PSV 'grote favoriet' tegen Ajax: Het is haat en nijd, het is oorlog

    PSV 'grote favoriet' tegen Ajax: "Het is haat en nijd, het is oorlog"

    Gepubliceerd: zondag 23 september 2018 om 11:41zo 23-09-2018 om 11:41

    Theo Lucius weet zeker dat PSV zondagmiddag in Eindhoven een goed resultaat gaat neerzetten tegen Ajax. Uit eigen ervaring weet de oud-prof dat PSV het in eigen huis vrijwel altijd goed doet tegen de aartsrivaal uit Amsterdam. 

    "Ik verwacht een wedstrijd met aanvallend voetbal. PSV is erg gevaarlijk vanuit de omschakeling. Ze zijn in vorm en ik vind ze erg volwassen overkomen. Ajax zal proberen het spel te maken", blikt Lucius vooruit via de digitale kanalen van zijn oude club.

    Hij denkt dat PSV 'de grote favoriet' is voor de Eredivisie-kraker. "De duels met Ajax en Feyenoord, dat zijn natuurlijk de echte toppers. Daar wil niemand van verliezen, PSV ook niet. Het is haat en nijd, het is oorlog. De druk van buitenaf is zoveel groter. Iedereen leeft mee: spelers, supporters, de pers. Er heerst altijd een andere spanning en die is voelbaar bij iedereen."

    Over trainer Mark van Bommel is Lucius vol lof. "Hij doet het echt fantastisch. Zijn kracht is dat hij iedere wedstrijd hetzelfde benadert, dat had hij als speler ook al. Of hij nou tegen Ajax speelde of tegen bijvoorbeeld MVV: Mark gedroeg zich nooit anders, hij is gewoon zoals hij is. Ik spreek ook vaak met supporters en zij vinden hem echt een verrijking. In zijn enthousiasme, met zijn spel, het ziet er gewoon top uit. Er wordt in bepaalde wedstrijden veel hoger druk gezet en opportunistischer gespeeld, dat ziet het publiek graag."

    Lees ook: Van Bommel 'wordt beste trainer sinds Van Gaal': 'Hij is daar erg mee bezig'

    Lees meer over:EredivisiePSVAjax

    Poll

    Wat wordt PSV - Ajax?

    (21075 stemmen)

    Plaats een reactie

    zondag 23 september 2018 om 11:43
    Haha psv favoriet. Liever dat hij het zeg dan iemand met zijn volle verstand..
    Ouwe snuivert
    Vind ik leuk
    Summit +606
    zondag 23 september 2018 om 11:47
    Als Ajax in de ArenA zou spelen, was Ajax favoriet. Alleen in Eindhoven moet PSV gewoon winnen. Twee gelijkwaardige teams, twee prima coaches. Hopelijk wordt het een leuke pot. Licht voordeel voor PSV (51/49). Ik hoop 3-2/3-3
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 13:25
    .
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 13:26]
    Vind ik leuk
    danny9874 +2552
    zondag 23 september 2018 om 13:28
    Laten we hopen op een mooie pot inderdaad! Ik zeg: 6-6!
    Vind ik leuk
    James655 +912
    zondag 23 september 2018 om 13:56
    Gezonde benadering. Prima.
    Ik hoop 2-3/3-3
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +6758
    zondag 23 september 2018 om 11:48
    kijk nou uit wat je zeg over theo straks krijg je een mooi vuurwerk pakket van hem
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 13:15
    Eerlijk gezegd begin ik me af te vragen of de wedstrijd doorgaat. In het hele land komt het met bakken uit de hemel maar in het zuiden en oosten met nog meer water.
    Vind ik leuk
    Stom +357
    zondag 23 september 2018 om 13:26
    En stel dat het doorgaat vraag ik mij af voor welke van de twee spelen op een zwembad ze nou meer voordeel geeft...
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 15:59
    You tell me. De betere zwemmers
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 13:14
    De Domste Ajax Fan das wel weer duidelijk!.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:20
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 14:29]
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:57
    Als regerend kampioen thuis spelen ben je automatisch toch wel favoriet?
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 15:00
    Als ajax op bezoek komt ben je nooit de favoriet
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 15:08
    Haha nou ik hoop dan maar dat we die favorieten status ook echt waarmaken deze keer ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 10:28
    Zeg dat maar tegen Barca of Real. Die lachen jou vierkant uit.
    Vind ik leuk
    woensdag 10 oktober 2018 om 15:05
    Real verliest zelfs van cska Moskou.. En barca is nou ook niet bepaald in blakende vorm
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13309
    zondag 23 september 2018 om 11:44
    Denk een gelijkspelletje..
    Vind ik leuk
    Kakkerlak +407
    zondag 23 september 2018 om 11:45
    100 % psv. ajax mist bikkelaars. te veel prima donna's. wel mooi elftalietje hoor , maaaaaar boertjes 5 punten voorsprong
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1995
    zondag 23 september 2018 om 11:49
    Psv heeft ook geen Bikkelaars of wel ? Noem er eens paar dan !
    Vind ik leuk
    Kakkerlak +407
    zondag 23 september 2018 om 11:52
    hendrix en rosario bijvoorbeeld
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1995
    zondag 23 september 2018 om 12:15
    Vind je hendrix een bikkelaar ? Als het even tegenzit dan pakt die rood
    Vind ik leuk
    rinirat +2926
    zondag 23 september 2018 om 13:17
    Je hebt ze niet vaak zien spelen denk ik,anders kraam je niet zulke onzin uit.
    Vind ik leuk
    Wong Ho +316
    zondag 23 september 2018 om 13:23
    wat is een nog bikkelaar tegenwoordig ?, Dusan,Nico, Hakim,Mathijs laten zich ook niet de kaas van het brood eten,het zijn geen Jan Wouters, Huub Stevens,Soren Lerby,maar dat soort types lopen er uberhaupt niet meer rond in NL
    Vind ik leuk
    stratumseind +174636
    zondag 23 september 2018 om 11:45
    Theeke is unne mooie mens.
    Lust ok graag un potje bier.
    Benieuwd wie we tot 1645 nog allemaal aan het woord krijgen om het vuurtje op te stoken.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 11:46
    Dat wordt gewoon om en om oud spelers aan het woord die open deuren in trappen.
    Vind ik leuk
    Niels92 +30497
    zondag 23 september 2018 om 11:47
    Aangezien het in Nederland klote weer is, is een warm vuurtje opstoken niet verkeerd vandaag!
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 11:52
    sow Niels
    de regen komt er hier met bakken uit , sinds net
    maar dadelijk lekker naar een warme kroeg , en dan het stadion in
    succes en een mooie wedstrijd voor jou
    Vind ik leuk
    Niels92 +30497
    zondag 23 september 2018 om 11:56
    Thanks :)

    Jij succes in het stadion, ik zit straks lekker warm op de bank :)
    Vind ik leuk
    :O +5091
    zondag 23 september 2018 om 11:58
    Prachtig hè? Ik geniet er wel van.
    Vind ik leuk
    Niels92 +30497
    zondag 23 september 2018 om 12:05
    Zolang het zonder schelden gaat, is er toch niks mis mee :)
    Vind ik leuk
    :O +5091
    zondag 23 september 2018 om 12:08
    Idd.
    Vind ik leuk
    Always PSV +12743
    zondag 23 september 2018 om 14:12
    Zo is het Niels, wederzijds respect. En na de westrijd mogen de supporters van de winnaars best uitbundig zijn!
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 11:53
    Hij lust na een paar biertjes ook wel wat anders
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 11:58
    dat klopt
    of heb je het nu niet over mij ;-)
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 11:59
    Haha nee maat 😀 over theo lucifer
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 12:08
    hahaha , Theo kwam vroeger wel eens in de Aftrap hier in Eindhoven
    toen ie nog bij Feyenoord speelde en na zijn carriere
    maar dat andere heb ik hem nooit zien doen toen
    en ik kan het weten , ik stond toendertijd meer op de wc dan aan de bar
    maar Theo is er wel gevoelig voor denk ik , dus het zou zomaar kunnen , dat ie tegenwoordig wel colombiaanse cultuur doet snuiven
    met de dag erna , de beruchte colombiaanse verkoudheid als gevolg;-)
    maar Theo is wel relaxed , hij moet alleen geen interviews geven ...
    Vind ik leuk
    stratumseind +174636
    zondag 23 september 2018 om 12:19
    Theo komt ook vaak naar erp als er weer eens een afterparty is na een kampioenschap.
    Ik ben er de vorige titel nog speciaal langer voor in nederland gebleven : skon fistje iedere keer.

    Dan is theo one of us en moet je flink gas geven, dorstig menneke onzen theo
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 12:23]
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 12:35
    Theo heeft ginne bang voor een drankje nee
    en ook een gezellig mannetje in de kroeg
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3360
    zondag 23 september 2018 om 12:35
    😁🤣
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 13:14
    "Meer op de wc dan aan de bar"
    Ouwe snuivert...
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 13:36
    tegenwoordig is het 50/50 ;-)
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 13:58
    Leer mij 'De Aftrap' kennen (:
    Vind ik leuk
    stratumseind +174636
    zondag 23 september 2018 om 12:33
    wie niet?
    Vind ik leuk
    danny9874 +2552
    zondag 23 september 2018 om 13:35
    Hahaha... verdomme, alles is op.....
    Vind ik leuk
    stratumseind +174636
    zondag 23 september 2018 om 13:36
    dat zal mij niet overkomen...
    Vind ik leuk
    danny9874 +2552
    zondag 23 september 2018 om 13:40
    Ik kom er nu aan! Samen met een emmer baco op de bank.. 2 rietjes (die zijn overal voor te gebruiken) en maar hopen dat het geen bloedeloze 0-0 wordt...
    Vind ik leuk
    stratumseind +174636
    zondag 23 september 2018 om 13:42
    ik moet heel diep graven om ergens een 0-0 tevoorschijn te halen dus dat zal wel niet gebeuren
    Vind ik leuk
    danny9874 +2552
    zondag 23 september 2018 om 13:46
    Mwah, met de nodige alcoholische geneugten des levens maakt het me uiteindelijk niet zoveel uit... Tenzij Ajax verliest natuurlijk.... :)
    Vind ik leuk
    danny9874 +2552
    zondag 23 september 2018 om 13:33
    Ah, mijn kameraad! Alles goed, kerel? Ik ben langzaam aan het indrinken en we gaan het zien! Met wat bacardi in het lichaam is een overwinning voor mijn club des te leuker en bij een nederlaag valt het alleszins mee...Zelfde geldt voor jou, neem ik aan?
    Vind ik leuk
    stratumseind +174636
    zondag 23 september 2018 om 13:34
    ruil de bacardi in voor san miguel en ik zie geen verschil.....
    Vind ik leuk
    danny9874 +2552
    zondag 23 september 2018 om 13:36
    San Miguel! Lekker man!!! Ik ben niet regelmatig in Spanje te bezichtigen maar dat san miguel is helemaal niks mis mee!
    Vind ik leuk
    stratumseind +174636
    zondag 23 september 2018 om 13:37
    als grootafnemer kan ik er ook geen slecht woord over zeggen......
    Vind ik leuk
    danny9874 +2552
    zondag 23 september 2018 om 13:44
    Ik zou sponsoring aanvragen.... Heb ik ook gedaan bij zowel Bacardi als het Cali-cartel.... (heb overigens nog geen reacties ontvangen)
    Vind ik leuk
    Tom88Fey +219
    zondag 23 september 2018 om 11:46
    Ik denk toch dat de meer ervaren Amsterdammers de drie punten uit het hete Eindhovense vuur gaan trekken. Er zit veel potentie in de ploeg van vBommel maar Ajax is op dit moment (denk ik) verder.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    zondag 23 september 2018 om 11:46
    Het zal wel theo 😂
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1995
    zondag 23 september 2018 om 11:48
    Denk dat Psv wint Ajax wint maar zelden in Eindhoven en Andersom idem dito !
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 12:37
    Dan zou ik de statistieken nog maar eens bekijken.
    Vind ik leuk
    stratumseind +174636
    zondag 23 september 2018 om 13:15
    google eens zou ik zeggen
    Vind ik leuk
    Mendieta86 +181
    zondag 23 september 2018 om 13:43
    Psv laatste 20 jaar tegen Ajax.. ( zo lang als de arena er is)

    74 punten psv
    41 Ajax

    En psv uit en thuis de baas tegen Ajax..
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1995
    zondag 23 september 2018 om 14:41
    ”De Topper”, zoals deze wedstrijd ook wel genoemd wordt, werd al 126 keer gespeeld. Dat de wedstrijd van zondag spannend is blijkt ook wel uit de statistieken, 52 keer won Ajax De Topper, 51 ging PSV er met de overwinning vandoor. In Eindhoven werd De Topper, in competitieverband, al 59 keer gespeeld.

    Ook qua doelpunten liggen PSV en Ajax niet ver uit elkaar. Ajax scoorde in het verleden 214 keer tegen PSV, tegenover 210 doelpunten van de Eindhovenaren tegen de Amsterdammers. De 214 doelpunten van Ajax zijn er gemiddeld 1,70 per wedstrijd, tegenover een gemiddelde van 1,67 bij PSV.

    In Eindhoven is PSV in het verleden beter dan Ajax gebleken. Het thuisvoordeel van PSV is terug te lezen in de statistieken. Een ruime 49% van de wedstrijden tussen PSV-Ajax in Eindhoven werden gewonnen door PSV
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 14:44]
    Vind ik leuk
    Mendieta86 +181
    zondag 23 september 2018 om 22:04
    Dan staan ze nu echt gelijk qua overwinningen ;)
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1995
    zondag 23 september 2018 om 22:04
    Haha indd
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 11:50
    Ik denk dat hier de suporter Theo spreekt. Vraag me af hoe hij zich hier vanavond na de wedstrijd weer uit probeert te lullen 🤪
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 12:15
    niet
    dan hangt ie lam aan de bar ;-)
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 11:50
    Meestal als ajax een goede reeks neerzet en ze gaan naar eindhoven,wordt het een nederlaag voor ajax of een net gelijk spelletje.hoop van niet,maar deze wedstrijd laat nu wel zien hoe deze clubs er voor staan.ben erg benieuwd.
    Vind ik leuk
    sven3d3 +99
    zondag 23 september 2018 om 11:53
    Helaas winstpartijtje voor PSV ben ik bang. Zijn meer in balans, vullen elkaar beter aan voor wat betreft kwaliteiten. Bij Ajax zie ik bijvoorbeeld weinig goede koppers in tegenstelling tot PSV. Daar valt voor PSV winst te behalen alsmede de snelheid voorin, dat is bij Ajax in de verdediging over de gehele linie toch wat minder denk ik. Daarnaast zijn ze denk ik nog iets meer een team dan dat Ajax is.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 11:59]
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2247
    zondag 23 september 2018 om 11:53
    Is het van bommel of van marwijk die aan de touwtjes trekt? En krijgt van bommel de credits?
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 12:20
    slechte poging om het trolletje uit te hangen
    maar waarschijnlijk kun jij ook niet beter
    ik zal je een like geven , want daar maak je deze opmerking toch voor ???
    Vind ik leuk
    Nummertien +5023
    zondag 23 september 2018 om 11:59
    Onzin, Ajax heeft zijn vorm al tegen betere tegenstand laten zien dan Psv heeft gedaan
    Vind ik leuk
    Quareck +7196
    zondag 23 september 2018 om 14:28
    Zoals?
    Vind ik leuk
    Nummertien +5023
    zondag 23 september 2018 om 14:51
    Domme vraag
    Vind ik leuk
    Quareck +7196
    zondag 23 september 2018 om 14:56
    Kom maar met een antwoord dan... bedoel je de nummer 6 van België? De nummer 3 van Griekenland? Of heb je het toch over de middenmoot van de eredivisie? Vanmiddag weten we pas hoe goed ze allebei zijn, alleen psv heeft 1 tegenstander van formaat gehad en gong er met 4-0 af
    Vind ik leuk
    Nummertien +5023
    zondag 23 september 2018 om 15:44
    Tegen de kampioen van Griekenland, tegen een sterk Kiev, lijkt me toch wel sterker als dat Borisov...
    Vind ik leuk
    Senn +7131
    maandag 24 september 2018 om 16:43
    Blijkbaar niet
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2078
    zondag 23 september 2018 om 12:02
    Het weer lijkt mij ook wel in het voordeel van PSV..
    Vind ik leuk
    Nar +555
    zondag 23 september 2018 om 12:27
    De zon gaat straks schijnen kerel....;)
    Vind ik leuk
    Rene80 +2135
    zondag 23 september 2018 om 12:02
    Ajax hun spel toont beter en mooier maar het spel van psv is erg nuttig gebleken (op Barça na ) dus PSV heeft echt wel een goede kans om te winnen. Maar het kan volgens mij alle kanten op gaan. Hoop op een leuke aanvallende en spannende wedstrijd
    Vind ik leuk
    Nummertien +5023
    zondag 23 september 2018 om 12:04
    En wat een haat en nijd laatste dagen echt normaal toeleven naar dit duel is haast onmogelijk....

    Dit is een wedstrijd opzich, word spannend
    Vind ik leuk
    El Cazador +7550
    zondag 23 september 2018 om 12:09
    Laat PSV het spel maar maken, dan loopt het precies in het Ajax mes met lopende mensen als Donny van Beek
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2366
    zondag 23 september 2018 om 12:11
    altijd leuk een topper het heeft wel niet de extra lading zo als tegen feyenoort az of utrecht maar blijft leuk
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 12:32
    als deze topper niet de lading heeft zoals tegen Feyenoord en AZ , dan snap ik niet dat al die Ajacieden zich al heel de week druk maken over de wedstrijd van vandaag ....
    Vind ik leuk
    Birdiemann +387
    zondag 23 september 2018 om 12:20
    Hij heeft nog geen 10 wedstrijden als trainer gefungeerd en wordt nu al als toptrainer neergezet . Wát een flauwekul . En er wordt geen enkele rekening mee gehouden dat zijn plan in Barcelona een tactisch lachertje was .
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:07
    Hij werd kampioen met zijn vorig team als coach...
    Vind ik leuk
    Nbl +652
    zondag 23 september 2018 om 12:20
    Verwacht een leuke wedstrijd 1_3
    Vind ik leuk
    Nar +555
    zondag 23 september 2018 om 12:25
    Als Ajax de counter van Psv eruit kan halen, Bergwijn en Lozano uitschakelen, heb ik er vertrouwen in. Zo niet, dan kan het wel eens een lastig middagje worden. Ik denk dat Ajax kwalitatief beter is, maar Psv is een goed collectief en dat kan wel eens de doorslag geven. Kortom, het zal een boeiend duel worden en een mooie voetbalmiddag. Ongeacht wie er wint.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 12:26]
    Vind ik leuk
    Piccolo +174
    zondag 23 september 2018 om 12:35
    Oh oh oh wat word je moe van dat heen en weer gejank van beide partijen wacht het nu gewoon eens af en heb vertrouwen in de kwaliteiten van je eigen club, laten we nu eerlijk zijn er is toch geen peil op te trekken omdat beide het gewoon goed doen op het moment. Dat de beste mogen winnen en dan kan je hopen dat dat Ajax is in mijn geval en voor een ander is dat PSV maar dat opgenaai de hele tijd pfff vermoeiend
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 12:35]
    Vind ik leuk
    Nar +555
    zondag 23 september 2018 om 12:49
    Helemaal eens....ook wat betreft je voorkeur...;)....
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 12:38
    Tegen Feijenoord is het ook niet gelukt en ik schat Ajax iets hoger in dan Feijenoord....
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 12:41
    Hoge druk in bepaalde wedstrijden. Ik geloof er niet in, het wordt gewoon weer achteruit hangen en counteren. Daar zal ten Hag zijn plan op afstemmen, let maar op. Allemaal naar Barcelona uit gekeken...?
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 12:42]
    Vind ik leuk
    thierryer +1781
    zondag 23 september 2018 om 12:45
    Hoop op Ajax, maar PSV thuis knallen er bovenop en zetten Ajax vanaf 1e minuut onder druk. Als Ajax tempo niet hoog kan houden dan zie ik PSV zo maar winnen idd
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 12:57
    Vitesse-Ajax gemist?
    Vind ik leuk
    thierryer +1781
    zondag 23 september 2018 om 13:16
    Nee, was ok. Niet denderend.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 13:21
    Alleen het niet doordrukken moet men mee kappen.
    hier had makkelijk een 0-7 kunnen staan.
    niet denderend? man, gelijk je tegenstander bij de strot pakken, nu nog 90 minuten (+ tegen PSV) lang doen.
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1560
    zondag 23 september 2018 om 12:48
    PSV heeft een goed elftal , maar op bijna elke positie heeft Ajax de sterkste speler en daarom word het een overwinning voor Ajax. PSV kan het spel niet maken, gaat het wel proberen en daardoor word het makkelijk voor Ajax
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1021
    zondag 23 september 2018 om 13:03
    1000 bommen en granaten!
    Vind ik leuk
    broedkip +1795
    zondag 23 september 2018 om 13:11
    Lekker dom lullen. v Bommel vergat die niet tegen Barca Gutierrez op te stellen of durfde hij niet? De man is 1x getest en 4-0 verloren. Na vanmiddag maar weer eens praten.
    Vind ik leuk
    Joey_S +59
    zondag 23 september 2018 om 13:16
    Grappig dat zulke gasten Ajax zien als aartsrivaal 😂
    Ik zie psv gewoon als een van de andere clubjes uit de ED 😂
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 13:21
    Ik, als Ajax hater zeg; "HUP PSV"!!!!
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:19
    Ajax houd niet van regen en zijn de arena gewend dus helaas het word weeer psv
    Vind ik leuk
    Vendaron +221
    zondag 23 september 2018 om 14:22
    Haat en nijd? Oorlog? Die eenzijdige rivaliteit van psv richting Ajax vind ik meer aan de zielige kant. Enige waarom Ajax af en toe nog reageert is omdat Feyenoord geen concurrent meer is en de klassieker kapot is gemaakt.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3450
    zondag 23 september 2018 om 14:46
    2-1. psv is iets completer en stabieler dan ajax.
    Vind ik leuk
    repeP +1476
    zondag 23 september 2018 om 15:35
    'Haat en nijd, oorlog' wat een overdreven terminologie voor een potje voetbal.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 15:44
    Die haat komt alleen uit Eindhoven
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 16:13
    Ajax moet achterover gaan leunen en PSV het spel laten maken dat wordt lachen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws