Stevens: 'Misschien is het goed voor Ajax als Huntelaar nu geblesseerd is'

    Stevens: 'Misschien is het goed voor Ajax als Huntelaar nu geblesseerd is'

    Gepubliceerd: zondag 23 september 2018 om 12:03zo 23-09-2018 om 12:03

    Niet Klaas-Jan Huntelaar, maar Dusan Tadic als 'valse' spits tijdens de kraker tegen PSV: dat zou voor Ajax bést goed kunnen uitpakken. Huub Stevens zei dat zondagochtend bij De Tafel van Kees op FOX Sports. 

    Huntelaar (35) raakte afgelopen woensdag geblesseerd aan zijn hamstring tijdens de clash met AEK Athene. Het is niet zeker of de goalgetter fit genoeg is om te starten in Eindhoven. "Ik ben er niet zo zeker van of het wel een voordeel is als Huntelaar speelt", zei trainer-in-ruste Stevens

    "Ik zou het interessant vinden om met Tadic in de spits te spelen en Donny van de Beek vanuit het middenveld te laten komen. Ik denk dat dat voor PSV niet zo goed zou zijn. Daniel Schwaab en Nick Viergever hebben tegen lopende mensen toch hun problemen."

    "Huntelaar is 35 jaar, superfit. Ik heb met hem gewerkt en weet hoe hij denkt. Maar ik zeg alleen: in déze wedstrijd zou het goed kunnen zijn als hij geblesseerd is."

    Poll

    Wat wordt PSV - Ajax?

    (21073 stemmen)

    Plaats een reactie

    PDJong +1242
    zondag 23 september 2018 om 12:04
    Huntelaar is in vorm. Altijd beter met dan zonder.
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2783
    zondag 23 september 2018 om 13:18
    Opa Huntelaar is in vorm door zijn spelers en door de zwakte ED!!
    Vind ik leuk
    Johan59 +759
    zondag 23 september 2018 om 13:22
    Mmm opa Huntelaar en jij bent voor Roma jij bent echt nep! Daar voetballen ze met echte opa,s
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 13:41
    We horen hem later vandaag wel als the hunter er 2 in het netje heeft gelegd
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2783
    zondag 23 september 2018 om 14:15
    In het ballenetje zeker waar de ballen inzitten😜
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2783
    zondag 23 september 2018 om 14:16
    Competitie in Italie of Nederland! De Eredivisie is een kinder competitie.... Opa huntelaar zal nooit in een top competitie spelen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 14:17]
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 12:04
    3 punten blijven in eindhoven
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 12:06
    Klopt 3-1 psv. 2x lozano 1× de jong.
    Vind ik leuk
    Morris +23151
    zondag 23 september 2018 om 12:08
    Ik zeg 2-0.. Helaas gaat Ajax niet winnen
    Vind ik leuk
    Ab Normaal +3852
    zondag 23 september 2018 om 12:14
    Zo’n wedstrijd kan alle kanten uit. 3-0, 0-3, 2-1, gelijk. Alles kan. Vorm van de dag en een gelukje hier en daar zal beslissen.
    Neem aan tenminste dat er 22 spelers op het veld staan die echt alles geven. En dan ontlopen ze elkaar niet veel.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 12:14
    t.o.v. vorig seizoen een Tadic, de Jong en een supergemotiveerde (?) Ziyech erbij, wil ik wel eens zien.
    Oké, Blind doet ook mee, maar aan de andere kant Viergevert.
    de 'koppeltjes' Ziyech en Angelino, Tagliafico en Lozano zullen mij benieuwen.
    zal je net zien dat of Blind of Viergevert het verschil gaat maken.....
    Vind ik leuk
    Johan59 +759
    zondag 23 september 2018 om 13:22
    Ik vrees ook Morris, ik hou het op een gelijk spel
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 12:13
    Ik durf het niet te zeggen. Ben bloednerveus, mijn hart zegt 1-2 Ajax, maar mijn gevoel zegt 1-1
    Vind ik leuk
    Blindsy +13540
    zondag 23 september 2018 om 13:27
    Gelijk spel is in principe ook winst, toch? Die 2 puntjes achterstand zegen mij helemaal niets. Heb je met winst in de ArenA al weer rechtgetrokken. En ook PSV pakt nog wel puntverlies tegen een Heracles, etc.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:16
    yep
    alleen telt een verlies voor Ajax , zwaarder als een verlies voor PSV
    PSV staat bij een verlies nog steeds maar 1 punt achter en heeft alles in principe nog in eigen hand
    Ajax staat bij een verlies 5 punten achter , en heeft het dan in principe niet meer in eigen hand
    maar het seizoen is nog lang , en wat de uitslag ook is , er is niks beslist vandaag
    Vind ik leuk
    Blindsy +13540
    zondag 23 september 2018 om 15:50
    Wat overigens niet onverlaat laat, dat ik de thuisploeg best een overwinning gun, hoor... ;-)
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 12:23
    Vermeld het dan wel dat het om Luuk gaat anders denken ze aan een eigen goal van Frenkie 😊
    Vind ik leuk
    Duckiey +65
    zondag 23 september 2018 om 13:56
    Dat mag ook maakt niet uit welke de jong scoort zolang het maar een goal voor psv is
    Vind ik leuk
    AS ROMA24 +2783
    zondag 23 september 2018 om 14:18
    Blind verliest kopduel tegen de Jong en daardoor een goal
    Vind ik leuk
    Nick Ka +73
    zondag 23 september 2018 om 12:10
    Grapjas
    Vind ik leuk
    El Cazador +7274
    zondag 23 september 2018 om 12:06
    Daar zou Huub weleens groot gelijk in kunnen hebben!!
    Vind ik leuk
    De Cock +135
    zondag 23 september 2018 om 12:06
    Ons aller ajax gaat het niet redden in Eindhoven.
    4-1 voor PSV.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 12:25
    Precies goed dat je het toegeeft
    Vind ik leuk
    Nummertien +5039
    zondag 23 september 2018 om 12:07
    Nee! Tadic met zijn goede voorzetten moet aan de flank, hij is beter met meer ruimte voor zich hij komt toch wel de 16 meter in, hij heeft die ruimte ook nodig
    Hoezo zou Ajax opeens anders moeten spelen, vind dit geen slimme opmerking en dan te stellen dat het goed is als Hunter onze topscorer er niet bij is? Tja...
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 12:15]
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 12:12
    Om half 7 staan de Amsterdammertjes weer met beide benen op de grond na een afgang in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5039
    zondag 23 september 2018 om 12:14
    Wij staan al op de grond, ik lees voornamelijk alleen maar Psvers die 100% weten dat ze ons een pak slaag gaan geven, zoals jij, en dan zeg je dat wij weer op de grond komen? Omgekeerde wereld ....
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 12:29
    Dacht het niet word gewoon weer 3-0.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5039
    zondag 23 september 2018 om 12:32
    En dan landen wij met onze voeten op de grond terwijl jij zelf arrogant zweeft.. echt in arrogantie zijn we allang ingehaald en dat was alleen maar een paar titels voor nodig. Dit Ajax kan je niet meer vergelijken met het Ajax van april,word gewoon een leuke spannende wedstrijd.
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +2185
    zondag 23 september 2018 om 13:47
    Jij vind DAF, NT el capsones en weet ik allemaal niet arrogant met hun "allerajax" hou toch op.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5039
    zondag 23 september 2018 om 14:02
    Dat is vaak provocerend, zeg a.u.b niet wat jij denkt wat ik ervan vind,jij bent toch geen waarzegger ga gewoon normaal het gesprek aan jongen.
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +2185
    zondag 23 september 2018 om 14:27
    Noem is wat van zulke psv trollen die zo arrogant zijn dan Want jij zegt dat wij arroganter zijn dan jullie.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5039
    zondag 23 september 2018 om 14:50
    Dat jij dat niet weet zegt al genoeg dat je het niet wilt zien, is in elke topic zowat elke dag te lezen haha
    Vind ik leuk
    Fc hamkel +1276
    zondag 23 september 2018 om 12:42
    Volgens mij kun je beter opnieuw gaan lezen voornamelijk psvr's of is dat wat je wilt denken. Lees goed en je zult zien dat de ajaxieden degene zijn die heel arrogant zijn als, jij al zo vaak een pak slaag hebt gehad in Eindhoven enz dan zou je toch gewoon niks zeggen en wachten tot de wedstrijd gespeeld is? Maar ipv daarvan ga je nog harder roepen en stoer doen als supporter zijnde terwijl je nog met legen handen staat. Ik snap dat echt niet dat mensen dat durven sommige zijn echt strand.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 12:44]
    Vind ik leuk
    Nummertien +5039
    zondag 23 september 2018 om 13:00
    Die zijn er ook, maar lees goed de Ajax topics elke dag dan zie je hoeveel Psvers zich er zelf schuldig aan maken zoals nu weer waar ik op reageerde. Maar jullie zien dat niet en wijzen alleen maar naar Ajacieden...
    Vind ik leuk
    richard37 +1342
    zondag 23 september 2018 om 13:08
    Statistieken PSV -Ajax laatste 8 jaar:

    4x winst Ajax
    2x winst PSV
    2x gelijkspel

    Vind ik leuk
    Fc hamkel +1276
    zondag 23 september 2018 om 14:11
    Hele historie PSV Ajax 52x om 48 kortom tegen PSV heeft Ajax sinds het bestaan van de eredivisie een negatief record en tegen geen een andere club dus wat is je punt? Het gaat erom dat dan nog mensen gewoon niet stoer en arrogant voor de wedstrijd moeten doen als je nog helemaal niks in handen hebt.
    Vind ik leuk
    richard37 +1342
    zondag 23 september 2018 om 15:33
    Omdat jij zegt dat we al vaak een pak slaag hebben gehad in Eindhoven, maar ook andersom. De laatste jaren geeft dat weer.

    En wat betreft arrogantie, dat is ie zwakte. Jullie roepen dat altijd over Ajax, terwijl jullie dat ook roepen. En dat is mijn punt. Tuurlijk weten we niet wat het gaat worden en dat zullen we gaan zien. Maar als je het aan 10 psvers vraag, dan denken ze dat zij winnen en andersom. En zelf verzekerd zijn is een vereiste in de top sport.
    Vind ik leuk
    san the man +1125
    zondag 23 september 2018 om 13:20
    Pak slaag zal het niet worden. Hoop een mooie pot en psv als winnaar maar we zullen zien. Nu al in spanning.....
    Vind ik leuk
    Nummertien +5039
    zondag 23 september 2018 om 13:22
    Kan beide kanten opgaan, pak slaag voor beide kanten zie ik niet zo snel gebeuren.
    Spannend idd, en ook benieuwd

    En de regen is voor beide ploegen niet prettig zie toch liever een wedstrijd waar de bal normaal over de grond gaat
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1429
    zondag 23 september 2018 om 13:36
    Lekker weer armoedige beelden uit dat Philips Stadion, mensen in plastic zakken, goed voor de sfeer.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5039
    zondag 23 september 2018 om 13:42
    Ja jammer
    Vind ik leuk
    san the man +1125
    zondag 23 september 2018 om 13:39
    Dat is zeker. Hoop mooie gezonde pot voetbal en laat de beste maar winnen.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1434
    zondag 23 september 2018 om 12:43
    Ben jij profeet of zo? De 21e eeuw duurt nog 82 jaar.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5671
    zondag 23 september 2018 om 12:17
    Dat supertalent, dat Deense Menneke, is toch ook weer fit?
    Vind ik leuk
    MojoRisin +13185
    zondag 23 september 2018 om 12:19
    Begrijp wel wat hij bedoelt, maar Huntelaar is wel erg in vorm, dus zou ik altijd opstellen..
    Vind ik leuk
    Smithsonian +33843
    zondag 23 september 2018 om 12:20
    Hij is gewoon fit huubje.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +22035
    zondag 23 september 2018 om 12:25
    Daarom heeft Stevens zoveel succes als trainer gehad.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19469
    zondag 23 september 2018 om 12:26
    Op zich een goed punt van Huub, maar dan ga je vooraf al aanpassen aan de tegenstander. Afhankelijk van het wedstrijd kun je deze omzetting in de rust nog steeds doen. Als dat dan al te laat is heb je pech.
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 13:45
    Ik vertrouw erop dat huntelaar zijn duels wel gaat winnen van viergever of schwaab
    Vind ik leuk
    Blindsy +13540
    zondag 23 september 2018 om 12:54
    Positiewisselingen, lopende mannen, tussen de linies spelen, het kan een interessant schouwspel worden, vanmiddag.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5752
    zondag 23 september 2018 om 13:09
    Als de heilige Hubertus het zegt zal het wel zo zijn
    Vind ik leuk
    BerendFC +61
    zondag 23 september 2018 om 13:17
    Wie is Stevens? Heeft hij nu opeens verstand van voetbal?
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 13:17
    Dit Ajax zou zonder Huntelaar ook gewoon moeten kunnen winnen van PSV. Maar ja, met Ons Aller Ajax weet je het nooit, ik doe geen voorspelling. Ajax heeft wel iets recht te zetten in Eindhoven als je die wedstrijd van vorig jaar er bij pakt, de wrakgevoelens zullen groot zijn.
    [Reactie gewijzigd op zondag 23 september 2018 om 13:18]
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1429
    zondag 23 september 2018 om 13:34
    Stevens kan hier best eens gelijk in kunnen hebben.
    Met veel bewegende aanvallend ingestelde spelers zoals Ziyech, Tadic, van de Beek en Neres heeft PSV moeite.

    Als Huntelaar door geforceerd te speleneen zware hamstring blessure oploopt zijn we hem langer kwijt, en Dolberg moet je nog zien of dat nog wat gaat worden.
    Vind ik leuk
    JoeyC +2849
    zondag 23 september 2018 om 13:34
    Huntelaar was onzichtbaar tegen AEK. Blij dat hij meedoet vandaag. Vergane glorie.
    Vind ik leuk
    renemar +579
    zondag 23 september 2018 om 13:41
    Het is nooit goed als een speler geblesseerd is. Totale onzin. Neemt niet weg dat een zwervende spits moeilijker te verdedigen kan zijn. Begrijp wel wat hij bedoelt maar het is onnozel om zo te zeggen. Hij kan ook zeggen dat Huntelaar op de bank zou moeten zitten.
    Vind ik leuk
    LarsNL16 +3307
    zondag 23 september 2018 om 14:22
    Zit wel wat in. Maar beste is gewoon als iedereen (dus ook Huntelaar) fit is. Helemaal nu Huntelaar in goede vorm is
    Vind ik leuk
    zondag 23 september 2018 om 14:33
    Stevens, nog zo'n PSV-er met meer draadjes los dan vast. Kan gelijktijdig met de van de Kerkhofs opgenomen worden.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2858
    zondag 23 september 2018 om 15:35
    Ekkelenkamp als valse spits, dat is veel interessanter.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws