "Edwin" zou aan Immers kunnen melden dat je op de lagere school leert: er gebeurT iets en je meldT.
    Maar met die informatie zal Immers wel "niks kunnen" omdat het niet op zijn armen past.
    Een heel woordenboek op zijn lichaam maar voor grammatica was geen plaats.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 11:42]
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 11:38
    Lekker belangrijk. Iedereen begrijpt wat Immers zegt toch?
    Vind ik leuk
    5697956 +3724
    zondag 23 september 2018 om 12:07
    Het gaat er niet alleen om dat je begrijpt wat hij zegt. Het gaat ook om taalverzorging: spelling en grammatica.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:24
    Want?
    Vind ik leuk
    5697956 +3724
    zondag 23 september 2018 om 17:24
    Omdat je ook te maken hebt met lezers. Als jij ervoor zorgt dat je spelling en grammatica op orde zijn, laat je zien dat je de lezers serieus neemt. Als jij een foutloos getypt plaatst en ik lees dat, zal ik jouw tekst stilistisch hoger waarderen dan wanneer jouw tekst boordevol spelfouten zit. Het gaat erom dat je altijd met lezers te maken hebt en dat je ervoor moet zorgen dat de leesbaarheid op orde is. Zorgvuldigheid is een schone zaak.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 20:54
    Dat zegt meer over jou dat jij af gaat op hoe iemand typt, zo’n type die iedereen in een hokje stopt.
    Vind ik leuk
    5697956 +3724
    zondag 23 september 2018 om 21:10
    Je mist mijn punt. Jammer. Meteen op de man spelen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 21:11]
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 11:41
    Overigens gebruik jij de aanhalingstekens tekens verkeerd en staan er onnodige spaties in je tekst.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2267
    zondag 23 september 2018 om 11:44
    Klopt. Het zal wel komen omdat ik alleen maar spaties op mijn armen heb.
    Het was een gewoon een hele domme reactie van Immers.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 11:49]
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 12:05
    Of het is een domme reactie van een supporter die denkt een beetje populair te kunnen doen. Net als jouw reactie over iemand zijn taalniveau.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2267
    zondag 23 september 2018 om 12:52
    🤔
    Paarse haren, roze schoenen, niet zo'n slimme tweets, armen vol plakplaatjes en rare kapsels.
    Allemaal niet goed voor de uitstraling van het voetbal.
    Het kunnen niet allemaal ideale schoonzoons zijn maar types als Neymar en Depay daar zit ik niet op te wachten, ik zal er geen fan van worden.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 14:26]
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:23
    Jouw gebruik van leestekens in deze tekst klopt niet. Ook vergeet je een punt.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2267
    zondag 23 september 2018 om 14:27
    Punt!
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:52
    En de komma moet ook een punt zijn.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2267
    zondag 23 september 2018 om 14:55
    Nee, de komma was goed en hoort voor een bijzin.
    Bedenk dat niet elke bijzin start met een voegwoord.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 15:17]
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 16:28
    Jij mag terug de schoolbanken in. Samen met Lex heb jij in iedergeval een maatje.
    Vind ik leuk
    Peterfc +2267
    zondag 23 september 2018 om 17:08
    Haha. Van mij mag jij de meester zijn.
    ( ieder geval moet met spatie)
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 20:52
    Denk dat water polo ook meer jou sport is
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 20:51
    nee maar denk dat jij ook 1van de weinige bent die zich daar druk om maakt.. zijn wel belangrijkere dingen in het leven dan het corrigeren van spelfoutjes Einstein
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3908
    zondag 23 september 2018 om 11:27
    Geen 500 internal server error op twitter?
    Vind ik leuk
    Op afstand +782
    zondag 23 september 2018 om 11:43
    Immers was wel degelijk hoofdschuldige aan dit doelpunt, lekker gaan banken.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 11:55
    Toevallig ken ik Ed heel erg goed. Zelf nog mee in een team gedart.
    Tegenwoordig gezellig met zijn zoon in een team, onwijs gezellig.
    Zelfs met Lex een aantal keren gedart.
    Maar ook Ed is een meelevende ADO-supporter, net als ik.
    En soms denk ik ook van, ros die bal lekker de tribunes in, alles beter door op een gevaarlijke plek in het veld balverlies te leiden.
    Dat er nu twee keer een tegendoelpunt uit ontstaat is gewoon pech!
    Vind ik leuk
    Andreh +1177
    zondag 23 september 2018 om 12:08
    Lex speelt ff paar wedstrijden minder, niemand is perfect. 2e helft tegen Vitesse ging het hoofdje weer omhoog, had weer veel ballen op het middenveld, en was de inspirator voor een veel beter ADO. Snap de media alleen niet, als ADO slecht speelt zoals de eerste helft, wordt dat gemeld, maar als Vitesse er de 2e helft niets meer kan brengen, ligt dat aan Vitesse, niet aan een veel beter ADO. Bullshit.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 12:10]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22678
    zondag 23 september 2018 om 13:12
    Helemaal met je eens!
    Vind ik leuk
    PeterAdo +344
    zondag 23 september 2018 om 15:42
    Zeker en eigelijk waren er 3 punten voor ons moeten zijn tegrn Chelsea 2 1/2
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 12:23
    Lex heeft gelijk dat hij zo reageert.
    We zullen eens kijken of de twitteraar in kwestie zijn werk foutloos kan doen als er 14000 man anderhalf uur op zijn lip zitten.
    Als hij überhaupt al een spannende baan heeft...
    Wie niet in staat is een fout te maken is tot niets in staat,
    Vind ik leuk
    erikv78 +198
    zondag 23 september 2018 om 13:38
    Deze “twitteraar” heeft dus zelf jaren lang op een hoog podium gespeeld.

    2 jaar op rij laatste 16 gehaald op winmau world masters.
    Finale swiss open verloren van Co Stompé.

    En heeft aan 3 WK’s deelgenomen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 13:39]
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:11
    Joh?! Is het waarachtig? Ik ken die gozer niet.
    Dan nog vind ik het geen reden om iemand af te zeiken.
    Hij zal zelf ook wel eens een dubbel missen op een beslissend moment...
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 12:47
    Leuk en aardig immers maar er was maar 1 goal buitenspel en dat was die van ado.
    Necid staat zeker 2 meter buitenspel en in de baan van het schot/voorzet waarop de keeper moet reageren dat dan iemand anders opduikt maakt niets uit.
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1024
    zondag 23 september 2018 om 13:08
    Edit VP: Reactie verwijderd
    Vind ik leuk
    PeterAdo +344
    zondag 23 september 2018 om 15:40
    Tuurlijk Forza en jij woont zeker in het sprookjesbos
    Vind ik leuk
    hassel +812
    zondag 23 september 2018 om 17:31
    GebeurT

    MeldT

    Wat een niveau.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 17:35
    Denk dat ie gozert die het plaatste nog geen pepernoot van bakt als hij zelf zou gaan ballen. Dit zijn mensen die een grote bek hebben maar zelf niets kunnen. Meer zo'n ventje help mijn man is klusser gevalletjuh.
    Vind ik leuk
    allround +1693
    maandag 24 september 2018 om 07:35
    Immers denkt wel het mannetje te zijn bij ADO. Maar ere wie ere toekomt, Hij was de tweede helft weer van meerwaarde voor het team. Vreemd dat - wanneer ADO goed speelt - het wordt beschreven als de zwakte van de tegenstanders. Zou het ook zo kunnen zijn, dat ADO de tweede helft wel de popptjes en instelling goed stonden?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws