Immers stuurt bericht naar boze ADO-supporter: 'Wat moet ik met die info, man?'

Immers stuurt bericht naar boze ADO-supporter: 'Wat moet ik met die info, man?'

Gepubliceerd: zondag 23 september 2018 om 10:26zo 23-09-2018 om 10:26

Lex Immers voelde zich zaterdagavond, kort na de competitiewedstrijd tussen Vitesse en ADO Den Haag (1-1), geroepen om via social media te reageren op enkele supporters. Iemand sprak de routinier aan op zijn rol bij de tegentreffer die ADO in Arnhem incasseerde. 

Een week eerder, thuis tegen PSV (0-7), was de Hagenaar verantwoordelijk voor de openingstreffer door een terugspeelbal in de voeten van Hirving Lozano te schuiven. 'Da's 2 weken achter elkaar Lex Immers.. inleiding 0-1 1-0 gvd', liet iemand zaterdag aan hem weten via Twitter. Blijkbaar vond de persoon in kwestie dat Immers opnieuw schuldig was aan een tegendoelpunt.

Immers beet snel van zich af. 'Wat moet ik met die info man? Inleiding zeg je heel goed. Maar er gebeurt daarna nog een hoop hè. En ook nog buitenspel volgens mij. Balverlies hoeft niet altijd maar gelijk een goal te betekenen he. Maar bedankt dat je het ff meldt.'

Iemand anders wilde daarna van de middenvelder weten waarom hij de moeite neemt om te reageren op de kritiek. 'Ik reageer nooit ergens op. En als je mij volgt dan weet je dat zelf ook. Maar deze vond ik niet nodig. Balverlies kan op deze manier altijd nog worden gecorrigeerd.' 

Plaats een reactie

Ajacied_8 +19095
zondag 23 september 2018 om 10:27
Kan die niet beter gaan darten?
Vind ik leuk
Midden-Noord +94679
zondag 23 september 2018 om 10:31
Draai jij je nog een keer om dan.
[Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 10:31]
Vind ik leuk
Smithsonian +41026
zondag 23 september 2018 om 10:39
Dan doe ik mee 😂
Vind ik leuk
zondag 23 september 2018 om 10:32
Hij nog net goed genoeg voor het bierteam van Scheveningen
Vind ik leuk
zondag 23 september 2018 om 11:21
Heb hem op tv dan wel eens een pijltje zien gooien, Ik denk dat die voor een amateur nog een behoorlijk hoog niveau haalt hoor
[Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 11:21]
Vind ik leuk
zondag 23 september 2018 om 11:05
Ik denk dat jij dat beter ken gaan doen maar je zal wel alles naast het bord gooien
Vind ik leuk
zondag 23 september 2018 om 11:20
Best wel Goeie darter trouwens, als ik me niet vergis ook nog xtje een leg gewonnen tegen van Gerwen
Vind ik leuk
erikv78 +334
zondag 23 september 2018 om 11:34
Ik denk het niet dat hij een leg heeft gewonnen van Van Gerwen, Maar ook ik kan er naast zitten...

Wat ik wel zeker weet is dat Wout Weghorst een leg van Van Gerwen won.
Vind ik leuk
zondag 23 september 2018 om 12:54
Oh dan zit ik ernaast in deze heb immers wel eens zien gooien op tv en kon me herrineren dat een voetballer een leg tegen van gerwen gewonnen had, en combineerde dat die gedachte ffe denk ik
Nu jij het over weghorst heb lijkt me dat idd beter te kloppen was nog niet zo lang geleden ook
Dank je
Vind ik leuk
DON7 +142
zondag 23 september 2018 om 13:35
Dus van Gerwen heeft nog maar 1 been?
Vind ik leuk
zondag 23 september 2018 om 11:21
Grappige is dat degene die het zegt Edwin Max is een zeer bekende darter in Den Haag.
Immers zal hem zeker weten wel persoonlijk ook kennen.
Vind ik leuk
zondag 23 september 2018 om 10:29
*Meldt ;-)
Vind ik leuk
mcmodd +25945
zondag 23 september 2018 om 10:30
Immers heeft dit keer groot gelijk. Zodra de scheidsrechter voor het einde gefloten heeft kan je niks meer ongedaan maken. Heeft de supporter dan geen gelijk? Ik zou zeggen: een supporter heeft gevoel en dat wordt even heel erg getart. Dat mag hij ook uiten, zolang hij het zo netjes doet.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94679
zondag 23 september 2018 om 10:32
Haags onderonsje, niks aan de hand.
Vind ik leuk
mcmodd +25945
zondag 23 september 2018 om 10:36
Natuurlijk, bovendien kan je een tegendoelpunt nooit alleen aan een enkele speler wijten, je speelt met twaalf man, het is niet anders.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94679
zondag 23 september 2018 om 10:38
Dat niet, maar hij maakte wel foutjes die die normaal nooit maakt.e Maat dat is voetbal, you win some you lose some! Hij heeft er wel voor gevochten, op karakter!
Vind ik leuk
mcmodd +25945
zondag 23 september 2018 om 10:46
En daarmee heeft hij altijd zijn aandeel en verdient hij steeds opnieuw een basisplaats. Karakter kan hem niet ontzegd worden, daar moet je club het wel van hebben.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28959
zondag 23 september 2018 om 12:02
Het valt op omdat Immers 2 wedstrijden op rij betrokken is bij een tegengoal. Pech! En door.
Vind ik leuk
erikv78 +334
zondag 23 september 2018 om 11:39
Heet het tegenwoordig Twaalftal ? Of is dat de nieuwe tactiek van Advocaat ? Overtal situatie creëren door een extra speler op te stellen 😂
Vind ik leuk
Midden-Noord +94679
zondag 23 september 2018 om 10:30
Ach, een Haags onderonsje. Dit is normaal joh, niks geks, Stemmingsmakerij!
Vind ik leuk
KoiFreak +273
zondag 23 september 2018 om 10:31
Goed zo Immers!
Balverlies kan gebeuren dat doet bij iedereen!
Als maar gecorrigeerd kan worden dan is balverlies al gauw vergeven..
Immers is niet enige schuldig maar hele elftal die op veld stond
Vind ik leuk
2cents +58981
zondag 23 september 2018 om 11:11
Nou nou, dit is wel weer heel erg dom bal verlies en ook nog eens veel te dicht op de eigen 16. Dat supporters zich daaraan kapot ergeren is zeer begrijpelijk. Zeker na vorige week.
Vind ik leuk
KoiFreak +273
zondag 23 september 2018 om 13:44
Tja we zijn geen robot helaas pindakaas....
Fouten hoort bij de mensheid anders wordt je niet beter van in aanloop van seizoen 😉
Eentje punt voor ADO joepie wat was zo dom van Vitesse om te vergeten de wedstrijd naar zijn hand trokken...
Vind ik leuk
2cents +58981
zondag 23 september 2018 om 14:20
Fouten horen erbij, maar dat lijkt me geen excuus voor iemand zo ervaren als Immers. Dit lijkt me als fan toch behoorlijk irritant.
Vind ik leuk
La Foca +380
zondag 23 september 2018 om 10:33
Je gaat toch niet discussiëren via Twitter, zo ervaren en dan zo iets.
Vind ik leuk
Bokkum013 +476
zondag 23 september 2018 om 10:38
Gewoon niet doen Lex...
Vind ik leuk
Smithsonian +41026
zondag 23 september 2018 om 10:39
Rustaaaagh lexu kritiek hoort erbij
Vind ik leuk
G.Kopf +4348
zondag 23 september 2018 om 10:45
Lex gaat goed met kritiek om. Hij begint het, maar het is niet zijn schuld. Dus..
Vind ik leuk
zondag 23 september 2018 om 10:48
Lex
Laat ze lekkah lullen joh
Vind ik leuk
Paul_dutch +847
zondag 23 september 2018 om 11:04
Immers is een cultheld bij ado, kan me nog die geweldige goal tegen Utrecht herrineren in zijn goede periode. Maar met alle respect, hij bakt er echt niks meer van...
Vind ik leuk
Midden-Noord +94679
zondag 23 september 2018 om 11:10
Da's dus echt helemaal niet waar en klinkklare onzin. De laatste twee wedstrijden is het pas minder, mede door de ploeggenoten. Maar wat jij zegt is echt onzin!
[Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 11:11]
Vind ik leuk
elmagico070 +23749
zondag 23 september 2018 om 13:09
Heb je een like gegeven per ongeluk, maar ben het absoluut niet met je eens. Immers speelt sinds de laatste 2 wedstrijden minder, maar daarvoor is hij altijd al opgevallen door zijn sterke spel. Dus klinkklare onzin wat je hier uitkraamt.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5125
zondag 23 september 2018 om 11:27
Geen 500 internal server error op twitter?
Vind ik leuk
Op afstand +1038
zondag 23 september 2018 om 11:43
Immers was wel degelijk hoofdschuldige aan dit doelpunt, lekker gaan banken.
Vind ik leuk
zondag 23 september 2018 om 11:55
Toevallig ken ik Ed heel erg goed. Zelf nog mee in een team gedart.
Tegenwoordig gezellig met zijn zoon in een team, onwijs gezellig.
Zelfs met Lex een aantal keren gedart.
Maar ook Ed is een meelevende ADO-supporter, net als ik.
En soms denk ik ook van, ros die bal lekker de tribunes in, alles beter door op een gevaarlijke plek in het veld balverlies te leiden.
Dat er nu twee keer een tegendoelpunt uit ontstaat is gewoon pech!
Vind ik leuk
Andreh +1169
zondag 23 september 2018 om 12:08
Lex speelt ff paar wedstrijden minder, niemand is perfect. 2e helft tegen Vitesse ging het hoofdje weer omhoog, had weer veel ballen op het middenveld, en was de inspirator voor een veel beter ADO. Snap de media alleen niet, als ADO slecht speelt zoals de eerste helft, wordt dat gemeld, maar als Vitesse er de 2e helft niets meer kan brengen, ligt dat aan Vitesse, niet aan een veel beter ADO. Bullshit.
[Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 12:10]
Vind ik leuk
elmagico070 +23749
zondag 23 september 2018 om 13:12
Helemaal met je eens!
Vind ik leuk
PeterAdo +348
zondag 23 september 2018 om 15:42
Zeker en eigelijk waren er 3 punten voor ons moeten zijn tegrn Chelsea 2 1/2
Vind ik leuk
zondag 23 september 2018 om 12:23
Lex heeft gelijk dat hij zo reageert.
We zullen eens kijken of de twitteraar in kwestie zijn werk foutloos kan doen als er 14000 man anderhalf uur op zijn lip zitten.
Als hij überhaupt al een spannende baan heeft...
Wie niet in staat is een fout te maken is tot niets in staat,
Vind ik leuk
erikv78 +334
zondag 23 september 2018 om 13:38
Deze “twitteraar” heeft dus zelf jaren lang op een hoog podium gespeeld.

2 jaar op rij laatste 16 gehaald op winmau world masters.
Finale swiss open verloren van Co Stompé.

En heeft aan 3 WK’s deelgenomen.
[Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 13:39]
Vind ik leuk
zondag 23 september 2018 om 14:11
Joh?! Is het waarachtig? Ik ken die gozer niet.
Dan nog vind ik het geen reden om iemand af te zeiken.
Hij zal zelf ook wel eens een dubbel missen op een beslissend moment...
Vind ik leuk
zondag 23 september 2018 om 12:47
Leuk en aardig immers maar er was maar 1 goal buitenspel en dat was die van ado.
Necid staat zeker 2 meter buitenspel en in de baan van het schot/voorzet waarop de keeper moet reageren dat dan iemand anders opduikt maakt niets uit.
Vind ik leuk
kwartje50 +1146
zondag 23 september 2018 om 13:08
Edit VP: Reactie verwijderd
Vind ik leuk
PeterAdo +348
zondag 23 september 2018 om 15:40
Tuurlijk Forza en jij woont zeker in het sprookjesbos
Vind ik leuk
hassel +801
zondag 23 september 2018 om 17:31
GebeurT

MeldT

Wat een niveau.
Vind ik leuk
zondag 23 september 2018 om 17:35
Denk dat ie gozert die het plaatste nog geen pepernoot van bakt als hij zelf zou gaan ballen. Dit zijn mensen die een grote bek hebben maar zelf niets kunnen. Meer zo'n ventje help mijn man is klusser gevalletjuh.
Vind ik leuk
allround +1761
maandag 24 september 2018 om 07:35
Immers denkt wel het mannetje te zijn bij ADO. Maar ere wie ere toekomt, Hij was de tweede helft weer van meerwaarde voor het team. Vreemd dat - wanneer ADO goed speelt - het wordt beschreven als de zwakte van de tegenstanders. Zou het ook zo kunnen zijn, dat ADO de tweede helft wel de popptjes en instelling goed stonden?
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws